Je bent nu nog dusdanig mad dat je het topic terug kunt halen, maar je was er wel op uit de ander te trollen natuurlijk.quote:
Het grappige is dat in die discussie niemand gelijk kan hebben. Kwaliteitsuser zijn is subjectief, duurde bij hem even om erachter te komen maar het belletje ging na een paar uur wel rinkelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelezen en Guus heeft gelijk. Ik ben onpartijdig dus mijn antwoord is bindend en behalve wat hatelijke sneren van Guus moet iedereen gewoon zijn bek houden
Nee, dat is objectief. Jij BENT een kutuser. Gewoon een feit.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:01 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Het grappige is dat in die discussie niemand gelijk kan hebben. Kwaliteitsuser zijn is subjectief, duurde bij hem even om erachter te komen maar het belletje ging na een paar uur wel rinkelen.
ja, gemeen dat djedje zo de pik heeft op chevy.. aardige jongen is datquote:Op maandag 16 februari 2015 01:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ouch... Die heeft wel de nodige klappen van jou gehad zeg.
Omdat ik een topic uit mijn postgeschiedenis weet te vinden?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent nu nog dusdanig mad dat je het topic terug kunt halen, maar je was er wel op uit de ander te trollen natuurlijk.
Al te helder licht ben je niet, wel?
Autist meet autistquote:Op maandag 16 februari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, gemeen dat djedje zo de pik heeft op chevy.. aardige jongen is dat
Ik heb altijd een goed rapport.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Doe eens lief mensen! Of moet ik jullie rapporteren?
Ik had jou wel wat hoger in geschat dan zo een cliché zwart-wit opmerking.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, dat is objectief. Jij BENT een kutuser. Gewoon een feit.
maar iedereen scheldt hierquote:Op maandag 16 februari 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb altijd een goed rapport.
Intellect is pas subjectief.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:04 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik had jou wel wat hoger in geschat dan zo een cliché zwart-wit opmerking.
boehoequote:Op maandag 16 februari 2015 01:04 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik had jou wel wat hoger in geschat dan zo een cliché zwart-wit opmerking.
Lekker agressie afstomen op een zondagavond, zodat we morgen weer allemaal als nette volwasse mensen onze verplichtingen kunnen doenquote:
Nee, dat je jezelf zulke speldenprikjes nog voor de geest kunt halen. Zit toch aardig diep blijkbaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:03 schreef peterkailey het volgende:
Omdat ik een topic uit mijn postgeschiedenis weet te vinden?
Je leest wel weer lekker vriend. Ik zeg dat jij nogal mad bent nu, dat zou een troll niet zijn.quote:Als het mijn intentie is om je te trollen doe ik het volgens mij goed, dus volgens mij spreek je nu jezelf tegen
Alles is subjectiefquote:Op maandag 16 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Intellect is pas subjectief.
mad jelly diepquote:Op maandag 16 februari 2015 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat je jezelf zulke speldenprikjes nog voor de geest kunt halen. Zit toch aardig diep blijkbaar.
[..]
Je leest wel weer lekker vriend. Ik zeg dat jij nogal mad bent nu, dat zou een troll niet zijn.
Huilebalkje van me
Nee heb ik niet. Ik zeg het alleen. Ik heb dat nergens vandaan?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah, madame heeft ook wat gehoord ergens. wat simplistisch weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |