Misschien moet je ze dan gewoon laten winnen, waarschijnlijk hebben ze het dan harder nodigquote:Op maandag 16 februari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niks zo irritant als negerende mensen als je wel gewoon gewonnen hebt
Ik wel af en toe, maar ieder z'n dingquote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, vaak is het de moeite niet waard. Ik kom ook nooit in grote woordenwisselingen of zo, daarvoor kom ik niet hier.
Niet gelezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:51 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dan gewoon laten winnen, waarschijnlijk hebben ze het dan harder nodig
Nee. Hij leest het zelf verkeerd en denkt dan iets zinnigs te zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt hoor
oh nou sorry hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Hij leest het zelf verkeerd en denkt dan iets zinnigs te zeggen.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik een linkje naar het desbetreffende tafereel?
ONZ / Alle users melden aubquote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Huh wat, fanatiek? Lol.
Maar zet jezelf vooral nog wat meer voor lul met je waanideeėn vriend, ben nog steeds wel klaar met je gejank
wow ben je gansterquote:Op maandag 16 februari 2015 00:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar 030 shab keiland represent
Hoe bedoel je?quote:
Topic teruggelezen. Moet zeggen dat je wel lekker hapte.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:55 schreef peterkailey het volgende:
[..]
ONZ / Alle users melden aub
Je had er wel zin in volgens mij.
Poėtische zin trouwens, misschien moet je er een nummer over schrijven. Soort van ik ben je zat cover.
Gelezen en Guus heeft gelijk. Ik ben onpartijdig dus mijn antwoord is bindend en behalve wat hatelijke sneren van Guus moet iedereen gewoon zijn bek houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:53 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
ONZ / Alle users melden aub
Was ook wel een bagger topic maar goed
Jij ook, goed gehap was datquote:Op maandag 16 februari 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Topic teruggelezen. Moet zeggen dat je wel lekker hapte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |