Nee nee, je hebt er hard voor gewerkt bb.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik kan je geld dadelijk wel terug sturen als je er op staat.
Oh, Toto is vrij snel idd. Ik ben echt tering langzaamquote:Op maandag 16 februari 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoelde in mensen toevoegen tijdens het spelen
Maar die muurtrucjes zijn wel frustrerend ja
Ja het is me dr een die guusquote:
moet je Guus niet zo kwalijk nemen, het is nog maar een kind.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk, hebben jij en ik een woordenwisseling, ontwijk je of het onderwerp, of post je uren later voordat ie op slot gaat of sneak je er gewoon ineens tussenuit. Jammer man.
wil je dan aub niet bij de omschrijving skypetittyshow ofzo vermelden.. ivm met meekijkende mensen op je rekeningquote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik kan je geld dadelijk wel terug sturen als je er op staat.
Haha ik negeer gewoon mensen met een weerwoord, dan beeld ik mij in hoe ze heel zielig zitten te kijken elke keer of ik niet mijn antwoord post zonder ze te quotten hahahahahaquote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk, hebben jij en ik een woordenwisseling, ontwijk je of het onderwerp, of post je uren later voordat ie op slot gaat of sneak je er gewoon ineens tussenuit. Jammer man.
Jij moet normaal doen en niet zo schelden, ventje.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee jij bent huilebalkje met grote bek
Vind ik op z'n tijd leukquote:
De hint dat niet iedereen op een irritante debiel zit te wachten lijkt niet helemaal duidelijk. Net GidepH die boi, die denkt ook altijd dat die 'gewonnen' heeft als die het laatste woord heeft gehad.quote:
anders wat broerquote:Op maandag 16 februari 2015 00:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jij moet normaal doen en niet zo schelden, ventje.
tenzij ik een quasi-gevatte opmerking inclusief emo-smiley kan maken, dan zal ik dat niet latenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ik negeer gewoon mensen met een weerwoord, dan beeld ik mij in hoe ze heel zielig zitten te kijken elke keer of ik niet mijn antwoord post zonder ze te quotten hahahahaha
Kreeg inderdaad al het vermoeden dat ie of zwakzinnig of een puber was.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je Guus niet zo kwalijk nemen, het is nog maar een kind.
Waarschijnlijk denken ze dan dat ze 'gewonnen' hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ik negeer gewoon mensen met een weerwoord, dan beeld ik mij in hoe ze heel zielig zitten te kijken elke keer of ik niet mijn antwoord post zonder ze te quotten hahahahaha
Of je wist gewoon geen leuke comebackquote:Op maandag 16 februari 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
niks zo irritant als negerende mensen als je wel gewoon gewonnen hebtquote:Op maandag 16 februari 2015 00:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze dan dat ze 'gewonnen' hebben.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niks zo irritant als negerende mensen als je wel gewoon gewonnen hebt
Jij gaat zelf de discussie met me aan, fanantiek, totdat je ongelijk hebt en dan is het ineens allemaal onbelangrijkquote:Op maandag 16 februari 2015 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De hint dat niet iedereen op een irritante debiel zit te wachten lijkt niet helemaal duidelijk. Net GidepH die boi, die denkt ook altijd dat die 'gewonnen' heeft als die het laatste woord heeft gehad.
Nee, vaak is het de moeite niet waard. Ik kom ook nooit in grote woordenwisselingen of zo, daarvoor kom ik niet hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:48 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Of je wist gewoon geen leuke comeback
mag ik een linkje naar het desbetreffende tafereel?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Jij gaat zelf de discussie met me aan, fanantiek, totdat je ongelijk hebt en dan is het ineens allemaal onbelangrijk
Huh wat, fanatiek? Lol.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Jij gaat zelf de discussie met me aan, fanantiek, totdat je ongelijk hebt en dan is het ineens allemaal onbelangrijk
hij heeft wel een punt hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Huh wat, fanatiek? Lol.
Maar zet jezelf vooral nog wat meer voor lul met je waanideeën vriend, ben nog steeds wel klaar met je gejank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |