dat mag jij vinden en dat respecteer ik ook, Haas. ik hoop dat ik in de toekomst jouw vertrouwen terug kan winnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo volwassen als je je voordoet, je stelt me teleur Herman.
bedankt voor het advies, Catkiller.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Maar daar kom je nog wel achter als je een vriendin hebt die het oneens is met je.
Oh, zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja oke
Maar er was een team met minder spelers dat achter stond dus ik vond het een beetje apart
Oh, was dat toen?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij maakten net toto met 4-1 in.. durfde hem neit toe te voegen ivm een onverwachte nederlaag door laag spel van hun zijde
Toto is daar erg bedreven in, en alors ookquote:Op maandag 16 februari 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, zo.
Maar Halbe was host en speelde zelf. Als je dan alleen speelt en je neemt de tijd om iemand toe te voegen heb je meteen goal tegen.
wat stook jequote:Op maandag 16 februari 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow zou niet pikken wietparkiet
wat stook jequote:Op maandag 16 februari 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow zou niet pikken wietparkiet
ja, die ragequit van toto bij de 4-1 deed me goedquote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, was dat toen?
Was wel mooie overwinning, ja toch?
Met Alors speel ik maar zelden, maar Toto is wel echt goed idd.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toto is daar erg bedreven in, en alors ook
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, die ragequit van toto bij de 4-1 deed me goed
Fappen omdat DjeDje haar titties aan het showen is op Skype.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef Paxcon het volgende:
Waar is mn goede vriend Mortaxx ineens
Ik bedoelde in mensen toevoegen tijdens het spelenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met Alors speel ik maar zelden, maar Toto is wel echt goed idd.
Wilde counteren, maar werd hard gedold door de muur. 5-2.
bro's before ho's tochquote:Op maandag 16 februari 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fappen omdat DjeDje haar titties aan het showen is op Skype.
Rijke fantasie.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fappen omdat DjeDje haar titties aan het showen is op Skype.
krijg je niet eens privateshow van d'r? gierigquote:Op maandag 16 februari 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk ook, kost mij een euro per minuut.
Toch nog rijk.quote:
Zoals gewoonlijk, hebben jij en ik een woordenwisseling, ontwijk je of het onderwerp, of post je uren later voordat ie op slot gaat of sneak je er gewoon ineens tussenuit. Jammer man.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met Alors speel ik maar zelden, maar Toto is wel echt goed idd.
Wilde counteren, maar werd hard gedold door de muur. 5-2.
wow wat een boefquote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk, hebben jij en ik een woordenwisseling, ontwijk je of het onderwerp, of post je uren later voordat ie op slot gaat of sneak je er gewoon ineens tussenuit. Jammer man.
Waarom neem je het zo serieus?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk, hebben jij en ik een woordenwisseling, ontwijk je of het onderwerp, of post je uren later voordat ie op slot gaat of sneak je er gewoon ineens tussenuit. Jammer man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |