White knight gespotquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:27 schreef Solo7609 het volgende:
Je probeert jezelf wijs te maken dat het niet wanhopig staat dat je een Russische bruid importeert en je zoekt hier bevestiging?
En dan zou Poetin een 'legitieme' reden hebben om ons land te annexerenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
dan zou onze genen hier zo mooi zijn
Polenbatserquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Polenbatser het volgende:
Had jij laatst ook niet zo'n topic waarin je eigenlijk al hetzelfde zei? Lijkt net alsof je naar een regionale zender zit te kijken waar alles elk uur herhaalt wordt.
Best wel rare naam trouwens want ze woont in Tsjechië.quote:
Oeter gespot.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Best wel rare naam trouwens want ze woont in Tsjechië.
Nonsens, allemaal nonsens.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef vera166 het volgende:
Ik voelde me aangesproken over dat ei kokendat is nog nooit gelukt.
Verder kan ik wel koken. HEB IK NU JE BEELD VERSTOORT TS??? AUTISTISCHE WOEDEAANVALLEN OPGEWEKT??
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Diesell het volgende:
Terechte klacht! Oostblok is de toekomst!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Roces18 het volgende:
hahaha TS gaat op georganiseerde bruidzoekvakanties
TS en zijn pohi kennende is het inderdaad een gefrustreerde zoldermaagd die vannacht een natte droom heeft gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:54 schreef dustbrain het volgende:
Ik geloof je OP niet echt. Klinkt eerder alsof je het gedroomd hebt en vervolgens aangepast voor een topic op FOK
e: Nog een reden waarom ik het niet geloof. Stel dat je echt vrij reist en overal chicks aan de haak slaat, dan kun je hier ook de lekkerste aan de haak slaan omdat je een arrogante zelfverzekerde houding krijgt. Een man die veel weet te neuken kan dat op een gegeven moment overal. Dus krijg ik het gevoel dat je gewoon liegt of matig hebt geneukt en gefrustreerd terug komt
Wat een onzin! Russische vrouwen zijn in het algemeen conservatiever en trouw van aard. Wat bvb niet van Tsjechische vrouwen kan gezegd wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Russische vrouwen hebben maar één ambitie in het leven en dat is een rijke vent vinden. Waarom denk je dat de States nog steeds zo in trek zijn bij Russische dames.
Je kunt veel willen ontkennen maar het staat toch echt vast dat Russische wijven hoeren zijn
En niet te vergeten zijn zelfde discipelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:19 schreef snakelady het volgende:
Goh, weer een "ik haat Nederlandse vrouwen" topic van corehype, wat een verrassing...
We hebben ook wekelijks een anti-oostblok vrouwen meeting, waar we bespreken hoe erg die vrouwen zijn en we onze jaloezie in een vertrouwde omgeving kunnen uiten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:31 schreef misteriks het volgende:
terechte klacht TS. Ik woon al jaren in oost europa, en de vrouwen zijn niet alleen tig keer knapper, ze zijn nog een tig keer meer aangenaam in de omgang. Die jaloerse reacties, want dat zijn ze absoluut maakt die vrouwen van het westen nog meer triest dan dat ze al waren.
Ik veralgemeen voor het topic natuurlijk, wat niet wil zeggen dat alle vrouwen in NL of BEL per definitie een slechte deal zijn.
Ach, ook ik als man vind het hoeren. Althans zo lopen ze er iig wel bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
We hebben ook wekelijks een anti-oostblok vrouwen meeting, waar we bespreken hoe erg die vrouwen zijn en we onze jaloezie in een vertrouwde omgeving kunnen uiten.
Dames, maandag niet om 17:00 maar om 17:30 in het zwaantje! Wie doet de nota's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Inderdaad. Best wel slecht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch. Nooit leuk om onzin te horen over dat alle Russische vrouwen hoeren zijn.
Het is natuurlijk ook onzin dat (alle) Nederlandse vrouwen lelijk zijn. Er zijn in Nederland ook genoeg leuke knappe vrouwen. In Rusland wellicht nog meer(kom er elk jaar wel en kan dat wel beamen) maar dat is toch geen reden om alle Nederlandse vrouwen te bashen.
Wat helemaal belachelijk is zijn die vooroordelen over dat alle Russische vrouwen met buitenlanders trouwen vanwege het geld. Niet omdat de verhouding man/vrouw in Rusland 45/55 is en zij een normaal leven willen met een man en kinderen.... terwijl hier juist een overschot aan mannen is.
corehype, ga gewoon weg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
Nou, dat hoor ik van medelanders, voornamelijk vrouwen, toen ik zei dat ik voor 3 dagen naar Moskou ging.
Leugens als:
- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers
- Allemaal hoeren en prostituees
- Zelfs me ma zei dat ze vreselijk zijn, 'horende' van een paar roddelbladen en mannen.
De waarheid kan niet verder liggen.
Na mijn korte verblijf begrijp ik waarom Nederlandse vrouwen de Russische haten. Ze kunnen helemaal niet tegen hen op!
Vrouwen en vooral NL-vrouwen zijn nou allemaal hoeren die elkaar misgunnen, vooral als ze een stuk lekkerder zijn (want dan zijn ze laag in de competitie)
In werkelijk ELK opzicht, op het gebruik van Engels na, zijn de Russische vrouwen de creme a la creme.
- Uiterlijk; ook al is het winter, ik moest mijn nek meerdere malen omdraaien van het schoonheid dat er rondliep, terwijl thuis in Amsterdam de vrouwen 30 kilo zwaarder lijken
- Talent; Ik sprak met een aantal meiden en het verbaasde mij hoe vriendelijk ze wel niet waren. Deze vrouwen zouden in NL een dikke 10 zijn, hier zijn ze het gemiddelde. Letterlijk ELK een van hen kon koken, balletdansen en een muziekinstrument spelen, terwijl de NL-vrouw niet eens fatsoenlijk een ei kan koken
- Vrouwen overal; De clubs zitten PROPVOL vrouwen, de gekste vrouw:man ratio ooit gezien. Allemaal topmodellen en dit was nog een lokale club, Ik vermoed dat dit komt omdat Russische mannen sneuvelden in de WO2 en vrouwen dus hun best moesten doen om aan een man te raken en dit hebben voortgezet, terwijl in NL 90% van de bar/cub vol schooiers zit en de enige vrouwen daar dikkerds met attitude zijn.
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club, maar nog steeds lekkerder dan elk FOK!ker ooit kan krijgen, zeker in NLGodverdomme wat kon zij lekker neuken zeg!!! Wat moet ik nou met een NL-hork van 1.85 die er bijligt als een dood zeehond?
- Traditioneel; Heb een date geregeld en ze kwam op tijd, eruitziend alsof ze op haar huwelijk kwam. Godverdomme wat een mooie vrouwen hier, en zo lief en sprankelendIk ben verliefd!
Ik moest huilen toen ik het straatbeeld hier weer zag![]()
![]()
Ik moet eigenlijk weg hier. Maar nu snap ik waarom alle vrouwen hier zo jaloers zijn. Als elk man nou de ballen had om naar Rusland te gaan en een vrouw aan de haak te slaan, dan zou onze genen hier zo mooi zijn
Maar wat zien we nu over straat? Een model jongen van 1.90 waarvan ik zelfs hommo zou worden, aan de arm met een of ander Snooki omdat hij niets beters kan krijgen in dit gore oord
klacht: NL-vrouwen die liegen en jaloers zijn en lelijk
Je pizzaverslaving is zo erg uit de hand gelopen dat je ze tegenwoordig zelf maar bakt!?quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:27 schreef Solo7609 het volgende:
Je probeert jezelf wijs te maken dat het niet wanhopig staat dat je een Russische bruid importeert en je zoekt hier bevestiging?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
Wat een onzin! Russische vrouwen zijn in het algemeen conservatiever en trouw van aard. Wat bvb niet van Tsjechische vrouwen kan gezegd wordenGolddiggers heb je overal. En, itt jou ben ik ervaringsdeskundige
noooo ik stap nooit over op zelf bakken want niemand kan dat beter dan dr. Oetkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je pizzaverslaving is zo erg uit de hand gelopen dat je ze tegenwoordig zelf maar bakt!?
Is dat een algemeen/veelgebruikt begrip of zo? Wij hadden ook een 'het zwaantje'quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
We hebben ook wekelijks een anti-oostblok vrouwen meeting, waar we bespreken hoe erg die vrouwen zijn en we onze jaloezie in een vertrouwde omgeving kunnen uiten.
Dames, maandag niet om 17:00 maar om 17:30 in het zwaantje! Wie doet de nota's?
Ik weet al waar jij heel de avond met een kwijlend bek naar heb zitten kijken in 'het zwaantje'.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is dat een algemeen/veelgebruikt begrip of zo? Wij hadden ook een 'het zwaantje'
Volgens mij was dat een zwembad of sporthalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet al waar jij heel de avond met een kwijlend bek naar heb zitten kijken in 'het zwaantje'.
Dan ben ik zeker van mijn al eerder genoemde opmerking.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een zwembad of sporthal
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker van mijn al eerder genoemde opmerking.
Laat je pizzaboy het niet horen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
noooo ik stap nooit over op zelf bakken want niemand kan dat beter dan dr. Oetkerik woon noodgedwongen een tijdje alleen en ik heb besloten niet alleen maar pizza's te eten elke dag aahahaa en toen viel het me 100% mee en nu ontbijt ik elke dag met tonijn, biefstuk of zalm
![]()
Ja nou nee ik vind dat toevallig erg lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Laat je pizzaboy het niet horen!
Maarruh, je hebt jezelf helemaal op een krachtsjappiesdieet gezet!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baltische staten en Polen is het nu relatief prima geloof ik?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef JuBoy het volgende:
Bijzonder terechte klacht dit!
Als Rusland niet zon enorme puinhoop was, was ik al lang geëmigreerd. Geldt overigens ook voor andere oost-europese landen.
Yeah right, iedere echte Fok!ker is 23,5 van de 24 uur op zijn zolder op Fok.nl te surfen, dit is dus niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
Nou, dat hoor ik van medelanders, voornamelijk vrouwen, toen ik zei dat ik voor 3 dagen naar Moskou ging.
Leugens als:
- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers
- Zelfs me ma zei dat ze vreselijk zijn, 'horende' van een paar roddelbladen en mannen.
Na mijn korte verblijf begrijp ik waarom Nederlandse vrouwen de Russische haten. Ze kunnen helemaal niet tegen hen op!
Vrouwen en vooral NL-vrouwen zijn nou allemaal hoeren die elkaar misgunnen, vooral als ze een stuk lekkerder zijn (want dan zijn ze laag in de competitie)
In werkelijk ELK opzicht, op het gebruik van Engels na, zijn de Russische vrouwen de creme a la creme.
- Uiterlijk; ook al is het winter, ik moest mijn nek meerdere malen omdraaien van het schoonheid dat er rondliep, terwijl thuis in Amsterdam de vrouwen 30 kilo zwaarder lijken
- Talent; Ik sprak met een aantal meiden en het verbaasde mij hoe vriendelijk ze wel niet waren. Deze vrouwen zouden in NL een dikke 10 zijn, hier zijn ze het gemiddelde. Letterlijk ELK een van hen kon koken, balletdansen en een muziekinstrument spelen, terwijl de NL-vrouw niet eens fatsoenlijk een ei kan koken
- Vrouwen overal; De clubs zitten PROPVOL vrouwen, de gekste vrouw:man ratio ooit gezien. Allemaal topmodellen en dit was nog een lokale club, Ik vermoed dat dit komt omdat Russische mannen sneuvelden in de WO2 en vrouwen dus hun best moesten doen om aan een man te raken en dit hebben voortgezet, terwijl in NL 90% van de bar/cub vol schooiers zit en de enige vrouwen daar dikkerds met attitude zijn.
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club, maar nog steeds lekkerder dan elk FOK!ker ooit kan krijgen, zeker in NLGodverdomme wat kon zij lekker neuken zeg!!! Wat moet ik nou met een NL-hork van 1.85 die er bijligt als een dood zeehond?
- Traditioneel; Heb een date geregeld en ze kwam op tijd, eruitziend alsof ze op haar huwelijk kwam. Godverdomme wat een mooie vrouwen hier, en zo lief en sprankelendIk ben verliefd!
![]()
Ik moet eigenlijk weg hier. Maar nu snap ik waarom alle vrouwen hier zo jaloers zijn. Als elk man nou de ballen had om naar Rusland te gaan en een vrouw aan de haak te slaan, dan zou onze genen hier zo mooi zijn
Maar wat zien we nu over straat? Een model jongen van 1.90 waarvan ik zelfs hommo zou worden, aan de arm met een of ander Snooki omdat hij niets beters kan krijgen in dit gore oord
Deze reactie is natuurlijk gewoon pure afgunstquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef vera166 het volgende:
Oja en ontopic natuurlijk;
TS, wie en wat je ook bent. Pls stap over naar de mannenliefde. Wat een grafjosti moet jij zijn in real life haahahahahaha
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja nou nee ik vind dat toevallig erg lekkeren het komt fitness wel van pas. Eigenlijk wel een beetje een 'ja' dus
![]()
Maar ik eet ook nog pizzaBen je al afstotelijk-idioot gespierd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Oh natuurlijk. Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze reactie is natuurlijk gewoon pure afgunst
[..]
Voor het eerst!?? I don't think soquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef vera166 het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Ja.
Wow ik erger me gewoon nuvoor het eerst, op internet.
Denk dat de eerste keer was toen jij haar quottequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Voor het eerst!?? I don't think so
O jee, mijn stalkers hebben me weer gevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Denk dat de eerste keer was toen jij haar quotte
Jij zit 24/7 in mijn fobo kweeniequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
O jee, mijn stalkers hebben me weer gevonden
Heb afgelopen jaar misschien drie keer op je fobo geklikt, maar goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij zit 24/7 in mijn fobo kweenie
Ik had het bij moeten houdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Heb afgelopen jaar misschien drie keer op je fobo geklikt, maar goed
Heb het al doorgegeven aan ome Frank, hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik had het bij moeten houden![]()
Je kan trouwens bij "laatste reacties" kijken.
Dan valt het allemaal wat minder op
En ik heb jou misschien 2 of 3 keer gequote in een jaar
zou aangifte doen van stalking
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:17 schreef HexHunter het volgende:
82 reacties en geen één plaatje? Serieus?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef erodome het volgende:
Vind zeer zeker niet alle russische vrouwen hoeren, integendeel zelfs. Vind wel erg vaak de mannetjes die zaniken over de vrouwen in het eigen land om dan een vrouw daar te zoeken treurige ventjes. Die maken dan wel weer een stevige kans op een golddigger of erger, dat komt niet omdat er zoveel van die vrouwen daar zijn, maar omdat ze dat aantrekken door hun treurigheid.
Als je zelf een godslelijke kerel met 0,0 social skills bent en je slaat daar een "model" aan de haak dan is het 9 van de 10 keer zo dat ze niet op hem valt, maar op de mogelijkheden. Gaat het om een normale kerel of zelfs lekkere kerel dan zie je ook vaak dat het dames zijn die zelf meer dan zat te bieden hebben en hem niet nodig hebben, het dus wel gewoon wederzijdse liefde is.
Oke, dus eigenlijk zeg je: ik was in een club en omdat ik een kneus ben nam ik genoegen met de lelijkstequote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club,
Dit is wel echt zo in Oost Europa (en in veel andere landen).quote:
Ondanks dat 't iets heel anders is doet dit me toch een beetje denken aan die figuren die bij een blank/zwart relatie gaan roepen: "dit is zooo fout want het brengt de intelligentie van ons ras omlaag!!!"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef erodome het volgende:
Vind zeer zeker niet alle russische vrouwen hoeren, integendeel zelfs. Vind wel erg vaak de mannetjes die zaniken over de vrouwen in het eigen land om dan een vrouw daar te zoeken treurige ventjes. Die maken dan wel weer een stevige kans op een golddigger of erger, dat komt niet omdat er zoveel van die vrouwen daar zijn, maar omdat ze dat aantrekken door hun treurigheid.
Als je zelf een godslelijke kerel met 0,0 social skills bent en je slaat daar een "model" aan de haak dan is het 9 van de 10 keer zo dat ze niet op hem valt, maar op de mogelijkheden. Gaat het om een normale kerel of zelfs lekkere kerel dan zie je ook vaak dat het dames zijn die zelf meer dan zat te bieden hebben en hem niet nodig hebben, het dus wel gewoon wederzijdse liefde is.
Maar daarom klagen de vrouwen hier dat de vrouwen daar hoeren zijn, omdat ze zich niet zo als halve kerels gedragen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit is wel echt zo in Oost Europa (en in veel andere landen).
In NL hebben veel vrouwen last van het doorgeslagen feminisme. Maar ook genoeg vrouwen in NL die daar geen last van hebben gelukkig.
Volgens mij valt het best mee met het geklaag, maar sommige NL'ers (man/vrouw) zijn inderdaad van mening dat Oostblok vrouwen (en Russische al helemaal) hoeren zijn. Niet specifiek vrouwen, ook mannen denken/zeggen dat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar daarom klagen de vrouwen hier dat de vrouwen daar hoeren zijn, omdat ze zich niet zo als halve kerels gedragen.
Ik was dan in Kroatië en Tsjechië geweest (en paar tankstations in Slovenië van de binnenkant gezien). Ik was daar nog nooit geweest en ik had ook zo mijn verwachtingen. Je verwacht toch een beetje plastic vrouwen en mannen die denken dat ze gangster zijn. Veel heel erg mee. (Alleen in Praag was er 's avonds wat prostitutie op straat.) Vooral Kroaten zijn een tof volk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij valt het best mee met het geklaag, maar sommige NL'ers (man/vrouw) zijn inderdaad van mening dat Oostblok vrouwen (en Russische al helemaal) hoeren zijn. Niet specifiek vrouwen, ook mannen denken/zeggen dat.
En dat zou inderdaad mede daardoor kunnen komen.
Wat zijn ze lief als ze boos zijnquote:
Haha geniaal filmpjequote:
Euhm neequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Russische vrouwen hebben maar één ambitie in het leven en dat is een rijke vent vinden. Waarom denk je dat de States nog steeds zo in trek zijn bij Russische dames.
Je kunt veel willen ontkennen maar het staat toch echt vast dat Russische wijven hoeren zijn
45/55?!?! Ik ga naar Ruslandquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch. Nooit leuk om onzin te horen over dat alle Russische vrouwen hoeren zijn.
Het is natuurlijk ook onzin dat (alle) Nederlandse vrouwen lelijk zijn. Er zijn in Nederland ook genoeg leuke knappe vrouwen. In Rusland wellicht nog meer(kom er elk jaar wel en kan dat wel beamen) maar dat is toch geen reden om alle Nederlandse vrouwen te bashen.
Wat helemaal belachelijk is zijn die vooroordelen over dat alle Russische vrouwen met buitenlanders trouwen vanwege het geld. Niet omdat de verhouding man/vrouw in Rusland 45/55 is en zij een normaal leven willen met een man en kinderen.... terwijl hier juist een overschot aan mannen is.
Ja want jij zit in Noorwegen man, het land met de mooiste vrouwenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:49 schreef Ixnay het volgende:
Kan me helemaal vinden in de OP.
Zou zelf alleen sommige delen minder grof geformuleerd hebben.
We kunnen er wel weer een welles nietes spelletje tegen aan gooien, en elkaar met geselecteerde voorbeelden verrassen, maar mijn vraag is eigenlijk:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:21 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja want jij zit in Noorwegen man, het land met de mooiste vrouwen
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
We kunnen er wel weer een welles nietes spelletje tegen aan gooien, en elkaar met geselecteerde voorbeelden verrassen, maar mijn vraag is eigenlijk:
"Waarom blijf je in hemelsnaam in Nederland".
Je zat in Rusland. Waarom ga je dan weer terug?
Kun je in Rusland geen MBA halen? Zo nee, dan is het toch maar mooi dat je de kans krijgt in Nederland omdat wél te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:46 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
Ik ben Nederland niets schuldig, en hoef niets te beteken voor het land. Zelfs jij doet niets voor het land, zelfs ANDEREN doen niets voor dit land, en geloof me alles wat je doet is voor je zelf.. geen hypocriete taal spreken a.u.b!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Kun je in Rusland geen MBA halen? Zo nee, dan is het toch maar mooi dat je de kans krijgt in Nederland omdat wél te doen.
Schijnbaar heb je die werkgever op dit moment wel nodig. Ben je trots op jezelf dat je de mensen die je nu nog nodig hebt, vriendelijk bejegend en op het moment dat je ze niet meer nodig bent, vernedert. Ik hoop dat je veel plezier hebt in het buitenland. Mooi dat Nederland jou de mogelijkheid gaf om later kansen in het buitenland te grijpen. Maar goed: Nederland is toch al de grootste donateur van ontwikkelingshulp. Dus de studie van Corehype kan er ook nog wel bij. Ik wens je heel veel succes in de toekomst buiten Nederland!
Allereerst:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik ben Nederland niets schuldig, en hoef niets te beteken voor het land. Zelfs jij doet niets voor het land, zelfs ANDEREN doen niets voor dit land, en geloof me alles wat je doet is voor je zelf.. geen hypocriete taal spreken a.u.b!!
Ik zit al een tijdje niet meer in Noorwegen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:21 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja want jij zit in Noorwegen man, het land met de mooiste vrouwen
Laat me raden, je bent er zelf een?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:26 schreef ymkandb het volgende:
Slavische vrouwen staan ook bekend als zeer knap. Komt vooral omdat er genetisch veel gemixt is. Nederlandse halfbloedjes zijn ook vaak ontzettend mooi.
Leuk man dat soort haat van alle kanten. Genoeg FOK!kers die (wellicht nu) maar hoogstwaarschijnlijk in een paar jaar even haatdragend jegens bepaalde groepen zijn... Maar goed, geldt helaas ook voor een hoop niet FOK!kers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vanuit de interesses van Corehype bekeken is Rusland (inclusief de nieuwste kolonies) wel een Walhalla. Je hebt net een aantal clubs bezocht en dan kun je je ook nog te goed doen aan een Oekraiense vrouw die niet weg kan.
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)paal-in-donetsk.html
Hopelijk kan Corehype zo snel mogelijk weg. Goed voor Corehype en goed voor Nederland!
Wat een zielig verhaal, werd er bijna emotioneel van.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vanuit de interesses van Corehype bekeken is Rusland (inclusief de nieuwste kolonies) wel een Walhalla. Je hebt net een aantal clubs bezocht en dan kun je je ook nog te goed doen aan een Oekraiense vrouw die niet weg kan.
Hopelijk kan Corehype zo snel mogelijk weg. Goed voor Corehype en goed voor Nederland!
Bedenk wel dat het verhaal van de NOS komt he... Dus pro-EU, anti-Rusland propaganda.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat een zielig verhaal, werd er bijna emotioneel van.
Je kunt het ook anders zien. Wat doet Nederland om high potentials die veel geld gekost hebben in NL te houden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Kun je in Rusland geen MBA halen? Zo nee, dan is het toch maar mooi dat je de kans krijgt in Nederland omdat wél te doen.
Schijnbaar heb je die werkgever op dit moment wel nodig. Ben je trots op jezelf dat je de mensen die je nu nog nodig hebt, vriendelijk bejegend en op het moment dat je ze niet meer nodig bent, vernedert. Ik hoop dat je veel plezier hebt in het buitenland. Mooi dat Nederland jou de mogelijkheid gaf om later kansen in het buitenland te grijpen. Maar goed: Nederland is toch al de grootste donateur van ontwikkelingshulp. Dus de studie van Corehype kan er ook nog wel bij. Ik wens je heel veel succes in de toekomst buiten Nederland!
Precies, geef mij maar thai of filipino.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:19 schreef jodelahity het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=5285
Dit is alles wat uitmaaktMaar serieus:
[ afbeelding ]
Vergelijk Dutch en Russian es.
Pak je koffers. Veel succes in het buitenland. Ga anders samen met Corehypequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Precies, geef mij maar thai of filipino.
Het was dan ook een sarcastische opmerking.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bedenk wel dat het verhaal van de NOS komt he... Dus pro-EU, anti-Rusland propaganda.
Leuk propaganda van de NOS. We kunnen ook Russisch nieuws voor ons halen (of van christelijk Amerika wat hetzelfde zegt) over Nederland en ziedaar: een paradijs waar kindermisbruikers taakstraffen uitvoeren (in schoolopvang!!!), waar iedereen naar de klote is van de drank, drugs en hoeren en Holland de hoofdstad is van het land Amsterdamquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dude. Nederlandse vrouwen HATEN het als ze zien dat iemand die zijn zaakjes op orde heeft niet met iemand uit Nederland gaat. Ze zijn verwend (hebben in Nederland heel lang een monopolie op Nederlandse mannen gehad - wie internationaal gezien een hoge waarde hebben) en hun gemak om aan een man te komen wordt ondermijnd door globalisering. Nederlandse vrouwen zijn internationaal gewoon enorm weinig waard. Ze zijn in de regel: saai, relatief lelijk, koppig, vrij onverdraagzaam, oninteressant, dom (weliswaar vaak hoogopgeleid - als je een HBO communicatie traject zo wil kwalificeren - maar veelal wereldvreemd) en identiteitsloos.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
Leugens als:
- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers
![]()
Mijn ervaring is dat veel mannen het anders ook niet prettig vinden wanneer je als Nederlandse vrouw een buitenlandse man als vriend hebt.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Victuss het volgende:
[..]
Dude. Nederlandse vrouwen HATEN het als ze zien dat iemand die zijn zaakjes op orde heeft niet met iemand uit Nederland gaat. Ze zijn verwend (hebben in Nederland heel lang een monopolie op Nederlandse mannen gehad - wie internationaal gezien een hoge waarde hebben) en hun gemak om aan een man te komen wordt ondermijnd door globalisering. Nederlandse vrouwen zijn internationaal gewoon enorm weinig waard. Ze zijn in de regel: saai, relatief lelijk, koppig, vrij onverdraagzaam, oninteressant, dom (weliswaar vaak hoogopgeleid - als je een HBO communicatie traject zo wil kwalificeren - maar veelal wereldvreemd) en identiteitsloos.
Het is heel simpel: je laat die troep gewoon links liggen - in expat- en universiteitssteden keuze genoeg. Ik zie in mijn omgeving niet anders dan dat gasten met buitenlandse dames gaan (weliswaar allemaal mensen wie internationaal georienteerde universitaire opleidingen hebben gedaan, maar daar zitten ook genoeg Nederlandse dames op; die verkiezen ze echt niet boven een schone, ambitieuze, intelligente en zorgzame dame uit Latijns Amerika). Evolutie doet z'n werk wel.
Naam en rugnummers please en ik ga ook naar die galasquote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef kipknots het volgende:
Laatste jaren paar keer op gala's geweest met honderden twintigers uit heel Europa. Moet zeggen dat de Russische vrouwen daar eerder negatief dan positief opvielen. Weinig stijl, sletterig, zeker niet galawaardig. Ook niet bijzonder mooi. De Nederlandse vrouwen staken daar toch echt wel positief bij af. Bijna allemaal wel goed gekleed, open en vriendelijk. En daar zitten ook zeker genoeg knappe vrouwen bij.
Om eerlijk te zijn, je ziet zelden een hele aantrekkelijke succesvolle man met een importbruid.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind het altijd een beetje treurig ogen... van die mannetjes die overduidelijk weinig kunnen met vrouwen op alle vlakken en dus maar naar het buitenland gaan om daar een desperate vrouwtje te regelen die weinig opties nog heeft dan een passieve hollandse lul te huwen.
Ook altijd van die awkward gezichten trekken ze erbij als ze naast hun man lopen, die wat naar de grond staart enzo
Ja precies... dat vergeet ik even te melden maar het zijn altijd van die 40+ mannen die hun hele leven alleen maar hebben gewerkt, geen tot weinig ervaring op sociaal vlak en met vrouwen en die nog elke dag bij papa en mama eten (en soms nog erger... wonen).quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, je ziet zelden een hele aantrekkelijke succesvolle man met een importbruid.
Als er ergens een tekort is aan (mooie) vrouwen dan gaat men op zoek waar er een overschot is.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind het altijd een beetje treurig ogen... van die mannetjes die overduidelijk weinig kunnen met vrouwen op alle vlakken en dus maar naar het buitenland gaan om daar een desperate vrouwtje te regelen die weinig opties nog heeft dan een passieve hollandse lul te huwen.
Ook altijd van die awkward gezichten trekken ze erbij als ze naast hun man lopen, die wat naar de grond staart enzo
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies... dat vergeet ik even te melden maar het zijn altijd van die 40+ mannen die hun hele leven alleen maar hebben gewerkt, geen tot weinig ervaring op sociaal vlak en met vrouwen en die nog elke dag bij papa en mama eten (en soms nog erger... wonen).
Koning Willem Alexander niet succesvol?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, je ziet zelden een hele aantrekkelijke succesvolle man met een importbruid.
Vreemd dan dat die aantrekkelijke succesvolle mannen wel gewoon een leuke partner kunnen vinden in Nederland.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:39 schreef corehype het volgende:
[..]
Als er ergens een tekort is aan (mooie) vrouwen dan gaat men op zoek waar er een overschot is.
Heeft allemaal te maken met vraag/aanbod.
In Nederland zitten de clubs vol met nijlpaarden. In Rusland met pornosterren.
Een loser zijn omdat je een Russisch topmodel verkiest boven een dik Nederlands varken/hork
Dat is geen importbruid, die zijn gewoon verliefd geworden.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:40 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Koning Willem Alexander niet succesvol?
Als je boven de 17 jaar stijgt een keer, dan merk je dat je een vrouw voor langer dan een week wil houden soms en dat een vrouw zoveel meer is dan uiterlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 13:39 schreef corehype het volgende:
[..]
Als er ergens een tekort is aan (mooie) vrouwen dan gaat men op zoek waar er een overschot is.
Heeft allemaal te maken met vraag/aanbod.
In Nederland zitten de clubs vol met nijlpaarden. In Rusland met pornosterren.
Een loser zijn omdat je een Russisch topmodel verkiest boven een dik Nederlands varken/hork
Snaar geraakt of niet?quote:
En wat versta jij dan onder een importbruid?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is geen importbruid, die zijn gewoon verliefd geworden.
En daarom heb je nu iets met een buitenlander zeker?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vreemd dan dat die aantrekkelijke succesvolle mannen wel gewoon een leuke partner kunnen vinden in Nederland.
Is jouw klacht dan niet gewoon dat je in Nederland niet de kwaliteiten hebt om een leuke vrouw te vinden dus je genoodzaakt bent om in het buitenland te gaan zoeken gezien je perse een vrouw die " over your own league" is wil hebben?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja nou nee ik vind dat toevallig erg lekkeren het komt fitness wel van pas. Eigenlijk wel een beetje een 'ja' dus
![]()
Maar ik eet ook nog pizzaDikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als hij Nederlander was geweest had ik ook iets met hem gehad.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:49 schreef corehype het volgende:
[..]
En daarom heb je nu iets met een buitenlander zeker?
Vrouwen die bewust een buitenlandse man zoeken om hun financiële situatie te behelpen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:48 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
En wat versta jij dan onder een importbruid?
Een bruid uit een online catalogus bestellen?
Uh-huh, genoeg Nederlandse mannetjes die zich bedreigd voelen door buitenlandse kerels en terecht; hoop Nederlandse ventjes die ruggengraat missen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat veel mannen het anders ook niet prettig vinden wanneer je als Nederlandse vrouw een buitenlandse man als vriend hebt.
Ik heb regelmatig opmerkingen gekregen van mannen als in, "Je bent zeker bij hem voor het geld?", " kon je het niet dichter bij huis zoeken?", " dat kan toch nooit stand houden" en " ik woon veel dichterbij jou, dat is toch veel handiger?"
Ze zal er vast niet slechter op zijn geworden door met de koning van Nederland te trouwen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen die bewust een buitenlandse man zoeken om hun financiële situatie te behelpen.
het is niet zo dat ze voorheen arm was.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ze zal er vast niet slechter op zijn geworden door met de koning van Nederland te trouwen.
nee wel machtsgeil. Net zoals haar vader en als je te weinig aandacht hebt gekregen thuis van je vader, zoek je vaak een soortgelijke kerel.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
het is niet zo dat ze voorheen arm was.
sorry, Ik heb niet zo'n inzicht in hun leven dat ik de exacte reden weet waarom ze bij elkaar zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef Eyip het volgende:
[..]
nee wel machtsgeil. Net zoals haar vader en als je te weinig aandacht hebt gekregen thuis van je vader, zoek je vaak een soortgelijke kerel.
Of zou ze gevallen zijn voor zijn hippe kapsel, zijn sixpack en parelwitte tanden?
oh mijn reactie is een mogelijkheid, niet een exacte reden waarom ze bij elkaar zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
sorry, Ik heb niet zo'n inzicht in hun leven dat ik de exacte reden weet waarom ze bij elkaar zijn.
Klopt maar sommige hebben nooit genoeg en sommige zijn met weinig tevreden.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
het is niet zo dat ze voorheen arm was.
Mweh, er zit wel een kern van waarheid in hoor. Was van de zomer in Polen en daar liepen er toch zeker prima exemplaren rond, bijna allemaal heerlijk geefbaarquote:Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef Polenbatser het volgende:
Ik snap die discussie over waar de mooiste vrouwen zouden wonen nooit zo. Volgens mij heeft elk land mooie en minder mooie exemplaren, zelfs ronduit lelijke. Het kan zijn dat je natuurlijk een voorkeur hebt voor bepaalde kenmerken, maar waarom moeten de vrouwen is het thuisland dan meteen afgekraakt worden?
Ik woon zelf in het voormalig Oostblok (alhoewel geen Rusland) en volgens sommige reacties hier zou ik dus het lelijkste mormel moeten zijn dat er hier rondloopt, zowel qua uiterlijk en innerlijk. In de praktijk blijkt dat toch wel heel erg mee te vallen.
Je moet je eigen falen toch op iemand afschuiven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:19 schreef snakelady het volgende:
Goh, weer een "ik haat Nederlandse vrouwen" topic van corehype, wat een verrassing...
Maar is dat dan niet gewoon dat je van een Slavisch uiterlijk houdt? Want dat kan heel goed natuurlijk, maar sommige reacties hier doen net alsof je, als je niet tot deze groep behoord, meteen een nijlpaard bent. Dat is nogal overdreven.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh, er zit wel een kern van waarheid in hoor. Was van de zomer in Polen en daar liepen er toch zeker prima exemplaren rond, bijna allemaal heerlijk geefbaarTsjechië was wat minder maar ook zeker niet verkeerd. Terwijl het hier in NL toch veelal hit/miss is.
dat is ook zo, ik hoor Nederlandse mannen op fok altijd over Scandinavische vrouwen, dat die zo geweldig mooi zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef Polenbatser het volgende:
Ik snap die discussie over waar de mooiste vrouwen zouden wonen nooit zo. Volgens mij heeft elk land mooie en minder mooie exemplaren, zelfs ronduit lelijke. Het kan zijn dat je natuurlijk een voorkeur hebt voor bepaalde kenmerken, maar waarom moeten de vrouwen is het thuisland dan meteen afgekraakt worden?
Ik woon zelf in het voormalig Oostblok (alhoewel geen Rusland) en volgens sommige reacties hier zou ik dus het lelijkste mormel moeten zijn dat er hier rondloopt, zowel qua uiterlijk en innerlijk. In de praktijk blijkt dat toch wel heel erg mee te vallen.
Tsjechische vrouwen zijn echt ongelooflijk lelijk volgens internationale standaarden, inderdaad; ook niet de meest plezante mensen. Het gaat niet per definitie om een Slavisch uiterlijk, maar meer bepaalde universele schoonheidsnormen (curves, borstgrootte, gezichtsvorm etc.) welke in bepaalde delen van de wereld genetisch beter vertegenwoordigd zijn en welke in de ene cultuur meer benadrukt worden dan de ander (curves kan je kweken door naar de sportschool te gaan bijv.). Voor mannen is het vrouwelijke uiterlijk belangrijker dan voor vrouwen het mannelijke uiterlijk belangirjk is (echter ook daar hebben vrouwen bepaalde universele normen wat betreft uiterlijke schoonheid, zo is lengte van een man belangrijk en fysieke bouw: atletisch lichaam aantrekkelijker dan een gezette gesteldheid).quote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Maar is dat dan niet gewoon dat je van een Slavisch uiterlijk houdt? Want dat kan heel goed natuurlijk, maar sommige reacties hier doen net alsof je, als je niet tot deze groep behoord, meteen een nijlpaard bent. Dat is nogal overdreven.
Ik kijk niet zo naar vrouwen als jij natuurlijk, maar als ik mijn marktwaarde hier vergelijk met die van de Tsjechische dames (collega's e.d.) is die zeker niet minder. Of misschien zeggen de Tsjechische mannen wel precies hetzelfde als in dit topic over de Tsjechische vrouwen en ben ik de gewilde exoot in het verhaal. Ik zou eigenlijk eens op onderzoek uit moeten gaan.
Wow dat zijn nogal stevige termen die je gebruikt om de gemiddelde Nederlandse vrouw te beschrijven. Ik proef een verbitterdheid in je post. Als jij het naar je zin hebt met een buitenlandse vrouw, waarom dan nog die haat naar Nederlandse vrouwen?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Victuss het volgende:
[..]
Dude. Nederlandse vrouwen HATEN het als ze zien dat iemand die zijn zaakjes op orde heeft niet met iemand uit Nederland gaat. Ze zijn verwend (hebben in Nederland heel lang een monopolie op Nederlandse mannen gehad - wie internationaal gezien een hoge waarde hebben) en hun gemak om aan een man te komen wordt ondermijnd door globalisering. Nederlandse vrouwen zijn internationaal gewoon enorm weinig waard. Ze zijn in de regel: saai, relatief lelijk, koppig, vrij onverdraagzaam, oninteressant, dom (weliswaar vaak hoogopgeleid - als je een HBO communicatie traject zo wil kwalificeren - maar veelal wereldvreemd) en identiteitsloos.
Het is heel simpel: je laat die troep gewoon links liggen - in expat- en universiteitssteden keuze genoeg. Ik zie in mijn omgeving niet anders dan dat gasten met buitenlandse dames gaan (weliswaar allemaal mensen wie internationaal georienteerde universitaire opleidingen hebben gedaan, maar daar zitten ook genoeg Nederlandse dames op; die verkiezen ze echt niet boven een schone, ambitieuze, intelligente en zorgzame dame uit Latijns Amerika). Evolutie doet z'n werk wel.
Ik heb helemaal geen haat naar Nederlandse vrouwen; er zijn ook genoeg dames in de lage landen die hartstikke leuk zijn. Het is alleen zo dat er nog een hele hoop dames wegkomen met het idee dat ze enorm veel waard zijn. Ik kan niet zo goed tegen onrecht - ik zie een hoop kerels echt aan het kortste eind trekken in een relatie met een Nederlandse vrouw (dan heb ik het over het archetype dwars en lelijk). Aan de ene kant het falen van diezelfde mannen om hun eigen waarde te kennen, aan de andere kant toch een beetje de realiteit van de dag in de trend 'er is dicht bij huis niet veel anders te krijgen, dus het moet maar'.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:55 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Wow dat zijn nogal stevige termen die je gebruikt om de gemiddelde Nederlandse vrouw te beschrijven. Ik proef een verbitterdheid in je post. Als jij het naar je zin hebt met een buitenlandse vrouw, waarom dan nog die haat naar Nederlandse vrouwen?
Het is onrecht dat het straatbeeld wordt vervuild met mislukkelingen die op mijn belastinggeld teren.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef kipknots het volgende:
Het is onrecht als mannen een relatie beginnen met een vrouw die niet jouw type is? Damn.
Dan zou jij postzakken vol blauwe enveloppen krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef corehype het volgende:
[..]
Het is onrecht dat het straatbeeld wordt vervuild met mislukkelingen die op mijn belastinggeld teren.
Het kopvoddentaks is weliswaar niet ingevoerd, maar lelijkheidstaks zou van mij ook wel mogen
Mwoa. Er is bij mijn buitenlandse (met name Oost Europese) collega's toch echt een consensus op dat gebied: NL-vrouwen worden gemiddeld als minder aantrekkelijk ervaren.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Of misschien zeggen de Tsjechische mannen wel precies hetzelfde als in dit topic over de Tsjechische vrouwen en ben ik de gewilde exoot in het verhaal. Ik zou eigenlijk eens op onderzoek uit moeten gaan.
Dat sowieso wel jaquote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Maar is dat dan niet gewoon dat je van een Slavisch uiterlijk houdt?
Inb4 Madeliefff.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Victuss het volgende:
[..]
Tsjechische vrouwen zijn echt ongelooflijk lelijk volgens internationale standaarden, inderdaad; ook niet de meest plezante mensen.
Zoals een wijs man ooit zei: één muziekvideo zegt meer dan duizend foto'squote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zeg TS post eens wat foto's van die dames?
Ik wil foto's van die meiden die TS heeft ontmoet.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zoals een wijs man ooit zei: één muziekvideo zegt meer dan duizend foto's
Wat een nuance in een KLB-topic.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mwoa. Er is bij mijn buitenlandse (met name Oost Europese) collega's toch echt een consensus op dat gebied: NL-vrouwen worden gemiddeld als minder aantrekkelijk ervaren.
Overigens geeft men dan als argumenten aan dat NL-vrouwen minder op hun uiterlijk letten (er minder stijlvol bijlopen) en vaak al op relatief jonge leeftijd wat gezetter worden.
Dat wil niet zeggen dat men er per definitie vanuit gaat dat bijna elke NL-vrouw er minder goed uitziet. En dat wil al helemaal niet zeggen dat jij dus per definitie de lelijkerd moet zijn tussen Oost-Europese vrouwen.
Dat gaat niet want ze willen niks met TS te maken hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik wil foto's van die meiden die TS heeft ontmoet.
Duidelijk nooit in Rusland geweest... wat voor chicks neuk jij in NL, zeker dikkerds?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat gaat niet want ze willen niks met TS te maken hebben.
Kan je nagaan, zelfs jij kan de dikkerds in Nederland niet eens krijgen, vandaar altijd die zeiktopics van jou.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in Rusland geweest... wat voor chicks neuk jij in NL, zeker dikkerds?
Geen (dikke) chicks maar leuke en mooie vrouwen waar je als man echt gelukkig mee kan worden....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in Rusland geweest... wat voor chicks neuk jij in NL, zeker dikkerds?
Nog nooit in Ierland geweest zeker?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef Polenbatser het volgende:
Ik denk dat dat meer komt, omdat bijna iedereen het onbekende interessanter vind dan datgene waar je al mee bekend bent. Tijdens mijn Erasmusuitwisseling ontstonden er koppeltjes waarvan beide een verschillende nationaliteit hadden. Ik had toen zelf een relatie met een Spanjaard.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Victuss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef DeBranderMan het volgende:
Ik ben nu in Rusland en bevestig deze TS. Nederlandse vrouwen zijn relatief gezien vet en vatsig. Welvaartszeugen.
Daarom Oost-Blok en Azië!
Maar je gaat Nederland dus verlaten, hè.quote:
Kroatie en Polen lijkt me wel watquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Maar je gaat Nederland dus verlaten, hè.
Zodra je je cursus afhebt?
Klinkt stoer!
Echt he, voor de rest hoort het bij het beeld dat je tegenwoordig moet hebben.quote:
Geilen op 1.85 kogelstotersquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:18 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Haten op onze mooie langbenige Nederlandse vrouwen
Die Nederlandse mannen hebben vooral een hoge waarde eigendunkquote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Victuss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelfs jij kan de dikkerds in Nederland niet eens krijgen, vandaar altijd die zeiktopics van jou.
De enige vrouw in Nederland die vrijwillig met jou naar bed wil moet je betalen..
quote:Annet, a 37 year-old brunette, was in Amsterdam with her gray-blonde mother and blonde sister. She said that she dyed her hair brown to look more intelligent.
quote:As they tend to cut their hair shorter than in other cultures and have declining concern for fashionable clothes, Dutch women can appear more masculine than their counterparts.
Carin said because of the clothes, "Sometimes you cannot tell who is the man or the woman."
Quotes van expats over NL-vrouwenquote:“I’ve lost count the number of times that people have bumped into me in the street and just walk on as if nothing happened. Words such as excuse me or sorry appear to be more difficult to get out of the Dutch than getting them to leave a decent sized tip in a restaurant. Is it a cultural misunderstanding? In the UK and in many other countries, it’s considered normal to apologize if you walk into someone, or kneecap them with your bag of shopping. Am I being too sensitive in expecting some acknowledgement when someone does something like this?”
En jij denkt echt dat je niks negatiefs over vrouwen uit andere landen kan vinden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:51 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Quotes van expats over NL-vrouwen
Staat toch in OP?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat je niks negatiefs over vrouwen uit andere landen kan vinden?
R&P / hoe raak je als ultra verlegen persoon...quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet klaar met je onzin beta-mannetje?
Is Rusland niet een beetje te duur met wajong?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
zijn zolderkamerquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Waar in Rusland zit je?
Buitenlanders hebben dan ook het beeld dat alle NL-vrouwen eruit zien als Doutzen Kroes en Lara Stone en dat ze allemaal rondneuken (doen ze wel in het buitenland, maar hier ho maar)quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is Rusland niet een beetje te duur met wajong?
Man hoeveel blauwtjes heb je hier wel niet gelopen dat je zo gefrustreerd bent?
Gezien mijn huidige relatie en voorgaande relaties is mijn voorkeur duidelijk (z.o) Aziatisch (al word ik best wel verdrietig van Zuid-koreanen en hun behoefte om er vooral zo westers mogelijk uit te zien dmv plastische chirurgie) maar om nu te stellen dat Nederlandse vrouwen zo erg zijn gaat wel erg ver, bij mijn buitenlandse collega's staan ze juist goed bekend. Het moet dan wel komen door iets te vaak afgewezen worden.
Zat in Moskou voor werk, binnenkort weer heen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Waar in Rusland zit je?
Die collega's werken hier of hebben hier gewerkt, dus dat is al weer geen valide argument.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef corehype het volgende:
[..]
Buitenlanders hebben dan ook het beeld dat alle NL-vrouwen eruit zien als Doutzen Kroes en Lara Stone en dat ze allemaal rondneuken (doen ze wel in het buitenland, maar hier ho maar)
Dat doen ze hier ook, alleen blijkbaar niet met jouquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef corehype het volgende:
en dat ze allemaal rondneuken (doen ze wel in het buitenland, maar hier ho maar)
Onbegrijpelijk, wat ik je brom.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook, alleen blijkbaar niet met jou
Het ene land is het andere land niet he. Sommige zijn op seksueel gebied erg conservatief, andere weer heel erg vrij enz.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook, alleen blijkbaar niet met jou
Totdat je een tepel op TV laat zien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:23 schreef Bolsjewiek het volgende:
[..]
Het ene land is het andere land niet he. Sommige zijn op seksueel gebied erg conservatief, andere weer heel erg vrij enz.
Maar het is nergens zo vrij als in Brazilië.
Ik spreek er alleen over voorzover het Praag en Brno betreft (ex-vriendin Slowaakse studerende aan Charles University): zitten best leuke exemplaren tussen, maar zou de gemiddelde Tsjechische qua uiterlijk echt niet verkiezen boven de Nederlandse.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:48 schreef misteriks het volgende:
[..]
Die Nederlandse mannen hebben vooral een hoge waarde eigendunkIk zit al langer dan 5 jaar in Tsjechie, werk met vele Nederlanders, en ik moet stellen dat zij niet echt het meest populair zijn hoor
Doen het vaak met 2e keus materiaal hier. Het zou al helpen zich minder elitair op te stellen. Ik ken tig Tsjechische dames die om die reden NLers liever mijden. Misschien is dat de reden waarom je zegt dat Tsjechie hele lelijke vrouwen heeft?
Exotische factor speelt altijd een rol, maar dat neemt niet weg dat de Nederlandse dame gemiddeld gewoon onderdoet voor een hoop van haar buitenlandse concurrenten wat betreft uiterlijk en verdraagzaamheid. De oorzaak doet er niet toe - waarschijnlijk cultureel. Sommige mensen opperen dan dat je "waarschijnlijk een Nederlandse vrouw gewoon niet aankan en liever een volgzaam type hebt". Dat is nonsens voor zover ik kan schatten; merk zelf dat Noorse en Zweedse dames een stuk leuker zijn dan Nederlandse, en die zijn gemiddeld een flink stuk verder wat betreft gender gelijkheid. Ik denk dat mijn irritatie bij een hoop Nederlandse vrouwtjes gewoon neerkomt op de behoefte van veel van hen constant te willen domineren of overtreffen. Nederlandse vrouwtjes gewoon net iets te claimerig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer komt, omdat bijna iedereen het onbekende interessanter vind dan datgene waar je al mee bekend bent. Tijdens mijn Erasmusuitwisseling ontstonden er koppeltjes waarvan beide een verschillende nationaliteit hadden. Ik had toen zelf een relatie met een Spanjaard.
Dat zal waarschijnlijk dan ook komen omdat mannen in Scandinavië veel minder chauvinistisch zijn tegen "de vrouwtjes".quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:36 schreef Victuss het volgende:
[..]
merk zelf dat Noorse en Zweedse dames een stuk leuker zijn dan Nederlandse, en die zijn gemiddeld een flink stuk verder wat betreft gender gelijkheid. Ik denk dat mijn irritatie bij een hoop Nederlandse vrouwtjes gewoon neerkomt op de behoefte van veel van hen constant te willen domineren of overtreffen. Nederlandse vrouwtjes gewoon net iets te claimerig.
De vrouwen daar zien er dan ook als vrouwen, waarbij je hier soms 3x moet controleren of de kort pittig kapseldame het mannetje of vrouwtje isquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk dan ook komen omdat mannen in Scandinavië veel minder chauvinistisch zijn tegen "de vrouwtjes".
Scandinavië is dan ook wel het toonbeeld van politiek correct geneuzel. Je mag niet eens een jongejte met een speelgoedauto en daarnaast een meisje met een speelgoedkeuken afbeelden omdat dat kinderen in een bepaalde rol zou drukkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk dan ook komen omdat mannen in Scandinavië veel minder chauvinistisch zijn tegen "de vrouwtjes".
lol, jij bent nooit in Scandinavië geweest lees ik wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:07 schreef corehype het volgende:
[..]
De vrouwen daar zien er dan ook als vrouwen, waarbij je hier soms 3x moet controleren of de kort pittig kapseldame het mannetje of vrouwtje is
Dat klopt, hoewel de weinige druk op kinderen ook wel iets goeds heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Scandinavië is dan ook wel het toonbeeld van politiek correct geneuzel. Je mag niet eens een jongejte met een speelgoedauto en daarnaast een meisje met een speelgoedkeuken afbeelden omdat dat kinderen in een bepaalde rol zou drukken
https://www.google.nl/sea(...)ZuJg5gN&ved=0CCAQsAQ
http://www.nu.nl/lifestyl(...)lechtst-gekleed.html.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef kipknots het volgende:
Laatste jaren paar keer op gala's geweest met honderden twintigers uit heel Europa. Moet zeggen dat de Russische vrouwen daar eerder negatief dan positief opvielen. Weinig stijl, sletterig, zeker niet galawaardig. Ook niet bijzonder mooi. De Nederlandse vrouwen staken daar toch echt wel positief bij af. Bijna allemaal wel goed gekleed, open en vriendelijk. En daar zitten ook zeker genoeg knappe vrouwen bij.
Ik vind Nederlandse mannetjes redelijk meevallen op dat gebied. Vaak zelfs een gebrek aan eigenwaarde, zoals ik eerder zei.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb niks tegen de Nederlandse man, maar ik merk wel degelijk verschil tussen hoe de Nederlandse man en de Scandinavische man vrouwen behandelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:07 schreef Victuss het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse mannetjes redelijk meevallen op dat gebied. Vaak zelfs een gebrek aan eigenwaarde, zoals ik eerder zei.
Ben benieuwd naar de Doutzen Kroes look-a-like op je bankquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Ga toch weg man, sinds de "russen" bijv de All inclusive oorden hebben ontdekt wordt het overspoeld met trashy tuig waar zelfs Snooki zich voor zou schamen.
Wat zit er bij jou op de bank? Een tablet met russianbride.com?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de Doutzen Kroes look-a-like op je bank
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou op de bank? Een tablet met russianbride.com?
Wow, vaker hakken. Heb hier zo vaak het tegenovergestelde gelezen, want de NL vrouw gaat volgens FOK! alleen voor praktisch, dus kort haar, spijkerbroek en platte schoenen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
lol, jij bent nooit in Scandinavië geweest lees ik wel.
Zowel ik als mijn vriend zijn er op gaan letten dankzij FOK!
Het straatbeeld is exact hetzelfde, net zoveel korte pittige kapsels als in Nederland.
Wat mijn vriend wel opviel is dat Nederlandse vrouwen vaker hoge hakken dragen. Maar dat zal ook wel met het weer en de straatstenen te maken hebben, ze zijn hier gek op van die kleine ronde stenen, niet ideaal voor met hakken.
R&P / Dating(site)-ervaringen #511 Succesverhalen willen we horenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou op de bank? Een tablet met russianbride.com?
Wat probeer je te zeggen vriendje? Moeilijk voor te stellen als je nog maagd bent, ik snap het wel hoor. Maar goed, op ieder potje past een dekseltje dus voor jou zal er vast ook wel iemand ergens rondlopen op deze aardkloot.quote:
Hahaha hier ook een zwaantje! Wat toevallig. Hebben ze dat in elk dorp?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is dat een algemeen/veelgebruikt begrip of zo? Wij hadden ook een 'het zwaantje'
Volgens mij wel een veel voorkomende naam voor een bar of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hahaha hier ook een zwaantje! Wat toevallig. Hebben ze dat in elk dorp?
Een barquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgens mij wel een veel voorkomende naam voor een bar of iets dergelijks.
Lol jij neukt dikke chicksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen vriendje? Moeilijk voor te stellen als je nog maagd bent, ik snap het wel hoor. Maar goed, op ieder potje past een dekseltje dus voor jou zal er vast ook wel iemand ergens rondlopen op deze aardkloot.
Ik heb het even verbeterd voor je.quote:
dan is de meeting in mijn "het zwaantje". Dan is er tenminste nog wat alcohol.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Een barhier was het een knutselclub voor kinderwn ofzo
Apart dat ze het verrassend vinden dat Spanje op de tweede plaats staat? Is toch algemeen bekend dat die zich best goed kleden over het algemeen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef misteriks het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)lechtst-gekleed.html.
Trouwens hebben Russische dames wel een goede smaak. Het land is te groot, en de persoonlijke omstandigheden te verschillend om ze allemaal over 1 kam te scheren, maar bvb hier in tsjechie pik ik de Russische dames er zo uit, Enkel en alleen omdat ze bijna allen zichzelf 10 keer meer stijlvol kunnen kleden tgo hun Tsjechische stadsgenoten. Het feit dat Rusland nog steeds hoog scoort moet wel te maken hebben met hun nouveau-riche klasse die duur = mooi stelt; die lopen vaak als clowns rond met maatpakken vam duizenden euro's.
Als jij zelfs al afgewezen wordt door dikke biggen is het gewoon triest gesteld met jou en daarom ga jij maar achter de Russische hoeren aan die alleen maar jouw geld willen zien. Betamannetje.quote:
Moet jij dit plaatsen van je dikke vriendinnetje ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Als jij zelfs al afgewezen wordt door dikke biggen is het gewoon triest gesteld met jou en daarom ga jij maar achter de Russische hoeren aan die alleen maar jouw geld willen zien. Betamannetje.
Waarom verhuis je niet lekker naar Rusland?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef corehype het volgende:
[..]
Moet jij dit plaatsen van je dikke vriendinnetje ofzo?
Russische vrouwen > Nederlandse "vrouwen"
corehype kan slechts alleen maar kankeren op alles in nederland. dus ja wat doet hij inderdaad nog hier? waarschijnlijk omdat het een klein infantiel pislulletje is die nog van de middelbare school af moet komen of zo, of hij is simpelweg pauperquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet lekker naar Rusland?
Moet mijn MBA afrondenquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet lekker naar Rusland?
Spanen??? Nee joh, nooit in Spanje geweest?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Apart dat ze het verrassend vinden dat Spanje op de tweede plaats staat? Is toch algemeen bekend dat die zich best goed kleden over het algemeen?
Vos!!!'quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:27 schreef Voszje het volgende:
Stoer man, wel drie dagen in Moskou geweest en lullen als de expert.
En dan ook nog eens op het gebied van Oost-Europese vrouwen in het algemeenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:27 schreef Voszje het volgende:
Stoer man, wel drie dagen in Moskou geweest en lullen als de expert.
Ik heb een Spaanse vriend, dus ben niet echt onbekend met ze. Ligt er maar aan waar je heen gaat, maar zeker in wat minder hippieachtige sferen zijn ze toch vrij conservatief netjes gekleed vaak.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spanen??? Nee joh, nooit in Spanje geweest?
Niet te vergelijken met Rusland, Oekraine en Colombia. De dames dan.
Je hebt hierin wel gelijk. Oostblokdames zijn galanter en Nederlanse chicks zijn (vaak) horken, maar dat is ook niet altijd zo hoor al komt het overigens wel gewoon door de maatschappij. Iedereen moet iedereen maar overtreffen, HBO is niet voldoende, korpsballetjes doen over het algemeen ontzettend stoer en denigrerend naar vrouwen toe, waardoor het weer logisch is dat deze daar weer op reageren. Je moet hier ook wel een beetje claimerig/egoïstisch zijn, anders kom je gewoon nergens en beland je in de tokkielaag. Nederland; het land van elkaar misgunnen in plaats van elkaar te helpen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:36 schreef Victuss het volgende:
[..]
Exotische factor speelt altijd een rol, maar dat neemt niet weg dat de Nederlandse dame gemiddeld gewoon onderdoet voor een hoop van haar buitenlandse concurrenten wat betreft uiterlijk en verdraagzaamheid. De oorzaak doet er niet toe - waarschijnlijk cultureel. Sommige mensen opperen dan dat je "waarschijnlijk een Nederlandse vrouw gewoon niet aankan en liever een volgzaam type hebt". Dat is nonsens voor zover ik kan schatten; merk zelf dat Noorse en Zweedse dames een stuk leuker zijn dan Nederlandse, en die zijn gemiddeld een flink stuk verder wat betreft gender gelijkheid. Ik denk dat mijn irritatie bij een hoop Nederlandse vrouwtjes gewoon neerkomt op de behoefte van veel van hen constant te willen domineren of overtreffen. Nederlandse vrouwtjes gewoon net iets te claimerig.
Daarbij de noot voorzover het mijn ervaring met het gros van de Latijns-Amerikaanse dames betreft hetzelfde: zijn weliswaar vaak knap en goed gekleed, maar enorm onverdraagzaam. Amerikaanse dames net zo (genoegen gehad om met een geweldige Amerikaanse een relatie gehad te hebben die daar echt een uitzondering op was, maar haar vriendinnen stuk voor stuk onhandelbaar). Oostblok dames in de regel zwaar relaxt en gewoon hartstikke leuk in de omgang, zo ook de Zuid-Oost Aziatische en Turkse dametjes.
Op de één of andere manier is het voor een hoop mensen lastig om te begrijpen dat de heersende cultuur waarin iemand opgroeit in een bepaald deel van de wereld wel degelijk invloed heeft op een individu en dat dit ook mede bepaalt of iemand goed partnermateriaal is.
Een stuk doorspekt met vooroordelen, generalisaties en wereldvreemdheid. Vrij typerend ook dat iedereen hier op fok nét de uitzondering is bij dit soort negatieve claims.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt hierin wel gelijk. Oostblokdames zijn galanter en Nederlanse chicks zijn (vaak) horken, maar dat is ook niet altijd zo hoor al komt het overigens wel gewoon door de maatschappij. Iedereen moet iedereen maar overtreffen, HBO is niet voldoende, korpsballetjes doen over het algemeen ontzettend stoer en denigrerend naar vrouwen toe, waardoor het weer logisch is dat deze daar weer op reageren. Je moet hier ook wel een beetje claimerig/egoïstisch zijn, anders kom je gewoon nergens en beland je in de tokkielaag. Nederland; het land van elkaar misgunnen in plaats van elkaar te helpen.
Sowieso kunnen veel mannen ook wel het een en ander veranderen. Het is nou niet zo dat de Nederlandse man een voorbeeld is, of het triggert in een vrouw om 'onderdanig' en galant te zijn, terwijl ze zelf helemaal stuk gaan om scheten, romantiek ver te zoeken is, de hele dag zitten te gamen/computeren, zich als dieren gedragen om een beetje voetbal, stuk voor stuk niet kunnen koken en bang zijn voor spinnen.![]()
![]()
Onze oma's waren wel galant, maar dat komt omdat mannen toen nog gewoon bazen waren. Nu ben je baas wanneer je de meest bijdehante opmerking kunt maken. Denk eigenlijk dat ik ook wel voor een Rus zou gaan als ik moest kiezen tussen NL en Rusland. Dat zijn ook gewoon mannen en geen mieten.
De enige reden dat buitenlandse vrouwkes jullie willen is omdat ze denken dat hier rijkdom is, mooie en galant zijn ze dus wel maar enkel omdat ze je geld willen. En dat is hier dan wel weer fijn, Nederlandse vrouwen betalen zelf hun shit wel, omdat ze werken, waardoor ze weer niet altijd maar in mooie jurkjes met perfect haar, perfecte nagels, op de perfecte hakken kunnen lopen omdat tijdgebrek.
Ik ben overigens geen Nederlandse horkin, maar kan op zich wel begrijpen hoe en wat. Het hele Nederlandse volk is eigenlijk gewoon gaar als je er over nadenkt.
Dit hele topic zit vol met generalisatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:44 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Een stuk doorspekt met vooroordelen, generalisaties en wereldvreemdheid. Vrij typerend ook dat iedereen hier op fok nét de uitzondering is bij dit soort negatieve claims.
Er zijn in dit topic nogal wat generalisaties ja, maar toch trekken oostblokdames mij zeker. Erg vrouwelijk, leuk stemmetje en meer brunettes. Echt in detail qua karakter kan ik te weinig zeggen maar ik begrijp zeker maar ik begrijp zeker dat er mannen zijn die een buitenlands avontuurtje leuker vinden dan een ''saaie meid uit eigen land''. Maar natuurlijk kunnen er ook leuke Hollandse blonde stoeipoezen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:15 schreef snakelady het volgende:
Ik ben toch maar blij dat de mensen hier in Denemarken denken dat ik gewoon Deens ben, want anders moest ik volgens sommige hier 1.80 lang, minstens net zo breed, horkerig en een tokkie die nooit op hakken loopt zijn.
Wat een generalisatie zeg.
Ik ben 1.60quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Er zijn in dit topic nogal wat generalisaties ja, maar toch trekken oostblokdames mij zeker. Erg vrouwelijk, leuk stemmetje en meer brunettes. Echt in detail qua karakter kan ik te weinig zeggen maar ik begrijp zeker maar ik begrijp zeker dat er mannen zijn die een buitenlands avontuurtje leuker vinden dan een ''saaie meid uit eigen land''. Maar natuurlijk kunnen er ook leuke Hollandse blonde stoeipoezen zijn.![]()
Aangezien Denen ook gezien worden als een soort 'broedervolk' van de Nederlanders, vallen je als Nederlander zeker nooit op in Denemarken. Daarnaast zijn Denen het langste volk net na de Nederlanders.
Wat een domme generalisatie. Typisch wat ik heb opgenoemd in OP van mensen die nooit buiten hun provincie zijn geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
De enige reden dat buitenlandse vrouwkes jullie willen is omdat ze denken dat hier rijkdom is, mooie en galant zijn ze dus wel maar enkel omdat ze je geld willen. En dat is hier dan wel weer fijn, Nederlandse vrouwen betalen zelf hun shit wel, omdat ze werken, waardoor ze weer niet altijd maar in mooie jurkjes met perfect haar, perfecte nagels, op de perfecte hakken kunnen lopen omdat tijdgebrek.
Pot verwijt ketel post dit.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:34 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat een domme generalisatie. Typisch wat ik heb opgenoemd in OP van mensen die nooit buiten hun provincie zijn geweest
De reden dat in Oostblokland meiden gewillig zijn is omdat ze nou eenmaal vrouwelijk zijn. Meiden gaan naar de club voor een vent aan het eind van de avond, in NL maken vrouwen zich meer druk om pizza en burgers omdat er een overschot is aan mannen.
Daarnaast staan mannen daar in een hoekje te roken terwijl NL-ers houden van een praatje. Dat leidt het een naar de ander. Dat mensen hier sociaal gestoord zijn en vrouwen eerder naar de bewaker toelopen dan wat terugzeggen ligt meer aan de cultuur dan dat ze daar in Oostblokland onder de indruk zijn van een paar centjes (nooit betaald in het buitenland voor een vrouw, sterker nog ze betalen drankjes voor mij).
Ik spreek uit levenservaring. Hoeveel topmodellen heb jij of je vrienden bijvoorbeeld in NL geneukt? Een lossertje uit Jantjes Verjaardag telt nietquote:Op maandag 2 maart 2015 10:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Pot verwijt ketel post dit.
Een ander betichten van domme generalisaties terwijl je zelf drie regels verder precies hetzelfde doet.
Heb je weer fijn gedroomd na je wekelijkse blauwtjes lopen afgelopen weekend?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik spreek uit levenservaring. Hoeveel topmodellen heb jij of je vrienden bijvoorbeeld in NL geneukt? Een lossertje uit Jantjes Verjaardag telt nietIn Oostbloklanden is het standaard heel hoog en de meiden zullen hier een dikke 10 zijn
Topmodellen. Als in Claudia Schiffer Tyra Banks Doutzen Kroes? Of bedoel je gewoon een lekker wijf die zich goed weet te kleden en boven dat ook nog over een dosis intelligentie beschikt?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik spreek uit levenservaring. Hoeveel topmodellen heb jij of je vrienden bijvoorbeeld in NL geneukt? Een lossertje uit Jantjes Verjaardag telt nietIn Oostbloklanden is het standaard heel hoog en de meiden zullen hier een dikke 10 zijn
Wanneer alle make up, haarstukjes,vulling en natuurlijk alcohol verdwenen is.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nachts zijn ze een 10 maar wanneer het ochtend is slechts een 2
En de bierbril op het nachtkastje ligt.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wanneer alle make up, haarstukjes,vulling en natuurlijk alcohol verdwenen is.
Dit is in Zweden en Noorwegen ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:34 schreef corehype het volgende:
[..]
(nooit betaald in het buitenland voor een vrouw, sterker nog ze betalen drankjes voor mij).
Feminisme is daar sterker dan hier het schijnt, toch vertikken vrouwen het hier om vrouwelijker en minder arrogant te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit is in Zweden en Noorwegen ook.
Al heeft het daar meer met feminisme te maken.
Wordt het voor jou niet eens tijd professionele hulp te zoeken?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:16 schreef corehype het volgende:
[..]
Feminisme is daar sterker dan hier het schijnt, toch vertikken vrouwen het hier om vrouwelijker en minder arrogant te zijn.
Het sukkelgehalte van de man ligt hier dan ook erg hoog.
wat een taalgebruikquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wordt het voor jou niet eens tijd professionele hulp te zoeken?
You got 99 problems and bitches are all of them.
quote:Op maandag 2 maart 2015 11:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder gezegd dat jouw issues met vrouwen niet aan vrouwen liggen maar aan jou.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:34 schreef corehype het volgende:
Dat mensen hier sociaal gestoord zijn en vrouwen eerder naar de bewaker toelopen dan wat terugzeggen ligt meer aan de cultuur dan dat ze daar in Oostblokland onder de indruk zijn van een paar centjes (nooit betaald in het buitenland voor een vrouw, sterker nog ze betalen drankjes voor mij ).
Wat een gejank man. Hoop je op FOK! een internetdate te kunnen scoren?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je al eerder gezegd dat jouw issues met vrouwen niet aan vrouwen liggen maar aan jou.
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat een dame na een versierpoging van mij of mijn vrienden naar de bewaker lopen. Echt nog nooit. En ik heb ook genoeg blauwtjes gelopen, ook weleens op een arrogante wijze afgewezen, mijn vrienden ook.
In mijn ervaring gaan vrouwen naar de beveiliging als er ongevraagd aan ze wordt gezeten, als mannen hun pogingen niet staken nadat ze duidelijk te kennen is gegeven dat de dame geen interesse heeft, als een man heel de avond de dame blijft achtervolgen na een afwijzing etc. Kortom, alleen bij hele creepy dingen.
En nu moet jij je eens afvragen waarom
A) Vrouwen jou niet willen
B) Je kennelijk zo’n enge creep bent dat het nodig is de beveiliging in te schakelen
De reden dat jij in het oostblok wel weet te scoren is omdat de dames daar zo arm zijn dat ze geen andere reden zien dan zich te prostitueren aan enge creeps uit west europa die hier niet aan de vrouw komen. Figuren zoals jij dus, waar vrouwen de uitsmijter voor moeten inschakelen.
Nee, ik hoop eigenlijk dat jij je hand eens in eigen boezem steekt met je wereldvreemde sneue gezeik over vrouwen waar van alles afdruipt dat je gewoon een doodenge freak bent. Je lijkt zelf wel een wijf met dat gezeik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:32 schreef corehype het volgende:
Wat een gejank man. Hoop je op FOK! een internetdate te kunnen scoren?
Hij wordt vast niet zo vaak afgewezen als jij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:32 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat een gejank man. Hoop je op FOK! een internetdate te kunnen scoren?
[ afbeelding ]
Niet jaloers zijn, je krijgt geen Poetin maar genoeg FOK!kers die wel je voeten willen likken hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef DE_krumpel het volgende:
Maak er maar Oostblok vrouwen van, alleen kansloze mannetjes huppelen achter dat volk aan en zeiken natuurlijk de Nederlandse vrouwen af.
Jaloers haha nee. Als ik hier in omgeving rondkijk zijn het vooral mannen die gescheiden zijn die nu ineens een vrouw geïmporteerd hebben of achter 18 jarige aanhuppelenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:51 schreef corehype het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn, je krijgt geen Poetin maar genoeg FOK!kers die wel je voeten willen likken hoor
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:47 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Jaloers haha nee. Als ik hier in omgeving rondkijk zijn het vooral mannen die gescheiden zijn die nu ineens een vrouw geïmporteerd hebben of achter 18 jarige aanhuppelenEn natuurlijk de ex en alle vrouwen zwartmaken
ja dat vind ik behoorlijk kansloos.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
noooo ik stap nooit over op zelf bakken want niemand kan dat beter dan dr. Oetkerik woon noodgedwongen een tijdje alleen en ik heb besloten niet alleen maar pizza's te eten elke dag aahahaa en toen viel het me 100% mee en nu ontbijt ik elke dag met tonijn, biefstuk of zalm
![]()
Ik kook alleen voor mezelfquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:44 schreef en-er-gy het volgende:
[..]![]()
Kook voor me en ik zal je rijkelijke belonen!
Elena Korikovaquote:
"achter dat volk" alsof het echt totaal andere en rare wezens zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef DE_krumpel het volgende:
Maak er maar Oostblok vrouwen van, alleen kansloze mannetjes huppelen achter dat volk aan en zeiken natuurlijk de Nederlandse vrouwen af.
De jaloezie van sommige vrouwen die er niet tegen kunnen dat hun man achter (een heel stuk) mooiere vrouwen gaat.quote:Op zondag 12 april 2015 18:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
"achter dat volk" alsof het echt totaal andere en rare wezens zijn
Eens!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
Ben ik niet met je eens,quote:Op zondag 12 april 2015 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Als ik een kerel met een oost Europese of Russische vrouw zie, dan heb ik toch het idee dat ze geen Nederlandse konden krijgen.
Waarom zou een man per se voor een Nederlandse vrouw moeten gaan?quote:Op zondag 12 april 2015 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Als ik een kerel met een oost Europese of Russische vrouw zie, dan heb ik toch het idee dat ze geen Nederlandse konden krijgen.
Inderdaad, waarom die zo zaligmakend zijn?quote:Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom zou een man per se voor een Nederlandse vrouw moeten gaan?
Jezus wat een onzin.. alsof Nederlandse vrouwen ergens beter in zijn. Wat maakt het uit? Welkom in de 21ste eeuw..quote:Op zondag 12 april 2015 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Nee, van een Nederlandse vrouw wordt je blij zegquote:Op zondag 12 april 2015 19:13 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2015 19:29 schreef studentje7 het volgende:
Jezus wat een onzin.. alsof Nederlandse vrouwen ergens beter in zijn.
Nu moeten we de Russische mannen nog ergens tussen plaatsenquote:Op zondag 12 april 2015 19:12 schreef studentje7 het volgende:
Echt die kansloze haat van Nederlandse mannen op Nederlandse vrouwen en van Nederlandse vrouwen op Russische vrouwen in dit topic...
Echt wat een kansloze figuren hier zeg. -_-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |