abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:24:18 #1
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149637103
Nou, dat hoor ik van medelanders, voornamelijk vrouwen, toen ik zei dat ik voor 3 dagen naar Moskou ging.
Leugens als:

- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers
- Allemaal hoeren en prostituees
- Zelfs me ma zei dat ze vreselijk zijn, 'horende' van een paar roddelbladen en mannen.

De waarheid kan niet verder liggen.

Na mijn korte verblijf begrijp ik waarom Nederlandse vrouwen de Russische haten. Ze kunnen helemaal niet tegen hen op!
Vrouwen en vooral NL-vrouwen zijn nou allemaal hoeren die elkaar misgunnen, vooral als ze een stuk lekkerder zijn (want dan zijn ze laag in de competitie)
In werkelijk ELK opzicht, op het gebruik van Engels na, zijn de Russische vrouwen de creme a la creme.

- Uiterlijk; ook al is het winter, ik moest mijn nek meerdere malen omdraaien van het schoonheid dat er rondliep, terwijl thuis in Amsterdam de vrouwen 30 kilo zwaarder lijken
- Talent; Ik sprak met een aantal meiden en het verbaasde mij hoe vriendelijk ze wel niet waren. Deze vrouwen zouden in NL een dikke 10 zijn, hier zijn ze het gemiddelde. Letterlijk ELK een van hen kon koken, balletdansen en een muziekinstrument spelen, terwijl de NL-vrouw niet eens fatsoenlijk een ei kan koken
- Vrouwen overal; De clubs zitten PROPVOL vrouwen, de gekste vrouw:man ratio ooit gezien. Allemaal topmodellen en dit was nog een lokale club, Ik vermoed dat dit komt omdat Russische mannen sneuvelden in de WO2 en vrouwen dus hun best moesten doen om aan een man te raken en dit hebben voortgezet, terwijl in NL 90% van de bar/cub vol schooiers zit en de enige vrouwen daar dikkerds met attitude zijn.
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club, maar nog steeds lekkerder dan elk FOK!ker ooit kan krijgen, zeker in NL :r Godverdomme wat kon zij lekker neuken zeg!!! Wat moet ik nou met een NL-hork van 1.85 die er bijligt als een dood zeehond? :r
- Traditioneel; Heb een date geregeld en ze kwam op tijd, eruitziend alsof ze op haar huwelijk kwam. Godverdomme wat een mooie vrouwen hier, en zo lief en sprankelend O+ Ik ben verliefd!

Ik moest huilen toen ik het straatbeeld hier weer zag :r :r :r

Ik moet eigenlijk weg hier. Maar nu snap ik waarom alle vrouwen hier zo jaloers zijn. Als elk man nou de ballen had om naar Rusland te gaan en een vrouw aan de haak te slaan, dan zou onze genen hier zo mooi zijn O+

Maar wat zien we nu over straat? Een model jongen van 1.90 waarvan ik zelfs hommo zou worden, aan de arm met een of ander Snooki omdat hij niets beters kan krijgen in dit gore oord :r

klacht: NL-vrouwen die liegen en jaloers zijn en lelijk :r
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_149637180
Je probeert jezelf wijs te maken dat het niet wanhopig staat dat je een Russische bruid importeert en je zoekt hier bevestiging?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:27:54 #3
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149637203
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:27 schreef Solo7609 het volgende:
Je probeert jezelf wijs te maken dat het niet wanhopig staat dat je een Russische bruid importeert en je zoekt hier bevestiging?
White knight gespot
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
pi_149637213
NL vrouwen zijn ook erg gemeen :(
pi_149637246
Ga naar lekker wonen in het land van Poetin, we gaan je niet missen :W
pi_149637262
Had jij laatst ook niet zo'n topic waarin je eigenlijk al hetzelfde zei? Lijkt net alsof je naar een regionale zender zit te kijken waar alles elk uur herhaalt wordt.
pi_149637295
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
dan zou onze genen hier zo mooi zijn
En dan zou Poetin een 'legitieme' reden hebben om ons land te annexeren *O*
Extremistisch gematigd.
pi_149637297
Terechte klacht!

Russische vrouwen > Nederlandse vrouwen van 30 met pittig kort kapsel _O_
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:31:45 #9
286575 Roces18
Chef de party
pi_149637317
hahaha TS gaat op georganiseerde bruidzoekvakanties :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:33:03 #10
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_149637361
Zo'n lap tekst en dan niet eens één foto :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_149637411
Zijn maar een handjevol mooie Nederlandse dames.

Waarom lopen er anders zoveel Nederlandse mannen met halfbloedjes?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:37:12 #12
219405 Sgas
In vino veritas
pi_149637497
Voor mij geen Nederlandse dames ^O^
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_149637684
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Polenbatser het volgende:
Had jij laatst ook niet zo'n topic waarin je eigenlijk al hetzelfde zei? Lijkt net alsof je naar een regionale zender zit te kijken waar alles elk uur herhaalt wordt.
Polenbatser _O- :')

Godver
pi_149637732
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:43 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Polenbatser _O- :')

Godver
Best wel rare naam trouwens want ze woont in Tsjechië.

Verder, eens met klacht ^O^

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 16:45:58 ]
pi_149637742
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef MAHL het volgende:

[..]

Best wel rare naam trouwens want ze woont in Tsjechië.
Oeter gespot.
pi_149637766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Oeter gespot.
Oeter?
pi_149637782
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef MAHL het volgende:

[..]

Oeter?
Niet jij, die Polenbatser.
pi_149637877
Terechte klacht! Oostblok is de toekomst!
pi_149637905
Ik voelde me aangesproken over dat ei koken :( dat is nog nooit gelukt.

Verder kan ik wel koken. HEB IK NU JE BEELD VERSTOORT TS??? AUTISTISCHE WOEDEAANVALLEN OPGEWEKT??
pi_149637940
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef vera166 het volgende:
Ik voelde me aangesproken over dat ei koken :( dat is nog nooit gelukt.

Verder kan ik wel koken. HEB IK NU JE BEELD VERSTOORT TS??? AUTISTISCHE WOEDEAANVALLEN OPGEWEKT??
Nonsens, allemaal nonsens.
pi_149637942
niet alleen de russische
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_149637952
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Diesell het volgende:
Terechte klacht! Oostblok is de toekomst!
_O_
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149638057
Ik ga verhuizen.

FOK!kers in Rusland topic komt eraan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_149638060
Ik geloof je OP niet echt. Klinkt eerder alsof je het gedroomd hebt en vervolgens aangepast voor een topic op FOK

e: Nog een reden waarom ik het niet geloof. Stel dat je echt vrij reist en overal chicks aan de haak slaat, dan kun je hier ook de lekkerste aan de haak slaan omdat je een arrogante zelfverzekerde houding krijgt. Een man die veel weet te neuken kan dat op een gegeven moment overal. Dus krijg ik het gevoel dat je gewoon liegt of matig hebt geneukt en gefrustreerd terug komt
We're slowly approaching inevitable death.
pi_149638153
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Roces18 het volgende:
hahaha TS gaat op georganiseerde bruidzoekvakanties :')
pi_149638299
:')

Russische vrouwen hebben maar één ambitie in het leven en dat is een rijke vent vinden. Waarom denk je dat de States nog steeds zo in trek zijn bij Russische dames.

Je kunt veel willen ontkennen maar het staat toch echt vast dat Russische wijven hoeren zijn :')
-XOXO-
pi_149638352
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:54 schreef dustbrain het volgende:
Ik geloof je OP niet echt. Klinkt eerder alsof je het gedroomd hebt en vervolgens aangepast voor een topic op FOK

e: Nog een reden waarom ik het niet geloof. Stel dat je echt vrij reist en overal chicks aan de haak slaat, dan kun je hier ook de lekkerste aan de haak slaan omdat je een arrogante zelfverzekerde houding krijgt. Een man die veel weet te neuken kan dat op een gegeven moment overal. Dus krijg ik het gevoel dat je gewoon liegt of matig hebt geneukt en gefrustreerd terug komt
TS en zijn pohi kennende is het inderdaad een gefrustreerde zoldermaagd die vannacht een natte droom heeft gehad :')
-XOXO-
pi_149638653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:51 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nonsens, allemaal nonsens.
Ik kan echt goed koken _O_
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:19:21 #29
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149638672
Goh, weer een "ik haat Nederlandse vrouwen" topic van corehype, wat een verrassing...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149638818
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Niet jij, die Polenbatser.
Wat is een Oeter? Ik had de naam al voordat ik naar Tsjechië verhuisde. :)
pi_149638870
de moskee is klaar op de vrijdagmiddag, tijd voor het wekelijkse anti NL en weer een anti NL vrouwen topic. :')

wanneer rot je op naar syrië? :W
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:31:42 #32
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_149638912
terechte klacht TS. Ik woon al jaren in oost europa, en de vrouwen zijn niet alleen tig keer knapper, ze zijn nog een tig keer meer aangenaam in de omgang. Die jaloerse reacties, want dat zijn ze absoluut maakt die vrouwen van het westen nog meer triest dan dat ze al waren.
Ik veralgemeen voor het topic natuurlijk, wat niet wil zeggen dat alle vrouwen in NL of BEL per definitie een slechte deal zijn.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_149638932
Helaas terechte klacht. Zou willen dat het niet waar was.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_149638953
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:17 schreef vera166 het volgende:

[..]

Mijn vader kan echt goed koken _O_
Fixed
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:35:08 #35
97643 misteriks
pi_149639003
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:

Russische vrouwen hebben maar één ambitie in het leven en dat is een rijke vent vinden. Waarom denk je dat de States nog steeds zo in trek zijn bij Russische dames.

Je kunt veel willen ontkennen maar het staat toch echt vast dat Russische wijven hoeren zijn :')
Wat een onzin! Russische vrouwen zijn in het algemeen conservatiever en trouw van aard. Wat bvb niet van Tsjechische vrouwen kan gezegd worden ;) Golddiggers heb je overal. En, itt jou ben ik ervaringsdeskundige
pi_149639018
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:19 schreef snakelady het volgende:
Goh, weer een "ik haat Nederlandse vrouwen" topic van corehype, wat een verrassing...
En niet te vergeten zijn zelfde discipelen.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:35:47 #37
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149639020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:31 schreef misteriks het volgende:
terechte klacht TS. Ik woon al jaren in oost europa, en de vrouwen zijn niet alleen tig keer knapper, ze zijn nog een tig keer meer aangenaam in de omgang. Die jaloerse reacties, want dat zijn ze absoluut maakt die vrouwen van het westen nog meer triest dan dat ze al waren.
Ik veralgemeen voor het topic natuurlijk, wat niet wil zeggen dat alle vrouwen in NL of BEL per definitie een slechte deal zijn.
We hebben ook wekelijks een anti-oostblok vrouwen meeting, waar we bespreken hoe erg die vrouwen zijn en we onze jaloezie in een vertrouwde omgeving kunnen uiten.

Dames, maandag niet om 17:00 maar om 17:30 in het zwaantje! Wie doet de nota's?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149639076
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

We hebben ook wekelijks een anti-oostblok vrouwen meeting, waar we bespreken hoe erg die vrouwen zijn en we onze jaloezie in een vertrouwde omgeving kunnen uiten.

Ach, ook ik als man vind het hoeren. Althans zo lopen ze er iig wel bij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149639456
Ik ben zelf Russisch. Nooit leuk om onzin te horen over dat alle Russische vrouwen hoeren zijn.

Het is natuurlijk ook onzin dat (alle) Nederlandse vrouwen lelijk zijn. Er zijn in Nederland ook genoeg leuke knappe vrouwen. In Rusland wellicht nog meer(kom er elk jaar wel en kan dat wel beamen) maar dat is toch geen reden om alle Nederlandse vrouwen te bashen.

Wat helemaal belachelijk is zijn die vooroordelen over dat alle Russische vrouwen met buitenlanders trouwen vanwege het geld. Niet omdat de verhouding man/vrouw in Rusland 45/55 is en zij een normaal leven willen met een man en kinderen.... terwijl hier juist een overschot aan mannen is.
pi_149640380
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:33 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Fixed
Ik tegenwoordig ook :(
pi_149640547
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch. Nooit leuk om onzin te horen over dat alle Russische vrouwen hoeren zijn.

Het is natuurlijk ook onzin dat (alle) Nederlandse vrouwen lelijk zijn. Er zijn in Nederland ook genoeg leuke knappe vrouwen. In Rusland wellicht nog meer(kom er elk jaar wel en kan dat wel beamen) maar dat is toch geen reden om alle Nederlandse vrouwen te bashen.

Wat helemaal belachelijk is zijn die vooroordelen over dat alle Russische vrouwen met buitenlanders trouwen vanwege het geld. Niet omdat de verhouding man/vrouw in Rusland 45/55 is en zij een normaal leven willen met een man en kinderen.... terwijl hier juist een overschot aan mannen is.
Inderdaad. Best wel slecht.
Van de zomer nog in de Balkan geweest. Mensen zijn daar gewoon veel vriendelijker en de vrouwen vrouwelijker (en geen hoeren).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149640574
Vind zeer zeker niet alle russische vrouwen hoeren, integendeel zelfs. Vind wel erg vaak de mannetjes die zaniken over de vrouwen in het eigen land om dan een vrouw daar te zoeken treurige ventjes. Die maken dan wel weer een stevige kans op een golddigger of erger, dat komt niet omdat er zoveel van die vrouwen daar zijn, maar omdat ze dat aantrekken door hun treurigheid.
Als je zelf een godslelijke kerel met 0,0 social skills bent en je slaat daar een "model" aan de haak dan is het 9 van de 10 keer zo dat ze niet op hem valt, maar op de mogelijkheden. Gaat het om een normale kerel of zelfs lekkere kerel dan zie je ook vaak dat het dames zijn die zelf meer dan zat te bieden hebben en hem niet nodig hebben, het dus wel gewoon wederzijdse liefde is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149640595
Most of them are. And all it takes is most.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 18:32:22 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_149640598
quote:
Nou, dat hoor ik van medelanders, voornamelijk vrouwen, toen ik zei dat ik voor 3 dagen naar Moskou ging.
Leugens als:

- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers
- Zelfs me ma zei dat ze vreselijk zijn, 'horende' van een paar roddelbladen en mannen.

Na mijn korte verblijf begrijp ik waarom Nederlandse vrouwen de Russische haten. Ze kunnen helemaal niet tegen hen op!
Vrouwen en vooral NL-vrouwen zijn nou allemaal hoeren die elkaar misgunnen, vooral als ze een stuk lekkerder zijn (want dan zijn ze laag in de competitie)
In werkelijk ELK opzicht, op het gebruik van Engels na, zijn de Russische vrouwen de creme a la creme.

- Uiterlijk; ook al is het winter, ik moest mijn nek meerdere malen omdraaien van het schoonheid dat er rondliep, terwijl thuis in Amsterdam de vrouwen 30 kilo zwaarder lijken
- Talent; Ik sprak met een aantal meiden en het verbaasde mij hoe vriendelijk ze wel niet waren. Deze vrouwen zouden in NL een dikke 10 zijn, hier zijn ze het gemiddelde. Letterlijk ELK een van hen kon koken, balletdansen en een muziekinstrument spelen, terwijl de NL-vrouw niet eens fatsoenlijk een ei kan koken
- Vrouwen overal; De clubs zitten PROPVOL vrouwen, de gekste vrouw:man ratio ooit gezien. Allemaal topmodellen en dit was nog een lokale club, Ik vermoed dat dit komt omdat Russische mannen sneuvelden in de WO2 en vrouwen dus hun best moesten doen om aan een man te raken en dit hebben voortgezet, terwijl in NL 90% van de bar/cub vol schooiers zit en de enige vrouwen daar dikkerds met attitude zijn.
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club, maar nog steeds lekkerder dan elk FOK!ker ooit kan krijgen, zeker in NL :r Godverdomme wat kon zij lekker neuken zeg!!! Wat moet ik nou met een NL-hork van 1.85 die er bijligt als een dood zeehond? :r
- Traditioneel; Heb een date geregeld en ze kwam op tijd, eruitziend alsof ze op haar huwelijk kwam. Godverdomme wat een mooie vrouwen hier, en zo lief en sprankelend O+ Ik ben verliefd!

Ik moet eigenlijk weg hier. Maar nu snap ik waarom alle vrouwen hier zo jaloers zijn. Als elk man nou de ballen had om naar Rusland te gaan en een vrouw aan de haak te slaan, dan zou onze genen hier zo mooi zijn O+

Maar wat zien we nu over straat? Een model jongen van 1.90 waarvan ik zelfs hommo zou worden, aan de arm met een of ander Snooki omdat hij niets beters kan krijgen in dit gore oord :r

corehype, ga gewoon weg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_149640790
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:24 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik tegenwoordig ook :(
Je pizzaverslaving is zo erg uit de hand gelopen dat je ze tegenwoordig zelf maar bakt!? :D
pi_149640817
Wauw wat een moeite weer om een "Nederlandse vrouwen zijn kut" topic te vermommen als een iets minder vaak aangesneden onderwerp.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:00:18 #47
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149641492
Geloofwaardig is het niet maar vermakelijk is het altijd wel. Maar dat ligt ook aan de interactie met je gebruikers.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_149641546
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:27 schreef Solo7609 het volgende:
Dit dus _O-
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_149641564
het zijn geldslangen
Ik drink geen kraantjeswater.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:04:29 #50
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_149641650
Bloedzuigers zijn 't
pi_149641768
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef misteriks het volgende:

[..]

Wat een onzin! Russische vrouwen zijn in het algemeen conservatiever en trouw van aard. Wat bvb niet van Tsjechische vrouwen kan gezegd worden ;) Golddiggers heb je overal. En, itt jou ben ik ervaringsdeskundige
:')!

Oh en do tell, wat maakt jou zo'n geweldige ervaringsdeskundige :')
-XOXO-
pi_149642363
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je pizzaverslaving is zo erg uit de hand gelopen dat je ze tegenwoordig zelf maar bakt!? :D
noooo ik stap nooit over op zelf bakken want niemand kan dat beter dan dr. Oetker :D ik woon noodgedwongen een tijdje alleen en ik heb besloten niet alleen maar pizza's te eten elke dag aahahaa en toen viel het me 100% mee en nu ontbijt ik elke dag met tonijn, biefstuk of zalm :') _O_
pi_149642426
Oja en ontopic natuurlijk;

TS, wie en wat je ook bent. Pls stap over naar de mannenliefde. Wat een grafjosti moet jij zijn in real life haahahahahaha
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:35:53 #54
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_149642678
Sowieso is dit verhaal op meerdere punten enigszins aangedikt :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:36:14 #55
179075 hugecooll
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:37:28 #56
179075 hugecooll
pi_149642744
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Is dat een algemeen/veelgebruikt begrip of zo? Wij hadden ook een 'het zwaantje' :@
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:46:47 #57
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_149642983
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Is dat een algemeen/veelgebruikt begrip of zo? Wij hadden ook een 'het zwaantje' :@
Ik weet al waar jij heel de avond met een kwijlend bek naar heb zitten kijken in 'het zwaantje'.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:53:54 #58
179075 hugecooll
pi_149643160
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik weet al waar jij heel de avond met een kwijlend bek naar heb zitten kijken in 'het zwaantje'.
Volgens mij was dat een zwembad of sporthal :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:54:55 #59
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_149643195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een zwembad of sporthal :P
Dan ben ik zeker van mijn al eerder genoemde opmerking.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:55:46 #60
179075 hugecooll
pi_149643214
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dan ben ik zeker van mijn al eerder genoemde opmerking.
_O-
pi_149643541
Bijzonder terechte klacht dit!

Als Rusland niet zon enorme puinhoop was, was ik al lang geëmigreerd. Geldt overigens ook voor andere oost-europese landen.
Go hard or go home!
pi_149643768
Wow... ik neem aan dat je gewoon zit te lollen.
Fylax is op televisie geweest
pi_149644822
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:26 schreef vera166 het volgende:

[..]

noooo ik stap nooit over op zelf bakken want niemand kan dat beter dan dr. Oetker :D ik woon noodgedwongen een tijdje alleen en ik heb besloten niet alleen maar pizza's te eten elke dag aahahaa en toen viel het me 100% mee en nu ontbijt ik elke dag met tonijn, biefstuk of zalm :') _O_
Laat je pizzaboy het niet horen!

Maarruh, je hebt jezelf helemaal op een krachtsjappiesdieet gezet!? _O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:38:13 #64
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_149644964
Het is algemeen bekend dat veel NL vrouwen dik zijn. We praten hier over een race to the bottom. Als de concurrentie dik is, kun je het zelf ook wel wat laten aangroeien.
pi_149645012
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Laat je pizzaboy het niet horen!

Maarruh, je hebt jezelf helemaal op een krachtsjappiesdieet gezet!? _O-
Ja nou nee ik vind dat toevallig erg lekker :D en het komt fitness wel van pas. Eigenlijk wel een beetje een 'ja' dus :')

Maar ik eet ook nog pizza

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149645220
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef JuBoy het volgende:
Bijzonder terechte klacht dit!

Als Rusland niet zon enorme puinhoop was, was ik al lang geëmigreerd. Geldt overigens ook voor andere oost-europese landen.
Baltische staten en Polen is het nu relatief prima geloof ik?
pi_149645360
quote:
Leugens als:

- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers

Yeah right, iedere echte Fok!ker is 23,5 van de 24 uur op zijn zolder op Fok.nl te surfen, dit is dus niet serieus te nemen
pi_149645375
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:36 schreef hugecooll het volgende:
En Vera is jaloers
Waarom dan?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:49:52 #69
179075 hugecooll
pi_149645470
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef vera166 het volgende:

[..]

Waarom dan?
Deze reactie is natuurlijk gewoon pure afgunst :')
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef vera166 het volgende:
Oja en ontopic natuurlijk;

TS, wie en wat je ook bent. Pls stap over naar de mannenliefde. Wat een grafjosti moet jij zijn in real life haahahahahaha
pi_149645558
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja nou nee ik vind dat toevallig erg lekker :D en het komt fitness wel van pas. Eigenlijk wel een beetje een 'ja' dus :')

SPOILER
Ben je al afstotelijk-idioot gespierd?

SPOILER
pi_149645573
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Deze reactie is natuurlijk gewoon pure afgunst :')

[..]

Oh natuurlijk. Ja.

Wow ik erger me gewoon nu _O- voor het eerst, op internet.
pi_149645906
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef vera166 het volgende:

[..]

Oh natuurlijk. Ja.

Wow ik erger me gewoon nu _O- voor het eerst, op internet.
Voor het eerst!?? I don't think so :7
pi_149646355
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Voor het eerst!?? I don't think so :7
Denk dat de eerste keer was toen jij haar quotte
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_149646508
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:09 schreef eend112 het volgende:

[..]

Denk dat de eerste keer was toen jij haar quotte
O jee, mijn stalkers hebben me weer gevonden ;(

Zeg snel nog iets over mijn option trading!
pi_149646539
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

O jee, mijn stalkers hebben me weer gevonden ;(
Jij zit 24/7 in mijn fobo kweenie
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_149646544
_O-
pi_149646612
:)
wat kijk jij
pi_149646617
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef eend112 het volgende:

[..]

Jij zit 24/7 in mijn fobo kweenie
Heb afgelopen jaar misschien drie keer op je fobo geklikt, maar goed :)
pi_149646637
quote:
Heb je haar d'r ook nog bij ;(
pi_149647171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Heb afgelopen jaar misschien drie keer op je fobo geklikt, maar goed :)
Ik had het bij moeten houden :')

Je kan trouwens bij "laatste reacties" kijken.
Dan valt het allemaal wat minder op

En ik heb jou misschien 2 of 3 keer gequote in een jaar _O-
zou aangifte doen van stalking
pi_149647374
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef eend112 het volgende:

[..]

Ik had het bij moeten houden :')

Je kan trouwens bij "laatste reacties" kijken.
Dan valt het allemaal wat minder op

En ik heb jou misschien 2 of 3 keer gequote in een jaar _O-
zou aangifte doen van stalking
Heb het al doorgegeven aan ome Frank, hoor ;(
pi_149651175
TS kan geen fatsoenlijke vrouw krijgen en importeert maar een Russische bruid. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_149651265
Alle vrouwen zijn kuthoeren toch? :?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_149651718
82 reacties en geen één plaatje? Serieus?
NEE!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 23:19:43 #85
432923 NuckChorris
Chuck Norris is over 9000!!!
pi_149651816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:17 schreef HexHunter het volgende:
82 reacties en geen één plaatje? Serieus?
When Chuck Norris reads the dictionary....silly person, he doesn't read it, He CORRECTS it.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 12:54:21 #86
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149660823
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef erodome het volgende:
Vind zeer zeker niet alle russische vrouwen hoeren, integendeel zelfs. Vind wel erg vaak de mannetjes die zaniken over de vrouwen in het eigen land om dan een vrouw daar te zoeken treurige ventjes. Die maken dan wel weer een stevige kans op een golddigger of erger, dat komt niet omdat er zoveel van die vrouwen daar zijn, maar omdat ze dat aantrekken door hun treurigheid.
Als je zelf een godslelijke kerel met 0,0 social skills bent en je slaat daar een "model" aan de haak dan is het 9 van de 10 keer zo dat ze niet op hem valt, maar op de mogelijkheden. Gaat het om een normale kerel of zelfs lekkere kerel dan zie je ook vaak dat het dames zijn die zelf meer dan zat te bieden hebben en hem niet nodig hebben, het dus wel gewoon wederzijdse liefde is.
pi_149660995
quote:
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club,
Oke, dus eigenlijk zeg je: ik was in een club en omdat ik een kneus ben nam ik genoegen met de lelijkste :')
Krekker is de bom!
pi_149661084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:30 schreef IPA35 het volgende:

[..]
en de vrouwen vrouwelijker.
Dit is wel echt zo in Oost Europa (en in veel andere landen).

In NL hebben veel vrouwen last van het doorgeslagen feminisme. Maar ook genoeg vrouwen in NL die daar geen last van hebben gelukkig :).
Krekker is de bom!
pi_149661271
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef erodome het volgende:
Ondanks dat 't iets heel anders is doet dit me toch een beetje denken aan die figuren die bij een blank/zwart relatie gaan roepen: "dit is zooo fout want het brengt de intelligentie van ons ras omlaag!!!"

Terwijl deze onzin-roepers eigenlijk te dom zijn om te beseffen dat een domme blanke/zwarte doorgaans ook een domme zwarte/blanke aan de haak slaat, daar waar een slimme blanke/zwarte doorgaans ook een slimme blanke/zwarte aan de haak slaat.
Krekker is de bom!
pi_149661435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:04 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dit is wel echt zo in Oost Europa (en in veel andere landen).

In NL hebben veel vrouwen last van het doorgeslagen feminisme. Maar ook genoeg vrouwen in NL die daar geen last van hebben gelukkig :).
Maar daarom klagen de vrouwen hier dat de vrouwen daar hoeren zijn, omdat ze zich niet zo als halve kerels gedragen.
pi_149661474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maar daarom klagen de vrouwen hier dat de vrouwen daar hoeren zijn, omdat ze zich niet zo als halve kerels gedragen.
Volgens mij valt het best mee met het geklaag, maar sommige NL'ers (man/vrouw) zijn inderdaad van mening dat Oostblok vrouwen (en Russische al helemaal) hoeren zijn. Niet specifiek vrouwen, ook mannen denken/zeggen dat.

En dat zou inderdaad mede daardoor kunnen komen.
Krekker is de bom!
pi_149661549
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Volgens mij valt het best mee met het geklaag, maar sommige NL'ers (man/vrouw) zijn inderdaad van mening dat Oostblok vrouwen (en Russische al helemaal) hoeren zijn. Niet specifiek vrouwen, ook mannen denken/zeggen dat.

En dat zou inderdaad mede daardoor kunnen komen.
Ik was dan in Kroatië en Tsjechië geweest (en paar tankstations in Slovenië van de binnenkant gezien). Ik was daar nog nooit geweest en ik had ook zo mijn verwachtingen. Je verwacht toch een beetje plastic vrouwen en mannen die denken dat ze gangster zijn. Veel heel erg mee. (Alleen in Praag was er 's avonds wat prostitutie op straat.) Vooral Kroaten zijn een tof volk.
pi_149661635
Maar TS alhoewel je OP heel behoorlijk onderbouwd is vraag ik mij af of ook jij Snooki stiekem ook niet gewoon zou geven als de brandweer.
pi_149663858
Wat Russische vrouwen voor TS:

Krekker is de bom!
pi_149664128
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:47 schreef KreKkeR het volgende:

Wat zijn ze lief als ze boos zijn O+
pi_149665391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:47 schreef KreKkeR het volgende:

Haha geniaal filmpje :D vooral dat laatste stukje de waarheid is altijd goed :7
pi_149666409
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:

Euhm nee :')
pi_149666455
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef studentje7 het volgende:

45/55?!?! Ik ga naar Rusland :Y
pi_149666486
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:54 schreef corehype het volgende:

[..]

Is gewoon zo.
pi_149666536
Eens. We hebben nog geluk dat er nog wat immigratievrouw vanuit Z-Europa/Amerika en Oost-Europa rondloopt.
pi_149666771
Het zijn toch echt de mannen die er voor zorgen dat vrouwen zich zo gedragen. Als iedereen geen genoegen neemt met een onvrouwelijk misbaksel zou het gedrag zo omdraaien
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 16:48:37 #102
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_149666853
quote:
, dat hoor ik van vrouwen,
nuff said
  zaterdag 14 februari 2015 @ 16:49:49 #103
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_149666881
Kan me helemaal vinden in de OP.

Zou zelf alleen sommige delen minder grof geformuleerd hebben.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:18:19 #104
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149667698
TS leeft in een fata morgana.
pi_149667800
TS, de nieuwe Elliot rodger.
Nee even serieus, er zit echt een steekje bij je los.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:21:46 #106
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149667821
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 16:49 schreef Ixnay het volgende:
Kan me helemaal vinden in de OP.

Zou zelf alleen sommige delen minder grof geformuleerd hebben.
Ja want jij zit in Noorwegen man, het land met de mooiste vrouwen :')
pi_149668172
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:21 schreef corehype het volgende:

[..]

We kunnen er wel weer een welles nietes spelletje tegen aan gooien, en elkaar met geselecteerde voorbeelden verrassen, maar mijn vraag is eigenlijk:

"Waarom blijf je in hemelsnaam in Nederland".

Je zat in Rusland. Waarom ga je dan weer terug?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:46:10 #108
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149668601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

We kunnen er wel weer een welles nietes spelletje tegen aan gooien, en elkaar met geselecteerde voorbeelden verrassen, maar mijn vraag is eigenlijk:

"Waarom blijf je in hemelsnaam in Nederland".

Je zat in Rusland. Waarom ga je dan weer terug?
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
pi_149668782
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:46 schreef corehype het volgende:

[..]

Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
Kun je in Rusland geen MBA halen? Zo nee, dan is het toch maar mooi dat je de kans krijgt in Nederland omdat wél te doen.
Schijnbaar heb je die werkgever op dit moment wel nodig. Ben je trots op jezelf dat je de mensen die je nu nog nodig hebt, vriendelijk bejegend en op het moment dat je ze niet meer nodig bent, vernedert. Ik hoop dat je veel plezier hebt in het buitenland. Mooi dat Nederland jou de mogelijkheid gaf om later kansen in het buitenland te grijpen. Maar goed: Nederland is toch al de grootste donateur van ontwikkelingshulp. Dus de studie van Corehype kan er ook nog wel bij. Ik wens je heel veel succes in de toekomst buiten Nederland!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 18:07:53 #110
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149669224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Kun je in Rusland geen MBA halen? Zo nee, dan is het toch maar mooi dat je de kans krijgt in Nederland omdat wél te doen.
Schijnbaar heb je die werkgever op dit moment wel nodig. Ben je trots op jezelf dat je de mensen die je nu nog nodig hebt, vriendelijk bejegend en op het moment dat je ze niet meer nodig bent, vernedert. Ik hoop dat je veel plezier hebt in het buitenland. Mooi dat Nederland jou de mogelijkheid gaf om later kansen in het buitenland te grijpen. Maar goed: Nederland is toch al de grootste donateur van ontwikkelingshulp. Dus de studie van Corehype kan er ook nog wel bij. Ik wens je heel veel succes in de toekomst buiten Nederland!
Ik ben Nederland niets schuldig, en hoef niets te beteken voor het land. Zelfs jij doet niets voor het land, zelfs ANDEREN doen niets voor dit land, en geloof me alles wat je doet is voor je zelf.. geen hypocriete taal spreken a.u.b!!
pi_149669338
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef corehype het volgende:

[..]

Ik ben Nederland niets schuldig, en hoef niets te beteken voor het land. Zelfs jij doet niets voor het land, zelfs ANDEREN doen niets voor dit land, en geloof me alles wat je doet is voor je zelf.. geen hypocriete taal spreken a.u.b!!
Allereerst:
Ik doe vrijwilligerswerk naast mijn gewone baan. Voor een sportvereniging.
Krijg ik niets voor betaald.

Mijn betaalde baan doe ik voor het loon. Mijn bijdrage voor het bedrijf is groter dan wat ik kost, zo werkt het economisch principe. In zoverre heb je gelijk dat iedereen zijn eigen belang nastreeft. Maar is dat in het buitenland anders denk je?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 18:56:32 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_149670496
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:21 schreef corehype het volgende:

[..]

Ik zit al een tijdje niet meer in Noorwegen.
Maar Nederland is geen verkeerd land verder.
pi_149671326
Slavische vrouwen staan ook bekend als zeer knap. Komt vooral omdat er genetisch veel gemixt is. Nederlandse halfbloedjes zijn ook vaak ontzettend mooi.
pi_149671873
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:26 schreef ymkandb het volgende:
Slavische vrouwen staan ook bekend als zeer knap. Komt vooral omdat er genetisch veel gemixt is. Nederlandse halfbloedjes zijn ook vaak ontzettend mooi.
Laat me raden, je bent er zelf een?
pi_149673460
Vanuit de interesses van Corehype bekeken is Rusland (inclusief de nieuwste kolonies) wel een Walhalla. Je hebt net een aantal clubs bezocht en dan kun je je ook nog te goed doen aan een Oekraiense vrouw die niet weg kan.

http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)paal-in-donetsk.html

Hopelijk kan Corehype zo snel mogelijk weg. Goed voor Corehype en goed voor Nederland!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 21:08:23 #116
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_149674943
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vanuit de interesses van Corehype bekeken is Rusland (inclusief de nieuwste kolonies) wel een Walhalla. Je hebt net een aantal clubs bezocht en dan kun je je ook nog te goed doen aan een Oekraiense vrouw die niet weg kan.

Hopelijk kan Corehype zo snel mogelijk weg. Goed voor Corehype en goed voor Nederland!
Leuk man dat soort haat van alle kanten. Genoeg FOK!kers die (wellicht nu) maar hoogstwaarschijnlijk in een paar jaar even haatdragend jegens bepaalde groepen zijn... Maar goed, geldt helaas ook voor een hoop niet FOK!kers.
Krekker is de bom!
pi_149675852
quote:

Wat een zielig verhaal, werd er bijna emotioneel van.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_149676061
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:32 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Wat een zielig verhaal, werd er bijna emotioneel van.
Bedenk wel dat het verhaal van de NOS komt he... Dus pro-EU, anti-Rusland propaganda.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 21:47:51 #119
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_149676452
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je kunt het ook anders zien. Wat doet Nederland om high potentials die veel geld gekost hebben in NL te houden?
pi_149676488
Hahaha wat een afgunst hier. TS heeft gewoon 100% gelijk.
pi_149677768
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=5285

Dit is alles wat uitmaakt :P Maar serieus:

Vergelijk Dutch en Russian es.

[ Bericht 15% gewijzigd door jodelahity op 14-02-2015 22:30:15 ]
pi_149679329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:19 schreef jodelahity het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=5285

Dit is alles wat uitmaakt :P Maar serieus:

[ afbeelding ]

Vergelijk Dutch en Russian es.
Precies, geef mij maar thai of filipino. :*
pi_149679439
Ik denk dat ik brazilian het mooiste vind, maar die kijkt ook het zwoelst, dat verklaart wel wat voor mij :P
pi_149680197
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef niels0 het volgende:

[..]

Precies, geef mij maar thai of filipino. :*
Pak je koffers. Veel succes in het buitenland. Ga anders samen met Corehype
pi_149685370
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Bedenk wel dat het verhaal van de NOS komt he... Dus pro-EU, anti-Rusland propaganda.
Het was dan ook een sarcastische opmerking.
Ik zie enkel krokodillentranen, ze probeerde in DPR gecontroleerd gebied geld in te zamelen voor het Oekraïnse leger welke datzelfde gebied dagelijks onder vuur neemt/nam.
Ze mag blij zijn dat ze (redelijk ongeschonden) is vrijgelaten en geen (door haarzelf gefinancierde) bom op haar hoofd heeft gekregen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 16 februari 2015 @ 11:16:39 #126
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149721155
quote:

Leuk propaganda van de NOS. We kunnen ook Russisch nieuws voor ons halen (of van christelijk Amerika wat hetzelfde zegt) over Nederland en ziedaar: een paradijs waar kindermisbruikers taakstraffen uitvoeren (in schoolopvang!!!), waar iedereen naar de klote is van de drank, drugs en hoeren en Holland de hoofdstad is van het land Amsterdam :')

Relativeren heet dat.

Als reactie op je vervolgposts: Iedereen droomt ervan om weg te gaan. Mensen die niet weggaan hebben grofweg de volgende redenen:

1.Ze hebben niet de skills om elders op een zinvolle manier een bestaan op te bouwen. Een ingenieur kan weg en heel veel GAAN ook weg, maar iemand die het niet verder schopte dan een nogal generieke HBO of MBO diploma KAN niet weg omdat zijn/haar skills niet bijzonder genoeg zijn om in het buitenland aangenomen te worden.
2.Vrienden en famile.

Niemand die hier komt! Er zijn maar drie redenen om naar dit land te komen. En iedereen is om een van deze redenen hier.

1. Je MOET dat. D.w.z. je wordt door je baas hier naartoe gestuurd voor werk of opleiding. (moi)
2. De homoseksuele liefde. Sommige homoseksuele stellen waarvan eentje uit een homo-onvriendelijk land komt, kiezen voor NL omdat ze hier bijvoorbeeld kunnen trouwen.
3.Geld

Om verder te gaan op nummer 1 en offtopic: De numerus fixus bij de studie geneeskunde is trouwens wel een mooi voorbeeld van hoe geschift men in NL is. NL heeft een tekort aan medici. Een normaal mens zou dat tekort oplossen door meer artsen op te leiden. Maar nee. Nederland lost het tekort op door het instellen van een numerus fixus op de opleiding geneeskunde waardoor er nog minder artsen komen. De wereld op zijn kop. Het is hetzelfde als je haar drogen door het nat te maken.
  maandag 16 februari 2015 @ 11:22:45 #127
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_149721280
Wat hebben de homos nou weer te maken met het feit dat Russische vrouwen hoeren zijn.
  maandag 16 februari 2015 @ 12:52:16 #128
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_149723216
quote:
Leugens als:

- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers

Dude. Nederlandse vrouwen HATEN het als ze zien dat iemand die zijn zaakjes op orde heeft niet met iemand uit Nederland gaat. Ze zijn verwend (hebben in Nederland heel lang een monopolie op Nederlandse mannen gehad - wie internationaal gezien een hoge waarde hebben) en hun gemak om aan een man te komen wordt ondermijnd door globalisering. Nederlandse vrouwen zijn internationaal gewoon enorm weinig waard. Ze zijn in de regel: saai, relatief lelijk, koppig, vrij onverdraagzaam, oninteressant, dom (weliswaar vaak hoogopgeleid - als je een HBO communicatie traject zo wil kwalificeren - maar veelal wereldvreemd) en identiteitsloos.

Het is heel simpel: je laat die troep gewoon links liggen - in expat- en universiteitssteden keuze genoeg. Ik zie in mijn omgeving niet anders dan dat gasten met buitenlandse dames gaan (weliswaar allemaal mensen wie internationaal georienteerde universitaire opleidingen hebben gedaan, maar daar zitten ook genoeg Nederlandse dames op; die verkiezen ze echt niet boven een schone, ambitieuze, intelligente en zorgzame dame uit Latijns Amerika). Evolutie doet z'n werk wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Victuss op 16-02-2015 12:57:41 ]
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_149723672
Laatste jaren paar keer op gala's geweest met honderden twintigers uit heel Europa. Moet zeggen dat de Russische vrouwen daar eerder negatief dan positief opvielen. Weinig stijl, sletterig, zeker niet galawaardig. Ook niet bijzonder mooi. De Nederlandse vrouwen staken daar toch echt wel positief bij af. Bijna allemaal wel goed gekleed, open en vriendelijk. En daar zitten ook zeker genoeg knappe vrouwen bij.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:26:27 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149724010
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Victuss het volgende:

[..]

Dude. Nederlandse vrouwen HATEN het als ze zien dat iemand die zijn zaakjes op orde heeft niet met iemand uit Nederland gaat. Ze zijn verwend (hebben in Nederland heel lang een monopolie op Nederlandse mannen gehad - wie internationaal gezien een hoge waarde hebben) en hun gemak om aan een man te komen wordt ondermijnd door globalisering. Nederlandse vrouwen zijn internationaal gewoon enorm weinig waard. Ze zijn in de regel: saai, relatief lelijk, koppig, vrij onverdraagzaam, oninteressant, dom (weliswaar vaak hoogopgeleid - als je een HBO communicatie traject zo wil kwalificeren - maar veelal wereldvreemd) en identiteitsloos.

Het is heel simpel: je laat die troep gewoon links liggen - in expat- en universiteitssteden keuze genoeg. Ik zie in mijn omgeving niet anders dan dat gasten met buitenlandse dames gaan (weliswaar allemaal mensen wie internationaal georienteerde universitaire opleidingen hebben gedaan, maar daar zitten ook genoeg Nederlandse dames op; die verkiezen ze echt niet boven een schone, ambitieuze, intelligente en zorgzame dame uit Latijns Amerika). Evolutie doet z'n werk wel.
Mijn ervaring is dat veel mannen het anders ook niet prettig vinden wanneer je als Nederlandse vrouw een buitenlandse man als vriend hebt.
Ik heb regelmatig opmerkingen gekregen van mannen als in, "Je bent zeker bij hem voor het geld?", " kon je het niet dichter bij huis zoeken?", " dat kan toch nooit stand houden" en " ik woon veel dichterbij jou, dat is toch veel handiger?"
  maandag 16 februari 2015 @ 13:27:13 #131
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149724027
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef kipknots het volgende:
Laatste jaren paar keer op gala's geweest met honderden twintigers uit heel Europa. Moet zeggen dat de Russische vrouwen daar eerder negatief dan positief opvielen. Weinig stijl, sletterig, zeker niet galawaardig. Ook niet bijzonder mooi. De Nederlandse vrouwen staken daar toch echt wel positief bij af. Bijna allemaal wel goed gekleed, open en vriendelijk. En daar zitten ook zeker genoeg knappe vrouwen bij.
Naam en rugnummers please en ik ga ook naar die galas :)
pi_149724101
Je klinkt ongelukkig.
pi_149724236
Ach ja de Nederlandse man is ook een sulletje zonder een ziel. Ik ben ook Nederlander maar vrienden van mij zijn totaal niet de gentlemen die een man in mijn optiek hoort te zijn.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:34:38 #134
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_149724255
Ik vind het altijd een beetje treurig ogen... van die mannetjes die overduidelijk weinig kunnen met vrouwen op alle vlakken en dus maar naar het buitenland gaan om daar een desperate vrouwtje te regelen die weinig opties nog heeft dan een passieve hollandse lul te huwen.

Ook altijd van die awkward gezichten trekken ze erbij als ze naast hun man lopen, die wat naar de grond staart enzo :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_149724297
Er zijn zeker wel mooie vrouwen in het Oostblok, de meeste kleden zich vrouwelijker dan meeste Nederlandse vrouwen.
Echter vind ik ze niet goed in bed en vertrouw ik ze niet, echt gezellig vind ik ze ook niet.
Mensen in mijn omgeving dachten er anders over en zijn na verloop van tijd met een Russische getrouwd maar ze zijn allemaal al weer gescheiden en blut.
De meeste lol had ik toch met de Tsjechische meisjes, gezellig stappen dansen drinken en daarna goede sex.
Maar dat zijn puur mijn ideeën en ervaringen, die zullen per persoon verschillen.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:36:53 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149724317
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind het altijd een beetje treurig ogen... van die mannetjes die overduidelijk weinig kunnen met vrouwen op alle vlakken en dus maar naar het buitenland gaan om daar een desperate vrouwtje te regelen die weinig opties nog heeft dan een passieve hollandse lul te huwen.

Ook altijd van die awkward gezichten trekken ze erbij als ze naast hun man lopen, die wat naar de grond staart enzo :')
Om eerlijk te zijn, je ziet zelden een hele aantrekkelijke succesvolle man met een importbruid. :P
  maandag 16 februari 2015 @ 13:38:53 #137
64831 2NutZ
pi_149724381
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, je ziet zelden een hele aantrekkelijke succesvolle man met een importbruid. :P
Ja precies... dat vergeet ik even te melden maar het zijn altijd van die 40+ mannen die hun hele leven alleen maar hebben gewerkt, geen tot weinig ervaring op sociaal vlak en met vrouwen en die nog elke dag bij papa en mama eten (en soms nog erger... wonen).
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:39:48 #138
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149724419
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:

Als er ergens een tekort is aan (mooie) vrouwen dan gaat men op zoek waar er een overschot is.
Heeft allemaal te maken met vraag/aanbod.
In Nederland zitten de clubs vol met nijlpaarden. In Rusland met pornosterren.

Een loser zijn omdat je een Russisch topmodel verkiest boven een dik Nederlands varken/hork :')
  maandag 16 februari 2015 @ 13:40:34 #139
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149724444
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja precies... dat vergeet ik even te melden maar het zijn altijd van die 40+ mannen die hun hele leven alleen maar hebben gewerkt, geen tot weinig ervaring op sociaal vlak en met vrouwen en die nog elke dag bij papa en mama eten (en soms nog erger... wonen).
pi_149724449
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Koning Willem Alexander niet succesvol?
  maandag 16 februari 2015 @ 13:43:06 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149724527
quote:
16s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:39 schreef corehype het volgende:

[..]

Als er ergens een tekort is aan (mooie) vrouwen dan gaat men op zoek waar er een overschot is.

Een loser zijn omdat je een Russisch topmodel verkiest boven een dik Nederlands varken/hork :')
Vreemd dan dat die aantrekkelijke succesvolle mannen wel gewoon een leuke partner kunnen vinden in Nederland.

Is jouw klacht dan niet gewoon dat je in Nederland niet de kwaliteiten hebt om een leuke vrouw te vinden dus je genoodzaakt bent om in het buitenland te gaan zoeken gezien je perse een vrouw die " over your own league" is wil hebben?
  maandag 16 februari 2015 @ 13:43:41 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149724553
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:40 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Koning Willem Alexander niet succesvol?
Dat is geen importbruid, die zijn gewoon verliefd geworden.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:44:21 #143
64831 2NutZ
pi_149724583
quote:
16s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:39 schreef corehype het volgende:

[..]

Als je boven de 17 jaar stijgt een keer, dan merk je dat je een vrouw voor langer dan een week wil houden soms en dat een vrouw zoveel meer is dan uiterlijk :)
Na die tig topics van je heb ik nog steeds geen beeld van waar jij zoekt naar vrouwen als het zo slecht gesteld is...

Hier in Grunna lopen toch wel erg veel mooie vrouwen rond hoor...
cant touch tho ;(

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:40 schreef corehype het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Snaar geraakt of niet?
  maandag 16 februari 2015 @ 13:46:12 #144
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_149724648
Ah het is nu duidelijk dat corehype een seksueel gefrustreerde veertigjarige autist is O+
pi_149724720
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is geen importbruid, die zijn gewoon verliefd geworden.
En wat versta jij dan onder een importbruid?
Een bruid uit een online catalogus bestellen?
  maandag 16 februari 2015 @ 13:49:07 #146
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149724762
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vreemd dan dat die aantrekkelijke succesvolle mannen wel gewoon een leuke partner kunnen vinden in Nederland.

Is jouw klacht dan niet gewoon dat je in Nederland niet de kwaliteiten hebt om een leuke vrouw te vinden dus je genoodzaakt bent om in het buitenland te gaan zoeken gezien je perse een vrouw die " over your own league" is wil hebben?
En daarom heb je nu iets met een buitenlander zeker? :')
pi_149724825
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef vera166 het volgende:

[..]

SPOILER
Dikkie :r
  maandag 16 februari 2015 @ 13:52:03 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149724870
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:49 schreef corehype het volgende:

[..]

En daarom heb je nu iets met een buitenlander zeker? :')
als hij Nederlander was geweest had ik ook iets met hem gehad.
dat hij niet in Nederland is geboren is gewoon toeval, ik was niet bewust opzoek naar een buitenlander en ik was ook niet de Nederlandse man aan het afzeiken.
Daarnaast kon en kan ik nog steeds een leuke Nederlandse man vinden, mocht ik dat willen.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:53:04 #149
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149724903
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:48 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

En wat versta jij dan onder een importbruid?
Een bruid uit een online catalogus bestellen?
Vrouwen die bewust een buitenlandse man zoeken om hun financiële situatie te behelpen.
  maandag 16 februari 2015 @ 14:21:06 #150
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_149725856
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat veel mannen het anders ook niet prettig vinden wanneer je als Nederlandse vrouw een buitenlandse man als vriend hebt.
Ik heb regelmatig opmerkingen gekregen van mannen als in, "Je bent zeker bij hem voor het geld?", " kon je het niet dichter bij huis zoeken?", " dat kan toch nooit stand houden" en " ik woon veel dichterbij jou, dat is toch veel handiger?"
Uh-huh, genoeg Nederlandse mannetjes die zich bedreigd voelen door buitenlandse kerels en terecht; hoop Nederlandse ventjes die ruggengraat missen.
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_149726389
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vrouwen die bewust een buitenlandse man zoeken om hun financiële situatie te behelpen.
Ze zal er vast niet slechter op zijn geworden door met de koning van Nederland te trouwen.
  maandag 16 februari 2015 @ 14:58:16 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149727066
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Ze zal er vast niet slechter op zijn geworden door met de koning van Nederland te trouwen.
het is niet zo dat ze voorheen arm was.
pi_149727220
De Russen komen al naar ons toe, dus zal niet lang meer duren voordat ze hier ook rondlopen.
pi_149727257
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

nee wel machtsgeil. Net zoals haar vader en als je te weinig aandacht hebt gekregen thuis van je vader, zoek je vaak een soortgelijke kerel.

Of zou ze gevallen zijn voor zijn hippe kapsel, zijn sixpack en parelwitte tanden? :')
pi_149727452
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:50 schreef antfukker het volgende:

[..]

Dikkie :r
heee heb je weer aandacht tekort :)
  maandag 16 februari 2015 @ 15:11:28 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149727484
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef Eyip het volgende:

[..]

nee wel machtsgeil. Net zoals haar vader en als je te weinig aandacht hebt gekregen thuis van je vader, zoek je vaak een soortgelijke kerel.

Of zou ze gevallen zijn voor zijn hippe kapsel, zijn sixpack en parelwitte tanden? :')
sorry, Ik heb niet zo'n inzicht in hun leven dat ik de exacte reden weet waarom ze bij elkaar zijn. ;)
pi_149727528
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

sorry, Ik heb niet zo'n inzicht in hun leven dat ik de exacte reden weet waarom ze bij elkaar zijn. ;)
oh mijn reactie is een mogelijkheid, niet een exacte reden waarom ze bij elkaar zijn.
pi_149729406
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Klopt maar sommige hebben nooit genoeg en sommige zijn met weinig tevreden.
pi_149729904
Ik snap die discussie over waar de mooiste vrouwen zouden wonen nooit zo. Volgens mij heeft elk land mooie en minder mooie exemplaren, zelfs ronduit lelijke. Het kan zijn dat je natuurlijk een voorkeur hebt voor bepaalde kenmerken, maar waarom moeten de vrouwen is het thuisland dan meteen afgekraakt worden?

Ik woon zelf in het voormalig Oostblok (alhoewel geen Rusland) en volgens sommige reacties hier zou ik dus het lelijkste mormel moeten zijn dat er hier rondloopt, zowel qua uiterlijk en innerlijk. In de praktijk blijkt dat toch wel heel erg mee te vallen.
pi_149730015
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef Polenbatser het volgende:
Ik snap die discussie over waar de mooiste vrouwen zouden wonen nooit zo. Volgens mij heeft elk land mooie en minder mooie exemplaren, zelfs ronduit lelijke. Het kan zijn dat je natuurlijk een voorkeur hebt voor bepaalde kenmerken, maar waarom moeten de vrouwen is het thuisland dan meteen afgekraakt worden?

Ik woon zelf in het voormalig Oostblok (alhoewel geen Rusland) en volgens sommige reacties hier zou ik dus het lelijkste mormel moeten zijn dat er hier rondloopt, zowel qua uiterlijk en innerlijk. In de praktijk blijkt dat toch wel heel erg mee te vallen.
Mweh, er zit wel een kern van waarheid in hoor. Was van de zomer in Polen en daar liepen er toch zeker prima exemplaren rond, bijna allemaal heerlijk geefbaar :) Tsjechië was wat minder maar ook zeker niet verkeerd. Terwijl het hier in NL toch veelal hit/miss is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2015 16:41:27 ]
  maandag 16 februari 2015 @ 16:46:15 #161
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149730152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:19 schreef snakelady het volgende:
Je moet je eigen falen toch op iemand afschuiven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_149730156
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:41 schreef MAHL het volgende:

[..]

Mweh, er zit wel een kern van waarheid in hoor. Was van de zomer in Polen en daar liepen er toch zeker prima exemplaren rond, bijna allemaal heerlijk geefbaar :) Tsjechië was wat minder maar ook zeker niet verkeerd. Terwijl het hier in NL toch veelal hit/miss is.
Maar is dat dan niet gewoon dat je van een Slavisch uiterlijk houdt? Want dat kan heel goed natuurlijk, maar sommige reacties hier doen net alsof je, als je niet tot deze groep behoord, meteen een nijlpaard bent. Dat is nogal overdreven.

Ik kijk niet zo naar vrouwen als jij natuurlijk, maar als ik mijn marktwaarde hier vergelijk met die van de Tsjechische dames (collega's e.d.) is die zeker niet minder. Of misschien zeggen de Tsjechische mannen wel precies hetzelfde als in dit topic over de Tsjechische vrouwen en ben ik de gewilde exoot in het verhaal. Ik zou eigenlijk eens op onderzoek uit moeten gaan. ^O^
  maandag 16 februari 2015 @ 16:47:04 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149730176
quote:

dat is ook zo, ik hoor Nederlandse mannen op fok altijd over Scandinavische vrouwen, dat die zo geweldig mooi zijn.
volgens mij kennen die mensen alleen de Scandinavische vrouwen van tv.

Ik woon in Denemarken en het straatbeeld is exact hetzelfde, in IJsland kampen ze heel veel met overgewicht en in de andere landen is het ook niet veel anders.
  maandag 16 februari 2015 @ 16:53:56 #164
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_149730380
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Maar is dat dan niet gewoon dat je van een Slavisch uiterlijk houdt? Want dat kan heel goed natuurlijk, maar sommige reacties hier doen net alsof je, als je niet tot deze groep behoord, meteen een nijlpaard bent. Dat is nogal overdreven.

Ik kijk niet zo naar vrouwen als jij natuurlijk, maar als ik mijn marktwaarde hier vergelijk met die van de Tsjechische dames (collega's e.d.) is die zeker niet minder. Of misschien zeggen de Tsjechische mannen wel precies hetzelfde als in dit topic over de Tsjechische vrouwen en ben ik de gewilde exoot in het verhaal. Ik zou eigenlijk eens op onderzoek uit moeten gaan. ^O^
Tsjechische vrouwen zijn echt ongelooflijk lelijk volgens internationale standaarden, inderdaad; ook niet de meest plezante mensen. Het gaat niet per definitie om een Slavisch uiterlijk, maar meer bepaalde universele schoonheidsnormen (curves, borstgrootte, gezichtsvorm etc.) welke in bepaalde delen van de wereld genetisch beter vertegenwoordigd zijn en welke in de ene cultuur meer benadrukt worden dan de ander (curves kan je kweken door naar de sportschool te gaan bijv.). Voor mannen is het vrouwelijke uiterlijk belangrijker dan voor vrouwen het mannelijke uiterlijk belangirjk is (echter ook daar hebben vrouwen bepaalde universele normen wat betreft uiterlijke schoonheid, zo is lengte van een man belangrijk en fysieke bouw: atletisch lichaam aantrekkelijker dan een gezette gesteldheid).

Om op Snakelady te reageren: landen waar de gemiddelde dame het knapst is volgens algemene schoonheidsidealen zijn Venezuela, Colombia, Brazilië, Polen, Rusland, Ukraïne, Zweden, Noorwegen. Bijzonder genoeg zijn Finse dames (precies tussen Rusland en Zweden in) dan weer enorm lelijk. Kan zeer zeker met genetica te maken hebben, als je kijkt naar het feit dat ze een taal hebben die heel erg op het Hongaars lijkt (waar ook niet de mooiste vrouwtjes wonen). Het is aannemelijk dat een kleine groep mensen uit die delen ooit een keer naar het Noorden vertrokken zijn en zich daar ergens aan de zuidkust van Finland hebben gesettled, en langzaamaan het merendeel van de bevolking zijn gaan uitmaken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Victuss op 16-02-2015 16:59:05 ]
pi_149730450
quote:

[..]

Wow dat zijn nogal stevige termen die je gebruikt om de gemiddelde Nederlandse vrouw te beschrijven. Ik proef een verbitterdheid in je post. Als jij het naar je zin hebt met een buitenlandse vrouw, waarom dan nog die haat naar Nederlandse vrouwen?
  maandag 16 februari 2015 @ 17:04:31 #166
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_149730778
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:55 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Wow dat zijn nogal stevige termen die je gebruikt om de gemiddelde Nederlandse vrouw te beschrijven. Ik proef een verbitterdheid in je post. Als jij het naar je zin hebt met een buitenlandse vrouw, waarom dan nog die haat naar Nederlandse vrouwen?
Ik heb helemaal geen haat naar Nederlandse vrouwen; er zijn ook genoeg dames in de lage landen die hartstikke leuk zijn. Het is alleen zo dat er nog een hele hoop dames wegkomen met het idee dat ze enorm veel waard zijn. Ik kan niet zo goed tegen onrecht - ik zie een hoop kerels echt aan het kortste eind trekken in een relatie met een Nederlandse vrouw (dan heb ik het over het archetype dwars en lelijk). Aan de ene kant het falen van diezelfde mannen om hun eigen waarde te kennen, aan de andere kant toch een beetje de realiteit van de dag in de trend 'er is dicht bij huis niet veel anders te krijgen, dus het moet maar'.
pi_149731281
Het is onrecht als mannen een relatie beginnen met een vrouw die niet jouw type is? Damn.
pi_149731829
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:10 schreef vera166 het volgende:

[..]

heee heb je weer aandacht tekort :)
Haha eindelijk herken je me :D
  maandag 16 februari 2015 @ 17:46:49 #169
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149732052
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef kipknots het volgende:
Het is onrecht als mannen een relatie beginnen met een vrouw die niet jouw type is? Damn.
Het is onrecht dat het straatbeeld wordt vervuild met mislukkelingen die op mijn belastinggeld teren.
Het kopvoddentaks is weliswaar niet ingevoerd, maar lelijkheidstaks zou van mij ook wel mogen :r
  maandag 16 februari 2015 @ 17:49:17 #170
157922 fathank
pi_149732113
quote:
13s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef corehype het volgende:

[..]

Het is onrecht dat het straatbeeld wordt vervuild met mislukkelingen die op mijn belastinggeld teren.
Het kopvoddentaks is weliswaar niet ingevoerd, maar lelijkheidstaks zou van mij ook wel mogen :r
Dan zou jij postzakken vol blauwe enveloppen krijgen.
  maandag 16 februari 2015 @ 18:22:11 #171
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_149733129
quote:

[..]

Of misschien zeggen de Tsjechische mannen wel precies hetzelfde als in dit topic over de Tsjechische vrouwen en ben ik de gewilde exoot in het verhaal. Ik zou eigenlijk eens op onderzoek uit moeten gaan. ^O^
Mwoa. Er is bij mijn buitenlandse (met name Oost Europese) collega's toch echt een consensus op dat gebied: NL-vrouwen worden gemiddeld als minder aantrekkelijk ervaren.

Overigens geeft men dan als argumenten aan dat NL-vrouwen minder op hun uiterlijk letten (er minder stijlvol bijlopen) en vaak al op relatief jonge leeftijd wat gezetter worden.

Dat wil niet zeggen dat men er per definitie vanuit gaat dat bijna elke NL-vrouw er minder goed uitziet. En dat wil al helemaal niet zeggen dat jij dus per definitie de lelijkerd moet zijn tussen Oost-Europese vrouwen.
Krekker is de bom!
pi_149734699
quote:

[..]

Maar is dat dan niet gewoon dat je van een Slavisch uiterlijk houdt?
Dat sowieso wel ja :)

Maar het is ook algemeen biologisch dat exoten nou eenmaal wat gewilder zijn dan de eigen vrouwen. Iets met verrijking van de genenpoel enzo.
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Victuss het volgende:

[..]

Tsjechische vrouwen zijn echt ongelooflijk lelijk volgens internationale standaarden, inderdaad; ook niet de meest plezante mensen.
Inb4 Madeliefff.
pi_149735028
Zeg TS post eens wat foto's van die dames? c_/
pi_149735114
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zeg TS post eens wat foto's van die dames? c_/
Zoals een wijs man ooit zei: één muziekvideo zegt meer dan duizend foto's :)

pi_149735282
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef MAHL het volgende:

[..]

Zoals een wijs man ooit zei: één muziekvideo zegt meer dan duizend foto's :)

Ik wil foto's van die meiden die TS heeft ontmoet.
pi_149739559
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Mwoa. Er is bij mijn buitenlandse (met name Oost Europese) collega's toch echt een consensus op dat gebied: NL-vrouwen worden gemiddeld als minder aantrekkelijk ervaren.

Overigens geeft men dan als argumenten aan dat NL-vrouwen minder op hun uiterlijk letten (er minder stijlvol bijlopen) en vaak al op relatief jonge leeftijd wat gezetter worden.

Dat wil niet zeggen dat men er per definitie vanuit gaat dat bijna elke NL-vrouw er minder goed uitziet. En dat wil al helemaal niet zeggen dat jij dus per definitie de lelijkerd moet zijn tussen Oost-Europese vrouwen.
Wat een nuance in een KLB-topic.
ROBODEMONS..................|:(
pi_149741161
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik wil foto's van die meiden die TS heeft ontmoet.
Dat gaat niet want ze willen niks met TS te maken hebben.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:36:18 #178
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149766104
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:23 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat gaat niet want ze willen niks met TS te maken hebben.
Duidelijk nooit in Rusland geweest... wat voor chicks neuk jij in NL, zeker dikkerds? :')
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:49:02 #179
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149766464
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:

[..]

Duidelijk nooit in Rusland geweest... wat voor chicks neuk jij in NL, zeker dikkerds? :')
Kan je nagaan, zelfs jij kan de dikkerds in Nederland niet eens krijgen, vandaar altijd die zeiktopics van jou.
De enige vrouw in Nederland die vrijwillig met jou naar bed wil moet je betalen..
pi_149766835
quote:

[..]

Geen (dikke) chicks maar leuke en mooie vrouwen waar je als man echt gelukkig mee kan worden....

en waar jij gewoon duidelijk te min voor bent, betamannetje. :)
pi_149772034
Ik ben nu in Rusland en bevestig deze TS. Nederlandse vrouwen zijn relatief gezien vet en vatsig. Welvaartszeugen.

Daarom Oost-Blok en Azië! ^O^
Mind precedes all mental states. Mind is their chief; they are all mind-wrought. If with an impure mind a person speaks or acts suffering follows him like the wheel that follows the foot of the ox.
pi_149772130
quote:

Nog nooit in Ierland geweest zeker? :')
Mind precedes all mental states. Mind is their chief; they are all mind-wrought. If with an impure mind a person speaks or acts suffering follows him like the wheel that follows the foot of the ox.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 22:27:32 #183
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_149777990
quote:

[..]

Ik denk dat dat meer komt, omdat bijna iedereen het onbekende interessanter vind dan datgene waar je al mee bekend bent. Tijdens mijn Erasmusuitwisseling ontstonden er koppeltjes waarvan beide een verschillende nationaliteit hadden. Ik had toen zelf een relatie met een Spanjaard.
  woensdag 18 februari 2015 @ 08:10:08 #184
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149784823
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef DeBranderMan het volgende:
Ik ben nu in Rusland en bevestig deze TS. Nederlandse vrouwen zijn relatief gezien vet en vatsig. Welvaartszeugen.

Daarom Oost-Blok en Azië! ^O^
_O_
pi_149784913
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:10 schreef corehype het volgende:

[..]

_O_
Maar je gaat Nederland dus verlaten, hè.
Zodra je je cursus afhebt?
Klinkt stoer!
  woensdag 18 februari 2015 @ 09:10:43 #186
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149785475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Maar je gaat Nederland dus verlaten, hè.
Zodra je je cursus afhebt?
Klinkt stoer!
Kroatie en Polen lijkt me wel wat O+
Mooiste vrouwen van Europa
pi_149785591
Haten op onze mooie langbenige Nederlandse vrouwen :{w
pi_149785612
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:27 schreef corehype het volgende:

[..]

White knight gespot
Echt he, voor de rest hoort het bij het beeld dat je tegenwoordig moet hebben.

Alles van Rusland is slecht en de EU is fantastisch. :')
  woensdag 18 februari 2015 @ 09:22:19 #189
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149785650
quote:
15s.gif Op woensdag 18 februari 2015 09:18 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Haten op onze mooie langbenige Nederlandse vrouwen :{w
Geilen op 1.85 kogelstoters :')
pi_149789659
Nederlandse vrouwen boven de 1.85 :')
graag op anoniem
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:48:59 #191
97643 misteriks
pi_149791737
quote:

[..]

Die Nederlandse mannen hebben vooral een hoge waarde eigendunk :D Ik zit al langer dan 5 jaar in Tsjechie, werk met vele Nederlanders, en ik moet stellen dat zij niet echt het meest populair zijn hoor :D Doen het vaak met 2e keus materiaal hier. Het zou al helpen zich minder elitair op te stellen. Ik ken tig Tsjechische dames die om die reden NLers liever mijden. Misschien is dat de reden waarom je zegt dat Tsjechie hele lelijke vrouwen heeft? ;)
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:51:12 #192
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149791808
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Kan je nagaan, zelfs jij kan de dikkerds in Nederland niet eens krijgen, vandaar altijd die zeiktopics van jou.
De enige vrouw in Nederland die vrijwillig met jou naar bed wil moet je betalen..
quote:
Annet, a 37 year-old brunette, was in Amsterdam with her gray-blonde mother and blonde sister. She said that she dyed her hair brown to look more intelligent.
quote:
As they tend to cut their hair shorter than in other cultures and have declining concern for fashionable clothes, Dutch women can appear more masculine than their counterparts.
Carin said because of the clothes, "Sometimes you cannot tell who is the man or the woman."
quote:
“I’ve lost count the number of times that people have bumped into me in the street and just walk on as if nothing happened. Words such as excuse me or sorry appear to be more difficult to get out of the Dutch than getting them to leave a decent sized tip in a restaurant. Is it a cultural misunderstanding? In the UK and in many other countries, it’s considered normal to apologize if you walk into someone, or kneecap them with your bag of shopping. Am I being too sensitive in expecting some acknowledgement when someone does something like this?”
Quotes van expats over NL-vrouwen :')
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:57:10 #193
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149792033
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:51 schreef corehype het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Quotes van expats over NL-vrouwen :')
En jij denkt echt dat je niks negatiefs over vrouwen uit andere landen kan vinden?
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:37:46 #194
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149793426
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

En jij denkt echt dat je niks negatiefs over vrouwen uit andere landen kan vinden?
Staat toch in OP?
pi_149793677
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:37 schreef corehype het volgende:

[..]

Staat toch in OP?
Ben je nou nog niet klaar met je onzin beta-mannetje?
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:56:01 #196
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149794026
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:45 schreef HSG het volgende:

[..]

Ben je nou nog niet klaar met je onzin beta-mannetje?
R&P / hoe raak je als ultra verlegen persoon...

:'):')
pi_149794491
quote:

[..]

Is Rusland niet een beetje te duur met wajong?

Man hoeveel blauwtjes heb je hier wel niet gelopen dat je zo gefrustreerd bent?

Gezien mijn huidige relatie en voorgaande relaties is mijn voorkeur duidelijk (z.o) Aziatisch (al word ik best wel verdrietig van Zuid-koreanen en hun behoefte om er vooral zo westers mogelijk uit te zien dmv plastische chirurgie) maar om nu te stellen dat Nederlandse vrouwen zo erg zijn gaat wel erg ver, bij mijn buitenlandse collega's staan ze juist goed bekend. Het moet dan wel komen door iets te vaak afgewezen worden.
pi_149794536
Waar in Rusland zit je?
pi_149794680
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Waar in Rusland zit je?
zijn zolderkamer
  woensdag 18 februari 2015 @ 15:34:21 #200
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149795010
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is Rusland niet een beetje te duur met wajong?

Man hoeveel blauwtjes heb je hier wel niet gelopen dat je zo gefrustreerd bent?

Gezien mijn huidige relatie en voorgaande relaties is mijn voorkeur duidelijk (z.o) Aziatisch (al word ik best wel verdrietig van Zuid-koreanen en hun behoefte om er vooral zo westers mogelijk uit te zien dmv plastische chirurgie) maar om nu te stellen dat Nederlandse vrouwen zo erg zijn gaat wel erg ver, bij mijn buitenlandse collega's staan ze juist goed bekend. Het moet dan wel komen door iets te vaak afgewezen worden.
Buitenlanders hebben dan ook het beeld dat alle NL-vrouwen eruit zien als Doutzen Kroes en Lara Stone en dat ze allemaal rondneuken (doen ze wel in het buitenland, maar hier ho maar) :')

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Waar in Rusland zit je?
Zat in Moskou voor werk, binnenkort weer heen! :Y
pi_149795097
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef corehype het volgende:

[..]

Buitenlanders hebben dan ook het beeld dat alle NL-vrouwen eruit zien als Doutzen Kroes en Lara Stone en dat ze allemaal rondneuken (doen ze wel in het buitenland, maar hier ho maar) :')
Die collega's werken hier of hebben hier gewerkt, dus dat is al weer geen valide argument.
Dat ze niet met jou rondneuken ligt denk ik ergens anders aan :')

Gezien je topics en reactie's hier is jouw beeld van vrouwen in andere landen ook niet echt representatief voor het merendeel van de vrouwen in een bepaald land.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2015 15:49:35 ]
pi_149795422
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef corehype het volgende:

en dat ze allemaal rondneuken (doen ze wel in het buitenland, maar hier ho maar) :')

Dat doen ze hier ook, alleen blijkbaar niet met jou ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149799038
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 09:22 schreef corehype het volgende:

[..]

Geilen op 1.85 kogelstoters :')
Die komen vaak juist uit het Oostblok :W
  woensdag 18 februari 2015 @ 17:38:52 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149799273
Heb niets met vrouwen, maar TS heeft wel gelijk. Russische mannen daarintegen zijn weer helemaal niets
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 18 februari 2015 @ 18:20:57 #205
157922 fathank
pi_149800369
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk, wat ik je brom.

Het gaat hier wel over God's gift to women.
pi_149800461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Het ene land is het andere land niet he. Sommige zijn op seksueel gebied erg conservatief, andere weer heel erg vrij enz.

Maar het is nergens zo vrij als in Brazilië.
pi_149802572
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:23 schreef Bolsjewiek het volgende:

[..]

Het ene land is het andere land niet he. Sommige zijn op seksueel gebied erg conservatief, andere weer heel erg vrij enz.

Maar het is nergens zo vrij als in Brazilië.
Totdat je een tepel op TV laat zien.
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:25:41 #208
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_149823121
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:48 schreef misteriks het volgende:

[..]

Die Nederlandse mannen hebben vooral een hoge waarde eigendunk :D Ik zit al langer dan 5 jaar in Tsjechie, werk met vele Nederlanders, en ik moet stellen dat zij niet echt het meest populair zijn hoor :D Doen het vaak met 2e keus materiaal hier. Het zou al helpen zich minder elitair op te stellen. Ik ken tig Tsjechische dames die om die reden NLers liever mijden. Misschien is dat de reden waarom je zegt dat Tsjechie hele lelijke vrouwen heeft? ;)
Ik spreek er alleen over voorzover het Praag en Brno betreft (ex-vriendin Slowaakse studerende aan Charles University): zitten best leuke exemplaren tussen, maar zou de gemiddelde Tsjechische qua uiterlijk echt niet verkiezen boven de Nederlandse.
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:36:48 #209
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_149823382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Ik denk dat dat meer komt, omdat bijna iedereen het onbekende interessanter vind dan datgene waar je al mee bekend bent. Tijdens mijn Erasmusuitwisseling ontstonden er koppeltjes waarvan beide een verschillende nationaliteit hadden. Ik had toen zelf een relatie met een Spanjaard.
Exotische factor speelt altijd een rol, maar dat neemt niet weg dat de Nederlandse dame gemiddeld gewoon onderdoet voor een hoop van haar buitenlandse concurrenten wat betreft uiterlijk en verdraagzaamheid. De oorzaak doet er niet toe - waarschijnlijk cultureel. Sommige mensen opperen dan dat je "waarschijnlijk een Nederlandse vrouw gewoon niet aankan en liever een volgzaam type hebt". Dat is nonsens voor zover ik kan schatten; merk zelf dat Noorse en Zweedse dames een stuk leuker zijn dan Nederlandse, en die zijn gemiddeld een flink stuk verder wat betreft gender gelijkheid. Ik denk dat mijn irritatie bij een hoop Nederlandse vrouwtjes gewoon neerkomt op de behoefte van veel van hen constant te willen domineren of overtreffen. Nederlandse vrouwtjes gewoon net iets te claimerig.

Daarbij de noot voorzover het mijn ervaring met het gros van de Latijns-Amerikaanse dames betreft hetzelfde: zijn weliswaar vaak knap en goed gekleed, maar enorm onverdraagzaam. Amerikaanse dames net zo (genoegen gehad om met een geweldige Amerikaanse een relatie gehad te hebben die daar echt een uitzondering op was, maar haar vriendinnen stuk voor stuk onhandelbaar). Oostblok dames in de regel zwaar relaxt en gewoon hartstikke leuk in de omgang, zo ook de Zuid-Oost Aziatische en Turkse dametjes.

Op de één of andere manier is het voor een hoop mensen lastig om te begrijpen dat de heersende cultuur waarin iemand opgroeit in een bepaald deel van de wereld wel degelijk invloed heeft op een individu en dat dit ook mede bepaalt of iemand goed partnermateriaal is.

[ Bericht 10% gewijzigd door Victuss op 19-02-2015 12:46:09 ]
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:48:06 #210
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149827130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:36 schreef Victuss het volgende:

[..]

merk zelf dat Noorse en Zweedse dames een stuk leuker zijn dan Nederlandse, en die zijn gemiddeld een flink stuk verder wat betreft gender gelijkheid. Ik denk dat mijn irritatie bij een hoop Nederlandse vrouwtjes gewoon neerkomt op de behoefte van veel van hen constant te willen domineren of overtreffen. Nederlandse vrouwtjes gewoon net iets te claimerig.
Dat zal waarschijnlijk dan ook komen omdat mannen in Scandinavië veel minder chauvinistisch zijn tegen "de vrouwtjes".
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:07:55 #211
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149827759
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat zal waarschijnlijk dan ook komen omdat mannen in Scandinavië veel minder chauvinistisch zijn tegen "de vrouwtjes".
De vrouwen daar zien er dan ook als vrouwen, waarbij je hier soms 3x moet controleren of de kort pittig kapseldame het mannetje of vrouwtje is :')
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:14:48 #212
157922 fathank
pi_149827947
quote:

[..]

Scandinavië is dan ook wel het toonbeeld van politiek correct geneuzel. Je mag niet eens een jongejte met een speelgoedauto en daarnaast een meisje met een speelgoedkeuken afbeelden omdat dat kinderen in een bepaalde rol zou drukken :')

https://www.google.nl/sea(...)ZuJg5gN&ved=0CCAQsAQ
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:15:21 #213
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149827969
quote:
11s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:07 schreef corehype het volgende:

[..]

De vrouwen daar zien er dan ook als vrouwen, waarbij je hier soms 3x moet controleren of de kort pittig kapseldame het mannetje of vrouwtje is :')
lol, jij bent nooit in Scandinavië geweest lees ik wel.
Zowel ik als mijn vriend zijn er op gaan letten dankzij FOK!
Het straatbeeld is exact hetzelfde, net zoveel korte pittige kapsels als in Nederland.
Wat mijn vriend wel opviel is dat Nederlandse vrouwen vaker hoge hakken dragen. Maar dat zal ook wel met het weer en de straatstenen te maken hebben, ze zijn hier gek op van die kleine ronde stenen, niet ideaal voor met hakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 19-02-2015 15:33:45 ]
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:20:44 #214
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149828157
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Scandinavië is dan ook wel het toonbeeld van politiek correct geneuzel. Je mag niet eens een jongejte met een speelgoedauto en daarnaast een meisje met een speelgoedkeuken afbeelden omdat dat kinderen in een bepaalde rol zou drukken :')

https://www.google.nl/sea(...)ZuJg5gN&ved=0CCAQsAQ
Dat klopt, hoewel de weinige druk op kinderen ook wel iets goeds heeft.
Zo is het hier niet gewoon om kinderen te stimuleren met lopen of iets anders bv.
Ook krijgen kinderen hier geen rapport op school, geen citotoets enz.
Ze houden hier sowieso niet van mensen die opscheppen of zich beter voor willen doen. Iedereen is gelijk.
Het Nederlandse "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" in kwadraat.

Dat is allemaal "de wet van Jante".

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Law_of_Jante
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:46:43 #215
97643 misteriks
pi_149828937
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef kipknots het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)lechtst-gekleed.html.

Trouwens hebben Russische dames wel een goede smaak. Het land is te groot, en de persoonlijke omstandigheden te verschillend om ze allemaal over 1 kam te scheren, maar bvb hier in tsjechie pik ik de Russische dames er zo uit, Enkel en alleen omdat ze bijna allen zichzelf 10 keer meer stijlvol kunnen kleden tgo hun Tsjechische stadsgenoten. Het feit dat Rusland nog steeds hoog scoort moet wel te maken hebben met hun nouveau-riche klasse die duur = mooi stelt; die lopen vaak als clowns rond met maatpakken vam duizenden euro's.
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:49:26 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149828999
Ga toch weg man, sinds de "russen" bijv de All inclusive oorden hebben ontdekt wordt het overspoeld met trashy tuig waar zelfs Snooki zich voor zou schamen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:07:15 #217
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_149829446
quote:

[..]

Ik vind Nederlandse mannetjes redelijk meevallen op dat gebied. Vaak zelfs een gebrek aan eigenwaarde, zoals ik eerder zei.
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:52:59 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149832528
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:07 schreef Victuss het volgende:

[..]

Ik vind Nederlandse mannetjes redelijk meevallen op dat gebied. Vaak zelfs een gebrek aan eigenwaarde, zoals ik eerder zei.
ik heb niks tegen de Nederlandse man, maar ik merk wel degelijk verschil tussen hoe de Nederlandse man en de Scandinavische man vrouwen behandelen.
  maandag 23 februari 2015 @ 08:33:29 #219
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149945834
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Ga toch weg man, sinds de "russen" bijv de All inclusive oorden hebben ontdekt wordt het overspoeld met trashy tuig waar zelfs Snooki zich voor zou schamen :').
Ben benieuwd naar de Doutzen Kroes look-a-like op je bank :')
  maandag 23 februari 2015 @ 08:53:39 #220
157922 fathank
pi_149946083
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:33 schreef corehype het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de Doutzen Kroes look-a-like op je bank :')
Wat zit er bij jou op de bank? Een tablet met russianbride.com?
pi_149946756
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat zit er bij jou op de bank? Een tablet met russianbride.com?
:D
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

lol, jij bent nooit in Scandinavië geweest lees ik wel.
Zowel ik als mijn vriend zijn er op gaan letten dankzij FOK!
Het straatbeeld is exact hetzelfde, net zoveel korte pittige kapsels als in Nederland.
Wat mijn vriend wel opviel is dat Nederlandse vrouwen vaker hoge hakken dragen. Maar dat zal ook wel met het weer en de straatstenen te maken hebben, ze zijn hier gek op van die kleine ronde stenen, niet ideaal voor met hakken.
Wow, vaker hakken. Heb hier zo vaak het tegenovergestelde gelezen, want de NL vrouw gaat volgens FOK! alleen voor praktisch, dus kort haar, spijkerbroek en platte schoenen. :')
  maandag 23 februari 2015 @ 10:03:59 #222
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149947410
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:26:06 #223
157922 fathank
pi_149978633
quote:
Wat probeer je te zeggen vriendje? Moeilijk voor te stellen als je nog maagd bent, ik snap het wel hoor. Maar goed, op ieder potje past een dekseltje dus voor jou zal er vast ook wel iemand ergens rondlopen op deze aardkloot.

[ Bericht 9% gewijzigd door fathank op 24-02-2015 08:32:45 ]
pi_149978765
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hahaha hier ook een zwaantje! Wat toevallig. Hebben ze dat in elk dorp?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:39:42 #225
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149978777
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:38 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Hahaha hier ook een zwaantje! Wat toevallig. Hebben ze dat in elk dorp?
Volgens mij wel een veel voorkomende naam voor een bar of iets dergelijks.
pi_149978799
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Volgens mij wel een veel voorkomende naam voor een bar of iets dergelijks.
Een bar ;( hier was het een knutselclub voor kinderwn ofzo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:57:37 #227
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149979010
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat probeer je te zeggen vriendje? Moeilijk voor te stellen als je nog maagd bent, ik snap het wel hoor. Maar goed, op ieder potje past een dekseltje dus voor jou zal er vast ook wel iemand ergens rondlopen op deze aardkloot.
Lol jij neukt dikke chicks :')
  dinsdag 24 februari 2015 @ 09:12:04 #228
157922 fathank
pi_149979222
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:57 schreef corehype het volgende:

[..]

Lol jij neukt en ik niet :')
Ik heb het even verbeterd voor je.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 09:12:07 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149979223
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Een bar ;( hier was het een knutselclub voor kinderwn ofzo
dan is de meeting in mijn "het zwaantje". Dan is er tenminste nog wat alcohol. :P
pi_150004343
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef misteriks het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/lifestyl(...)lechtst-gekleed.html.

Trouwens hebben Russische dames wel een goede smaak. Het land is te groot, en de persoonlijke omstandigheden te verschillend om ze allemaal over 1 kam te scheren, maar bvb hier in tsjechie pik ik de Russische dames er zo uit, Enkel en alleen omdat ze bijna allen zichzelf 10 keer meer stijlvol kunnen kleden tgo hun Tsjechische stadsgenoten. Het feit dat Rusland nog steeds hoog scoort moet wel te maken hebben met hun nouveau-riche klasse die duur = mooi stelt; die lopen vaak als clowns rond met maatpakken vam duizenden euro's.
Apart dat ze het verrassend vinden dat Spanje op de tweede plaats staat? Is toch algemeen bekend dat die zich best goed kleden over het algemeen?
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_150019264
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:57 schreef corehype het volgende:

[..]

Lol jij neukt dikke chicks :')
Als jij zelfs al afgewezen wordt door dikke biggen is het gewoon triest gesteld met jou en daarom ga jij maar achter de Russische hoeren aan die alleen maar jouw geld willen zien. Betamannetje.
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:46:46 #232
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_150019491
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:28 schreef HSG het volgende:

[..]

Als jij zelfs al afgewezen wordt door dikke biggen is het gewoon triest gesteld met jou en daarom ga jij maar achter de Russische hoeren aan die alleen maar jouw geld willen zien. Betamannetje.
Moet jij dit plaatsen van je dikke vriendinnetje ofzo? :')

Russische vrouwen > Nederlandse "vrouwen"
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:17:09 #233
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_150041758
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef corehype het volgende:

[..]

Moet jij dit plaatsen van je dikke vriendinnetje ofzo? :')

Russische vrouwen > Nederlandse "vrouwen"
Waarom verhuis je niet lekker naar Rusland?
Krekker is de bom!
pi_150041910
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

corehype kan slechts alleen maar kankeren op alles in nederland. dus ja wat doet hij inderdaad nog hier? waarschijnlijk omdat het een klein infantiel pislulletje is die nog van de middelbare school af moet komen of zo, of hij is simpelweg pauper
  donderdag 26 februari 2015 @ 08:22:17 #235
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_150057628
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Moet mijn MBA afronden
pi_150057649
En verder ben je geen seksist en overgeneralisatie is je vreemd.
pi_150057791
Is het nu nog steeds zo dat je ze over kan laten vliegen voor 1000 euro?
pi_150057795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Apart dat ze het verrassend vinden dat Spanje op de tweede plaats staat? Is toch algemeen bekend dat die zich best goed kleden over het algemeen?
Spanen??? Nee joh, nooit in Spanje geweest?

Niet te vergelijken met Rusland, Oekraine en Colombia. De dames dan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:27:10 #239
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_150063568
Stoer man, wel drie dagen in Moskou geweest en lullen als de expert. :')
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_150063904
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:27 schreef Voszje het volgende:
Vos!!!'
pi_150079067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:27 schreef Voszje het volgende:
En dan ook nog eens op het gebied van Oost-Europese vrouwen in het algemeen :D
Krekker is de bom!
pi_150100230
quote:
11s.gif Op donderdag 26 februari 2015 08:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Spanen??? Nee joh, nooit in Spanje geweest?

Niet te vergelijken met Rusland, Oekraine en Colombia. De dames dan.
Ik heb een Spaanse vriend, dus ben niet echt onbekend met ze. Ligt er maar aan waar je heen gaat, maar zeker in wat minder hippieachtige sferen zijn ze toch vrij conservatief netjes gekleed vaak.
For most of history, Anonymous was a woman.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:10:15 #243
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_150142179
Cocos is de laatste tijd best wel een leuke club aan het worden! Veel Roemeense chikcs komen er :p
pi_150143554
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:36 schreef Victuss het volgende:

[..]

Exotische factor speelt altijd een rol, maar dat neemt niet weg dat de Nederlandse dame gemiddeld gewoon onderdoet voor een hoop van haar buitenlandse concurrenten wat betreft uiterlijk en verdraagzaamheid. De oorzaak doet er niet toe - waarschijnlijk cultureel. Sommige mensen opperen dan dat je "waarschijnlijk een Nederlandse vrouw gewoon niet aankan en liever een volgzaam type hebt". Dat is nonsens voor zover ik kan schatten; merk zelf dat Noorse en Zweedse dames een stuk leuker zijn dan Nederlandse, en die zijn gemiddeld een flink stuk verder wat betreft gender gelijkheid. Ik denk dat mijn irritatie bij een hoop Nederlandse vrouwtjes gewoon neerkomt op de behoefte van veel van hen constant te willen domineren of overtreffen. Nederlandse vrouwtjes gewoon net iets te claimerig.

Daarbij de noot voorzover het mijn ervaring met het gros van de Latijns-Amerikaanse dames betreft hetzelfde: zijn weliswaar vaak knap en goed gekleed, maar enorm onverdraagzaam. Amerikaanse dames net zo (genoegen gehad om met een geweldige Amerikaanse een relatie gehad te hebben die daar echt een uitzondering op was, maar haar vriendinnen stuk voor stuk onhandelbaar). Oostblok dames in de regel zwaar relaxt en gewoon hartstikke leuk in de omgang, zo ook de Zuid-Oost Aziatische en Turkse dametjes.

Op de één of andere manier is het voor een hoop mensen lastig om te begrijpen dat de heersende cultuur waarin iemand opgroeit in een bepaald deel van de wereld wel degelijk invloed heeft op een individu en dat dit ook mede bepaalt of iemand goed partnermateriaal is.
Je hebt hierin wel gelijk. Oostblokdames zijn galanter en Nederlanse chicks zijn (vaak) horken, maar dat is ook niet altijd zo hoor al komt het overigens wel gewoon door de maatschappij. Iedereen moet iedereen maar overtreffen, HBO is niet voldoende, korpsballetjes doen over het algemeen ontzettend stoer en denigrerend naar vrouwen toe, waardoor het weer logisch is dat deze daar weer op reageren. Je moet hier ook wel een beetje claimerig/egoïstisch zijn, anders kom je gewoon nergens en beland je in de tokkielaag. Nederland; het land van elkaar misgunnen in plaats van elkaar te helpen.

Sowieso kunnen veel mannen ook wel het een en ander veranderen. Het is nou niet zo dat de Nederlandse man een voorbeeld is, of het triggert in een vrouw om 'onderdanig' en galant te zijn, terwijl ze zelf helemaal stuk gaan om scheten, romantiek ver te zoeken is, de hele dag zitten te gamen/computeren, zich als dieren gedragen om een beetje voetbal, stuk voor stuk niet kunnen koken en bang zijn voor spinnen. :') :') :')

Onze oma's waren wel galant, maar dat komt omdat mannen toen nog gewoon bazen waren. Nu ben je baas wanneer je de meest bijdehante opmerking kunt maken. Denk eigenlijk dat ik ook wel voor een Rus zou gaan als ik moest kiezen tussen NL en Rusland. Dat zijn ook gewoon mannen en geen mieten.

De enige reden dat buitenlandse vrouwkes jullie willen is omdat ze denken dat hier rijkdom is, mooie en galant zijn ze dus wel maar enkel omdat ze je geld willen. En dat is hier dan wel weer fijn, Nederlandse vrouwen betalen zelf hun shit wel, omdat ze werken, waardoor ze weer niet altijd maar in mooie jurkjes met perfect haar, perfecte nagels, op de perfecte hakken kunnen lopen omdat tijdgebrek.

Ik ben overigens geen Nederlandse horkin, maar kan op zich wel begrijpen hoe en wat. Het hele Nederlandse volk is eigenlijk gewoon gaar als je er over nadenkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2015 14:06:48 ]
pi_150144493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:03 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je hebt hierin wel gelijk. Oostblokdames zijn galanter en Nederlanse chicks zijn (vaak) horken, maar dat is ook niet altijd zo hoor al komt het overigens wel gewoon door de maatschappij. Iedereen moet iedereen maar overtreffen, HBO is niet voldoende, korpsballetjes doen over het algemeen ontzettend stoer en denigrerend naar vrouwen toe, waardoor het weer logisch is dat deze daar weer op reageren. Je moet hier ook wel een beetje claimerig/egoïstisch zijn, anders kom je gewoon nergens en beland je in de tokkielaag. Nederland; het land van elkaar misgunnen in plaats van elkaar te helpen.

Sowieso kunnen veel mannen ook wel het een en ander veranderen. Het is nou niet zo dat de Nederlandse man een voorbeeld is, of het triggert in een vrouw om 'onderdanig' en galant te zijn, terwijl ze zelf helemaal stuk gaan om scheten, romantiek ver te zoeken is, de hele dag zitten te gamen/computeren, zich als dieren gedragen om een beetje voetbal, stuk voor stuk niet kunnen koken en bang zijn voor spinnen. :') :') :')

Onze oma's waren wel galant, maar dat komt omdat mannen toen nog gewoon bazen waren. Nu ben je baas wanneer je de meest bijdehante opmerking kunt maken. Denk eigenlijk dat ik ook wel voor een Rus zou gaan als ik moest kiezen tussen NL en Rusland. Dat zijn ook gewoon mannen en geen mieten.

De enige reden dat buitenlandse vrouwkes jullie willen is omdat ze denken dat hier rijkdom is, mooie en galant zijn ze dus wel maar enkel omdat ze je geld willen. En dat is hier dan wel weer fijn, Nederlandse vrouwen betalen zelf hun shit wel, omdat ze werken, waardoor ze weer niet altijd maar in mooie jurkjes met perfect haar, perfecte nagels, op de perfecte hakken kunnen lopen omdat tijdgebrek.

Ik ben overigens geen Nederlandse horkin, maar kan op zich wel begrijpen hoe en wat. Het hele Nederlandse volk is eigenlijk gewoon gaar als je er over nadenkt.
Een stuk doorspekt met vooroordelen, generalisaties en wereldvreemdheid. Vrij typerend ook dat iedereen hier op fok nét de uitzondering is bij dit soort negatieve claims.
pi_150144553
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:44 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Een stuk doorspekt met vooroordelen, generalisaties en wereldvreemdheid. Vrij typerend ook dat iedereen hier op fok nét de uitzondering is bij dit soort negatieve claims.
Dit hele topic zit vol met generalisatie. :')

En dat laatste. Het is gewoon een feit dat ik geen Nederlandse horkin ben :') ook niet Nederlands maar Aziatisch opgevoed, al ben ik geen Aziaat. Ik kan overigens wel dominant zijn, maar Aziaten zijn in tegenstelling tot wat er gezegd werd ook gewoon ontzettend dominant, dat komt enkel alleen in uiting binnen gesloten kringen en niet naar de buitenwereld. Ondanks dominantie zorgen ze wel heel goed voor de man wat voeding betreft.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2015 14:47:26 ]
  zaterdag 28 februari 2015 @ 14:59:57 #247
440952 ps4014
Kom schilderswijk
pi_150144942
Nederlandse meisjes worden steeds dikker en bestaan bijna alleen maar uit kansloze tokkie gezinnen. Leuk voor een one night stand maar geen "wifey" materiaal
  zaterdag 28 februari 2015 @ 16:15:41 #248
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150146884
Ik ben toch maar blij dat de mensen hier in Denemarken denken dat ik gewoon Deens ben, want anders moest ik volgens sommige hier 1.80 lang, minstens net zo breed, horkerig en een tokkie die nooit op hakken loopt zijn.

Wat een generalisatie zeg. :D
pi_150159136
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:15 schreef snakelady het volgende:
Ik ben toch maar blij dat de mensen hier in Denemarken denken dat ik gewoon Deens ben, want anders moest ik volgens sommige hier 1.80 lang, minstens net zo breed, horkerig en een tokkie die nooit op hakken loopt zijn.

Wat een generalisatie zeg. :D
Er zijn in dit topic nogal wat generalisaties ja, maar toch trekken oostblokdames mij zeker. Erg vrouwelijk, leuk stemmetje en meer brunettes. Echt in detail qua karakter kan ik te weinig zeggen maar ik begrijp zeker maar ik begrijp zeker dat er mannen zijn die een buitenlands avontuurtje leuker vinden dan een ''saaie meid uit eigen land''. Maar natuurlijk kunnen er ook leuke Hollandse blonde stoeipoezen zijn. :)
Aangezien Denen ook gezien worden als een soort 'broedervolk' van de Nederlanders, vallen je als Nederlander zeker nooit op in Denemarken. Daarnaast zijn Denen het langste volk net na de Nederlanders.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  zondag 1 maart 2015 @ 09:42:17 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150171005
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Er zijn in dit topic nogal wat generalisaties ja, maar toch trekken oostblokdames mij zeker. Erg vrouwelijk, leuk stemmetje en meer brunettes. Echt in detail qua karakter kan ik te weinig zeggen maar ik begrijp zeker maar ik begrijp zeker dat er mannen zijn die een buitenlands avontuurtje leuker vinden dan een ''saaie meid uit eigen land''. Maar natuurlijk kunnen er ook leuke Hollandse blonde stoeipoezen zijn. :)
Aangezien Denen ook gezien worden als een soort 'broedervolk' van de Nederlanders, vallen je als Nederlander zeker nooit op in Denemarken. Daarnaast zijn Denen het langste volk net na de Nederlanders.
Ik ben 1.60 :P
  maandag 2 maart 2015 @ 10:34:23 #251
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_150207286
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:03 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wat een domme generalisatie. Typisch wat ik heb opgenoemd in OP van mensen die nooit buiten hun provincie zijn geweest :P

De reden dat in Oostblokland meiden gewillig zijn is omdat ze nou eenmaal vrouwelijk zijn. Meiden gaan naar de club voor een vent aan het eind van de avond, in NL maken vrouwen zich meer druk om pizza en burgers omdat er een overschot is aan mannen.

Daarnaast staan mannen daar in een hoekje te roken terwijl NL-ers houden van een praatje. Dat leidt het een naar de ander. Dat mensen hier sociaal gestoord zijn en vrouwen eerder naar de bewaker toelopen dan wat terugzeggen ligt meer aan de cultuur dan dat ze daar in Oostblokland onder de indruk zijn van een paar centjes (nooit betaald in het buitenland voor een vrouw, sterker nog ze betalen drankjes voor mij :Y ).
  maandag 2 maart 2015 @ 10:48:17 #252
157922 fathank
pi_150207593
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:34 schreef corehype het volgende:

[..]

Wat een domme generalisatie. Typisch wat ik heb opgenoemd in OP van mensen die nooit buiten hun provincie zijn geweest :P

De reden dat in Oostblokland meiden gewillig zijn is omdat ze nou eenmaal vrouwelijk zijn. Meiden gaan naar de club voor een vent aan het eind van de avond, in NL maken vrouwen zich meer druk om pizza en burgers omdat er een overschot is aan mannen.

Daarnaast staan mannen daar in een hoekje te roken terwijl NL-ers houden van een praatje. Dat leidt het een naar de ander. Dat mensen hier sociaal gestoord zijn en vrouwen eerder naar de bewaker toelopen dan wat terugzeggen ligt meer aan de cultuur dan dat ze daar in Oostblokland onder de indruk zijn van een paar centjes (nooit betaald in het buitenland voor een vrouw, sterker nog ze betalen drankjes voor mij :Y ).
Pot verwijt ketel post dit.

Een ander betichten van domme generalisaties terwijl je zelf drie regels verder precies hetzelfde doet.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:50:53 #253
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_150209111
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Pot verwijt ketel post dit.

Een ander betichten van domme generalisaties terwijl je zelf drie regels verder precies hetzelfde doet.
Ik spreek uit levenservaring. Hoeveel topmodellen heb jij of je vrienden bijvoorbeeld in NL geneukt? Een lossertje uit Jantjes Verjaardag telt niet :P In Oostbloklanden is het standaard heel hoog en de meiden zullen hier een dikke 10 zijn :P
pi_150209186
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:50 schreef corehype het volgende:

[..]

Ik spreek uit levenservaring. Hoeveel topmodellen heb jij of je vrienden bijvoorbeeld in NL geneukt? Een lossertje uit Jantjes Verjaardag telt niet :P In Oostbloklanden is het standaard heel hoog en de meiden zullen hier een dikke 10 zijn :P
Heb je weer fijn gedroomd na je wekelijkse blauwtjes lopen afgelopen weekend?
  maandag 2 maart 2015 @ 11:55:29 #255
157922 fathank
pi_150209259
quote:

[..]

Topmodellen. Als in Claudia Schiffer Tyra Banks Doutzen Kroes? Of bedoel je gewoon een lekker wijf die zich goed weet te kleden en boven dat ook nog over een dosis intelligentie beschikt?

Wat dat laatste betreft heb ik best een aardig palmares. En ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat een vrouw naar de uitsmijter rent om te zorgen dat ik eruit gegooid werd. Als je dat meermaals overkomt ben je gewoon een creep. Dat heeft niks met de gemiddelde Nederlandse vrouw te maken maar met jou doen en laten.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:56:57 #256
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_150209302
Nachts zijn ze een 10 maar wanneer het ochtend is slechts een 2
  maandag 2 maart 2015 @ 13:51:40 #257
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150213034
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nachts zijn ze een 10 maar wanneer het ochtend is slechts een 2
Wanneer alle make up, haarstukjes,vulling en natuurlijk alcohol verdwenen is. :P
  maandag 2 maart 2015 @ 14:01:08 #258
157922 fathank
pi_150213329
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wanneer alle make up, haarstukjes,vulling en natuurlijk alcohol verdwenen is. :P
En de bierbril op het nachtkastje ligt.
  maandag 2 maart 2015 @ 14:32:39 #259
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_150214219
quote:

[..]

(nooit betaald in het buitenland voor een vrouw, sterker nog ze betalen drankjes voor mij :Y ).
Dit is in Zweden en Noorwegen ook.
Al heeft het daar meer met feminisme te maken.
pi_151550632
Ik hou wel van Russische dames ;)
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:12:33 #261
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_151550649
Goede kick ahaha!!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:16:15 #262
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_151550753
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dit is in Zweden en Noorwegen ook.
Al heeft het daar meer met feminisme te maken.
Feminisme is daar sterker dan hier het schijnt, toch vertikken vrouwen het hier om vrouwelijker en minder arrogant te zijn.
Het sukkelgehalte van de man ligt hier dan ook erg hoog.
pi_151550798
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:16 schreef corehype het volgende:

[..]

Feminisme is daar sterker dan hier het schijnt, toch vertikken vrouwen het hier om vrouwelijker en minder arrogant te zijn.
Het sukkelgehalte van de man ligt hier dan ook erg hoog.
Wordt het voor jou niet eens tijd professionele hulp te zoeken?

You got 99 problems and bitches are all of them.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:19:43 #264
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_151550835
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wordt het voor jou niet eens tijd professionele hulp te zoeken?

You got 99 problems and bitches are all of them.
wat een taalgebruik :{w
pi_151551010
quote:

[..]

quote:
Dat mensen hier sociaal gestoord zijn en vrouwen eerder naar de bewaker toelopen dan wat terugzeggen ligt meer aan de cultuur dan dat ze daar in Oostblokland onder de indruk zijn van een paar centjes (nooit betaald in het buitenland voor een vrouw, sterker nog ze betalen drankjes voor mij ).
Ik heb je al eerder gezegd dat jouw issues met vrouwen niet aan vrouwen liggen maar aan jou.

Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat een dame na een versierpoging van mij of mijn vrienden naar de bewaker lopen. Echt nog nooit. En ik heb ook genoeg blauwtjes gelopen, ook weleens op een arrogante wijze afgewezen, mijn vrienden ook.

In mijn ervaring gaan vrouwen naar de beveiliging als er ongevraagd aan ze wordt gezeten, als mannen hun pogingen niet staken nadat ze duidelijk te kennen is gegeven dat de dame geen interesse heeft, als een man heel de avond de dame blijft achtervolgen na een afwijzing etc. Kortom, alleen bij hele creepy dingen.

En nu moet jij je eens afvragen waarom

A) Vrouwen jou niet willen
B) Je kennelijk zo’n enge creep bent dat het nodig is de beveiliging in te schakelen

De reden dat jij in het oostblok wel weet te scoren is omdat de dames daar zo arm zijn dat ze geen andere reden zien dan zich te prostitueren aan enge creeps uit west europa die hier niet aan de vrouw komen. Figuren zoals jij dus, waar vrouwen de uitsmijter voor moeten inschakelen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:32:14 #266
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_151551170
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[..]

Ik heb je al eerder gezegd dat jouw issues met vrouwen niet aan vrouwen liggen maar aan jou.

Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat een dame na een versierpoging van mij of mijn vrienden naar de bewaker lopen. Echt nog nooit. En ik heb ook genoeg blauwtjes gelopen, ook weleens op een arrogante wijze afgewezen, mijn vrienden ook.

In mijn ervaring gaan vrouwen naar de beveiliging als er ongevraagd aan ze wordt gezeten, als mannen hun pogingen niet staken nadat ze duidelijk te kennen is gegeven dat de dame geen interesse heeft, als een man heel de avond de dame blijft achtervolgen na een afwijzing etc. Kortom, alleen bij hele creepy dingen.

En nu moet jij je eens afvragen waarom

A) Vrouwen jou niet willen
B) Je kennelijk zo’n enge creep bent dat het nodig is de beveiliging in te schakelen

De reden dat jij in het oostblok wel weet te scoren is omdat de dames daar zo arm zijn dat ze geen andere reden zien dan zich te prostitueren aan enge creeps uit west europa die hier niet aan de vrouw komen. Figuren zoals jij dus, waar vrouwen de uitsmijter voor moeten inschakelen.
Wat een gejank man. Hoop je op FOK! een internetdate te kunnen scoren? :')

vrijdag 10 april 2015 @ 15:32:23 #267
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_151551194
Ik ruik een hoop bullshit in de OP.

Werkelijke situatie: TS heeft na week op zolderkamertje gezeten te hebben eens flink lopen rukken op russische porno.
pi_151551515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:32 schreef corehype het volgende:
Wat een gejank man. Hoop je op FOK! een internetdate te kunnen scoren?

Nee, ik hoop eigenlijk dat jij je hand eens in eigen boezem steekt met je wereldvreemde sneue gezeik over vrouwen waar van alles afdruipt dat je gewoon een doodenge freak bent. Je lijkt zelf wel een wijf met dat gezeik.
pi_151552080
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:32 schreef corehype het volgende:

[..]

Wat een gejank man. Hoop je op FOK! een internetdate te kunnen scoren? :')

[ afbeelding ]
Hij wordt vast niet zo vaak afgewezen als jij.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:29:11 #271
428714 ikeahotdog
Nu ook op Blueray en dvd
pi_151553009
je kunt NL vrouwen gewoon niet aan, pussy.

russische vrouwen zijn overigens wel chill, over het algemeen buitenlandse mensen. Beetje meer open minded.

dan heb ik het natuurlijk niet over het midden oosten, dat is alleen goed om olie te boren; geen vrouwen.
Aids is een keuze
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:12:49 #272
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_151574355
Maak er maar Oostblok vrouwen van, alleen kansloze mannetjes huppelen achter dat volk aan en zeiken natuurlijk de Nederlandse vrouwen af.
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:34:25 #273
436335 pinman
Ik haat Transformers
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:51:50 #274
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_151575411
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef DE_krumpel het volgende:
Maak er maar Oostblok vrouwen van, alleen kansloze mannetjes huppelen achter dat volk aan en zeiken natuurlijk de Nederlandse vrouwen af.
Niet jaloers zijn, je krijgt geen Poetin maar genoeg FOK!kers die wel je voeten willen likken hoor w/
  zaterdag 11 april 2015 @ 13:47:25 #275
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_151576722
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:51 schreef corehype het volgende:

[..]

Niet jaloers zijn, je krijgt geen Poetin maar genoeg FOK!kers die wel je voeten willen likken hoor w/
Jaloers haha nee. Als ik hier in omgeving rondkijk zijn het vooral mannen die gescheiden zijn die nu ineens een vrouw geïmporteerd hebben of achter 18 jarige aanhuppelen _O- En natuurlijk de ex en alle vrouwen zwartmaken :') ja dat vind ik behoorlijk kansloos.
  zaterdag 11 april 2015 @ 13:54:27 #276
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_151576904
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:47 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Jaloers haha nee. Als ik hier in omgeving rondkijk zijn het vooral mannen die gescheiden zijn die nu ineens een vrouw geïmporteerd hebben of achter 18 jarige aanhuppelen _O- En natuurlijk de ex en alle vrouwen zwartmaken :') ja dat vind ik behoorlijk kansloos.
_O_

BAAS.
  zaterdag 11 april 2015 @ 14:42:53 #277
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_151577946
TS, hebben ze daar ook allemaal van die blokhoofden?
040
  zaterdag 11 april 2015 @ 14:44:23 #278
442388 en-er-gy
Geboren met Jack Daniels
pi_151577974
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:26 schreef vera166 het volgende:

[..]

:9~ Kook voor me en ik zal je rijkelijke belonen!
pi_151579056
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:44 schreef en-er-gy het volgende:

[..]

:9~ Kook voor me en ik zal je rijkelijke belonen!
Ik kook alleen voor mezelf _O_
  zaterdag 11 april 2015 @ 15:57:02 #280
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_151579863
Rusland. _O_
Russische vrouwen. :9~ :9~
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:15:44 #281
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_151580294
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:57 schreef Zero17 het volgende:
Rusland. _O_
Russische vrouwen. :9~ :9~
Elena Korikova _O_
Oksana Akinshina _O_
Irina Sheyk _O_
  zaterdag 11 april 2015 @ 23:28:05 #282
442388 en-er-gy
Geboren met Jack Daniels
pi_151595607
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:24 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik kook alleen voor mezelf _O_
:') ;(

gierige hollander?
pi_151600179
Geen Russische vriendin hebben :')

Genoegen moeten nemen met een westerse "vrouw" :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_151602497
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 23:28 schreef en-er-gy het volgende:

[..]

:') ;(

gierige hollander?
Nee ik kook gewoon niet voor mannen.
pi_151604195
Deze man weet
Wie wilt nou zo een NL walrus van 1.85 :')
  zondag 12 april 2015 @ 13:10:35 #286
440952 ps4014
Kom schilderswijk
pi_151606902
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 09:44 schreef vera166 het volgende:

[..]

Nee ik kook gewoon niet voor mannen.
Smerige feminist
  zondag 12 april 2015 @ 13:12:56 #287
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_151606986
Haha ja nederlandse vrouwen zijn echt lelijk ps ik ben 12
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_151607446
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 13:10 schreef ps4014 het volgende:

[..]

Smerige feminist
Maak je niet druk en zoek een vrouw die wel op jou zit te wachten.
  zondag 12 april 2015 @ 18:34:28 #289
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151617757
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef DE_krumpel het volgende:
"achter dat volk" alsof het echt totaal andere en rare wezens zijn :{
Krekker is de bom!
  zondag 12 april 2015 @ 18:56:03 #290
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_151618604
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:34 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

"achter dat volk" alsof het echt totaal andere en rare wezens zijn :{
De jaloezie van sommige vrouwen die er niet tegen kunnen dat hun man achter (een heel stuk) mooiere vrouwen gaat.
pi_151618844
quote:
Eens! :7

pi_151619325
Echt die kansloze haat van Nederlandse mannen op Nederlandse vrouwen en van Nederlandse vrouwen op Russische vrouwen in dit topic...

Echt wat een kansloze figuren hier zeg. -_-
  zondag 12 april 2015 @ 19:13:38 #293
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151619391
Als ik een kerel met een oost Europese of Russische vrouw zie, dan heb ik toch het idee dat ze geen Nederlandse konden krijgen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_151619646
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Als ik een kerel met een oost Europese of Russische vrouw zie, dan heb ik toch het idee dat ze geen Nederlandse konden krijgen.
Ben ik niet met je eens,
Russische vrouwen zijn over het algemeen realistischer en makkelijker in de omgang.
Daar kan je als man makkelijk voor vallen.
Hier zitten te veel van die romannetjeslezeressen met een eisenlijst van heb ik jouw daar, kan me best voorstellen dat je daar een keer op uitgekeken kan raken.

Buiten dat mag iedereen van mij zelf weten waar ie 'm in doet. :7
  zondag 12 april 2015 @ 19:23:59 #295
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_151619951
quote:
Waarom zou een man per se voor een Nederlandse vrouw moeten gaan?
Krekker is de bom!
pi_151620163
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom zou een man per se voor een Nederlandse vrouw moeten gaan?
Inderdaad, waarom die zo zaligmakend zijn? -O-

pi_151620235
quote:
Jezus wat een onzin.. alsof Nederlandse vrouwen ergens beter in zijn. Wat maakt het uit? Welkom in de 21ste eeuw..

En mijn vriendin (Nederlands) heeft iets met mij (Russisch) omdat ze niks beters kon krijgen? Grapjas
pi_151620425
quote:
Nee, van een Nederlandse vrouw wordt je blij zeg :') :r
pi_151620487
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 19:29 schreef studentje7 het volgende:
Jezus wat een onzin.. alsof Nederlandse vrouwen ergens beter in zijn.
  zondag 12 april 2015 @ 19:34:55 #300
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_151620547
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 19:12 schreef studentje7 het volgende:
Echt die kansloze haat van Nederlandse mannen op Nederlandse vrouwen en van Nederlandse vrouwen op Russische vrouwen in dit topic...

Echt wat een kansloze figuren hier zeg. -_-
Nu moeten we de Russische mannen nog ergens tussen plaatsen :+
  zondag 12 april 2015 @ 19:35:49 #301
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_151620602
Al met al, alle vrouwen zijn kuthoeren! Slotje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')