quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:47 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Jaloers haha nee. Als ik hier in omgeving rondkijk zijn het vooral mannen die gescheiden zijn die nu ineens een vrouw geïmporteerd hebben of achter 18 jarige aanhuppelenEn natuurlijk de ex en alle vrouwen zwartmaken
ja dat vind ik behoorlijk kansloos.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
noooo ik stap nooit over op zelf bakken want niemand kan dat beter dan dr. Oetkerik woon noodgedwongen een tijdje alleen en ik heb besloten niet alleen maar pizza's te eten elke dag aahahaa en toen viel het me 100% mee en nu ontbijt ik elke dag met tonijn, biefstuk of zalm
![]()
Ik kook alleen voor mezelfquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:44 schreef en-er-gy het volgende:
[..]![]()
Kook voor me en ik zal je rijkelijke belonen!
Elena Korikovaquote:
"achter dat volk" alsof het echt totaal andere en rare wezens zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef DE_krumpel het volgende:
Maak er maar Oostblok vrouwen van, alleen kansloze mannetjes huppelen achter dat volk aan en zeiken natuurlijk de Nederlandse vrouwen af.
De jaloezie van sommige vrouwen die er niet tegen kunnen dat hun man achter (een heel stuk) mooiere vrouwen gaat.quote:Op zondag 12 april 2015 18:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
"achter dat volk" alsof het echt totaal andere en rare wezens zijn
Eens!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
Na mijn korte verblijf begrijp ik waarom Nederlandse vrouwen de Russische haten. Ze kunnen helemaal niet tegen hen op!
Ben ik niet met je eens,quote:Op zondag 12 april 2015 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Als ik een kerel met een oost Europese of Russische vrouw zie, dan heb ik toch het idee dat ze geen Nederlandse konden krijgen.
Waarom zou een man per se voor een Nederlandse vrouw moeten gaan?quote:Op zondag 12 april 2015 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Als ik een kerel met een oost Europese of Russische vrouw zie, dan heb ik toch het idee dat ze geen Nederlandse konden krijgen.
Inderdaad, waarom die zo zaligmakend zijn?quote:Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom zou een man per se voor een Nederlandse vrouw moeten gaan?
Jezus wat een onzin.. alsof Nederlandse vrouwen ergens beter in zijn. Wat maakt het uit? Welkom in de 21ste eeuw..quote:Op zondag 12 april 2015 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Nee, van een Nederlandse vrouw wordt je blij zegquote:Op zondag 12 april 2015 19:13 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2015 19:29 schreef studentje7 het volgende:
Jezus wat een onzin.. alsof Nederlandse vrouwen ergens beter in zijn.
Nu moeten we de Russische mannen nog ergens tussen plaatsenquote:Op zondag 12 april 2015 19:12 schreef studentje7 het volgende:
Echt die kansloze haat van Nederlandse mannen op Nederlandse vrouwen en van Nederlandse vrouwen op Russische vrouwen in dit topic...
Echt wat een kansloze figuren hier zeg. -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |