Wat een domme generalisatie. Typisch wat ik heb opgenoemd in OP van mensen die nooit buiten hun provincie zijn geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
De enige reden dat buitenlandse vrouwkes jullie willen is omdat ze denken dat hier rijkdom is, mooie en galant zijn ze dus wel maar enkel omdat ze je geld willen. En dat is hier dan wel weer fijn, Nederlandse vrouwen betalen zelf hun shit wel, omdat ze werken, waardoor ze weer niet altijd maar in mooie jurkjes met perfect haar, perfecte nagels, op de perfecte hakken kunnen lopen omdat tijdgebrek.
Pot verwijt ketel post dit.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:34 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat een domme generalisatie. Typisch wat ik heb opgenoemd in OP van mensen die nooit buiten hun provincie zijn geweest
De reden dat in Oostblokland meiden gewillig zijn is omdat ze nou eenmaal vrouwelijk zijn. Meiden gaan naar de club voor een vent aan het eind van de avond, in NL maken vrouwen zich meer druk om pizza en burgers omdat er een overschot is aan mannen.
Daarnaast staan mannen daar in een hoekje te roken terwijl NL-ers houden van een praatje. Dat leidt het een naar de ander. Dat mensen hier sociaal gestoord zijn en vrouwen eerder naar de bewaker toelopen dan wat terugzeggen ligt meer aan de cultuur dan dat ze daar in Oostblokland onder de indruk zijn van een paar centjes (nooit betaald in het buitenland voor een vrouw, sterker nog ze betalen drankjes voor mij).
Ik spreek uit levenservaring. Hoeveel topmodellen heb jij of je vrienden bijvoorbeeld in NL geneukt? Een lossertje uit Jantjes Verjaardag telt nietquote:Op maandag 2 maart 2015 10:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Pot verwijt ketel post dit.
Een ander betichten van domme generalisaties terwijl je zelf drie regels verder precies hetzelfde doet.
Heb je weer fijn gedroomd na je wekelijkse blauwtjes lopen afgelopen weekend?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik spreek uit levenservaring. Hoeveel topmodellen heb jij of je vrienden bijvoorbeeld in NL geneukt? Een lossertje uit Jantjes Verjaardag telt nietIn Oostbloklanden is het standaard heel hoog en de meiden zullen hier een dikke 10 zijn
Topmodellen. Als in Claudia Schiffer Tyra Banks Doutzen Kroes? Of bedoel je gewoon een lekker wijf die zich goed weet te kleden en boven dat ook nog over een dosis intelligentie beschikt?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik spreek uit levenservaring. Hoeveel topmodellen heb jij of je vrienden bijvoorbeeld in NL geneukt? Een lossertje uit Jantjes Verjaardag telt nietIn Oostbloklanden is het standaard heel hoog en de meiden zullen hier een dikke 10 zijn
Wanneer alle make up, haarstukjes,vulling en natuurlijk alcohol verdwenen is.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nachts zijn ze een 10 maar wanneer het ochtend is slechts een 2
En de bierbril op het nachtkastje ligt.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wanneer alle make up, haarstukjes,vulling en natuurlijk alcohol verdwenen is.
Dit is in Zweden en Noorwegen ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:34 schreef corehype het volgende:
[..]
(nooit betaald in het buitenland voor een vrouw, sterker nog ze betalen drankjes voor mij).
Feminisme is daar sterker dan hier het schijnt, toch vertikken vrouwen het hier om vrouwelijker en minder arrogant te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit is in Zweden en Noorwegen ook.
Al heeft het daar meer met feminisme te maken.
Wordt het voor jou niet eens tijd professionele hulp te zoeken?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:16 schreef corehype het volgende:
[..]
Feminisme is daar sterker dan hier het schijnt, toch vertikken vrouwen het hier om vrouwelijker en minder arrogant te zijn.
Het sukkelgehalte van de man ligt hier dan ook erg hoog.
wat een taalgebruikquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wordt het voor jou niet eens tijd professionele hulp te zoeken?
You got 99 problems and bitches are all of them.
quote:Op maandag 2 maart 2015 11:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder gezegd dat jouw issues met vrouwen niet aan vrouwen liggen maar aan jou.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:34 schreef corehype het volgende:
Dat mensen hier sociaal gestoord zijn en vrouwen eerder naar de bewaker toelopen dan wat terugzeggen ligt meer aan de cultuur dan dat ze daar in Oostblokland onder de indruk zijn van een paar centjes (nooit betaald in het buitenland voor een vrouw, sterker nog ze betalen drankjes voor mij ).
Wat een gejank man. Hoop je op FOK! een internetdate te kunnen scoren?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je al eerder gezegd dat jouw issues met vrouwen niet aan vrouwen liggen maar aan jou.
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat een dame na een versierpoging van mij of mijn vrienden naar de bewaker lopen. Echt nog nooit. En ik heb ook genoeg blauwtjes gelopen, ook weleens op een arrogante wijze afgewezen, mijn vrienden ook.
In mijn ervaring gaan vrouwen naar de beveiliging als er ongevraagd aan ze wordt gezeten, als mannen hun pogingen niet staken nadat ze duidelijk te kennen is gegeven dat de dame geen interesse heeft, als een man heel de avond de dame blijft achtervolgen na een afwijzing etc. Kortom, alleen bij hele creepy dingen.
En nu moet jij je eens afvragen waarom
A) Vrouwen jou niet willen
B) Je kennelijk zo’n enge creep bent dat het nodig is de beveiliging in te schakelen
De reden dat jij in het oostblok wel weet te scoren is omdat de dames daar zo arm zijn dat ze geen andere reden zien dan zich te prostitueren aan enge creeps uit west europa die hier niet aan de vrouw komen. Figuren zoals jij dus, waar vrouwen de uitsmijter voor moeten inschakelen.
Nee, ik hoop eigenlijk dat jij je hand eens in eigen boezem steekt met je wereldvreemde sneue gezeik over vrouwen waar van alles afdruipt dat je gewoon een doodenge freak bent. Je lijkt zelf wel een wijf met dat gezeik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:32 schreef corehype het volgende:
Wat een gejank man. Hoop je op FOK! een internetdate te kunnen scoren?
Hij wordt vast niet zo vaak afgewezen als jij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:32 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat een gejank man. Hoop je op FOK! een internetdate te kunnen scoren?
[ afbeelding ]
Niet jaloers zijn, je krijgt geen Poetin maar genoeg FOK!kers die wel je voeten willen likken hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:12 schreef DE_krumpel het volgende:
Maak er maar Oostblok vrouwen van, alleen kansloze mannetjes huppelen achter dat volk aan en zeiken natuurlijk de Nederlandse vrouwen af.
Jaloers haha nee. Als ik hier in omgeving rondkijk zijn het vooral mannen die gescheiden zijn die nu ineens een vrouw gemporteerd hebben of achter 18 jarige aanhuppelenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:51 schreef corehype het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn, je krijgt geen Poetin maar genoeg FOK!kers die wel je voeten willen likken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |