Een barquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgens mij wel een veel voorkomende naam voor een bar of iets dergelijks.
Lol jij neukt dikke chicksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen vriendje? Moeilijk voor te stellen als je nog maagd bent, ik snap het wel hoor. Maar goed, op ieder potje past een dekseltje dus voor jou zal er vast ook wel iemand ergens rondlopen op deze aardkloot.
Ik heb het even verbeterd voor je.quote:
dan is de meeting in mijn "het zwaantje". Dan is er tenminste nog wat alcohol.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Een barhier was het een knutselclub voor kinderwn ofzo
Apart dat ze het verrassend vinden dat Spanje op de tweede plaats staat? Is toch algemeen bekend dat die zich best goed kleden over het algemeen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef misteriks het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)lechtst-gekleed.html.
Trouwens hebben Russische dames wel een goede smaak. Het land is te groot, en de persoonlijke omstandigheden te verschillend om ze allemaal over 1 kam te scheren, maar bvb hier in tsjechie pik ik de Russische dames er zo uit, Enkel en alleen omdat ze bijna allen zichzelf 10 keer meer stijlvol kunnen kleden tgo hun Tsjechische stadsgenoten. Het feit dat Rusland nog steeds hoog scoort moet wel te maken hebben met hun nouveau-riche klasse die duur = mooi stelt; die lopen vaak als clowns rond met maatpakken vam duizenden euro's.
Als jij zelfs al afgewezen wordt door dikke biggen is het gewoon triest gesteld met jou en daarom ga jij maar achter de Russische hoeren aan die alleen maar jouw geld willen zien. Betamannetje.quote:
Moet jij dit plaatsen van je dikke vriendinnetje ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Als jij zelfs al afgewezen wordt door dikke biggen is het gewoon triest gesteld met jou en daarom ga jij maar achter de Russische hoeren aan die alleen maar jouw geld willen zien. Betamannetje.
Waarom verhuis je niet lekker naar Rusland?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef corehype het volgende:
[..]
Moet jij dit plaatsen van je dikke vriendinnetje ofzo?
Russische vrouwen > Nederlandse "vrouwen"
corehype kan slechts alleen maar kankeren op alles in nederland. dus ja wat doet hij inderdaad nog hier? waarschijnlijk omdat het een klein infantiel pislulletje is die nog van de middelbare school af moet komen of zo, of hij is simpelweg pauperquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet lekker naar Rusland?
Moet mijn MBA afrondenquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet lekker naar Rusland?
Spanen??? Nee joh, nooit in Spanje geweest?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Apart dat ze het verrassend vinden dat Spanje op de tweede plaats staat? Is toch algemeen bekend dat die zich best goed kleden over het algemeen?
Vos!!!'quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:27 schreef Voszje het volgende:
Stoer man, wel drie dagen in Moskou geweest en lullen als de expert.
En dan ook nog eens op het gebied van Oost-Europese vrouwen in het algemeenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:27 schreef Voszje het volgende:
Stoer man, wel drie dagen in Moskou geweest en lullen als de expert.
Ik heb een Spaanse vriend, dus ben niet echt onbekend met ze. Ligt er maar aan waar je heen gaat, maar zeker in wat minder hippieachtige sferen zijn ze toch vrij conservatief netjes gekleed vaak.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spanen??? Nee joh, nooit in Spanje geweest?
Niet te vergelijken met Rusland, Oekraine en Colombia. De dames dan.
Je hebt hierin wel gelijk. Oostblokdames zijn galanter en Nederlanse chicks zijn (vaak) horken, maar dat is ook niet altijd zo hoor al komt het overigens wel gewoon door de maatschappij. Iedereen moet iedereen maar overtreffen, HBO is niet voldoende, korpsballetjes doen over het algemeen ontzettend stoer en denigrerend naar vrouwen toe, waardoor het weer logisch is dat deze daar weer op reageren. Je moet hier ook wel een beetje claimerig/egoïstisch zijn, anders kom je gewoon nergens en beland je in de tokkielaag. Nederland; het land van elkaar misgunnen in plaats van elkaar te helpen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:36 schreef Victuss het volgende:
[..]
Exotische factor speelt altijd een rol, maar dat neemt niet weg dat de Nederlandse dame gemiddeld gewoon onderdoet voor een hoop van haar buitenlandse concurrenten wat betreft uiterlijk en verdraagzaamheid. De oorzaak doet er niet toe - waarschijnlijk cultureel. Sommige mensen opperen dan dat je "waarschijnlijk een Nederlandse vrouw gewoon niet aankan en liever een volgzaam type hebt". Dat is nonsens voor zover ik kan schatten; merk zelf dat Noorse en Zweedse dames een stuk leuker zijn dan Nederlandse, en die zijn gemiddeld een flink stuk verder wat betreft gender gelijkheid. Ik denk dat mijn irritatie bij een hoop Nederlandse vrouwtjes gewoon neerkomt op de behoefte van veel van hen constant te willen domineren of overtreffen. Nederlandse vrouwtjes gewoon net iets te claimerig.
Daarbij de noot voorzover het mijn ervaring met het gros van de Latijns-Amerikaanse dames betreft hetzelfde: zijn weliswaar vaak knap en goed gekleed, maar enorm onverdraagzaam. Amerikaanse dames net zo (genoegen gehad om met een geweldige Amerikaanse een relatie gehad te hebben die daar echt een uitzondering op was, maar haar vriendinnen stuk voor stuk onhandelbaar). Oostblok dames in de regel zwaar relaxt en gewoon hartstikke leuk in de omgang, zo ook de Zuid-Oost Aziatische en Turkse dametjes.
Op de één of andere manier is het voor een hoop mensen lastig om te begrijpen dat de heersende cultuur waarin iemand opgroeit in een bepaald deel van de wereld wel degelijk invloed heeft op een individu en dat dit ook mede bepaalt of iemand goed partnermateriaal is.
Een stuk doorspekt met vooroordelen, generalisaties en wereldvreemdheid. Vrij typerend ook dat iedereen hier op fok nét de uitzondering is bij dit soort negatieve claims.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt hierin wel gelijk. Oostblokdames zijn galanter en Nederlanse chicks zijn (vaak) horken, maar dat is ook niet altijd zo hoor al komt het overigens wel gewoon door de maatschappij. Iedereen moet iedereen maar overtreffen, HBO is niet voldoende, korpsballetjes doen over het algemeen ontzettend stoer en denigrerend naar vrouwen toe, waardoor het weer logisch is dat deze daar weer op reageren. Je moet hier ook wel een beetje claimerig/egoïstisch zijn, anders kom je gewoon nergens en beland je in de tokkielaag. Nederland; het land van elkaar misgunnen in plaats van elkaar te helpen.
Sowieso kunnen veel mannen ook wel het een en ander veranderen. Het is nou niet zo dat de Nederlandse man een voorbeeld is, of het triggert in een vrouw om 'onderdanig' en galant te zijn, terwijl ze zelf helemaal stuk gaan om scheten, romantiek ver te zoeken is, de hele dag zitten te gamen/computeren, zich als dieren gedragen om een beetje voetbal, stuk voor stuk niet kunnen koken en bang zijn voor spinnen.![]()
![]()
Onze oma's waren wel galant, maar dat komt omdat mannen toen nog gewoon bazen waren. Nu ben je baas wanneer je de meest bijdehante opmerking kunt maken. Denk eigenlijk dat ik ook wel voor een Rus zou gaan als ik moest kiezen tussen NL en Rusland. Dat zijn ook gewoon mannen en geen mieten.
De enige reden dat buitenlandse vrouwkes jullie willen is omdat ze denken dat hier rijkdom is, mooie en galant zijn ze dus wel maar enkel omdat ze je geld willen. En dat is hier dan wel weer fijn, Nederlandse vrouwen betalen zelf hun shit wel, omdat ze werken, waardoor ze weer niet altijd maar in mooie jurkjes met perfect haar, perfecte nagels, op de perfecte hakken kunnen lopen omdat tijdgebrek.
Ik ben overigens geen Nederlandse horkin, maar kan op zich wel begrijpen hoe en wat. Het hele Nederlandse volk is eigenlijk gewoon gaar als je er over nadenkt.
Dit hele topic zit vol met generalisatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:44 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Een stuk doorspekt met vooroordelen, generalisaties en wereldvreemdheid. Vrij typerend ook dat iedereen hier op fok nét de uitzondering is bij dit soort negatieve claims.
Er zijn in dit topic nogal wat generalisaties ja, maar toch trekken oostblokdames mij zeker. Erg vrouwelijk, leuk stemmetje en meer brunettes. Echt in detail qua karakter kan ik te weinig zeggen maar ik begrijp zeker maar ik begrijp zeker dat er mannen zijn die een buitenlands avontuurtje leuker vinden dan een ''saaie meid uit eigen land''. Maar natuurlijk kunnen er ook leuke Hollandse blonde stoeipoezen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:15 schreef snakelady het volgende:
Ik ben toch maar blij dat de mensen hier in Denemarken denken dat ik gewoon Deens ben, want anders moest ik volgens sommige hier 1.80 lang, minstens net zo breed, horkerig en een tokkie die nooit op hakken loopt zijn.
Wat een generalisatie zeg.
Ik ben 1.60quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Er zijn in dit topic nogal wat generalisaties ja, maar toch trekken oostblokdames mij zeker. Erg vrouwelijk, leuk stemmetje en meer brunettes. Echt in detail qua karakter kan ik te weinig zeggen maar ik begrijp zeker maar ik begrijp zeker dat er mannen zijn die een buitenlands avontuurtje leuker vinden dan een ''saaie meid uit eigen land''. Maar natuurlijk kunnen er ook leuke Hollandse blonde stoeipoezen zijn.![]()
Aangezien Denen ook gezien worden als een soort 'broedervolk' van de Nederlanders, vallen je als Nederlander zeker nooit op in Denemarken. Daarnaast zijn Denen het langste volk net na de Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |