Die collega's werken hier of hebben hier gewerkt, dus dat is al weer geen valide argument.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef corehype het volgende:
[..]
Buitenlanders hebben dan ook het beeld dat alle NL-vrouwen eruit zien als Doutzen Kroes en Lara Stone en dat ze allemaal rondneuken (doen ze wel in het buitenland, maar hier ho maar)
Dat doen ze hier ook, alleen blijkbaar niet met jouquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef corehype het volgende:
en dat ze allemaal rondneuken (doen ze wel in het buitenland, maar hier ho maar)
Onbegrijpelijk, wat ik je brom.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook, alleen blijkbaar niet met jou
Het ene land is het andere land niet he. Sommige zijn op seksueel gebied erg conservatief, andere weer heel erg vrij enz.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook, alleen blijkbaar niet met jou
Totdat je een tepel op TV laat zien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:23 schreef Bolsjewiek het volgende:
[..]
Het ene land is het andere land niet he. Sommige zijn op seksueel gebied erg conservatief, andere weer heel erg vrij enz.
Maar het is nergens zo vrij als in Brazilië.
Ik spreek er alleen over voorzover het Praag en Brno betreft (ex-vriendin Slowaakse studerende aan Charles University): zitten best leuke exemplaren tussen, maar zou de gemiddelde Tsjechische qua uiterlijk echt niet verkiezen boven de Nederlandse.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:48 schreef misteriks het volgende:
[..]
Die Nederlandse mannen hebben vooral een hoge waarde eigendunkIk zit al langer dan 5 jaar in Tsjechie, werk met vele Nederlanders, en ik moet stellen dat zij niet echt het meest populair zijn hoor
Doen het vaak met 2e keus materiaal hier. Het zou al helpen zich minder elitair op te stellen. Ik ken tig Tsjechische dames die om die reden NLers liever mijden. Misschien is dat de reden waarom je zegt dat Tsjechie hele lelijke vrouwen heeft?
Exotische factor speelt altijd een rol, maar dat neemt niet weg dat de Nederlandse dame gemiddeld gewoon onderdoet voor een hoop van haar buitenlandse concurrenten wat betreft uiterlijk en verdraagzaamheid. De oorzaak doet er niet toe - waarschijnlijk cultureel. Sommige mensen opperen dan dat je "waarschijnlijk een Nederlandse vrouw gewoon niet aankan en liever een volgzaam type hebt". Dat is nonsens voor zover ik kan schatten; merk zelf dat Noorse en Zweedse dames een stuk leuker zijn dan Nederlandse, en die zijn gemiddeld een flink stuk verder wat betreft gender gelijkheid. Ik denk dat mijn irritatie bij een hoop Nederlandse vrouwtjes gewoon neerkomt op de behoefte van veel van hen constant te willen domineren of overtreffen. Nederlandse vrouwtjes gewoon net iets te claimerig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer komt, omdat bijna iedereen het onbekende interessanter vind dan datgene waar je al mee bekend bent. Tijdens mijn Erasmusuitwisseling ontstonden er koppeltjes waarvan beide een verschillende nationaliteit hadden. Ik had toen zelf een relatie met een Spanjaard.
Dat zal waarschijnlijk dan ook komen omdat mannen in Scandinavië veel minder chauvinistisch zijn tegen "de vrouwtjes".quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:36 schreef Victuss het volgende:
[..]
merk zelf dat Noorse en Zweedse dames een stuk leuker zijn dan Nederlandse, en die zijn gemiddeld een flink stuk verder wat betreft gender gelijkheid. Ik denk dat mijn irritatie bij een hoop Nederlandse vrouwtjes gewoon neerkomt op de behoefte van veel van hen constant te willen domineren of overtreffen. Nederlandse vrouwtjes gewoon net iets te claimerig.
De vrouwen daar zien er dan ook als vrouwen, waarbij je hier soms 3x moet controleren of de kort pittig kapseldame het mannetje of vrouwtje isquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk dan ook komen omdat mannen in Scandinavië veel minder chauvinistisch zijn tegen "de vrouwtjes".
Scandinavië is dan ook wel het toonbeeld van politiek correct geneuzel. Je mag niet eens een jongejte met een speelgoedauto en daarnaast een meisje met een speelgoedkeuken afbeelden omdat dat kinderen in een bepaalde rol zou drukkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk dan ook komen omdat mannen in Scandinavië veel minder chauvinistisch zijn tegen "de vrouwtjes".
lol, jij bent nooit in Scandinavië geweest lees ik wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:07 schreef corehype het volgende:
[..]
De vrouwen daar zien er dan ook als vrouwen, waarbij je hier soms 3x moet controleren of de kort pittig kapseldame het mannetje of vrouwtje is
Dat klopt, hoewel de weinige druk op kinderen ook wel iets goeds heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Scandinavië is dan ook wel het toonbeeld van politiek correct geneuzel. Je mag niet eens een jongejte met een speelgoedauto en daarnaast een meisje met een speelgoedkeuken afbeelden omdat dat kinderen in een bepaalde rol zou drukken
https://www.google.nl/sea(...)ZuJg5gN&ved=0CCAQsAQ
http://www.nu.nl/lifestyl(...)lechtst-gekleed.html.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef kipknots het volgende:
Laatste jaren paar keer op gala's geweest met honderden twintigers uit heel Europa. Moet zeggen dat de Russische vrouwen daar eerder negatief dan positief opvielen. Weinig stijl, sletterig, zeker niet galawaardig. Ook niet bijzonder mooi. De Nederlandse vrouwen staken daar toch echt wel positief bij af. Bijna allemaal wel goed gekleed, open en vriendelijk. En daar zitten ook zeker genoeg knappe vrouwen bij.
Ik vind Nederlandse mannetjes redelijk meevallen op dat gebied. Vaak zelfs een gebrek aan eigenwaarde, zoals ik eerder zei.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb niks tegen de Nederlandse man, maar ik merk wel degelijk verschil tussen hoe de Nederlandse man en de Scandinavische man vrouwen behandelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:07 schreef Victuss het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse mannetjes redelijk meevallen op dat gebied. Vaak zelfs een gebrek aan eigenwaarde, zoals ik eerder zei.
Ben benieuwd naar de Doutzen Kroes look-a-like op je bankquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Ga toch weg man, sinds de "russen" bijv de All inclusive oorden hebben ontdekt wordt het overspoeld met trashy tuig waar zelfs Snooki zich voor zou schamen.
Wat zit er bij jou op de bank? Een tablet met russianbride.com?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de Doutzen Kroes look-a-like op je bank
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou op de bank? Een tablet met russianbride.com?
Wow, vaker hakken. Heb hier zo vaak het tegenovergestelde gelezen, want de NL vrouw gaat volgens FOK! alleen voor praktisch, dus kort haar, spijkerbroek en platte schoenen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
lol, jij bent nooit in Scandinavië geweest lees ik wel.
Zowel ik als mijn vriend zijn er op gaan letten dankzij FOK!
Het straatbeeld is exact hetzelfde, net zoveel korte pittige kapsels als in Nederland.
Wat mijn vriend wel opviel is dat Nederlandse vrouwen vaker hoge hakken dragen. Maar dat zal ook wel met het weer en de straatstenen te maken hebben, ze zijn hier gek op van die kleine ronde stenen, niet ideaal voor met hakken.
R&P / Dating(site)-ervaringen #511 Succesverhalen willen we horenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat zit er bij jou op de bank? Een tablet met russianbride.com?
Wat probeer je te zeggen vriendje? Moeilijk voor te stellen als je nog maagd bent, ik snap het wel hoor. Maar goed, op ieder potje past een dekseltje dus voor jou zal er vast ook wel iemand ergens rondlopen op deze aardkloot.quote:
Hahaha hier ook een zwaantje! Wat toevallig. Hebben ze dat in elk dorp?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is dat een algemeen/veelgebruikt begrip of zo? Wij hadden ook een 'het zwaantje'
Volgens mij wel een veel voorkomende naam voor een bar of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hahaha hier ook een zwaantje! Wat toevallig. Hebben ze dat in elk dorp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |