Wat een nuance in een KLB-topic.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mwoa. Er is bij mijn buitenlandse (met name Oost Europese) collega's toch echt een consensus op dat gebied: NL-vrouwen worden gemiddeld als minder aantrekkelijk ervaren.
Overigens geeft men dan als argumenten aan dat NL-vrouwen minder op hun uiterlijk letten (er minder stijlvol bijlopen) en vaak al op relatief jonge leeftijd wat gezetter worden.
Dat wil niet zeggen dat men er per definitie vanuit gaat dat bijna elke NL-vrouw er minder goed uitziet. En dat wil al helemaal niet zeggen dat jij dus per definitie de lelijkerd moet zijn tussen Oost-Europese vrouwen.
Dat gaat niet want ze willen niks met TS te maken hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik wil foto's van die meiden die TS heeft ontmoet.
Duidelijk nooit in Rusland geweest... wat voor chicks neuk jij in NL, zeker dikkerds?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat gaat niet want ze willen niks met TS te maken hebben.
Kan je nagaan, zelfs jij kan de dikkerds in Nederland niet eens krijgen, vandaar altijd die zeiktopics van jou.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in Rusland geweest... wat voor chicks neuk jij in NL, zeker dikkerds?
Geen (dikke) chicks maar leuke en mooie vrouwen waar je als man echt gelukkig mee kan worden....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in Rusland geweest... wat voor chicks neuk jij in NL, zeker dikkerds?
Nog nooit in Ierland geweest zeker?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef Polenbatser het volgende:
Ik snap die discussie over waar de mooiste vrouwen zouden wonen nooit zo. Volgens mij heeft elk land mooie en minder mooie exemplaren, zelfs ronduit lelijke. Het kan zijn dat je natuurlijk een voorkeur hebt voor bepaalde kenmerken, maar waarom moeten de vrouwen is het thuisland dan meteen afgekraakt worden?
Ik woon zelf in het voormalig Oostblok (alhoewel geen Rusland) en volgens sommige reacties hier zou ik dus het lelijkste mormel moeten zijn dat er hier rondloopt, zowel qua uiterlijk en innerlijk. In de praktijk blijkt dat toch wel heel erg mee te vallen.
Ik denk dat dat meer komt, omdat bijna iedereen het onbekende interessanter vind dan datgene waar je al mee bekend bent. Tijdens mijn Erasmusuitwisseling ontstonden er koppeltjes waarvan beide een verschillende nationaliteit hadden. Ik had toen zelf een relatie met een Spanjaard.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Victuss het volgende:
[..]
Dude. Nederlandse vrouwen HATEN het als ze zien dat iemand die zijn zaakjes op orde heeft niet met iemand uit Nederland gaat. Ze zijn verwend (hebben in Nederland heel lang een monopolie op Nederlandse mannen gehad - wie internationaal gezien een hoge waarde hebben) en hun gemak om aan een man te komen wordt ondermijnd door globalisering. Nederlandse vrouwen zijn internationaal gewoon enorm weinig waard. Ze zijn in de regel: saai, relatief lelijk, koppig, vrij onverdraagzaam, oninteressant, dom (weliswaar vaak hoogopgeleid - als je een HBO communicatie traject zo wil kwalificeren - maar veelal wereldvreemd) en identiteitsloos.
Het is heel simpel: je laat die troep gewoon links liggen - in expat- en universiteitssteden keuze genoeg. Ik zie in mijn omgeving niet anders dan dat gasten met buitenlandse dames gaan (weliswaar allemaal mensen wie internationaal georienteerde universitaire opleidingen hebben gedaan, maar daar zitten ook genoeg Nederlandse dames op; die verkiezen ze echt niet boven een schone, ambitieuze, intelligente en zorgzame dame uit Latijns Amerika). Evolutie doet z'n werk wel.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef DeBranderMan het volgende:
Ik ben nu in Rusland en bevestig deze TS. Nederlandse vrouwen zijn relatief gezien vet en vatsig. Welvaartszeugen.
Daarom Oost-Blok en Azië!
Maar je gaat Nederland dus verlaten, hè.quote:
Kroatie en Polen lijkt me wel watquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Maar je gaat Nederland dus verlaten, hè.
Zodra je je cursus afhebt?
Klinkt stoer!
Echt he, voor de rest hoort het bij het beeld dat je tegenwoordig moet hebben.quote:
Geilen op 1.85 kogelstotersquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:18 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Haten op onze mooie langbenige Nederlandse vrouwen
Die Nederlandse mannen hebben vooral een hoge waarde eigendunkquote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Victuss het volgende:
[..]
Dude. Nederlandse vrouwen HATEN het als ze zien dat iemand die zijn zaakjes op orde heeft niet met iemand uit Nederland gaat. Ze zijn verwend (hebben in Nederland heel lang een monopolie op Nederlandse mannen gehad - wie internationaal gezien een hoge waarde hebben) en hun gemak om aan een man te komen wordt ondermijnd door globalisering. Nederlandse vrouwen zijn internationaal gewoon enorm weinig waard. Ze zijn in de regel: saai, relatief lelijk, koppig, vrij onverdraagzaam, oninteressant, dom (weliswaar vaak hoogopgeleid - als je een HBO communicatie traject zo wil kwalificeren - maar veelal wereldvreemd) en identiteitsloos.
Het is heel simpel: je laat die troep gewoon links liggen - in expat- en universiteitssteden keuze genoeg. Ik zie in mijn omgeving niet anders dan dat gasten met buitenlandse dames gaan (weliswaar allemaal mensen wie internationaal georienteerde universitaire opleidingen hebben gedaan, maar daar zitten ook genoeg Nederlandse dames op; die verkiezen ze echt niet boven een schone, ambitieuze, intelligente en zorgzame dame uit Latijns Amerika). Evolutie doet z'n werk wel.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelfs jij kan de dikkerds in Nederland niet eens krijgen, vandaar altijd die zeiktopics van jou.
De enige vrouw in Nederland die vrijwillig met jou naar bed wil moet je betalen..
quote:Annet, a 37 year-old brunette, was in Amsterdam with her gray-blonde mother and blonde sister. She said that she dyed her hair brown to look more intelligent.
quote:As they tend to cut their hair shorter than in other cultures and have declining concern for fashionable clothes, Dutch women can appear more masculine than their counterparts.
Carin said because of the clothes, "Sometimes you cannot tell who is the man or the woman."
Quotes van expats over NL-vrouwenquote:“I’ve lost count the number of times that people have bumped into me in the street and just walk on as if nothing happened. Words such as excuse me or sorry appear to be more difficult to get out of the Dutch than getting them to leave a decent sized tip in a restaurant. Is it a cultural misunderstanding? In the UK and in many other countries, it’s considered normal to apologize if you walk into someone, or kneecap them with your bag of shopping. Am I being too sensitive in expecting some acknowledgement when someone does something like this?”
En jij denkt echt dat je niks negatiefs over vrouwen uit andere landen kan vinden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:51 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Quotes van expats over NL-vrouwen
Staat toch in OP?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat je niks negatiefs over vrouwen uit andere landen kan vinden?
R&P / hoe raak je als ultra verlegen persoon...quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet klaar met je onzin beta-mannetje?
Is Rusland niet een beetje te duur met wajong?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
zijn zolderkamerquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Waar in Rusland zit je?
Buitenlanders hebben dan ook het beeld dat alle NL-vrouwen eruit zien als Doutzen Kroes en Lara Stone en dat ze allemaal rondneuken (doen ze wel in het buitenland, maar hier ho maar)quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is Rusland niet een beetje te duur met wajong?
Man hoeveel blauwtjes heb je hier wel niet gelopen dat je zo gefrustreerd bent?
Gezien mijn huidige relatie en voorgaande relaties is mijn voorkeur duidelijk (z.o) Aziatisch (al word ik best wel verdrietig van Zuid-koreanen en hun behoefte om er vooral zo westers mogelijk uit te zien dmv plastische chirurgie) maar om nu te stellen dat Nederlandse vrouwen zo erg zijn gaat wel erg ver, bij mijn buitenlandse collega's staan ze juist goed bekend. Het moet dan wel komen door iets te vaak afgewezen worden.
Zat in Moskou voor werk, binnenkort weer heen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Waar in Rusland zit je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |