abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149726389
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vrouwen die bewust een buitenlandse man zoeken om hun financiële situatie te behelpen.
Ze zal er vast niet slechter op zijn geworden door met de koning van Nederland te trouwen.
  maandag 16 februari 2015 @ 14:58:16 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149727066
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Ze zal er vast niet slechter op zijn geworden door met de koning van Nederland te trouwen.
het is niet zo dat ze voorheen arm was.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149727220
De Russen komen al naar ons toe, dus zal niet lang meer duren voordat ze hier ook rondlopen.
pi_149727257
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

nee wel machtsgeil. Net zoals haar vader en als je te weinig aandacht hebt gekregen thuis van je vader, zoek je vaak een soortgelijke kerel.

Of zou ze gevallen zijn voor zijn hippe kapsel, zijn sixpack en parelwitte tanden? :')
pi_149727452
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:50 schreef antfukker het volgende:

[..]

Dikkie :r
heee heb je weer aandacht tekort :)
  maandag 16 februari 2015 @ 15:11:28 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149727484
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef Eyip het volgende:

[..]

nee wel machtsgeil. Net zoals haar vader en als je te weinig aandacht hebt gekregen thuis van je vader, zoek je vaak een soortgelijke kerel.

Of zou ze gevallen zijn voor zijn hippe kapsel, zijn sixpack en parelwitte tanden? :')
sorry, Ik heb niet zo'n inzicht in hun leven dat ik de exacte reden weet waarom ze bij elkaar zijn. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149727528
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

sorry, Ik heb niet zo'n inzicht in hun leven dat ik de exacte reden weet waarom ze bij elkaar zijn. ;)
oh mijn reactie is een mogelijkheid, niet een exacte reden waarom ze bij elkaar zijn.
pi_149729406
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Klopt maar sommige hebben nooit genoeg en sommige zijn met weinig tevreden.
pi_149729904
Ik snap die discussie over waar de mooiste vrouwen zouden wonen nooit zo. Volgens mij heeft elk land mooie en minder mooie exemplaren, zelfs ronduit lelijke. Het kan zijn dat je natuurlijk een voorkeur hebt voor bepaalde kenmerken, maar waarom moeten de vrouwen is het thuisland dan meteen afgekraakt worden?

Ik woon zelf in het voormalig Oostblok (alhoewel geen Rusland) en volgens sommige reacties hier zou ik dus het lelijkste mormel moeten zijn dat er hier rondloopt, zowel qua uiterlijk en innerlijk. In de praktijk blijkt dat toch wel heel erg mee te vallen.
pi_149730015
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef Polenbatser het volgende:
Ik snap die discussie over waar de mooiste vrouwen zouden wonen nooit zo. Volgens mij heeft elk land mooie en minder mooie exemplaren, zelfs ronduit lelijke. Het kan zijn dat je natuurlijk een voorkeur hebt voor bepaalde kenmerken, maar waarom moeten de vrouwen is het thuisland dan meteen afgekraakt worden?

Ik woon zelf in het voormalig Oostblok (alhoewel geen Rusland) en volgens sommige reacties hier zou ik dus het lelijkste mormel moeten zijn dat er hier rondloopt, zowel qua uiterlijk en innerlijk. In de praktijk blijkt dat toch wel heel erg mee te vallen.
Mweh, er zit wel een kern van waarheid in hoor. Was van de zomer in Polen en daar liepen er toch zeker prima exemplaren rond, bijna allemaal heerlijk geefbaar :) Tsjechië was wat minder maar ook zeker niet verkeerd. Terwijl het hier in NL toch veelal hit/miss is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2015 16:41:27 ]
  maandag 16 februari 2015 @ 16:46:15 #161
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149730152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:19 schreef snakelady het volgende:
Goh, weer een "ik haat Nederlandse vrouwen" topic van corehype, wat een verrassing...
Je moet je eigen falen toch op iemand afschuiven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_149730156
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:41 schreef MAHL het volgende:

[..]

Mweh, er zit wel een kern van waarheid in hoor. Was van de zomer in Polen en daar liepen er toch zeker prima exemplaren rond, bijna allemaal heerlijk geefbaar :) Tsjechië was wat minder maar ook zeker niet verkeerd. Terwijl het hier in NL toch veelal hit/miss is.
Maar is dat dan niet gewoon dat je van een Slavisch uiterlijk houdt? Want dat kan heel goed natuurlijk, maar sommige reacties hier doen net alsof je, als je niet tot deze groep behoord, meteen een nijlpaard bent. Dat is nogal overdreven.

Ik kijk niet zo naar vrouwen als jij natuurlijk, maar als ik mijn marktwaarde hier vergelijk met die van de Tsjechische dames (collega's e.d.) is die zeker niet minder. Of misschien zeggen de Tsjechische mannen wel precies hetzelfde als in dit topic over de Tsjechische vrouwen en ben ik de gewilde exoot in het verhaal. Ik zou eigenlijk eens op onderzoek uit moeten gaan. ^O^
  maandag 16 februari 2015 @ 16:47:04 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149730176
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef Polenbatser het volgende:

dat is ook zo, ik hoor Nederlandse mannen op fok altijd over Scandinavische vrouwen, dat die zo geweldig mooi zijn.
volgens mij kennen die mensen alleen de Scandinavische vrouwen van tv.

Ik woon in Denemarken en het straatbeeld is exact hetzelfde, in IJsland kampen ze heel veel met overgewicht en in de andere landen is het ook niet veel anders.
  maandag 16 februari 2015 @ 16:53:56 #164
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_149730380
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Maar is dat dan niet gewoon dat je van een Slavisch uiterlijk houdt? Want dat kan heel goed natuurlijk, maar sommige reacties hier doen net alsof je, als je niet tot deze groep behoord, meteen een nijlpaard bent. Dat is nogal overdreven.

Ik kijk niet zo naar vrouwen als jij natuurlijk, maar als ik mijn marktwaarde hier vergelijk met die van de Tsjechische dames (collega's e.d.) is die zeker niet minder. Of misschien zeggen de Tsjechische mannen wel precies hetzelfde als in dit topic over de Tsjechische vrouwen en ben ik de gewilde exoot in het verhaal. Ik zou eigenlijk eens op onderzoek uit moeten gaan. ^O^
Tsjechische vrouwen zijn echt ongelooflijk lelijk volgens internationale standaarden, inderdaad; ook niet de meest plezante mensen. Het gaat niet per definitie om een Slavisch uiterlijk, maar meer bepaalde universele schoonheidsnormen (curves, borstgrootte, gezichtsvorm etc.) welke in bepaalde delen van de wereld genetisch beter vertegenwoordigd zijn en welke in de ene cultuur meer benadrukt worden dan de ander (curves kan je kweken door naar de sportschool te gaan bijv.). Voor mannen is het vrouwelijke uiterlijk belangrijker dan voor vrouwen het mannelijke uiterlijk belangirjk is (echter ook daar hebben vrouwen bepaalde universele normen wat betreft uiterlijke schoonheid, zo is lengte van een man belangrijk en fysieke bouw: atletisch lichaam aantrekkelijker dan een gezette gesteldheid).

Om op Snakelady te reageren: landen waar de gemiddelde dame het knapst is volgens algemene schoonheidsidealen zijn Venezuela, Colombia, Brazilië, Polen, Rusland, Ukraïne, Zweden, Noorwegen. Bijzonder genoeg zijn Finse dames (precies tussen Rusland en Zweden in) dan weer enorm lelijk. Kan zeer zeker met genetica te maken hebben, als je kijkt naar het feit dat ze een taal hebben die heel erg op het Hongaars lijkt (waar ook niet de mooiste vrouwtjes wonen). Het is aannemelijk dat een kleine groep mensen uit die delen ooit een keer naar het Noorden vertrokken zijn en zich daar ergens aan de zuidkust van Finland hebben gesettled, en langzaamaan het merendeel van de bevolking zijn gaan uitmaken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Victuss op 16-02-2015 16:59:05 ]
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_149730450
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Victuss het volgende:

[..]

Dude. Nederlandse vrouwen HATEN het als ze zien dat iemand die zijn zaakjes op orde heeft niet met iemand uit Nederland gaat. Ze zijn verwend (hebben in Nederland heel lang een monopolie op Nederlandse mannen gehad - wie internationaal gezien een hoge waarde hebben) en hun gemak om aan een man te komen wordt ondermijnd door globalisering. Nederlandse vrouwen zijn internationaal gewoon enorm weinig waard. Ze zijn in de regel: saai, relatief lelijk, koppig, vrij onverdraagzaam, oninteressant, dom (weliswaar vaak hoogopgeleid - als je een HBO communicatie traject zo wil kwalificeren - maar veelal wereldvreemd) en identiteitsloos.

Het is heel simpel: je laat die troep gewoon links liggen - in expat- en universiteitssteden keuze genoeg. Ik zie in mijn omgeving niet anders dan dat gasten met buitenlandse dames gaan (weliswaar allemaal mensen wie internationaal georienteerde universitaire opleidingen hebben gedaan, maar daar zitten ook genoeg Nederlandse dames op; die verkiezen ze echt niet boven een schone, ambitieuze, intelligente en zorgzame dame uit Latijns Amerika). Evolutie doet z'n werk wel.
Wow dat zijn nogal stevige termen die je gebruikt om de gemiddelde Nederlandse vrouw te beschrijven. Ik proef een verbitterdheid in je post. Als jij het naar je zin hebt met een buitenlandse vrouw, waarom dan nog die haat naar Nederlandse vrouwen?
  maandag 16 februari 2015 @ 17:04:31 #166
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_149730778
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:55 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Wow dat zijn nogal stevige termen die je gebruikt om de gemiddelde Nederlandse vrouw te beschrijven. Ik proef een verbitterdheid in je post. Als jij het naar je zin hebt met een buitenlandse vrouw, waarom dan nog die haat naar Nederlandse vrouwen?
Ik heb helemaal geen haat naar Nederlandse vrouwen; er zijn ook genoeg dames in de lage landen die hartstikke leuk zijn. Het is alleen zo dat er nog een hele hoop dames wegkomen met het idee dat ze enorm veel waard zijn. Ik kan niet zo goed tegen onrecht - ik zie een hoop kerels echt aan het kortste eind trekken in een relatie met een Nederlandse vrouw (dan heb ik het over het archetype dwars en lelijk). Aan de ene kant het falen van diezelfde mannen om hun eigen waarde te kennen, aan de andere kant toch een beetje de realiteit van de dag in de trend 'er is dicht bij huis niet veel anders te krijgen, dus het moet maar'.
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_149731281
Het is onrecht als mannen een relatie beginnen met een vrouw die niet jouw type is? Damn.
pi_149731829
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:10 schreef vera166 het volgende:

[..]

heee heb je weer aandacht tekort :)
Haha eindelijk herken je me :D
  maandag 16 februari 2015 @ 17:46:49 #169
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149732052
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef kipknots het volgende:
Het is onrecht als mannen een relatie beginnen met een vrouw die niet jouw type is? Damn.
Het is onrecht dat het straatbeeld wordt vervuild met mislukkelingen die op mijn belastinggeld teren.
Het kopvoddentaks is weliswaar niet ingevoerd, maar lelijkheidstaks zou van mij ook wel mogen :r
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  maandag 16 februari 2015 @ 17:49:17 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149732113
quote:
13s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef corehype het volgende:

[..]

Het is onrecht dat het straatbeeld wordt vervuild met mislukkelingen die op mijn belastinggeld teren.
Het kopvoddentaks is weliswaar niet ingevoerd, maar lelijkheidstaks zou van mij ook wel mogen :r
Dan zou jij postzakken vol blauwe enveloppen krijgen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 16 februari 2015 @ 18:22:11 #171
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_149733129
quote:

[..]

Of misschien zeggen de Tsjechische mannen wel precies hetzelfde als in dit topic over de Tsjechische vrouwen en ben ik de gewilde exoot in het verhaal. Ik zou eigenlijk eens op onderzoek uit moeten gaan. ^O^
Mwoa. Er is bij mijn buitenlandse (met name Oost Europese) collega's toch echt een consensus op dat gebied: NL-vrouwen worden gemiddeld als minder aantrekkelijk ervaren.

Overigens geeft men dan als argumenten aan dat NL-vrouwen minder op hun uiterlijk letten (er minder stijlvol bijlopen) en vaak al op relatief jonge leeftijd wat gezetter worden.

Dat wil niet zeggen dat men er per definitie vanuit gaat dat bijna elke NL-vrouw er minder goed uitziet. En dat wil al helemaal niet zeggen dat jij dus per definitie de lelijkerd moet zijn tussen Oost-Europese vrouwen.
Krekker is de bom!
pi_149734699
quote:

[..]

Maar is dat dan niet gewoon dat je van een Slavisch uiterlijk houdt?
Dat sowieso wel ja :)

Maar het is ook algemeen biologisch dat exoten nou eenmaal wat gewilder zijn dan de eigen vrouwen. Iets met verrijking van de genenpoel enzo.
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef Victuss het volgende:

[..]

Tsjechische vrouwen zijn echt ongelooflijk lelijk volgens internationale standaarden, inderdaad; ook niet de meest plezante mensen.
Inb4 Madeliefff.
pi_149735028
Zeg TS post eens wat foto's van die dames? c_/
pi_149735114
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zeg TS post eens wat foto's van die dames? c_/
Zoals een wijs man ooit zei: één muziekvideo zegt meer dan duizend foto's :)

pi_149735282
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef MAHL het volgende:

[..]

Zoals een wijs man ooit zei: één muziekvideo zegt meer dan duizend foto's :)

Ik wil foto's van die meiden die TS heeft ontmoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')