Is geen optie manquote:Op maandag 15 december 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Een vrouw aanspreken is een begin. Zonder begin geen eind ook.
Ik ben te oud om het aan te leren en de verlegenheid wordt alleen maar erger met het ouder wordenquote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Door te leren met mensen te praten. Dat leer je door het te doen. Een sociale bijbaan kan helpen.
quote:
Ja zo wordt het ook niks hè.quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Ik ben te oud om het aan te leren en de verlegenheid wordt alleen maar erger met het ouder worden
Dan wordt het misschien tijd voor een psycholoog?quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Ik ben te oud om het aan te leren en de verlegenheid wordt alleen maar erger met het ouder worden
Jij bent echt grappig.quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een man aanspreken dan. Succes!
ik ben daar bang ben om een bekende tegen te komen..quote:Op maandag 15 december 2014 23:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
tinder...tenzij je heel lelijk bent (hard but true)
quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien tijd voor een psycholoog?
Deze wijsheid je post hier even de juwelen alsof je Ghandi bent.quote:Op maandag 15 december 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Een vrouw aanspreken is een begin. Zonder begin geen eind ook.
Wijsheid? Ik snap TS best, vrouwen aanspreken is (en waarom, geen idee) vaak moeilijker dan een kerel aanspreken.quote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze wijsheid je post hier even de juwelen alsof je Ghandi bent.
Precies als je overal beren op de weg ziet kun je net zo goed jezelf opsluiten en verder niets doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef Landslide het volgende:
Nou je hebt iig voldoende excuses verzonnen. Te oud om aan je sociale skills te werken & bang om op tinder bekenden tegen te komen.
Durf eens een risico'tje te nemen man.
Waarom zou je daar bang voor zijn? Een vriend van jou zal vast ook gemeenschappelijke vrienden tegenkomen en de vrienden van hun ook.quote:Op maandag 15 december 2014 23:32 schreef rarevugel het volgende:
[..]
ik ben daar bang ben om een bekende tegen te komen..
En dan?quote:Op maandag 15 december 2014 23:32 schreef rarevugel het volgende:
ik ben daar bang ben om een bekende tegen te komen..
Die heb ik in het verleden ook wel genomen en dt heeft mn zelfvertrouwen gesloopt. Zomaar iemand aanspreken doe ik niet meer, het liefst spreek je iemand aan waarvan je bepaalde signalen hebt opgevangen. Maar zo ver komt het bij mij niet vanwege de verlegenheid. T is geen luiheid die me maakt zoals k benquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef Landslide het volgende:
Nou je hebt iig voldoende excuses verzonnen. Te oud om aan je sociale skills te werken & bang om op tinder bekenden tegen te komen.
Durf eens een risico'tje te nemen man.
Maar ik ben een hartstikke introverte type. Het lijkt me zo vreemd om dan op zo'n juist heel sociale site gespot te wordenquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor zijn? Een vriend van jou zal vast ook gemeenschappelijke vrienden tegenkomen en de vrienden van hun ook.
Lijkt me echt een dolle boel!quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:16 schreef rarevugel het volgende:
Zijn er geen datingclubs speciaal voor verlegen types?
Ik ben ook introvert en de club is kut. Maar bij de groentestal van de super lukt het wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:16 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Maar ik ben een hartstikke introverte type. Het lijkt me zo vreemd om dan op zo'n juist heel sociale site gespot te worden
minder huilen. Je bent gewoon smoesjes aan het verzinnen. Je zelfvertrouwen kan toch niet lager want je hebt nu al niks, je kan toch niet dieper zinken dus gewoon yolo en even clubben ofzo of naar een kroeg, paar biertjes en een vrouwtje aanspreken. Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:16 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Maar ik ben een hartstikke introverte type. Het lijkt me zo vreemd om dan op zo'n juist heel sociale site gespot te worden
Ik ga binnenkort een naar een kroeg. Flink voorzuipen en jagen maar. Je hebt gelijk. Thanksquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
minder huilen. Je bent gewoon smoesjes aan het verzinnen. Je zelfvertrouwen kan toch niet lager want je hebt nu al niks, je kan toch niet dieper zinken dus gewoon yolo en even clubben ofzo of naar een kroeg, paar biertjes en een vrouwtje aanspreken. Zo moeilijk is het niet.
Ik heb het eerder al eens gezegd. Ik hebecht een sociale achterstand. Nietszeggende sociale interacties kosten me enorm veel moeite en energie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:02 schreef Pulzzar het volgende:
Je bent nooit te oud om te leren. Het gaat met kleine stapjes en vallen en opstaan, maar je kan wel zeker sociaal vaardiger en minder verlegen worden.
niet dronken worden, gewoon aangeschoten. Niemand houdt van een dronken persoon.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:08 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een naar een kroeg. Flink voorzuipen en jagen maar. Je hebt gelijk. Thanks
En met die instelling kom je er nooit overheen. Als je nooit met een vrouw gaat praten hoe kom je dan aan een vriendin?quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou? Het is niet dat wij hier op het forum magische krachten hebben om je te helpen. We kunnen je hooguit advies geven om minder verlegen te worden. Je zou assertiviteitstraining kunnen gaan doen waardoor je leert om kleine gesprekjes te voeren. Ik ben het met Pulzzar eens dat je met kleine stapjes ook ergens komt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:11 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Ik heb het eerder al eens gezegd. Ik hebecht een sociale achterstand. Nietszeggende sociale interacties kosten me enorm veel moeite en energie.
Daarvoor bestaan sociale vaardigheidstrainingen of assertiviteitstrainingen. En weet je waarom je een sociale achterstand hebt? Ben je misschien licht autistisch of ben je door je verleden zo verlegen geworden? Als je dat niet zeker weet, kan je je op autisme laten testen. Als je zo'n training gaat volgen, is het denk ik wel belangrijk om te weten, omdat mensen met een vorm van autisme op een andere manier sociale vaardigheden leren dan mensen die gewoon erg verlegen zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:11 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Ik heb het eerder al eens gezegd. Ik hebecht een sociale achterstand. Nietszeggende sociale interacties kosten me enorm veel moeite en energie.
Fout nummer 1. Dat weten ze wel, anders was je nu allang aan de vrouw is het niet?quote:
Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:06 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Wijsheid? Ik snap TS best, vrouwen aanspreken is (en waarom, geen idee) vaak moeilijker dan een kerel aanspreken.
Mij lukt het meestal pas als ik de dame in kwestie een paar keer tegengekomen ben pas, daarvoor voelt het als zo'n slappe versier smoes (en; daar is niets mis mee, iets wat ik nog moet leren.. Gewoon aanspreken en zien hoe het gaat..)
Meen je dat serieus? Bij mij is t juist andersom.. met wat alcohol op durf ga at het juist makkelijker. Dan wil ik mezelf ook nog wel eens voor schut zetten op de dansvloerquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben ook introvert en de club is kut. Maar bij de groentestal van de super lukt het wel.
Ja in de club is luide muziek, daar kan ik niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren, introverte mensen praten graag 1 op 1 in een fatsoenlijk gesprek. Met alcohol lukt mij alles wel, maar ik wil niet afhankelijk zijn van alcohol, ik bedoel je gaat toch ook niet zwemmen met zwembandjes?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:00 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Bij mij is t juist andersom.. met wat alcohol op durf ga at het juist makkelijker. Dan wil ik mezelf ook nog wel eens voor schut zetten op de dansvloer
Het was ook meer grappig bedoelt.. vrouwen willen een sterke, zelfverzekerde man, niet iemand die bij iedere aanblik bloost of naar de grond kijkt. Dus da snap ik ook wel;)quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Fout nummer 1. Dat weten ze wel, anders was je nu allang aan de vrouw is het niet?
Step 1: Be attractive
Step 2: ????
Step 3: Profit.
Sommige mensen kunnen niet zonder zwembandjes..quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja in de club is luide muziek, daar kan ik niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren, introverte mensen praten graag 1 op 1 in een fatsoenlijk gesprek. Met alcohol lukt mij alles wel, maar ik wil niet afhankelijk zijn van alcohol, ik bedoel je gaat toch ook niet zwemmen met zwembandjes?
Dan leer je ze zwemmen, of denk je dat ze voor de rest van hun leven met zwembadjes willen lopen? Zwemmen kun je leren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:04 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet zonder zwembandjes..
Deze vrouw weet het. Oh en rare, je kan ook paiq proberen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:06 schreef Angst het volgende:
Datingsite?
Niet alle vrouwen vallen op slijmerige kwallen, dus je hebt echt nog kans.
Je bent nooit te oud. Angsthaas smoesquote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Thanks voor de leuke reacties allen! K ga die pauw gewoon eens proberen!quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan leer je ze zwemmen, of denk je dat ze voor de rest van hun leven met zwembadjes willen lopen? Zwemmen kun je leren.
[..]
Deze vrouw weet het. Oh en rare, je kan ook paiq proberen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:37 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Thanks voor de leuke reacties allen! K ga die paiq gewoon eens proberen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |