Is geen optie manquote:Op maandag 15 december 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Een vrouw aanspreken is een begin. Zonder begin geen eind ook.
Ik ben te oud om het aan te leren en de verlegenheid wordt alleen maar erger met het ouder wordenquote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Door te leren met mensen te praten. Dat leer je door het te doen. Een sociale bijbaan kan helpen.
quote:
Ja zo wordt het ook niks hè.quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Ik ben te oud om het aan te leren en de verlegenheid wordt alleen maar erger met het ouder worden
Dan wordt het misschien tijd voor een psycholoog?quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef rarevugel het volgende:
[..]
Ik ben te oud om het aan te leren en de verlegenheid wordt alleen maar erger met het ouder worden
Jij bent echt grappig.quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een man aanspreken dan. Succes!
ik ben daar bang ben om een bekende tegen te komen..quote:Op maandag 15 december 2014 23:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
tinder...tenzij je heel lelijk bent (hard but true)
quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien tijd voor een psycholoog?
Deze wijsheid je post hier even de juwelen alsof je Ghandi bent.quote:Op maandag 15 december 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Een vrouw aanspreken is een begin. Zonder begin geen eind ook.
Wijsheid? Ik snap TS best, vrouwen aanspreken is (en waarom, geen idee) vaak moeilijker dan een kerel aanspreken.quote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze wijsheid je post hier even de juwelen alsof je Ghandi bent.
Precies als je overal beren op de weg ziet kun je net zo goed jezelf opsluiten en verder niets doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef Landslide het volgende:
Nou je hebt iig voldoende excuses verzonnen. Te oud om aan je sociale skills te werken & bang om op tinder bekenden tegen te komen.
Durf eens een risico'tje te nemen man.
Waarom zou je daar bang voor zijn? Een vriend van jou zal vast ook gemeenschappelijke vrienden tegenkomen en de vrienden van hun ook.quote:Op maandag 15 december 2014 23:32 schreef rarevugel het volgende:
[..]
ik ben daar bang ben om een bekende tegen te komen..
En dan?quote:Op maandag 15 december 2014 23:32 schreef rarevugel het volgende:
ik ben daar bang ben om een bekende tegen te komen..
Die heb ik in het verleden ook wel genomen en dt heeft mn zelfvertrouwen gesloopt. Zomaar iemand aanspreken doe ik niet meer, het liefst spreek je iemand aan waarvan je bepaalde signalen hebt opgevangen. Maar zo ver komt het bij mij niet vanwege de verlegenheid. T is geen luiheid die me maakt zoals k benquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef Landslide het volgende:
Nou je hebt iig voldoende excuses verzonnen. Te oud om aan je sociale skills te werken & bang om op tinder bekenden tegen te komen.
Durf eens een risico'tje te nemen man.
Maar ik ben een hartstikke introverte type. Het lijkt me zo vreemd om dan op zo'n juist heel sociale site gespot te wordenquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor zijn? Een vriend van jou zal vast ook gemeenschappelijke vrienden tegenkomen en de vrienden van hun ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |