abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2015 @ 13:53:39 #1
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149759200

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_149759440
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 13:42 schreef zeefje het volgende:

[..]

Betaald. Neehoor.
Jawel. Ik kreeg kort na het aanmaken een weergave dat ik moest betalen om verder te kunnen liken
net toen ik er 5 naar rechts had geflipt.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
Ik doe nog wel eens foto toernooitjes. En krijg wekelijks nog wel een fotoreactie van een meisje.
En als ik zelf 1 doe, merk ik wel dat er steeds vaker een grote verandering is knapheid, en geschiktheid van de matching.
pi_149761067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Of gewoon logisch in mijn geval
Hoezo heb je geen foto op Paiq dan?
pi_149761704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 14:56 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Hoezo heb je geen foto op Paiq dan?
Ik vind dat altijd nogal raar als iemand geen foto heeft :/ Kan hij wel lekker gaan bekijken hoe jij eruitziet maar je ziet niks terug.
pi_149761876
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd nogal raar als iemand geen foto heeft :/ Kan hij wel lekker gaan bekijken hoe jij eruitziet maar je ziet niks terug.
Ja precies. :D
Plus je gaat toch vermoeden dat er iets mis is met de persoon, ik tenminste. :7
pi_149761929
Mensen zonder foto zijn onzeker, klaar. Er is geen excuus om geen foto erop te zetten. In het dagelijks leven loop je toch ook niet met een zak over je hoofd of wel dan :+ ):O
pi_149762026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:23 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ja precies. :D
Plus je gaat toch vermoeden dat er iets mis is met de persoon, ik tenminste. :7
Dat heb ik ook. Het is wel prettig om te weten met wie je te maken hebt. Hoewel het vaak niet veel zegt.
Er bestaat ook nog altijd een kans dat het een lolbroek is met een nep-account.
pi_149762075
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Het is wel prettig om te weten met wie je te maken hebt. Hoewel het vaak niet veel zegt.
Er bestaat ook nog altijd een kans dat het een lolbroek is met een nep-account.
Dat ja, maar bovendien heb je geen idee hoe die persoon er uit ziet, en is er misschien qua uiterlijk helemaal geen klik. Dan zit je toch een tijd voor niks te chatten. :P
pi_149762711
Of je hebt natuurlijk gewoon een goede reden waarom je niet direct herkend wil worden.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_149762827
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:46 schreef MissGump het volgende:
Of je hebt natuurlijk gewoon een goede reden waarom je niet direct herkend wil worden.
Noem eens een voorbeeld van een goede reden?
pi_149762902
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld van een goede reden?
Een publieke functie.
Een open relatie waar niet iedereen van hoeft te weten.
Een verleden met een stalker.
Een bekende nederlander zijn.
pi_149762941
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:52 schreef MissGump het volgende:

[..]

Een publieke functie.
Een open relatie waar niet iedereen van hoeft te weten.
Een verleden met een stalker.
Een bekende nederlander zijn.
Al deze redenen ben ik nog niet tegen gekomen voor het geen foto hebben. Het waren altijd vreemdgangers. Ik vind de meeste ook nogal vergezocht eerlijk gezegd.
pi_149763059
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Al deze redenen ben ik nog niet tegen gekomen voor het geen foto hebben. Het waren altijd vreemdgangers. Ik vind de meeste ook nogal vergezocht eerlijk gezegd.
Zoek nu het topic nog even door voor Rhu haar reden om geen foto te hebben. Dan ben je er tenminste al 1 van de 4 tegengekomen, en hoef je er niet eens zo ver voor te zoeken ook!

[ Bericht 0% gewijzigd door MissGump op 17-02-2015 16:04:25 ]
pi_149763222
Nog erger is wel foto's hebben en profielbezoeken maar dat iedereen je negeert. Das ook lullig :p
pi_149763262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:28 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat ja, maar bovendien heb je geen idee hoe die persoon er uit ziet, en is er misschien qua uiterlijk helemaal geen klik. Dan zit je toch een tijd voor niks te chatten. :P
Haha ja inderdaad :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:03 schreef Deezertje het volgende:
Nog erger is wel foto's hebben en profielbezoeken maar dat iedereen je negeert. Das ook lullig :p
Dat is ook zeker lullig ja !
pi_149765251
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:03 schreef Deezertje het volgende:
Dan ben je gewoon niet heel aantrekkelijk. :P Vervelend, maar iedereen weet als het goed is wel hoe hij/zij eruitziet en hoe goed of slecht hij/zij in de markt ligt.
pi_149765347
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:10 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon niet heel aantrekkelijk.
Staat dat dan meteen vast?
pi_149765479
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:13 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Staat dat dan meteen vast?
Als iedereen je negeert, denk ik wel dat je voor de meeste mensen onaantrekkelijk bent.
pi_149765483
quote:

[..]

Dan ben je gewoon niet heel aantrekkelijk. :P Vervelend, maar iedereen weet als het goed is wel hoe hij/zij eruitziet en hoe goed of slecht hij/zij in de markt ligt.
Dus als je er niet sexy uitziet ben je gedoemd alleen te blijven omdat ze al afhaken bij een plaatje? Ook al heb je het leukste karakter van Nederland? :P
pi_149765600
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:18 schreef Nammie het volgende:

[..]

Als iedereen je negeert, denk ik wel dat je voor de meeste mensen onaantrekkelijk bent.
Mja, aan kortzichtige mensen heb je sowieso niets. Niet alles draait om uiterlijk.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:23:22 #21
157922 fathank
pi_149765645
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus als je er niet sexy uitziet ben je gedoemd alleen te blijven omdat ze al afhaken bij een plaatje? Ook al heb je het leukste karakter van Nederland? :P
Nee maar dan moet je ook niet meedoen aan een online vleeskeuring.

Pick your battles.
pi_149765731
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mja, aan kortzichtige mensen heb je sowieso niets. Niet alles draait om uiterlijk.
Precies, laat de kortzichtige mij maar mooi voorbij lopen. Van een mooi "bord" eet je nooit alleen. Doe mij maar diepgang, biedt zoveel meer :)
pi_149765853
quote:

[..]

Dan ben je gewoon niet heel aantrekkelijk. :P
Nouja, dat hoeft niet altijd zo te zijn. Een leuke foto in een gezellige setting ipv bijvoorbeeld een pasfoto doet soms ook al wonderen.
pi_149765936
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, maar iemand moet er wel een beetje leuk uitzien als je wil daten enzo toch?
pi_149766035
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:31 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nee, maar iemand moet er wel een beetje leuk uitzien als je wil daten enzo toch?
Mwah.
Schoonheid is sowieso voor iedereen anders.
Ik heb liever iemand die betrouwbaar eerlijk zorgzaam en lief is, en dan kan het best dat anderen haar niet heel knap vinden maar dat ik dat zelf wel vind.
pi_149766055
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, want het is vaak soort zoekt soort. Dat klinkt stom he, maar een heel knap iemand valt nie snel op een heel lelijk iemand. Maar iemand van hetzelfde uiterlijk of hoe je dat ook wil noemen, wel op iemand met hetzelfde uiterlijk. Ik weet hoe naar het klinkt hoor, maar denk dat het zo werkt.
pi_149766736
Tinder is expert in het verliezen van gebruikers met hun Plus mogelijkheid
pi_149766898
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:57 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Tinder is expert in het verliezen van gebruikers met hun Plus mogelijkheid
Dat heb ik ondervonden. Ik dacht eerst dat het een carnavalsgrap was. Maar nu na 5 likes moet ik dokken. Zelfs die automatische-likers zijn nu aangepast en crashen :')
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:06:01 #29
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149766962
Als alles zo door blijft gaan, dan hoef ik geen date-ervaringen meer te delen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149766964
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
_O_
pi_149767121
Wat ik nu heb op Paiq is dat er fotoreacties zijn gegeven op mijn profielfoto, maar na een reactie van mij
dat het akelig stil blijft aan de andere kant :+

Waarom besteed je je credits dan aan een reactie :')
pi_149767261
Tinder - Hebben jullie ooit je voorkeur gewijzigd naar 'Man' om te testen hoe gewild je bent onder de homo's? Hoe beviel dat?
pi_149767548
Nee nog nooit. Straks word ik nog door een homo herkend in de supermarkt. Lekker awkward dan.

Maar is er nu er voor Tinder betaald moet worden een concurrent-app die wel gratis is ?
OkCupid vind ik bijvoorbeeld weer geen bal aan en is behoorlijk prijzig.
pi_149767626
Heb Tinder ook maar weer eens geinstalleerd. Klopt het dat het totaal niet mogelijk is foto's toe te voegen zonder dit via Facebook te doen?

Opvallend trouwens hoeveel vrouwen met z'n tweeën op de foto staan. Rete-irritant als de ene wel leuk lijkt en de ander niet :P
A mind with a heart of it's own
pi_149767846
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar is er nu er voor Tinder betaald moet worden een concurrent-app die wel gratis is ?
Badoo?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:36:08 #36
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149767984
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:55 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk! Wat gaan jullie doen? :)
Nog geen idee. Zat gewoon goed qua intuïtie, helaasch. Rebound zoeker. Geen centje pijn van maar leuk is anders die emotioneel incontinente heren die na een maandje of twee alweer als een hijgende lassie oh zo serieus op zoek zijn. Had beter moeten weten :') Niks menselijks is mij vreemd, vond het ge-app ook wel gezellig en twijfelde al een beetje aan de chemie, dus tja :)
pi_149768010
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:32 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Badoo?
Ja dat had ik. Probleem daar is dat er steeds vaker en meer meisjes zitten van 13 tot 16. En jonger dan 20 wil ik eigenlijk niet gaan.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:41:46 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149768194
quote:
Nee nog nooit. Straks word ik nog door een homo herkend in de supermarkt. Lekker awkward dan.

Wat maakt dat nou uit? Is toch lachen. Het was per slot van rekening eerst Grinder en toen kwam Tinder pas.

Er hoeft voor Tinder nog steeds niet betaald te worden. Wel voor extra swipes.
pi_149768197
quote:

Grinder? Hotornot? Badoo/Blendr?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:42:30 #40
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149768227
quote:
Goedzo, stadswandeling viel in goede aarde? Of was jij dat niet.
pi_149768494
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit? Is toch lachen. Het was per slot van rekening eerst Grinder en toen kwam Tinder pas.

Er hoeft voor Tinder nog steeds niet betaald te worden. Wel voor extra swipes.
Het kan grappig zijn, maar zou me ook wel lullig voelen haha. Ja oké, maar het zijn maar heel weinig swipes die je gratis krijgt.

quote:
5s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Grinder? Hotornot? Badoo/Blendr?
HotorNot heeft hetzelfde 'probleem' als Badoo. Veel te jonge meisjes daar.
En als ze enigszins in mijn leeftijdscategorie passen, spreken ze me niet echt aan.
pi_149768572
quote:

OK is juist gratis en behoorlijk succesvol hier. Als je zelf wat vragen invult zie je ook de antwoorden van een ander en scheelt dat weer een heel riedeltje aan standaardvragen.

Paiq ben ik wel klaar mee. Vaak 10 minuten leuk lullen en wanneer de foto's zichtbaar worden een minuut stilte voordat je de geblokkeerd melding krijgt. Dat is net zoals dat je vroeger op school van de juf met iemand moest samenwerken die je eigenlijk niet zag zitten.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:54:51 #43
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149768696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Het kan grappig zijn, maar zou me ook wel lullig voelen haha. Ja oké, maar het zijn maar heel weinig swipes die je gratis krijgt.

[..]

HotorNot heeft hetzelfde 'probleem' als Badoo. Veel te jonge meisjes daar.
En als ze enigszins in mijn leeftijdscategorie passen, spreken ze me niet echt aan.
Ik wist niet dat het er nog maar vijf zijn, da's dan wel weinig ja. Van Okcupid wist ik ook niet dat het nu betaald is.
Je kunt de zogeheten serieuze datingsites proberen. Heb ik zelf wel goede ervaringen mee.
pi_149768794
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat het er nog maar vijf zijn, da's dan wel weinig ja. Van Okcupid wist ik ook niet dat het nu betaald is.
Je kunt de zogeheten serieuze datingsites proberen. Heb ik zelf wel goede ervaringen mee.
Als je bijvoorbeeld wilt zien wie jou geliked heeft kost je dat veel duiten. En ander ben je ellen lang bezig met uitvinden wie het nou was :P Heb nog wel een Lexa account volgens mij hahah ik zal die maar eens uit het stof halen :+
pi_149768810
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jij zou toch nog met GibsonLesPaul88 gaan daten? :P
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:59:07 #46
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149768846
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

OK is juist gratis en behoorlijk succesvol hier. Als je zelf wat vragen invult zie je ook de antwoorden van een ander en scheelt dat weer een heel riedeltje aan standaardvragen.

Paiq ben ik wel klaar mee. Vaak 10 minuten leuk lullen en wanneer de foto's zichtbaar worden een minuut stilte voordat je de geblokkeerd melding krijgt. Dat is net zoals dat je vroeger op school van de juf met iemand moest samenwerken die je eigenlijk niet zag zitten.
Doe je dat ook? Als ik naar mezelf kijk; wanneer een man "leuk lult" is uiterlijk veel minder belangrijk opeens. Wanneer iemand geen boe of bah zegt of alleen maar over zichzelf praat dan is de blokkeerknop veel sneller gevonden. Aantrekkelijk of niet. Je moet bereid zijn om in iets te investeren ondanks dat je niet weet hoe het afloopt. Maakt het interessant maar de kans is er ook dat het niets wordt. Hoef je je niet persoonlijk aan te trekken hoor, is gewoon het hapsnapgebeuren van internet.
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij zou toch nog met GibsonLesPaul88 gaan daten? :P
Je denkt dat Grinder een app voor hetero's is en dát heb je wel onthouden? :P
pi_149768862
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je denkt dat Grinder een app voor hetero's is en dát heb je wel onthouden? :P
Draai er maar omheen! :{w
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:01:21 #48
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149768936
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Draai er maar omheen! :{w
That's me ;) Heb je meteen je antwoord. Mea culpa.
pi_149769121
* GibsonLesPaul88 houd wijslijk zijn mond :P
pi_149769178
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
_O_
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:07:00 #51
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149769216
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
pi_149770388
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:58 schreef MissGump het volgende:

[..]

Zoek nu het topic nog even door voor Rhu haar reden om geen foto te hebben. Dan ben je er tenminste al 1 van de 4 tegengekomen, en hoef je er niet eens zo ver voor te zoeken ook!
Twee. Combinatie van 2 eigenlijk

En je kunt na 5 minuten chatten een foto krijgen, ik gooi hem er alleen gewoon niet open op
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:39:56 #53
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149770448
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Goedzo, stadswandeling viel in goede aarde? Of was jij dat niet.
Te goed eigenlijk :') Cupido heeft volgens mij raak geschoten, van beide kanten. Toch blijf ik voorzichtig, maar het lijkt allemaal goed te zitten :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:50:39 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149770857
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Te goed eigenlijk :') Cupido heeft volgens mij raak geschoten, van beide kanten. Toch blijf ik voorzichtig, maar het lijkt allemaal goed te zitten :)
Hé bah, wat klef :) Leuk om te lezen! Beetje voorzichtig met jezelf zijn is altijd goed.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:02:54 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149771295
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hé bah, wat klef :) Leuk om te lezen! Beetje voorzichtig met jezelf zijn is altijd goed.
Hehe, thanks! :)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:37:41 #56
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149775698
quote:
Nice man!

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Meteen geblokkeerd na het zien van de foto's? Dat heb ik serieus nog nooit gehad, en ik ben verre van een supermodel. Als je in die 10 minuten een beetje normaal over komt en gewoon een leuk gesprek hebt doet uiterlijk er vaak niet echt toe. Al zul je altijd kortzichtige personen houden. Daar mis je niets aan, geloof me maar.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_149777352
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:37 schreef yats het volgende:

[..]

Nice man!

[..]

Meteen geblokkeerd na het zien van de foto's? Dat heb ik serieus nog nooit gehad, en ik ben verre van een supermodel. Als je in die 10 minuten een beetje normaal over komt en gewoon een leuk gesprek hebt doet uiterlijk er vaak niet echt toe. Al zul je altijd kortzichtige personen houden. Daar mis je niets aan, geloof me maar.
Wat is daar kortzichtig aan? Je gaat toch niet op date met iemand die je lelijk vindt?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_149777536
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:37 schreef yats het volgende:

[..]

Nice man!

[..]

Ik heb dat 1x gedaan volgens mij, maar die gast was echt heel lelijk. :@
pi_149777833
Ik doe nog altijd een paar minuten leuk, moet dan opeens weg en blokkeer je een paar dagen later :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149778040
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Leuk om te lezen. O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 februari 2015 @ 22:29:14 #61
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149778071
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh, was jij dat? :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_149778119
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat is daar kortzichtig aan? Je gaat toch niet op date met iemand die je lelijk vindt?
Wat oppervlakkig zeg. Gaat toch om het innerlijk? :{w
pi_149778146
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, was jij dat? :(
Ja is het zo erg gesteld met je? :P
  dinsdag 17 februari 2015 @ 22:31:17 #64
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149778159
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Er is meer dan uiterlijk. Innerlijk en karakter doen er ook toe. Al snap ik best dat iemand die je echt lelijk vind liever blokkeert dan er mee te daten, maar wees daar dan op een tactische manier eerlijk in tegenover die persoon

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wat was er lelijk aan die gast? Heb je hem dat ook verteld?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_149778204
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef yats het volgende:

[..]

Er is meer dan uiterlijk. Innerlijk en karakter doen er ook toe. Al snap ik best dat iemand die je echt lelijk vind liever blokkeert dan er mee te daten, maar wees daar dan op een tactische manier eerlijk in tegenover die persoon

[..]

is het zinvol om te zeggen 'je bent te lelijk'?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149778277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Het had niet echt zin om het te vertellen want het waren de verhoudingen van z'n gezicht, er klopte gewoon niks van. Niet iets waar hij iets aan kon veranderen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 februari 2015 @ 22:33:42 #67
Brabo Bastard
pi_149778289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja is het zo erg gesteld met je? :P
Nee hoor, heb prima gesprekken op PaiQ ook nadat de foto's zichtbaar worden :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 17 februari 2015 @ 22:35:16 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149778378
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee, dat kan tactischer. bijvoorbeeld door te zeggen dat iemand qua uiterlijk niet jouw type is. Dat zegt hetzelfde, maar komt minder hard aan. En ja, dat heb ik zelf ook weleens te horen gekregen en ook weleens tegen een vrouw gezegd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het had niet echt zin om het te vertellen want het waren de verhoudingen van z'n gezicht, er klopte gewoon niks van. Niet iets waar hij iets aan kon veranderen.
Ah, daar doe je weinig aan ja, als t nu een kapsel, , baard/snor, kleding, bril of een onverzorgd uiterlijk (puisten etc) was geweest valt er iets aan te doen. Maar verhoudingen kun je niet echt veranderen.
pi_149778440
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:35 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, dat kan tactischer. bijvoorbeeld door te zeggen dat iemand qua uiterlijk niet jouw type is. Dat zegt hetzelfde, maar komt minder hard aan. En ja, dat heb ik zelf ook weleens te horen gekregen en ook weleens tegen een vrouw gezegd.

[..]

Ah, daar doe je weinig aan ja, als t nu een kapsel, , baard/snor, kleding, bril of een onverzorgd uiterlijk (puisten etc) was geweest valt er iets aan te doen. Maar verhoudingen kun je niet echt veranderen.
Tja ik snap ergens wel wat je bedoeld hoor, maar ik zie niet zo goed hoe de wereld er beter van word als je iemand die je 6 minuten op een datingsite hebt gesproken gaat zeggen dat je hem niet aantrekkelijk vind (hoe schattig je het ook probeert in te kleden, je zegt nog steeds: ik vind je lelijk)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149778452
Maar als ik het zo hoor zijn vrouwen wel een stuk onbeschofter dan mannen dus, met blokkeren? Ik heb nog nooit iemand gehad die me spontaan blokkeerde.
pi_149778480
En hoe zijn puisten nou weer onverzorgd/iets waar je iets aan kunt doen?
En als jij iemand niet mooi vind met dingen waar hij/zij iets aan moet doen moet je dat wel noemen zodat die persoon zich naar jou smaak kan gaan voegen?

Ik vind het allemaal maar vaag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 17 februari 2015 @ 22:41:34 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149778685
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef Fripsel het volgende:
Maar als ik het zo hoor zijn vrouwen wel een stuk onbeschofter dan mannen dus, met blokkeren? Ik heb nog nooit iemand gehad die me spontaan blokkeerde.
Ja, dat denk ik wel. Maar vrouwen zijn qua daten dan ook meestal het 'sterke geslacht'.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
En hoe zijn puisten nou weer onverzorgd/iets waar je iets aan kunt doen?
En als jij iemand niet mooi vind met dingen waar hij/zij iets aan moet doen moet je dat wel noemen zodat die persoon zich naar jou smaak kan gaan voegen?

Ik vind het allemaal maar vaag
Puisten was een voorbeeld rhub. En daar kun je (vaak) iets aan doen.
pi_149778768
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik wel. Maar vrouwen zijn qua daten dan ook meestal het 'sterke geslacht'.

[..]

Puisten was een voorbeeld rhub. En daar kun je (vaak) iets aan doen.
Daar kun je vaak juist niet zo veel aan doen, als je de 16 voorbij bent dan. Dus een voorbeeld van wat?
Maar dan blijft nog mijn vraag staan?
Als ik iemand tref op bijvoorbeeld paiq die een bril draagt die ik niet vind staan, moet ik het dan maar benoemen zodat die persoon lenzen kan nemen?
Dat vind ik echt een van de vreemdste ideeën die ik in tijden gehoord heb
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149779810
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe nog altijd een paar minuten leuk, moet dan opeens weg en blokkeer je een paar dagen later :')
Haha, dat is wel érg sneaky _O-
  woensdag 18 februari 2015 @ 01:09:25 #75
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149782842
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je bent niet mijn type. Hoe moeilijk is het?
  woensdag 18 februari 2015 @ 01:30:36 #76
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149783085
quote:
Ik wel. Maar het is soms ook gewoon leuk :o Klopt wel dat het heel lang duurt. Spontaan eigenlijk nog nooit, nee. En die knap/lelijk discussie weer.. pff ik word oud.
pi_149785744
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 01:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik wel. Maar het is soms ook gewoon leuk :o Klopt wel dat het heel lang duurt. Spontaan eigenlijk nog nooit, nee. En die knap/lelijk discussie weer.. pff ik word oud.
Tja, en toch is het wel waar. Ik ben zelf ook niet de knapste (puistjes helaas) en heb altijd het gevoel dat ik daardoor harder moet knokken dan iemand anders die wel een perfect egale huid heeft, ondanks dat ik gewoon een leuk karakter heb en veel meer te bieden dan zo'n pretty face vaak. Mensen kijken toch direct naar het uiterlijk dus als je iemand toevallig tegenkomt of een date hebt gepland op je 'bad day' kan je zo om de verkeerde reden worden afgewezen. Dat uiterlijk maar tijdelijk is hebben veel mensen niet door. Mensen die nu knap zijn worden ook een keer oud/lelijk en mensen die nu juist niet de knapste zijn kunnen alleen maar opknappen vaak toch? :)

Mede daarom wil ik vaak ook niet al te lang wachten met afspreken om te kijken of ze geïnteresseerd zijn in mijn karakter of uiterlijk.

Als ik dan kijk naar welke meiden mijn profiel bekijken of in real flirten, is dat bijna ook altijd waar ik zelf niet op zou vallen, niet spotlelijk maar zeker ook niet de knapste. Dus soort zoekt soort is dan helaas vaak wel waar. Soms kom je wel een uitzondering tegen met een leuke meid en een lelijke jongen, maar meestal is een knappe meid toch voorzien van een net zo knappe jongen.. Vaak zijn de meiden die door kunnen als model alleen maar op zoek naar erkenning, want ze posten de ene na de andere sexy foto op FB/IG, alleen voor de reacties. Ze weten echt wel dat ze knapper zijn dan een gemiddeld iemand.
pi_149786267
quote:
Ik heb nog nooit iemand gehad die me spontaan blokkeerde.
Heb ik wel gedaan op paiq. Waren wij dus geen match :D
  woensdag 18 februari 2015 @ 10:19:16 #79
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_149786740
Volgens mij is tinder alweer een beetje uit aan het gaan, niet?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:01:28 #80
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149787700
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef zeefje het volgende:
Volgens mij is tinder alweer een beetje uit aan het gaan, niet?
Ik geloof het nog niet hoor, maar een maximum aan likes per dag, en de mogelijkheid van een abonnement zal tinder niet ten goede komen...het is wachten op een nieuwe app die dat niet heeft, zodat iedereen daar naar kan overstappen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 februari 2015 @ 11:35:23 #81
Brabo Bastard
pi_149788429
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Haha, dat is wel érg sneaky _O-
Dat gebeurt wel vaker dan je denkt. Ook wel meegemaakt.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:47:01 #82
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149788685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik geloof het nog niet hoor, maar een maximum aan likes per dag, en de mogelijkheid van een abonnement zal tinder niet ten goede komen...het is wachten op een nieuwe app die dat niet heeft, zodat iedereen daar naar kan overstappen...
Ja ik ben er wel klaar mee. Ze hebben het zonder mijn toestemming geüpdatet. :'( Wanneer je echt geld uitgeeft aan tinder is het natuurlijk wel een beetje gaar. :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:47:54 #83
157922 fathank
pi_149788706
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja ik ben er wel klaar mee. Ze hebben het zonder mijn toestemming geüpdatet. :'( Wanneer je echt geld uitgeeft aan tinder is het natuurlijk wel een beetje gaar. :')
Het zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen. Want wat verder hun verdienmodel? Je persoonlijke gegevens verkopen?
pi_149788736
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Krijg je al die chicks die je naar links geswiped hebt nog een keer ;(
  woensdag 18 februari 2015 @ 12:02:46 #85
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149789032
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, da's het probleem...ik geloof echt niet dat er iemand is die daar geld aan uit gaat geven...maar goed, op dit moment heb ik op zich nog wel genoeg aan de likes die ik heb dus ik kijk het nog even aan...zolang ik maar een paar matches heb voor mijn dagelijkse portie aandacht en bezigheidstherapie!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 18 februari 2015 @ 12:03:12 #86
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149789042
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker dan je denkt. Ook wel meegemaakt.
De herenvariant is ook niets meer zeggen alleen dan niet verwijderen.
  woensdag 18 februari 2015 @ 12:04:59 #87
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149789090
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Krijg je al die chicks die je naar links geswiped hebt nog een keer ;(
Slimme Schemer toch naar rechts swipen *O*
pi_149794364
quote:
In dat opzicht kunnen vrouwen wel behoorlijk asociaal zijn.
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 februari 2015 @ 15:40:03 #89
Brabo Bastard
pi_149795151
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

De herenvariant is ook niets meer zeggen alleen dan niet verwijderen.
Daar kunnen vrouwen ook wel wat van trouwens.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_149795367
Een fotoreactie krijgen omdat je foto een toernooi heeft gewonnen om vervolgens niks meer
te horen als je bedankt en vraagt hoe heet gaat of een Q&A beantwoord. :') Man man man,
stuur dan geen fotoreactie.
pi_149795496
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Een fotoreactie krijgen omdat je foto een toernooi heeft gewonnen om vervolgens niks meer
te horen als je bedankt en vraagt hoe heet gaat of een Q&A beantwoord. :') Man man man,
die doet ie toch automatisch?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149795567
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

die doet ie toch automatisch?
Een fotoreactie niet. Ik kreeg een berichtje van : Cute foto heb je, en : Haay leuke foto ;) .

en de Q&A kan je en zelf 1 maken of 1 beantwoorden mits de gebruiker er 1 heeft ingesteld.
  woensdag 18 februari 2015 @ 15:59:55 #93
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149795765
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leuk om te lezen. O+
Thanks! :D
pi_149798135
quote:
Ik heb van alle drie de klachten nooit last gehad :')

Wel vind ik het vervelend dat betaalde abonnementen vaak niet gewoon een maandje te proberen zijn, en je voor het afsluiten van een maandje de hoofdprijs betaalt.
pi_149798243
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Een fotoreactie niet. Ik kreeg een berichtje van : Cute foto heb je, en : Haay leuke foto ;) .

en de Q&A kan je en zelf 1 maken of 1 beantwoorden mits de gebruiker er 1 heeft ingesteld.
misschien is ze gewoon niet online? Ik ben alleen op paiq als ik me enorm verveel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 18 februari 2015 @ 17:23:32 #97
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149798830
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daar kunnen vrouwen ook wel wat van trouwens.
Ja, dat zei je al.
  woensdag 18 februari 2015 @ 17:25:50 #98
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149798892
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gezien haar berichtje was je reactie wel erg correct, zo te zeggen. Misschien beetje luchtig houden. Q&A's zijn veel mensen heel erg flauw van. En matches zijn en tegelijk online zijn is nogal een uitdaging zoals Rhubarbje zegt al.
pi_149799145
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

misschien is ze gewoon niet online? Ik ben alleen op paiq als ik me enorm verveel
Wel online of mobielonline. A fijn, 9/10 verveeld Paiq mij ook wel hoor. Maar kijk meestal om te kijken of ik een reactie heb of (weer) een fototoernooi heb gewonnen :P

quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Gezien haar berichtje was je reactie wel erg correct, zo te zeggen. Misschien beetje luchtig houden. Q&A's zijn veel mensen heel erg flauw van. En matches zijn en tegelijk online zijn is nogal een uitdaging zoals Rhubarbje zegt al.
Dat zou best kunnen ja dat ik iets te correct antwoord. Maar reageren met "jij ook" vind ik ook zo cliché en maar weinig leuks hebben :P

Ik ga voortaan reageren met: Dat wist ik allang ;) :P hahha
  woensdag 18 februari 2015 @ 18:21:49 #100
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149800396
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Wel online of mobielonline. A fijn, 9/10 verveeld Paiq mij ook wel hoor. Maar kijk meestal om te kijken of ik een reactie heb of (weer) een fototoernooi heb gewonnen :P

[..]

Dat zou best kunnen ja dat ik iets te correct antwoord. Maar reageren met "jij ook" vind ik ook zo cliché en maar weinig leuks hebben :P

Ik ga voortaan reageren met: Dat wist ik allang ;) :P hahha
Snap ik wel hoor. Ik zeg hoogstens dankje! en dan ga ik op wat anders over, gewoon iets kleins om het gesprek mee te beginnen.
  woensdag 18 februari 2015 @ 18:30:23 #101
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149800649
Tis wat hè
pi_149801615
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Snap ik wel hoor. Ik zeg hoogstens dankje! en dan ga ik op wat anders over, gewoon iets kleins om het gesprek mee te beginnen.
Ja dat doe ik ook nog wel 's. Dat ik vraag hoe hun dag was of nog leuke plannen hebben voor die dag.
Ligt er een beetje aan.
pi_149814008
Checken jullie je dates vooraf op sociale media of laten jullie je verrassen in real? Meestal check ik ze wel voor de zekerheid maar als ik voel dat het wel snor zit niet. Gebeurd andersom ook steeds vaker hoor, dat dates mij lurken.
  woensdag 18 februari 2015 @ 23:47:39 #104
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149814251
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie je dates vooraf op sociale media of laten jullie je verrassen in real? Meestal check ik ze wel voor de zekerheid maar als ik voel dat het wel snor zit niet. Gebeurd andersom ook steeds vaker hoor, dat dates mij lurken.
Ik vraag hun GBA-register op en check op een eventueel strafblad. Loont zeker de moeite, hoor :)
pi_149815176
En natuurlijk hem ook altijd even bij het BKR checken. Het gaat immers alleen om hoeveel geld een man heeft.
pi_149815916
Mijn FB krijgen ze gewoon niet.
  donderdag 19 februari 2015 @ 01:04:38 #107
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149816205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef MissGump het volgende:
En natuurlijk hem ook altijd even bij het BKR checken. Het gaat immers alleen om hoeveel geld een man heeft.
Bijna vergeten ja!

Ik hink trouwens echt van het ene op het andere been met de date. Ben zelf heel erg van de theorie dat je eerst je schepen achter je moet verbranden voordat je weer verder gaat maar heb eerlijk gezegd in het verleden ook wel eens een "rebound" gehad. Wil het alleen niet worden :') Rustig aan, dat lijkt me duidelijk. Volgende week een hapje eten, ik laat het maar een beetje op me af komen. Echt niks voor mij ;)
pi_149816249
Nou ja, als je een naam + info weet dan bekijk je Facebook toch wel gewoon? Lijkt mij? Ik vind dat vrij normaal iig, ik doe het eigenlijk altijd wel bij leuke mensen als ik interessante mensen ontmoet. En dat zou ik bij online daten ook doen.
  donderdag 19 februari 2015 @ 06:50:49 #109
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149817566
Alsof een FB-pagina alles zegt. Genoeg die hun pagina helemaal afgesloten/vergrendeld (weet even geen goed woord hiervoor) hebben. Dan weet je nog niks.

Je kunt ook gewoon vragen, he. Beetje communiceren doet geen pijn.
pi_149818507
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 01:07 schreef Nammie het volgende:
Nou ja, als je een naam + info weet dan bekijk je Facebook toch wel gewoon? Lijkt mij? Ik vind dat vrij normaal iig, ik doe het eigenlijk altijd wel bij leuke mensen als ik interessante mensen ontmoet. En dat zou ik bij online daten ook doen.
waarom?
Je hebt toch al met iemand gepraat dus een beeld heb je toch al? En je gaat op date om die ander te leren kennen

Volgens mij zegt een fb pagina niet zo veel. Maar dat is misschien meer een generatie dingetje en de verschillende manieren waarop mensen fb gebruiken

Deezertje is trouwens wel weer goed bezig om zijn stalker image te bevestigen met zijn laatste posts :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149818588
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom?
Je hebt toch al met iemand gepraat dus een beeld heb je toch al? En je gaat op date om die ander te leren kennen

Volgens mij zegt een fb pagina niet zo veel. Maar dat is misschien meer een generatie dingetje en de verschillende manieren waarop mensen fb gebruiken

Deezertje is trouwens wel weer goed bezig om zijn stalker image te bevestigen met zijn laatste posts :')
En nu maar hopen dat als ik ooit een vrouw aan de haak sla, ze niet achter mijn username hier komt :')
  donderdag 19 februari 2015 @ 10:27:58 #112
157922 fathank
pi_149820058
Iedereen die zegt hun date niet ff te checken op facebook, linkedin of whatever :').

Ik geloof er geen kut van. Iedereen doet het, behalve hier op FOK! hoor.

Ik kreeg niet voor niks standaard de vraag "hee waarom kan ik je niet vinden op facebook".
  donderdag 19 februari 2015 @ 10:29:16 #113
242666 BeamofLight
pi_149820087
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 10:27 schreef fathank het volgende:
Iedereen die zegt hun date niet ff te checken op facebook, linkedin of whatever :').

Ik geloof er geen kut van. Iedereen doet het, behalve hier op FOK! hoor.

Ik kreeg niet voor niks standaard de vraag "hee waarom kan ik je niet vinden op facebook".
Deed ik echt niet altijd hoor. Hell, soms wist ik niet veel meer dan alleen een voornaam omdat je slechts 10 minuten 4 zinnen over-en-weer had gestuurd.
pi_149820182
Ik heb het echt nog nooit gedaan.
Van mijn huidige date weet ik inderdaad alleen de voornaam

fb is alleen voor echt goeie vrienden. Ik heb er ook maar een hand vol vrienden op. En alles afgeschermd natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149822141
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom?

Nieuwsgierigheid of omdat het gewoon kan. Ik doe het eigenlijk altijd. Maar ik ken zoveel die een Facebookcheck doen, ik vind het niet raar.
pi_149823526
Is dit de stalker SC?
pi_149826682
Gister een topdate gehad *O*
Hele leuke meid O+ , vervolg staat al weer gepland voor zaterdag
pi_149826712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Feddd het volgende:
Gister een topdate gehad *O*
Hele leuke meid O+ , vervolg staat al weer gepland voor zaterdag
Nice :D goed bezig. ^O^
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:54:35 #119
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149827361
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 00:41 schreef Fripsel het volgende:
Mijn FB krijgen ze gewoon niet.
Ook niet als ze het heel lief en overtuigend vragen? O-)

quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Wat voor info wil je daaruit halen? Andersom mogen ze best mijn facebook hebben (ik ben makkelijk te vinden) alleen heb je daar weinig aan aangezien ik vanwege werk vrijwel alles afgeschermd heb.
pi_149827991
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:54 schreef yats het volgende:

[..]

Ook niet als ze het heel lief en overtuigend vragen? O-)

[..]

Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Wat voor info wil je daaruit halen? Andersom mogen ze best mijn facebook hebben (ik ben makkelijk te vinden) alleen heb je daar weinig aan aangezien ik vanwege werk vrijwel alles afgeschermd heb.
Nee. Iemand die ik nog nooit irl heb gezien heeft daar gewoon niks te zoeken :) daarnaast als die persoon iets wil weten kan hij dat gewoon vragen.
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:19:59 #121
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149833396
Ze neemt me mee voor een concert in het Concertgebouw volgende week :D Niet dat we beide veel met klassiek hebben, maar zij is 1x geweest en het schijnt echt indrukwekkend te zijn. Ben benieuwd :)

Burgerlijk eigenlijk :')
pi_149836601
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze neemt me mee voor een concert in het Concertgebouw volgende week :D Niet dat we beide veel met klassiek hebben, maar zij is 1x geweest en het schijnt echt indrukwekkend te zijn. Ben benieuwd :)

Een date van niveau :7
Maar het Concertgebouw is wel tof om een keer geweest te zijn inderdaad.
pi_149840862
welnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelniet.
pi_149843275
quote:
11s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
welnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelniet.
wel!
pi_149843513
Kunnen we in dit topic geen lijst met types opsommen. Sommige zijn te hinderlijk om tijd in te steken op een datingsite:

- Onzeker naar compliment vissend:
De vrouw welke eigenlijk puur op een datingssite gaat om haar ego te strelen, op het moment dat de complimenten stoppen en het serieuzer wordt is ze weg.

- Niets is goed genoeg:
Klikt alles weg als er 1 verkeerd woord valt of er toevallig 1 mindere foto tussenzit die haar niet aanstaat.

- De plager:
Eigenlijk het leukste soort, houdt van wat uitdagen en probeer zo een selectie te maken waarmee ze lol kan hebben en goede gesprekken kan voeren.

- De pornafreak:
Vrouw welke graag over seks praat en tussendoor zelfs nog filmpjes of fantasieën bloot geeft.

- De domme/goedgelovige:
Degene welke in elk verhaaltje/beleving meegaat en naar haar ideen gepraat wenst te worden.

Ik ben ook niet heilig, maar sommige types liever gelijk klik weg :).
pi_149843819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef faf het volgende:
Kunnen we in dit topic geen lijst met types opsommen. Sommige zijn te hinderlijk om tijd in te steken op een datingsite:

- Onzeker naar compliment vissend:
De vrouw welke eigenlijk puur op een datingssite gaat om haar ego te strelen, op het moment dat de complimenten stoppen en het serieuzer wordt is ze weg.

- Niets is goed genoeg:
Klikt alles weg als er 1 verkeerd woord valt of er toevallig 1 mindere foto tussenzit die haar niet aanstaat.

- De plager:
Eigenlijk het leukste soort, houdt van wat uitdagen en probeer zo een selectie te maken waarmee ze lol kan hebben en goede gesprekken kan voeren.

- De pornafreak:
Vrouw welke graag over seks praat en tussendoor zelfs nog filmpjes of fantasieën bloot geeft.

- De domme/goedgelovige:
Degene welke in elk verhaaltje/beleving meegaat en naar haar ideen gepraat wenst te worden.

Ik ben ook niet heilig, maar sommige types liever gelijk klik weg :).
Ik heb nog een type gevonden op paiq laatst. Het geile type, die paiq gebruikt om te masturberen. Heel erg puberaal gesprek met deze meid gehad, maar ik verveelde me dus ik speelde mee. Dat wijf is serieus klaargekomen door mijn getypte sensuele zinnen.
pi_149843984
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:21 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Ik heb nog een type gevonden op paiq laatst. Het geile type, die paiq gebruikt om te masturberen. Heel erg puberaal gesprek met deze meid gehad, maar ik verveelde me dus ik speelde mee. Dat wijf is serieus klaargekomen door mijn getypte sensuele zinnen.
Haha, echt?
Misschien valt dit type mij minder op omdat ik sexting soms ook nog wel een leuk vindt via Paiq.

Hoe zit het bij jouw speeddates, bij mij gaat dat stroperig. (oneliner sturen werkt beter, maar geen zin credits aan te kopen....)
pi_149843989
:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149844111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:21 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eens gehad _O- en de volgende dag was ik geblokkeerd :')
pi_149844158
quote:
? iets meer onderbouwing graag...

Neem aan dat er ook mannen zitten, waar je liever geen tijd aan besteed/ beetje beu van wordt.
pi_149844197
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:26 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Lekker dan... denk je een leuk gesprek te hebben, gaat ze bij de volgende haar fantasieën opfrissen.
pi_149844221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:28 schreef faf het volgende:

[..]

Lekker dan... denk je een leuk gesprek te hebben, gaat ze bij de volgende haar fantasieën opfrissen.
Haha ach, het was wel vrij obvious dat het nooit wat zou worden verder.

't Zou me niks verbazen als het een oude vent was ook. :')
pi_149844294
Dat type sexting wervelt veel rond op Badoo etc. Daarnaast heb je ook van die figuren die
pas beginnen op whats app en pic's gaan vissen :') ( wat een woordgrap ook weer )
pi_149844315
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:26 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Heb je het niet goed gedaan man, die van mij wil meer. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:23 schreef faf het volgende:

[..]

Haha, echt?
Misschien valt dit type mij minder op omdat ik sexting soms ook nog wel een leuk vindt via Paiq.

Hoe zit het bij jouw speeddates, bij mij gaat dat stroperig. (oneliner sturen werkt beter, maar geen zin credits aan te kopen....)
Ik heb oneliners nooit gebruikt. Die speeddates lopen meestal vloeiend, al moet je het echt treffen een knap meisje tegen te komen daar en dan ook nog eens in de buurt. Ik heb geskyped met een knappe van paiq en die zegt dat ze tegen de 100 foto reacties heeft. :')
pi_149844333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:28 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Haha ach, het was wel vrij obvious dat het nooit wat zou worden verder.

't Zou me niks verbazen als het een oude vent was ook. :')
Ja nja, het is fijner als diegene ook even aangeeft "succes" of "was leuk gesprek.. maar"
pi_149844366
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:30 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Haha, netjes dan. :+
Dat hele sexting is zo awkward als de neten, ik was doodsbang dat het een bekende of een vent zou zijn. :'(
pi_149844466
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat hele sexting is zo awkward als de neten, ik was doodsbang dat het een bekende of een vent zou zijn. :'(
Gewoon skypen en als hij/zij dat niet wenst, zeggen dat het ophoudt.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:30 schreef Solo14 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb oneliners nooit gebruikt. Die speeddates lopen meestal vloeiend, al moet je het echt treffen een knap meisje tegen te komen daar en dan ook nog eens in de buurt. Ik heb geskyped met een knappe van paiq en die zegt dat ze tegen de 100 foto reacties heeft. :')
100 foto reacties in ... dagen?
Die foto reacties is wel doorheen te komen, alleen dat speeddaten half uur/ uur scannen voor een hit. En dan nog afwachten wat je tegenkomt.
pi_149844475
Vandaag nog twee rondjes fototoernooi gedaan op Paiq. Maar mijn god.
Het lijkt wel alsof ze nou opeens het tegenovergestelde met me willen matchen
van wat zij eerst deden. :')
pi_149844511
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:

Dat is ook heel leuk! Burgerlijk valt wel mee :P
pi_149844515
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
_O-
soms heb ik wel een ronde met een paar juweeltjes hoor O+
pi_149844590
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:35 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

_O-
soms heb ik wel een ronde met een paar juweeltjes hoor O+
Ja echt, alsof ze een obese 'modellen' bureau hebben opgetrommeld :')
'Dit kan niet waar zijn' :+
pi_149844596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het is droevig... maar je ziet veel vrouwen ook na 2/3 dagen weer uitschrijven.

Lijkt een soort van overblijfsels.. In ieder geval uitgaan lijkt beter te werken op het moment.
pi_149844637
Naja laten we ook niet doen alsof de mannen allemaal heilige boontjes en het geschenk zelve zijn. :D
pi_149844677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Haha dankjewel, daar had ik nog niet over na gedacht. Maar ik had het over haar kut, dus dan zal het wel een wijf zijn. En zo knap was ze niet dus geloofwaardig.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:34 schreef faf het volgende:

[..]

Gewoon skypen en als hij/zij dat niet wenst, zeggen dat het ophoudt.

[..]

100 foto reacties in ... dagen?
Die foto reacties is wel doorheen te komen, alleen dat speeddaten half uur/ uur scannen voor een hit. En dan nog afwachten wat je tegenkomt.
Geen idee, je kan toch die speeddate aanzetten op je mobiel en dan trilt die vanzelf, doe je ondertussen wat anders.
pi_149844709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:37 schreef faf het volgende:

[..]

Het is droevig... maar je ziet veel vrouwen ook na 2/3 dagen weer uitschrijven.

Lijkt een soort van overblijfsels.. In ieder geval uitgaan lijkt beter te werken op het moment.
Ja mee eens. Of wat ik al eerder aangaf in dit topic. Ik krijg een fotoreactie omdat mijn foto wint in een fototoernooi. En hoor vervolgens helemaal niks meer. Maar zijn dan wel dagelijks online.
pi_149844712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:38 schreef Waterdrinker het volgende:
Naja laten we ook niet doen alsof de mannen allemaal heilige boontjes en het geschenk zelve zijn. :D
Beetje analyse/gedachte uitwisselen kan toch geen kwaad?

Zolang het maar niet te persoonlijke aanval wordt op een bepaalde (type) vrouw...
pi_149844959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:40 schreef faf het volgende:

[..]

Beetje analyse/gedachte uitwisselen kan toch geen kwaad?

Zolang het maar niet te persoonlijke aanval wordt op een bepaalde (type) vrouw...
Dat is waar, maar het komt misschien zo vrouwonvriendelijk over in dit topic. :P
pi_149845200
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ja mee eens. Of wat ik al eerder aangaf in dit topic. Ik krijg een fotoreactie omdat mijn foto wint in een fototoernooi. En hoor vervolgens helemaal niks meer. Maar zijn dan wel dagelijks online.
Of er zat niets anders tussen, of ze hebben onderhand zoveel contacten dat ze denken zo is het wel even genoeg

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:47 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het komt misschien zo vrouwonvriendelijk over in dit topic. :P
Oke heb je gelijk in.... zijn ook wel leuke/vrolijke/spontane vrouwtjes op Paiq hoor O-)
pi_149845696
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:53 schreef faf het volgende:

[..]

Of er zat niets anders tussen, of ze hebben onderhand zoveel contacten dat ze denken zo is het wel even genoeg

Tja dat zou inderdaad kunnen en dat is prima. Maar stuur dan geen berichtje van goh leuke foto etc.
En dat tweede kan ook nog. Maar doorgaans wordt je dan wel geblokkeerd en dat is nu niet het geval.

Ben ik nou een back-up-boy :') ?
pi_149845857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Tja dat zou inderdaad kunnen en dat is prima. Maar stuur dan geen berichtje van goh leuke foto etc.
En dat tweede kan ook nog. Maar doorgaans wordt je dan wel geblokkeerd en dat is nu niet het geval.

Ben ik nou een back-up-boy :') ?
Die vrouwen krijgen wel om de 5min speeddate verzoeken binnen... en weet ik veel hoeveel oneliners... frustrerend dat het ratio man/vrouw zo extreem is, daardoor is een vrouw welke scoort 4/10 daar een 6/10 waard.

Maar heb het zelf ook... vrouw welke een onliner stuurt of accepteert, als er een paar dagen overheen gaan is het soms weer vaag/bijna vergeten.
pi_149846859
Wat is dit voor mega deprimerend sausage fest?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149846896
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is dit voor mega deprimerend sausage fest?
Sorry ik krijg er ook een slappe worst van ;( :+
pi_149848604
Vrouwen :(
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:11:16 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149851983
quote:
Of we worden oud..... Of veoeger was echt alles beter :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_149859414
Als je zo over online datende vrouwen denkt snap ik wel dat het niet werkt ja.
pi_149862100
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:32 schreef Fripsel het volgende:
Als je zo over online datende vrouwen denkt snap ik wel dat het niet werkt ja.
Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.
bericht of fotobewonderaar, heb je een paar dagen geen tijd is het weer vervaagd. (dit aangezien de vrouwen bestookt worden met reacties).

Als man moet je haast constant online zijn, belangen behartigen/met hand en tand verdedigen om een paar leuke contacten te onderhouden.

p.s.heb al wel gedate via paiq, maar was puur omdat diegene dichtbij woonde of net qua interesses het direct raak was.
pi_149862283
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef faf het volgende:

[..]

Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.
bericht of fotobewonderaar, heb je een paar dagen geen tijd is het weer vervaagd. (dit aangezien de vrouwen bestookt worden met reacties).

Als man moet je haast constant online zijn, belangen behartigen/met hand en tand verdedigen om een paar leuke contacten te onderhouden.

p.s.heb al wel gedate via paiq, maar was puur omdat diegene dichtbij woonde of net qua interesses het direct raak was.
of je moet gewoon echt boeiend zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149862590
quote:

[..]

Jullie mannen hebben het maar zwaar. :')
pi_149862730
Ik ga gewoon naar buiten om leuke meiden te ontmoeten :)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:46:06 #160
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149863162
quote:
Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is. :')

Vrouwen die je constant achter de vodden moet zitten om er wat uit te krijgen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Het is graag of niet, en als het contact écht leuk is komt het ook heus wel van beide kanten. Zo niet, dan is één van de twee gewoon niet echt geïnteresseerd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_149863588
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is. :')

Vrouwen die je constant achter de vodden moet zitten om er wat uit te krijgen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Het is graag of niet, en als het contact écht leuk is komt het ook heus wel van beide kanten. Zo niet, dan is één van de twee gewoon niet echt geïnteresseerd.
Dit! _O_
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:57:54 #162
242666 BeamofLight
pi_149867174
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef DW457 het volgende:
haha, goeie
pi_149867489
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

haha, goeie
Uhhuh, en t wordt nog beter, want t is me nog gelukt ook (L)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2015 20:06:54 ]
pi_149867498
quote:

[..]

Maar ja, jij bent gewoon uberhot EN sociaal handig. Dat maakt een hoop verschil met veel aanwezigen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of we worden oud..... Of veoeger was echt alles beter :D
Beiden, denk ik :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:20:55 #165
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149868030
Uberlief van mn vriendje... tijdens weekendje weg met mn vriendin ( valentijnsweekend) heeft hij me in Amsterdam opgezocht is samenwerking met mn vriendin.. heel cute een etentje geregeld op een boot superromantisch!
life goes on.. be proud of yourself!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:42:07 #166
416020 K44S
The bearded man
pi_149868805
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef DW457 het volgende:

[..]

Uhhuh, en t wordt nog beter, want t is me nog gelukt ook (L)
verklap je truc.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_149870843
quote:

[..]

Nou dat sluit alle vrouwen dan uit he :')
pi_149871227
paar maanden aan het daten, vrouw geeft aan nog geen gevoelens te hebben, geeft aan dat het de laatste x niet goed voelde, maar wil nog wel afspreken ging nu nadenken over dit weekend ze zou het laten weten ben benieuwd..

dit word hem niet dat is overduidelijk :p
pi_149873674
Een nieuwe app ontdekt 'Date-Me' Maar eigenlijk een surrogaat van Waplog.
ABSOLUUT GEEN aanrader. Niet doen. Man wat een bagger, rare mensen en een hoop
viesbakken.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 23:17:43 #170
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_149874220
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef DW457 het volgende:
Waarom zit je dan in dit topic?
pi_149876297
Niet.

Weet ik ook eens hoe het voelt om m'n bek open te trekken (en afgewezen te worden).
pi_149876585
Bij die fototoernooien op Paiq hè.. Waar die fuck zijn die punten op gebaseerd bij je eigen profiel? #DTV
Nee.
pi_149878612
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou dat sluit alle vrouwen dan uit he :')
Alle vrouwen zijn uitgesloten voor jou? :P
pi_149881314
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 02:14 schreef Nammie het volgende:

[..]

Alle vrouwen zijn uitgesloten voor jou? :P
Helaas ;(
  zaterdag 21 februari 2015 @ 10:44:38 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149881932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

Beiden, denk ik :'(
Shit :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_149882107
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 10:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Helaas ;(
Het komt wel goed.
pi_149882161
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:17 schreef zeefje het volgende:

[..]

Het gaat ook om date ervaringen, niet perse alleen datingsite toch?
pi_149882178
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 10:58 schreef Nammie het volgende:

[..]

Het komt wel goed.
Zeg dat nou niet _O-
  zaterdag 21 februari 2015 @ 11:05:45 #179
242666 BeamofLight
pi_149882207
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:01 schreef Nammie het volgende:

[..]

Het gaat ook om date ervaringen, niet perse alleen datingsite toch?
precies; het aankijken van het kassameisje (recht in de ogen) moet hier ook verteld worden
pi_149882499
3e date gehad. Hij wordt steeds leuker maar het is niet alsof ik loop te zwijmelen. En dat is wel het leukste dus ik weet nog steeds niet wat ik er mee moet doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149883664
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:42 schreef K44S het volgende:

[..]

verklap je truc.
Interesse tonen en ontspannen kletsen, daar kom je vaak al een heel eind mee.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:17 schreef zeefje het volgende:

[..]

Zegt de meid met een vriend #hypocriet

Ik vind het interessant om de verhalen te lezen hier.
pi_149883779
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:15 schreef DW457 het volgende:

[..]

Interesse tonen en ontspannen kletsen, daar kom je vaak al een heel eind mee.

[..]

Ha! dat predik ik al een jaar! O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149883837
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Precies! Heel veel spannender dan dat is t niet :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2015 12:21:40 ]
pi_149884341
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
3e date gehad. Hij wordt steeds leuker maar het is niet alsof ik loop te zwijmelen. En dat is wel het leukste dus ik weet nog steeds niet wat ik er mee moet doen
Nog meer daten met hem.. :+ Wat hebben jullie gedaan op de date?
pi_149884549
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:41 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nog meer daten met hem.. :+ Wat hebben jullie gedaan op de date?
ja ik ga ook wel meer daten
Een hapje eten en een drankje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149885146
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ha! Ik predik al 10 jaar dat dat niet werkt :6 Come at me :6
pi_149885172
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het werkt inderdaad ook alleen maar als je leuk bent
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149885175
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je wil vast en zeker te graag ofzo.
pi_149885398
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daarom zo vreemd dat het bij jou zo goed l...... oooow wacht, tieten _O-
pi_149885421
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:19 schreef Nammie het volgende:

[..]

Je wil vast en zeker te graag ofzo.
Als ik niet graag zou willen zou ik er geen behoefte aan hebben he :6
pi_149885498
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het werkt ook wel als je niet leuk bent. Genoeg niet leuke mannen en vrouwen die altijd wel succes hebben.
pi_149885518
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:33 schreef Nammie het volgende:

[..]

Het werkt ook wel als je niet leuk bent. Genoeg niet leuke mannen en vrouwen die altijd wel succes hebben.
Leuk is dan ook per persoon verschillend.
pi_149885562
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Daarom zo vreemd dat het bij jou zo goed l...... oooow wacht, tieten _O-
Ik snap echt jouw probleem niet. Ik kan er ook niks aan doen dat mensen mij leuk vinden. Of nou ja, ik zou een voorbeeld aan jou kunnen nemen maar dat lijkt me ook zo zonde. Verbittert is gewoon niet mijn stijl
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149885676
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap echt jouw probleem niet. Ik kan er ook niks aan doen dat mensen mij leuk vinden. Of nou ja, ik zou een voorbeeld aan jou kunnen nemen maar dat lijkt me ook zo zonde. Verbittert is gewoon niet mijn stijl
Ik ben niet bitter, ik ben mierzoet :6
pi_149886379
Godverdomme man. Ondanks het feit dat ik de afgelopen 3 jaar voor jan lul achter iemand aan heb gehobbeld, moet ik er niet aan dénken zo'n uitgedroogd en verbitterd stuk nageboorte te zijn of te spelen als Faxie. Als ik die fase bereik, mogen ze me gewoon neerschieten.
pi_149886542
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme man. Ondanks het feit dat ik de afgelopen 3 jaar voor jan lul achter iemand aan heb gehobbeld, moet ik er niet aan dénken zo'n uitgedroogd en verbitterd stuk nageboorte te zijn of te spelen als Faxie. Als ik die fase bereik, mogen ze me gewoon neerschieten.
*noted* We houden je in de gaten...
pi_149886651
quote:
Nee jij trekt volle zalen _O-
pi_149886661
Nou nou nou
pi_149886734
Vanavond m'n 2e date met het meisje van eerder deze week *O*
Dit keer ga ik naar haar toe, heb er iig veel zin in O+
pi_149886740
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee jij trekt volle zalen _O-
:').
pi_149886756
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

:').
Nog geneukt?
pi_149886994
Trouwens he. Nu Tinder die 24 uurs tijdklok heeft voordat je weer kan swipen... Zal dat te omzeilen zijn door de tijdzone van je telefoon anders in te stellen ?
pi_149887077
quote:
Wtf. Dit is wel een beetje naar.
pi_149887144
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:32 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wtf. Dit is wel een beetje naar.
Echt he :'(

En dat terwijl ze zelf vaak heel erg verzuurd doen :{
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:35:21 #205
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_149887181
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Arme jongen.
pi_149887264
Potverdilleme :( !
pi_149887288
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij reageert ook weer naar. Maar ik mis wellicht een voorgeschiedenis. :P
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:43:16 #208
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149887434
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:38 schreef Nammie het volgende:

[..]

Jij reageert ook weer naar. Maar ik mis wellicht een voorgeschiedenis. :P
Jaren van single-leven-frustratie, ongetwijfeld ;)
pi_149887605
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens he. Nu Tinder die 24 uurs tijdklok heeft voordat je weer kan swipen... Zal dat te omzeilen zijn door de tijdzone van je telefoon anders in te stellen ?
Tinder heeft wat?!
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:00:47 #210
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_149887963
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:48 schreef DW457 het volgende:

[..]

Tinder heeft wat?!
Een tijdklok.
pi_149887983
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:48 schreef DW457 het volgende:

[..]

Tinder heeft wat?!
Als je een aantal keer mensen naar rechts hebt geveegd duurt het 24 uur voordat je weer mag 'vegen'.
pi_149888029
Geen last van. Veeg alles naar links en heb toch geen matches.
pi_149888072
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:03 schreef Faxie het volgende:
Geen last van. Veeg alles naar links en heb toch geen matches.
Wat een pessimisme zeg.

Waarom heb je Tinder als je toch geen match wil hebben ?
pi_149888085
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Als je een aantal keer mensen naar rechts hebt geveegd duurt het 24 uur voordat je weer mag 'vegen'.
Ghehehe, oh, das echt lame :')
pi_149888109
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Wat een pessimisme zeg.

Waarom heb je Tinder als je toch geen match wil hebben ?
Maakte een grapje, gebruik het al zeker een half jaar al niet meer ;)

omdat ik toch geen matches had :'(
pi_149888121
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:05 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ghehehe, oh, das echt lame :')
Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen liken, je 10 piek moet dokken :')
Heel die app stroomt leeg.
pi_149888163
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ooh haha dacht al :P

Ken je de (gr)app 'Drogeer' ? :P Die heeft 100% match (fixing) :+ _O- :P
pi_149888179
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen linken, je 10 piek moet dokken :')
Of word kritischer? Niks mis mee. Ik snap alles liken sowieso niet
Als ik een half uur zou tinderen kom ik nog niet verder dan 5 likes of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149888180
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je had wel matches. :{w
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149888262
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ooh haha dacht al :P

Ken je de (gr)app 'Drogeer' ? :P Die heeft 100% match (fixing) :+ _O- :P
Zal die eens proberen, klinkt goed :D
pi_149888271
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen liken, je 10 piek moet dokken :')
10 piek?! Wow! Das best wel heel erg veel...
pi_149888274
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je had wel matches. :{w
Sssst :{w
pi_149888303
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Of word kritischer? Niks mis mee. Ik snap alles liken sowieso niet
Als ik een half uur zou tinderen kom ik nog niet verder dan 5 likes of zo
En wat voor een percentage van je likes leverde een match op?
pi_149888325
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:13 schreef DW457 het volgende:

[..]

10 piek?! Wow! Das best wel heel erg veel...
Of Euro hoe je het maar noemen wil. Voor Tinder vind ik het te veel. Heb het er niet voor over.
pi_149888467
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

En wat voor een percentage van je likes leverde een match op?
Dat is wel veranderd sinds de update :P
Eerst 100%, ik heb het daarna niet meer geteld maar ik krijg hem wel eens niet terug nu
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149888539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is wel veranderd sinds de update :P
Eerst 100%, ik heb het daarna niet meer geteld maar ik krijg hem wel eens niet terug nu
100.... -O-

Wat bedoel je 'niet terug' ?
pi_149888605
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

100.... -O-

Wat bedoel je 'niet terug' ?
Dat ik iemand like en dat dat niet wederzijds is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149888652
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet.

Weet ik ook eens hoe het voelt om m'n bek open te trekken (en afgewezen te worden).
:'(

:*
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:25:59 #229
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149888685
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurde ;) ...ik heb een vriendin van me wel eens bij nummer 150 of 200 nog steeds matches zien hebben als ze een tijdje niet op tinder geweest was

...en ach, dat geld en die 24 uurs klok...hoeveel matches heb je nodig? Ik ben nog niet tegen die klok aangelopen in ieder geval...
pi_149888757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurde ;) ...ik heb een vriendin van me wel eens bij nummer 150 of 200 nog steeds matches zien hebben als ze een tijdje niet op tinder geweest was

...en ach, dat geld en die 24 uurs klok...hoeveel matches heb je nodig? Ik ben nog niet tegen die klok aangelopen in ieder geval...
Het is nu vooral lastiger bij te houden omdat ik soms opeens een match krijg na een week of zo.
Ik heb geen blaadje naast mijn mobiel liggen waar ik iedereens naam op schrijf en wanneer het raak is...

Sowieso tinder ik alleen als ik me echt heel erg verveel :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:30:27 #231
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149888856
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het is nu vooral lastiger bij te houden omdat ik soms opeens een match krijg na een week of zo.
Ik heb geen blaadje naast mijn mobiel liggen waar ik iedereens naam op schrijf en wanneer het raak is...

Sowieso tinder ik alleen als ik me echt heel erg verveel :@
1st world problems! :P

Maar inderdaad...een paar chats tegelijk is meer dan genoeg, en soms zit je niet te wachten op plotseling opduikende nieuwelingen...voordeel voor mij is dat vrouwen zelden of nooit een gesprek beginnen uit zichzelf :')
pi_149888912
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:'(

:*
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.
pi_149888928
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.
_O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149888954
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ow op die manier
pi_149889001
quote:

[..]

Wordt er tenminste nog iets gevuld ;(
pi_149889005
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Hahaha dan like je toch ook gewoon iedereen. :P
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:35:28 #237
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149889041
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:34 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hahaha dan like je toch ook gewoon iedereen. :P
huh?
pi_149889160
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

huh?
Als je 150-200 matches hebt. Dan like je gewoon maar door
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:49:14 #239
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149889469
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:39 schreef Nammie het volgende:

[..]

Als je 150-200 matches hebt. Dan like je gewoon maar door
Nee...als er geen echte leuke tussen zaten, likete ze er eens in de 20-30 eentje om te kijken of het nog steeds matches waren, en die blockte ze dan meteen...en dat ging maar door...
pi_149889519
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:49 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Nee...als er geen echte leuke tussen zaten, likete ze er eens in de 20-30 eentje om te kijken of het nog steeds matches waren, en die blockte ze dan meteen...en dat ging maar door...
Ik denk dat ze meer bedoeld dat 200 mensen in je 'like' lijstje hebben staan niet zo zinvol is. Je praat toch niet met allemaal? Laat staan dat je ze allemaal gaat daten?

In het begin deed ik het ook, toch een beetje een 'snoepwinkel' gevoel. En het spelletje was gewoon leuk
Maar nu ga ik niet meer mensen liken als ik al een aantal mensen heb met wie het gewoon leuk is.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:23:26 #241
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149890530
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer bedoeld dat 200 mensen in je 'like' lijstje hebben staan niet zo zinvol is. Je praat toch niet met allemaal? Laat staan dat je ze allemaal gaat daten?

In het begin deed ik het ook, toch een beetje een 'snoepwinkel' gevoel. En het spelletje was gewoon leuk
Maar nu ga ik niet meer mensen liken als ik al een aantal mensen heb met wie het gewoon leuk is.
Oh nee, natuurlijk niet...wat moet je met zo'n lijst...een paar is genoeg...wat ik zei is dat ze er zo 200 achter elkaar kon swipen en dat het allemaal matches waren, als ze wilde...
pi_149890828
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:23 schreef Abbadon het volgende:
een paar is genoeg...
Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is. :')
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:38:11 #243
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149890926
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is. :')
Ik heb het over chatten...niet over daten :) als ik een date heb, en het is leuk, dan date ik niemand anders op dat moment...veel te veel gedoe, en ook niet eerlijk...ik wil er mijn volledige aandacht bij hebben, anders kan ik het net zo goed laten...
pi_149890952
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Nammie het volgende:

[..]

Oh maar dat herken ik ook wel. 9/10 keer is er wel backupboy/girl in het spel. Maar goed dat komt door de simpelheid van het krijgen van zoiets.
pi_149891003
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik heb het over chatten...niet over daten :) als ik een date heb, en het is leuk, dan date ik niemand anders op dat moment...veel te veel gedoe, en ook niet eerlijk...ik wil er mijn volledige aandacht bij hebben, anders kan ik het net zo goed laten...
Ohja, maar ik chat met mensen die ik al heb gezien zeg maar. Zo deed ik dat ook via Tinder. Maar als je elkaar nog nooit hebt gezien is het inderdaad logisch dat je een paar mensen hebt waarmee je praat.

Kijk, het is best eerlijk om te doen hoor, daten met meerdere personen. Maar ik vind het stom. :P
pi_149891058
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Oh maar dat herken ik ook wel. 9/10 keer is er wel backupboy/girl in het spel. Maar goed dat komt door de simpelheid van het krijgen van zoiets.
Ja, precies en dat begrijp ik ook wel. Maar ik leef in een soort romantische wereld dat ik het niet zo wil hebben. :+

Maar goed, ik heb er niks over te zeggen. :P
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:45:00 #247
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149891103
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:41 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ohja, maar ik chat met mensen die ik al heb gezien zeg maar. Zo deed ik dat ook via Tinder. Maar als je elkaar nog nooit hebt gezien is het inderdaad logisch dat je een paar mensen hebt waarmee je praat.

Kijk, het is best eerlijk om te doen hoor, daten met meerdere personen. Maar ik vind het stom. :P
Ik heb er ook geen probleem mee als anderen het doen, meerdere personen daten, maar voor mij werkt het niet...
pi_149891128
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:42 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja, precies en dat begrijp ik ook wel. Maar ik leef in een soort romantische wereld dat ik het niet zo wil hebben. :+

Maar goed, ik heb er niks over te zeggen. :P
Same here, ik snap het wel, maar vind het ook best wel raar. En helemaal in dat wereldje haha ik heb een bepaald idee van het leuk hebben en wil daarin geen surrogaatmaatje zijn of vervanging van. Als je dan zegt interesse te hebben toon dat dan ook en laat me niet links liggen. :+
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:49:02 #249
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149891217
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Same here, ik snap het wel, maar vind het ook best wel raar. En helemaal in dat wereldje haha ik heb een bepaald idee van het leuk hebben en wil daarin geen surrogaatmaatje zijn of vervanging van. Als je dan zegt interesse te hebben toon dat dan ook en laat me niet links liggen. :+
Ja, zo sta ik er ook in...graag of niet...ik ga niet achter iemand aanlopen die geen interesse toont...als het niet gelijk op gaat, dan hoeft het van mij niet...en dat hoeft niet per se na één date, maar als het leuk is, dan wel vrij snel...
pi_149891458
Jammer dat Nikkie al bezet is zeg.
pi_149891472
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O-
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:10:51 #252
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149891841
quote:
[img]ht
[..]tp://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 21 februari 2015 13:33 schreef Nammie het volgende:

Check ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:

[..]

Mag ik vast een katten-date met je plannen?
pi_149892303
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Oh nee, natuurlijk niet...wat moet je met zo'n lijst...een paar is genoeg...wat ik zei is dat ze er zo 200 achter elkaar kon swipen en dat het allemaal matches waren, als ze wilde...
ja dat kon ik eerst ook omdat ik alleen mensen kreeg die mij aal gehad hadden. Sinds de update is dat niet meer zo. Vandaar dat ik soms pas na een week een match heb
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:56:45 #254
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149892954
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja dat kon ik eerst ook omdat ik alleen mensen kreeg die mij aal gehad hadden. Sinds de update is dat niet meer zo. Vandaar dat ik soms pas na een week een match heb
Wat dat betreft is die update wel ok...mensen moeten wat selectiever zijn met liken...
  zaterdag 21 februari 2015 @ 19:35:08 #255
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149895806
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
want?
life goes on.. be proud of yourself!
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:02:52 #256
242666 BeamofLight
pi_149896758
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:35 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

want?
...
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:27:55 #257
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_149897670
Het lijkt wel alsof mijn locatie van tinder op een plek in America staat..

Krijg heel veel engels talige meiden, maar ook af en toe Nederlandse.

Ik merk het ook, want ik krijg bijna geen matches meer. Nog meer mensen hier last van?

Ik heb al geprobeerd opnieuw in te loggen etc maar tevergeefs.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_149897862
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:27 schreef Basxt het volgende:
Het lijkt wel alsof mijn locatie van tinder op een plek in America staat..

Krijg heel veel engels talige meiden, maar ook af en toe Nederlandse.

Ik merk het ook, want ik krijg bijna geen matches meer. Nog meer mensen hier last van?

Ik heb al geprobeerd opnieuw in te loggen etc maar tevergeefs.
Ik heb vooral last van die tijdklok dat ke 24 uur moet wachten voordat je weer kan stemmen.
Maar vorig jaar toen ik nog actief Tinderde had ik heel vaak heel veel Duitsers :P
  zondag 22 februari 2015 @ 10:40:12 #259
416020 K44S
The bearded man
pi_149912667
Tijd geleden niks gedate en gisteravond niks te doenn zij okm niet dus klein Verslag; met bus en trein (achteraf had ik net zo goed de auto kunnen pakken maar ok) naar haar huisje met fles wijn. Ze doet de deur open en schrikt 😜. Want het was een donkere gang. Goed.. 3 normale kussen en we trekken de fles wijn open.. wat een bocht!! Dus ze heeft nog een biertje over en verdeeld ze... en toen begonnen we over echt van alles te praten de sfeer is goed.
Na enige tijd gaat ze toch maar een sigaartje roken en eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo erg.-eerste afknapper is normaal gesproken roken-
Ze verontschuldigd zich zelf daar zelfs voor (ze had eigenlijk belooft om niet te roken waar ik bij ben).
Nog meer praten volgt en het is een ontspannen sfeer. Uit eindelijk stelt ze voor om me naar huis te brengen en dat doen we ook maar. Inmiddels half 4 en ik lig in mn bed.

Al met al is t helaas voor herhaling vatbaar 😜
pi_149912796
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:40 schreef K44S het volgende:
Tijd geleden niks gedate en gisteravond niks te doenn zij okm niet dus klein Verslag; met bus en trein (achteraf had ik net zo goed de auto kunnen pakken maar ok) naar haar huisje met fles wijn. Ze doet de deur open en schrikt 😜. Want het was een donkere gang. Goed.. 3 normale kussen en we trekken de fles wijn open.. wat een bocht!! Dus ze heeft nog een biertje over en verdeeld ze... en toen begonnen we over echt van alles te praten de sfeer is goed.
Na enige tijd gaat ze toch maar een sigaartje roken en eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo erg.-eerste afknapper is normaal gesproken roken-
Ze verontschuldigd zich zelf daar zelfs voor (ze had eigenlijk belooft om niet te roken waar ik bij ben).
Nog meer praten volgt en het is een ontspannen sfeer. Uit eindelijk stelt ze voor om me naar huis te brengen en dat doen we ook maar. Inmiddels half 4 en ik lig in mn bed.

*grinnik* Jij brengt hele slechte wijn mee en zij rookt dikke sigaren? Weten jullie zeker dat jullie niet allebei op hetzelfde geslacht vallen? :+
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 februari 2015 @ 10:52:18 #261
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_149912838
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:40 schreef K44S het volgende:

Helaas voor herhaling vatbaar?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 22 februari 2015 @ 11:13:31 #262
416020 K44S
The bearded man
pi_149913172
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:49 schreef DW457 het volgende:

[..]

*grinnik* Jij brengt hele slechte wijn mee en zij rookt dikke sigaren? Weten jullie zeker dat jullie niet allebei op hetzelfde geslacht vallen? :+
gehehe. Ik ben helemaal geen wijn drinker en probeerde het maar eens. Vonden het allebei niet te zuipen. dus toen maar het biertje geopend
  zondag 22 februari 2015 @ 11:14:01 #263
416020 K44S
The bearded man
pi_149913179
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:52 schreef Paul het volgende:

[..]

Helaas voor herhaling vatbaar?
normaliter is roken voor mij een absolute no-go. En date ik dus geen rokers.

Maar heb dr geappt dat ik een 2e date wel zie zitten.

[ Bericht 4% gewijzigd door K44S op 22-02-2015 11:19:54 ]
pi_149914151
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:14 schreef K44S het volgende:

[..]

normaliter is roken voor mij een absolute no-go. En date ik dus geen rokers.

Maar heb dr geappt dat ik een 2e date wel zie zitten.
Sigaretten mogen dus niet, maar dikke sigaren wel? Vanwaar die uitzondering?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 12:12:32 ]
pi_149914162
-oeps, verkeerde knopje

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 12:12:05 ]
  zondag 22 februari 2015 @ 12:12:05 #266
242666 BeamofLight
pi_149914187
Niet inzien dat ze hintte naar een pijpbeurt
  zondag 22 februari 2015 @ 12:13:18 #267
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149914222
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:11 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik vind roken wel een no-go maar een sigaret (of sigaartje) op z'n tijd moet kunnen wat mij betreft. Zelf rook ik niet trouwens en date liever ook niet met een vaste rookster... Toch wel een beetje ranzig, alleen al die rookgeur in je kleding, bah!

Al moet ik de eerste vrouw die sigaren rookt nog tegenkomen :D
  zondag 22 februari 2015 @ 12:43:45 #268
416020 K44S
The bearded man
pi_149914866
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:10 schreef DW457 het volgende:

[..]

Sigaretten mogen dus niet, maar dikke sigaren wel? Vanwaar die uitzondering?
typfoutje in de tekst. bedoelde een sigaretje.
pi_149915714
Leuk man, principes :')
pi_149915787
Wijven die roken :')

Ordinair. Ze hebben meestal ook een -a als laatste letter van de voornaam.
Manuela, Priscilla, Sheyla etc.
U MAD?
pi_149915836
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Wijven die roken :')

Ordinair. Ze hebben meestal ook een -a als laatste letter van de voornaam.
Manuela, Priscilla, Sheyla etc.
ik las laatst een onderzoek dat mensen met een a op het eind van de naam succesvoller zijn ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149921965
Wordt gewoon volledig genegeerd op whatsapp. Terug bij af dus :')
pi_149922236
En ik dacht ECHT dat dit de keer was dat het anders zou lopen zeg.
pi_149922696
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik dacht ECHT dat dit de keer was dat het anders zou lopen zeg.
:D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149923101
Gesprek op een niet nader te noemen datingsite:

Hij: Geen foto?
Ik: Nee
Hij: Selfie?
Ik: Nee dat zie je toch?
Hij: Maak er anders een?
etc etc.

Dit is hem O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149923663
Even een kort verslag van de afgelopen dagen;

Het korfbalmeisje; Donderdag date 3 mee gehad. Bij mij thuis. De planning was dat zij voor ons zou koken. Is er niet van gekomen. Toen maar buiten de deur wat gegeten. Heel veel geknuffeld, veel gezoend (weer met tong) en veel naar haar geluisterd. We hebben ons beiden enorm vermaakt. Ze is erg leuk. O+ Woensdag zie ik haar weer. *O* Kan toch wel spreken van een licht WOW-gevoel©.

Het zwemmeisje; Haar ken ik via via al wat langer. Hadden elkaar een lange tijd niet gezien. Dus afgesproken dat ik naar haar stad af zou reizen. Eenmaal daar aangekomen (gisteren dus) zijn we de stad ingegaan voor een drankje. Daarna samen boodschappen gedaan. Zij heeft voor ons gekookt. Daarna hebben we heel lang zitten praten. Ook met haar wat geknuffeld. Was gezellig.

Het handbalmeisje; Iemand waarmee ik al een maand mee klets op Paiq. Vanwege drukke agenda's aan beide kanten niet eerder de kans gehad om wat mee af te spreken. De 1e date stond voor vandaag gepland. Maar ging niet door. Donderdag vroeg ze of we de date konden verzetten naar een latere datum vanwege het plotse overlijden van haar oom. (en ja, net als de mensen die hier wat langer lezen dacht ik zelf ook aan het ''oommeisje'' :') ).

Tussendoor nog een grappig gesprek gehad met een treinmeisje die aan het zingen was en obvious geflirt van het catering-meisje in de trein en wat ander simpel contact, maar verder niks date-topic-waardig gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 17:06:10 ]
pi_149923682
Ik stel de vraag nog maar eens...

quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Deezertje het volgende:
Wordt gewoon volledig genegeerd op whatsapp. Terug bij af dus :')
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_149923736
En een dikke gepatenteerde Goed bezig! voor Weissman natuurlijk.
pi_149923797
Much appreciated, Joe!
pi_149924100
quote:
3s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik stel de vraag nog maar eens...

[..]

[..]

Geen idee. Gesprekken komen en blijven vaak goed op gang. Stuur niet zoveel berichten meer als eerder dus ben daar al flink mee gematigd zodat ze zelf wel wat sturen in de loop van de dag als ze niks gehoord hebben. Afspreken stel ik vaak zelf voor omdat je anders maar blijft appen zonder date en als de ander dan wel met iemand anders date in real loop je natuurlijk een keer de kans om niet meer interessant te zijn. Mijn berichten zijn wel gelezen zie ik en ze blijft online komen dus simpelweg geen zin of tijd om wat terug te sturen is het denk ik niet.

Zou dus een date hebben met meisje waar ik al 5 weken mee app (en ja, ze bestaat echt) maar die is weer verschoven. Aan alles voel ik helaas gewoon dat er een ander is en ze blijkbaar daar wel mee date en kijkt hoe dat loopt voordat ze met mij gaat daten... Maar zij gooit het op: ik spreek niet meer zo snel af want de klik valt in real vaak tegen, dus wil eerst appcontact opbouwen... :')
pi_149924288
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:

Het korfbalmeisje; Donderdag date 3 mee gehad. Bij mij thuis. De planning was dat zij voor ons zou koken. Is er niet van gekomen. Toen maar buiten de deur wat gegeten. Heel veel geknuffeld, veel gezoend (weer met tong) en veel naar haar geluisterd. We hebben ons beiden enorm vermaakt. Ze is erg leuk. O+ Woensdag zie ik haar weer. *O* Kan toch wel spreken van een licht WOW-gevoel©.

Het zwemmeisje; Haar ken ik via via al wat langer. Hadden elkaar een lange tijd niet gezien. Dus afgesproken dat ik naar haar stad af zou reizen. Eenmaal daar aangekomen (gisteren dus) zijn we de stad ingegaan voor een drankje. Daarna samen boodschappen gedaan. Zij heeft voor ons gekookt. Daarna hebben we heel lang zitten praten. Ook met haar wat geknuffeld. Was gezellig.

Het handbalmeisje; Iemand waarmee ik al een maand mee klets op Paiq. Vanwege drukke agenda's aan beide kanten niet eerder de kans gehad om wat mee af te spreken. De 1e date stond voor vandaag gepland. Maar ging niet door. Donderdag vroeg ze of we de date konden verzetten naar een latere datum vanwege het plotse overlijden van haar oom. (en ja, net als de mensen die hier wat langer lezen dacht ik zelf ook aan het ''oommeisje'' :') ).

Tussendoor nog een grappig gesprek gehad met een treinmeisje die aan het zingen was en obvious geflirt van het catering-meisje in de trein en wat ander simpel contact, maar verder niks date-topic-waardig gebeurd.
Handbal en korfbal is wel te verwarrend hoor :P

Maar tof!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149925059
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:19 schreef rhubarbje het volgende:

Maar tof!
Voor jou/jullie misschien wel. Ik verwar mijn dames niet. Nooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 17:39:51 ]
  zondag 22 februari 2015 @ 18:13:50 #283
242666 BeamofLight
pi_149926250
Guess who's back
pi_149926650
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
Gesprek op een niet nader te noemen datingsite:

Hij: Geen foto?
Hij: Selfie?
Ik: Nee dat zie je toch?
Hij: Maak er anders een?
etc etc.

Dit is hem O+
Daar word ik zo schijtziek van he. Dat je iets (nog) geen goed idee vindt en dat het vanaf dat moment alleen nog maar over dat onderwerp gaat. Nu is dit daar niet heeeeel exemplarisch voor, want dit was nog geen gesprek, maar ik moet er toch aan denken.

quote:

[..]

Vertel eens meer.
pi_149926829
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daar word ik zo schijtziek van he. Dat je iets (nog) geen goed idee vindt en dat het vanaf dat moment alleen nog maar over dat onderwerp gaat. Nu is dit daar niet heeeeel exemplarisch voor, want dit was nog geen gesprek, maar ik moet er toch aan denken.

[..]

Vertel eens meer.
Nee maar ik snap geloof ik wel wat je bedoeld
Ze denken dat als ze het maar 100x op een andere manier vragen opeens alles anders gaat zijn :?
Terwijl ze alleen maar irritanter worden en nog minder kans krijgen op wat ze van je willen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149926845
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar tof!
Ze zijn goed met ballen en weten te scoren...ik zie alleen maar voordelen!
  zondag 22 februari 2015 @ 18:32:19 #287
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149926966
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee maar ik snap geloof ik wel wat je bedoeld
Ze denken dat als ze het maar 100x op een andere manier vragen opeens alles anders gaat zijn :?
Terwijl ze alleen maar irritanter worden en nog minder kans krijgen op wat ze van je willen
Maar waarom geen foto?
pi_149927102
Goed dat moeten we ook maar in de volgende OP opnemen hoor :')
pi_149927125
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Maar waarom geen foto?
Zit je nu te pesten?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 februari 2015 @ 18:37:41 #290
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149927152
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zit je nu te pesten?
Ik stel een logische vraag.

Ook omdat je anderen vaak vraagt foto's te DMen. Het is geen aanval, gewoon interesse tonen :)
pi_149927204
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:

Ook omdat je anderen vaak vraagt foto's te DMen. Het is geen aanval, gewoon interesse tonen :)
Smooth man. Jij komt er wel.
pi_149927235
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Vaak :P Alleen fripsel laatst

Het ding is meer, dat ik dat elk topic opnieuw uit kan gaan leggen :P
Open relatie -> niet iedereen weet dat/vind dat oke (werk) -> geen foto's op datingsites
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 februari 2015 @ 18:40:56 #293
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149927279
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Smooth man. Jij komt er wel.
Ik ben er al.

quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Open relatie -> niet iedereen weet dat/vind dat oke (werk) -> geen foto's op datingsites
Duidelijk.
pi_149927522
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Herinnert mij eraan dat ik er nog een tegoed heb van je.
pi_149927734
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:21 schreef Feddd het volgende:
Vanavond m'n 2e date met het meisje van eerder deze week *O*
Dit keer ga ik naar haar toe, heb er iig veel zin in O+
Gisteren de 2e date gehad.
Samen eerst een wandeling gemaakt, beetje gekletst over van alles en nog wat, en nog wat meer.
Weer bij haar thuis aangekomen een filmpje aangezet en lekker op de bank samen tegen elkaar aangezeten en gekeken.
Begonnen met kussen, van het een kwam het ander en toen werd ik vanmorgen niet thuis wakker :o O-)
pi_149929374
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:

Vertel je geheim _O_
  zondag 22 februari 2015 @ 19:58:13 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149929812
Voorlopig komen er geen date verhalen meer van mij in ieder geval.
pi_149929987
Zonde Yats, dit topic zal niet meer hetzelfde zijn zonder al die doldwaze avonturen. Het ga je goed, gozer.
  zondag 22 februari 2015 @ 20:06:02 #299
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149930093
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zonde Yats, dit topic zal niet meer hetzelfde zijn zonder al die doldwaze avonturen. Het ga je goed, gozer.
Sarcasme, gotta love it
  zondag 22 februari 2015 @ 20:07:16 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149930125
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:58 schreef yats het volgende:
Voorlopig komen er geen date verhalen meer van mij in ieder geval.
Waarom niet?
  zondag 22 februari 2015 @ 20:07:31 #301
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149930131
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')