Jawel. Ik kreeg kort na het aanmaken een weergave dat ik moest betalen om verder te kunnen likenquote:
Ik doe nog wel eens foto toernooitjes. En krijg wekelijks nog wel een fotoreactie van een meisje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
Hoezo heb je geen foto op Paiq dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of gewoon logisch in mijn geval
Ik vind dat altijd nogal raar als iemand geen foto heeft :/ Kan hij wel lekker gaan bekijken hoe jij eruitziet maar je ziet niks terug.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen foto op Paiq dan?
Ja precies.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd nogal raar als iemand geen foto heeft :/ Kan hij wel lekker gaan bekijken hoe jij eruitziet maar je ziet niks terug.
Dat heb ik ook. Het is wel prettig om te weten met wie je te maken hebt. Hoewel het vaak niet veel zegt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:23 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja precies.
Plus je gaat toch vermoeden dat er iets mis is met de persoon, ik tenminste.
Dat ja, maar bovendien heb je geen idee hoe die persoon er uit ziet, en is er misschien qua uiterlijk helemaal geen klik. Dan zit je toch een tijd voor niks te chatten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Het is wel prettig om te weten met wie je te maken hebt. Hoewel het vaak niet veel zegt.
Er bestaat ook nog altijd een kans dat het een lolbroek is met een nep-account.
Noem eens een voorbeeld van een goede reden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:46 schreef MissGump het volgende:
Of je hebt natuurlijk gewoon een goede reden waarom je niet direct herkend wil worden.
Een publieke functie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van een goede reden?
Al deze redenen ben ik nog niet tegen gekomen voor het geen foto hebben. Het waren altijd vreemdgangers. Ik vind de meeste ook nogal vergezocht eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:52 schreef MissGump het volgende:
[..]
Een publieke functie.
Een open relatie waar niet iedereen van hoeft te weten.
Een verleden met een stalker.
Een bekende nederlander zijn.
Zoek nu het topic nog even door voor Rhu haar reden om geen foto te hebben. Dan ben je er tenminste al 1 van de 4 tegengekomen, en hoef je er niet eens zo ver voor te zoeken ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Al deze redenen ben ik nog niet tegen gekomen voor het geen foto hebben. Het waren altijd vreemdgangers. Ik vind de meeste ook nogal vergezocht eerlijk gezegd.
Haha ja inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:28 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat ja, maar bovendien heb je geen idee hoe die persoon er uit ziet, en is er misschien qua uiterlijk helemaal geen klik. Dan zit je toch een tijd voor niks te chatten.
Dat is ook zeker lullig ja !quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:03 schreef Deezertje het volgende:
Nog erger is wel foto's hebben en profielbezoeken maar dat iedereen je negeert. Das ook lullig :p
Dan ben je gewoon niet heel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:03 schreef Deezertje het volgende:
Nog erger is wel foto's hebben en profielbezoeken maar dat iedereen je negeert. Das ook lullig :p
Staat dat dan meteen vast?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:10 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet heel aantrekkelijk.
Dus als je er niet sexy uitziet ben je gedoemd alleen te blijven omdat ze al afhaken bij een plaatje? Ook al heb je het leukste karakter van Nederland?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:10 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet heel aantrekkelijk.Vervelend, maar iedereen weet als het goed is wel hoe hij/zij eruitziet en hoe goed of slecht hij/zij in de markt ligt.
Mja, aan kortzichtige mensen heb je sowieso niets. Niet alles draait om uiterlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Als iedereen je negeert, denk ik wel dat je voor de meeste mensen onaantrekkelijk bent.
Nee maar dan moet je ook niet meedoen aan een online vleeskeuring.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus als je er niet sexy uitziet ben je gedoemd alleen te blijven omdat ze al afhaken bij een plaatje? Ook al heb je het leukste karakter van Nederland?
Precies, laat de kortzichtige mij maar mooi voorbij lopen. Van een mooi "bord" eet je nooit alleen. Doe mij maar diepgang, biedt zoveel meerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mja, aan kortzichtige mensen heb je sowieso niets. Niet alles draait om uiterlijk.
Nouja, dat hoeft niet altijd zo te zijn. Een leuke foto in een gezellige setting ipv bijvoorbeeld een pasfoto doet soms ook al wonderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:10 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet heel aantrekkelijk.
Nee, maar iemand moet er wel een beetje leuk uitzien als je wil daten enzo toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mja, aan kortzichtige mensen heb je sowieso niets. Niet alles draait om uiterlijk.
Mwah.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:31 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, maar iemand moet er wel een beetje leuk uitzien als je wil daten enzo toch?
Nee, want het is vaak soort zoekt soort. Dat klinkt stom he, maar een heel knap iemand valt nie snel op een heel lelijk iemand. Maar iemand van hetzelfde uiterlijk of hoe je dat ook wil noemen, wel op iemand met hetzelfde uiterlijk. Ik weet hoe naar het klinkt hoor, maar denk dat het zo werkt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus als je er niet sexy uitziet ben je gedoemd alleen te blijven omdat ze al afhaken bij een plaatje? Ook al heb je het leukste karakter van Nederland?
Dat heb ik ondervonden. Ik dacht eerst dat het een carnavalsgrap was. Maar nu na 5 likes moet ik dokken. Zelfs die automatische-likers zijn nu aangepast en crashenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:57 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Tinder is expert in het verliezen van gebruikers met hun Plus mogelijkheid
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Als alles zo door blijft gaan, dan hoef ik geen date-ervaringen meer te delen.
Badoo?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar is er nu er voor Tinder betaald moet worden een concurrent-app die wel gratis is ?
Nog geen idee. Zat gewoon goed qua intuïtie, helaasch. Rebound zoeker. Geen centje pijn van maar leuk is anders die emotioneel incontinente heren die na een maandje of twee alweer als een hijgende lassie oh zo serieus op zoek zijn. Had beter moeten wetenquote:
Ja dat had ik. Probleem daar is dat er steeds vaker en meer meisjes zitten van 13 tot 16. En jonger dan 20 wil ik eigenlijk niet gaan.quote:
Wat maakt dat nou uit? Is toch lachen. Het was per slot van rekening eerst Grinder en toen kwam Tinder pas.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee nog nooit. Straks word ik nog door een homo herkend in de supermarkt. Lekker awkward dan.
Maar is er nu er voor Tinder betaald moet worden een concurrent-app die wel gratis is ?
OkCupid vind ik bijvoorbeeld weer geen bal aan en is behoorlijk prijzig.
Grinder? Hotornot? Badoo/Blendr?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee nog nooit. Straks word ik nog door een homo herkend in de supermarkt. Lekker awkward dan.
Goedzo, stadswandeling viel in goede aarde? Of was jij dat niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Het kan grappig zijn, maar zou me ook wel lullig voelen haha. Ja oké, maar het zijn maar heel weinig swipes die je gratis krijgt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Is toch lachen. Het was per slot van rekening eerst Grinder en toen kwam Tinder pas.
Er hoeft voor Tinder nog steeds niet betaald te worden. Wel voor extra swipes.
HotorNot heeft hetzelfde 'probleem' als Badoo. Veel te jonge meisjes daar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Grinder? Hotornot? Badoo/Blendr?
OK is juist gratis en behoorlijk succesvol hier. Als je zelf wat vragen invult zie je ook de antwoorden van een ander en scheelt dat weer een heel riedeltje aan standaardvragen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik wist niet dat het er nog maar vijf zijn, da's dan wel weinig ja. Van Okcupid wist ik ook niet dat het nu betaald is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het kan grappig zijn, maar zou me ook wel lullig voelen haha. Ja oké, maar het zijn maar heel weinig swipes die je gratis krijgt.
[..]
HotorNot heeft hetzelfde 'probleem' als Badoo. Veel te jonge meisjes daar.
En als ze enigszins in mijn leeftijdscategorie passen, spreken ze me niet echt aan.
Als je bijvoorbeeld wilt zien wie jou geliked heeft kost je dat veel duiten. En ander ben je ellen lang bezig met uitvinden wie het nou wasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het er nog maar vijf zijn, da's dan wel weinig ja. Van Okcupid wist ik ook niet dat het nu betaald is.
Je kunt de zogeheten serieuze datingsites proberen. Heb ik zelf wel goede ervaringen mee.
Jij zou toch nog met GibsonLesPaul88 gaan daten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het er nog maar vijf zijn, da's dan wel weinig ja. Van Okcupid wist ik ook niet dat het nu betaald is.
Je kunt de zogeheten serieuze datingsites proberen. Heb ik zelf wel goede ervaringen mee.
Doe je dat ook? Als ik naar mezelf kijk; wanneer een man "leuk lult" is uiterlijk veel minder belangrijk opeens. Wanneer iemand geen boe of bah zegt of alleen maar over zichzelf praat dan is de blokkeerknop veel sneller gevonden. Aantrekkelijk of niet. Je moet bereid zijn om in iets te investeren ondanks dat je niet weet hoe het afloopt. Maakt het interessant maar de kans is er ook dat het niets wordt. Hoef je je niet persoonlijk aan te trekken hoor, is gewoon het hapsnapgebeuren van internet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
OK is juist gratis en behoorlijk succesvol hier. Als je zelf wat vragen invult zie je ook de antwoorden van een ander en scheelt dat weer een heel riedeltje aan standaardvragen.
Paiq ben ik wel klaar mee. Vaak 10 minuten leuk lullen en wanneer de foto's zichtbaar worden een minuut stilte voordat je de geblokkeerd melding krijgt. Dat is net zoals dat je vroeger op school van de juf met iemand moest samenwerken die je eigenlijk niet zag zitten.
Je denkt dat Grinder een app voor hetero's is en dát heb je wel onthouden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij zou toch nog met GibsonLesPaul88 gaan daten?
Draai er maar omheen!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je denkt dat Grinder een app voor hetero's is en dát heb je wel onthouden?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
* GibsonLesPaul88 houd wijslijk zijn mond
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
* GibsonLesPaul88 houd wijslijk zijn mond
Twee. Combinatie van 2 eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Zoek nu het topic nog even door voor Rhu haar reden om geen foto te hebben. Dan ben je er tenminste al 1 van de 4 tegengekomen, en hoef je er niet eens zo ver voor te zoeken ook!
Te goed eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goedzo, stadswandeling viel in goede aarde? Of was jij dat niet.
Hé bah, wat klefquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Te goed eigenlijkCupido heeft volgens mij raak geschoten, van beide kanten. Toch blijf ik voorzichtig, maar het lijkt allemaal goed te zitten
Hehe, thanks!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hé bah, wat klefLeuk om te lezen! Beetje voorzichtig met jezelf zijn is altijd goed.
Nice man!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Meteen geblokkeerd na het zien van de foto's? Dat heb ik serieus nog nooit gehad, en ik ben verre van een supermodel. Als je in die 10 minuten een beetje normaal over komt en gewoon een leuk gesprek hebt doet uiterlijk er vaak niet echt toe. Al zul je altijd kortzichtige personen houden. Daar mis je niets aan, geloof me maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
OK is juist gratis en behoorlijk succesvol hier. Als je zelf wat vragen invult zie je ook de antwoorden van een ander en scheelt dat weer een heel riedeltje aan standaardvragen.
Paiq ben ik wel klaar mee. Vaak 10 minuten leuk lullen en wanneer de foto's zichtbaar worden een minuut stilte voordat je de geblokkeerd melding krijgt. Dat is net zoals dat je vroeger op school van de juf met iemand moest samenwerken die je eigenlijk niet zag zitten.
Wat is daar kortzichtig aan? Je gaat toch niet op date met iemand die je lelijk vindt?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Nice man!
[..]
Meteen geblokkeerd na het zien van de foto's? Dat heb ik serieus nog nooit gehad, en ik ben verre van een supermodel. Als je in die 10 minuten een beetje normaal over komt en gewoon een leuk gesprek hebt doet uiterlijk er vaak niet echt toe. Al zul je altijd kortzichtige personen houden. Daar mis je niets aan, geloof me maar.
Ik heb dat 1x gedaan volgens mij, maar die gast was echt heel lelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Nice man!
[..]
Meteen geblokkeerd na het zien van de foto's? Dat heb ik serieus nog nooit gehad, en ik ben verre van een supermodel. Als je in die 10 minuten een beetje normaal over komt en gewoon een leuk gesprek hebt doet uiterlijk er vaak niet echt toe. Al zul je altijd kortzichtige personen houden. Daar mis je niets aan, geloof me maar.
Leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Te goed eigenlijkCupido heeft volgens mij raak geschoten, van beide kanten. Toch blijf ik voorzichtig, maar het lijkt allemaal goed te zitten
Oh, was jij dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x gedaan volgens mij, maar die gast was echt heel lelijk.
Wat oppervlakkig zeg. Gaat toch om het innerlijk?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is daar kortzichtig aan? Je gaat toch niet op date met iemand die je lelijk vindt?
Er is meer dan uiterlijk. Innerlijk en karakter doen er ook toe. Al snap ik best dat iemand die je echt lelijk vind liever blokkeert dan er mee te daten, maar wees daar dan op een tactische manier eerlijk in tegenover die persoonquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is daar kortzichtig aan? Je gaat toch niet op date met iemand die je lelijk vindt?
Wat was er lelijk aan die gast? Heb je hem dat ook verteld?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x gedaan volgens mij, maar die gast was echt heel lelijk.
is het zinvol om te zeggen 'je bent te lelijk'?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Er is meer dan uiterlijk. Innerlijk en karakter doen er ook toe. Al snap ik best dat iemand die je echt lelijk vind liever blokkeert dan er mee te daten, maar wees daar dan op een tactische manier eerlijk in tegenover die persoon
[..]
Wat was er lelijk aan die gast? Heb je hem dat ook verteld?
Het had niet echt zin om het te vertellen want het waren de verhoudingen van z'n gezicht, er klopte gewoon niks van. Niet iets waar hij iets aan kon veranderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Er is meer dan uiterlijk. Innerlijk en karakter doen er ook toe. Al snap ik best dat iemand die je echt lelijk vind liever blokkeert dan er mee te daten, maar wees daar dan op een tactische manier eerlijk in tegenover die persoon
[..]
Wat was er lelijk aan die gast? Heb je hem dat ook verteld?
Nee hoor, heb prima gesprekken op PaiQ ook nadat de foto's zichtbaar wordenquote:
Nee, dat kan tactischer. bijvoorbeeld door te zeggen dat iemand qua uiterlijk niet jouw type is. Dat zegt hetzelfde, maar komt minder hard aan. En ja, dat heb ik zelf ook weleens te horen gekregen en ook weleens tegen een vrouw gezegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het zinvol om te zeggen 'je bent te lelijk'?
Ah, daar doe je weinig aan ja, als t nu een kapsel, , baard/snor, kleding, bril of een onverzorgd uiterlijk (puisten etc) was geweest valt er iets aan te doen. Maar verhoudingen kun je niet echt veranderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het had niet echt zin om het te vertellen want het waren de verhoudingen van z'n gezicht, er klopte gewoon niks van. Niet iets waar hij iets aan kon veranderen.
Tja ik snap ergens wel wat je bedoeld hoor, maar ik zie niet zo goed hoe de wereld er beter van word als je iemand die je 6 minuten op een datingsite hebt gesproken gaat zeggen dat je hem niet aantrekkelijk vind (hoe schattig je het ook probeert in te kleden, je zegt nog steeds: ik vind je lelijk)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat kan tactischer. bijvoorbeeld door te zeggen dat iemand qua uiterlijk niet jouw type is. Dat zegt hetzelfde, maar komt minder hard aan. En ja, dat heb ik zelf ook weleens te horen gekregen en ook weleens tegen een vrouw gezegd.
[..]
Ah, daar doe je weinig aan ja, als t nu een kapsel, , baard/snor, kleding, bril of een onverzorgd uiterlijk (puisten etc) was geweest valt er iets aan te doen. Maar verhoudingen kun je niet echt veranderen.
Ja, dat denk ik wel. Maar vrouwen zijn qua daten dan ook meestal het 'sterke geslacht'.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef Fripsel het volgende:
Maar als ik het zo hoor zijn vrouwen wel een stuk onbeschofter dan mannen dus, met blokkeren? Ik heb nog nooit iemand gehad die me spontaan blokkeerde.
Puisten was een voorbeeld rhub. En daar kun je (vaak) iets aan doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
En hoe zijn puisten nou weer onverzorgd/iets waar je iets aan kunt doen?
En als jij iemand niet mooi vind met dingen waar hij/zij iets aan moet doen moet je dat wel noemen zodat die persoon zich naar jou smaak kan gaan voegen?
Ik vind het allemaal maar vaag
Daar kun je vaak juist niet zo veel aan doen, als je de 16 voorbij bent dan. Dus een voorbeeld van wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Maar vrouwen zijn qua daten dan ook meestal het 'sterke geslacht'.
[..]
Puisten was een voorbeeld rhub. En daar kun je (vaak) iets aan doen.
Haha, dat is wel érg sneakyquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe nog altijd een paar minuten leuk, moet dan opeens weg en blokkeer je een paar dagen later
Je bent niet mijn type. Hoe moeilijk is het?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het zinvol om te zeggen 'je bent te lelijk'?
Ik wel. Maar het is soms ook gewoon leukquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef Fripsel het volgende:
Maar als ik het zo hoor zijn vrouwen wel een stuk onbeschofter dan mannen dus, met blokkeren? Ik heb nog nooit iemand gehad die me spontaan blokkeerde.
Tja, en toch is het wel waar. Ik ben zelf ook niet de knapste (puistjes helaas) en heb altijd het gevoel dat ik daardoor harder moet knokken dan iemand anders die wel een perfect egale huid heeft, ondanks dat ik gewoon een leuk karakter heb en veel meer te bieden dan zo'n pretty face vaak. Mensen kijken toch direct naar het uiterlijk dus als je iemand toevallig tegenkomt of een date hebt gepland op je 'bad day' kan je zo om de verkeerde reden worden afgewezen. Dat uiterlijk maar tijdelijk is hebben veel mensen niet door. Mensen die nu knap zijn worden ook een keer oud/lelijk en mensen die nu juist niet de knapste zijn kunnen alleen maar opknappen vaak toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar het is soms ook gewoon leukKlopt wel dat het heel lang duurt. Spontaan eigenlijk nog nooit, nee. En die knap/lelijk discussie weer.. pff ik word oud.
Heb ik wel gedaan op paiq. Waren wij dus geen matchquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gehad die me spontaan blokkeerde.
Ik geloof het nog niet hoor, maar een maximum aan likes per dag, en de mogelijkheid van een abonnement zal tinder niet ten goede komen...het is wachten op een nieuwe app die dat niet heeft, zodat iedereen daar naar kan overstappen...quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef zeefje het volgende:
Volgens mij is tinder alweer een beetje uit aan het gaan, niet?
Dat gebeurt wel vaker dan je denkt. Ook wel meegemaakt.quote:
Ja ik ben er wel klaar mee. Ze hebben het zonder mijn toestemming geüpdatet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik geloof het nog niet hoor, maar een maximum aan likes per dag, en de mogelijkheid van een abonnement zal tinder niet ten goede komen...het is wachten op een nieuwe app die dat niet heeft, zodat iedereen daar naar kan overstappen...
Het zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen. Want wat verder hun verdienmodel? Je persoonlijke gegevens verkopen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel klaar mee. Ze hebben het zonder mijn toestemming geüpdatet.Wanneer je echt geld uitgeeft aan tinder is het natuurlijk wel een beetje gaar.
Krijg je al die chicks die je naar links geswiped hebt nog een keerquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik geloof het nog niet hoor, maar een maximum aan likes per dag, en de mogelijkheid van een abonnement zal tinder niet ten goede komen...het is wachten op een nieuwe app die dat niet heeft, zodat iedereen daar naar kan overstappen...
Ja, da's het probleem...ik geloof echt niet dat er iemand is die daar geld aan uit gaat geven...maar goed, op dit moment heb ik op zich nog wel genoeg aan de likes die ik heb dus ik kijk het nog even aan...zolang ik maar een paar matches heb voor mijn dagelijkse portie aandacht en bezigheidstherapie!quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel klaar mee. Ze hebben het zonder mijn toestemming geüpdatet.Wanneer je echt geld uitgeeft aan tinder is het natuurlijk wel een beetje gaar.
De herenvariant is ook niets meer zeggen alleen dan niet verwijderen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker dan je denkt. Ook wel meegemaakt.
Slimme Schemer toch naar rechts swipenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Krijg je al die chicks die je naar links geswiped hebt nog een keer
In dat opzicht kunnen vrouwen wel behoorlijk asociaal zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef Fripsel het volgende:
Daar kunnen vrouwen ook wel wat van trouwens.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De herenvariant is ook niets meer zeggen alleen dan niet verwijderen.
die doet ie toch automatisch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Een fotoreactie krijgen omdat je foto een toernooi heeft gewonnen om vervolgens niks meer
te horen als je bedankt en vraagt hoe heet gaat of een Q&A beantwoord.Man man man,
stuur dan geen fotoreactie.
Een fotoreactie niet. Ik kreeg een berichtje van : Cute foto heb je, en : Haay leuke fotoquote:
Thanks!quote:
Ik heb van alle drie de klachten nooit last gehadquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:01 schreef ntm het volgende:
http://www.nrcq.nl/2015/0(...)ten-over-datingsites
misschien is ze gewoon niet online? Ik ben alleen op paiq als ik me enorm verveelquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Een fotoreactie niet. Ik kreeg een berichtje van : Cute foto heb je, en : Haay leuke foto.
en de Q&A kan je en zelf 1 maken of 1 beantwoorden mits de gebruiker er 1 heeft ingesteld.
Ja, dat zei je al.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kunnen vrouwen ook wel wat van trouwens.
Gezien haar berichtje was je reactie wel erg correct, zo te zeggen. Misschien beetje luchtig houden. Q&A's zijn veel mensen heel erg flauw van. En matches zijn en tegelijk online zijn is nogal een uitdaging zoals Rhubarbje zegt al.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Een fotoreactie krijgen omdat je foto een toernooi heeft gewonnen om vervolgens niks meer
te horen als je bedankt en vraagt hoe heet gaat of een Q&A beantwoord.Man man man,
stuur dan geen fotoreactie.
Wel online of mobielonline. A fijn, 9/10 verveeld Paiq mij ook wel hoor. Maar kijk meestal om te kijken of ik een reactie heb of (weer) een fototoernooi heb gewonnenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien is ze gewoon niet online? Ik ben alleen op paiq als ik me enorm verveel
Dat zou best kunnen ja dat ik iets te correct antwoord. Maar reageren met "jij ook" vind ik ook zo cliché en maar weinig leuks hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gezien haar berichtje was je reactie wel erg correct, zo te zeggen. Misschien beetje luchtig houden. Q&A's zijn veel mensen heel erg flauw van. En matches zijn en tegelijk online zijn is nogal een uitdaging zoals Rhubarbje zegt al.
Snap ik wel hoor. Ik zeg hoogstens dankje! en dan ga ik op wat anders over, gewoon iets kleins om het gesprek mee te beginnen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel online of mobielonline. A fijn, 9/10 verveeld Paiq mij ook wel hoor. Maar kijk meestal om te kijken of ik een reactie heb of (weer) een fototoernooi heb gewonnen
[..]
Dat zou best kunnen ja dat ik iets te correct antwoord. Maar reageren met "jij ook" vind ik ook zo cliché en maar weinig leuks hebben![]()
Ik ga voortaan reageren met: Dat wist ik allang![]()
hahha
Ja dat doe ik ook nog wel 's. Dat ik vraag hoe hun dag was of nog leuke plannen hebben voor die dag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Ik zeg hoogstens dankje! en dan ga ik op wat anders over, gewoon iets kleins om het gesprek mee te beginnen.
Ik vraag hun GBA-register op en check op een eventueel strafblad. Loont zeker de moeite, hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie je dates vooraf op sociale media of laten jullie je verrassen in real? Meestal check ik ze wel voor de zekerheid maar als ik voel dat het wel snor zit niet. Gebeurd andersom ook steeds vaker hoor, dat dates mij lurken.
Bijna vergeten ja!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef MissGump het volgende:
En natuurlijk hem ook altijd even bij het BKR checken. Het gaat immers alleen om hoeveel geld een man heeft.
waarom?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:07 schreef Nammie het volgende:
Nou ja, als je een naam + info weet dan bekijk je Facebook toch wel gewoon? Lijkt mij? Ik vind dat vrij normaal iig, ik doe het eigenlijk altijd wel bij leuke mensen als ik interessante mensen ontmoet. En dat zou ik bij online daten ook doen.
En nu maar hopen dat als ik ooit een vrouw aan de haak sla, ze niet achter mijn username hier komtquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
Je hebt toch al met iemand gepraat dus een beeld heb je toch al? En je gaat op date om die ander te leren kennen
Volgens mij zegt een fb pagina niet zo veel. Maar dat is misschien meer een generatie dingetje en de verschillende manieren waarop mensen fb gebruiken
Deezertje is trouwens wel weer goed bezig om zijn stalker image te bevestigen met zijn laatste posts
Deed ik echt niet altijd hoor. Hell, soms wist ik niet veel meer dan alleen een voornaam omdat je slechts 10 minuten 4 zinnen over-en-weer had gestuurd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:27 schreef fathank het volgende:
Iedereen die zegt hun date niet ff te checken op facebook, linkedin of whatever.
Ik geloof er geen kut van. Iedereen doet het, behalve hier op FOK! hoor.
Ik kreeg niet voor niks standaard de vraag "hee waarom kan ik je niet vinden op facebook".
Nieuwsgierigheid of omdat het gewoon kan. Ik doe het eigenlijk altijd. Maar ik ken zoveel die een Facebookcheck doen, ik vind het niet raar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
Je hebt toch al met iemand gepraat dus een beeld heb je toch al? En je gaat op date om die ander te leren kennen
Volgens mij zegt een fb pagina niet zo veel. Maar dat is misschien meer een generatie dingetje en de verschillende manieren waarop mensen fb gebruiken
Deezertje is trouwens wel weer goed bezig om zijn stalker image te bevestigen met zijn laatste posts
Nicequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Feddd het volgende:
Gister een topdate gehad![]()
Hele leuke meid, vervolg staat al weer gepland voor zaterdag
Ook niet als ze het heel lief en overtuigend vragen?quote:
Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Wat voor info wil je daaruit halen? Andersom mogen ze best mijn facebook hebben (ik ben makkelijk te vinden) alleen heb je daar weinig aan aangezien ik vanwege werk vrijwel alles afgeschermd heb.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie je dates vooraf op sociale media of laten jullie je verrassen in real? Meestal check ik ze wel voor de zekerheid maar als ik voel dat het wel snor zit niet. Gebeurd andersom ook steeds vaker hoor, dat dates mij lurken.
Nee. Iemand die ik nog nooit irl heb gezien heeft daar gewoon niks te zoekenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ook niet als ze het heel lief en overtuigend vragen?
[..]
Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Wat voor info wil je daaruit halen? Andersom mogen ze best mijn facebook hebben (ik ben makkelijk te vinden) alleen heb je daar weinig aan aangezien ik vanwege werk vrijwel alles afgeschermd heb.
Een date van niveauquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze neemt me mee voor een concert in het Concertgebouw volgende weekNiet dat we beide veel met klassiek hebben, maar zij is 1x geweest en het schijnt echt indrukwekkend te zijn. Ben benieuwd
Burgerlijk eigenlijk
wel!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
welnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelniet.
Ik heb nog een type gevonden op paiq laatst. Het geile type, die paiq gebruikt om te masturberen. Heel erg puberaal gesprek met deze meid gehad, maar ik verveelde me dus ik speelde mee. Dat wijf is serieus klaargekomen door mijn getypte sensuele zinnen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef faf het volgende:
Kunnen we in dit topic geen lijst met types opsommen. Sommige zijn te hinderlijk om tijd in te steken op een datingsite:
- Onzeker naar compliment vissend:
De vrouw welke eigenlijk puur op een datingssite gaat om haar ego te strelen, op het moment dat de complimenten stoppen en het serieuzer wordt is ze weg.
- Niets is goed genoeg:
Klikt alles weg als er 1 verkeerd woord valt of er toevallig 1 mindere foto tussenzit die haar niet aanstaat.
- De plager:
Eigenlijk het leukste soort, houdt van wat uitdagen en probeer zo een selectie te maken waarmee ze lol kan hebben en goede gesprekken kan voeren.
- De pornafreak:
Vrouw welke graag over seks praat en tussendoor zelfs nog filmpjes of fantasieën bloot geeft.
- De domme/goedgelovige:
Degene welke in elk verhaaltje/beleving meegaat en naar haar ideen gepraat wenst te worden.
Ik ben ook niet heilig, maar sommige types liever gelijk klik weg.
Haha, echt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:21 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb nog een type gevonden op paiq laatst. Het geile type, die paiq gebruikt om te masturberen. Heel erg puberaal gesprek met deze meid gehad, maar ik verveelde me dus ik speelde mee. Dat wijf is serieus klaargekomen door mijn getypte sensuele zinnen.
Dat heb ik ook eens gehadquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:21 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb nog een type gevonden op paiq laatst. Het geile type, die paiq gebruikt om te masturberen. Heel erg puberaal gesprek met deze meid gehad, maar ik verveelde me dus ik speelde mee. Dat wijf is serieus klaargekomen door mijn getypte sensuele zinnen.
? iets meer onderbouwing graag...quote:
Lekker dan... denk je een leuk gesprek te hebben, gaat ze bij de volgende haar fantasieën opfrissen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:26 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehaden de volgende dag was ik geblokkeerd
Haha ach, het was wel vrij obvious dat het nooit wat zou worden verder.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:28 schreef faf het volgende:
[..]
Lekker dan... denk je een leuk gesprek te hebben, gaat ze bij de volgende haar fantasieën opfrissen.
Heb je het niet goed gedaan man, die van mij wil meer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:26 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehaden de volgende dag was ik geblokkeerd
Ik heb oneliners nooit gebruikt. Die speeddates lopen meestal vloeiend, al moet je het echt treffen een knap meisje tegen te komen daar en dan ook nog eens in de buurt. Ik heb geskyped met een knappe van paiq en die zegt dat ze tegen de 100 foto reacties heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:23 schreef faf het volgende:
[..]
Haha, echt?
Misschien valt dit type mij minder op omdat ik sexting soms ook nog wel een leuk vindt via Paiq.
Hoe zit het bij jouw speeddates, bij mij gaat dat stroperig. (oneliner sturen werkt beter, maar geen zin credits aan te kopen....)
Ja nja, het is fijner als diegene ook even aangeeft "succes" of "was leuk gesprek.. maar"quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:28 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Haha ach, het was wel vrij obvious dat het nooit wat zou worden verder.
't Zou me niks verbazen als het een oude vent was ook.
Haha, netjes dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:30 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Heb je het niet goed gedaan man, die van mij wil meer.
Gewoon skypen en als hij/zij dat niet wenst, zeggen dat het ophoudt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Haha, netjes dan.
Dat hele sexting is zo awkward als de neten, ik was doodsbang dat het een bekende of een vent zou zijn.
100 foto reacties in ... dagen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:30 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Heb je het niet goed gedaan man, die van mij wil meer.
[..]
Ik heb oneliners nooit gebruikt. Die speeddates lopen meestal vloeiend, al moet je het echt treffen een knap meisje tegen te komen daar en dan ook nog eens in de buurt. Ik heb geskyped met een knappe van paiq en die zegt dat ze tegen de 100 foto reacties heeft.
Dat is ook heel leuk! Burgerlijk valt wel meequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze neemt me mee voor een concert in het Concertgebouw volgende weekNiet dat we beide veel met klassiek hebben, maar zij is 1x geweest en het schijnt echt indrukwekkend te zijn. Ben benieuwd
Burgerlijk eigenlijk
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vandaag nog twee rondjes fototoernooi gedaan op Paiq. Maar mijn god.
Het lijkt wel alsof ze nou opeens het tegenovergestelde met me willen matchen
van wat zij eerst deden.
Ja echt, alsof ze een obese 'modellen' bureau hebben opgetrommeldquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:35 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
soms heb ik wel een ronde met een paar juweeltjes hoor
Het is droevig... maar je ziet veel vrouwen ook na 2/3 dagen weer uitschrijven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vandaag nog twee rondjes fototoernooi gedaan op Paiq. Maar mijn god.
Het lijkt wel alsof ze nou opeens het tegenovergestelde met me willen matchen
van wat zij eerst deden.
Haha dankjewel, daar had ik nog niet over na gedacht. Maar ik had het over haar kut, dus dan zal het wel een wijf zijn. En zo knap was ze niet dus geloofwaardig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Haha, netjes dan.
Dat hele sexting is zo awkward als de neten, ik was doodsbang dat het een bekende of een vent zou zijn.
Geen idee, je kan toch die speeddate aanzetten op je mobiel en dan trilt die vanzelf, doe je ondertussen wat anders.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:34 schreef faf het volgende:
[..]
Gewoon skypen en als hij/zij dat niet wenst, zeggen dat het ophoudt.
[..]
100 foto reacties in ... dagen?
Die foto reacties is wel doorheen te komen, alleen dat speeddaten half uur/ uur scannen voor een hit. En dan nog afwachten wat je tegenkomt.
Ja mee eens. Of wat ik al eerder aangaf in dit topic. Ik krijg een fotoreactie omdat mijn foto wint in een fototoernooi. En hoor vervolgens helemaal niks meer. Maar zijn dan wel dagelijks online.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:37 schreef faf het volgende:
[..]
Het is droevig... maar je ziet veel vrouwen ook na 2/3 dagen weer uitschrijven.
Lijkt een soort van overblijfsels.. In ieder geval uitgaan lijkt beter te werken op het moment.
Beetje analyse/gedachte uitwisselen kan toch geen kwaad?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:38 schreef Waterdrinker het volgende:
Naja laten we ook niet doen alsof de mannen allemaal heilige boontjes en het geschenk zelve zijn.
Dat is waar, maar het komt misschien zo vrouwonvriendelijk over in dit topic.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:40 schreef faf het volgende:
[..]
Beetje analyse/gedachte uitwisselen kan toch geen kwaad?
Zolang het maar niet te persoonlijke aanval wordt op een bepaalde (type) vrouw...
Of er zat niets anders tussen, of ze hebben onderhand zoveel contacten dat ze denken zo is het wel even genoegquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja mee eens. Of wat ik al eerder aangaf in dit topic. Ik krijg een fotoreactie omdat mijn foto wint in een fototoernooi. En hoor vervolgens helemaal niks meer. Maar zijn dan wel dagelijks online.
Oke heb je gelijk in.... zijn ook wel leuke/vrolijke/spontane vrouwtjes op Paiq hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het komt misschien zo vrouwonvriendelijk over in dit topic.
Tja dat zou inderdaad kunnen en dat is prima. Maar stuur dan geen berichtje van goh leuke foto etc.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:53 schreef faf het volgende:
[..]
Of er zat niets anders tussen, of ze hebben onderhand zoveel contacten dat ze denken zo is het wel even genoeg
Die vrouwen krijgen wel om de 5min speeddate verzoeken binnen... en weet ik veel hoeveel oneliners... frustrerend dat het ratio man/vrouw zo extreem is, daardoor is een vrouw welke scoort 4/10 daar een 6/10 waard.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tja dat zou inderdaad kunnen en dat is prima. Maar stuur dan geen berichtje van goh leuke foto etc.
En dat tweede kan ook nog. Maar doorgaans wordt je dan wel geblokkeerd en dat is nu niet het geval.
Ben ik nou een back-up-boy?
Sorry ik krijg er ook een slappe worst vanquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is dit voor mega deprimerend sausage fest?
Of we worden oud..... Of veoeger was echt alles beterquote:
Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:32 schreef Fripsel het volgende:
Als je zo over online datende vrouwen denkt snap ik wel dat het niet werkt ja.
of je moet gewoon echt boeiend zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef faf het volgende:
[..]
Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.
bericht of fotobewonderaar, heb je een paar dagen geen tijd is het weer vervaagd. (dit aangezien de vrouwen bestookt worden met reacties).
Als man moet je haast constant online zijn, belangen behartigen/met hand en tand verdedigen om een paar leuke contacten te onderhouden.
p.s.heb al wel gedate via paiq, maar was puur omdat diegene dichtbij woonde of net qua interesses het direct raak was.
Jullie mannen hebben het maar zwaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef faf het volgende:
[..]
Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.
bericht of fotobewonderaar, heb je een paar dagen geen tijd is het weer vervaagd. (dit aangezien de vrouwen bestookt worden met reacties).
Als man moet je haast constant online zijn, belangen behartigen/met hand en tand verdedigen om een paar leuke contacten te onderhouden.
p.s.heb al wel gedate via paiq, maar was puur omdat diegene dichtbij woonde of net qua interesses het direct raak was.
Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef faf het volgende:
Dit!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is.
Vrouwen die je constant achter de vodden moet zitten om er wat uit te krijgen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Het is graag of niet, en als het contact écht leuk is komt het ook heus wel van beide kanten. Zo niet, dan is één van de twee gewoon niet echt geïnteresseerd.
haha, goeiequote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef DW457 het volgende:
Ik ga gewoon naar buiten om leuke meiden te ontmoeten
Uhhuh, en t wordt nog beter, want t is me nog gelukt ook (L)quote:
Maar ja, jij bent gewoon uberhot EN sociaal handig. Dat maakt een hoop verschil met veel aanwezigen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is.
Vrouwen die je constant achter de vodden moet zitten om er wat uit te krijgen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Het is graag of niet, en als het contact écht leuk is komt het ook heus wel van beide kanten. Zo niet, dan is één van de twee gewoon niet echt geïnteresseerd.
Beiden, denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of we worden oud..... Of veoeger was echt alles beter
verklap je truc.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Uhhuh, en t wordt nog beter, want t is me nog gelukt ook (L)
Nou dat sluit alle vrouwen dan uit hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom zit je dan in dit topic?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef DW457 het volgende:
Ik ga gewoon naar buiten om leuke meiden te ontmoeten
Alle vrouwen zijn uitgesloten voor jou?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat sluit alle vrouwen dan uit he
Helaasquote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn uitgesloten voor jou?
Shitquote:
precies; het aankijken van het kassameisje (recht in de ogen) moet hier ook verteld wordenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het gaat ook om date ervaringen, niet perse alleen datingsite toch?
Interesse tonen en ontspannen kletsen, daar kom je vaak al een heel eind mee.quote:
Zegt de meid met een vriend #hypocrietquote:
Ha! dat predik ik al een jaar!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Interesse tonen en ontspannen kletsen, daar kom je vaak al een heel eind mee.
[..]
Precies! Heel veel spannender dan dat is t nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ha! dat predik ik al een jaar!
Nog meer daten met hem..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
3e date gehad. Hij wordt steeds leuker maar het is niet alsof ik loop te zwijmelen. En dat is wel het leukste dus ik weet nog steeds niet wat ik er mee moet doen
ja ik ga ook wel meer datenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nog meer daten met hem..Wat hebben jullie gedaan op de date?
Ha! Ik predik al 10 jaar dat dat niet werktquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ha! dat predik ik al een jaar!
Het werkt inderdaad ook alleen maar als je leuk bentquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ha! Ik predik al 10 jaar dat dat niet werktCome at me
Je wil vast en zeker te graag ofzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ha! Ik predik al 10 jaar dat dat niet werktCome at me
Daarom zo vreemd dat het bij jou zo goed l...... oooow wacht, tietenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het werkt inderdaad ook alleen maar als je leuk bent
Als ik niet graag zou willen zou ik er geen behoefte aan hebben hequote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:19 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je wil vast en zeker te graag ofzo.
Het werkt ook wel als je niet leuk bent. Genoeg niet leuke mannen en vrouwen die altijd wel succes hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het werkt inderdaad ook alleen maar als je leuk bent
Leuk is dan ook per persoon verschillend.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:33 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het werkt ook wel als je niet leuk bent. Genoeg niet leuke mannen en vrouwen die altijd wel succes hebben.
Ik snap echt jouw probleem niet. Ik kan er ook niks aan doen dat mensen mij leuk vinden. Of nou ja, ik zou een voorbeeld aan jou kunnen nemen maar dat lijkt me ook zo zonde. Verbittert is gewoon niet mijn stijlquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom zo vreemd dat het bij jou zo goed l...... oooow wacht, tieten
Ik ben niet bitter, ik ben mierzoetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap echt jouw probleem niet. Ik kan er ook niks aan doen dat mensen mij leuk vinden. Of nou ja, ik zou een voorbeeld aan jou kunnen nemen maar dat lijkt me ook zo zonde. Verbittert is gewoon niet mijn stijl
*noted* We houden je in de gaten...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme man. Ondanks het feit dat ik de afgelopen 3 jaar voor jan lul achter iemand aan heb gehobbeld, moet ik er niet aan dénken zo'n uitgedroogd en verbitterd stuk nageboorte te zijn of te spelen als Faxie. Als ik die fase bereik, mogen ze me gewoon neerschieten.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme man. Ondanks het feit dat ik de afgelopen 3 jaar voor jan lul achter iemand aan heb gehobbeld, moet ik er niet aan dénken zo'n uitgedroogd en verbitterd stuk nageboorte te zijn of te spelen als Faxie. Als ik die fase bereik, mogen ze me gewoon neerschieten.
Wtf. Dit is wel een beetje naar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Arme jongen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he
En dat terwijl ze zelf vaak heel erg verzuurd doen
Jij reageert ook weer naar. Maar ik mis wellicht een voorgeschiedenis.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he
En dat terwijl ze zelf vaak heel erg verzuurd doen
Jaren van single-leven-frustratie, ongetwijfeldquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jij reageert ook weer naar. Maar ik mis wellicht een voorgeschiedenis.
Tinder heeft wat?!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens he. Nu Tinder die 24 uurs tijdklok heeft voordat je weer kan swipen... Zal dat te omzeilen zijn door de tijdzone van je telefoon anders in te stellen ?
Als je een aantal keer mensen naar rechts hebt geveegd duurt het 24 uur voordat je weer mag 'vegen'.quote:
Wat een pessimisme zeg.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:03 schreef Faxie het volgende:
Geen last van. Veeg alles naar links en heb toch geen matches.
Ghehehe, oh, das echt lamequote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als je een aantal keer mensen naar rechts hebt geveegd duurt het 24 uur voordat je weer mag 'vegen'.
Maakte een grapje, gebruik het al zeker een half jaar al niet meerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat een pessimisme zeg.
Waarom heb je Tinder als je toch geen match wil hebben ?
Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen liken, je 10 piek moet dokkenquote:
Ooh haha dacht alquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maakte een grapje, gebruik het al zeker een half jaar al niet meer
omdat ik toch geen matches had![]()
Of word kritischer? Niks mis mee. Ik snap alles liken sowieso nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen linken, je 10 piek moet dokken![]()
Heel die app stroomt leeg.
Je had wel matches.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maakte een grapje, gebruik het al zeker een half jaar al niet meer
omdat ik toch geen matches had![]()
Zal die eens proberen, klinkt goedquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ooh haha dacht al
Ken je de (gr)app 'Drogeer' ?Die heeft 100% match (fixing)
![]()
![]()
10 piek?! Wow! Das best wel heel erg veel...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen liken, je 10 piek moet dokken![]()
Heel die app stroomt leeg.
En wat voor een percentage van je likes leverde een match op?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of word kritischer? Niks mis mee. Ik snap alles liken sowieso niet
Als ik een half uur zou tinderen kom ik nog niet verder dan 5 likes of zo
Of Euro hoe je het maar noemen wil. Voor Tinder vind ik het te veel. Heb het er niet voor over.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
10 piek?! Wow! Das best wel heel erg veel...
Dat is wel veranderd sinds de updatequote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat voor een percentage van je likes leverde een match op?
100....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is wel veranderd sinds de update
Eerst 100%, ik heb het daarna niet meer geteld maar ik krijg hem wel eens niet terug nu
Dat ik iemand like en dat dat niet wederzijds isquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
100....
Wat bedoel je 'niet terug' ?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet.
Weet ik ook eens hoe het voelt om m'n bek open te trekken (en afgewezen te worden).
Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurdequote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ik iemand like en dat dat niet wederzijds is
Het is nu vooral lastiger bij te houden omdat ik soms opeens een match krijg na een week of zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurde...ik heb een vriendin van me wel eens bij nummer 150 of 200 nog steeds matches zien hebben als ze een tijdje niet op tinder geweest was
...en ach, dat geld en die 24 uurs klok...hoeveel matches heb je nodig? Ik ben nog niet tegen die klok aangelopen in ieder geval...
1st world problems!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is nu vooral lastiger bij te houden omdat ik soms opeens een match krijg na een week of zo.
Ik heb geen blaadje naast mijn mobiel liggen waar ik iedereens naam op schrijf en wanneer het raak is...
Sowieso tinder ik alleen als ik me echt heel erg verveel
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.
Ow op die manierquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ik iemand like en dat dat niet wederzijds is
Wordt er tenminste nog iets gevuldquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.
Hahaha dan like je toch ook gewoon iedereen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurde...ik heb een vriendin van me wel eens bij nummer 150 of 200 nog steeds matches zien hebben als ze een tijdje niet op tinder geweest was
...en ach, dat geld en die 24 uurs klok...hoeveel matches heb je nodig? Ik ben nog niet tegen die klok aangelopen in ieder geval...
huh?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha dan like je toch ook gewoon iedereen.
Nee...als er geen echte leuke tussen zaten, likete ze er eens in de 20-30 eentje om te kijken of het nog steeds matches waren, en die blockte ze dan meteen...en dat ging maar door...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:39 schreef Nammie het volgende:
[..]
Als je 150-200 matches hebt. Dan like je gewoon maar door
Ik denk dat ze meer bedoeld dat 200 mensen in je 'like' lijstje hebben staan niet zo zinvol is. Je praat toch niet met allemaal? Laat staan dat je ze allemaal gaat daten?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Nee...als er geen echte leuke tussen zaten, likete ze er eens in de 20-30 eentje om te kijken of het nog steeds matches waren, en die blockte ze dan meteen...en dat ging maar door...
Oh nee, natuurlijk niet...wat moet je met zo'n lijst...een paar is genoeg...wat ik zei is dat ze er zo 200 achter elkaar kon swipen en dat het allemaal matches waren, als ze wilde...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoeld dat 200 mensen in je 'like' lijstje hebben staan niet zo zinvol is. Je praat toch niet met allemaal? Laat staan dat je ze allemaal gaat daten?
In het begin deed ik het ook, toch een beetje een 'snoepwinkel' gevoel. En het spelletje was gewoon leuk
Maar nu ga ik niet meer mensen liken als ik al een aantal mensen heb met wie het gewoon leuk is.
Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is.quote:
Ik heb het over chatten...niet over datenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is.
Oh maar dat herken ik ook wel. 9/10 keer is er wel backupboy/girl in het spel. Maar goed dat komt door de simpelheid van het krijgen van zoiets.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is.
Ohja, maar ik chat met mensen die ik al heb gezien zeg maar. Zo deed ik dat ook via Tinder. Maar als je elkaar nog nooit hebt gezien is het inderdaad logisch dat je een paar mensen hebt waarmee je praat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb het over chatten...niet over datenals ik een date heb, en het is leuk, dan date ik niemand anders op dat moment...veel te veel gedoe, en ook niet eerlijk...ik wil er mijn volledige aandacht bij hebben, anders kan ik het net zo goed laten...
Ja, precies en dat begrijp ik ook wel. Maar ik leef in een soort romantische wereld dat ik het niet zo wil hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh maar dat herken ik ook wel. 9/10 keer is er wel backupboy/girl in het spel. Maar goed dat komt door de simpelheid van het krijgen van zoiets.
Ik heb er ook geen probleem mee als anderen het doen, meerdere personen daten, maar voor mij werkt het niet...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ohja, maar ik chat met mensen die ik al heb gezien zeg maar. Zo deed ik dat ook via Tinder. Maar als je elkaar nog nooit hebt gezien is het inderdaad logisch dat je een paar mensen hebt waarmee je praat.
Kijk, het is best eerlijk om te doen hoor, daten met meerdere personen. Maar ik vind het stom.
Same here, ik snap het wel, maar vind het ook best wel raar. En helemaal in dat wereldje haha ik heb een bepaald idee van het leuk hebben en wil daarin geen surrogaatmaatje zijn of vervanging van. Als je dan zegt interesse te hebben toon dat dan ook en laat me niet links liggen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, precies en dat begrijp ik ook wel. Maar ik leef in een soort romantische wereld dat ik het niet zo wil hebben.
Maar goed, ik heb er niks over te zeggen.![]()
Ja, zo sta ik er ook in...graag of niet...ik ga niet achter iemand aanlopen die geen interesse toont...als het niet gelijk op gaat, dan hoeft het van mij niet...en dat hoeft niet per se na één date, maar als het leuk is, dan wel vrij snel...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Same here, ik snap het wel, maar vind het ook best wel raar. En helemaal in dat wereldje haha ik heb een bepaald idee van het leuk hebben en wil daarin geen surrogaatmaatje zijn of vervanging van. Als je dan zegt interesse te hebben toon dat dan ook en laat me niet links liggen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer dat Nikkie al bezet is zeg.
Checkquote:[img]ht
[..]tp://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 21 februari 2015 13:33 schreef Nammie het volgende:
Het werkt ook wel als je niet leuk bent. Genoeg niet leuke mannen en vrouwen die altijd wel succes hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik vast een katten-date met je plannen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
ja dat kon ik eerst ook omdat ik alleen mensen kreeg die mij aal gehad hadden. Sinds de update is dat niet meer zo. Vandaar dat ik soms pas na een week een match hebquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Oh nee, natuurlijk niet...wat moet je met zo'n lijst...een paar is genoeg...wat ik zei is dat ze er zo 200 achter elkaar kon swipen en dat het allemaal matches waren, als ze wilde...
Wat dat betreft is die update wel ok...mensen moeten wat selectiever zijn met liken...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat kon ik eerst ook omdat ik alleen mensen kreeg die mij aal gehad hadden. Sinds de update is dat niet meer zo. Vandaar dat ik soms pas na een week een match heb
want?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer dat Nikkie al bezet is zeg.
Ik heb vooral last van die tijdklok dat ke 24 uur moet wachten voordat je weer kan stemmen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:27 schreef Basxt het volgende:
Het lijkt wel alsof mijn locatie van tinder op een plek in America staat..
Krijg heel veel engels talige meiden, maar ook af en toe Nederlandse.
Ik merk het ook, want ik krijg bijna geen matches meer. Nog meer mensen hier last van?
Ik heb al geprobeerd opnieuw in te loggen etc maar tevergeefs.
*grinnik* Jij brengt hele slechte wijn mee en zij rookt dikke sigaren? Weten jullie zeker dat jullie niet allebei op hetzelfde geslacht vallen?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:40 schreef K44S het volgende:
Tijd geleden niks gedate en gisteravond niks te doenn zij okm niet dus klein Verslag; met bus en trein (achteraf had ik net zo goed de auto kunnen pakken maar ok) naar haar huisje met fles wijn. Ze doet de deur open en schrikt 😜. Want het was een donkere gang. Goed.. 3 normale kussen en we trekken de fles wijn open.. wat een bocht!! Dus ze heeft nog een biertje over en verdeeld ze... en toen begonnen we over echt van alles te praten de sfeer is goed.
Na enige tijd gaat ze toch maar een sigaartje roken en eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo erg.-eerste afknapper is normaal gesproken roken-
Ze verontschuldigd zich zelf daar zelfs voor (ze had eigenlijk belooft om niet te roken waar ik bij ben).
Nog meer praten volgt en het is een ontspannen sfeer. Uit eindelijk stelt ze voor om me naar huis te brengen en dat doen we ook maar. Inmiddels half 4 en ik lig in mn bed.
Al met al is t helaas voor herhaling vatbaar 😜
Helaas voor herhaling vatbaar?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:40 schreef K44S het volgende:
Tijd geleden niks gedate en gisteravond niks te doenn zij okm niet dus klein Verslag; met bus en trein (achteraf had ik net zo goed de auto kunnen pakken maar ok) naar haar huisje met fles wijn. Ze doet de deur open en schrikt 😜. Want het was een donkere gang. Goed.. 3 normale kussen en we trekken de fles wijn open.. wat een bocht!! Dus ze heeft nog een biertje over en verdeeld ze... en toen begonnen we over echt van alles te praten de sfeer is goed.
Na enige tijd gaat ze toch maar een sigaartje roken en eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo erg.-eerste afknapper is normaal gesproken roken-
Ze verontschuldigd zich zelf daar zelfs voor (ze had eigenlijk belooft om niet te roken waar ik bij ben).
Nog meer praten volgt en het is een ontspannen sfeer. Uit eindelijk stelt ze voor om me naar huis te brengen en dat doen we ook maar. Inmiddels half 4 en ik lig in mn bed.
Al met al is t helaas voor herhaling vatbaar 😜
gehehe. Ik ben helemaal geen wijn drinker en probeerde het maar eens. Vonden het allebei niet te zuipen. dus toen maar het biertje geopendquote:Op zondag 22 februari 2015 10:49 schreef DW457 het volgende:
[..]
*grinnik* Jij brengt hele slechte wijn mee en zij rookt dikke sigaren? Weten jullie zeker dat jullie niet allebei op hetzelfde geslacht vallen?
normaliter is roken voor mij een absolute no-go. En date ik dus geen rokers.quote:
Sigaretten mogen dus niet, maar dikke sigaren wel? Vanwaar die uitzondering?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:14 schreef K44S het volgende:
[..]
normaliter is roken voor mij een absolute no-go. En date ik dus geen rokers.
Maar heb dr geappt dat ik een 2e date wel zie zitten.
Ik vind roken wel een no-go maar een sigaret (of sigaartje) op z'n tijd moet kunnen wat mij betreft. Zelf rook ik niet trouwens en date liever ook niet met een vaste rookster... Toch wel een beetje ranzig, alleen al die rookgeur in je kleding, bah!quote:
typfoutje in de tekst. bedoelde een sigaretje.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:10 schreef DW457 het volgende:
[..]
Sigaretten mogen dus niet, maar dikke sigaren wel? Vanwaar die uitzondering?
ik las laatst een onderzoek dat mensen met een a op het eind van de naam succesvoller zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Wijven die roken
Ordinair. Ze hebben meestal ook een -a als laatste letter van de voornaam.
Manuela, Priscilla, Sheyla etc.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik dacht ECHT dat dit de keer was dat het anders zou lopen zeg.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Deezertje het volgende:
Wordt gewoon volledig genegeerd op whatsapp. Terug bij af dus
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?
Geen idee. Gesprekken komen en blijven vaak goed op gang. Stuur niet zoveel berichten meer als eerder dus ben daar al flink mee gematigd zodat ze zelf wel wat sturen in de loop van de dag als ze niks gehoord hebben. Afspreken stel ik vaak zelf voor omdat je anders maar blijft appen zonder date en als de ander dan wel met iemand anders date in real loop je natuurlijk een keer de kans om niet meer interessant te zijn. Mijn berichten zijn wel gelezen zie ik en ze blijft online komen dus simpelweg geen zin of tijd om wat terug te sturen is het denk ik niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik stel de vraag nog maar eens...
[..]
[..]
Handbal en korfbal is wel te verwarrend hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Even een kort verslag van de afgelopen dagen;
Het korfbalmeisje; Donderdag date 3 mee gehad. Bij mij thuis. De planning was dat zij voor ons zou koken. Is er niet van gekomen. Toen maar buiten de deur wat gegeten. Heel veel geknuffeld, veel gezoend (weer met tong) en veel naar haar geluisterd. We hebben ons beiden enorm vermaakt. Ze is erg leuk.Woensdag zie ik haar weer.
Kan toch wel spreken van een licht WOW-gevoel©.
Het zwemmeisje; Haar ken ik via via al wat langer. Hadden elkaar een lange tijd niet gezien. Dus afgesproken dat ik naar haar stad af zou reizen. Eenmaal daar aangekomen (gisteren dus) zijn we de stad ingegaan voor een drankje. Daarna samen boodschappen gedaan. Zij heeft voor ons gekookt. Daarna hebben we heel lang zitten praten. Ook met haar wat geknuffeld. Was gezellig.
Het handbalmeisje; Iemand waarmee ik al een maand mee klets op Paiq. Vanwege drukke agenda's aan beide kanten niet eerder de kans gehad om wat mee af te spreken. De 1e date stond voor vandaag gepland. Maar ging niet door. Donderdag vroeg ze of we de date konden verzetten naar een latere datum vanwege het plotse overlijden van haar oom. (en ja, net als de mensen die hier wat langer lezen dacht ik zelf ook aan het ''oommeisje'').
Tussendoor nog een grappig gesprek gehad met een treinmeisje die aan het zingen was en obvious geflirt van het catering-meisje in de trein en wat ander simpel contact, maar verder niks date-topic-waardig gebeurd.
Voor jou/jullie misschien wel. Ik verwar mijn dames niet. Nooit.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
Handbal en korfbal is wel te verwarrend hoor
Maar tof!
Daar word ik zo schijtziek van he. Dat je iets (nog) geen goed idee vindt en dat het vanaf dat moment alleen nog maar over dat onderwerp gaat. Nu is dit daar niet heeeeel exemplarisch voor, want dit was nog geen gesprek, maar ik moet er toch aan denken.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
Gesprek op een niet nader te noemen datingsite:
Hij: Geen foto?
Ik: Nee
Hij: Selfie?
Ik: Nee dat zie je toch?
Hij: Maak er anders een?
Ik: Nee
etc etc.
Dit is hem
Vertel eens meer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee maar ik snap geloof ik wel wat je bedoeldquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daar word ik zo schijtziek van he. Dat je iets (nog) geen goed idee vindt en dat het vanaf dat moment alleen nog maar over dat onderwerp gaat. Nu is dit daar niet heeeeel exemplarisch voor, want dit was nog geen gesprek, maar ik moet er toch aan denken.
[..]
Vertel eens meer.
Ze zijn goed met ballen en weten te scoren...ik zie alleen maar voordelen!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Handbal en korfbal is wel te verwarrend hoor
Maar tof!
Maar waarom geen foto?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar ik snap geloof ik wel wat je bedoeld
Ze denken dat als ze het maar 100x op een andere manier vragen opeens alles anders gaat zijn
Terwijl ze alleen maar irritanter worden en nog minder kans krijgen op wat ze van je willen
Zit je nu te pesten?quote:
Ik stel een logische vraag.quote:
Smooth man. Jij komt er wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik stel een logische vraag.
Ook omdat je anderen vaak vraagt foto's te DMen. Het is geen aanval, gewoon interesse tonen
Vaakquote:Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik stel een logische vraag.
Ook omdat je anderen vaak vraagt foto's te DMen. Het is geen aanval, gewoon interesse tonen
Ik ben er al.quote:
Duidelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
VaakAlleen fripsel laatst
Het ding is meer, dat ik dat elk topic opnieuw uit kan gaan leggen
Open relatie -> niet iedereen weet dat/vind dat oke (werk) -> geen foto's op datingsites
Herinnert mij eraan dat ik er nog een tegoed heb van je.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
VaakAlleen fripsel laatst
Het ding is meer, dat ik dat elk topic opnieuw uit kan gaan leggen
Open relatie -> niet iedereen weet dat/vind dat oke (werk) -> geen foto's op datingsites
Gisteren de 2e date gehad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:21 schreef Feddd het volgende:
Vanavond m'n 2e date met het meisje van eerder deze week![]()
Dit keer ga ik naar haar toe, heb er iig veel zin in
Vertel je geheimquote:Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Even een kort verslag van de afgelopen dagen;
Het korfbalmeisje; Donderdag date 3 mee gehad. Bij mij thuis. De planning was dat zij voor ons zou koken. Is er niet van gekomen. Toen maar buiten de deur wat gegeten. Heel veel geknuffeld, veel gezoend (weer met tong) en veel naar haar geluisterd. We hebben ons beiden enorm vermaakt. Ze is erg leuk.Woensdag zie ik haar weer.
Kan toch wel spreken van een licht WOW-gevoel©.
Het zwemmeisje; Haar ken ik via via al wat langer. Hadden elkaar een lange tijd niet gezien. Dus afgesproken dat ik naar haar stad af zou reizen. Eenmaal daar aangekomen (gisteren dus) zijn we de stad ingegaan voor een drankje. Daarna samen boodschappen gedaan. Zij heeft voor ons gekookt. Daarna hebben we heel lang zitten praten. Ook met haar wat geknuffeld. Was gezellig.
Het handbalmeisje; Iemand waarmee ik al een maand mee klets op Paiq. Vanwege drukke agenda's aan beide kanten niet eerder de kans gehad om wat mee af te spreken. De 1e date stond voor vandaag gepland. Maar ging niet door. Donderdag vroeg ze of we de date konden verzetten naar een latere datum vanwege het plotse overlijden van haar oom. (en ja, net als de mensen die hier wat langer lezen dacht ik zelf ook aan het ''oommeisje'').
Tussendoor nog een grappig gesprek gehad met een treinmeisje die aan het zingen was en obvious geflirt van het catering-meisje in de trein en wat ander simpel contact, maar verder niks date-topic-waardig gebeurd.
Sarcasme, gotta love itquote:Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zonde Yats, dit topic zal niet meer hetzelfde zijn zonder al die doldwaze avonturen. Het ga je goed, gozer.
Waarom niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:58 schreef yats het volgende:
Voorlopig komen er geen date verhalen meer van mij in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |