Sorry ik krijg er ook een slappe worst vanquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is dit voor mega deprimerend sausage fest?
Of we worden oud..... Of veoeger was echt alles beterquote:
Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:32 schreef Fripsel het volgende:
Als je zo over online datende vrouwen denkt snap ik wel dat het niet werkt ja.
of je moet gewoon echt boeiend zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef faf het volgende:
[..]
Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.
bericht of fotobewonderaar, heb je een paar dagen geen tijd is het weer vervaagd. (dit aangezien de vrouwen bestookt worden met reacties).
Als man moet je haast constant online zijn, belangen behartigen/met hand en tand verdedigen om een paar leuke contacten te onderhouden.
p.s.heb al wel gedate via paiq, maar was puur omdat diegene dichtbij woonde of net qua interesses het direct raak was.
Jullie mannen hebben het maar zwaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef faf het volgende:
[..]
Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.
bericht of fotobewonderaar, heb je een paar dagen geen tijd is het weer vervaagd. (dit aangezien de vrouwen bestookt worden met reacties).
Als man moet je haast constant online zijn, belangen behartigen/met hand en tand verdedigen om een paar leuke contacten te onderhouden.
p.s.heb al wel gedate via paiq, maar was puur omdat diegene dichtbij woonde of net qua interesses het direct raak was.
Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef faf het volgende:
Dit!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is.
Vrouwen die je constant achter de vodden moet zitten om er wat uit te krijgen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Het is graag of niet, en als het contact écht leuk is komt het ook heus wel van beide kanten. Zo niet, dan is één van de twee gewoon niet echt geïnteresseerd.
haha, goeiequote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef DW457 het volgende:
Ik ga gewoon naar buiten om leuke meiden te ontmoeten
Uhhuh, en t wordt nog beter, want t is me nog gelukt ook (L)quote:
Maar ja, jij bent gewoon uberhot EN sociaal handig. Dat maakt een hoop verschil met veel aanwezigen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is.
Vrouwen die je constant achter de vodden moet zitten om er wat uit te krijgen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Het is graag of niet, en als het contact écht leuk is komt het ook heus wel van beide kanten. Zo niet, dan is één van de twee gewoon niet echt geïnteresseerd.
Beiden, denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of we worden oud..... Of veoeger was echt alles beter
verklap je truc.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Uhhuh, en t wordt nog beter, want t is me nog gelukt ook (L)
Nou dat sluit alle vrouwen dan uit hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom zit je dan in dit topic?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef DW457 het volgende:
Ik ga gewoon naar buiten om leuke meiden te ontmoeten
Alle vrouwen zijn uitgesloten voor jou?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat sluit alle vrouwen dan uit he
Helaasquote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn uitgesloten voor jou?
Shitquote:
precies; het aankijken van het kassameisje (recht in de ogen) moet hier ook verteld wordenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het gaat ook om date ervaringen, niet perse alleen datingsite toch?
Interesse tonen en ontspannen kletsen, daar kom je vaak al een heel eind mee.quote:
Zegt de meid met een vriend #hypocrietquote:
Ha! dat predik ik al een jaar!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Interesse tonen en ontspannen kletsen, daar kom je vaak al een heel eind mee.
[..]
Precies! Heel veel spannender dan dat is t nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ha! dat predik ik al een jaar!
Nog meer daten met hem..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
3e date gehad. Hij wordt steeds leuker maar het is niet alsof ik loop te zwijmelen. En dat is wel het leukste dus ik weet nog steeds niet wat ik er mee moet doen
ja ik ga ook wel meer datenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nog meer daten met hem..Wat hebben jullie gedaan op de date?
Ha! Ik predik al 10 jaar dat dat niet werktquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ha! dat predik ik al een jaar!
Het werkt inderdaad ook alleen maar als je leuk bentquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ha! Ik predik al 10 jaar dat dat niet werktCome at me
Je wil vast en zeker te graag ofzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ha! Ik predik al 10 jaar dat dat niet werktCome at me
Daarom zo vreemd dat het bij jou zo goed l...... oooow wacht, tietenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het werkt inderdaad ook alleen maar als je leuk bent
Als ik niet graag zou willen zou ik er geen behoefte aan hebben hequote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:19 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je wil vast en zeker te graag ofzo.
Het werkt ook wel als je niet leuk bent. Genoeg niet leuke mannen en vrouwen die altijd wel succes hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het werkt inderdaad ook alleen maar als je leuk bent
Leuk is dan ook per persoon verschillend.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:33 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het werkt ook wel als je niet leuk bent. Genoeg niet leuke mannen en vrouwen die altijd wel succes hebben.
Ik snap echt jouw probleem niet. Ik kan er ook niks aan doen dat mensen mij leuk vinden. Of nou ja, ik zou een voorbeeld aan jou kunnen nemen maar dat lijkt me ook zo zonde. Verbittert is gewoon niet mijn stijlquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom zo vreemd dat het bij jou zo goed l...... oooow wacht, tieten
Ik ben niet bitter, ik ben mierzoetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap echt jouw probleem niet. Ik kan er ook niks aan doen dat mensen mij leuk vinden. Of nou ja, ik zou een voorbeeld aan jou kunnen nemen maar dat lijkt me ook zo zonde. Verbittert is gewoon niet mijn stijl
*noted* We houden je in de gaten...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme man. Ondanks het feit dat ik de afgelopen 3 jaar voor jan lul achter iemand aan heb gehobbeld, moet ik er niet aan dénken zo'n uitgedroogd en verbitterd stuk nageboorte te zijn of te spelen als Faxie. Als ik die fase bereik, mogen ze me gewoon neerschieten.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme man. Ondanks het feit dat ik de afgelopen 3 jaar voor jan lul achter iemand aan heb gehobbeld, moet ik er niet aan dénken zo'n uitgedroogd en verbitterd stuk nageboorte te zijn of te spelen als Faxie. Als ik die fase bereik, mogen ze me gewoon neerschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |