Sorry ik krijg er ook een slappe worst vanquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is dit voor mega deprimerend sausage fest?
Of we worden oud..... Of veoeger was echt alles beterquote:
Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:32 schreef Fripsel het volgende:
Als je zo over online datende vrouwen denkt snap ik wel dat het niet werkt ja.
of je moet gewoon echt boeiend zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef faf het volgende:
[..]
Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.
bericht of fotobewonderaar, heb je een paar dagen geen tijd is het weer vervaagd. (dit aangezien de vrouwen bestookt worden met reacties).
Als man moet je haast constant online zijn, belangen behartigen/met hand en tand verdedigen om een paar leuke contacten te onderhouden.
p.s.heb al wel gedate via paiq, maar was puur omdat diegene dichtbij woonde of net qua interesses het direct raak was.
Jullie mannen hebben het maar zwaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef faf het volgende:
[..]
Sta er wel positief tegenover... het is alleen soms frustrerend zoals eerder beschreven.
bericht of fotobewonderaar, heb je een paar dagen geen tijd is het weer vervaagd. (dit aangezien de vrouwen bestookt worden met reacties).
Als man moet je haast constant online zijn, belangen behartigen/met hand en tand verdedigen om een paar leuke contacten te onderhouden.
p.s.heb al wel gedate via paiq, maar was puur omdat diegene dichtbij woonde of net qua interesses het direct raak was.
Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef faf het volgende:
Dit!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is.
Vrouwen die je constant achter de vodden moet zitten om er wat uit te krijgen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Het is graag of niet, en als het contact écht leuk is komt het ook heus wel van beide kanten. Zo niet, dan is één van de twee gewoon niet echt geïnteresseerd.
haha, goeiequote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef DW457 het volgende:
Ik ga gewoon naar buiten om leuke meiden te ontmoeten
Uhhuh, en t wordt nog beter, want t is me nog gelukt ook (L)quote:
Maar ja, jij bent gewoon uberhot EN sociaal handig. Dat maakt een hoop verschil met veel aanwezigen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n 'WE ARE SPARTAAAA'-figuur voor me die in een Romeins gewaad met veel agressie aan het swipen is.
Vrouwen die je constant achter de vodden moet zitten om er wat uit te krijgen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Het is graag of niet, en als het contact écht leuk is komt het ook heus wel van beide kanten. Zo niet, dan is één van de twee gewoon niet echt geïnteresseerd.
Beiden, denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of we worden oud..... Of veoeger was echt alles beter
verklap je truc.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Uhhuh, en t wordt nog beter, want t is me nog gelukt ook (L)
Nou dat sluit alle vrouwen dan uit hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom zit je dan in dit topic?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef DW457 het volgende:
Ik ga gewoon naar buiten om leuke meiden te ontmoeten
Alle vrouwen zijn uitgesloten voor jou?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat sluit alle vrouwen dan uit he
Helaasquote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn uitgesloten voor jou?
Shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |