abonnement Unibet Coolblue
pi_157414235
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.


Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic




pi_157414254
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:08 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Bedankt ja
Dat verklaart wel waarom iemand continu online is maar niet reageert he :*
  zondag 8 november 2015 @ 22:13:13 #3
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_157414303
Datingsiteervaringen. Ik heb er weer een. Tinder...

Drie weken gechat super leuk veel gelachen. Nummers gewisseld, 2x afgesproken. Spraken al vrij snel tegen elkaar uit dat we beide op zoek zijn naar iets serieus, en dat hij mij wel leuk vond :D .

Nu kunnen we 5 weken niet afspreken, dus ik vroeg aan hem. 'Ga je nu vijf weken wachten op mij, of ga je met anderen daten'. Ik vond dat best een normale vraag, weet ik iig een beetje waar ik aan toe ben :@. Antwoord die gast dus "als de situatie zich voordoet ga ik wel weer met andere daten"

Nou ja, next

Wat heb ik hiervan geleerd. Hij is iig wel eerlijk. Maar blijkbaar niet echt op zoek naar iets serieus (want anders date je imo niet met twee mensen tegelijk)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_157414359
-niet hier-

[ Bericht 90% gewijzigd door Copycat op 08-11-2015 22:15:39 ]
pi_157414421
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef zeefje het volgende:
Datingsiteervaringen. Ik heb er weer een. Tinder...

Drie weken gechat super leuk veel gelachen. Nummers gewisseld, 2x afgesproken. Spraken al vrij snel tegen elkaar uit dat we beide op zoek zijn naar iets serieus, en dat hij mij wel leuk vond :D .

Nu kunnen we 5 weken niet afspreken, dus ik vroeg aan hem. 'Ga je nu vijf weken wachten op mij, of ga je met anderen daten'. Ik vond dat best een normale vraag, weet ik iig een beetje waar ik aan toe ben :@. Antwoord die gast dus "als de situatie zich voordoet ga ik wel weer met andere daten"

Nou ja, next

Wat heb ik hiervan geleerd. Hij is iig wel eerlijk. Maar blijkbaar niet echt op zoek naar iets serieus (want anders date je imo niet met twee mensen tegelijk)
Wat een lomperik. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 8 november 2015 @ 22:16:25 #6
416020 K44S
The bearded man
pi_157414441
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef zeefje het volgende:
Datingsiteervaringen. Ik heb er weer een. Tinder...

Drie weken gechat super leuk veel gelachen. Nummers gewisseld, 2x afgesproken. Spraken al vrij snel tegen elkaar uit dat we beide op zoek zijn naar iets serieus, en dat hij mij wel leuk vond :D .

Nu kunnen we 5 weken niet afspreken, dus ik vroeg aan hem. 'Ga je nu vijf weken wachten op mij, of ga je met anderen daten'. Ik vond dat best een normale vraag, weet ik iig een beetje waar ik aan toe ben :@. Antwoord die gast dus "als de situatie zich voordoet ga ik wel weer met andere daten"

Nou ja, next

Wat heb ik hiervan geleerd. Hij is iig wel eerlijk. Maar blijkbaar niet echt op zoek naar iets serieus (want anders date je imo niet met twee mensen tegelijk)
Dus jij gokt niet op meerdere paarden?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157414447
ik heb een Happn match (die ik eigenlijk niet zo boeiend vind maar gewoon geliked heb om te testen of er uberhaupt iemand hapt _O- )

[ Bericht 32% gewijzigd door Copycat op 08-11-2015 22:17:55 (Ook niet ) ]
  zondag 8 november 2015 @ 22:17:10 #8
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_157414464
Maar is de vraag die ik stelde eigenlijk wel reëel? Of stel ik mij aan?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zondag 8 november 2015 @ 22:17:31 #9
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157414482
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef BeeGees het volgende: [..] Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.
Je viel gewoon tegen in bed. Deal with it.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_157414495
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:17 schreef zeefje het volgende:
Maar is de vraag die ik stelde eigenlijk wel reëel? Of stel ik mij aan?
Lijkt me een prima vraag hoor
  zondag 8 november 2015 @ 22:18:23 #11
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_157414522
Ik wil niet claimen of zo. Zo wil ik ook echt niet overkomen. Ik vind het al 'bijzonder' dat hij daar eerlijk over is. Naar het feit dat hij de week daarvoor zegt dat hij iets serieus zoekt en dan dit...hmm
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_157414555
Als je gaat bezemem, doe het dan wel correct :{w
  zondag 8 november 2015 @ 22:19:39 #13
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_157414585
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:16 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus jij gokt niet op meerdere paarden?
Niet tegelijkertijd nee.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_157414592
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:17 schreef zeefje het volgende:
Maar is de vraag die ik stelde eigenlijk wel reëel? Of stel ik mij aan?
Nee, je wil toch weten waar je aan toe bent?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_157414597
Ja, wacht maar ff hoor. Morgen ergens weer open. 39917 TRs in de vorige, deze net open en ook alweer 3 ofzo. Klaar voor het weekend. Fijne avond
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')