En bij date 2 had je daar geen last van? Maar nu er seks is geweest wel?quote:Op woensdag 4 november 2015 18:44 schreef den312 het volgende:
Ik ben bang om opdringerig over te komen.
Maar ergens denk ik dat het een goed idee is om haar te bellen en iets over de date te zeggen en haar erg bedanken en dan vragen of er nog een herhaling komt. Dat lijkt me toch het beste, als ik te opdringerig overkomt dan is dat dan jammer. Ik wil gewoon weer met haar zijn omdat dat elke keer gezellig is en het erg goed voelt samen
Het is geen lastige situatie, je boet al voor de fouten van anderen in principe.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:09 schreef den312 het volgende:
Ze moet veel werken wat ze heeft het geld heel hard nodig, dus ik begrijp als ze niet kan. Ze wil ook geen hulp financieel van mijn kant, zelf niets als het ¤1 is. Zei zegt dat ik niet moet boeten voor iemand anders zijn fout.
Ik heb tijdens de date gezegd, toen we zaten te knuffelen dat ik nooit maar dan ook nooit vreemd zal gaan (aangezien mijn ouders ook door die reden gescheiden zijn en ik zelf meegemaakt hebt hoeveel pijn en verdriet dat met zich mee brengt) Maar zoiets kan je wel tegen iemand zeggen, maar de kans dat ze dat geloven is nihil als ze al een paar keer is bedrogen door mannen.
Dus het is een erg lastige situatie
Als ze jou leuk vind kom je niet opdringer over. Breng het alleen subtiel, probeer gewoon een leuk gesprek met haar te hebben via mail, telefoon, whatsapp oid. En vraag dan op het goede moment om nog een keer af te spreken.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:44 schreef den312 het volgende:
Ik ben bang om opdringerig over te komen.
Dude, ze speelde hard to getquote:Helaas zei ze na de film:"Zeg, hoe laat vertrekt je volgende bus".
Dit gaf mij zo'n wrang en naar gevoel dat ik meteen maar gekeken heb. Na een paar minuten zei ze: Of je moet willen slapen hier...
Tja, daar kwam ik dus te laat achter.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef napoleondynamite het volgende:
[..]
Dude, ze speelde hard to get
Daar heb je helemaal gelijk in! Maar ze reageerde net op mijn watsapp, ze gaat proberen vrij te krijgen, en dan komt ze langs!quote:Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef napoleondynamite het volgende:
[..]
Als ze jou leuk vind kom je niet opdringer over. Breng het alleen subtiel, probeer gewoon een leuk gesprek met haar te hebben via mail, telefoon, whatsapp oid. En vraag dan op het goede moment om nog een keer af te spreken.
of ze vond je stomquote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef K44S het volgende:
.
[..]
Tja, daar kwam ik dus te laat achter.
Maar liever kwijt dan rijk(achteraf)
Ligt eraan hoe ze het zei en hoeveel tijd er tussen zat bij 'Of je moet blijven slapen...'. Maar dit was denk ik wel een subtiele hint van haar dat je mocht blijven. Je vraagt toch niet zo direct aan de ander van: hé, tijd om op te tiefen! Dan laat je het wel indirect merken dat je tijd voorbij is.quote:
Dat snap ik dus ook niet zo. Als je toch al seks hebt gehad, wat is dan de moeite om te vragen hoe of wat en duidelijk te zijn hoe je er zelf in staat? Zeker als er al zoveel dingen besproken zijn op de dates.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En bij date 2 had je daar geen last van? Maar nu er seks is geweest wel?
Gewoon doen wat voor jou goed voelt. Reageert ze er niet lekker op, tja helaas.
Daar hinte ik dus op, misschien kun je dat haar ook duidelijk maken. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar als het nog zo'n issue is dat jij jezelf gaat verantwoorden voor andere mannen zou ik mijzelf toch even achter mijn oren krabben.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:44 schreef den312 het volgende:
Je boet altijd voor de fouten van een ander, elke vrouw is harder gemaakt door exen. Ik snap haar wel volledig, ik zou mezelf ook niet snel open zetten voor een relatie als ik al meer dan 5x op m'n bek ben gegaan. Dan wordt je voorzichtiger, omdat jij die pijn hebt en die ander niet. Ze zei ook dat ze zeker weet dat er mannen zijn die niet vreemd gaan, alleen kan ze dat nu moeilijk geloven omdat ze al veel keren de fout in is gegaan. Nu heeft een verhaal van 2 mensen altijd 2 kanten, maar er is geen 1 reden die accepteerd dat de ander vreemd mag gaan!
Hoeft helemaal niet. Gewoon wat je wil.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Absoluut mee eens hoor dat het niet zo fijn is, maar ze zag er goed uit en sexueel aantrekking is net wel iets anders dan het gemeen hebben en ze was ook wel goed in bed, maar uiteindelijk ga je meer met elkaar om dan dat je echt seks hebt dus mentaal ga je dan kapot als je absoluut geen klik hebtDus daarom maar gekozen om ermee te stoppen.
Maar had gewoon die avond direct moeten zeggen weet ik achteraf
nou het is wel zo eerlijk om ook aan naar duidelijk te maken dat je maar 1 ding leuk aan haar vindquote:Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Gewoon wat je wil.
Mwah, misschien wel. Aan de andere kant, zolang zij niet zegt wat ze wil..quote:Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het is wel zo eerlijk om ook aan naar duidelijk te maken dat je maar 1 ding leuk aan haar vind
Sommige vrouwen zijn simpelweg niet subtiel met hintjes geven.quote:
Ik snap er nog steeds geen klote van, zowel van jou als van haar niet. Als de klik mist zoen ik niet eens met de vrouw in kwestie en ben ik gewoon direct eerlijk. Ik heb helaas ervaring met seks hebben met iemand waar geen klik mee was en dat was niet bevredigend, dus waarom het dan toch proberen?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:58 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Mja ik was 2 keer echt duidelijk om eerlijk te zijn heb ik in een telefoongesprek na de 1e date nadat ze thuis was ook aangegeven dat ik geen klik voelde toch wou ze een 2e date.
Ik had verwacht dat ze zelf ook geen klik voelde, maar ze wou toch echt afspreken, want ze gaf aan ook te willen blijven slapen als ik er geen bezwaar tegen had.
Volgens mij had zij ook meer gevoelens jegens mij dan ik wat ik dan apart vind, want als je al in een situatie zit waar 1 iemand niks voelt zou de ander het toch wel aanvoelen lijkt me?
Dus 2e date bleef ze slapen en dergelijke was een mooie dame om te zien verder. Maar ik was volgens mij best duidelijk in wat ik van de dates dacht.
Na de 2e date dat ik uiteindelijk toch aangaf heeft ze me daarna paar keer gebeld ( 20x in 2 dagen ofzo en misschien wel 2x zoveel meer berichten )
Mja zoals ik al zei op dating sites zitten soms echt aparte figuren heb er wel meerdere aparte ervaringen mee opgedaan
hoezo? Volgens mij is het kei vaak niet duidelijkquote:Op woensdag 4 november 2015 22:47 schreef napoleondynamite het volgende:
Als je geen klik hebt, is dat voor allebei de mensen wel duidelijk lijkt me:p
Dames van niveau trekken ook weleens de stoute schoenen aan.quote:Op donderdag 5 november 2015 07:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Laatst een dame in lingerie. Stond erbij: ik studeer geschiedenis en hou van bordspellen. Uhu
op tinder?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dames van niveau trekken ook weleens de stoute schoenen aan.
Het is niet efficiënter want als vrouw krijg je die 34 per dag en lees je ze niet eens meerquote:Op donderdag 5 november 2015 15:27 schreef syndroom het volgende:
Bij gebrek aan beter heb ik mezelf gisteren maar weer aangemeld.Uren bezig geweest om een goede foto te zoeken en een pakkende tekst bij te schrijven. Aanbod aan nieuwe aanwas valt tegen maar ik heb wel een paar berichtjes gestuurd, nu hopen op een reactie.
Tot nu toe heb ik allemaal losse berichtjes gestuurd wat best tijdrovend is, want ik krijg bijna nooit antwoord terug, en als ik antwoord terug krijg zijn dat ook niet de knapste helaas.
Nu lees ik dat sommigen ervoor kiezen om de copy paste tactiek te gebruiken.Een tekst naar zoveel mogelijk aantal vrouwen te sturen in de hoop dat er één toehapt. wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Het is wel stukken efficiënter dan uren weer bezig te zijn met het schrijven van teksten. Je wordt er haast chagrijnig van, al dat tikken, nemen niet eens de moeite om even te reageren.
Ik zeg eigenlijk altijd gewoon hoiquote:Op donderdag 5 november 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is niet efficiënter want als vrouw krijg je die 34 per dag en lees je ze niet eens meer
En omdat de meeste mannen dus zo debiel doen houden vrouwen op een gegeven moment op met reageren. Jammer voor de 2 normale mensen die je dan per ongeluk tegen de schenen trapt, maar als je echt heel normaal zou zijn zou je dat zelf ook begrijpen en het dus niet zo zwaar op nemen
Nja, ik bedenk met net: ik heb het wel over tinder, en dat is toch wat anders dan datingsites in het algemeen. Ze heeft me daar immers al geliket.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:36 schreef Helsinki het volgende:
Ik reageer juist op wat ''persoonlijkere'' berichten waaruit blijkt dat iemand de moeite heeft genomen mijn tekst te lezen en daar dan op inhaakt. Ik probeer dan altijd wel te reageren (al is het om te laten weten dat ik geen interesse heb).
Is het dan niet makkelijker om offline meisjes op straat of in een bar te regelen? Dan weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent in plaats van uren of dagen op een reactie te wachten. Ik krijg soms de indruk dat mensen hun peilen richten op online daten omdat ze het offline niet lukt. Niet voor niks heb je op die datingsites (met alle respect) een overschot aan kansloze mannen.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:41 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nja, ik bedenk met net: ik heb het wel over tinder, en dat is toch wat anders dan datingsites in het algemeen. Ze heeft me daar immers al geliket.
En daar is ook niet bar veel waar je op in kunt haken. Misschien de foto's ofzo, maar dat voelt altijd zo gekunsteld aan.
En t is ook wel waar natuurlijk dat t gewoon veel werk is, waar ik niet zo'n zin in heb.
Nou ja makkelijker, het kan ook inderdaad. Maar die spamtactieken met hoi ga ik op straat niet doenquote:Op donderdag 5 november 2015 15:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om offline meisjes op straat of in een bar te regelen? Ik krijg soms de indruk dat mensen hun peilen richten op online daten omdat ze het offline niet lukt. Niet voor niks heb je op die datingsites met alle respect een overschot aan kansloze mannen.
Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn, maar je ziet wel veel figuren tussen zitten die de nodige problemen hebben.
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:22 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Tot nu toe heb ik ook alleen maar vage herinneringen aan datingsites en komt er nooit iets serieus uit behalve sex dus wil je sex schrijf je in op dating sites voor serieuze shit kun je beter ergens anders kijken
Op welke datingsites had jij deze ervaringen?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:58 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Mja zoals ik al zei op dating sites zitten soms echt aparte figuren heb er wel meerdere aparte ervaringen mee opgedaan
Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? weet jij waar de AH zit? loopt bijna niemand je straal voorbij.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een onzin "zoveel werk". Als je iemand op straat ziet heb je ook een split-second de tijd om te bedenken wat je zegt en daar hoef je ook geen rocket scientist voor te zijn
Als het je WEL verschrikkelijk veel tijd en moeite kost om een beetje normaal te reageren, moet je misschien toegeven dat het of niet je medium is, of dat je misschien toch niet zo normaal bent... In plaats van het dan maar weer bij de ander neer te leggen....
Als je aan mij vraagt TERWIJL JE OP DE FUCKING STRAAT LOOPT wat voor weer het is, ren ik gillend naar de overkant...quote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? loopt bijna niemand je straal voorbij.
Haha, dat zou me niet eens problemen gezien ik rocket scientist benquote:Op donderdag 5 november 2015 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een onzin "zoveel werk". Als je iemand op straat ziet heb je ook een split-second de tijd om te bedenken wat je zegt en daar hoef je ook geen rocket scientist voor te zijn
het is dan ook totaal niet het zelfdequote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? weet jij waar de AH zit? loopt bijna niemand je straal voorbij.
Neeeeeeeeeeeee Rhubarbje! Dat kan wel DUIZEND dingen betekenen!quote:Op donderdag 5 november 2015 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is dan ook totaal niet het zelfde
En geen bericht is toch super duidelijk?
Ja, jemig. Dat is algemene beleefdheid. Die er op een datingsite niet is omdat daar de doelen duidelijk zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? weet jij waar de AH zit? loopt bijna niemand je straal voorbij.
Maar op straat word ik geen 42 keer aangesproken in 100 meter. Op een datingsite gebeurd me dat wel eens in een uur. Dat je dan niet genoeg tijd en moeite neemt om iedereen terug te antwoorden lijkt me een logisch gevolg. Alleen diegenen die echt weten te boeien krijgen een bericht, de rest heeft pech. Want als je ze een afwijzing stuurt happen ze alsnog allemaal en geef je valse hoop. Nee bestaat bij veel mannen niet, want een bericht terug is dan eigenlijk een misschien die je moet ompraten naar een ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad!quote:Op donderdag 5 november 2015 17:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar op straat word ik geen 42 keer aangesproken in 100 meter. Op een datingsite gebeurd me dat wel eens in een uur. Dat je dan niet genoeg tijd en moeite neemt om iedereen terug te antwoorden lijkt me een logisch gevolg. Alleen diegenen die echt weten te boeien krijgen een bericht, de rest heeft pech. Want als je ze een afwijzing stuurt happen ze alsnog allemaal en geef je valse hoop. Nee bestaat bij veel mannen niet, want een bericht terug is dan eigenlijk een misschien die je moet ompraten naar een ja.
Yup een heel legioen aan stille fansquote:Op donderdag 5 november 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Dames hebben jullie trouwens ook van die mannen waar je tegen gezegd hebt dat het niks word en die dan eigenlijk nog dagelijks op je profiel kijken? Ze zeggen niks hoor, maar begrijpen doe ik het ook niet? Proberen ze me te mind-benden via het computerscherm? Is het gewoon checken wanneer ik voor het laatst online was?
Ja, hierquote:Op donderdag 5 november 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Dames hebben jullie trouwens ook van die mannen waar je tegen gezegd hebt dat het niks word en die dan eigenlijk nog dagelijks op je profiel kijken? Ze zeggen niks hoor, maar begrijpen doe ik het ook niet? Proberen ze me te mind-benden via het computerscherm? Is het gewoon checken wanneer ik voor het laatst online was?
nou kwaad kan het niet toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:22 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ja, hier.
Ik heb laatst één iemand geblokkeerd. Die vond ik griezelig overkomen. Hij was al wat ouder en wilde graag kinderen en begon bij mij maar te peilen hoe lang ik van plan was daar nog mee te wachten want hij had op zijn leeftijd toch wel wat haast. Afgewezen. Keek daarna ook dagelijks op mijn profiel en toen heb ik hem dus uiteindelijk geblokkeerd omdat ik me er niet zo fijn bij voelde.
Ik weet, ik weet, in het echt ben ik nog veel meer spraakwaterval en springerig zonder te ademen tussendoor, maar goedquote:Op donderdag 5 november 2015 18:55 schreef BeamofLight het volgende:
Uitstraling zijn bijdrage: 2 zinnetjes
Dating2000 en Knuz en Badoo ( weet niet of dat echt dating site isquote:Op donderdag 5 november 2015 16:45 schreef ScaleoPax het volgende:
Die websites klinken allemaal zo betrouwbaar en bonafide.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef Tha_Syndicate het volgende:
[..]
Dating2000 en Knuz en Badoo ( weet niet of dat echt dating site is) en Pepper stond ik ingeschreven. Destijds was Badoo & Dating2000 wel het makkelijkst om iets aan de haak te slaan. Praat nu wel over ruim 3 jaar geleden ofzo dat ik erop zat. Dus weet niet of het nog steeds zo goed en makkelijk is. Knuz & Pepper gebeurde heel soms wel wat, maar weinig vaak heb ik bij die sites indruk dat meeste gewoon fake profiles zijn.
Nou, ik denk juist dat zij wel een vrouw is die heel sterk is. Ik heb haar levensverhaal aangehoord en wat ze allemaal meegemaakt heeft, nou dan mag je wel een traantje laten als je dat bijna nooit aan iemand hebt, kunt en willen vertellen. De hele situatie met alles deed mij wel accepteren dat ze een traantje mocht laten. Ik vond het wel cute, zie je niet veel een vrouw die huilt omdat ze zich goed voelt bij iemand!quote:Op donderdag 5 november 2015 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
Op date 2 een huilend ding met issues op je buik hebben liggen...nice... Nee dit is een stabiele vrouwe met potentieel. Lekker uitnodigen ook op je verjaardag alvast!
ja of ze neemt gewoon een therapeut. Als ze jou al op date 2 in die rol duwt voorspel. Ik niet veel goedsquote:Op donderdag 5 november 2015 23:04 schreef den312 het volgende:
[..]
Nou, ik denk juist dat zij wel een vrouw is die heel sterk is. Ik heb haar levensverhaal aangehoord en wat ze allemaal meegemaakt heeft, nou dan mag je wel een traantje laten als je dat bijna nooit aan iemand hebt, kunt en willen vertellen. De hele situatie met alles deed mij wel accepteren dat ze een traantje mocht laten. Ik vond het wel cute, zie je niet veel een vrouw die huilt omdat ze zich goed voelt bij iemand!
Vergeet niet een snufje H_Jquote:Op vrijdag 6 november 2015 06:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Je bent een soort genetisch mengsel van Pope of Dope en Weissman. Je ouders hebben wat uit te leggen.
Met dit soort verhalen... bessef ik dat ik toch wel ietsjes meer uit m'n comfortzone mag stappen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Nog een date dan, eentje die me tot mijn graf zal bijblijven, er werkte een prachtige jonge meid op mijn werk, ik dacht nou, dat gaat boven mijn pet, mooiste meisje dat ik ooit gezien had, ik met een smoesje haar nummer ontfutseld en na drie apjes wist ik dat het raak was.
Ik gespijbeld van mijn werk en zij een smoesje gemaakt tegenover haar vriend, we zouden een drankje gaan doen in een naburig dorp echter raakte ze verdwaald op de zanderige tankbaan van een militair oefenterrein, we hebben vijf uur lang in de stromende regen haar auto staan uitgraven in stijgende paniek wat me met de situatie aan moesten.......daarom naar de dichtstbijzijnde kroeg, we hebben ons bezat en hebben later op de avond tegen een makelaarskantoor op staan neuken terwijl mensen hun hond aan het uitlaten waren, op het toilet weer, in de kroeg, in de auto, hele dorp in chaos![]()
Toen het licht werd naar huis, snel douchen en werken en de hele dag duf, vlinders en in de war, na werktijd heeft zij haar vriend de deur uit getrapt en ik ben in blinde verliefdheid op haar bank gaan zitten friemelen terwijl ik mijn huwelijksring nog om had...we hebben twee jaar lang de maan naar beneden geneukt en we zijn samen de halve VS rondgereden in een porno auto :-)
Nou ja zo zit ik vrees ik wel een beetje in elkaar maar dit is ook echt daten, niet dat laffe blinde drankje doen met een internetcontactje en daarna wellicht blue met volle zak naar huis schuifelen, verderfelijk wellicht en ik laat aardig wat ellende en gebroken harten achter me maar ik leef wel op het toppunt van mijn foute kunnen en ik ben gelukkiger dan ooit
Misschien valt dit onder vreemdgaan en niet onder daten maar toch, moest het even kwijt (schiet me maar af)
het was intens verdrietig. Vooral als je het als een of andere overwinning zietquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:29 schreef Moro het volgende:
Goed punt, verhaal maar verwijderd anders dwalen we helemaal af.
Overigens was mijn verhaal niet verdrietig
Mag het dan ook gewoon gedelete?quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:15 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus een discussie voor in dat topic, niet hier.
Na jou durft niemand meer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een bijdrage van jou
Dat verhaal van Moro was ook wel vrij goed hoor.quote:
SPOILER: Intens verdrietig verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Moro op 06-11-2015 16:16:02 ]Blessed is the mind too small for doubt.
Waarschijnlijk gewoon een fakeprofiel dat er door Tinder is afgetyft.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk weer eens een echte match op Tinder... Ik stuur een bericht.. krijg een uur later wat terug, open ik Tinder, hup match wegJe hebt mensen die te snel liken en je dan alsnog meteen verwijderen, maar waarom stuur je nog een bericht?! en dan verwijderen. Tinder verwijderd dan meteen ook het profiel dus ik kan het niet meer lezen..
Nee deze was niet 24 en had er foto's opstaan uit de buurtquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:31 schreef Westerling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een fakeprofiel dat er door Tinder is afgetyft.
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus happn is gratis voor vrouwen maar mannen moeten betalen? Lekker dan.. Overigens weet ik niet of berichten sturen ook credits kost als man. Had er 10 en nu na mijn eerste match en bericht 9..
Maar dan geef je als makers dus toe dat vrouwen belangrijker zijn dan mannen. Je had ook vrouwen betaald kunnen maken en mannen gratisquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...
Logisch toch? Je hebt nu al een enorm overwicht aan mannen op apps en sites en als ze het voor vrouwen nog onaantrekkelijker maken neemt de krapte alleen nog maar verder toe.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar dan geef je als makers dus toe dat vrouwen belangrijker zijn dan mannen. Je had ook vrouwen betaald kunnen maken en mannen gratis
Of dat je als man niet zonder vrouw binnenkomt op een feestje... maar da's een hele andere discussiequote:Op zaterdag 7 november 2015 00:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Logisch toch? Je hebt nu al een enorm overwicht aan mannen op apps en sites en als ze het voor vrouwen nog onaantrekkelijker maken neemt de krapte alleen nog maar verder toe.
Je ziet het ook in sommige discotheken dat vrouwen gratis naar binnen mogen of korting krijgen op drankjes terwijl je als man altijd volle pond moet betalen. Dat is al langer zo en nu is dat ook doorgetrokken naar dit soort apps.
Doe ik altijd voor de grap bij de wanhopige girls.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk weer eens een echte match op Tinder... Ik stuur een bericht.. krijg een uur later wat terug, open ik Tinder, hup match wegJe hebt mensen die te snel liken en je dan alsnog meteen verwijderen, maar waarom stuur je nog een bericht?! en dan verwijderen. Tinder verwijderd dan meteen ook het profiel dus ik kan het niet meer lezen..
Tinder, datingsites, allemaal troep jonge. Ga op zoek naar een vrouw buitenhuis. Dan zie je gelijk wat je voor je hebt staan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Discriminatie man. We moeten maar gauw gelijke rechten voor mannen gaan eisen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus happn is gratis voor vrouwen maar mannen moeten betalen? Lekker dan.. Overigens weet ik niet of berichten sturen ook credits kost als man. Had er 10 en nu na mijn eerste match en bericht 9..
Zijn de meeste (betrouwbare) datingsites niet betaald? Ergens moeten die toch ook gefinancierd worden. Alleen ja, wel jammer dat je als man gelijk het haasje bent en moet gaan betalen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Heb jij een idee waarom dit niet andersom is? Want ik zie altijd een overschot aan mannen, zelfs als mannen juist moeten betalen voor een lidmaatschap. Wordt tijd dat vrouwen zich massaal gaan aanmelden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...
ben je ook aan het stampvoeten nu?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zijn de meeste (betrouwbare) datingsites niet betaald? Ergens moeten die toch ook gefinancierd worden. Alleen ja, wel jammer dat je als man gelijk het haasje bent en moet gaan betalen.
[..]
Het is niet eerlijk.
je moet echt dat idee dat vrouwen je dankbaar moeten zijn eens los latenquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:39 schreef syndroom het volgende:
Ben wel een beetje klaar met dat online daten, vrouwen komen wel online, nemen wel even een kijkje maar reageren helemaal niet terug. Dat terwijl ik toch wel lang bezig geweest ben om hele verhalen te tikken, namen ze niet eens de moeite om als dank even een berichtje terug te sturen. Het is echt een gevoel dat je totaal genegeerd wordt. Iets wat mij helemaal geen prettig gevoel heeft, daarom heb ik besloten om hier maar voorlopig mee te stoppen.
Het voelt als trekken aan een dood paard. Ik snap dan ook niet echt waarom mensen betalen om lid te kunnen worden van een datingsite als vrouwen toch niet reageren.
Dat is wel het grote voordeel van offline daten. Ze kunnen je niet negeren, althans de kans is daarom wel een stuk kleiner omdat de communicatie veel sneller en directer verloopt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Tinder, datingsites, allemaal troep jonge. Ga op zoek naar een vrouw buitenhuis. Dan zie je gelijk wat je voor je hebt staan.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat een datingssite je gaat geven wat je graag wil zien.
[..]
Discriminatie man. We moeten maar gauw gelijke rechten voor mannen gaan eisen.
Waarom zou je dan betalen voor een datingsite?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet echt dat idee dat vrouwen je dankbaar moeten zijn eens los laten
Om een date te kunnen krijgen, niet om je beledigd te voelen over sommige (non)reacties misschien? Weet niet hoor, ik doe niet aan online daten. Maar je klinkt een beetje als een pruillipje...quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom zou je dan betalen voor een datingsite?
Dat heet "Trying to hard" Niemand zit op een heel epistel te wachten, dat is gewoon creepy.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:39 schreef syndroom het volgende:
Dat terwijl ik toch wel lang bezig geweest ben om hele verhalen te tikken, namen ze niet eens de moeite om als dank even een berichtje terug te sturen.
Dan herken je de dodelijke "tieft een end op mafkees." blik van flink wat vrouwen ook nog niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat is wel het grote voordeel van offline daten. Ze kunnen je niet negeren, althans de kans is daarom wel een stuk kleiner omdat de communicatie veel sneller en directer verloopt.
serieus? Het is geen escort deal waarbij vrouwen wel wat moeten omdat jij een bedrijf geld betaald om een profiel aan te kunnen makenquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Om een of andere reden denkt hij dat hij recht heeft op een date, geloof ik.... Geen idee waarom je anders zoiets zou zeggen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus? Het is geen escort deal waarbij vrouwen wel wat moeten omdat jij een bedrijf geld betaald om een profiel aan te kunnen maken
Bizar
quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Prima, maar dan ben je opgelicht door een datingsite en niet door vrouwen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:11 schreef Groepfunder het volgende:
Ik ben het niet met Syndroom eens, maar ik kan hem tot op zekere hoogte wel begrijpen. Ik heb ook drie keer een abonnement gehad op een datingsite. Drie verschillende datingsites om precies te zijn. Vóórdat ik betaald lid werd ontving ik e-mails dat er vrouwen zouden zijn die mijn profiel bekeken en geïnteresseerd in mij waren, maar zodra ik lid was waren de vrouwen als bij toverslag verdwenen. Natuurlijk heb ik herhaaldelijk geprobeerd zelf contact te leggen. Berichten waren nooit copy-paste. Eerlijk gezegd heeft nooit iemand iets teruggestuurd. Hoe groot de overeenkomsten op papier ook leken te zijn, in de praktijk leidde het zelfs niet tot een profielbezoek. Dat je dan na een paar maanden even je buik vol hebt van betaalde datingsites, vind ik niet onbegrijpelijk.
Wel wanhopige mannen een worst voorhouden. Uiteindelijk ben je denk ik beter af zonder online dating.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:24 schreef Barbusse het volgende:
Dat is gewoon een marketing strategie en heeft geen fuck te maken met dating.
Nogmaals prima, maar dat heeft weinig te maken met die vrouwen. Die gaan echt niet op jouw schrijfsels reageren omdat jij betaalt hebt voor die site.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:19 schreef syndroom het volgende:
Nou de bedenkingen die ik meer heb is zo dat ik ervaar dat dit soort sites ook wel een beetje misbruik maken van mannen die hun behoeften niet bevredigd weten te krijgen. Om ze met mooie praatjes en beloften over te halen een abonnement of lidmaatschap af te sluiten, om vervolgens weer teleurgesteld te worden omdat niemand reageert.
Natuurlijk zijn het gewoon commerciële bedrijven die geld moeten verdienen maar het trekt altijd een bepaald publiek aan, vooral onder de mannen. Maar wat ze er niet altijd bijvertellen is dat het overwicht aan mannen vele malen groter is dan de hoeveelheid vrouwen die zich op zo'n site aanmeld.
Al zouden ze het voor vrouwen helemaal gratis maken, of zelfs vrouwen ervoor betalen, het aantal jonge vrouwen dat zich aanmeld op een datingsite is nog altijd erg laag. Daardoor krijg je toestanden dat de weinige vrouwen overspoeld worden met likes en berichtjes.
Herkenbaar verhaal inderdaad, al heb ik het maar bij een site geprobeerd die ook zogezegd goed aangeschreven staat (lexa). Voordat ik lid werd regelmatig berichten over profielbezoekers, likes en berichten maar toen ik eenmaal lid was en 40 euro armer complete radiostilte. En dat lag niet aan de berichten die ik stuurde of de inhoud van mijn profiel. Dat was voor mij het moment om mijn lidmaatschap per direct op te zeggen. Een date is natuurlijk niet verplicht zoals syndroom lijkt te suggereren maar mensen in een abonnement lokken met niet bestaande personen/likes/berichten slaat natuurlijk nergens op. Gek genoeg werken gratis sites een stuk beter voor me...quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:11 schreef Groepfunder het volgende:
Ik ben het niet met Syndroom eens, maar ik kan hem tot op zekere hoogte wel begrijpen. Ik heb ook drie keer een abonnement gehad op een datingsite. Drie verschillende datingsites om precies te zijn. Vóórdat ik betaald lid werd ontving ik e-mails dat er vrouwen zouden zijn die mijn profiel bekeken en geïnteresseerd in mij waren, maar zodra ik lid was waren de vrouwen als bij toverslag verdwenen. Natuurlijk heb ik herhaaldelijk geprobeerd zelf contact te leggen. Berichten waren nooit copy-paste. Eerlijk gezegd heeft nooit iemand iets teruggestuurd. Hoe groot de overeenkomsten op papier ook leken te zijn, in de praktijk leidde het zelfs niet tot een profielbezoek. Dat je dan na een paar maanden even je buik vol hebt van betaalde datingsites, vind ik niet onbegrijpelijk.
Maar ik durf er wel een paar vingers om te verwedden dat wanneer 1 van de usual suspects uit dit topic deze zin gaat gebruiken, het niets oplevert. Het is niet eigen, niet oprecht en geforceerd. Iedereen vrouw denkt dan al snelquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lust je erwtensoep?
Een van de meest succesvolle openingszinnen van n oud collega van me.
Samen met: vies he, spinazie?
Heeft daar als ik hem moet geloven tientallen dates uit weten te slepen en is uiteindelijk getrouwd met een van die vrouwen
klopt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ik durf er wel een paar vingers om te verwedden dat wanneer 1 van de usual suspects uit dit topic deze zin gaat gebruiken, het niets oplevert. Het is niet eigen, niet oprecht en geforceerd. Iedereen vrouw denkt dan al snel
[ afbeelding ]
Dat is gewoon oplichting dan eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal inderdaad, al heb ik het maar bij een site geprobeerd die ook zogezegd goed aangeschreven staat (lexa). Voordat ik lid werd regelmatig berichten over profielbezoekers, likes en berichten maar toen ik eenmaal lid was en 40 euro armer complete radiostilte. En dat lag niet aan de berichten die ik stuurde of de inhoud van mijn profiel. Dat was voor mij het moment om mijn lidmaatschap per direct op te zeggen. Een date is natuurlijk niet verplicht zoals syndroom lijkt te suggereren maar mensen in een abonnement lokken met niet bestaande personen/likes/berichten slaat natuurlijk nergens op. Gek genoeg werken gratis sites een stuk beter voor me...
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ik durf er wel een paar vingers om te verwedden dat wanneer 1 van de usual suspects uit dit topic deze zin gaat gebruiken, het niets oplevert. Het is niet eigen, niet oprecht en geforceerd. Iedereen vrouw denkt dan al snel
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad o.a. Lexa.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal inderdaad, al heb ik het maar bij een site geprobeerd die ook zogezegd goed aangeschreven staat (lexa). Voordat ik lid werd regelmatig berichten over profielbezoekers, likes en berichten maar toen ik eenmaal lid was en 40 euro armer complete radiostilte. En dat lag niet aan de berichten die ik stuurde of de inhoud van mijn profiel. Dat was voor mij het moment om mijn lidmaatschap per direct op te zeggen. Een date is natuurlijk niet verplicht zoals syndroom lijkt te suggereren maar mensen in een abonnement lokken met niet bestaande personen/likes/berichten slaat natuurlijk nergens op. Gek genoeg werken gratis sites een stuk beter voor me...
Jaquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:07 schreef SiIk het volgende:
Als iemand je een superlike geeft, ben je dan ook verplicht om diegene te daten?
Kom je hier vaker?quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer fout gedacht. Afwijzing is normaal en gebeurt zowel online als in het echte leven. Dat heeft niets met laf te maken. Je trekt iemands aandacht of je doet dat niet, het is niet aan jou om te bepalen of je iets goed doet. Je zal moeten leren leven met het feit dat er honderden afwijzingen kunnen staan tegenover die ene keer raak. Een relatie krijgen is als roulette, je weet nooit wanneer dat balletje op jouw nummer valt en een goede inschatting ervan maken is nog altijd gokwerk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:05 schreef Deezertje het volgende:
die wss in real life niet zo laf zijn om mensen af te wijzen.
Laf? Wat?quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:05 schreef Deezertje het volgende:
Maar das ook het nadeel van online daten of iig berichten sturen: het is te vrijblijvend. Zelfs teksten als: ''ik stuur altijd wat terug!!!'' worden al niet nagekomen, dus laat het dan gewoon van je profiel af, juist als je dan niks terugkrijgt denk je: vinden ze me dan écht niet leuk? Er staat toch dat ze altijd reageert? Soms vergeet ik dat er gewoon echte mensen achter die profielen zitten die wss in real life niet zo laf zijn om mensen af te wijzen.
Ok maar... wat? Hoezo 'vrijblijvend'? Tuurlijk is het vrijblijvend? Je kan iemand toch niet verplichten om wat terug te sturen of om jou aardig te vinden? Het is niet zoals in The Sims dat je 6 keer met iemand gaat kletsen, 3 keer een grap maakt, 1 keer een knuffel en dat je dan al aan de whoohoo kanquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:05 schreef Deezertje het volgende:
Maar das ook het nadeel van online daten of iig berichten sturen: het is te vrijblijvend.
Waarom een red flag? Ik zeg alleen dat je in het echt iemand niet voorbij loopt als die wat zegt of vraagt. Op je profiel zetten: je krijgt altijd een berichtje terug en dan niks sturen is kansloos.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar... wat? Hoezo 'vrijblijvend'? Tuurlijk is het vrijblijvend? Je kan iemand toch niet verplichten om wat terug te sturen of om jou aardig te vinden? Het is niet zoals in The Sims dat je 6 keer met iemand gaat kletsen, 3 keer een grap maakt, 1 keer een knuffel en dat je dan al aan de whoohoo kan![]()
Er is geen actie of een reeks van acties waardoor je iemand kan verplichten jou aardig te vinden. Het idee dat jij online daten te vrijblijvend vind, vind ik echt een 'red flag'.
Wil je dan zo graag horen dat ze geen interesse heeft? Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom een red flag? Ik zeg alleen dat je in het echt iemand niet voorbij loopt als die wat zegt of vraagt. Op je profiel zetten: je krijgt altijd een berichtje terug en dan niks sturen is kansloos.
Ik loop rustig iemand voorbij zonder wat te zeggen als iemand een rare vraag stelt of een rare vibe heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom een red flag? Ik zeg alleen dat je in het echt iemand niet voorbij loopt als die wat zegt of vraagt. Op je profiel zetten: je krijgt altijd een berichtje terug en dan niks sturen is kansloos.
Zie OP.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik loop rustig iemand voorbij zonder wat te zeggen als iemand een rare vraag stelt of een rare vibe heeft.
Het is gewoon een afwijzing; deal with it and move on. Het wordt zo'n groot 'iets' bij jou en dat hoeft het niet te zijn. Ga er gewoon vanuit dat je een leuk gesprek met iemand wilt hebben. Reageert de ander niet; dan is het geen leuk gesprek en ga je naar de volgende. Je steeds afvragen "waarom reageert ze niet" heeft geen nut. Daar is het contact te kort voor geweest (of is zelfs geen enkel contact?).
Ik heb het idee dat jij als doel hebt een relatie te krijgen of op zn minst iemand het bed in te krijgen. Alleen heb je dat niet in de hand want je hebt met een ander persoon te maken met eigen doelen, wensen, persoonlijkheid... Je kan iemand niet dwingen en er is geen reeks van handelingen die je moet afhandelen om te zorgen dat iemand een relatie met je wil.
Als jij als doel hebt een leuk gesprek te hebben dan heb je dat veel meer in de hand, want zodra het niet leuk is (door bijvoorbeeld haar reactie of afwezigheid) dan kan je makkelijker door naar een ander. Je doel is niet bereikt dus kan je het afsluiten.
Blijf niet zo lang hangen en analyseren.
Ow je bedoelt het laatste stuk van de TR? Ja sorry ik heb de hele heisa eromheen in feedback niet echt onwijs gevolgdquote:
Er is niks opquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ow je bedoelt het laatste stuk van de TR? Ja sorry ik heb de hele heisa eromheen in feedback niet echt onwijs gevolgdIk dacht dat het meer een soort advies was ipv een waarschuwing.
Ik ga al tv kijken
Date gewoon hier anders of via het fotoboek. Genoeg volk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat is wel het grote voordeel van offline daten. Ze kunnen je niet negeren, althans de kans is daarom wel een stuk kleiner omdat de communicatie veel sneller en directer verloopt.
Komt omdat de meeste mannen kansloos zijn. Wat ik heb ervaren op datingsites is dit:quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zijn de meeste (betrouwbare) datingsites niet betaald? Ergens moeten die toch ook gefinancierd worden. Alleen ja, wel jammer dat je als man gelijk het haasje bent en moet gaan betalen.
[..]
Heb jij een idee waarom dit niet andersom is? Want ik zie altijd een overschot aan mannen, zelfs als mannen juist moeten betalen voor een lidmaatschap. Wordt tijd dat vrouwen zich massaal gaan aanmelden.
Ik verbaas me altijd over de grote aantallen berichten die vrouwen meteen na aanmelding krijgen, zelfs als ze nog geen foto of profieltekst heeft. Als man moet je juist je best doen wil je kans maken op een berichtje. Het is niet eerlijk.
Aha, jij sponsorde dus eigenlijk reacties als "eeey alles goet".quote:Op zondag 8 november 2015 14:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste mannen kansloos zijn. Wat ik heb ervaren op datingsites is dit:
*activeert profiel*
1 minuut later: 17 berichten (no joke, was op knuz.nl)
Bericht 1 t/m 17: eeey alles goet
En mannen laten zich ook sneller leiden door hun lul, want als ik een wanhopige kerel 'aan de haak sla' is het eerst van: boehoe zielig affectie genegenheid maar puntje bij paaltje willen ze me alleen maar palen.
En wat ik ook heb gemerkt (ik heb bij een betaalde seksdatingsite gewerkt als chatoperator, dan chat je onder een fake profiel met seksueel gefrustreerde mannen) is hoe dommer hoe wanhopiger vaak, omdat zij zich hun seksuele frustraties niet kunnen relativeren. Iets met basisbehoefte enzo.
Ik zeg niet dat dit voor iedereen geldt, wanhopige mannen zijn niet per definitie dom, domme mannen zijn niet per definitie wanhopig (etc.) maar je snapt mijn punt hopelijk.
Sponsoren? Zij sponsorden mij!quote:Op zondag 8 november 2015 15:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Aha, jij sponsorde dus eigenlijk reacties als "eeey alles goet".
Immers fake profiel, fake dienst met tot gevolg wanhopige kerels.
2 vragen;quote:Op zondag 8 november 2015 15:08 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Sponsoren? Zij sponsorden mij!
Maar niet op normale datingsites hoor, echt op seksdatingsites, waar vaak ook nog stond aangegeven dat een groot deel van de profielen fake zijn
Ik kan bepaalde users hier goed begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer je interesse toont je telkens genegeerd wordt. Hoe zou jij het vinden om altijd door iedereen genegeerd te worden? Dan word je vanzelf wel depressief.quote:Op zondag 8 november 2015 14:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste mannen kansloos zijn. Wat ik heb ervaren op datingsites is dit:
*activeert profiel*
En mannen laten zich ook sneller leiden door hun lul, want als ik een wanhopige kerel 'aan de haak sla' is het eerst van: boehoe zielig affectie genegenheid maar puntje bij paaltje willen ze me alleen maar palen.
En wat ik ook heb gemerkt (ik heb bij een betaalde seksdatingsite gewerkt als chatoperator, dan chat je onder een fake profiel met seksueel gefrustreerde mannen) is hoe dommer hoe wanhopiger vaak, omdat zij zich hun seksuele frustraties niet kunnen relativeren. Iets met basisbehoefte enzo.
Ik zeg niet dat dit voor iedereen geldt, wanhopige mannen zijn niet per definitie dom, domme mannen zijn niet per definitie wanhopig (etc.) maar je snapt mijn punt hopelijk.
1. Wanhoopquote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
2 vragen;
1 Waarom zou je zo'n site willen bezoeken als het nep is?Gekke mannen.
2 Verdient het zo goed dat je aan zulke praktijken mee wil doen? Dan kun je net zo goed als man zijnde even bijklussen, je voordoen als vrouw zijnde.
Dat die website ook nepprofielen kent, staat in piepkleine lettertjes in de algemene voorwaarden of - als je gelukt hebt - (soms bijna onleesbaar) onderaan de pagina. Die melding wordt dus door niemand gelezen. Dat geldt niet alleen voor domme geile mannen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
2 vragen;
1 Waarom zou je zo'n site willen bezoeken als het nep is?Gekke mannen.
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef Gruj0 het volgende:
2 Verdient het zo goed dat je aan zulke praktijken mee wil doen? Dan kun je net zo goed als man zijnde even bijklussen, je voordoen als vrouw zijnde.
Ik ben jarenlang genegeerd, ben daar ook depressief van geworden, maar toen bedacht ik me dat ik de enige constante factor ben in deze situatie.quote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde users hier goed begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer je interesse toont je telkens genegeerd wordt. Hoe zou jij het vinden om altijd door iedereen genegeerd te worden? Dan word je vanzelf wel depressief.
Nee ik begrijp je niet echt. Je geeft aan het vervelend te vinden dat mannen je benaderen met lieve berichtjes maar eigenlijk alleen de intentie hebben om je te palen.Vervolgens begin je over basisbehoeften, het is dan toch ook niet zo gek dat mannen die misschien al jaren droogstaan je op deze manier benaderen? Dat is in een willekeurige discotheek niet anders.
Sommige mannen worden nou eenmaal erg opgewonden wanneer ze eindelijk met een vrouw (via de chat) in gesprek zijn, en dan verliezen ze soms weleens hun verstand.
Dat iemand dom is hoeft niet meteen te betekenen dat diegene geen seksleven kan hebben, er zijn genoeg zwakzinnigen in de samenleving die wel regelmatig seks hebben.
Dan zeg ik dat hij moet kappen met geil doen want daar ben ik niet van gediend.quote:Op zondag 8 november 2015 15:25 schreef syndroom het volgende:
Als vrouw prik je daar toch doorheen. Als je bezig bent met berichtjes naar elkaar te sturen en je constateert als vrouw dat het telkens seksistisch eindigt, dan weet je dat hij in of meer botergeil is wanneer hij met je aan het chatten is. Hoe kijken vrouwen daarnaar?
Als het frustrerend is moet je er gewoon mee kappen. En misschien gaan evalueren wat je verkeerd zou kunnen doen, een stukje zelf reflectie zou zomaar wonderen kunnen verrichten. Het ligt sowieso aan jezelf en hoe je ermee omgaat, wat broccoli dus zegt je bent zelf de enige constante factor.quote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef syndroom het volgende:
Ik kan bepaalde users hier goed begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer je interesse toont je telkens genegeerd wordt. Hoe zou jij het vinden om altijd door iedereen genegeerd te worden? Dan word je vanzelf wel depressief.
Seksuele frustratie relativeren is makkelijker gezegd dan gedaan. Als mens wordt je nou eenmaal voorgeprogrammeerd om jezelf voort te planten en is die seksuele frustratie een gevolg van het feit dat je geen seksleven heb. Ga maar eens even tegen al die mensen zeggen die bijvoorbeeld dagen niets gegeten hebben dat ze geen honger mogen hebben. Grote kans wanneer je een brood wil verdelen dat er massaal om gevochten gaat worden.quote:Op zondag 8 november 2015 15:25 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste: heb jij mijn laatste stuk gelezen in mijn vorige post?
je geeft echt een creepy vibe af. Het feit dat je nu ook nog eens aangeeft je seksuele behoeften niet te zien als iets wat je onder controle kunt houden is echt eng. Ga naar een psychquote:Op zondag 8 november 2015 15:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Seksuele frustratie relativeren is makkelijker gezegd dan gedaan. Als mens wordt je nou eenmaal voorgeprogrammeerd om jezelf voort te planten en is die seksuele frustratie een gevolg van het feit dat je geen seksleven heb. Ga maar eens even tegen al die mensen zeggen die bijvoorbeeld dagen niets gegeten hebben dat ze geen honger mogen hebben. Grote kans wanneer je een brood wil verdelen dat er massaal om gevochten gaat worden.
Je kunt nog steeds masturberen. En je gaat niet dood als je even niet geneukt hebt, in tegenstelling tot eten.quote:Op zondag 8 november 2015 15:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Seksuele frustratie relativeren is makkelijker gezegd dan gedaan. Als mens wordt je nou eenmaal voorgeprogrammeerd om jezelf voort te planten en is die seksuele frustratie een gevolg van het feit dat je geen seksleven heb. Ga maar eens even tegen al die mensen zeggen die bijvoorbeeld dagen niets gegeten hebben dat ze geen honger mogen hebben. Grote kans wanneer je een brood wil verdelen dat er massaal om gevochten gaat worden.
dat niemand jou een berichtje stuurt wil niet zeggen dat vrouwen dat niet doenquote:Op zondag 8 november 2015 15:46 schreef Deezertje het volgende:
Bekijk de vraag eens van de andere kant: hoeveel mannen heb je als vrouw zélf een berichtje gestuurd? Ik kan de dames die dat bij mij deden op een hand tellen... dus ik moet zelf dan wel het initiatief nemen om dames een bericht te sturen als ze me leuk lijken. En ik weet dan echt niet hoeveel berichten ze wel of niet krijgen, want die luxe ken ik dus niet. Een bericht terugverwachten doe je toch enigszins wel, want waarom stuur ik dan een bericht naar haar? Meiden die dus hebben staan: ik reageer op elk berichtje!!!! kunnen dat beter weghalen als ze het toch niet van plan zijn (door drukte of wat dan ook). Juist als ze dan wel je profiel bezoeken maar niks terugsturen (ondanks de zogenaamde belofte) is gewoon niet leuk.
Die vergelijking gisteren met real life is misschien omdat ik in een dorp woon waar dat heel normaal is. Als je over straat loopt en je komt iemand tegen zeg je automatisch gedag (en vaak ook niet meer dan dat nee). Juist als je niks terugzegt kijken ze je raar aan. Als ik door de stad loop zeg ik ook tegen bijna niemand hoi.
Nou als de hele wereld met elkaar neukt en het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vindt, moet seks toch niet zo lastig te regelen zijn? Als je keer op keer zonder seks eindigt doe je toch iets fout, of als je de psychologen mag geloven ligt 't niet aan jou maar heb je simpelweg de juiste persoon nog niet ontmoetquote:Op zondag 8 november 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je geeft echt een creepy vibe af. Het feit dat je nu ook nog eens aangeeft je seksuele behoeften niet te zien als iets wat je onder controle kunt houden is echt eng. Ga naar een psych
ben je al eens bij een psych geweest? Want ik kan me echt niet voorstellen dat die zeggen dat het niet aan jou ligtquote:Op zondag 8 november 2015 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou als de hele wereld met elkaar neukt en het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vindt, moet seks toch niet zo lastig te regelen zijn? Als je keer op keer zonder seks eindigt doe je toch iets fout, of als je de psychologen mag geloven ligt 't niet aan jou maar heb je simpelweg de juiste persoon nog niet ontmoet
Natuurlijk kun je zoiets wel onder controle houden maar daarmee is die frustratie nog niet weg. Iedereen die masturbeert fantaseert wel over een echte vrouw.quote:Op zondag 8 november 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je geeft echt een creepy vibe af. Het feit dat je nu ook nog eens aangeeft je seksuele behoeften niet te zien als iets wat je onder controle kunt houden is echt eng. Ga naar een psych
Een goeie psych zal zeggen dat het ligt aan de manier hoe je met de situatie omgaat.quote:Op zondag 8 november 2015 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je al eens bij een psych geweest? Want ik kan me echt niet voorstellen dat die zeggen dat het niet aan jou ligt
nee dat vinden we nietquote:Op zondag 8 november 2015 15:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je zoiets wel onder controle houden maar daarmee is die frustratie nog niet weg. Iedereen die masturbeert fantaseert wel over een echte vrouw.
Ik snap ook wel dat vrouwen niet zitten te wachten op een geile man die achter zijn pc contact probeert te zoeken met vrouwen. Maar het hypocriete is dat het in een discotheek of andere uitgaansgelegenheid dit gedrag wel geaccepteerd is en vrouwen het dan wel oké vinden.
Ja, maar niet daarvoor. Maar vanuit syndrooms punt: niet voor niks zeggen ze dat je je jonge jaren gebruikt om te experimenteren. Als syndroom nu 25 is en daar de kans niet heeft gekregen, gaat dat lastig worden en zal hij waarschijnlijk ook niet veel partners meer krijgen. Lijkt me niet dat je ineens vanaf je 25ste nog het one night stand leven inrolt met studenten die van een beetje experimenteren houden.quote:Op zondag 8 november 2015 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je al eens bij een psych geweest? Want ik kan me echt niet voorstellen dat die zeggen dat het niet aan jou ligt
ja okéquote:Op zondag 8 november 2015 15:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een goeie psych zal zeggen dat het ligt aan de manier hoe je met de situatie omgaat.
Omdat je in een uitgaansgelegenheid iemand nog een trap in zn ballen kan geven als hij te ver gaat en niet luistert naar "nee dankje fijne avond nog". Dat gaat over de pc nogal moeilijk.quote:Op zondag 8 november 2015 15:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je zoiets wel onder controle houden maar daarmee is die frustratie nog niet weg. Iedereen die masturbeert fantaseert wel over een echte vrouw.
Ik snap ook wel dat vrouwen niet zitten te wachten op een geile man die achter zijn pc contact probeert te zoeken met vrouwen. Maar het hypocriete is dat het in een discotheek of andere uitgaansgelegenheid dit gedrag wel geaccepteerd is en vrouwen het dan wel oké vinden.
mijn ex verloor pas ver daarna zijn maagdelijkheid en had op een gegeven moment meerdere partners per week. Omdat ie eens kritisch naar zichzelf keek en veranderde hoe hij naar vrouwen, relaties en het leven keekquote:Op zondag 8 november 2015 15:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar niet daarvoor. Maar vanuit syndrooms punt: niet voor niks zeggen ze dat je je jonge jaren gebruikt om te experimenteren. Als syndroom nu 25 is en daar de kans niet heeft gekregen, gaat dat lastig worden en zal hij waarschijnlijk ook niet veel partners meer krijgen. Lijkt me niet dat je ineens vanaf je 25ste nog het one night stand leven inrolt met studenten die van een beetje experimenteren houden.
Heeft voor mij ook meer gedaan dan welke versiertruc, hip kledingmerk of duur geurtje dan ook.quote:Op zondag 8 november 2015 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn ex verloor pas ver daarna zijn maagdelijkheid en had op een gegeven moment meerdere partners per week. Omdat ie eens kritisch naar zichzelf keek en veranderde hoe hij naar vrouwen, relaties en het leven keek
Zoveel meer is ook overdreven. Ik heb wat minder zelfvertrouwen, maar das ook best logisch als je nooit echt populair, gewild of aantrekkelijk was, dan is dat ook lastig op te bouwen. Ik ben een beetje het friendzone type, kan als ik mensen eenmaal ken met iedereen wel goed opschieten, maar zien ze me nooit als relatiemateriaal maar gaan er met andere jongens of klasgenoten vandoor. Nu ben ik qua uiterlijk iets meer zelfverzekerd, maar moet je alsnog zelf stappen zetten en vooral inhalen. Deze maand 25 jaar, en mijn ouders woonden bijvoorbeeld al samen op die leeftijdquote:Op zondag 8 november 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja okéen dus dat jij het kunt veranderen
Niet van dat half zachte 'je hebt gewoon de juiste niet gevonden' vooral niet als er zo veel meer aan de hand is zoals bij deezertje
Ik snap wel dat je dan de berichten 1 t/m 17 negeert. Mogelijk waren de berichten 19 t/m 35 van een soortgelijk niveau. Maar nr. 18 - die wel serieus was, maar niet meteen jouw droomvent - loopt dan ook grote kans om compleet genegeerd te worden. Als nr. 18 die ervaring vaker opdoet, dan zal hij een kosten (= tijd/energie) baten (= reactie?) afweging maken en de volgende keer misschien ook alleen sturen: "Hey, alles goed!?" Ik denk dat dat is wat er gebeurd.quote:Op zondag 8 november 2015 14:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
*activeert profiel*
Oh nee? Hoe verklaar je het gedrag van single studenten die in het weekend gaan feesten en dan met een meisje in bed eindigen. Hier mag een ONS misschien nog een uitzondering zijn maar ik denk dat onder studenten onderling dat het een stuk normaler is en vaker voorkomt dan we denken. Jonge mensen zijn vaker toch wat avontuurlijker ingesteld, hebben hun seksuele lust behoeften, zoeken elkaar op en van het een komt het ander.quote:
En dat laatste gaat niet gebeuren, simpelweg omdat ze dan minder geld verdienenquote:Op zondag 8 november 2015 15:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dan de berichten 1 t/m 17 negeert. Mogelijk waren de berichten 19 t/m 35 van een soortgelijk niveau. Maar nr. 18 - die wel serieus was, maar niet meteen jouw droomvent - loopt dan ook grote kans om compleet genegeerd te worden. Als nr. 18 die ervaring vaker opdoet, dan zal hij een kosten (= tijd/energie) baten (= reactie?) afweging maken en de volgende keer misschien ook alleen sturen: "Hey, alles goed!?" Ik denk dat dat is wat er gebeurd.
Op een Waalse datingsite bestond ook een algemeen forum. Teleurgesteld over het uitblijven van enige respons op mijn berichtjes en een totaal gebrek aan bezoekers van mijn profiel, besloot ik op het algemene deel van de website te vragen hoe dan kon. Wat doe ik verkeerd? Per PM kreeg ik antwoord van zowel mannen als vrouwen. De frustraties dropen er vanaf. De vrouwen klaagden dat mannen - als ze afgewezen werden - soms een scheldkanonnade aanvingen. Gevolg: men antwoordde gewoon niet meer. De mannen daarentegen meenden dat de vrouwen met niets minder dan de knappe prins op het witte paard genoegen wilde nemen. Van beide groepen kan ik het standpunt begrijpen. Misschien is de conclusie wel dat mannen en vrouwen elkaar op datingsites niet begrijpen.
Het zou in ieder geval goed zijn als datingsites opener waren over de man/vrouw verhouding binnen leeftijdsgroepen. Als die verhouding 9/1 is, dan weet je als man dat inschrijven weinig zin heeft en als vrouw dat jouw profiel veel aandacht zal trekken.
Dat er altijd meer mannen dan vrouwen zich op dit soort sites aanmelden is van alle tijden. Vroeger had je nog de contactadvertenties in de krant of met die 0909 lijnen op teletekst. Het was toen nog vooral voor mensen van middelbare leeftijd bedoeld maar ook daar zag je bijna alleen maar mannen. De weinige vrouwen die je daar dan zag waren ook allemaal op leeftijd en hadden vaak kinderen en meerdere relaties achter de rug. Niet de ideale plek om daar je eerste liefde op te ontmoeten.quote:Op zondag 8 november 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dat laatste gaat niet gebeuren, simpelweg omdat ze dan minder geld verdienenSites als Lexa proberen zich te onderscheiden als serieuze sites waar mensen écht op zoek zijn naar de ware. Ze voelen de hete adem van gratis apps als Tinder en Happn. Waarom zou je je hele hebben en houwen op een site pleuren terwijl je met een paar foto's ook gesprekken en dates kan hebben? Ze hebben dus een imago/verwachting hoog te houden en als dan blijkt dat binnen jouw leeftijdscategorie 20% vrouw is en 80% man ga je natuurlijk niet betalen
Denk dat de mensen van mijn leeftijd (mid 20) eerst Tinder e.d. proberen en pas veel later nog aan die sites denken als het echt allemaal niks oplevert bij de gratis apps.
Voor de korte termijn is dat waar, maar bekijk het eens op de lange(re) termijn? Ik denk dat Broccoli wel drie keer nadenkt voor ze weer een profiel op een datingsite aanmaakt. Zo leuk is het niet om je mailbox volgespamt te zien met kansloze berichten. En jij denkt ook wel drie keer na voor je weer een profiel op een betaalde datingsite aanmaakt. Het gebrek aan reacties maakt ontmoedigd enorm om er energie in te steken. Kortom: zowel mannen als vrouwen kampen met frustraties en dat kan niet goed zijn voor het verdienmodel.quote:Op zondag 8 november 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dat laatste gaat niet gebeuren, simpelweg omdat ze dan minder geld verdienen(...) Ze hebben dus een imago/verwachting hoog te houden en als dan blijkt dat binnen jouw leeftijdscategorie 20% vrouw is en 80% man ga je natuurlijk niet betalen
Alleen heb ik zelf nog nooit één cent betaald voor datingsites, juist omdat ik overal lees dat het geen toegevoegde waarde heeftquote:Op zondag 8 november 2015 16:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Voor de korte termijn is dat waar, maar bekijk het eens op de lange(re) termijn? Ik denk dat Broccoli wel drie keer nadenkt voor ze weer een profiel op een datingsite aanmaakt. Zo leuk is het niet om je mailbox volgespamt te zien met kansloze berichten. En jij denkt ook wel drie keer na voor je weer een profiel op een betaalde datingsite aanmaakt. Het gebrek aan reacties maakt ontmoedigd enorm om er energie in te steken. Kortom: zowel mannen als vrouwen kampen met frustraties en dat kan niet goed zijn voor het verdienmodel.
Het lijkt er een beetje op dat je je zelfvertrouwen haalt uit of een meisje je een berichtje stuurt of niet. (Ik hoor het wel als ik het fout heb.)quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:05 schreef Deezertje het volgende:
Maar das ook het nadeel van online daten of iig berichten sturen: het is te vrijblijvend. Zelfs teksten als: ''ik stuur altijd wat terug!!!'' worden al niet nagekomen, dus laat het dan gewoon van je profiel af, juist als je dan niks terugkrijgt denk je: vinden ze me dan écht niet leuk? Er staat toch dat ze altijd reageert? Soms vergeet ik dat er gewoon echte mensen achter die profielen zitten die wss in real life niet zo laf zijn om mensen af te wijzen.
Ik denk dat het abonnementsgeld een drempel opwerpt en er voor zorgt dat vrouwen een hoop onzinberichten bespaart blijven. Maar ach, bij mij was de verhouding 45/0 in drie maanden. Daarna maar gestopt.quote:Op zondag 8 november 2015 16:23 schreef Deezertje het volgende:
Gratis datingsites zijn misschien te vrijblijvend, maar ik kan me niet voorstellen dat de écht leuke dames graag een paar euro betalen voor beter aanbod op Lexa e.d.
Jouw ervaring is dat als jij irl een meisje/vrouw lastig valt je wel die avond nog neukt?quote:Op zondag 8 november 2015 16:01 schreef syndroom het volgende:
[..]
Oh nee? Hoe verklaar je het gedrag van single studenten die in het weekend gaan feesten en dan met een meisje in bed eindigen. Hier mag een ONS misschien nog een uitzondering zijn maar ik denk dat onder studenten onderling dat het een stuk normaler is en vaker voorkomt dan we denken. Jonge mensen zijn vaker toch wat avontuurlijker ingesteld, hebben hun seksuele lust behoeften, zoeken elkaar op en van het een komt het ander.
Pssssst, in het gewone mensenleven neuken normale mensen ook als konijnen met alles en iedereen hoorquote:Op zondag 8 november 2015 16:01 schreef syndroom het volgende:
[..]
Oh nee? Hoe verklaar je het gedrag van single studenten die in het weekend gaan feesten en dan met een meisje in bed eindigen. Hier mag een ONS misschien nog een uitzondering zijn maar ik denk dat onder studenten onderling dat het een stuk normaler is en vaker voorkomt dan we denken. Jonge mensen zijn vaker toch wat avontuurlijker ingesteld, hebben hun seksuele lust behoeften, zoeken elkaar op en van het een komt het ander.
Hier zijn geen gewone mensenquote:Op zondag 8 november 2015 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pssssst, in het gewone mensenleven neuken normale mensen ook als konijnen met alles en iedereen hoor
Ze lullen hier net alsof neuken rocket science is, kikkers en kakkerlakken neuken ook, echt alles neukt behalve het clubje hierquote:
Alles doodanalyseren en tot de ultieme formule komen.quote:Op zondag 8 november 2015 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze lullen hier net alsof neuken rocket science is, kikkers en kakkerlakken neuken ook, echt alles neukt behalve het clubje hier
En bovendien, daten = neuken, dat teveel lullen voor en tijdens een date, je weet immers binnen 2 seconden of er geneukt gaat worden, voor een goed gesprek kun je beter naar je vader gaan die zit tenminste niet de hele tijd naar je tieten of kruis te staren, alhoewelquote:Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alles doodanalyseren en tot de ultieme formule komen.
Dan pas kan er geneukt worden.
quote:Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bovendien, daten = neuken, dat teveel lullen voor en tijdens een date, je weet immers binnen 2 seconden of er geneukt gaat worden, voor een goed gesprek kun je beter naar je vader gaan die zit tenminste niet de hele tijd naar je tieten of kruis te staren, alhoewel
Hoe weet jij dat? Jij date nietquote:Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bovendien, daten = neuken, dat teveel lullen voor en tijdens een date, je weet immers binnen 2 seconden of er geneukt gaat worden, voor een goed gesprek kun je beter naar je vader gaan die zit tenminste niet de hele tijd naar je tieten of kruis te staren, alhoewel
quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze lullen hier net alsof neuken rocket science is, kikkers en kakkerlakken neuken ook, echt alles neukt behalve het clubje hier
Wow de laatste 100 topics hier samengevat in drie posts.quote:Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alles doodanalyseren en tot de ultieme formule komen.
Dan pas kan er geneukt worden.
Dat schat je van tevoren toch zeker wel in? Ik ga mijn niet verdoen aan ouwehoeren met een onaantrekkelijke vrouw die ik toch niet wil neukenquote:Op zondag 8 november 2015 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Maar nee, een date houd niet per se seks in. Genoeg dates waar een van beide niet de aantrekkingskracht heeft t.o.v. de ander om tot seks over te gaan, of beide.
Tja, zeker als je iemand online leert kennen kan iemand in het echt tegenvallen. Of juist meevallenquote:Op zondag 8 november 2015 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat schat je van tevoren toch zeker wel in? Ik ga mijn niet verdoen aan ouwehoeren met een onaantrekkelijke vrouw die ik toch niet wil neuken
Bij twijfel gewoon niet daten dan, alleen voor de crème de la crème gaan.quote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, zeker als je iemand online leert kennen kan iemand in het echt tegenvallen. Of juist meevallen
Ah Paiq is dus echt niets voor jou?quote:Op zondag 8 november 2015 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat schat je van tevoren toch zeker wel in? Ik ga mijn niet verdoen aan ouwehoeren met een onaantrekkelijke vrouw die ik toch niet wil neuken
Jij geeft nooit iemand het voordeel van de twijfel? Oh wacht, hier hebben we het al een keer over gehad...quote:Op zondag 8 november 2015 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon niet daten dan, alleen voor de crème de la crème gaan.
Ja kan altijd natuurlijk, ik heb wel eens een hele mooie vrouw laten staan omdat ze niet lekker rook maar over het algemeen weet ik toch in 99 % van de gevallen of iemand mijn type is en andersom, ik ben daar goed in, dat zei een vrouw gisteren nog tegen me toevalligquote:Op zondag 8 november 2015 20:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah Paiq is dus echt niets voor jou?![]()
Daarbij is uiterlijk niet de complete aantrekkingskracht. Ziet ze eruit als een model, maar als ze lacht is de hele kinderboerderij aanwezig. Of ze vind jouw lichaamsgeur niet aantrekkelijk. Of je bent irl toch niet de persoon die ze dacht. Nou dan is het alsnog bye bye zwaai zwaai.
Nee nooit.quote:Op zondag 8 november 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Jij geeft nooit iemand het voordeel van de twijfel? Oh wacht, hier hebben we het al een keer over gehad...
Zonde wel, het was zo'n leuk topicquote:Op zondag 8 november 2015 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wow de laatste 100 topics hier samengevat in drie posts.
Hoop eerlijk gezegd toch voor sommigen dat het eureka-/hallelujahmoment niet al te lang meer op zich laat wachten.
Ik lees wel alle berichten, maar of iemand antwoord krijgt ligt aaneen combinatie van factoren. Ik ga heus niet nr 18 negeren omdat de rest wel kut is.quote:Op zondag 8 november 2015 15:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dan de berichten 1 t/m 17 negeert. Mogelijk waren de berichten 19 t/m 35 van een soortgelijk niveau. Maar nr. 18 - die wel serieus was, maar niet meteen jouw droomvent - loopt dan ook grote kans om compleet genegeerd te worden. Als nr. 18 die ervaring vaker opdoet, dan zal hij een kosten (= tijd/energie) baten (= reactie?) afweging maken en de volgende keer misschien ook alleen sturen: "Hey, alles goed!?" Ik denk dat dat is wat er gebeurd.
Op een Waalse datingsite bestond ook een algemeen forum. Teleurgesteld over het uitblijven van enige respons op mijn berichtjes en een totaal gebrek aan bezoekers van mijn profiel, besloot ik op het algemene deel van de website te vragen hoe dan kon. Wat doe ik verkeerd? Per PM kreeg ik antwoord van zowel mannen als vrouwen. De frustraties dropen er vanaf. De vrouwen klaagden dat mannen - als ze afgewezen werden - soms een scheldkanonnade aanvingen. Gevolg: men antwoordde gewoon niet meer. De mannen daarentegen meenden dat de vrouwen met niets minder dan de knappe prins op het witte paard genoegen wilde nemen. Van beide groepen kan ik het standpunt begrijpen. Misschien is de conclusie wel dat mannen en vrouwen elkaar op datingsites niet begrijpen.
Het zou in ieder geval goed zijn als datingsites opener waren over de man/vrouw verhouding binnen leeftijdsgroepen. Als die verhouding 9/1 is, dan weet je als man dat inschrijven weinig zin heeft en als vrouw dat jouw profiel veel aandacht zal trekken.
Mij heb je anders ook genegeerdquote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik lees wel alle berichten, maar of iemand antwoord krijgt ligt aaneen combinatie van factoren. Ik ga heus niet nr 18 negeren omdat de rest wel kut is.
Aww kaasje toch! Hoe kan ik je nou vergetenquote:
Je hebt mijn ex ontmoet? Arme man...quote:Op zondag 8 november 2015 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Ok, volgende "date" ervaring, ik heb eens ooit een hele tijd geleden voor een groot merk pc's gerepareerd binnen garantie en dat was een vrij foute baan voor iemand als ik, storingkje in Breda bij een gameverslaafd meisje, ze deed open en begon te stotteren dat ze eigenlijk een nerd had verwacht en niet mij dus verontschuldigde ze zich voor haar slonzige uiterlijk.
Ok ik aan de gang en mijn oog viel op een groot aantal foto's van haar als Lara Croft en die lieten niets aan de verbeelding over, prachtig vrouwelijk figuur.....ik zei tegen haar eigenlijk meer als grapje dat ze wat mij betreft best zo'n pakje aan mocht trekken voor me om het goed te maken en dat deed ze zowaar en zowat ter plekke, ze zag er zo geil uit in dat pakje dat ik eruit floepte dat ik altijd al eens seks had willen hebben met Lara Croft, ze keek me aan, schoot in de lach en ze zette een muziekje op, deed de gordijnen half dicht en begon zich langzaam op de muziek uit te kleden..........om een lang verhaal kort te maken, ik heb me ziek gemeld op mijn werk en we hebben zowat non-stop van dinsdagochtend tot donderdagavond seks gehad...ik heb haar daarna eigenlijk nooit meer gezien maar ze valt te googelen
Is daten alleen een drankje doen dan met een onbekende vrouw die je online hebt leren kennen en daarna met elkaar seks hebben?, ik wist dat ik iets verkeerd deedquote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
Je pik weer eens ergens inhangen is ook geen date
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van je verzonnen verhalen.quote:Op zondag 8 november 2015 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Ok, volgende "date" ervaring, ik heb eens ooit een hele tijd geleden voor een groot merk pc's gerepareerd binnen garantie en dat was een vrij foute baan voor iemand als ik, storingkje in Breda bij een gameverslaafd meisje, ze deed open en begon te stotteren dat ze eigenlijk een nerd had verwacht en niet mij dus verontschuldigde ze zich voor haar slonzige uiterlijk.
Ok ik aan de gang en mijn oog viel op een groot aantal foto's van haar als Lara Croft en die lieten niets aan de verbeelding over, prachtig vrouwelijk figuur.....ik zei tegen haar eigenlijk meer als grapje dat ze wat mij betreft best zo'n pakje aan mocht trekken voor me om het goed te maken en dat deed ze zowaar en zowat ter plekke, ze zag er zo geil uit in dat pakje dat ik eruit floepte dat ik altijd al eens seks had willen hebben met Lara Croft, ze keek me aan, schoot in de lach en ze zette een muziekje op, deed de gordijnen half dicht en begon zich langzaam op de muziek uit te kleden..........om een lang verhaal kort te maken, ik heb me ziek gemeld op mijn werk en we hebben zowat non-stop van dinsdagochtend tot donderdagavond seks gehad...ik heb haar daarna eigenlijk nooit meer gezien maar ze valt te googelen
Dit is nog niks.quote:Op zondag 8 november 2015 20:57 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van je verzonnen verhalen.
stel je niet zo aanquote:Op zondag 8 november 2015 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is daten alleen een drankje doen dan met een onbekende vrouw die je online hebt leren kennen en daarna met elkaar seks hebben?, ik wist dat ik iets verkeerd deed
Goh, je verwacht het nietquote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal
Gisteravond date, seks gehad ennnnn ik hoor niks meer van jem! Jippie
Dan zal ie vast een beter, knapper en leuker specimen aan het opjagen zijn nu.quote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal
Neuk nou maar gewoon alles wat je te pakken kan krijgen. Je leeft maar 1 keer tochquote:Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Neeh eigenlijk niet anders geen seks gehad
Maar wel dus. Kut maar helaaz
Ach, beter dan geen seks toch.quote:Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Neeh eigenlijk niet anders geen seks gehad
Maar wel dus. Kut maar helaaz
Omdat ze een stuk knapper zijn en je geen gezeik met ze hebt.quote:Op zondag 8 november 2015 21:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, beter dan geen seks toch.
Vrouwen klagen hier altijd over onbetrouwbare mannen etc. maar de good guys zoals ons krijgen dan ook weer geen kansWaarom toch altijd voor die types kiezen?
Inderdaad, die laten gewoon niks meer horen. Dus automatisch ook geen gezeik.quote:Op zondag 8 november 2015 21:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Omdat ze een stuk knapper zijn en je geen gezeik met ze hebt.
Welke mooie vrouw wil er nu seks met een braaf sukkeltje als je ook seks kunt hebben met een stud die je wellicht wel voor een tijdje braaf kunt houden, sterker nog de vrouwen doen alles in bed met een bad guy juist hierom dus je bent dubbel genaaid, nou ja juist helemaal niet danquote:Op zondag 8 november 2015 21:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vrouwen klagen hier altijd over onbetrouwbare mannen etc. maar de good guys zoals ons krijgen dan ook weer geen kansWaarom toch altijd voor die types kiezen?
Omdat ze van de goodguys spontaan droogklappen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
nee van lege zeiksnorrenquote:Op zondag 8 november 2015 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat ze van de goodguys spontaan droogklappen.
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 8 november 2015 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee van lege zeiksnorren
Goodguys is niks mis mee.
Dit.quote:Op zondag 8 november 2015 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee van lege zeiksnorren
Nee, hij heeft immers een datequote:Op zondag 8 november 2015 21:24 schreef joyvke het volgende:
[..]
Dit.
Binnenkort een date met iemand van OKC. Ontzettend lieve jongen, ziet er goed uit en is een good guy. Alleen scheelt het dat hij niet zeurt over het niet krijgen van dates etc.
Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.quote:Op zondag 8 november 2015 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuk nou maar gewoon alles wat je te pakken kan krijgen. Je leeft maar 1 keer toch![]()
Of stop met het hypocriet gemiep.
Miep miep ik wil geen seks maar een relatie miepmie....o hai therequote:Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.
Dit die zelfde als laatst wat hier stond?quote:Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.
Tja zeiken is nooit goed, maar de realiteit is wel hard: had allang verwacht ook eens een relatie te hebben of iig weer aan het datenquote:Op zondag 8 november 2015 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee van lege zeiksnorren
Je hebt een ex?quote:Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja zeiken is nooit goed, maar de realiteit is wel hard: had allang verwacht ook eens een relatie te hebben of iig weer aan het datenkijk maar naar mijn ex: ook weer onder de pannen..
Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja zeiken is nooit goed, maar de realiteit is wel hard: had allang verwacht ook eens een relatie te hebben of iig weer aan het datenkijk maar naar mijn ex: ook weer onder de pannen..
Is ook nergens voor nodig.quote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal
Nou ja we hadden 't op een gegeven moment een relatie genoemd, dus hoe kort die ook was ja ze was mijn exquote:
Nee een anderquote:Op zondag 8 november 2015 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit die zelfde als laatst wat hier stond?
Jammer maar op naar een ander dus.
Eigenlijk mijn hele leven, maar als je die kortstondige relatie meetelt een kleine 2 jaar geen dates meer, of althans waar ik ook echt interesse in had.quote:Op zondag 8 november 2015 21:35 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.
De voetballer? Of staat die nog in de wachtrij?quote:Op zondag 8 november 2015 21:36 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee een ander
Ik blijf naar de volgende gaan op deze manier, voelt gewoon best gebrruikt zo
Voetballer heb ik alleen mee gezoend en ga ik nog wel X mee afspreken, maar hij is niet zon apper/berichtjes stuurder. Dus hij stuurt heel laat:quote:Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
De voetballer? Of staat die nog in de wachtrij?
Ach t is net zo fatsoenlijk als zonder uitleg niet meer op iemand reageren:quote:Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Jawel, wel als je half de loefde aan me loopt te verklaren
Laten we het karma noemenquote:Op zondag 8 november 2015 20:59 schreef BeeGees het volgende:
Heb hem geen uitleg gegeven, nergens voor nodig
Het is niet dat je niet leuk bent. Je bent gewoon makkelijk en dat ruiken ze. Boeit hun wat of je leuk bent, er zijn tig vrouwen leuk.quote:Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Voetballer heb ik alleen mee gezoend en ga ik nog wel X mee afspreken, maar hij is niet zon apper/berichtjes stuurder. Dus hij stuurt heel laat:
- Hoi! Was gezellig! Wanneer kan jij?x
Geef ik antwoord en krijf ik dan weer laat antwoord (want hij zegt vaak druk bezig te zijn). Is ook nooit online. Maar klik met die van gisteren was er veel meer..
Naja die laat niks meer van zich horen... Dan vraag ik me echt af wat er niet leuk aan mij is.
Boeit toch geen reet of je met kerst een relatie hebt.quote:Op zondag 8 november 2015 21:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja we hadden 't op een gegeven moment een relatie genoemd, dus hoe kort die ook was ja ze was mijn exMaar dat het zo lang zou duren voordat ik weer een paar leuke dates zou hebben had ik niet verwacht.. nu bijna kerst en ik ga 'm voor de zoveelste keer alleen tegemoet...
heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorryquote:Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ach t is net zo fatsoenlijk als zonder uitleg niet meer op iemand reageren:
[..]
Laten we het karma noemen
Doesn't matter....quote:Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorry
Maar als je een date hebt en jezelf kwetsbaar opstelt, dus ook zegt dat je bang bent om gekwetst te worden enz.. En hij de hele avond alles zegt te begrijpen en het intiem wordt en hetzelfde doet dan vind ik et vrij kut. Ik snap het niet, in real leek hij helemaal weg van me.
Ik ben dus niet makkelijk..quote:Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet dat je niet leuk bent. Je bent gewoon makkelijk en dat ruiken ze. Boeit hun wat of je leuk bent, er zijn tig vrouwen leuk.
Wat is nu het probleem? was het niet lekker ofzo? Als je seks op je eerste date moet je jezelf niet zo kwetsbaar opstellen. Leer er van weer een illusie armer en een ervaring rijker.quote:Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Jawel, wel als je half de loefde aan me loopt te verklaren
Ja dat blijkt. De teller gaat rap omhoog he?quote:Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik ben dus niet makkelijk..
Maar het leek echt super vertrouwd en eerlijk. Niet dus.
Je kan er zo op reageerde meer eerlijk; ben er wel triestig door. Voelt redelijk vervelend aanquote:
Dates zijn wel het laatste waar je je zorgen om moet maken als het over leukheid gaat.quote:Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:
Naja die laat niks meer van zich horen... Dan vraag ik me echt af wat er niet leuk aan mij is.
Dat hij niks meer zegt en geen antwoord geeft maar wel online is ..quote:Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef Moro het volgende:
[..]
Wat is nu het probleem? was het niet lekker ofzo? Als je seks op je eerste date moet je jezelf niet zo kwetsbaar opstellen. Leer er van weer een illusie armer en een ervaring rijker.
Hoevaak moet het nog vervelend aanvoelen?quote:Op zondag 8 november 2015 21:44 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je kan er zo op reageerde meer eerlijk; ben er wel triestig door. Voelt redelijk vervelend aan
Je date was gisteren?quote:Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorry
Maar als je een date hebt en jezelf kwetsbaar opstelt, dus ook zegt dat je bang bent om gekwetst te worden enz.. En hij de hele avond alles zegt te begrijpen en het intiem wordt en hetzelfde doet dan vind ik et vrij kut. Ik snap het niet, in real leek hij helemaal weg van me.
Nee maar het is wel een ijkpunt als in: weer een jaar eindigen zonder relatie. En dan ook nooit een paar maanden wel ofzo zodat je weet dat je goed in de 'markt' ligtquote:Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Boeit toch geen reet of je met kerst een relatie hebt.
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..quote:Op zondag 8 november 2015 21:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Dates zijn wel het laatste waar je je zorgen om moet maken als het over leukheid gaat.
Zoveel redenen waarom het niet kan klikken en bovendien kennen ze je nauwelijks.
Overigens klinkt het alsof je daar wel gevoelig voor bent aangezien je ook geloofde in het doen alsof jij zo geweldig was, dat kunnen ze na 1 date toch niet weten.
En de mensen die eerlijk zijn wantrouw je. De ironie.quote:Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..
En hij zei mij echt tof te vinden enz. Nou leugens .. en ik geloofde het mer m'n domme kop.
voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijkquote:Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je date was gisteren?
Hoezo reageert hij niet meer dan? Tijd zat toch nog?
Goh, verrassendquote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal
Ik ga er vanuit dat jij al contact met hem hebt gezocht ?quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijk
wat kun jij n drama maken.quote:Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..
En hij zei mij echt tof te vinden enz. Nou leugens .. en ik geloofde het mer m'n domme kop.
Misschien doet hij aan de 3day rule.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijk
ja je begrijpt er gewoon niks vanquote:Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat kun jij n drama maken.
Je date was GISTEREN.
Geef m wat tijd.
Of jaag m weg met dit soort gedrag
Dat doen ze met nice guys ook, mits je als nice guy weet wat je doet in bed.quote:Op zondag 8 november 2015 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke mooie vrouw wil er nu seks met een braaf sukkeltje als je ook seks kunt hebben met een stud die je wellicht wel voor een tijdje braaf kunt houden, sterker nog de vrouwen doen alles in bed met een bad guy juist hierom dus je bent dubbel genaaid, nou ja juist helemaal niet dan
Hij is de hele dag op pad met n vriend.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ah, dat kon je dan net zo goed daar even neerzetten. Iedereen doet moeite voor je daar, kun je ook wel even de uitkomst melden.quote:Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je moet misschien eens wat stouter worden want ik heb het idee dat jij een hele brave jongen bent waardoor vrouwen je niet zien staan.quote:Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een ijkpunt als in: weer een jaar eindigen zonder relatie. En dan ook nooit een paar maanden wel ofzo zodat je weet dat je goed in de 'markt' ligt
nee heb 1 normaal bericht gestuurdquote:Op zondag 8 november 2015 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is de hele dag op pad met n vriend.
Hij denkt dat hij niet teveel moet laten zien dat hij t toch wel heel tof vond en houdt even wat afstand.
Jij reageert zelf niet naar hem omdat je vindt dat hij moet beginnen en hij doet t zelfde.
Zijn moeder ligt in t ziekenhuis
Of:
Je zit m al vanaf vanochtend wanhopige berichtjes te sturen en daar is hij op afgeknapt.
De seks was kut en njet voor herhaling vatbaar
Dus er denken mannen anders over, maar ook hetzelfde en daarom moet je het maar niet doen?quote:Op zondag 8 november 2015 21:52 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ah, dat kon je dan net zo goed daar even neerzetten. Iedereen doet moeite voor je daar, kun je ook wel even de uitkomst melden.
Tsja, het gebeurt. Net zoals vrouwen dus ook vaak zat niks meer laten horen na een date. Voor de rest heb ik als tip dat in dit soort zaken woorden heel weinig zeggen. Zowel wat jij zegt als wat hij zegt, zegt eigenlijk bar weinig. Andersom heb ik t vorige week gehad, leuke date mee met haar naar huis. Film gekeken en vervolgens in bed begon ze uit te spreken dat ze toch echt niet zomaar een ONS wilde. Het was gewoon duidelijk dat ze het wel wilde maar plichtmatig 'verzet bood', waar ik dus echt een slappe van krijg (vind dat best onaantrekkelijk gedrag). Dus ik niet aangedrongen en vervolgens gaat zij me helemaal op zitten geilen en hebben we wel seks. Woorden zeggen gewoon helemaal niks.
Oh, en als ik je nog een tip mag geven; seks op de eerste date bevordert de kans op iets langdurigers niet. Daar zullen zat mannen anders over denken maar ook een helehoop net zo.
Echt wel, uitgevonden door Jezus himself.quote:Op zondag 8 november 2015 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee, die bestaat niet volgens de expert hier
Dus hij had geen kut om een penis in te douwen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
nee heb 1 normaal bericht gestuurd
Seks was ook niet kut
nou, dan zou ik gewoon nog even wachten met de conclusie trekken dat je nooit meer wat van m zal horen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
nee heb 1 normaal bericht gestuurd
Seks was ook niet kut
ik vind het wel wat anders als je seks hebt gehad...quote:Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ach t is net zo fatsoenlijk als zonder uitleg niet meer op iemand reageren:
[..]
Laten we het karma noemen
Dat dus! Is het jammer? Natuurlijk. Mis ik soms iets? Zeker! Maar wat schiet je op met treurig zijn en zeiken? Niets toch...quote:Op zondag 8 november 2015 21:35 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.
Ik wilde me even indekken tegen de hele hordes die je hier over je heen kunt krijgen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus er denken mannen anders over, maar ook hetzelfde en daarom moet je het maar niet doen?
Klinkt logisch ja.
Na welke date zou ik die moeten gebruiken dan?quote:Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Echt wel, uitgevonden door Jezus himself.
Jij gebruikt hem niet?
Niks mis met een losse vrijpartij toch? Zie niet waarom dat wat uit moet maken.quote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel wat anders als je seks hebt gehad...
Als het van beide kanten als losse vrijpartij gezien wordt maakt het niets uit nee.quote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met een losse vrijpartij toch? Zie niet waarom dat wat uit moet maken.
neuh heb al iets gestuurd.. Duidelijke taal als hij niks terugstuurtquote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus hij had geen kut om een penis in te douwen.
Ik snap het probleem.
Weetje: Stuur hem nog een keer een berichtje, antwoord hij daar niet op? Move on.
Hij is haar toch niets verschuldigd?quote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als het van beide kanten als losse vrijpartij gezien wordt maakt het niets uit nee.
dat was het niet in mijn ogenquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo wereldvreemd of doe je alsof?
Ja duh, die kerel is niet gekquote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat was het niet in mijn ogen
Had dat ook gezegd
Hij zei voor hem ook niet want ik wad echt zoooo top en leuk en mooi (maar wel losse vrijpartij dus)
nee maar laten weten dat dat alles was is wel zo netjesquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch maar Lactacyd gaan gebruiken danquote:Op zondag 8 november 2015 22:04 schreef BeeGees het volgende:
Maar tis altijd hetzelfde dus de oorzaak ligt bij mij, alleen het is wel klote..
Netjesquote:Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar laten weten dat dat alles was is wel zo netjes
niet volgens de wet nee, moreel gezien wel als je het mij vraagtquote:
Haha moreelquote:Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet volgens de wet nee, moreel gezien wel als je het mij vraagt
misschien krijg je gewoon geen dames vanwege je karakter?quote:
Waarschijnlijk is hij gewoon druk aan het appen met z'n andere liefje waar hij een bijzondere band mee heeftquote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat zal.
Het maakt het niet minder kwetsend of vervelend.
Ja dat zal het zijn, eureka!quote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien krijg je gewoon geen dames vanwege je karakter?
Ik zou zeggen, leer daarvan en wees iets selectiever. Op naar de volgende, succes verderquote:Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2015 22:08 schreef BeeGees het volgende:
Maar was leuker geweest als ie ff had gezegd nou ik vind je niet leuk genoeg vooor wat dan oook, dus laten we de avond beëindigen. Ipv ongemeende dingen zeggen.
Naja m'n frustratie en verder ga k er geen worden meer aan vuil maken
Bedankt jaquote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon druk aan het appen met z'n andere liefje waar hij een bijzondere band mee heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |