Dat hij niks meer zegt en geen antwoord geeft maar wel online is ..quote:Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef Moro het volgende:
[..]
Wat is nu het probleem? was het niet lekker ofzo? Als je seks op je eerste date moet je jezelf niet zo kwetsbaar opstellen. Leer er van weer een illusie armer en een ervaring rijker.
Hoevaak moet het nog vervelend aanvoelen?quote:Op zondag 8 november 2015 21:44 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je kan er zo op reageerde meer eerlijk; ben er wel triestig door. Voelt redelijk vervelend aan
Je date was gisteren?quote:Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorry
Maar als je een date hebt en jezelf kwetsbaar opstelt, dus ook zegt dat je bang bent om gekwetst te worden enz.. En hij de hele avond alles zegt te begrijpen en het intiem wordt en hetzelfde doet dan vind ik et vrij kut. Ik snap het niet, in real leek hij helemaal weg van me.
Nee maar het is wel een ijkpunt als in: weer een jaar eindigen zonder relatie. En dan ook nooit een paar maanden wel ofzo zodat je weet dat je goed in de 'markt' ligtquote:Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Boeit toch geen reet of je met kerst een relatie hebt.
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..quote:Op zondag 8 november 2015 21:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Dates zijn wel het laatste waar je je zorgen om moet maken als het over leukheid gaat.
Zoveel redenen waarom het niet kan klikken en bovendien kennen ze je nauwelijks.
Overigens klinkt het alsof je daar wel gevoelig voor bent aangezien je ook geloofde in het doen alsof jij zo geweldig was, dat kunnen ze na 1 date toch niet weten.
En de mensen die eerlijk zijn wantrouw je. De ironie.quote:Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..
En hij zei mij echt tof te vinden enz. Nou leugens .. en ik geloofde het mer m'n domme kop.
voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijkquote:Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je date was gisteren?
Hoezo reageert hij niet meer dan? Tijd zat toch nog?
Goh, verrassendquote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal
Gisteravond date, seks gehad ennnnn ik hoor niks meer van jem! Jippie
Ik ga er vanuit dat jij al contact met hem hebt gezocht ?quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijk
wat kun jij n drama maken.quote:Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..
En hij zei mij echt tof te vinden enz. Nou leugens .. en ik geloofde het mer m'n domme kop.
Misschien doet hij aan de 3day rule.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijk
ja je begrijpt er gewoon niks vanquote:Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat kun jij n drama maken.
Je date was GISTEREN.
Geef m wat tijd.
Of jaag m weg met dit soort gedrag
Dat doen ze met nice guys ook, mits je als nice guy weet wat je doet in bed.quote:Op zondag 8 november 2015 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke mooie vrouw wil er nu seks met een braaf sukkeltje als je ook seks kunt hebben met een stud die je wellicht wel voor een tijdje braaf kunt houden, sterker nog de vrouwen doen alles in bed met een bad guy juist hierom dus je bent dubbel genaaid, nou ja juist helemaal niet dan
Hij is de hele dag op pad met n vriend.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ah, dat kon je dan net zo goed daar even neerzetten. Iedereen doet moeite voor je daar, kun je ook wel even de uitkomst melden.quote:Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorry
Maar als je een date hebt en jezelf kwetsbaar opstelt, dus ook zegt dat je bang bent om gekwetst te worden enz.. En hij de hele avond alles zegt te begrijpen en het intiem wordt en hetzelfde doet dan vind ik et vrij kut. Ik snap het niet, in real leek hij helemaal weg van me.
Je moet misschien eens wat stouter worden want ik heb het idee dat jij een hele brave jongen bent waardoor vrouwen je niet zien staan.quote:Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een ijkpunt als in: weer een jaar eindigen zonder relatie. En dan ook nooit een paar maanden wel ofzo zodat je weet dat je goed in de 'markt' ligt
nee heb 1 normaal bericht gestuurdquote:Op zondag 8 november 2015 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is de hele dag op pad met n vriend.
Hij denkt dat hij niet teveel moet laten zien dat hij t toch wel heel tof vond en houdt even wat afstand.
Jij reageert zelf niet naar hem omdat je vindt dat hij moet beginnen en hij doet t zelfde.
Zijn moeder ligt in t ziekenhuis
Of:
Je zit m al vanaf vanochtend wanhopige berichtjes te sturen en daar is hij op afgeknapt.
De seks was kut en njet voor herhaling vatbaar
Dus er denken mannen anders over, maar ook hetzelfde en daarom moet je het maar niet doen?quote:Op zondag 8 november 2015 21:52 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ah, dat kon je dan net zo goed daar even neerzetten. Iedereen doet moeite voor je daar, kun je ook wel even de uitkomst melden.
Tsja, het gebeurt. Net zoals vrouwen dus ook vaak zat niks meer laten horen na een date. Voor de rest heb ik als tip dat in dit soort zaken woorden heel weinig zeggen. Zowel wat jij zegt als wat hij zegt, zegt eigenlijk bar weinig. Andersom heb ik t vorige week gehad, leuke date mee met haar naar huis. Film gekeken en vervolgens in bed begon ze uit te spreken dat ze toch echt niet zomaar een ONS wilde. Het was gewoon duidelijk dat ze het wel wilde maar plichtmatig 'verzet bood', waar ik dus echt een slappe van krijg (vind dat best onaantrekkelijk gedrag). Dus ik niet aangedrongen en vervolgens gaat zij me helemaal op zitten geilen en hebben we wel seks. Woorden zeggen gewoon helemaal niks.
Oh, en als ik je nog een tip mag geven; seks op de eerste date bevordert de kans op iets langdurigers niet. Daar zullen zat mannen anders over denken maar ook een helehoop net zo.
Echt wel, uitgevonden door Jezus himself.quote:Op zondag 8 november 2015 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee, die bestaat niet volgens de expert hier
Dus hij had geen kut om een penis in te douwen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
nee heb 1 normaal bericht gestuurd
Seks was ook niet kut
nou, dan zou ik gewoon nog even wachten met de conclusie trekken dat je nooit meer wat van m zal horen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
nee heb 1 normaal bericht gestuurd
Seks was ook niet kut
ik vind het wel wat anders als je seks hebt gehad...quote:Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ach t is net zo fatsoenlijk als zonder uitleg niet meer op iemand reageren:
[..]
Laten we het karma noemen
Dat dus! Is het jammer? Natuurlijk. Mis ik soms iets? Zeker! Maar wat schiet je op met treurig zijn en zeiken? Niets toch...quote:Op zondag 8 november 2015 21:35 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |