Zonde wel, het was zo'n leuk topicquote:Op zondag 8 november 2015 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wow de laatste 100 topics hier samengevat in drie posts.
Hoop eerlijk gezegd toch voor sommigen dat het eureka-/hallelujahmoment niet al te lang meer op zich laat wachten.
Ik lees wel alle berichten, maar of iemand antwoord krijgt ligt aaneen combinatie van factoren. Ik ga heus niet nr 18 negeren omdat de rest wel kut is.quote:Op zondag 8 november 2015 15:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dan de berichten 1 t/m 17 negeert. Mogelijk waren de berichten 19 t/m 35 van een soortgelijk niveau. Maar nr. 18 - die wel serieus was, maar niet meteen jouw droomvent - loopt dan ook grote kans om compleet genegeerd te worden. Als nr. 18 die ervaring vaker opdoet, dan zal hij een kosten (= tijd/energie) baten (= reactie?) afweging maken en de volgende keer misschien ook alleen sturen: "Hey, alles goed!?" Ik denk dat dat is wat er gebeurd.
Op een Waalse datingsite bestond ook een algemeen forum. Teleurgesteld over het uitblijven van enige respons op mijn berichtjes en een totaal gebrek aan bezoekers van mijn profiel, besloot ik op het algemene deel van de website te vragen hoe dan kon. Wat doe ik verkeerd? Per PM kreeg ik antwoord van zowel mannen als vrouwen. De frustraties dropen er vanaf. De vrouwen klaagden dat mannen - als ze afgewezen werden - soms een scheldkanonnade aanvingen. Gevolg: men antwoordde gewoon niet meer. De mannen daarentegen meenden dat de vrouwen met niets minder dan de knappe prins op het witte paard genoegen wilde nemen. Van beide groepen kan ik het standpunt begrijpen. Misschien is de conclusie wel dat mannen en vrouwen elkaar op datingsites niet begrijpen.
Het zou in ieder geval goed zijn als datingsites opener waren over de man/vrouw verhouding binnen leeftijdsgroepen. Als die verhouding 9/1 is, dan weet je als man dat inschrijven weinig zin heeft en als vrouw dat jouw profiel veel aandacht zal trekken.
Mij heb je anders ook genegeerdquote:Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik lees wel alle berichten, maar of iemand antwoord krijgt ligt aaneen combinatie van factoren. Ik ga heus niet nr 18 negeren omdat de rest wel kut is.
Aww kaasje toch! Hoe kan ik je nou vergetenquote:
Je hebt mijn ex ontmoet? Arme man...quote:Op zondag 8 november 2015 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Ok, volgende "date" ervaring, ik heb eens ooit een hele tijd geleden voor een groot merk pc's gerepareerd binnen garantie en dat was een vrij foute baan voor iemand als ik, storingkje in Breda bij een gameverslaafd meisje, ze deed open en begon te stotteren dat ze eigenlijk een nerd had verwacht en niet mij dus verontschuldigde ze zich voor haar slonzige uiterlijk.
Ok ik aan de gang en mijn oog viel op een groot aantal foto's van haar als Lara Croft en die lieten niets aan de verbeelding over, prachtig vrouwelijk figuur.....ik zei tegen haar eigenlijk meer als grapje dat ze wat mij betreft best zo'n pakje aan mocht trekken voor me om het goed te maken en dat deed ze zowaar en zowat ter plekke, ze zag er zo geil uit in dat pakje dat ik eruit floepte dat ik altijd al eens seks had willen hebben met Lara Croft, ze keek me aan, schoot in de lach en ze zette een muziekje op, deed de gordijnen half dicht en begon zich langzaam op de muziek uit te kleden..........om een lang verhaal kort te maken, ik heb me ziek gemeld op mijn werk en we hebben zowat non-stop van dinsdagochtend tot donderdagavond seks gehad...ik heb haar daarna eigenlijk nooit meer gezien maar ze valt te googelen
Is daten alleen een drankje doen dan met een onbekende vrouw die je online hebt leren kennen en daarna met elkaar seks hebben?, ik wist dat ik iets verkeerd deedquote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
Je pik weer eens ergens inhangen is ook geen date
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van je verzonnen verhalen.quote:Op zondag 8 november 2015 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Ok, volgende "date" ervaring, ik heb eens ooit een hele tijd geleden voor een groot merk pc's gerepareerd binnen garantie en dat was een vrij foute baan voor iemand als ik, storingkje in Breda bij een gameverslaafd meisje, ze deed open en begon te stotteren dat ze eigenlijk een nerd had verwacht en niet mij dus verontschuldigde ze zich voor haar slonzige uiterlijk.
Ok ik aan de gang en mijn oog viel op een groot aantal foto's van haar als Lara Croft en die lieten niets aan de verbeelding over, prachtig vrouwelijk figuur.....ik zei tegen haar eigenlijk meer als grapje dat ze wat mij betreft best zo'n pakje aan mocht trekken voor me om het goed te maken en dat deed ze zowaar en zowat ter plekke, ze zag er zo geil uit in dat pakje dat ik eruit floepte dat ik altijd al eens seks had willen hebben met Lara Croft, ze keek me aan, schoot in de lach en ze zette een muziekje op, deed de gordijnen half dicht en begon zich langzaam op de muziek uit te kleden..........om een lang verhaal kort te maken, ik heb me ziek gemeld op mijn werk en we hebben zowat non-stop van dinsdagochtend tot donderdagavond seks gehad...ik heb haar daarna eigenlijk nooit meer gezien maar ze valt te googelen
Dit is nog niks.quote:Op zondag 8 november 2015 20:57 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van je verzonnen verhalen.
stel je niet zo aanquote:Op zondag 8 november 2015 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is daten alleen een drankje doen dan met een onbekende vrouw die je online hebt leren kennen en daarna met elkaar seks hebben?, ik wist dat ik iets verkeerd deed
Goh, je verwacht het nietquote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal
Gisteravond date, seks gehad ennnnn ik hoor niks meer van jem! Jippie
Dan zal ie vast een beter, knapper en leuker specimen aan het opjagen zijn nu.quote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal
Neuk nou maar gewoon alles wat je te pakken kan krijgen. Je leeft maar 1 keer tochquote:Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Neeh eigenlijk niet anders geen seks gehad
Maar wel dus. Kut maar helaaz
Ach, beter dan geen seks toch.quote:Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Neeh eigenlijk niet anders geen seks gehad
Maar wel dus. Kut maar helaaz
Omdat ze een stuk knapper zijn en je geen gezeik met ze hebt.quote:Op zondag 8 november 2015 21:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, beter dan geen seks toch.
Vrouwen klagen hier altijd over onbetrouwbare mannen etc. maar de good guys zoals ons krijgen dan ook weer geen kansWaarom toch altijd voor die types kiezen?
Inderdaad, die laten gewoon niks meer horen. Dus automatisch ook geen gezeik.quote:Op zondag 8 november 2015 21:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Omdat ze een stuk knapper zijn en je geen gezeik met ze hebt.
Welke mooie vrouw wil er nu seks met een braaf sukkeltje als je ook seks kunt hebben met een stud die je wellicht wel voor een tijdje braaf kunt houden, sterker nog de vrouwen doen alles in bed met een bad guy juist hierom dus je bent dubbel genaaid, nou ja juist helemaal niet danquote:Op zondag 8 november 2015 21:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vrouwen klagen hier altijd over onbetrouwbare mannen etc. maar de good guys zoals ons krijgen dan ook weer geen kansWaarom toch altijd voor die types kiezen?
Omdat ze van de goodguys spontaan droogklappen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
nee van lege zeiksnorrenquote:Op zondag 8 november 2015 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat ze van de goodguys spontaan droogklappen.
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 8 november 2015 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee van lege zeiksnorren
Goodguys is niks mis mee.
Dit.quote:Op zondag 8 november 2015 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee van lege zeiksnorren
Nee, hij heeft immers een datequote:Op zondag 8 november 2015 21:24 schreef joyvke het volgende:
[..]
Dit.
Binnenkort een date met iemand van OKC. Ontzettend lieve jongen, ziet er goed uit en is een good guy. Alleen scheelt het dat hij niet zeurt over het niet krijgen van dates etc.
Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.quote:Op zondag 8 november 2015 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuk nou maar gewoon alles wat je te pakken kan krijgen. Je leeft maar 1 keer toch![]()
Of stop met het hypocriet gemiep.
Miep miep ik wil geen seks maar een relatie miepmie....o hai therequote:Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.
Dit die zelfde als laatst wat hier stond?quote:Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.
Tja zeiken is nooit goed, maar de realiteit is wel hard: had allang verwacht ook eens een relatie te hebben of iig weer aan het datenquote:Op zondag 8 november 2015 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee van lege zeiksnorren
Je hebt een ex?quote:Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja zeiken is nooit goed, maar de realiteit is wel hard: had allang verwacht ook eens een relatie te hebben of iig weer aan het datenkijk maar naar mijn ex: ook weer onder de pannen..
Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja zeiken is nooit goed, maar de realiteit is wel hard: had allang verwacht ook eens een relatie te hebben of iig weer aan het datenkijk maar naar mijn ex: ook weer onder de pannen..
Is ook nergens voor nodig.quote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal
Nou ja we hadden 't op een gegeven moment een relatie genoemd, dus hoe kort die ook was ja ze was mijn exquote:
Nee een anderquote:Op zondag 8 november 2015 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit die zelfde als laatst wat hier stond?
Jammer maar op naar een ander dus.
Eigenlijk mijn hele leven, maar als je die kortstondige relatie meetelt een kleine 2 jaar geen dates meer, of althans waar ik ook echt interesse in had.quote:Op zondag 8 november 2015 21:35 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.
De voetballer? Of staat die nog in de wachtrij?quote:Op zondag 8 november 2015 21:36 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee een ander
Ik blijf naar de volgende gaan op deze manier, voelt gewoon best gebrruikt zo
Voetballer heb ik alleen mee gezoend en ga ik nog wel X mee afspreken, maar hij is niet zon apper/berichtjes stuurder. Dus hij stuurt heel laat:quote:Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
De voetballer? Of staat die nog in de wachtrij?
Ach t is net zo fatsoenlijk als zonder uitleg niet meer op iemand reageren:quote:Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Jawel, wel als je half de loefde aan me loopt te verklaren
Laten we het karma noemenquote:Op zondag 8 november 2015 20:59 schreef BeeGees het volgende:
Heb hem geen uitleg gegeven, nergens voor nodig
Het is niet dat je niet leuk bent. Je bent gewoon makkelijk en dat ruiken ze. Boeit hun wat of je leuk bent, er zijn tig vrouwen leuk.quote:Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Voetballer heb ik alleen mee gezoend en ga ik nog wel X mee afspreken, maar hij is niet zon apper/berichtjes stuurder. Dus hij stuurt heel laat:
- Hoi! Was gezellig! Wanneer kan jij?x
Geef ik antwoord en krijf ik dan weer laat antwoord (want hij zegt vaak druk bezig te zijn). Is ook nooit online. Maar klik met die van gisteren was er veel meer..
Naja die laat niks meer van zich horen... Dan vraag ik me echt af wat er niet leuk aan mij is.
Boeit toch geen reet of je met kerst een relatie hebt.quote:Op zondag 8 november 2015 21:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja we hadden 't op een gegeven moment een relatie genoemd, dus hoe kort die ook was ja ze was mijn exMaar dat het zo lang zou duren voordat ik weer een paar leuke dates zou hebben had ik niet verwacht.. nu bijna kerst en ik ga 'm voor de zoveelste keer alleen tegemoet...
heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorryquote:Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ach t is net zo fatsoenlijk als zonder uitleg niet meer op iemand reageren:
[..]
Laten we het karma noemen
Doesn't matter....quote:Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorry
Maar als je een date hebt en jezelf kwetsbaar opstelt, dus ook zegt dat je bang bent om gekwetst te worden enz.. En hij de hele avond alles zegt te begrijpen en het intiem wordt en hetzelfde doet dan vind ik et vrij kut. Ik snap het niet, in real leek hij helemaal weg van me.
Ik ben dus niet makkelijk..quote:Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet dat je niet leuk bent. Je bent gewoon makkelijk en dat ruiken ze. Boeit hun wat of je leuk bent, er zijn tig vrouwen leuk.
Wat is nu het probleem? was het niet lekker ofzo? Als je seks op je eerste date moet je jezelf niet zo kwetsbaar opstellen. Leer er van weer een illusie armer en een ervaring rijker.quote:Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Jawel, wel als je half de loefde aan me loopt te verklaren
Ja dat blijkt. De teller gaat rap omhoog he?quote:Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik ben dus niet makkelijk..
Maar het leek echt super vertrouwd en eerlijk. Niet dus.
Je kan er zo op reageerde meer eerlijk; ben er wel triestig door. Voelt redelijk vervelend aanquote:
Dates zijn wel het laatste waar je je zorgen om moet maken als het over leukheid gaat.quote:Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:
Naja die laat niks meer van zich horen... Dan vraag ik me echt af wat er niet leuk aan mij is.
Dat hij niks meer zegt en geen antwoord geeft maar wel online is ..quote:Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef Moro het volgende:
[..]
Wat is nu het probleem? was het niet lekker ofzo? Als je seks op je eerste date moet je jezelf niet zo kwetsbaar opstellen. Leer er van weer een illusie armer en een ervaring rijker.
Hoevaak moet het nog vervelend aanvoelen?quote:Op zondag 8 november 2015 21:44 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je kan er zo op reageerde meer eerlijk; ben er wel triestig door. Voelt redelijk vervelend aan
Je date was gisteren?quote:Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorry
Maar als je een date hebt en jezelf kwetsbaar opstelt, dus ook zegt dat je bang bent om gekwetst te worden enz.. En hij de hele avond alles zegt te begrijpen en het intiem wordt en hetzelfde doet dan vind ik et vrij kut. Ik snap het niet, in real leek hij helemaal weg van me.
Nee maar het is wel een ijkpunt als in: weer een jaar eindigen zonder relatie. En dan ook nooit een paar maanden wel ofzo zodat je weet dat je goed in de 'markt' ligtquote:Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Boeit toch geen reet of je met kerst een relatie hebt.
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..quote:Op zondag 8 november 2015 21:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Dates zijn wel het laatste waar je je zorgen om moet maken als het over leukheid gaat.
Zoveel redenen waarom het niet kan klikken en bovendien kennen ze je nauwelijks.
Overigens klinkt het alsof je daar wel gevoelig voor bent aangezien je ook geloofde in het doen alsof jij zo geweldig was, dat kunnen ze na 1 date toch niet weten.
En de mensen die eerlijk zijn wantrouw je. De ironie.quote:Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..
En hij zei mij echt tof te vinden enz. Nou leugens .. en ik geloofde het mer m'n domme kop.
voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijkquote:Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je date was gisteren?
Hoezo reageert hij niet meer dan? Tijd zat toch nog?
Goh, verrassendquote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal
Ik ga er vanuit dat jij al contact met hem hebt gezocht ?quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijk
wat kun jij n drama maken.quote:Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..
En hij zei mij echt tof te vinden enz. Nou leugens .. en ik geloofde het mer m'n domme kop.
Misschien doet hij aan de 3day rule.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijk
ja je begrijpt er gewoon niks vanquote:Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat kun jij n drama maken.
Je date was GISTEREN.
Geef m wat tijd.
Of jaag m weg met dit soort gedrag
Dat doen ze met nice guys ook, mits je als nice guy weet wat je doet in bed.quote:Op zondag 8 november 2015 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke mooie vrouw wil er nu seks met een braaf sukkeltje als je ook seks kunt hebben met een stud die je wellicht wel voor een tijdje braaf kunt houden, sterker nog de vrouwen doen alles in bed met een bad guy juist hierom dus je bent dubbel genaaid, nou ja juist helemaal niet dan
Hij is de hele dag op pad met n vriend.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ah, dat kon je dan net zo goed daar even neerzetten. Iedereen doet moeite voor je daar, kun je ook wel even de uitkomst melden.quote:Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je moet misschien eens wat stouter worden want ik heb het idee dat jij een hele brave jongen bent waardoor vrouwen je niet zien staan.quote:Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een ijkpunt als in: weer een jaar eindigen zonder relatie. En dan ook nooit een paar maanden wel ofzo zodat je weet dat je goed in de 'markt' ligt
nee heb 1 normaal bericht gestuurdquote:Op zondag 8 november 2015 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is de hele dag op pad met n vriend.
Hij denkt dat hij niet teveel moet laten zien dat hij t toch wel heel tof vond en houdt even wat afstand.
Jij reageert zelf niet naar hem omdat je vindt dat hij moet beginnen en hij doet t zelfde.
Zijn moeder ligt in t ziekenhuis
Of:
Je zit m al vanaf vanochtend wanhopige berichtjes te sturen en daar is hij op afgeknapt.
De seks was kut en njet voor herhaling vatbaar
Dus er denken mannen anders over, maar ook hetzelfde en daarom moet je het maar niet doen?quote:Op zondag 8 november 2015 21:52 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ah, dat kon je dan net zo goed daar even neerzetten. Iedereen doet moeite voor je daar, kun je ook wel even de uitkomst melden.
Tsja, het gebeurt. Net zoals vrouwen dus ook vaak zat niks meer laten horen na een date. Voor de rest heb ik als tip dat in dit soort zaken woorden heel weinig zeggen. Zowel wat jij zegt als wat hij zegt, zegt eigenlijk bar weinig. Andersom heb ik t vorige week gehad, leuke date mee met haar naar huis. Film gekeken en vervolgens in bed begon ze uit te spreken dat ze toch echt niet zomaar een ONS wilde. Het was gewoon duidelijk dat ze het wel wilde maar plichtmatig 'verzet bood', waar ik dus echt een slappe van krijg (vind dat best onaantrekkelijk gedrag). Dus ik niet aangedrongen en vervolgens gaat zij me helemaal op zitten geilen en hebben we wel seks. Woorden zeggen gewoon helemaal niks.
Oh, en als ik je nog een tip mag geven; seks op de eerste date bevordert de kans op iets langdurigers niet. Daar zullen zat mannen anders over denken maar ook een helehoop net zo.
Echt wel, uitgevonden door Jezus himself.quote:Op zondag 8 november 2015 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee, die bestaat niet volgens de expert hier
Dus hij had geen kut om een penis in te douwen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
nee heb 1 normaal bericht gestuurd
Seks was ook niet kut
nou, dan zou ik gewoon nog even wachten met de conclusie trekken dat je nooit meer wat van m zal horen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
nee heb 1 normaal bericht gestuurd
Seks was ook niet kut
ik vind het wel wat anders als je seks hebt gehad...quote:Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ach t is net zo fatsoenlijk als zonder uitleg niet meer op iemand reageren:
[..]
Laten we het karma noemen
Dat dus! Is het jammer? Natuurlijk. Mis ik soms iets? Zeker! Maar wat schiet je op met treurig zijn en zeiken? Niets toch...quote:Op zondag 8 november 2015 21:35 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.
Ik wilde me even indekken tegen de hele hordes die je hier over je heen kunt krijgen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus er denken mannen anders over, maar ook hetzelfde en daarom moet je het maar niet doen?
Klinkt logisch ja.
Na welke date zou ik die moeten gebruiken dan?quote:Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Echt wel, uitgevonden door Jezus himself.
Jij gebruikt hem niet?
Niks mis met een losse vrijpartij toch? Zie niet waarom dat wat uit moet maken.quote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel wat anders als je seks hebt gehad...
Als het van beide kanten als losse vrijpartij gezien wordt maakt het niets uit nee.quote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met een losse vrijpartij toch? Zie niet waarom dat wat uit moet maken.
neuh heb al iets gestuurd.. Duidelijke taal als hij niks terugstuurtquote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus hij had geen kut om een penis in te douwen.
Ik snap het probleem.
Weetje: Stuur hem nog een keer een berichtje, antwoord hij daar niet op? Move on.
Hij is haar toch niets verschuldigd?quote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als het van beide kanten als losse vrijpartij gezien wordt maakt het niets uit nee.
dat was het niet in mijn ogenquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo wereldvreemd of doe je alsof?
Ja duh, die kerel is niet gekquote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat was het niet in mijn ogen
Had dat ook gezegd
Hij zei voor hem ook niet want ik wad echt zoooo top en leuk en mooi (maar wel losse vrijpartij dus)
nee maar laten weten dat dat alles was is wel zo netjesquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch maar Lactacyd gaan gebruiken danquote:Op zondag 8 november 2015 22:04 schreef BeeGees het volgende:
Maar tis altijd hetzelfde dus de oorzaak ligt bij mij, alleen het is wel klote..
Netjesquote:Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar laten weten dat dat alles was is wel zo netjes
niet volgens de wet nee, moreel gezien wel als je het mij vraagtquote:
Haha moreelquote:Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet volgens de wet nee, moreel gezien wel als je het mij vraagt
misschien krijg je gewoon geen dames vanwege je karakter?quote:
Waarschijnlijk is hij gewoon druk aan het appen met z'n andere liefje waar hij een bijzondere band mee heeftquote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat zal.
Het maakt het niet minder kwetsend of vervelend.
Ja dat zal het zijn, eureka!quote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien krijg je gewoon geen dames vanwege je karakter?
Ik zou zeggen, leer daarvan en wees iets selectiever. Op naar de volgende, succes verderquote:Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2015 22:08 schreef BeeGees het volgende:
Maar was leuker geweest als ie ff had gezegd nou ik vind je niet leuk genoeg vooor wat dan oook, dus laten we de avond beëindigen. Ipv ongemeende dingen zeggen.
Naja m'n frustratie en verder ga k er geen worden meer aan vuil maken
Bedankt jaquote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon druk aan het appen met z'n andere liefje waar hij een bijzondere band mee heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |