abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 november 2015 @ 20:20:00 #201
416020 K44S
The bearded man
pi_157409866
quote:
6s.gif Op zondag 8 november 2015 20:00 schreef MsMessy het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wow de laatste 100 topics hier samengevat in drie posts. :')

Hoop eerlijk gezegd toch voor sommigen dat het eureka-/hallelujahmoment niet al te lang meer op zich laat wachten.
Zonde wel, het was zo'n leuk topic
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 8 november 2015 @ 20:23:52 #202
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157410013
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:59 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik snap wel dat je dan de berichten 1 t/m 17 negeert. Mogelijk waren de berichten 19 t/m 35 van een soortgelijk niveau. Maar nr. 18 - die wel serieus was, maar niet meteen jouw droomvent - loopt dan ook grote kans om compleet genegeerd te worden. Als nr. 18 die ervaring vaker opdoet, dan zal hij een kosten (= tijd/energie) baten (= reactie?) afweging maken en de volgende keer misschien ook alleen sturen: "Hey, alles goed!?" Ik denk dat dat is wat er gebeurd.

Op een Waalse datingsite bestond ook een algemeen forum. Teleurgesteld over het uitblijven van enige respons op mijn berichtjes en een totaal gebrek aan bezoekers van mijn profiel, besloot ik op het algemene deel van de website te vragen hoe dan kon. Wat doe ik verkeerd? Per PM kreeg ik antwoord van zowel mannen als vrouwen. De frustraties dropen er vanaf. De vrouwen klaagden dat mannen - als ze afgewezen werden - soms een scheldkanonnade aanvingen. Gevolg: men antwoordde gewoon niet meer. De mannen daarentegen meenden dat de vrouwen met niets minder dan de knappe prins op het witte paard genoegen wilde nemen. Van beide groepen kan ik het standpunt begrijpen. Misschien is de conclusie wel dat mannen en vrouwen elkaar op datingsites niet begrijpen.

Het zou in ieder geval goed zijn als datingsites opener waren over de man/vrouw verhouding binnen leeftijdsgroepen. Als die verhouding 9/1 is, dan weet je als man dat inschrijven weinig zin heeft en als vrouw dat jouw profiel veel aandacht zal trekken.
Ik lees wel alle berichten, maar of iemand antwoord krijgt ligt aaneen combinatie van factoren. Ik ga heus niet nr 18 negeren omdat de rest wel kut is.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  zondag 8 november 2015 @ 20:29:04 #203
416020 K44S
The bearded man
pi_157410239
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik lees wel alle berichten, maar of iemand antwoord krijgt ligt aaneen combinatie van factoren. Ik ga heus niet nr 18 negeren omdat de rest wel kut is.
Mij heb je anders ook genegeerd ;(
pi_157410708
Ok, volgende "date" ervaring, ik heb eens ooit een hele tijd geleden voor een groot merk pc's gerepareerd binnen garantie en dat was een vrij foute baan voor iemand als ik, storingkje in Breda bij een gameverslaafd meisje, ze deed open en begon te stotteren dat ze eigenlijk een nerd had verwacht en niet mij dus verontschuldigde ze zich voor haar slonzige uiterlijk.

Ok ik aan de gang en mijn oog viel op een groot aantal foto's van haar als Lara Croft en die lieten niets aan de verbeelding over, prachtig vrouwelijk figuur.....ik zei tegen haar eigenlijk meer als grapje dat ze wat mij betreft best zo'n pakje aan mocht trekken voor me om het goed te maken en dat deed ze zowaar en zowat ter plekke, ze zag er zo geil uit in dat pakje dat ik eruit floepte dat ik altijd al eens seks had willen hebben met Lara Croft, ze keek me aan, schoot in de lach en ze zette een muziekje op, deed de gordijnen half dicht en begon zich langzaam op de muziek uit te kleden..........om een lang verhaal kort te maken, ik heb me ziek gemeld op mijn werk en we hebben zowat non-stop van dinsdagochtend tot donderdagavond seks gehad...ik heb haar daarna eigenlijk nooit meer gezien maar ze valt te googelen :)
  zondag 8 november 2015 @ 20:43:31 #205
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_157410797
Je bent me er eentje, UitStraling.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_157410934
Je pik weer eens ergens inhangen is ook geen date
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 8 november 2015 @ 20:53:12 #207
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157411113
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Mij heb je anders ook genegeerd ;(
Aww kaasje toch! Hoe kan ik je nou vergeten :{
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  zondag 8 november 2015 @ 20:53:47 #208
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157411130
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Ok, volgende "date" ervaring, ik heb eens ooit een hele tijd geleden voor een groot merk pc's gerepareerd binnen garantie en dat was een vrij foute baan voor iemand als ik, storingkje in Breda bij een gameverslaafd meisje, ze deed open en begon te stotteren dat ze eigenlijk een nerd had verwacht en niet mij dus verontschuldigde ze zich voor haar slonzige uiterlijk.

Ok ik aan de gang en mijn oog viel op een groot aantal foto's van haar als Lara Croft en die lieten niets aan de verbeelding over, prachtig vrouwelijk figuur.....ik zei tegen haar eigenlijk meer als grapje dat ze wat mij betreft best zo'n pakje aan mocht trekken voor me om het goed te maken en dat deed ze zowaar en zowat ter plekke, ze zag er zo geil uit in dat pakje dat ik eruit floepte dat ik altijd al eens seks had willen hebben met Lara Croft, ze keek me aan, schoot in de lach en ze zette een muziekje op, deed de gordijnen half dicht en begon zich langzaam op de muziek uit te kleden..........om een lang verhaal kort te maken, ik heb me ziek gemeld op mijn werk en we hebben zowat non-stop van dinsdagochtend tot donderdagavond seks gehad...ik heb haar daarna eigenlijk nooit meer gezien maar ze valt te googelen :)
Je hebt mijn ex ontmoet? Arme man...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157411161
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
Je pik weer eens ergens inhangen is ook geen date
Is daten alleen een drankje doen dan met een onbekende vrouw die je online hebt leren kennen en daarna met elkaar seks hebben?, ik wist dat ik iets verkeerd deed :{
pi_157411260
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:40 schreef UitStraling het volgende:

Ik krijg plaatsvervangende schaamte van je verzonnen verhalen.
pi_157411343
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:57 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik krijg plaatsvervangende schaamte van je verzonnen verhalen.
Dit is nog niks.
Wacht maar af tot ik de werkelijk bizarre date verhalen ga vertellen waar ik zelf plaatsvervangende schaamte van krijg :D
pi_157411403
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Is daten alleen een drankje doen dan met een onbekende vrouw die je online hebt leren kennen en daarna met elkaar seks hebben?, ik wist dat ik iets verkeerd deed :{
stel je niet zo aan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157411437
Date verhaal

Gisteravond date, seks gehad ennnnn ik hoor niks meer van jem! Jippie
pi_157411466
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal

Goh, je verwacht het niet _O-
pi_157411590
quote:
Date verhaal

Dan zal ie vast een beter, knapper en leuker specimen aan het opjagen zijn nu.
pi_157411669
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goh, je verwacht het niet _O-
Neeh eigenlijk niet anders geen seks gehad

Maar wel dus. Kut maar helaaz
pi_157411816
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Neuk nou maar gewoon alles wat je te pakken kan krijgen. Je leeft maar 1 keer toch :)

Of stop met het hypocriet gemiep.
pi_157411928
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ach, beter dan geen seks toch.
Vrouwen klagen hier altijd over onbetrouwbare mannen etc. maar de good guys zoals ons krijgen dan ook weer geen kans :P Waarom toch altijd voor die types kiezen?
  zondag 8 november 2015 @ 21:18:23 #219
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157412018
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vrouwen klagen hier altijd over onbetrouwbare mannen etc. maar de good guys zoals ons krijgen dan ook weer geen kans :P Waarom toch altijd voor die types kiezen?
Omdat ze een stuk knapper zijn en je geen gezeik met ze hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_157412122
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 21:18 schreef SiIk het volgende:

[..]

Omdat ze een stuk knapper zijn en je geen gezeik met ze hebt.
Inderdaad, die laten gewoon niks meer horen. Dus automatisch ook geen gezeik.
pi_157412158
quote:

[..]

Welke mooie vrouw wil er nu seks met een braaf sukkeltje als je ook seks kunt hebben met een stud die je wellicht wel voor een tijdje braaf kunt houden, sterker nog de vrouwen doen alles in bed met een bad guy juist hierom dus je bent dubbel genaaid, nou ja juist helemaal niet dan ;)
pi_157412164
quote:

[..]

Omdat ze van de goodguys spontaan droogklappen.
pi_157412250
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Omdat ze van de goodguys spontaan droogklappen.
nee van lege zeiksnorren
Goodguys is niks mis mee.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157412301
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee van lege zeiksnorren
Je snapt wat ik bedoel.
pi_157412345
quote:

[..]

nee van lege zeiksnorren
Dit.

Binnenkort een date met iemand van OKC. Ontzettend lieve jongen, ziet er goed uit en is een good guy. Alleen scheelt het dat hij niet zeurt over het niet krijgen van dates etc. ;)
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_157412362
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:24 schreef joyvke het volgende:

[..]

Dit.

Binnenkort een date met iemand van OKC. Ontzettend lieve jongen, ziet er goed uit en is een good guy. Alleen scheelt het dat hij niet zeurt over het niet krijgen van dates etc. ;)
Nee, hij heeft immers een date
pi_157412424
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 21:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neuk nou maar gewoon alles wat je te pakken kan krijgen. Je leeft maar 1 keer toch :)

Of stop met het hypocriet gemiep.
Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.
pi_157412511
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.
Miep miep ik wil geen seks maar een relatie miepmie....o hai there :9~
  zondag 8 november 2015 @ 21:32:04 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_157412711
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dit die zelfde als laatst wat hier stond?

Jammer maar op naar een ander dus.
pi_157412768
quote:

[..]

nee van lege zeiksnorren
Tja zeiken is nooit goed, maar de realiteit is wel hard: had allang verwacht ook eens een relatie te hebben of iig weer aan het daten :') kijk maar naar mijn ex: ook weer onder de pannen..
pi_157412796
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja zeiken is nooit goed, maar de realiteit is wel hard: had allang verwacht ook eens een relatie te hebben of iig weer aan het daten :') kijk maar naar mijn ex: ook weer onder de pannen..
Je hebt een ex? -O-
pi_157412836
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zondag 8 november 2015 @ 21:35:26 #233
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_157412853
quote:
Date verhaal

Is ook nergens voor nodig.
pi_157412885
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt een ex? -O-
Nou ja we hadden 't op een gegeven moment een relatie genoemd, dus hoe kort die ook was ja ze was mijn ex :P Maar dat het zo lang zou duren voordat ik weer een paar leuke dates zou hebben had ik niet verwacht.. nu bijna kerst en ik ga 'm voor de zoveelste keer alleen tegemoet...
pi_157412887
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit die zelfde als laatst wat hier stond?

Jammer maar op naar een ander dus.
Nee een ander

Ik blijf naar de volgende gaan op deze manier, voelt gewoon best gebrruikt zo
pi_157412910
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:35 schreef joyvke het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.
Eigenlijk mijn hele leven, maar als je die kortstondige relatie meetelt een kleine 2 jaar geen dates meer, of althans waar ik ook echt interesse in had.
pi_157412918
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:35 schreef Westerling het volgende:

[..]

Is ook nergens voor nodig.
Jawel, wel als je half de loefde aan me loopt te verklaren :)
pi_157412920
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:36 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nee een ander

Ik blijf naar de volgende gaan op deze manier, voelt gewoon best gebrruikt zo
De voetballer? Of staat die nog in de wachtrij?
pi_157412949
Ach wat laat ook maar :')

Net zo kansloos als bepaalde mannelijke users hier (inclusief mezelf jaja) maar dan op de vrouwelijke manier.
pi_157413015
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

De voetballer? Of staat die nog in de wachtrij?
Voetballer heb ik alleen mee gezoend en ga ik nog wel X mee afspreken, maar hij is niet zon apper/berichtjes stuurder. Dus hij stuurt heel laat:

- Hoi! Was gezellig! Wanneer kan jij?x

Geef ik antwoord en krijf ik dan weer laat antwoord (want hij zegt vaak druk bezig te zijn). Is ook nooit online. Maar klik met die van gisteren was er veel meer..

Naja die laat niks meer van zich horen... Dan vraag ik me echt af wat er niet leuk aan mij is.
  zondag 8 november 2015 @ 21:40:46 #241
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_157413063
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ach t is net zo fatsoenlijk als zonder uitleg niet meer op iemand reageren:
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:59 schreef BeeGees het volgende:
Heb hem geen uitleg gegeven, nergens voor nodig
Laten we het karma noemen :)
pi_157413073
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Voetballer heb ik alleen mee gezoend en ga ik nog wel X mee afspreken, maar hij is niet zon apper/berichtjes stuurder. Dus hij stuurt heel laat:

- Hoi! Was gezellig! Wanneer kan jij?x

Geef ik antwoord en krijf ik dan weer laat antwoord (want hij zegt vaak druk bezig te zijn). Is ook nooit online. Maar klik met die van gisteren was er veel meer..

Naja die laat niks meer van zich horen... Dan vraag ik me echt af wat er niet leuk aan mij is.
Het is niet dat je niet leuk bent. Je bent gewoon makkelijk en dat ruiken ze. Boeit hun wat of je leuk bent, er zijn tig vrouwen leuk.
pi_157413097
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja we hadden 't op een gegeven moment een relatie genoemd, dus hoe kort die ook was ja ze was mijn ex :P Maar dat het zo lang zou duren voordat ik weer een paar leuke dates zou hebben had ik niet verwacht.. nu bijna kerst en ik ga 'm voor de zoveelste keer alleen tegemoet...
Boeit toch geen reet of je met kerst een relatie hebt. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_157413118
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Westerling het volgende:

[..]

[..]

heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorry

Maar als je een date hebt en jezelf kwetsbaar opstelt, dus ook zegt dat je bang bent om gekwetst te worden enz.. En hij de hele avond alles zegt te begrijpen en het intiem wordt en hetzelfde doet dan vind ik et vrij kut. Ik snap het niet, in real leek hij helemaal weg van me.
pi_157413146
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef BeeGees het volgende:

[..]

heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorry

Maar als je een date hebt en jezelf kwetsbaar opstelt, dus ook zegt dat je bang bent om gekwetst te worden enz.. En hij de hele avond alles zegt te begrijpen en het intiem wordt en hetzelfde doet dan vind ik et vrij kut. Ik snap het niet, in real leek hij helemaal weg van me.
Doesn't matter....
pi_157413154
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is niet dat je niet leuk bent. Je bent gewoon makkelijk en dat ruiken ze. Boeit hun wat of je leuk bent, er zijn tig vrouwen leuk.
Ik ben dus niet makkelijk..

Maar het leek echt super vertrouwd en eerlijk. Niet dus.
pi_157413168
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Wat is nu het probleem? was het niet lekker ofzo? Als je seks op je eerste date moet je jezelf niet zo kwetsbaar opstellen. Leer er van weer een illusie armer en een ervaring rijker.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157413188
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik ben dus niet makkelijk..

Maar het leek echt super vertrouwd en eerlijk. Niet dus.
Ja dat blijkt. De teller gaat rap omhoog he?
pi_157413198
quote:
17s.gif Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Doesn't matter....
Je kan er zo op reageerde meer eerlijk; ben er wel triestig door. Voelt redelijk vervelend aan
pi_157413201
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:
Dates zijn wel het laatste waar je je zorgen om moet maken als het over leukheid gaat.

Zoveel redenen waarom het niet kan klikken en bovendien kennen ze je nauwelijks.

Overigens klinkt het alsof je daar wel gevoelig voor bent aangezien je ook geloofde in het doen alsof jij zo geweldig was, dat kunnen ze na 1 date toch niet weten.
pi_157413219
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef Moro het volgende:

[..]

Wat is nu het probleem? was het niet lekker ofzo? Als je seks op je eerste date moet je jezelf niet zo kwetsbaar opstellen. Leer er van weer een illusie armer en een ervaring rijker.
Dat hij niks meer zegt en geen antwoord geeft maar wel online is ..

Dat is Naar hoor :)
pi_157413221
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:44 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Je kan er zo op reageerde meer eerlijk; ben er wel triestig door. Voelt redelijk vervelend aan
Hoevaak moet het nog vervelend aanvoelen?

Die voetballer zit ook al praktisch tussen je benen
pi_157413232
quote:

[..]

Je date was gisteren?
Hoezo reageert hij niet meer dan? Tijd zat toch nog?
compact en kleverig.
pi_157413236
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Boeit toch geen reet of je met kerst een relatie hebt. :')
Nee maar het is wel een ijkpunt als in: weer een jaar eindigen zonder relatie. En dan ook nooit een paar maanden wel ofzo zodat je weet dat je goed in de 'markt' ligt :')
pi_157413287
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:44 schreef -0- het volgende:

[..]

Dates zijn wel het laatste waar je je zorgen om moet maken als het over leukheid gaat.

Zoveel redenen waarom het niet kan klikken en bovendien kennen ze je nauwelijks.

Overigens klinkt het alsof je daar wel gevoelig voor bent aangezien je ook geloofde in het doen alsof jij zo geweldig was, dat kunnen ze na 1 date toch niet weten.
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..

En hij zei mij echt tof te vinden enz. Nou leugens .. en ik geloofde het mer m'n domme kop.
pi_157413331
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef BeeGees het volgende:

[..]

maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..

En hij zei mij echt tof te vinden enz. Nou leugens .. en ik geloofde het mer m'n domme kop.
En de mensen die eerlijk zijn wantrouw je. De ironie.
pi_157413333
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je date was gisteren?
Hoezo reageert hij niet meer dan? Tijd zat toch nog?
voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijk
  zondag 8 november 2015 @ 21:48:47 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157413341
quote:
Date verhaal

Goh, verrassend
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zondag 8 november 2015 @ 21:49:06 #259
416020 K44S
The bearded man
pi_157413353
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef BeeGees het volgende:

[..]

voor die date hadden we zowat 24u per dag contact bij wijze van en nu niks meer na de date dus duidelijk
Ik ga er vanuit dat jij al contact met hem hebt gezocht ?
pi_157413366
quote:

[..]

wat kun jij n drama maken. :{
Je date was GISTEREN.
Geef m wat tijd.
Of jaag m weg met dit soort gedrag :{
compact en kleverig.
pi_157413394
quote:

[..]

Misschien doet hij aan de 3day rule. :+
pi_157413411
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef -0- het volgende:

[..]

Misschien doet hij aan de 3day rule. :+
Neenee, die bestaat niet volgens de expert hier :N
pi_157413416
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat kun jij n drama maken. :{
Je date was GISTEREN.
Geef m wat tijd.
Of jaag m weg met dit soort gedrag :{
ja je begrijpt er gewoon niks van

We hadden 24u per dag contact met elkaar zowat, zagen elkaar was super gezellig, seks gehad, ik stuur iets en hoor al de hele dag niks maar wel gelezen en wel actief

Duidelijk dan wel
pi_157413422
't Was 2 dagen toch? :P
  zondag 8 november 2015 @ 21:51:42 #265
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157413469
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 21:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Welke mooie vrouw wil er nu seks met een braaf sukkeltje als je ook seks kunt hebben met een stud die je wellicht wel voor een tijdje braaf kunt houden, sterker nog de vrouwen doen alles in bed met een bad guy juist hierom dus je bent dubbel genaaid, nou ja juist helemaal niet dan ;)
Dat doen ze met nice guys ook, mits je als nice guy weet wat je doet in bed.
pi_157413482
quote:

[..]

Hij is de hele dag op pad met n vriend.
Hij denkt dat hij niet teveel moet laten zien dat hij t toch wel heel tof vond en houdt even wat afstand.
Jij reageert zelf niet naar hem omdat je vindt dat hij moet beginnen en hij doet t zelfde.
Zijn moeder ligt in t ziekenhuis

Of:
Je zit m al vanaf vanochtend wanhopige berichtjes te sturen en daar is hij op afgeknapt.
De seks was kut en njet voor herhaling vatbaar
compact en kleverig.
  zondag 8 november 2015 @ 21:52:08 #267
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_157413490
quote:

[..]

Ah, dat kon je dan net zo goed daar even neerzetten. Iedereen doet moeite voor je daar, kun je ook wel even de uitkomst melden.

Tsja, het gebeurt. Net zoals vrouwen dus ook vaak zat niks meer laten horen na een date. Voor de rest heb ik als tip dat in dit soort zaken woorden heel weinig zeggen. Zowel wat jij zegt als wat hij zegt, zegt eigenlijk bar weinig. Andersom heb ik t vorige week gehad, leuke date mee met haar naar huis. Film gekeken en vervolgens in bed begon ze uit te spreken dat ze toch echt niet zomaar een ONS wilde. Het was gewoon duidelijk dat ze het wel wilde maar plichtmatig 'verzet bood', waar ik dus echt een slappe van krijg (vind dat best onaantrekkelijk gedrag). Dus ik niet aangedrongen en vervolgens gaat zij me helemaal op zitten geilen en hebben we wel seks. Woorden zeggen gewoon helemaal niks.

Oh, en als ik je nog een tip mag geven; seks op de eerste date bevordert de kans op iets langdurigers niet. Daar zullen zat mannen anders over denken maar ook een helehoop net zo.
pi_157413509
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee maar het is wel een ijkpunt als in: weer een jaar eindigen zonder relatie. En dan ook nooit een paar maanden wel ofzo zodat je weet dat je goed in de 'markt' ligt :')
Je moet misschien eens wat stouter worden want ik heb het idee dat jij een hele brave jongen bent waardoor vrouwen je niet zien staan.
pi_157413539
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Hij is de hele dag op pad met n vriend.
Hij denkt dat hij niet teveel moet laten zien dat hij t toch wel heel tof vond en houdt even wat afstand.
Jij reageert zelf niet naar hem omdat je vindt dat hij moet beginnen en hij doet t zelfde.
Zijn moeder ligt in t ziekenhuis

Of:
Je zit m al vanaf vanochtend wanhopige berichtjes te sturen en daar is hij op afgeknapt.
De seks was kut en njet voor herhaling vatbaar
nee heb 1 normaal bericht gestuurd

Seks was ook niet kut
pi_157413614
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:52 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ah, dat kon je dan net zo goed daar even neerzetten. Iedereen doet moeite voor je daar, kun je ook wel even de uitkomst melden.

Tsja, het gebeurt. Net zoals vrouwen dus ook vaak zat niks meer laten horen na een date. Voor de rest heb ik als tip dat in dit soort zaken woorden heel weinig zeggen. Zowel wat jij zegt als wat hij zegt, zegt eigenlijk bar weinig. Andersom heb ik t vorige week gehad, leuke date mee met haar naar huis. Film gekeken en vervolgens in bed begon ze uit te spreken dat ze toch echt niet zomaar een ONS wilde. Het was gewoon duidelijk dat ze het wel wilde maar plichtmatig 'verzet bood', waar ik dus echt een slappe van krijg (vind dat best onaantrekkelijk gedrag). Dus ik niet aangedrongen en vervolgens gaat zij me helemaal op zitten geilen en hebben we wel seks. Woorden zeggen gewoon helemaal niks.

Oh, en als ik je nog een tip mag geven; seks op de eerste date bevordert de kans op iets langdurigers niet. Daar zullen zat mannen anders over denken maar ook een helehoop net zo.
Dus er denken mannen anders over, maar ook hetzelfde en daarom moet je het maar niet doen?
Klinkt logisch ja. :D
compact en kleverig.
pi_157413622
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neenee, die bestaat niet volgens de expert hier :N
Echt wel, uitgevonden door Jezus himself.

Jij gebruikt hem niet?
  zondag 8 november 2015 @ 21:56:13 #272
416020 K44S
The bearded man
pi_157413665
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Seks was ook niet kut
Dus hij had geen kut om een penis in te douwen.

Ik snap het probleem.

Weetje: Stuur hem nog een keer een berichtje, antwoord hij daar niet op? Move on.
pi_157413702
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Seks was ook niet kut
nou, dan zou ik gewoon nog even wachten met de conclusie trekken dat je nooit meer wat van m zal horen.

Dat hij niet de dag na jullie stoeipartij gelijk weer 24/7 met je op app zit, wil nl niet perse iets zeggen.
Het kán wel iets zeggen, het kan ook niet iets zeggen, dat merk je over n paar dagen wel.
compact en kleverig.
pi_157413769
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Westerling het volgende:

[..]

[..]

ik vind het wel wat anders als je seks hebt gehad...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 8 november 2015 @ 21:59:21 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157413804
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:35 schreef joyvke het volgende:

[..]

Dat dus! Is het jammer? Natuurlijk. Mis ik soms iets? Zeker! Maar wat schiet je op met treurig zijn en zeiken? Niets toch...
  zondag 8 november 2015 @ 21:59:23 #276
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_157413807
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dus er denken mannen anders over, maar ook hetzelfde en daarom moet je het maar niet doen?
Klinkt logisch ja. :D
Ik wilde me even indekken tegen de hele hordes die je hier over je heen kunt krijgen.

Ik denk dat het bij het merendeel zo werkt als bij mij, dus vandaar dat ik het zeg. Het is niet iets rationeels, en een hoop mensen ontkennen dit effect naar mijn idee omdat ze rationeel niet zo willen denken terwijl het effect er wel is.

En verder natuurlijk: als het voor de helft van de mannen niet uitmaakt en bij de helft de kans op iets langdurigs verkleint, is t natuurlijk nog steeds beter om t niet te doen. Pas als t bij anderen je kans vergroot zou t gunstig zijn, maar daar geloof ik heel weinig van.
pi_157413863
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef -0- het volgende:

[..]

Echt wel, uitgevonden door Jezus himself.

Jij gebruikt hem niet?
Na welke date zou ik die moeten gebruiken dan? -O-
pi_157413888
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind het wel wat anders als je seks hebt gehad...
Niks mis met een losse vrijpartij toch? Zie niet waarom dat wat uit moet maken.
pi_157413910
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als het van beide kanten als losse vrijpartij gezien wordt maakt het niets uit nee.
pi_157413934
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus hij had geen kut om een penis in te douwen.

Ik snap het probleem.

Weetje: Stuur hem nog een keer een berichtje, antwoord hij daar niet op? Move on.
neuh heb al iets gestuurd.. Duidelijke taal als hij niks terugstuurt
pi_157413953
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als het van beide kanten als losse vrijpartij gezien wordt maakt het niets uit nee.
Hij is haar toch niets verschuldigd?
pi_157413963
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo wereldvreemd of doe je alsof?
pi_157413966
quote:

[..]

dat was het niet in mijn ogen

Had dat ook gezegd

Hij zei voor hem ook niet want ik wad echt zoooo top en leuk en mooi (maar wel losse vrijpartij dus)
pi_157413980
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo wereldvreemd of doe je alsof?
_O-
pi_157413991
Maar tis altijd hetzelfde dus de oorzaak ligt bij mij, alleen het is wel klote..
pi_157413994
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef BeeGees het volgende:

[..]

dat was het niet in mijn ogen

Had dat ook gezegd

Hij zei voor hem ook niet want ik wad echt zoooo top en leuk en mooi (maar wel losse vrijpartij dus)
Ja duh, die kerel is niet gek :D
pi_157414012
quote:

[..]

nee maar laten weten dat dat alles was is wel zo netjes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157414021
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:04 schreef BeeGees het volgende:
Maar tis altijd hetzelfde dus de oorzaak ligt bij mij, alleen het is wel klote..
Toch maar Lactacyd gaan gebruiken dan :{
pi_157414027
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee maar laten weten dat dat alles was is wel zo netjes
Netjes :')
pi_157414031
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

niet volgens de wet nee, moreel gezien wel als je het mij vraagt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157414041
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet volgens de wet nee, moreel gezien wel als je het mij vraagt
Haha moreel :')
pi_157414044
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja duh, die kerel is niet gek :D
Dat zal.

Het maakt het niet minder kwetsend of vervelend.
pi_157414071
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Haha moreel :')
misschien krijg je gewoon geen dames vanwege je karakter?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157414081
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dat zal.

Het maakt het niet minder kwetsend of vervelend.
Waarschijnlijk is hij gewoon druk aan het appen met z'n andere liefje waar hij een bijzondere band mee heeft :Y
pi_157414091
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

misschien krijg je gewoon geen dames vanwege je karakter?
Ja dat zal het zijn, eureka!
  zondag 8 november 2015 @ 22:07:29 #296
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157414099
quote:

[..]

Ik zou zeggen, leer daarvan en wees iets selectiever. Op naar de volgende, succes verder :*
pi_157414124
Maar was leuker geweest als ie ff had gezegd nou ik vind je niet leuk genoeg vooor wat dan oook, dus laten we de avond beëindigen. Ipv ongemeende dingen zeggen.

Naja m'n frustratie en verder ga k er geen worden meer aan vuil maken :)
pi_157414138
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:08 schreef BeeGees het volgende:
Maar was leuker geweest als ie ff had gezegd nou ik vind je niet leuk genoeg vooor wat dan oook, dus laten we de avond beëindigen. Ipv ongemeende dingen zeggen.

Naja m'n frustratie en verder ga k er geen worden meer aan vuil maken :)
:')
pi_157414139
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij gewoon druk aan het appen met z'n andere liefje waar hij een bijzondere band mee heeft :Y
Bedankt ja
  zondag 8 november 2015 @ 22:10:01 #300
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_157414177
Datingsiteervaringen. Ik heb er weer een. Tinder...

Drie weken gechat super leuk veel gelachen. Nummers gewisseld, 2x afgesproken. Spraken al vrij snel tegen elkaar uit dat we beide op Zoek zijn naar iets serieus, en dat hij mij wel geschikt vond :D .

Nu kunnen we 5 weken niet afspreken, dus ik vraag aan hem. 'Ga je nu vijf weken wachten op mij, of ga je andere date'. Ik vond dat best een normale vraag, weet ik iig een beetje waar ik aan toe ben :@. Antwoord die gast dus "als de situatie zich voordoet ga ik wel weer met andere daten"

Nou ja, next

Wat heb ik hiervan geleerd. Hij is iig wel eerlijk. Maar blijkbaar niet echt op zoek naar iets serieus (want anders date je imo niet met twee mensen tegelijk)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')