abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157412362
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:24 schreef joyvke het volgende:

[..]

Dit.

Binnenkort een date met iemand van OKC. Ontzettend lieve jongen, ziet er goed uit en is een good guy. Alleen scheelt het dat hij niet zeurt over het niet krijgen van dates etc. ;)
Nee, hij heeft immers een date
pi_157412424
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 21:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neuk nou maar gewoon alles wat je te pakken kan krijgen. Je leeft maar 1 keer toch :)

Of stop met het hypocriet gemiep.
Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.
pi_157412511
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Wat is er hypocriet aan? Ik vind t klote van m. Doen alsof ik geweldig ben (ik geloofde t) en daarna niks meer.
Miep miep ik wil geen seks maar een relatie miepmie....o hai there :9~
  zondag 8 november 2015 @ 21:32:04 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_157412711
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dit die zelfde als laatst wat hier stond?

Jammer maar op naar een ander dus.
pi_157412768
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee van lege zeiksnorren
Goodguys is niks mis mee.
Tja zeiken is nooit goed, maar de realiteit is wel hard: had allang verwacht ook eens een relatie te hebben of iig weer aan het daten :') kijk maar naar mijn ex: ook weer onder de pannen..
pi_157412796
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja zeiken is nooit goed, maar de realiteit is wel hard: had allang verwacht ook eens een relatie te hebben of iig weer aan het daten :') kijk maar naar mijn ex: ook weer onder de pannen..
Je hebt een ex? -O-
pi_157412836
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zondag 8 november 2015 @ 21:35:26 #233
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_157412853
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef BeeGees het volgende:
Date verhaal

Gisteravond date, seks gehad ennnnn ik hoor niks meer van jem! Jippie
Is ook nergens voor nodig.
pi_157412885
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt een ex? -O-
Nou ja we hadden 't op een gegeven moment een relatie genoemd, dus hoe kort die ook was ja ze was mijn ex :P Maar dat het zo lang zou duren voordat ik weer een paar leuke dates zou hebben had ik niet verwacht.. nu bijna kerst en ik ga 'm voor de zoveelste keer alleen tegemoet...
pi_157412887
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit die zelfde als laatst wat hier stond?

Jammer maar op naar een ander dus.
Nee een ander

Ik blijf naar de volgende gaan op deze manier, voelt gewoon best gebrruikt zo
pi_157412910
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:35 schreef joyvke het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al single dan? Ik ben inmiddels ook alweer tegen de drie jaar alleen, maar vind het niet zo'n groot probleem om alleen te zijn.
Eigenlijk mijn hele leven, maar als je die kortstondige relatie meetelt een kleine 2 jaar geen dates meer, of althans waar ik ook echt interesse in had.
pi_157412918
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:35 schreef Westerling het volgende:

[..]

Is ook nergens voor nodig.
Jawel, wel als je half de loefde aan me loopt te verklaren :)
pi_157412920
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:36 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nee een ander

Ik blijf naar de volgende gaan op deze manier, voelt gewoon best gebrruikt zo
De voetballer? Of staat die nog in de wachtrij?
pi_157412949
Ach wat laat ook maar :')

Net zo kansloos als bepaalde mannelijke users hier (inclusief mezelf jaja) maar dan op de vrouwelijke manier.
pi_157413015
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

De voetballer? Of staat die nog in de wachtrij?
Voetballer heb ik alleen mee gezoend en ga ik nog wel X mee afspreken, maar hij is niet zon apper/berichtjes stuurder. Dus hij stuurt heel laat:

- Hoi! Was gezellig! Wanneer kan jij?x

Geef ik antwoord en krijf ik dan weer laat antwoord (want hij zegt vaak druk bezig te zijn). Is ook nooit online. Maar klik met die van gisteren was er veel meer..

Naja die laat niks meer van zich horen... Dan vraag ik me echt af wat er niet leuk aan mij is.
  zondag 8 november 2015 @ 21:40:46 #241
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_157413063
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ach t is net zo fatsoenlijk als zonder uitleg niet meer op iemand reageren:
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:59 schreef BeeGees het volgende:
Heb hem geen uitleg gegeven, nergens voor nodig
Laten we het karma noemen :)
pi_157413073
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Voetballer heb ik alleen mee gezoend en ga ik nog wel X mee afspreken, maar hij is niet zon apper/berichtjes stuurder. Dus hij stuurt heel laat:

- Hoi! Was gezellig! Wanneer kan jij?x

Geef ik antwoord en krijf ik dan weer laat antwoord (want hij zegt vaak druk bezig te zijn). Is ook nooit online. Maar klik met die van gisteren was er veel meer..

Naja die laat niks meer van zich horen... Dan vraag ik me echt af wat er niet leuk aan mij is.
Het is niet dat je niet leuk bent. Je bent gewoon makkelijk en dat ruiken ze. Boeit hun wat of je leuk bent, er zijn tig vrouwen leuk.
pi_157413097
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja we hadden 't op een gegeven moment een relatie genoemd, dus hoe kort die ook was ja ze was mijn ex :P Maar dat het zo lang zou duren voordat ik weer een paar leuke dates zou hebben had ik niet verwacht.. nu bijna kerst en ik ga 'm voor de zoveelste keer alleen tegemoet...
Boeit toch geen reet of je met kerst een relatie hebt. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_157413118
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ach t is net zo fatsoenlijk als zonder uitleg niet meer op iemand reageren:

[..]

Laten we het karma noemen :)
heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorry

Maar als je een date hebt en jezelf kwetsbaar opstelt, dus ook zegt dat je bang bent om gekwetst te worden enz.. En hij de hele avond alles zegt te begrijpen en het intiem wordt en hetzelfde doet dan vind ik et vrij kut. Ik snap het niet, in real leek hij helemaal weg van me.
pi_157413146
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef BeeGees het volgende:

[..]

heel anders, ik reageerde niet op die gozer omdat het een leugenaar bleek. Ik ga m'n tijd niet verdoen aan iemand die al 4 jr een relatie heeft en liegt dat ie single is .. Sorry

Maar als je een date hebt en jezelf kwetsbaar opstelt, dus ook zegt dat je bang bent om gekwetst te worden enz.. En hij de hele avond alles zegt te begrijpen en het intiem wordt en hetzelfde doet dan vind ik et vrij kut. Ik snap het niet, in real leek hij helemaal weg van me.
Doesn't matter....
pi_157413154
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is niet dat je niet leuk bent. Je bent gewoon makkelijk en dat ruiken ze. Boeit hun wat of je leuk bent, er zijn tig vrouwen leuk.
Ik ben dus niet makkelijk..

Maar het leek echt super vertrouwd en eerlijk. Niet dus.
pi_157413168
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Wat is nu het probleem? was het niet lekker ofzo? Als je seks op je eerste date moet je jezelf niet zo kwetsbaar opstellen. Leer er van weer een illusie armer en een ervaring rijker.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157413188
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik ben dus niet makkelijk..

Maar het leek echt super vertrouwd en eerlijk. Niet dus.
Ja dat blijkt. De teller gaat rap omhoog he?
pi_157413198
quote:
17s.gif Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Doesn't matter....
Je kan er zo op reageerde meer eerlijk; ben er wel triestig door. Voelt redelijk vervelend aan
pi_157413201
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef BeeGees het volgende:
Dates zijn wel het laatste waar je je zorgen om moet maken als het over leukheid gaat.

Zoveel redenen waarom het niet kan klikken en bovendien kennen ze je nauwelijks.

Overigens klinkt het alsof je daar wel gevoelig voor bent aangezien je ook geloofde in het doen alsof jij zo geweldig was, dat kunnen ze na 1 date toch niet weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')