abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157150041
Editgeschiedenis van dit bericht:

Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 27-10-2015 23:08

Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders? Ik merk dat ik gewoon nooit weet wanneer iemand wel serieuze en pure intenties heeft en wanneer het dus niet om de seks draait..

[ Bericht 100% gewijzigd door Re op 28-10-2015 12:38:22 ]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:10:29 #2
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157150092
Ik denk dat je het beste gewoon kan vragen: wat zoek je? Ik kan het niet in mijn glazen bol zien.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_157150130
Slim van je, maar komt dat niet dom over en daarbij hoe weet je dat iemand niet liegt?
pi_157150217
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders?
Je weet uiteraard zelf ook wel dat wij daar geen uitspraken over kunnen doen. Wij kennen hem niet en wij weten niet wat er in welke situatie gezegd is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157150241
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je weet uiteraard zelf ook wel dat wij daar geen uitspraken over kunnen doen. Wij kennen hem niet en wij weten niet wat er in welke situatie gezegd is.
Ik stuur ff prive :)
pi_157150271
Piemel uit je broek halen en kijken ze daarop reageren, dan weet je het meestal wel.
pindazakje
pi_157150290
Lache

Ik hoef gewoon niet steeds weer gekwetst te worden.
pi_157150373
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef BeeGees het volgende:
Ik stuur ff prive :)
Zie mijn sig en zelfs al zou ik weten wat hij gezegd heeft, ken ik hem nog steeds niet en weet niet in welke situatie dat gezegd is. Niet alle mannen zijn hetzelfde *shock*

Tip: communiceer met hém i.p.v. met ons.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157150418
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zie mijn sig en zelfs al zou ik weten wat hij gezegd heeft, ken ik hem nog steeds niet en weet niet in welke situatie dat gezegd is. Niet alle mannen zijn hetzelfde *shock*

Waarom reageer je niet op dm?
pindazakje
pi_157150430
Nee

[ Bericht 93% gewijzigd door BeeGees op 28-10-2015 09:59:56 ]
pi_157150477
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:20 schreef BeeGees het volgende:
Maar wat moet ik zeggen? Gewoon vragen wat z'n intenties zijn?
Nee want dat klinkt alsof je hem vraagt of hij van plan is je in de bosjes te verkrachten. Vraag hem of hij alleen lol wil maken of ook op zoek is naar iets serieuzers.
pi_157150529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom reageer je niet op dm?
Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd om mijn klacht over het niet verkocht worden van Yop in Nederland op de radio te brengen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef FlyDutchMan het volgende:
Nee want dat klinkt alsof je hem vraagt of hij van plan is je in de bosjes te verkrachten. Vraag hem of hij alleen lol wil maken of ook op zoek is naar iets serieuzers.
Dit idd. En bedenk voordat je dat vraagt eerst wat jij zélf wilt.
pi_157150584
Maar als jullie seksueel getinte opmerkingen maken dan doe je dat toch ook omday je seks wil.
pi_157150593
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd om mijn klacht over het niet verkocht worden van Yop in Nederland op de radio te brengen.
wtf, link naar het topique?
pindazakje
pi_157150608
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef BeeGees het volgende:
Maar als jullie seksueel getinte opmerkingen maken dan doe je dat toch ook omday je seks wil.
Je mag mij wel dm'en voor inside tips.
pindazakje
pi_157150629
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Zou jij mij eerst iets kunnen sturen? K zit via mijn telefoon.
pi_157150640
quote:
Ja, jij toch ook? En wil je dan altijd alléén seks of wil je dan ook wel eens iets dat serieuzer is? Het is niet zwart/wit.
pi_157150642
quote:

[..]

[..]

Dit idd. En bedenk voordat je dat vraagt eerst wat jij zélf wilt.
Huh! Ik ga je niet stalken hoor :)
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:28:43 #19
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157150644
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders? Ik merk dat ik gewoon nooit weet wanneer iemand wel serieuze en pure intenties heeft en wanneer het dus niet om de seks draait..
Het is een mens dus hij wil sowieso seks. Al dan niet met jou. Wat bedoel je met serieuze en pure intenties? Daar hoort seks toch ook bij lijkt me? Of zoek je een platonische verhouding?
pi_157150659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

I see what you're doin'!
You dawg, you!
pi_157150665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, jij toch ook? En wil je dan altijd alléén seks of wil je dan ook wel eens iets dat serieuzer is? Het is niet zwart/wit.
Wat vreselijk dat ik ben zoals ik ben.

[ Bericht 9% gewijzigd door BeeGees op 28-10-2015 10:02:03 ]
pi_157150681
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

wtf, link naar het topique?
UTFS en het stalken was via DM. Vandaar.
pi_157150702
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:28 schreef borbit het volgende:

[..]

Het is een mens dus hij wil sowieso seks. Al dan niet met jou. Wat bedoel je met serieuze en pure intenties? Daar hoort seks toch ook bij lijkt me? Of zoek je een platonische verhouding?
Natuurlijk hoort dat erbij

[ Bericht 7% gewijzigd door BeeGees op 28-10-2015 10:03:44 ]
pi_157150720
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Natuurlijk hoort dat erbij, maar na 2 weken contact is het toch best vroeg als je elkaar nog niet goed kent om zo'n opmerking te maken?
Voor hem blijkbaar niet. Wij kunnen niet in zijn hoofd kijken, dus wij weten niet wat hij wel en niet wil.
pi_157150730
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:11 schreef BeeGees het volgende:
Slim van je, maar komt dat niet dom over en daarbij hoe weet je dat iemand niet liegt?
Eerlijk gezegd kom je een beetje naïef over...
Je hebt mannen die alles liegen om te kunnen neuken en je beter niet mee in contact kan blijven en mannen die extreem terughoudend zijn en niets bedoelen.

Wat je moet doen is kleine stapjes verder gaan en voor jezelf afvragen of het goed voelt of niet. En dan weigeren of toch verder gaan. En a.u.b. niet janken als je te ver bent gegaan en spijt hebt.. Beter gedaan hebben en weten hoe het is als altijd een groentje blijven.

Duidelijk?
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:32:33 #26
68091 borbit
pi_157150754
quote:

[..]

Natuurlijk hoort dat erbij, maar na 2 weken contact is het toch best vroeg als je elkaar nog niet goed kent om zo'n opmerking te maken?
Ik weet niet hoe het met mannen onderling gaat. Maar ik lig altijd binnen een paar dates wel bij een meisje in bed zeg maar. Meestal eigenlijk wel tijdens de eerste date. Lijkt me sowieso logisch dat je die intenties vrij snel duidelijk maakt. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_157150786
quote:

[..]

Hij wil waarschijnlijk gewoon laten doorschemeren dat hij niet op zoek is naar alleen vriendschap. Of hij verder op zoek is naar een relatie of alleen seks kan je alleen op basis van zo'n opmerking niet beoordelen. Zelf vind ik twee weken nogal laat als het je alleen om seks te doen is, maar daarin verschillen we onderling.
pi_157150788
Ik ben geen groentje hoor, alleen heb ik heel vaak dat ik ziel en zaligheid erin gooi en denk dat het iets wordt. En dan blijkt t toch om de seks te gaan. Nu probeer ik dat te vermijden maar het is best vaak dat jongens toch weer iets seksueels zeggen. Nu dus ook en ik vind hem wel echt interessant maar ik ben op zoek naar iets serieuzers.
pi_157150797
Zorg gewoon dat je drie keer een date hebt gehad en een relatie hebt voor je seks hebt.
pi_157150853
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:33 schreef BeeGees het volgende:
Ik ben geen groentje hoor, alleen heb ik heel vaak dat ik ziel en zaligheid erin gooi en denk dat het iets wordt. En dan blijkt t toch om de seks te gaan. Nu probeer ik dat te vermijden maar het is best vaak dat jongens toch weer iets seksueels zeggen. Nu dus ook en ik vind hem wel echt interessant maar ik ben op zoek naar iets serieuzers.
Doe alles wat je leuk vindt. En doe niks dat je niet leuk vindt. Als je je daar aan vasthoudt, weet je snel genoeg of die gast het alleen om de seks te doen is of dat hij een serieuze relatie wil.
pi_157150856
Ik ben een vrouw. Weet niet waarom men blijft denken dat ik een man ben, maar oke.

Erg jammer zo.
pi_157150891
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

_O-

^O^
pi_157150904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:36 schreef BeeGees het volgende:
Ik ben een vrouw. Weet niet waarom men blijft denken dat ik een man ben, maar oke.

Erg jammer zo.
Misschien omdat je "man" in je profiel hebt staan?
pi_157150948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:33 schreef BeeGees het volgende:
Ben je sterk genoeg om hem er op te wijzen en te zeggen: "Ik weet welke kant je op wil, maar ben op zoek naar iets serieuzer"

Dan zeg je toch duidelijk waar het op staat? En veel meiden zeggen deze zin ook tegen mij.. als ze dit vol houden en ik wil alleen seks met ze denk ik ook "pff, teveel moeite"en als ik meer wil ga ik al denken "he, zij is ook een serieus/goed vrouwtje"

Edit: Breng dit op een plagende manier met een stout wijzend vingertje/knipoog of niet verwijtend en je geeft je grens/wens aan.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:48:54 #35
68091 borbit
pi_157151158
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:36 schreef BeeGees het volgende:

Erg jammer zo.
Links naast je naam staat een icoontje dat aangeeft of je man of vrouw bent. Kun je instellen in je profiel ergens.
pi_157151848
Wel lastig om te reageren als het niet duidelijk is of TS een vrouw of een man is :P
pi_157152465
Ben een vrouw!
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:09:38 #38
68091 borbit
pi_157152518
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:07 schreef BeeGees het volgende:
Ben een vrouw!
Waarom doe je je hier dan voor als man?
pi_157152561
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:09 schreef borbit het volgende:

[..]

Waarom doe je je hier dan voor als man?
Ik doe me niet voor als man, ik snap niet waarom je dat zegt.
pi_157152585
Stap toch eens af van het beeld dat mannen of seks willen of een relatie. Bij een goede relatie hoort seks en in 2015 vinden de meeste het niet meer nodig om daar een berg dates mee te wachten.

En zelfs al heb je seks gehad en haakt de man later af betekent dat helemaal niet dat het hem alleen maar om seks gaat. Dan kan hij net zo goed op zoek zijn naar iets serieus, maar blijkbaar zijn jullie dan toch geen match.

Zie het niet als een verlies als een contact geen relatie word. Je hebt een leuke tijd gehad, maar de ware was het niet. Zegt niks over jou, niks over hem, alleen maar dat jullie niet klikken.
pi_157152626
Dat beeld heb ik niet. Als een 24-jarige man binnen 2 weken een seksueel getinte opmerking maakt, krijg ik toch wel het idee dat hij voornamelijk seks wil.
pi_157152689
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:15 schreef BeeGees het volgende:
Dat beeld heb ik niet. Als een 24-jarige man binnen 2 weken een seksueel getinte opmerking maakt, krijg ik toch wel het idee dat hij voornamelijk seks wil.
He wat?

Dat hangt er volledig vanaf wat er in die 2 weken gebeurd is natuurlijk. In geval dat t online praten was, zonder elkaar te hebben gezien, zou je gelijk kunnen hebben.

In praktisch alle gevallen lijkt het me weinig te zeggen. Ja, dat ie seks wil, maar dat sluit niet uit dat ie meer wil.
pi_157152705
quote:
Dus omdat je twee weken leuk contact hebt, zegt 1 seksueel getinte opmerking meer dan de rest van het contact?
pi_157152713
Oh en zet je geslacht nou eens goed, in dat groepswerktopic heb je ook 10 posts moeten spenderen aan vertellen dat je vrouw bent :')
pi_157152725
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:21 schreef Westerling het volgende:
Oh en zet je geslacht nou eens goed, in dat groepswerktopic heb je ook 10 posts moeten spenderen aan vertellen dat je vrouw bent :')
Nee ik weet niet meer hoe dat moet, ik heb mn geslacht ook niet zo ingesteld. :')
pi_157152751
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:19 schreef Westerling het volgende:

[..]

He wat?

Dat hangt er volledig vanaf wat er in die 2 weken gebeurd is natuurlijk. In geval dat t online praten was, zonder elkaar te hebben gezien, zou je gelijk kunnen hebben.

In praktisch alle gevallen lijkt het me weinig te zeggen. Ja, dat ie seks wil, maar dat sluit niet uit dat ie meer wil.
Tjah, van mij hoeft het al niet meer als iemand zo'n opmerking maakt als je elkaar net kent. Alleen soms teijfel ik aan mijn eigen inzichten, en ik heb drankjes gedaan, dus daarom dit topic. Kan wel weg ook :')
pi_157152782
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:22 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nee ik weet niet meer hoe dat moet, ik heb mn geslacht ook niet zo ingesteld. :')
Het is ook zo moeilijk om even naar profielinstellingen te gaan en even een ander geslacht in te stellen :')
pi_157152797
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:20 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dus omdat je twee weken leuk contact hebt, zegt 1 seksueel getinte opmerking meer dan de rest van het contact?
Zo zou je t kunnen zeggen maar t zegt, denk ik, toch wel iets als je binnen een korte periode zo'n seksuele opmerking maakt. Ik vind het super jammer in ieder geval.. Hoef zulke aandacht niet, dan ga ik wel stappen of in minirokjes lopen. Maar blijkbaar straal ik sowieso seks uit, al wil ik het niet.
pi_157152800
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:22 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Onder de datum van de post die ik nu quotte, verschijnt een fototoestel als je er met je muis naartoe beweegt. Die aanklikken, en dan verschijnt er een pagina met linksboven: profiel aanpassen. Daarop klikken en in het bovenste vak man in vrouw veranderen.

Als het nu niet lukt... :P
pi_157152856
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:23 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Tjah, van mij hoeft het al niet meer als iemand zo'n opmerking maakt als je elkaar net kent. Alleen soms teijfel ik aan mijn eigen inzichten, en ik heb drankjes gedaan, dus daarom dit topic. Kan wel weg ook :')
Naja het is precies wat Fripsel zegt, voor de meeste mensen hoort seks bij een relatie. En voor de meeste mensen begint dat ook al voor de relatie. Het zegt dus weinig tot niets over of hij een relatie wil. Twee weken is ook niet heel kort ofzo, tenzij het een heel rigide geregisseerd meerjarenplan moet worden.
pi_157152912
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:28 schreef Westerling het volgende:

[..]

Naja het is precies wat Fripsel zegt, voor de meeste mensen hoort seks bij een relatie. En voor de meeste mensen begint dat ook al voor de relatie. Het zegt dus weinig tot niets over of hij een relatie wil. Twee weken is ook niet heel kort ofzo, tenzij het een heel rigide geregisseerd meerjarenplan moet worden.
Dat begrijp ik ja. :') Maar je gaat toch geen seksuele opmerking maken als je elkaar net kent als je op zoek bent naar serieuze dingen?
pi_157152927
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:25 schreef Westerling het volgende:

[..]

Onder de datum van de post die ik nu quotte, verschijnt een fototoestel als je er met je muis naartoe beweegt. Die aanklikken, en dan verschijnt er een pagina met linksboven: profiel aanpassen. Daarop klikken en in het bovenste vak man in vrouw veranderen.

Als het nu niet lukt... :P
ik zit op m'n telefoon! 🤓
pi_157152938
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:25 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Zo zou je t kunnen zeggen maar t zegt, denk ik, toch wel iets als je binnen een korte periode zo'n seksuele opmerking maakt. Ik vind het super jammer in ieder geval.. Hoef zulke aandacht niet, dan ga ik wel stappen of in minirokjes lopen. Maar blijkbaar straal ik sowieso seks uit, al wil ik het niet.
Word wakker. Dat overkomt niet alleen jou. Zeker begin 20 is seks ook iets wat de meeste aan het ontdekken zijn. En dat zegt gewoon niks over iemands intenties buiten dat iemand van seks houd.
pi_157153005
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Word wakker. Dat overkomt niet alleen jou. Zeker begin 20 is seks ook iets wat de meeste aan het ontdekken zijn. En dat zegt gewoon niks over iemands intenties buiten dat iemand van seks houd.
Ik zeg nergens dat het mij alleen overkomt he. Maar ik vind het niet serieus overkomen als je zonder dat je elkaar kent zo'n opmerking maakt, dat vind ik iig niet leuk. Hij zei zelf wel dat hij ook op zoek is naar iets serieus maar de vraag is of ik hem moet geloven.
pi_157153012
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:13 schreef Fripsel het volgende:
........................... en in 2015 vinden de meeste het niet meer nodig om ...............
Zo'n zinnetje is echt verschrikkelijk. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd dat de aanduiding van een jaartal enige relevantie heeft in wat voor discussie dan ook. Het vooruitgangsdenken komt hierin weer terug. Dat de meerderheid in het gelijk is. Dat er überhaupt iets bestaat als uit de tijd zijn. En het erge is dit zie je overal terug komen op televisie, hier op het forum of in een column in een krant. :r
[/klaagbaak-momentje]
pi_157153031
quote:
Niet per se; het is een minder onschuldige vorm van flirten.

quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het mij alleen overkomt he. Maar ik vind het niet serieus overkomen als je zonder dat je elkaar kent zo'n opmerking maakt, dat vind ik iig niet leuk. Hij zei zelf wel dat hij ook op zoek is naar iets serieus maar de vraag is of ik hem moet geloven.
Als je op zoek bent naar iets serieus, dan moet je kunnen zeggen dat je zo'n opmerking niet leuk vindt in deze context.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Zo'n zinnetje is echt verschrikkelijk. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd dat de aanduiding van een jaartal enige relevantie heeft in wat voor discussie dan ook. Het vooruitgangsdenken komt hierin weer terug. Dat de meerderheid in het gelijk is. Dat er überhaupt iets bestaat als uit de tijd zijn. En het erge is dit zie je overal terug komen op televisie, hier op het forum of in een column in een krant. :r
[/klaagbaak-momentje]
Deze klacht is zooooooooo 2014. :{w
pi_157153053
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:30 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ja. :') Maar je gaat toch geen seksuele opmerking maken als je elkaar net kent als je op zoek bent naar serieuze dingen?
Nouja, ik weet niet wat ie zei, als t iets grappigs of gevats (bestaat dit woord?) was dan is t niet heel raar.

Ikzelf zou t niet zo snel doen om dit soort gedoe te voorkomen. En omdat ik vind dat ook in dit geval beter daden dan woorden geldt :P . Ik bedoel, het is duidelijk dat als je dat doet, je waarschijnlijk wel seks wilt (kan je nog steeds prima ook iets serieus willen) maar dan is t een beetje een laffe manier om die richting op te gaan. Maargoed dat laatste is geheel mijn persoonlijke visie hierop.
pi_157153074
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Niet per se; het is een minder onschuldige vorm van flirten.
Ah ja.. Oke. Ik kan er niks mee merk ik, ik wil dat niet meteen zo. Maar wil ook niet overkomen als een zeurderd.

Niet dat ik preuts ben hoor, maar begin toch te twijfelen aan mezelf. Het is steeds weer hetzelfde met jongens. Ook als ik bijvoorbeeld ga stappen word ik wel over de 30x aangesproken en dan lieg ik niet en soms zelfs dán is het seksueel gerelateerd (openingszin) of is dat het doel.
pi_157153085
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dan wil je niks serieus met iemand die vroeg over seks begint. Ook prima, maar het zegt nog steeds niks over zijn/haar intenties.
pi_157153130
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:36 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nouja, ik weet niet wat ie zei, als t iets grappigs of gevats (bestaat dit woord?) was dan is t niet heel raar.

Ikzelf zou t niet zo snel doen om dit soort gedoe te voorkomen. En omdat ik vind dat ook in dit geval beter daden dan woorden geldt :P . Ik bedoel, het is duidelijk dat als je dat doet, je waarschijnlijk wel seks wilt (kan je nog steeds prima ook iets serieus willen) maar dan is t een beetje een laffe manier om die richting op te gaan. Maargoed dat laatste is geheel mijn persoonlijke visie hierop.
Nee het was niet grappig of gevat, dan had ik nog wel gedacht dat hij kut humor had.

Maar hij zei ongeveer 3x dat hij ook op zoek is naar iets serieus dus het zal wel een domme opmerking zijn geweest :')
pi_157153176
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan wil je niks serieus met iemand die vroeg over seks begint. Ook prima, maar het zegt nog steeds niks over zijn/haar intenties.
Hopelijk heb je gelijk :)

En ik vond hem echt potentie :'(
pi_157153181
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:42 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nee het was niet grappig of gevat, dan had ik nog wel gedacht dat hij kut humor had.

Maar hij zei ongeveer 3x dat hij ook op zoek is naar iets serieus dus het zal wel een domme opmerking zijn geweest :')
Nja oke. Mooie sfeerverneuker dan.
pi_157153206
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:49 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nja oke. Mooie sfeerverneuker dan.
Waar doel je op?

Ik vind het wel jammer, want door zo'n opmerking twijfel ik meteen en dan hoeft het eigenlijk al niet meer van mij. Als ik al moet twijfelen voordat er echt iets gaande is, maar ik kan dus best een dramatische zeikerd zijn..
pi_157153239
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:52 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Waar doel je op?

Ik vind het wel jammer, want door zo'n opmerking twijfel ik meteen en dan hoeft het eigenlijk al niet meer van mij. Als ik al moet twijfelen voordat er echt iets gaande is, maar ik kan dus best een dramatische zeikerd zijn..
Ik bedoel precies wat jij nu zegt :P . Dat het jammer is omdat ie de sfeer er kennelijk mee verpest.

Is overigens wel een reden dat ik geen seksueel getinte opmerkingen maak voor er daadwerkelijk iets gebeurd is. Kan vooral op heel vee manieren verkeerd geinterpreteerd worden.

Dat gezegd hebbende zou ik er toch in ieder geval in het vervolg niet te paranoide mee omgaan. Het komt een beetje overal alsof je er nogal panisch over bent, en dat werkt niet. Zoals met alles zul je een beetje vertrouwen moeten hebben en 'risico' moeten durven nemen.
pi_157153268
quote:

[..]

[/klaagbaak-momentje]
Preach _O_

Is ook niet waar trouwens, ook in 2015 beschouwt de meerderheid van de wereld seks nog steeds als iets dat na het huwelijk hoort te gebeuren.
pi_157153271
Dat is inderdaad het resultaat. Jammer, want we hebben ongeveer iets van 2 weken iedere dag superleuk gepraat voornamelijk via app en Facebook. In t echt flirten, ook leuk kletsen.. En dan zo'n kut reactie en dan twijfel ik. Terwijl ik hem echt wel interssant vond. Is nu meteen minder door zo'n platte opmerking, weet ook niet of ik nog verder ga met het contact :') Of dat ik daar weer te drastisch in ben, naja ik zie t allemaal wel
pi_157153314
Hoef ook geen geen seks voor het huwelijk joh. Als het klikt en alles dan is dat zo!

Maar zo'n random kut opmerking via whatsapp zonder dat we überhaupt seks hebben gehad, gezoend of ooit een woord over seks hebben gehad. Binnen 2 weken, en ik denken dat hij niet zo was. :') :(

Als dit nou de enige jongen was, oké :) Maar dus steeds als ik met een jongen praat dan draait het daarop uit. Soms meteen, soms veel later. Maar toch. En ook als ik lekker ga stappen is dat zo. Zal wel aan mijn uiterlijk liggen dat ik te uitdagend eruitzie, hoewel het ook vaak voorkomt als ik (haast) geen make up op heb.

Maar ik denk echt dat ik nooit iemand ga vinden waar het echt eens leuk romantisch mee kan worden. Ja ik zal nu ook minder helder zijn door de drank, maar toen ik vandaag nuchter was dacht ik het ook even toen ik in de bus zat :')
pi_157153334
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:08 schreef BeeGees het volgende:
Hoef ook geen geen seks voor het huwelijk joh. Als het klikt en alles dan is dat zo!

Maar zo'n random kut opmerking via whatsapp zonder dat we überhaupt seks hebben gehad, gezoend of ooit een woord over seks hebben gehad. Binnen 2 weken, en ik denken dat hij niet zo was. :') :(

Als dit nou de enige jongen was, oké :) Maar dus steeds als ik met een jongen praat dan draait het daarop uit. Soms meteen, soms veel later. Maar toch. En ook als ik lekker ga stappen is dat zo. Zal wel aan mijn uiterlijk liggen dat ik te uitdagend eruitzie, hoewel het ook vaak voorkomt als ik (haast) geen make up op heb.

Maar ik denk echt dat ik nooit iemand ga vinden waar het echt eens leuk romantisch mee kan worden. Ja ik zal nu ook minder helder zijn door de drank, maar toen ik vandaag nuchter was dacht ik het ook even toen ik in de bus zat :')
Laat eens foto's zien van hoe jij er op een normale dag uitziet dan.
pi_157153337
Gewoon normaal joh. Haast geen make up, vaak toch wel op sneakers en jeans, dus niet uitdagend. Ben wel van de fashion maar wie is dat niet? :P Straal blijkbaar iets uit waardoor het steeds zo is.
pi_157153359
quote:
In dat geval misschien dat toch maar wat sneller ter sprake brengen dan.

Dat scheelt voor beide kanten namelijk een hoop loze energie en tijd. De mannen die hier net zo over denken zijn namelijk zwaar in de minderheid, dus op die manier ga je gewoon in 9 van de 10 gevallen hier tegenaan lopen.

Edit: Laat maar, ik had je dubbele ontkenning niet niet niet goed gelezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Westerling op 28-10-2015 03:10:25 ]
pi_157153388
Dit topic is heel raar, en ik vraag me serieus af of TS ervaring heeft met menselijke interactie met leeftijdsgenoten.

Je begint door aan ons te vragen of wij weten of hij iets serieus wilt, en of wij weten wanneer hij liegt. Ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren, met stomheid geslagen. Ik figuurlijk, jij misschien zelfs dus iets te vaak letterlijk. Ja, dat weten we.

Dan een stuk enorm onnodig gedoe over PM en je man/vrouw icoontje. Hoe oud ben je? Je opent geen topic om daarna de eerste reactie iemand te vragen om via PM verder te praten. Open dan geen topic. En verander dat icoontje, dit zaait zoals je ziet veel onnodige verwarring. Ik ga je niet uitleggen hoe het moet, want het is heel makkelijk.

Vervolgens begin je over één specifieke seksueel getinte opmerking binnen een periode van 2 weken waarin jullie blijkbaar heel veel gepraat hebben. En dat grijp je dan aan om jezelf af te vragen of het hem eigenlijk alleen maar om de seks gaat. Nogmaals, één opmerking binnen een tijdsspanne van twee weken. Hoeveel dingen heeft hij in die 2 dagen gezegd? Hoeveel onderwerpen hebben jullie besproken? Jullie hebben elkaars leven besproken? Hobby's? Vrienden, familie, levensopvattingen, interesses, studie, carrière, ambities, geflirt en al dat soort onzin die je bij een romantische kennismaking (van nogmaals, al 2 weken) bespreekt? Stel dat hij in totaal nu twee uur tegen je gepraat heeft. Dat is bijzonder weinig, maar je lijkt me een whatsapp-miep en we houden het bij een voorzichtige schatting. Een langzame spreker spreekt 100 woorden per minuut. Dat zijn dan 12 000 woorden. En omdat hij er, zeg 20 (dat is 0,16%) over seks liet gaan, denk jij nu dat het hem alleen maar om seks gaat?

Van mij had je binnen 10 minuten al een seksueel getinte grap gehoord. En als ik afga op je gedrag in dit topic, was dat dan echt niet omdat ik seks met je wilde.

En dan, als icing on the cake, vermeldt je tussendoor even dat hij toch al wel 3 keer aangegeven heeft dat hij iets serieus wil. En nog steeds blijf je doorgaan over het bovenstaande.

Nu zou ik mijn laatste alinea kunnen gebruiken als soort van half-zachte verontschuldiging voor mijn ietwat directe post, door bijvoorbeeld te zeggen dat het al laat is, mijn humeur slecht en dat ik het heus allemaal niet zo meen. Maar dat doe ik denk ik wel. Dit is een van de meest waardeloze en irrationele R&P topics dat ik deze week heb gelezen.

Denk eens logisch na. En steek moeite in de kwaliteit van je posts.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 28-10-2015 02:53:11 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_157153395
Ik lees nu net de tweede helft van het topic, en krijg de indruk dat TS wellicht nogal religieus is opgevoed?

Ja, laat maar dan. Ik wil zeggen .. dan is het allemaal begrijpelijk. Maar het is eigenlijk nog steeds evenzeer compleet idioot, alleen nu is het in ieder geval duidelijk waar het vandaan komt.
pi_157153399
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Misschien had ik beter gewoon meteen deze post gequote. Dekt de lading ook prima, en kort maar krachtig of zo.
pi_157153403
quote:

[..]

[/klaagbaak-momentje]
Dankjewel. Kwaliteitspost.
pi_157153419
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:12 schreef BeeGees het volgende:
Gewoon normaal joh. Haast geen make up, vaak toch wel op sneakers en jeans, dus niet uitdagend. Ben wel van de fashion maar wie is dat niet? :P Straal blijkbaar iets uit waardoor het steeds zo is.
Daar kan ik zo geen uitspraken over doen. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:24 schreef Westerling het volgende:

[..]

In dat geval misschien dat toch maar wat sneller ter sprake brengen dan.

Dat scheelt voor beide kanten namelijk een hoop loze energie en tijd. De mannen die hier net zo over denken zijn namelijk zwaar in de minderheid, dus op die manier ga je gewoon in 9 van de 10 gevallen hier tegenaan lopen.
Ze bedoelt dat ze geen bezwaar heeft tegen seks voor het huwelijk. Dubbele ontkenning. ;)
pi_157153435
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:58 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Daar kan ik zo geen uitspraken over doen. :)

[..]

Ze bedoelt dat ze geen bezwaar heeft tegen seks voor het huwelijk. Dubbele ontkenning. ;)
Oh jezus jij bent scherp zo laat nog :P . Dat is toch ook onleesbaar..

Verandert de zaak wel weer, ik dacht net als probeermeneer dat ze religieus was.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 05:59:34 #77
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157153531
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:30 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Wat zei hij dan precies?

Waarom niet? Beetje plagen/teasen, niks mis mee :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157153797
Waar het op neer lijkt te komen is dat je een nogal vast omlijnd idee hebt over hoe dingen zouden moeten zijn en in de knoei komt dat het niet gaat zoals je wil of verwacht. Je wil iets anders dan je krijgt en de kans is vrij groot dat het niet aan die boys van je ligt. Tijd om nog eens kritisch naar jezelf en je handelen te kijken en wat minder kritisch op anderen te zijn met je dat doe je toch niet etc. Laat andere mensen die anders denken ook eens in hun waarde. Anderen kun je niet veranderen, wel jezelf en als jij anders doet/bent zal men daar ook anders op reageren. Doe iets aan je eigenwaarde, dat je ook erop kan vertrouwen dat iemand jou wil voor wie je bent en niet voor de neukieneuk.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 07:56:05 #79
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157153805
Als jij een relatie wilt, en gewoon zelf duidelijk bent dat je dat wilt tegen de ander, heb je gedaan wat je kan. :) Zorg ook vooral dat jij hem leuk genoeg vindt ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_157153823
Nog even en ik ga me schamen omdat ik hem heb gevraagd (met knipoog zeg maar) wat zijn intenties zijn.
pi_157153836
quote:
:') nou nee, klinkt als een doodnormale gezonde Hollandse jongen.
pi_157153841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 07:59 schreef BeeGees het volgende:
Nog even en ik ga me schamen omdat ik hem heb gevraagd (met knipoog zeg maar) wat zijn intenties zijn.
Dat zou je dan ook moeten doen.
pi_157153863
Ik kom uit een (zwaar) religieus gezin inderdaad. Maar dat heeft er niets mee te maken hoor.
pi_157153864
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 07:59 schreef BeeGees het volgende:
Doe dat eens face to face in plaats van dat suffe gevis via een schermpje.
pi_157153866
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:04 schreef BeeGees het volgende:
Ik kom uit een (zwaar) religieus gezin inderdaad. Maar dat heeft er niets mee te maken hoor.
Oh ja nee, dan is je gedrag goedgekeurd.
pi_157153868
Terechte angst van de TS, dat ze het alleen maar doen om met haar naar bed te kunnen gaan. Van haar verstand moet ze het namelijk niet hebben.
pi_157153870
Ook als je op zoek bent naar iets serieus ben je uit op seks. Het één sluit het ander niet uit, hij zal alleen wel blijven 'plakken' de ochtend erna. Tenzij hij natuurlijk uit z'n nek lult en je keihard dumpt erna, maar dat weet je nooit.

Negeer die opmerking en ga gewoon op een date met die jongen. Het eeuwig whatsappen / om elkaar heen draaien is nergens goed voor.
pi_157153872
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zou je dan ook moeten doen.
Volgens mij is het toch best normaal om te vragen hoe iemand anders erin staat toch? Ik kan het anders ook niet weten.
pi_157153886
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Doe dat eens face to face in plaats van dat suffe gevis via een schermpje.
Maar ik wilde het meteen weten dus deed ik het zo.
pi_157153901
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh ja nee, dan is je gedrag goedgekeurd.
Dat zeg ik niet. Maar ik heb alleen op een grappige manier gevraagd wat hij wil, niks anders.
pi_157153903
En gezien je leeftijd / struggles mag je best praten over jongens, mannen ben je namelijk nog niet aan het daten.
pi_157153908
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:07 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar ik wilde het meteen weten dus deed ik het zo.
Dan accepteer je de gevolgen ook maar..
pi_157153909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:09 schreef ElDinosaur het volgende:
En gezien je leeftijd / struggles mag je best praten over jongens, mannen ben je namelijk nog niet aan het daten.
Naja hij reageert best volwassen.
pi_157153913
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan accepteer je de gevolgen ook maar..
En dat zijn?
pi_157153922
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:08 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar ik heb alleen op een grappige manier gevraagd wat hij wil, niks anders.
Jij denkt grappig te zijn geweest, maar daar heb je geen kut aan als de ander het niet zo ervaart. Zolang je niet open staat daarvoor, kun je ook niet verwachten dat men interesse in hoe dingen ervaart heeft zullen we maar zeggen..
pi_157153926
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:04 schreef BeeGees het volgende:
Natuurlijk heeft je opvoeding wel te maken met hoe je tegen relaties aankijkt.
pi_157153932
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Jij denkt grappig te zijn geweest, maar daar heb je geen kut aan als de ander het niet zo ervaart. Zolang je niet open staat daarvoor, kun je ook niet verwachten dat men interesse in hoe dingen ervaart heeft zullen we maar zeggen..
Niet grappig maar wel op een luchtige manier, dus kreeg ook normale reactie/ uitleg van hem.
pi_157153942
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft je opvoeding wel te maken met hoe je tegen relaties aankijkt.
In mijn situatie niet, alleen het seksuele meteen hoeft van mij niet. Wat ik al zei: dat heb ik vaak zat meegemaakt en nu wil ik dat eens anders hebben.
pi_157153952
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:12 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Niet grappig maar wel op een luchtige manier, dus kreeg ook normale reactie/ uitleg van hem.
Wat is dan het probleem?
pi_157153955
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:14 schreef BeeGees het volgende:

[..]

In mijn situatie niet, alleen het seksuele meteen hoeft van mij niet. Wat ik al zei: dat heb ik vaak zat meegemaakt en nu wil ik dat eens anders hebben.
Zoals ik al zei; Ook bij een serieus 'iets' hoort het seksuele. Het sluit elkaar niet uit en is zelfs sterk met elkaar verbonden.

Je maakt het echt onnodig moeilijk. Ga gewoon op een date met die jongen, kijk hoe hij zich gedraagt en ga niet gelijk met hem mee naar huis aan het eind van de avond. Hoe moeilijk kan het zijn. }:|
pi_157153956
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:14 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nog steeds heeft je opvoeding ermee te maken.
pi_157153961
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat is dan het probleem?
Dat weet ik niet? Ik reageer gewoon nog
pi_157153973
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; Ook bij een serieus 'iets' hoort het seksuele. Het sluit elkaar niet uit en is zelfs sterk met elkaar verbonden.

Je maakt het echt onnodig moeilijk. Ga gewoon op een date met die jongen, kijk hoe hij zich gedraagt en ga niet gelijk met hem mee naar huis aan het eind van de avond. Hoe moeilijk kan het zijn. }:|
Dat snap ik heus wel Maaar ik schrik van zo'n opmerking (het was geen grap) binnen 2 weken. Maar hij heeft het uitgelegd.
pi_157153977
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:17 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dat snap ik heus wel Maaar ik schrik van zo'n opmerking (het was geen grap) binnen 2 weken. Maar hij heeft het uitgelegd.
Nou dan, wanneer is de date?
pi_157153987
Wat was eigenlijk de ernst van de opmerking?
pi_157153990
Twee weken appen en 1 seksuele opmerking.

#VromeBroeder
pi_157153991
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wat was eigenlijk de ernst van de opmerking?
"Ik zou je hand keihard vastpakken op onze date".
pi_157153993
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nou dan, wanneer is de date?
deze week of weekend. En morgen werken we beide
pi_157154004
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

"Ik zou je hand keihard vastpakken op onze date".
gelukkig niet zó erg nee :P
  woensdag 28 oktober 2015 @ 08:25:14 #110
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157154024
mannen willen nou eenmaal graag seks, ik snap niet wat daar zo schokkend aan is, ook als ze serieuze intenties hebben. im plaats van het te zien als afknapper zou je er ook eens complimenteus naar kunnen kijken ipv zulke frigide reacties
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157154035
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat hij gezegd heeft.
pi_157154046
Nou ja, hij vind je blijkbaar aantrekkelijk. En als mannen dat vinden, vinden ze het al snel een aangenaam idee om seks met je te hebben. Hij zou er ook over kunnen zwijgen, maar ga er vanaf nu maar vanuit dat vrijwel elke man die twee weken veel met je appt in je broekje wil komen en dat het verder niets over zijn intenties zegt. Als jij nog geen seks wil geef je dat gewoon subtiel aan tijdens je dates. Als hij niet bereid is te wachten haakt hij vanzelf af met daten.
pi_157154053
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat hij gezegd heeft.
Dit dus, er zit nogal een verschil tussen een seksuele toespeling maken en zeggen dat je iemand na je eerste date compleet uit elkaar wilt trekken inclusief details over komkommers enzulks.
pi_157154070
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:12 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik doe me niet voor als man, ik snap niet waarom je dat zegt.
Je was eerst onzijdig en nu heb je in je profiel 'man' aangeklikt, dus daarom. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2015 08:36:49 ]
pi_157154115
Ja snap ik... Maar ik wist allang dat hij me aantrekkelijk vindt, want hij zegt best vaak dat hij me mooi vindt.

Ik kan het niet als een compliment zien, ik hoop dat hij wel normaal over mij praat. Ik heb eens in een whatsapp groep van wat jongens uit mijjnklas gezien hoe er oa over mij werd gepraat, dan verlies je ook een beetje het vertrouwen in mannen en intenties kan ik je zeggen. :P In combinatie met mannen die steeds seks lijken te willen en in combinatie met vaak aangesproken te worden voor 1 ding.
pi_157154135
Ik heb medelijden met je toekomstige vriendje.
pi_157154140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dit dus, er zit nogal een verschil tussen een seksuele toespeling maken en zeggen dat je iemand na je eerste date compleet uit elkaar wilt trekken inclusief details over komkommers enzulks.
ik kan het prive sturen.
pi_157154149
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb medelijden met je toekomstige vriendje.
waarom? Het is niet dat ik niet aan seks doe, ik vind het allemaal gewoon wat moeilijk ;(
pi_157154158
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:34 schreef BeeGees het volgende:
Ja snap ik... Maar ik wist allang dat hij me aantrekkelijk vindt, want hij zegt best vaak dat hij me mooi vindt.

Ik kan het niet als een compliment zien, ik hoop dat hij wel normaal over mij praat. Ik heb eens in een whatsapp groep van wat jongens uit mijjnklas gezien hoe er oa over mij werd gepraat, dan verlies je ook een beetje het vertrouwen in mannen en intenties kan ik je zeggen. :P In combinatie met mannen die steeds seks lijken te willen en in combinatie met vaak aangesproken te worden voor 1 ding.
Mannen whatsapp groepen _O-

De vriendengroep van mijn vriend heeft er ook een. Speltip 1: neem niks serieus van het geroeptoeter. Ze hebben daar allemaal een grote bek en maken flauwe seks/vrouwen grappen maar een groot deel heeft irl gewoon een leuke relatie en is keurig monogaam.
pi_157154161
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:38 schreef BeeGees het volgende:

[..]

waarom? Het is niet dat ik niet aan seks doe, ik vind het allemaal gewoon wat moeilijk ;(
Als je dit al zo moeilijk maakt, dan wordt die relatie één groot mijnenveld van te ontwijken 'problemen'.
pi_157154179
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:34 schreef BeeGees het volgende:

Nou ja, je praat zelf ook niet altijd even netjes over je medemens, dus ik snap je wantrouwen wel..
pi_157154181
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Je was eerst onzijdig en nu heb je in je profiel 'man' aangeklikt, dus daarom. :')
Ik heb dus niks aangeklikt :P
pi_157154215
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mannen whatsapp groepen _O-

De vriendengroep van mijn vriend heeft er ook een. Speltip 1: neem niks serieus van het geroeptoeter. Ze hebben daar allemaal een grote bek en maken flauwe seks/vrouwen grappen maar een groot deel heeft irl gewoon een leuke relatie en is keurig monogaam.
Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.

Ik. ;(
pi_157154227
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.

Ik. ;(
Je snapt het dus niet. Hecht geen waarde aan dingen die in zulke groepen geroepen worden, het betekent vaak niks.
pi_157154235
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je dit al zo moeilijk maakt, dan wordt die relatie één groot mijnenveld van te ontwijken 'problemen'.
Neeee. Alleen de dating fase is moeilijk :P
pi_157154246
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:48 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Neeee. Alleen de dating fase is moeilijk :P
Heb je wel eens een langere serieuze relatie gehad?
pi_157154257
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je snapt het dus niet. Hecht geen waarde aan dingen die in zulke groepen geroepen worden, het betekent vaak niks.
Zo praten mannen dus met elkaar en zit er heus een kern van waarheid in. En denk dat als iemand je echt leuk vindt, hij zulke dingen iig niet zegt tegen vrienden.
pi_157154268
ik maak zo vaak sexuele opmerkingen tegen vriendinnen, daar bedoel ik niks mee. Dan vraagt de situatie erom of het is een antwoord op een vraag die je anders kunt opvatten.

Voor mij is het dus vaak humor. Als ik echt sexuele intenties had, had ik dat wel laten blijken.
pi_157154320
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:50 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Zo praten mannen dus met elkaar en zit er heus een kern van waarheid in. En denk dat als iemand je echt leuk vindt, hij zulke dingen iig niet zegt tegen vrienden.
Jij vind dat er een heuse kern van waarheid in zit. Ik vind dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt door het niet met een hele grote berg zout te nemen.
pi_157154360
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jij vind dat er een heuse kern van waarheid in zit. Ik vind dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt door het niet met een hele grote berg zout te nemen.
Klopt, dat merk ik wel hoor. Hoe mannen tegen mij aankijken. Ik gedraag me er ook niet anders door, maar dat maakt het voor mij soms moeilijk om leuk te daten als je weer zo'n reactie krijgt
  woensdag 28 oktober 2015 @ 09:00:55 #131
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157154372
quote:

[..]

Ik. ;(
Zo praat hij wel over je. En al je andere mannelijke vrienden en kennissen ook, en alle gasten die je op straat tegenkomt ook. Kom je dan vanaf nu maar nooit meer buiten?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_157154376
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:00 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Klopt, dat merk ik wel hoor. Hoe mannen tegen mij aankijken. Ik gedraag me er ook niet anders door, maar dat maakt het voor mij soms moeilijk om leuk te daten als je weer zo'n reactie krijgt
Je gedraagt je er wel anders door, je gaat overal iets achter zoeken en lijkt wel frigide te zijn t.o.v. seks.
pi_157154392
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:16 schreef BeeGees het volgende:
Lache

Ik hoef gewoon niet steeds weer gekwetst te worden.
Dan gewoon je broek aanhouden tot de intenties van de ander wat duidelijker zijn. Het is geen rocket science. Maar het risico om gekwetst te worden loop je altijd in relaties met andere mensen.
pi_157154403
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:01 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je gedraagt je er wel anders door, je gaat overal iets achter zoeken en lijkt wel frigide te zijn t.o.v. seks.
nee dat is ook niet zo, hij zegt zelf dat ie mn vraag wel begrijpt :)
pi_157154412
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:00 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Zo praat hij wel over je. En al je andere mannelijke vrienden en kennissen ook, en alle gasten die je op straat tegenkomt ook. Kom je dan vanaf nu maar nooit meer buiten?
nee, maar jammer wel hoor ;)
pi_157154435
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:04 schreef BeeGees het volgende:

[..]

nee dat is ook niet zo, hij zegt zelf dat ie mn vraag wel begrijpt :)
Dan heb je er toch juist naar gehandeld. Je laat heel dat "mannen willen alleen seks" imago in je hoofd een hoop onzekerheid opwekken en voelt vervolgens de behoefte om het te sussen door er naar te vragen.
pi_157154455
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan heb je er toch juist naar gehandeld. Je laat heel dat "mannen willen alleen seks" imago in je hoofd een hoop onzekerheid opwekken en voelt vervolgens de behoefte om het te sussen door er naar te vragen.
ik vroeg wat hij wil, dat is toch normaal? Ik denk neit dat alle mannen alleen maaf seks willen. Maar veel wel van mijn leeftijd.
pi_157154489
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:08 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ik vroeg wat hij wil, dat is toch normaal? Ik denk neit dat alle mannen alleen maaf seks willen. Maar veel wel van mijn leeftijd.
Het is normaal als hetgeen wat hij gezegd heeft iets zegt over zijn intenties. Iedereen hier zegt dat het niks hoeft te zeggen. Het is je eigen onzekerheid die je voed op deze manier.

Als hij dat prima vind, dan hou je er misschien een leuke relatie aan over. Als hij geen zin heeft in onzeker gedoe over een kleine(?) opmerking gooi je je eigen ruiten in.

Als het tot een relatie komt ga je er niet opeens minder onzeker over zijn. Dan gaat je hoofd je nog veel meer fucken met allemaal bullshit en hoe meer je er aan toegeeft hoe erger het wordt.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 09:12:26 #139
230788 n8n
Pragmatisch
pi_157154501
Komt niet echt gezellig over zo, achterdochtigheid staat niemand.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_157154518
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is normaal als hetgeen wat hij gezegd heeft iets zegt over zijn intenties. Iedereen hier zegt dat het niks hoeft te zeggen. Het is je eigen onzekerheid die je voed op deze manier.

Als hij dat prima vind, dan hou je er misschien een leuke relatie aan over. Als hij geen zin heeft in onzeker gedoe over een kleine(?) opmerking gooi je je eigen ruiten in.

Als het tot een relatie komt ga je er niet opeens minder onzeker over zijn. Dan gaat je hoofd je nog veel meer fucken met allemaal bullshit en hoe meer je er aan toegeeft hoe erger het wordt.
Ik heb alleen gevraagd wat zijn bedoeling is he, niks anders. Heb niks specifiek gezegd over de opmerking. Toen zei hij ik hoop toch een relatie te vinden. Toen gaf ik uitleg over waarom ik t vroeg en zei hij dat hij dat wel begreep.

Dan gooi ik m'n eigen ruiten tich niet in? Ik vraag openlijk iets, moet kunnen vind ik. Ben verder niet heel onzeker hoor, alleen hierbij wel :)
pi_157154602
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:13 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik heb alleen gevraagd wat zijn bedoeling is he, niks anders. Heb niks specifiek gezegd over de opmerking. Toen zei hij ik hoop toch een relatie te vinden. Toen gaf ik uitleg over waarom ik t vroeg en zei hij dat hij dat wel begreep.

Dan gooi ik m'n eigen ruiten tich niet in? Ik vraag openlijk iets, moet kunnen vind ik. Ben verder niet heel onzeker hoor, alleen hierbij wel :)
Tuurlijk moet je altijd iets kunnen vragen. Maar gezien heel je beeld van mannen en seks is het niet "zomaar" een vraag, maar een vraag die voortkomt uit onnodige onzekerheid.

Ieder mens heeft zo'n 40.000 tot 60.000 gedachten op een dag, waarvan een groot deel negatief is. Laat je niet leiden door de negatieve gedachtes maar probeer ze te kanaliseren.

Hoe meer je toegeeft aan die negatieve gedachtes, hoe meer je van jezelf een lijdend voorwerp maakt i.p.v. een leidend voorwerp.

Ik zeg niet dat je dat al doet, daar ken ik je niet goed genoeg voor maar het is wel een "makkelijke" valkuil die heel veel mensen overkomt, zeker binnen relaties.

Als je niet snel seks wil, ga dan niet teveel opzoek naar de ander zijn mogelijke intentie. Zorg gewoon dat je de eerste paar keer niet in bed beland. Als hij geïnteresseerd is in een echte relatie en jullie hebben het leuk, dan blijft hij wel plakken. Zo niet, dan haakt hij vanzelf af en weet je dat hij niet de juiste persoon is voor je. Zo leg je jouw onzekerheid niet in andermans handen en maak je minder een speelbal van jezelf.
pi_157154608
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:13 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar wat zei hij dan? :) Ik kan me voorstellen wat je bedoelt, maar het ligt allemaal een beetje aan de context imo
pi_157154777
quote:
Het kan ook zijn manier van flirten zijn.
Kijken of je hem überhaupt aantrekkelijk vind of niet.
Er op in gaan of er aan mee doen wilt niet zeggen dat je dan gelijk in bed beland.
Vraag hem wat hij zelf zoekt.
Wees duidelijk naar hem toe.
Zeg dat je niet op zoek bent naar een one night stand.
En dat je hem leuk genoeg vind om iets op te bouwen.
Life is a highway...let's ride it!
pi_157155824
TS is echt wereldvreemd...
pi_157156116
quote:

[..]

Ik. ;(
Daar moet een piemel in
pi_157156130
quote:

[..]

Ik. ;(
Dat soort opmerkingen nemen wel af naarmate iemand je beter leert kennen. In het begin ís het ook nog gewoon oppervlakkig, dus daar horen zulke oppervlakkige uitspraken/gedachten bij. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten.
pi_157157654
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:01 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Preach _O_

Is ook niet waar trouwens, ook in 2015 beschouwt de meerderheid van de wereld seks nog steeds als iets dat na het huwelijk hoort te gebeuren.
Zeg ook niet dat het waar is. :P Maar mensen verbinden hun gelijk met het jaartal en gaan dan van allerlei zaken uit.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:18:04 #148
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157160250
Je kunt hem op z'n minst een kans geven toch? Tering _O-
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157160442
quote:
Het is pas 2 weken. Je zou het nu afkappen voordat het überhaupt iets kan worden.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:22:29 #150
340720 SegalPowerInside
Life is short, go live
pi_157200762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:

Ik zou dit zelf nooit doen als man zijnde, heb in al mijn vrouwelijk contact altijd de situatie afgewacht (het moment komt vanzelf) ipv de hele tijd hinten naar geslachtsgemeenschap dmv seksueel getinte opmerkingen te maken! Voor mij draait een goede relatie namelijk niet alleen om sex, maar juist of je bij elkaar past. Tuurlijk is het belangrijk, maar dit doen op eerste dates is een afknapper, als je echt serieus wilt daten.

Nou weet ik niet wat jou intenties zijn, maar als je bijv. zelf die behoefte wel hebt, dan moet je er natuurlijk op in gaan!

Keep it real
Ik ben nieuw hier, maar het bevalt me wel.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:57:49 #151
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157209782
Toch niks mis mee om als man zijnde te vissen of een vrouw van seks houdt of dat ze überhaupt opgewonden wordt van lichamelijk contact met een man of jongen die ze leuk vindt.

Of moet men het alleen hebben over de verzameling postzegels sigarenbandjes oud historische muntjes etc.. of alleen de typische vrouwen vragen beantwoorden; Hoe was je dag?, Wat heb je gedaan? Waar was je en met wie was je?, en dan laat ze je niet eens uitpraten, maar dan begint ze te er door heen te wauwelen omdat ze liever zelf in het punt (centrum van de wereld om haar draait) van de belangstelling staat dan dat ze enige waardering heeft voor haar mogelijk vriendje en begint ze over haar dag "te" klagen.

Wij mannen houden van seks en ik mag aannemen jullie vrouwen toch ook dus waarom altijd dat GTST/VIVA drama gedoe er om heen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Konijntjuh op 30-10-2015 20:06:45 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_157293686
quote:

als iemand een keer zo een opmerking maakt hoeft dat niet gelijk te betekenen dat iem slechts op seks uit is. Als iemand dat continu doet zou ik het me wel afvragen maar dan hoeft dat nog steeds niet zo te zijn natuurlijk. Maar wat heeft hij gezegd dan? Als hij iets gezegd heeft als "wanneer kom je me pijpen" dan zou ik dat wel raar vinden ja :P
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:00:38 #153
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_157298508
Wat wil je zelf van hem?
pi_157299540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:22 schreef SegalPowerInside het volgende:

[..]

Keep it real
:D
pi_157300387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:00 schreef Trashcanman het volgende:
Wat wil je zelf van hem?
ze wil niet als scharrel gebruikt worden toch dus wil ze iets serieus
pi_157300765
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:57 schreef Konijntjuh het volgende:
Toch niks mis mee om als man zijnde te vissen of een vrouw van seks houdt of dat ze überhaupt opgewonden wordt van lichamelijk contact met een man of jongen die ze leuk vindt.

Of moet men het alleen hebben over de verzameling postzegels sigarenbandjes oud historische muntjes etc.. of alleen de typische vrouwen vragen beantwoorden; Hoe was je dag?, Wat heb je gedaan? Waar was je en met wie was je?, en dan laat ze je niet eens uitpraten, maar dan begint ze te er door heen te wauwelen omdat ze liever zelf in het punt (centrum van de wereld om haar draait) van de belangstelling staat dan dat ze enige waardering heeft voor haar mogelijk vriendje en begint ze over haar dag "te" klagen.

Wij mannen houden van seks en ik mag aannemen jullie vrouwen toch ook dus waarom altijd dat GTST/VIVA drama gedoe er om heen?
je snapt vrouwen duidelijk niet :P vrouwen mogen dan ook van seks houden maar niet alle vrouwen willen maar wat rondneuken. Vrouwen hebben sneller moeite met het scheiden van lust en liefde en een hoop vrouwen voelen zich op deze manier niet genoeg gewaardeerd. Dus zomaar casual seks is dan op het moment vast leuk maar brengt na afloop dan een rot gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 21:17:41 ]
pi_157300771
Goed topic dit.
pi_157300880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:15 schreef probeer het volgende:
Goed topic dit.
waar is ts dan
pi_157301016
quote:

jij weet nog niet dat mannen 99 van de 100 keer alleen maar seks willen?
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:42:56 #160
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_157301769
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:02 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ze wil niet als scharrel gebruikt worden toch dus wil ze iets serieus
Lijkt me ook maar dat wou ik eigenlijk van TS zelf horen. Als ze daar op mikt maar zelf ook niet duidelijk daar over is kan het zijn dat die gast zelf geen hoogte van haar krijgt en met zo'n opmerking probeert een reactie uit te lokken. Om te kijken waar hij aan toe is zeg maar.
pi_157302584
TS spant het paard achter de wagen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:38:50 #162
340720 SegalPowerInside
Life is short, go live
pi_157304245
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:57 schreef Konijntjuh het volgende:

Praktijk en theorie. Ik hou het liever bij de praktijk. Tuurlijk moet je het niet alleen over je modeltreinen hebben en je lego verzameling, mee eens. Maar obsessief bezig zijn met hinten naar sex vind ik best wel gedrag dat beter past bij het prehistorisch tijdperk. Zijn we op zo'n laag niveau beland om een vrouw in bed te krijgen? Ik ben liever de geromantiseerde 'gentleman' die zijn martini opdrinkt, een paar keer knipoogt, de rekening betaald, de jas aangeeft en dan samen wegrijdt in zijn te dure batmobiel.

Groetjes! :7
Ik ben nieuw hier, maar het bevalt me wel.
pi_157319285
quote:
Ja, dat wil ie ook. Duh :')
Betekend iig dat ie tot je aangetrokken is, zonder seks wordt het sowieso niks, met seks, zie je vanzelf wel wat het wordt. Komt vanzelf wel dan, ofniet.

Je kan wel van een man verwachten dat ie eerst 80.000 dates gaat houden, en daarna pas seks. maar zo werkt het dus niet, eerst seks daarna komt de rest vanzelf
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  woensdag 4 november 2015 @ 20:54:20 #164
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157322233
Wat is er mis met alleen seksen? Als je hem leuk vindt althans.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_157322384
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat is er mis met alleen seksen? Als je hem leuk vindt althans.
ts antwoord niet meer. Ze is druk bezig met zijn genotsstaaf
pi_157323354
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:57 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ts antwoord niet meer. Ze is druk bezig met zijn genotsstaaf
sorry?
pi_157323395
quote:

Als je bang bent dat hij alleen achter seks aanzit, dan wacht je gewoon langer voordat je met hem slaapt en totdat er meer binding is.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_157323682
Heb al geen contact meer met die gast joh! Oud topic (al zoekt hij wel contact hehe)
pi_157324444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:34 schreef BeeGees het volgende:
Heb al geen contact meer met die gast joh! Oud topic (al zoekt hij wel contact hehe)
Waarom geen contact meer? Heb je een nieuwe ofzo?
pi_157324739
quote:
oud topic?...je hebt het acht dagen geleden aan gemaakt _O-
  donderdag 5 november 2015 @ 05:13:49 #171
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_157328754
quote:

Er zit een heleboel tussen "slechts vriendschap" en "alleen seks".
Misschien waardeert hij je wel zo veel als mens, dat hij meer wil dan alleen vriendschap. Namelijk een volwaardige relatie.
En ik zeg niet dat het zo is... maar als hij dat wel wil, en voor jou is hij alleen maar de goede vriend... jouw uitlaatklep over andere mannen.... die iets fout doen... en je zegt hem ook nog eens van "waren alle mannen maar zo als jou.... terwijl hij als goede vriend eigenlijk de enige is die jij niet wilt (om de vriendschap niet te verpesten).... dan raak je hem geheid kwijt. Dat kan een jaar duren, dat kan 10 jaren duren...

Maar een ding kan ik je zeggen, als deze jongen/ man al maanden of jaren lang al een goede vriend is... dan is hij niet alleen uit op seks. Zet dat maar uit jouw hoofd, want dan had hij wel iemand meer gemakkelijk geprobeerd te schaken.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  donderdag 5 november 2015 @ 08:22:43 #172
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157329298
quote:
Hilarisch inderdaad, ouwe cockblocker.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_157337259
Jep heb alweer nieuwen en vond hem een kwallenkop. Dat hij nog dagelijks contact zoekt maakt t nog afstotelijker.
pi_157337392
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:56 schreef BeeGees het volgende:
Jep heb alweer nieuwen en vond hem een kwallenkop. Dat hij nog dagelijks contact zoekt maakt t nog afstotelijker.
Was achteraf niet echt waard om over deze man een topic te openen, wel. :P
pi_157337481
quote:
Dat is snel gegaan...
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:02 schreef BeeGees het volgende:
Jammer, want we hebben ongeveer iets van 2 weken iedere dag superleuk gepraat voornamelijk via app en Facebook. In t echt flirten, ook leuk kletsen.. En dan zo'n kut reactie en dan twijfel ik. Terwijl ik hem echt wel interssant vond.
pi_157337684
Als iemand subtiel kenbaar maakt ook in te zijn voor seks, voor een volgende stap zie ik dat als heel normaal. Je moet toch wat als je meer wil dan alleen maar vriendschappelijk contact.

Het is ook niet snel goed voor sommigen, het is een dunne scheidslijn voor de man om te lopen. Hoe moet hij laten zien dat hij meer wil (relatie e.d.) als hij geen enkele hint richting een volgende stap (seks) mag maken?

Als iemand gelijk over seks begint zonder omwegen en met het idee dat de seks op zichzelf vrijblijvend is kan ik goed begrijpen dat iemand die een relatie zoekt daar niet op zit te wachten. Maar subtiel tijdens leuk contact waarbij het duidelijk is dat men elkaar leert kennen om te kijken of een relatie erin zit vind ik geen probleem. Vind het zelfs een beetje raar daar commentaar op te hebben, want de gemiddelde vrouw zit ook niet te wachten op iemand die geen enkele stap neemt. Dan krijg je weer de vraag ziet hij wel meer in mij?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157337693
Jaa kwam ergens achter en dan ben ik snel klaar! Was t niet waard, is een liegbeest hij
pi_157337963
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef BeeGees het volgende:
Jaa kwam ergens achter en dan ben ik snel klaar! Was t niet waard, is een liegbeest hij
Goh, je verwacht het niet _O-
  zaterdag 7 november 2015 @ 07:50:18 #179
433749 Konijntjuh
pi_157376394
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:14 schreef madeliefff het volgende:

[..]

je snapt vrouwen duidelijk niet :P vrouwen mogen dan ook van seks houden maar niet alle vrouwen willen maar wat rondneuken. Vrouwen hebben sneller moeite met het scheiden van lust en liefde en een hoop vrouwen voelen zich op deze manier niet genoeg gewaardeerd. Dus zomaar casual seks is dan op het moment vast leuk maar brengt na afloop dan een rot gevoel.
Maar hier heb je het over een kunstmatig "GTST Drama" iets wat instant wordt gehouden door voornamelijk jullie vrouwen zelf.

Jullie maken van liefde/gevoelens voor iemand meer dan het is (sprookjesverhaal) en jullie beperken tot jullie lust/seksuele gevoelens omdat jullie dan niet sociaal geaccepteerd zou worden. (Bang voor het slettenlabel ).

Maar de vrouw in haar natuurlijke staat kan heel goed seks/lust onderscheiden tot haar gevoelens/liefde voor haar (seksuele) partners. Zelfs beter als ons mannen

Dit uit ervaring en van een geheel andere hoek bekeken, en niet via wat sociaal geaccepteerd is of wat de maatschappij en zijn regels wetjes en sprookjesverhalen van de mens verlangen.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_157376586
quote:
Gehoord van een dikke vriendin zeker??
  zaterdag 7 november 2015 @ 09:24:02 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157377005
quote:
Nu ben ik toch benieuwd wat dat is en wat voor seksueel getinte opmerking hij maakte.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157377617
quote:
Dat hij nog dagelijks contact zoekt maakt t nog afstotelijker.
Heb je deze ook weer gewoon genegeerd zonder uitleg of is het zo een hardnekkig typje?
pi_157379031
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 07:50 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Maar hier heb je het over een kunstmatig "GTST Drama" iets wat instant wordt gehouden door voornamelijk jullie vrouwen zelf.

Jullie maken van liefde/gevoelens voor iemand meer dan het is (sprookjesverhaal) en jullie beperken tot jullie lust/seksuele gevoelens omdat jullie dan niet sociaal geaccepteerd zou worden. (Bang voor het slettenlabel ).

Maar de vrouw in haar natuurlijke staat kan heel goed seks/lust onderscheiden tot haar gevoelens/liefde voor haar (seksuele) partners. Zelfs beter als ons mannen

Dit uit ervaring en van een geheel andere hoek bekeken, en niet via wat sociaal geaccepteerd is of wat de maatschappij en zijn regels wetjes en sprookjesverhalen van de mens verlangen.
Ik neem aan dat je het woordje "Niet" bent vergeten bij "zich beperken tot lustgevoelens"

dat niet alle vrouwen gaan voor sex puur vanwege lust is echt niet alleen vanwege het slettenstempeltje hoor. Het zich toch in de natuur van de vrouw. De man die meerdere vrouwen moet bevruchten en daarom makkelijk van de een naar de ander hopt en de vrouw die een mannetje zoekt om een kind mee te baren en dus meer vastigheid zoekt. Ik snap ook niet waarom je zelfs denkt dat vrouwen makkelijker lust en liefde kunnen onderscheiden dan mannen, dat hoor ik voor het eerst en ben ik het niet mee eens. En ja er zijn vrouwen die dat onderscheid makkelijk maken dan andere vrouwen net zoals er ook mannen zijn die dat niet goed kunnen.

Als vrouwen er in hun hoofd meer van maken dan wat het is dan is dat omdat ze blijkbaar behoefte hebben aan meer he en ze zich laten meeslepen door hun seksuele behoefte op dat moment..... maar dat is dan eigenlijk niet genoeg voor ze. Jij kunt die behoefte naar meer belachelijk vinden maar niet iedereen is hetzelfde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 12:23:29 ]
pi_157379567
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:22 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het woordje "Niet" bent vergeten bij "zich beperken tot lustgevoelens"

dat niet alle vrouwen gaan voor sex puur vanwege lust is echt niet alleen vanwege het slettenstempeltje hoor. Het zich toch in de natuur van de vrouw. De man die meerdere vrouwen moet bevruchten en daarom makkelijk van de een naar de ander hopt en de vrouw die een mannetje zoekt om een kind mee te baren en dus meer vastigheid zoekt. Ik snap ook niet waarom je zelfs denkt dat vrouwen makkelijker lust en liefde kunnen onderscheiden dan mannen, dat hoor ik voor het eerst en ben ik het niet mee eens. En ja er zijn vrouwen die dat onderscheid makkelijk maken dan andere vrouwen net zoals er ook mannen zijn die dat niet goed kunnen.

Als vrouwen er in hun hoofd meer van maken dan wat het is dan is dat omdat ze blijkbaar behoefte hebben aan meer he en ze zich laten meeslepen door hun seksuele behoefte op dat moment..... maar dat is dan eigenlijk niet genoeg voor ze. Jij kunt die behoefte naar meer belachelijk vinden maar niet iedereen is hetzelfde.
Vrouwen zijn beter in het verwerken van emoties, dus dat zou een argument voor zijn. Wat mannen daarentegen weer goed kunnen is die emoties tijdelijk op de plank zetten.

Maar uiteindelijk gaat het om het individu. Al die 'broscience' over zaad verspreiden en kindbaren heeft net zoveel nut als dat jij zuigt aan mijn duim; niemand wordt daar beter van.
pi_157381285
broscience _O_ _O_

Wat een geweldig woord!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157382349
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Vrouwen zijn beter in het verwerken van emoties, dus dat zou een argument voor zijn. Wat mannen daarentegen weer goed kunnen is die emoties tijdelijk op de plank zetten.

Maar uiteindelijk gaat het om het individu. Al die 'broscience' over zaad verspreiden en kindbaren heeft net zoveel nut als dat jij zuigt aan mijn duim; niemand wordt daar beter van.
wat een vergelijking en tuurlijk moet je het uiteindelijk per persoon bekijken. Konijntjuh moet zich alleen wel realiseren dat niet alle vrouwen tevreden zijn met slechts seks voor de seks en het dan dus logisch is dat ze zich bezig houden met de vraag "wat wil hij precies" hetgeen hij drama noemt :P
pi_157387340
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:39 schreef erodome het volgende:
broscience _O_ _O_

Wat een geweldig woord!!!!
Wordt vaak gebruikt bij fitness'advies'. :D

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat een vergelijking en tuurlijk moet je het uiteindelijk per persoon bekijken. Konijntjuh moet zich alleen wel realiseren dat niet alle vrouwen tevreden zijn met slechts seks voor de seks en het dan dus logisch is dat ze zich bezig houden met de vraag "wat wil hij precies" hetgeen hij drama noemt :P
Een vergelijking van mannen en vrouwen met betrekking tot emoties; lijkt me prima in orde.

Topics hier in R&P illustreren dat ook mannen zich geregeld afvragen 'wat zij precies wil'. ;)
pi_157388198
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Wordt vaak gebruikt bij fitness'advies'. :D

[..]

Een vergelijking van mannen en vrouwen met betrekking tot emoties; lijkt me prima in orde.

Topics hier in R&P illustreren dat ook mannen zich geregeld afvragen 'wat zij precies wil'. ;)
ik bedoelde dat jij broscience vergelijkt met het zuigen op jouw duim.
maar die mannen die in r&p topics aanmaken zouden zij er problemen mee hebben om seks voor de seks met de dame te hebben als zij geen interesse heeft in iets serieus? volgens mij niet :P
pi_157388418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:33 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik bedoelde dat jij broscience vergelijkt met het zuigen op jouw duim.
maar die mannen die in r&p topics aanmaken zouden zij er problemen mee hebben om seks voor de seks met de dame te hebben als zij geen interesse heeft in iets serieus? volgens mij niet :P
Ik moet even kwijt dat ik je gebrekkige punctuatie lastig vind om te lezen.

Dat gezegd hebbende, broscience heb je niets aan totdat je daaruit kan destilleren wat werkt voor jou. En ja, ik denk dat mannen ook meer willen dan alleen seks, wanneer zij topics aanmaken over een ander waarvan zij niet kunnen peilen wat diegene voor bedoelingen heeft. Zelf ben ik ook niet op zoek naar seks alleen, en laat het tegenwoordig liever voor wat het is, wanneer ze me niet geestelijk uitdaagt, of op een lijn zit met me. Niet lang geleden heb ik daarom juist een 'relatie' beeindigd.
  zaterdag 7 november 2015 @ 20:50:54 #190
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157388651
quote:

[..]

Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd
doet ie dat nog steeds?! _O- :')
  zondag 8 november 2015 @ 09:19:37 #191
433749 Konijntjuh
pi_157395916
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Het ging toch over emotie en lust gevoelens en er aan toegeven, ik zeg alleen dat jullie vrouwen daar veel rationeler mee omgaan. Jullie vrouwen balanceren de waarde oordelen van jullie omgeving op tegen over het vrij laten van jullie lust gevoelens of om seks met een man te hebben.

Zo ook als jullie een leuke man ontmoeten, echter de omgeving van jullie heeft zijn oordeel ten negatieve al klaar over hem, dan zit er een grote kans in dat de vrouw deze man uit rationele overwegingen dumpt. Dit omdat ze het belangrijker vindt hoe ze zelf door haar omgeving gezien wordt, dan haar gevoelens voor de leuke man.

Wij mannen denken hier een stukje emotioneler in en wij kijken niet echt wat de omgeving van ons verwacht immers van ons mannen wordt ook minder verwacht, dus wij kunnen meer op onze "seksuele"gevoelens afgaan.

Wat ik wil doet er niet ter zake toch ?

Discussie gaat erom dat vrouwen veel geharder zijn en behoudend gecalculeerd zijn met hun "emotie" voornamelijk als het komt op hun "lust" gevoelens omdat ze liever in een goed daglicht staan bij hun omgeving dan als ons mannen.

(Overigens emotie is voor mij de eerste gedachte of de directe uiting van gevoelens(de natura) en niet de gedachte wat je al hebt afgewogen in je zelf om je eigen maar zodanig te presenteren, zoals men je graag wilt zien of wat men van je verwacht, of hoe men jou graag wilt zien als de persoon met zijn emoties.)

Zie het verschil in de methode of in de wijze als een vrouw vreemd gaat of als een man vreemd gaat.

Of hoe men te werk gaat achter de schermen bij een forum, als de vrouw zin heeft in seks of lust heeft zal ze er geen topic over maken of dit publiekelijk zo snel neer zetten. Ze laat een aantal subtiele hints achter in haar berichten wat haar reacties moet geven van mannen in haar IM box en aan de hand van de reacties kiest ze de meest geschikte man uit voor een date om er éénmalig seks mee te hebben.

En als je als man zijnde die wel eens gedate heeft via het internet en op zijn eerste date al seks heeft gehad en deze slogan nog nooit gehoord hebt van een vrouw "Ik doe dit normaal gesproken nooit hoor" dan zijn jullie vrouwen al een stapje bewuster bezig met vrije seks en met jullie eigen lusten in plaats van jullie imago.

Maar ik denk dat deze slogan nog veelvuldig voorkomt onder het date , al heeft de vrouw er tientallen achter de rug, ze doet dit normaal gesproken nooit hoor :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Konijntjuh op 08-11-2015 10:37:16 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_157396823
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:19 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Het ging toch over emotie en lust gevoelens en er aan toegeven, ik zeg alleen dat jullie vrouwen daar veel rationeler mee omgaan. Jullie vrouwen balanceren de waarde oordelen van jullie omgeving op tegen over het vrij laten van jullie lust gevoelens of om seks met een man te hebben.

Zo ook als jullie een leuke man ontmoeten, echter de omgeving van jullie heeft zijn oordeel ten negatieve al klaar over hem, dan zit er een grote kans in dat de vrouw deze man uit rationele overwegingen dumpt. Dit omdat ze het belangrijker vindt hoe ze zelf door haar omgeving gezien wordt, dan haar gevoelens voor de leuke man.

Wij mannen denken hier een stukje emotioneler in en wij kijken niet echt wat de omgeving van ons verwacht immers van ons mannen wordt ook minder verwacht, dus wij kunnen meer op onze "seksuele"gevoelens afgaan.

Wat ik wil doet er niet ter zake toch ?

Discussie gaat erom dat vrouwen veel geharder zijn en behoudend gecalculeerd zijn met hun "emotie" voornamelijk als het komt op hun "lust" gevoelens omdat ze liever in een goed daglicht staan bij hun omgeving dan als ons mannen.

(Overigens emotie is voor mij de eerste gedachte of de directe uiting van gevoelens(de natura) en niet de gedachte wat je al hebt afgewogen in je zelf om je eigen maar zodanig te presenteren, zoals men je graag wilt zien of wat men van je verwacht, of hoe men jou graag wilt zien als de persoon met zijn emoties.)

Zie het verschil in de methode of in de wijze als een vrouw vreemd gaat of als een man vreemd gaat.
nee het ging erom waarom vrouwen ophef maken wanneer niet duidelijk is of de man slechts seks wil of geïnteresseerd is in iets serieus. Mijn uitleg is dus dat het niet alleen draait om het slettenstempeltje waar jij het steeds over hebt maar dat er ook een hoop vrouwen er niet aan toegeven omdat ze van zo iemand dan meer willen dan alleen seks en het dan niet goed voelt om seks te hebben omdat ze zich na afloop verdrietig zullen voelen. Hierom is dus de vraag "wat wil hij van me "wel van belang voor zo een vrouw;)

Ik snap nu wel beter wat jij bedoeld met dat je vrouwen rationeler vind met seks. Ze maken wat betreft de slettenstempel een weloverwogen beslissing inderdaad , dus ze kunnen misshcien lust dan makkelijker uit schakelen ( op zich logisch want als er niets is dat je tegen houd heb je ook minder moeite om iets uit te schakelen dan wanneer er angst is dat je (seksuele) acties negatieve gevolgen hebben ( beoordeling van anderen))
Maar dat vrouwen een weloverwogen beslissing maken betekent dat dan dat ze ook minder goed liefde en lust kunnen scheiden of slechts dat ze hun lust onder controle kunnen houden uit angst voor beoordeling of uit angst dat ze teveel voelen voor iemand die slechts seks wil? Ik zeg dat laatste. Ze maken wel een weloverwogen beslissing dan maar er zitten juist ook een hoop emoties achter die ze zo maakt.

edit: o ik zie nu pas jouw definitie van emoties. Emoties wordne niet altijd op zo een directe manier geuit, dus met jouw interpretatie van emoties neem je niet alles mee... alleen impulsieve acties.
p.s. dat stukje over dat vrouwen een man dumpen als haar omgeving hem niks vind ...wat een beeld van vrouwen heb je dan :{

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 11:08:06 ]
pi_157411351
Heb hem geen uitleg gegeven, nergens voor nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')