Je weet uiteraard zelf ook wel dat wij daar geen uitspraken over kunnen doen. Wij kennen hem niet en wij weten niet wat er in welke situatie gezegd is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders?
Ik stuur ff privequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je weet uiteraard zelf ook wel dat wij daar geen uitspraken over kunnen doen. Wij kennen hem niet en wij weten niet wat er in welke situatie gezegd is.
Zie mijn sig en zelfs al zou ik weten wat hij gezegd heeft, ken ik hem nog steeds niet en weet niet in welke situatie dat gezegd is. Niet alle mannen zijn hetzelfde *shock*quote:
Waarom reageer je niet op dm?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zie mijn sig en zelfs al zou ik weten wat hij gezegd heeft, ken ik hem nog steeds niet en weet niet in welke situatie dat gezegd is. Niet alle mannen zijn hetzelfde *shock*
Tip: communiceer met hém i.p.v. met ons.
Nee want dat klinkt alsof je hem vraagt of hij van plan is je in de bosjes te verkrachten. Vraag hem of hij alleen lol wil maken of ook op zoek is naar iets serieuzers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:20 schreef BeeGees het volgende:
Maar wat moet ik zeggen? Gewoon vragen wat z'n intenties zijn?
Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd om mijn klacht over het niet verkocht worden van Yop in Nederland op de radio te brengen.quote:
Dit idd. En bedenk voordat je dat vraagt eerst wat jij zélf wilt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef FlyDutchMan het volgende:
Nee want dat klinkt alsof je hem vraagt of hij van plan is je in de bosjes te verkrachten. Vraag hem of hij alleen lol wil maken of ook op zoek is naar iets serieuzers.
wtf, link naar het topique?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd om mijn klacht over het niet verkocht worden van Yop in Nederland op de radio te brengen.
Je mag mij wel dm'en voor inside tips.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef BeeGees het volgende:
Maar als jullie seksueel getinte opmerkingen maken dan doe je dat toch ook omday je seks wil.
Zou jij mij eerst iets kunnen sturen? K zit via mijn telefoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je mag mij wel dm'en voor inside tips.
Ja, jij toch ook? En wil je dan altijd alléén seks of wil je dan ook wel eens iets dat serieuzer is? Het is niet zwart/wit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef BeeGees het volgende:
Maar als jullie seksueel getinte opmerkingen maken dan doe je dat toch ook omday je seks wil.
Huh! Ik ga je niet stalken hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd om mijn klacht over het niet verkocht worden van Yop in Nederland op de radio te brengen.
[..]
Dit idd. En bedenk voordat je dat vraagt eerst wat jij zélf wilt.
Het is een mens dus hij wil sowieso seks. Al dan niet met jou. Wat bedoel je met serieuze en pure intenties? Daar hoort seks toch ook bij lijkt me? Of zoek je een platonische verhouding?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders? Ik merk dat ik gewoon nooit weet wanneer iemand wel serieuze en pure intenties heeft en wanneer het dus niet om de seks draait..
I see what you're doin'!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je mag mij wel dm'en voor inside tips.
Wat vreselijk dat ik ben zoals ik ben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, jij toch ook? En wil je dan altijd alléén seks of wil je dan ook wel eens iets dat serieuzer is? Het is niet zwart/wit.
UTFS en het stalken was via DM. Vandaar.quote:
Natuurlijk hoort dat erbijquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:28 schreef borbit het volgende:
[..]
Het is een mens dus hij wil sowieso seks. Al dan niet met jou. Wat bedoel je met serieuze en pure intenties? Daar hoort seks toch ook bij lijkt me? Of zoek je een platonische verhouding?
Voor hem blijkbaar niet. Wij kunnen niet in zijn hoofd kijken, dus wij weten niet wat hij wel en niet wil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort dat erbij, maar na 2 weken contact is het toch best vroeg als je elkaar nog niet goed kent om zo'n opmerking te maken?
Eerlijk gezegd kom je een beetje naïef over...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:11 schreef BeeGees het volgende:
Slim van je, maar komt dat niet dom over en daarbij hoe weet je dat iemand niet liegt?
Ik weet niet hoe het met mannen onderling gaat. Maar ik lig altijd binnen een paar dates wel bij een meisje in bed zeg maar. Meestal eigenlijk wel tijdens de eerste date. Lijkt me sowieso logisch dat je die intenties vrij snel duidelijk maakt. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort dat erbij, maar na 2 weken contact is het toch best vroeg als je elkaar nog niet goed kent om zo'n opmerking te maken?
Hij wil waarschijnlijk gewoon laten doorschemeren dat hij niet op zoek is naar alleen vriendschap. Of hij verder op zoek is naar een relatie of alleen seks kan je alleen op basis van zo'n opmerking niet beoordelen. Zelf vind ik twee weken nogal laat als het je alleen om seks te doen is, maar daarin verschillen we onderling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Doe alles wat je leuk vindt. En doe niks dat je niet leuk vindt. Als je je daar aan vasthoudt, weet je snel genoeg of die gast het alleen om de seks te doen is of dat hij een serieuze relatie wil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:33 schreef BeeGees het volgende:
Ik ben geen groentje hoor, alleen heb ik heel vaak dat ik ziel en zaligheid erin gooi en denk dat het iets wordt. En dan blijkt t toch om de seks te gaan. Nu probeer ik dat te vermijden maar het is best vaak dat jongens toch weer iets seksueels zeggen. Nu dus ook en ik vind hem wel echt interessant maar ik ben op zoek naar iets serieuzers.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zie mijn sig en zelfs al zou ik weten wat hij gezegd heeft, ken ik hem nog steeds niet en weet niet in welke situatie dat gezegd is. Niet alle mannen zijn hetzelfde *shock*
Tip: communiceer met hém i.p.v. met ons.
Misschien omdat je "man" in je profiel hebt staan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:36 schreef BeeGees het volgende:
Ik ben een vrouw. Weet niet waarom men blijft denken dat ik een man ben, maar oke.
Erg jammer zo.
Ben je sterk genoeg om hem er op te wijzen en te zeggen: "Ik weet welke kant je op wil, maar ben op zoek naar iets serieuzer"quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:33 schreef BeeGees het volgende:
Ik ben geen groentje hoor, alleen heb ik heel vaak dat ik ziel en zaligheid erin gooi en denk dat het iets wordt. En dan blijkt t toch om de seks te gaan. Nu probeer ik dat te vermijden maar het is best vaak dat jongens toch weer iets seksueels zeggen. Nu dus ook en ik vind hem wel echt interessant maar ik ben op zoek naar iets serieuzers.
Links naast je naam staat een icoontje dat aangeeft of je man of vrouw bent. Kun je instellen in je profiel ergens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:36 schreef BeeGees het volgende:
Ik ben een vrouw. Weet niet waarom men blijft denken dat ik een man ben, maar oke.
Erg jammer zo.
Ik doe me niet voor als man, ik snap niet waarom je dat zegt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Waarom doe je je hier dan voor als man?
He wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:15 schreef BeeGees het volgende:
Dat beeld heb ik niet. Als een 24-jarige man binnen 2 weken een seksueel getinte opmerking maakt, krijg ik toch wel het idee dat hij voornamelijk seks wil.
Dus omdat je twee weken leuk contact hebt, zegt 1 seksueel getinte opmerking meer dan de rest van het contact?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:15 schreef BeeGees het volgende:
Dat beeld heb ik niet. Als een 24-jarige man binnen 2 weken een seksueel getinte opmerking maakt, krijg ik toch wel het idee dat hij voornamelijk seks wil.
Nee ik weet niet meer hoe dat moet, ik heb mn geslacht ook niet zo ingesteld.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:21 schreef Westerling het volgende:
Oh en zet je geslacht nou eens goed, in dat groepswerktopic heb je ook 10 posts moeten spenderen aan vertellen dat je vrouw bent
Tjah, van mij hoeft het al niet meer als iemand zo'n opmerking maakt als je elkaar net kent. Alleen soms teijfel ik aan mijn eigen inzichten, en ik heb drankjes gedaan, dus daarom dit topic. Kan wel weg ookquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:19 schreef Westerling het volgende:
[..]
He wat?
Dat hangt er volledig vanaf wat er in die 2 weken gebeurd is natuurlijk. In geval dat t online praten was, zonder elkaar te hebben gezien, zou je gelijk kunnen hebben.
In praktisch alle gevallen lijkt het me weinig te zeggen. Ja, dat ie seks wil, maar dat sluit niet uit dat ie meer wil.
Het is ook zo moeilijk om even naar profielinstellingen te gaan en even een ander geslacht in te stellenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:22 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee ik weet niet meer hoe dat moet, ik heb mn geslacht ook niet zo ingesteld.
Zo zou je t kunnen zeggen maar t zegt, denk ik, toch wel iets als je binnen een korte periode zo'n seksuele opmerking maakt. Ik vind het super jammer in ieder geval.. Hoef zulke aandacht niet, dan ga ik wel stappen of in minirokjes lopen. Maar blijkbaar straal ik sowieso seks uit, al wil ik het niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:20 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus omdat je twee weken leuk contact hebt, zegt 1 seksueel getinte opmerking meer dan de rest van het contact?
Onder de datum van de post die ik nu quotte, verschijnt een fototoestel als je er met je muis naartoe beweegt. Die aanklikken, en dan verschijnt er een pagina met linksboven: profiel aanpassen. Daarop klikken en in het bovenste vak man in vrouw veranderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:22 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee ik weet niet meer hoe dat moet, ik heb mn geslacht ook niet zo ingesteld.
Naja het is precies wat Fripsel zegt, voor de meeste mensen hoort seks bij een relatie. En voor de meeste mensen begint dat ook al voor de relatie. Het zegt dus weinig tot niets over of hij een relatie wil. Twee weken is ook niet heel kort ofzo, tenzij het een heel rigide geregisseerd meerjarenplan moet worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Tjah, van mij hoeft het al niet meer als iemand zo'n opmerking maakt als je elkaar net kent. Alleen soms teijfel ik aan mijn eigen inzichten, en ik heb drankjes gedaan, dus daarom dit topic. Kan wel weg ook
Dat begrijp ik ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Naja het is precies wat Fripsel zegt, voor de meeste mensen hoort seks bij een relatie. En voor de meeste mensen begint dat ook al voor de relatie. Het zegt dus weinig tot niets over of hij een relatie wil. Twee weken is ook niet heel kort ofzo, tenzij het een heel rigide geregisseerd meerjarenplan moet worden.
ik zit op m'n telefoon! 🤓quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Onder de datum van de post die ik nu quotte, verschijnt een fototoestel als je er met je muis naartoe beweegt. Die aanklikken, en dan verschijnt er een pagina met linksboven: profiel aanpassen. Daarop klikken en in het bovenste vak man in vrouw veranderen.
Als het nu niet lukt...
Word wakker. Dat overkomt niet alleen jou. Zeker begin 20 is seks ook iets wat de meeste aan het ontdekken zijn. En dat zegt gewoon niks over iemands intenties buiten dat iemand van seks houd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:25 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Zo zou je t kunnen zeggen maar t zegt, denk ik, toch wel iets als je binnen een korte periode zo'n seksuele opmerking maakt. Ik vind het super jammer in ieder geval.. Hoef zulke aandacht niet, dan ga ik wel stappen of in minirokjes lopen. Maar blijkbaar straal ik sowieso seks uit, al wil ik het niet.
Ik zeg nergens dat het mij alleen overkomt he. Maar ik vind het niet serieus overkomen als je zonder dat je elkaar kent zo'n opmerking maakt, dat vind ik iig niet leuk. Hij zei zelf wel dat hij ook op zoek is naar iets serieus maar de vraag is of ik hem moet geloven.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Word wakker. Dat overkomt niet alleen jou. Zeker begin 20 is seks ook iets wat de meeste aan het ontdekken zijn. En dat zegt gewoon niks over iemands intenties buiten dat iemand van seks houd.
Zo'n zinnetje is echt verschrikkelijk. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd dat de aanduiding van een jaartal enige relevantie heeft in wat voor discussie dan ook. Het vooruitgangsdenken komt hierin weer terug. Dat de meerderheid in het gelijk is. Dat er überhaupt iets bestaat als uit de tijd zijn. En het erge is dit zie je overal terug komen op televisie, hier op het forum of in een column in een krant.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:13 schreef Fripsel het volgende:
........................... en in 2015 vinden de meeste het niet meer nodig om ...............
Niet per se; het is een minder onschuldige vorm van flirten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef BeeGees het volgende:
Als je op zoek bent naar iets serieus, dan moet je kunnen zeggen dat je zo'n opmerking niet leuk vindt in deze context.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mij alleen overkomt he. Maar ik vind het niet serieus overkomen als je zonder dat je elkaar kent zo'n opmerking maakt, dat vind ik iig niet leuk. Hij zei zelf wel dat hij ook op zoek is naar iets serieus maar de vraag is of ik hem moet geloven.
Deze klacht is zooooooooo 2014.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zo'n zinnetje is echt verschrikkelijk. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd dat de aanduiding van een jaartal enige relevantie heeft in wat voor discussie dan ook. Het vooruitgangsdenken komt hierin weer terug. Dat de meerderheid in het gelijk is. Dat er überhaupt iets bestaat als uit de tijd zijn. En het erge is dit zie je overal terug komen op televisie, hier op het forum of in een column in een krant.![]()
[/klaagbaak-momentje]
Nouja, ik weet niet wat ie zei, als t iets grappigs of gevats (bestaat dit woord?) was dan is t niet heel raar.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:30 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja.Maar je gaat toch geen seksuele opmerking maken als je elkaar net kent als je op zoek bent naar serieuze dingen?
Ah ja.. Oke. Ik kan er niks mee merk ik, ik wil dat niet meteen zo. Maar wil ook niet overkomen als een zeurderd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet per se; het is een minder onschuldige vorm van flirten.
Dan wil je niks serieus met iemand die vroeg over seks begint. Ook prima, maar het zegt nog steeds niks over zijn/haar intenties.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mij alleen overkomt he. Maar ik vind het niet serieus overkomen als je zonder dat je elkaar kent zo'n opmerking maakt, dat vind ik iig niet leuk. Hij zei zelf wel dat hij ook op zoek is naar iets serieus maar de vraag is of ik hem moet geloven.
Nee het was niet grappig of gevat, dan had ik nog wel gedacht dat hij kut humor had.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:36 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet wat ie zei, als t iets grappigs of gevats (bestaat dit woord?) was dan is t niet heel raar.
Ikzelf zou t niet zo snel doen om dit soort gedoe te voorkomen. En omdat ik vind dat ook in dit geval beter daden dan woorden geldt. Ik bedoel, het is duidelijk dat als je dat doet, je waarschijnlijk wel seks wilt (kan je nog steeds prima ook iets serieus willen) maar dan is t een beetje een laffe manier om die richting op te gaan. Maargoed dat laatste is geheel mijn persoonlijke visie hierop.
Hopelijk heb je gelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan wil je niks serieus met iemand die vroeg over seks begint. Ook prima, maar het zegt nog steeds niks over zijn/haar intenties.
Nja oke. Mooie sfeerverneuker dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee het was niet grappig of gevat, dan had ik nog wel gedacht dat hij kut humor had.
Maar hij zei ongeveer 3x dat hij ook op zoek is naar iets serieus dus het zal wel een domme opmerking zijn geweest
Waar doel je op?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:49 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nja oke. Mooie sfeerverneuker dan.
Ik bedoel precies wat jij nu zegtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:52 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Waar doel je op?
Ik vind het wel jammer, want door zo'n opmerking twijfel ik meteen en dan hoeft het eigenlijk al niet meer van mij. Als ik al moet twijfelen voordat er echt iets gaande is, maar ik kan dus best een dramatische zeikerd zijn..
Preachquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zo'n zinnetje is echt verschrikkelijk. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd dat de aanduiding van een jaartal enige relevantie heeft in wat voor discussie dan ook. Het vooruitgangsdenken komt hierin weer terug. Dat de meerderheid in het gelijk is. Dat er überhaupt iets bestaat als uit de tijd zijn. En het erge is dit zie je overal terug komen op televisie, hier op het forum of in een column in een krant.![]()
[/klaagbaak-momentje]
Laat eens foto's zien van hoe jij er op een normale dag uitziet dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:08 schreef BeeGees het volgende:
Hoef ook geen geen seks voor het huwelijk joh. Als het klikt en alles dan is dat zo!
Maar zo'n random kut opmerking via whatsapp zonder dat we überhaupt seks hebben gehad, gezoend of ooit een woord over seks hebben gehad. Binnen 2 weken, en ik denken dat hij niet zo was.![]()
Als dit nou de enige jongen was, okéMaar dus steeds als ik met een jongen praat dan draait het daarop uit. Soms meteen, soms veel later. Maar toch. En ook als ik lekker ga stappen is dat zo. Zal wel aan mijn uiterlijk liggen dat ik te uitdagend eruitzie, hoewel het ook vaak voorkomt als ik (haast) geen make up op heb.
Maar ik denk echt dat ik nooit iemand ga vinden waar het echt eens leuk romantisch mee kan worden. Ja ik zal nu ook minder helder zijn door de drank, maar toen ik vandaag nuchter was dacht ik het ook even toen ik in de bus zat
In dat geval misschien dat toch maar wat sneller ter sprake brengen dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:08 schreef BeeGees het volgende:
Hoef ook geen geen seks voor het huwelijk joh. Als het klikt en alles dan is dat zo!
Misschien had ik beter gewoon meteen deze post gequote. Dekt de lading ook prima, en kort maar krachtig of zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Word wakker. Dat overkomt niet alleen jou. Zeker begin 20 is seks ook iets wat de meeste aan het ontdekken zijn. En dat zegt gewoon niks over iemands intenties buiten dat iemand van seks houd.
Dankjewel. Kwaliteitspost.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
[/klaagbaak-momentje]
Daar kan ik zo geen uitspraken over doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:12 schreef BeeGees het volgende:
Gewoon normaal joh. Haast geen make up, vaak toch wel op sneakers en jeans, dus niet uitdagend. Ben wel van de fashion maar wie is dat niet?Straal blijkbaar iets uit waardoor het steeds zo is.
Ze bedoelt dat ze geen bezwaar heeft tegen seks voor het huwelijk. Dubbele ontkenning.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:24 schreef Westerling het volgende:
[..]
In dat geval misschien dat toch maar wat sneller ter sprake brengen dan.
Dat scheelt voor beide kanten namelijk een hoop loze energie en tijd. De mannen die hier net zo over denken zijn namelijk zwaar in de minderheid, dus op die manier ga je gewoon in 9 van de 10 gevallen hier tegenaan lopen.
Oh jezus jij bent scherp zo laat nogquote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:58 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Daar kan ik zo geen uitspraken over doen.
[..]
Ze bedoelt dat ze geen bezwaar heeft tegen seks voor het huwelijk. Dubbele ontkenning.
Wat zei hij dan precies?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:30 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja.Maar je gaat toch geen seksuele opmerking maken als je elkaar net kent als je op zoek bent naar serieuze dingen?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:15 schreef BeeGees het volgende:
Dat zou je dan ook moeten doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:59 schreef BeeGees het volgende:
Nog even en ik ga me schamen omdat ik hem heb gevraagd (met knipoog zeg maar) wat zijn intenties zijn.
Doe dat eens face to face in plaats van dat suffe gevis via een schermpje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:59 schreef BeeGees het volgende:
Nog even en ik ga me schamen omdat ik hem heb gevraagd (met knipoog zeg maar) wat zijn intenties zijn.
Oh ja nee, dan is je gedrag goedgekeurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:04 schreef BeeGees het volgende:
Ik kom uit een (zwaar) religieus gezin inderdaad. Maar dat heeft er niets mee te maken hoor.
Volgens mij is het toch best normaal om te vragen hoe iemand anders erin staat toch? Ik kan het anders ook niet weten.quote:
Maar ik wilde het meteen weten dus deed ik het zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe dat eens face to face in plaats van dat suffe gevis via een schermpje.
Dat zeg ik niet. Maar ik heb alleen op een grappige manier gevraagd wat hij wil, niks anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja nee, dan is je gedrag goedgekeurd.
Dan accepteer je de gevolgen ook maar..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:07 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maar ik wilde het meteen weten dus deed ik het zo.
Naja hij reageert best volwassen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:09 schreef ElDinosaur het volgende:
En gezien je leeftijd / struggles mag je best praten over jongens, mannen ben je namelijk nog niet aan het daten.
En dat zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan accepteer je de gevolgen ook maar..
Jij denkt grappig te zijn geweest, maar daar heb je geen kut aan als de ander het niet zo ervaart. Zolang je niet open staat daarvoor, kun je ook niet verwachten dat men interesse in hoe dingen ervaart heeft zullen we maar zeggen..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:08 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik heb alleen op een grappige manier gevraagd wat hij wil, niks anders.
Natuurlijk heeft je opvoeding wel te maken met hoe je tegen relaties aankijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:04 schreef BeeGees het volgende:
Ik kom uit een (zwaar) religieus gezin inderdaad. Maar dat heeft er niets mee te maken hoor.
Niet grappig maar wel op een luchtige manier, dus kreeg ook normale reactie/ uitleg van hem.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jij denkt grappig te zijn geweest, maar daar heb je geen kut aan als de ander het niet zo ervaart. Zolang je niet open staat daarvoor, kun je ook niet verwachten dat men interesse in hoe dingen ervaart heeft zullen we maar zeggen..
In mijn situatie niet, alleen het seksuele meteen hoeft van mij niet. Wat ik al zei: dat heb ik vaak zat meegemaakt en nu wil ik dat eens anders hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft je opvoeding wel te maken met hoe je tegen relaties aankijkt.
Wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:12 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Niet grappig maar wel op een luchtige manier, dus kreeg ook normale reactie/ uitleg van hem.
Zoals ik al zei; Ook bij een serieus 'iets' hoort het seksuele. Het sluit elkaar niet uit en is zelfs sterk met elkaar verbonden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:14 schreef BeeGees het volgende:
[..]
In mijn situatie niet, alleen het seksuele meteen hoeft van mij niet. Wat ik al zei: dat heb ik vaak zat meegemaakt en nu wil ik dat eens anders hebben.
Nog steeds heeft je opvoeding ermee te maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:14 schreef BeeGees het volgende:
[..]
In mijn situatie niet, alleen het seksuele meteen hoeft van mij niet. Wat ik al zei: dat heb ik vaak zat meegemaakt en nu wil ik dat eens anders hebben.
Dat snap ik heus wel Maaar ik schrik van zo'n opmerking (het was geen grap) binnen 2 weken. Maar hij heeft het uitgelegd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; Ook bij een serieus 'iets' hoort het seksuele. Het sluit elkaar niet uit en is zelfs sterk met elkaar verbonden.
Je maakt het echt onnodig moeilijk. Ga gewoon op een date met die jongen, kijk hoe hij zich gedraagt en ga niet gelijk met hem mee naar huis aan het eind van de avond. Hoe moeilijk kan het zijn.
Nou dan, wanneer is de date?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:17 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat snap ik heus wel Maaar ik schrik van zo'n opmerking (het was geen grap) binnen 2 weken. Maar hij heeft het uitgelegd.
"Ik zou je hand keihard vastpakken op onze date".quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wat was eigenlijk de ernst van de opmerking?
gelukkig niet zó erg neequote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Ik zou je hand keihard vastpakken op onze date".
Dit dus, er zit nogal een verschil tussen een seksuele toespeling maken en zeggen dat je iemand na je eerste date compleet uit elkaar wilt trekken inclusief details over komkommers enzulks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat hij gezegd heeft.
Je was eerst onzijdig en nu heb je in je profiel 'man' aangeklikt, dus daarom.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:12 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik doe me niet voor als man, ik snap niet waarom je dat zegt.
ik kan het prive sturen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit dus, er zit nogal een verschil tussen een seksuele toespeling maken en zeggen dat je iemand na je eerste date compleet uit elkaar wilt trekken inclusief details over komkommers enzulks.
waarom? Het is niet dat ik niet aan seks doe, ik vind het allemaal gewoon wat moeilijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb medelijden met je toekomstige vriendje.
Mannen whatsapp groepenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:34 schreef BeeGees het volgende:
Ja snap ik... Maar ik wist allang dat hij me aantrekkelijk vindt, want hij zegt best vaak dat hij me mooi vindt.
Ik kan het niet als een compliment zien, ik hoop dat hij wel normaal over mij praat. Ik heb eens in een whatsapp groep van wat jongens uit mijjnklas gezien hoe er oa over mij werd gepraat, dan verlies je ook een beetje het vertrouwen in mannen en intenties kan ik je zeggen.In combinatie met mannen die steeds seks lijken te willen en in combinatie met vaak aangesproken te worden voor 1 ding.
Als je dit al zo moeilijk maakt, dan wordt die relatie één groot mijnenveld van te ontwijken 'problemen'.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:38 schreef BeeGees het volgende:
[..]
waarom? Het is niet dat ik niet aan seks doe, ik vind het allemaal gewoon wat moeilijk
Nou ja, je praat zelf ook niet altijd even netjes over je medemens, dus ik snap je wantrouwen wel..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:34 schreef BeeGees het volgende:
Ja snap ik... Maar ik wist allang dat hij me aantrekkelijk vindt, want hij zegt best vaak dat hij me mooi vindt.
Ik kan het niet als een compliment zien, ik hoop dat hij wel normaal over mij praat. Ik heb eens in een whatsapp groep van wat jongens uit mijjnklas gezien hoe er oa over mij werd gepraat, dan verlies je ook een beetje het vertrouwen in mannen en intenties kan ik je zeggen.In combinatie met mannen die steeds seks lijken te willen en in combinatie met vaak aangesproken te worden voor 1 ding.
Ik heb dus niks aangekliktquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je was eerst onzijdig en nu heb je in je profiel 'man' aangeklikt, dus daarom.
Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mannen whatsapp groepen![]()
De vriendengroep van mijn vriend heeft er ook een. Speltip 1: neem niks serieus van het geroeptoeter. Ze hebben daar allemaal een grote bek en maken flauwe seks/vrouwen grappen maar een groot deel heeft irl gewoon een leuke relatie en is keurig monogaam.
Je snapt het dus niet. Hecht geen waarde aan dingen die in zulke groepen geroepen worden, het betekent vaak niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.
Ik.
Neeee. Alleen de dating fase is moeilijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je dit al zo moeilijk maakt, dan wordt die relatie één groot mijnenveld van te ontwijken 'problemen'.
Heb je wel eens een langere serieuze relatie gehad?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Neeee. Alleen de dating fase is moeilijk
Zo praten mannen dus met elkaar en zit er heus een kern van waarheid in. En denk dat als iemand je echt leuk vindt, hij zulke dingen iig niet zegt tegen vrienden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je snapt het dus niet. Hecht geen waarde aan dingen die in zulke groepen geroepen worden, het betekent vaak niks.
Jij vind dat er een heuse kern van waarheid in zit. Ik vind dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt door het niet met een hele grote berg zout te nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:50 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Zo praten mannen dus met elkaar en zit er heus een kern van waarheid in. En denk dat als iemand je echt leuk vindt, hij zulke dingen iig niet zegt tegen vrienden.
Klopt, dat merk ik wel hoor. Hoe mannen tegen mij aankijken. Ik gedraag me er ook niet anders door, maar dat maakt het voor mij soms moeilijk om leuk te daten als je weer zo'n reactie krijgtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij vind dat er een heuse kern van waarheid in zit. Ik vind dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt door het niet met een hele grote berg zout te nemen.
Zo praat hij wel over je. En al je andere mannelijke vrienden en kennissen ook, en alle gasten die je op straat tegenkomt ook. Kom je dan vanaf nu maar nooit meer buiten?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.
Ik.
Je gedraagt je er wel anders door, je gaat overal iets achter zoeken en lijkt wel frigide te zijn t.o.v. seks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:00 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Klopt, dat merk ik wel hoor. Hoe mannen tegen mij aankijken. Ik gedraag me er ook niet anders door, maar dat maakt het voor mij soms moeilijk om leuk te daten als je weer zo'n reactie krijgt
Dan gewoon je broek aanhouden tot de intenties van de ander wat duidelijker zijn. Het is geen rocket science. Maar het risico om gekwetst te worden loop je altijd in relaties met andere mensen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:16 schreef BeeGees het volgende:
Lache
Ik hoef gewoon niet steeds weer gekwetst te worden.
nee dat is ook niet zo, hij zegt zelf dat ie mn vraag wel begrijptquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je gedraagt je er wel anders door, je gaat overal iets achter zoeken en lijkt wel frigide te zijn t.o.v. seks.
nee, maar jammer wel hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:00 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zo praat hij wel over je. En al je andere mannelijke vrienden en kennissen ook, en alle gasten die je op straat tegenkomt ook. Kom je dan vanaf nu maar nooit meer buiten?
Dan heb je er toch juist naar gehandeld. Je laat heel dat "mannen willen alleen seks" imago in je hoofd een hoop onzekerheid opwekken en voelt vervolgens de behoefte om het te sussen door er naar te vragen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:04 schreef BeeGees het volgende:
[..]
nee dat is ook niet zo, hij zegt zelf dat ie mn vraag wel begrijpt
ik vroeg wat hij wil, dat is toch normaal? Ik denk neit dat alle mannen alleen maaf seks willen. Maar veel wel van mijn leeftijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan heb je er toch juist naar gehandeld. Je laat heel dat "mannen willen alleen seks" imago in je hoofd een hoop onzekerheid opwekken en voelt vervolgens de behoefte om het te sussen door er naar te vragen.
Het is normaal als hetgeen wat hij gezegd heeft iets zegt over zijn intenties. Iedereen hier zegt dat het niks hoeft te zeggen. Het is je eigen onzekerheid die je voed op deze manier.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:08 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik vroeg wat hij wil, dat is toch normaal? Ik denk neit dat alle mannen alleen maaf seks willen. Maar veel wel van mijn leeftijd.
Ik heb alleen gevraagd wat zijn bedoeling is he, niks anders. Heb niks specifiek gezegd over de opmerking. Toen zei hij ik hoop toch een relatie te vinden. Toen gaf ik uitleg over waarom ik t vroeg en zei hij dat hij dat wel begreep.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is normaal als hetgeen wat hij gezegd heeft iets zegt over zijn intenties. Iedereen hier zegt dat het niks hoeft te zeggen. Het is je eigen onzekerheid die je voed op deze manier.
Als hij dat prima vind, dan hou je er misschien een leuke relatie aan over. Als hij geen zin heeft in onzeker gedoe over een kleine(?) opmerking gooi je je eigen ruiten in.
Als het tot een relatie komt ga je er niet opeens minder onzeker over zijn. Dan gaat je hoofd je nog veel meer fucken met allemaal bullshit en hoe meer je er aan toegeeft hoe erger het wordt.
Tuurlijk moet je altijd iets kunnen vragen. Maar gezien heel je beeld van mannen en seks is het niet "zomaar" een vraag, maar een vraag die voortkomt uit onnodige onzekerheid.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:13 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik heb alleen gevraagd wat zijn bedoeling is he, niks anders. Heb niks specifiek gezegd over de opmerking. Toen zei hij ik hoop toch een relatie te vinden. Toen gaf ik uitleg over waarom ik t vroeg en zei hij dat hij dat wel begreep.
Dan gooi ik m'n eigen ruiten tich niet in? Ik vraag openlijk iets, moet kunnen vind ik. Ben verder niet heel onzeker hoor, alleen hierbij wel
Maar wat zei hij dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:13 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik heb alleen gevraagd wat zijn bedoeling is he, niks anders. Heb niks specifiek gezegd over de opmerking. Toen zei hij ik hoop toch een relatie te vinden. Toen gaf ik uitleg over waarom ik t vroeg en zei hij dat hij dat wel begreep.
Dan gooi ik m'n eigen ruiten tich niet in? Ik vraag openlijk iets, moet kunnen vind ik. Ben verder niet heel onzeker hoor, alleen hierbij wel
Het kan ook zijn manier van flirten zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:15 schreef BeeGees het volgende:
Daar moet een piemel inquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik.
Dat soort opmerkingen nemen wel af naarmate iemand je beter leert kennen. In het begin ís het ook nog gewoon oppervlakkig, dus daar horen zulke oppervlakkige uitspraken/gedachten bij. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik.
Zeg ook niet dat het waar is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Preach
Is ook niet waar trouwens, ook in 2015 beschouwt de meerderheid van de wereld seks nog steeds als iets dat na het huwelijk hoort te gebeuren.
Het is pas 2 weken. Je zou het nu afkappen voordat het überhaupt iets kan worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:08 schreef BeeGees het volgende:
Maar ik denk echt dat ik nooit iemand ga vinden waar het echt eens leuk romantisch mee kan worden. Ja ik zal nu ook minder helder zijn door de drank, maar toen ik vandaag nuchter was dacht ik het ook even toen ik in de bus zat
Ik zou dit zelf nooit doen als man zijnde, heb in al mijn vrouwelijk contact altijd de situatie afgewacht (het moment komt vanzelf) ipv de hele tijd hinten naar geslachtsgemeenschap dmv seksueel getinte opmerkingen te maken! Voor mij draait een goede relatie namelijk niet alleen om sex, maar juist of je bij elkaar past. Tuurlijk is het belangrijk, maar dit doen op eerste dates is een afknapper, als je echt serieus wilt daten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 27-10-2015 23:08
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders? Ik merk dat ik gewoon nooit weet wanneer iemand wel serieuze en pure intenties heeft en wanneer het dus niet om de seks draait..
als iemand een keer zo een opmerking maakt hoeft dat niet gelijk te betekenen dat iem slechts op seks uit is. Als iemand dat continu doet zou ik het me wel afvragen maar dan hoeft dat nog steeds niet zo te zijn natuurlijk. Maar wat heeft hij gezegd dan? Als hij iets gezegd heeft als "wanneer kom je me pijpen" dan zou ik dat wel raar vinden jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
je snapt vrouwen duidelijk nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:57 schreef Konijntjuh het volgende:
Toch niks mis mee om als man zijnde te vissen of een vrouw van seks houdt of dat ze überhaupt opgewonden wordt van lichamelijk contact met een man of jongen die ze leuk vindt.
Of moet men het alleen hebben over de verzameling postzegels sigarenbandjes oud historische muntjes etc.. of alleen de typische vrouwen vragen beantwoorden; Hoe was je dag?, Wat heb je gedaan? Waar was je en met wie was je?, en dan laat ze je niet eens uitpraten, maar dan begint ze te er door heen te wauwelen omdat ze liever zelf in het punt (centrum van de wereld om haar draait) van de belangstelling staat dan dat ze enige waardering heeft voor haar mogelijk vriendje en begint ze over haar dag "te" klagen.
Wij mannen houden van seks en ik mag aannemen jullie vrouwen toch ook dus waarom altijd dat GTST/VIVA drama gedoe er om heen?
jij weet nog niet dat mannen 99 van de 100 keer alleen maar seks willen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Lijkt me ook maar dat wou ik eigenlijk van TS zelf horen. Als ze daar op mikt maar zelf ook niet duidelijk daar over is kan het zijn dat die gast zelf geen hoogte van haar krijgt en met zo'n opmerking probeert een reactie uit te lokken. Om te kijken waar hij aan toe is zeg maar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze wil niet als scharrel gebruikt worden toch dus wil ze iets serieus
Praktijk en theorie. Ik hou het liever bij de praktijk. Tuurlijk moet je het niet alleen over je modeltreinen hebben en je lego verzameling, mee eens. Maar obsessief bezig zijn met hinten naar sex vind ik best wel gedrag dat beter past bij het prehistorisch tijdperk. Zijn we op zo'n laag niveau beland om een vrouw in bed te krijgen? Ik ben liever de geromantiseerde 'gentleman' die zijn martini opdrinkt, een paar keer knipoogt, de rekening betaald, de jas aangeeft en dan samen wegrijdt in zijn te dure batmobiel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:57 schreef Konijntjuh het volgende:
Toch niks mis mee om als man zijnde te vissen of een vrouw van seks houdt of dat ze überhaupt opgewonden wordt van lichamelijk contact met een man of jongen die ze leuk vindt.
Of moet men het alleen hebben over de verzameling postzegels sigarenbandjes oud historische muntjes etc.. of alleen de typische vrouwen vragen beantwoorden; Hoe was je dag?, Wat heb je gedaan? Waar was je en met wie was je?, en dan laat ze je niet eens uitpraten, maar dan begint ze te er door heen te wauwelen omdat ze liever zelf in het punt (centrum van de wereld om haar draait) van de belangstelling staat dan dat ze enige waardering heeft voor haar mogelijk vriendje en begint ze over haar dag "te" klagen.
Wij mannen houden van seks en ik mag aannemen jullie vrouwen toch ook dus waarom altijd dat GTST/VIVA drama gedoe er om heen?
Ja, dat wil ie ook. Duhquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:15 schreef BeeGees het volgende:
ts antwoord niet meer. Ze is druk bezig met zijn genotsstaafquote:Op woensdag 4 november 2015 20:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat is er mis met alleen seksen? Als je hem leuk vindt althans.
sorry?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ts antwoord niet meer. Ze is druk bezig met zijn genotsstaaf
Als je bang bent dat hij alleen achter seks aanzit, dan wacht je gewoon langer voordat je met hem slaapt en totdat er meer binding is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Waarom geen contact meer? Heb je een nieuwe ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:34 schreef BeeGees het volgende:
Heb al geen contact meer met die gast joh! Oud topic (al zoekt hij wel contact hehe)
oud topic?...je hebt het acht dagen geleden aan gemaaktquote:Op woensdag 4 november 2015 21:34 schreef BeeGees het volgende:
Heb al geen contact meer met die gast joh! Oud topic (al zoekt hij wel contact hehe)
Er zit een heleboel tussen "slechts vriendschap" en "alleen seks".quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Hilarisch inderdaad, ouwe cockblocker.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:34 schreef BeeGees het volgende:
Was achteraf niet echt waard om over deze man een topic te openen, wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:56 schreef BeeGees het volgende:
Jep heb alweer nieuwen en vond hem een kwallenkop. Dat hij nog dagelijks contact zoekt maakt t nog afstotelijker.
Dat is snel gegaan...quote:Op donderdag 5 november 2015 15:56 schreef BeeGees het volgende:
Jep heb alweer nieuwen en vond hem een kwallenkop. Dat hij nog dagelijks contact zoekt maakt t nog afstotelijker.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:02 schreef BeeGees het volgende:
Jammer, want we hebben ongeveer iets van 2 weken iedere dag superleuk gepraat voornamelijk via app en Facebook. In t echt flirten, ook leuk kletsen.. En dan zo'n kut reactie en dan twijfel ik. Terwijl ik hem echt wel interssant vond.
Goh, je verwacht het nietquote:Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef BeeGees het volgende:
Jaa kwam ergens achter en dan ben ik snel klaar! Was t niet waard, is een liegbeest hij
Maar hier heb je het over een kunstmatig "GTST Drama" iets wat instant wordt gehouden door voornamelijk jullie vrouwen zelf.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je snapt vrouwen duidelijk nietvrouwen mogen dan ook van seks houden maar niet alle vrouwen willen maar wat rondneuken. Vrouwen hebben sneller moeite met het scheiden van lust en liefde en een hoop vrouwen voelen zich op deze manier niet genoeg gewaardeerd. Dus zomaar casual seks is dan op het moment vast leuk maar brengt na afloop dan een rot gevoel.
Gehoord van een dikke vriendin zeker??quote:Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef BeeGees het volgende:
Jaa kwam ergens achter en dan ben ik snel klaar! Was t niet waard, is een liegbeest hij
Nu ben ik toch benieuwd wat dat is en wat voor seksueel getinte opmerking hij maakte.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef BeeGees het volgende:
Heb je deze ook weer gewoon genegeerd zonder uitleg of is het zo een hardnekkig typje?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:56 schreef BeeGees het volgende:
Dat hij nog dagelijks contact zoekt maakt t nog afstotelijker.
Ik neem aan dat je het woordje "Niet" bent vergeten bij "zich beperken tot lustgevoelens"quote:Op zaterdag 7 november 2015 07:50 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Maar hier heb je het over een kunstmatig "GTST Drama" iets wat instant wordt gehouden door voornamelijk jullie vrouwen zelf.
Jullie maken van liefde/gevoelens voor iemand meer dan het is (sprookjesverhaal) en jullie beperken tot jullie lust/seksuele gevoelens omdat jullie dan niet sociaal geaccepteerd zou worden. (Bang voor het slettenlabel ).
Maar de vrouw in haar natuurlijke staat kan heel goed seks/lust onderscheiden tot haar gevoelens/liefde voor haar (seksuele) partners. Zelfs beter als ons mannen
Dit uit ervaring en van een geheel andere hoek bekeken, en niet via wat sociaal geaccepteerd is of wat de maatschappij en zijn regels wetjes en sprookjesverhalen van de mens verlangen.
Vrouwen zijn beter in het verwerken van emoties, dus dat zou een argument voor zijn. Wat mannen daarentegen weer goed kunnen is die emoties tijdelijk op de plank zetten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het woordje "Niet" bent vergeten bij "zich beperken tot lustgevoelens"
dat niet alle vrouwen gaan voor sex puur vanwege lust is echt niet alleen vanwege het slettenstempeltje hoor. Het zich toch in de natuur van de vrouw. De man die meerdere vrouwen moet bevruchten en daarom makkelijk van de een naar de ander hopt en de vrouw die een mannetje zoekt om een kind mee te baren en dus meer vastigheid zoekt. Ik snap ook niet waarom je zelfs denkt dat vrouwen makkelijker lust en liefde kunnen onderscheiden dan mannen, dat hoor ik voor het eerst en ben ik het niet mee eens. En ja er zijn vrouwen die dat onderscheid makkelijk maken dan andere vrouwen net zoals er ook mannen zijn die dat niet goed kunnen.
Als vrouwen er in hun hoofd meer van maken dan wat het is dan is dat omdat ze blijkbaar behoefte hebben aan meer he en ze zich laten meeslepen door hun seksuele behoefte op dat moment..... maar dat is dan eigenlijk niet genoeg voor ze. Jij kunt die behoefte naar meer belachelijk vinden maar niet iedereen is hetzelfde.
wat een vergelijking en tuurlijk moet je het uiteindelijk per persoon bekijken. Konijntjuh moet zich alleen wel realiseren dat niet alle vrouwen tevreden zijn met slechts seks voor de seks en het dan dus logisch is dat ze zich bezig houden met de vraag "wat wil hij precies" hetgeen hij drama noemtquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beter in het verwerken van emoties, dus dat zou een argument voor zijn. Wat mannen daarentegen weer goed kunnen is die emoties tijdelijk op de plank zetten.
Maar uiteindelijk gaat het om het individu. Al die 'broscience' over zaad verspreiden en kindbaren heeft net zoveel nut als dat jij zuigt aan mijn duim; niemand wordt daar beter van.
Wordt vaak gebruikt bij fitness'advies'.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:39 schreef erodome het volgende:
broscience![]()
![]()
Wat een geweldig woord!!!!
Een vergelijking van mannen en vrouwen met betrekking tot emoties; lijkt me prima in orde.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat een vergelijking en tuurlijk moet je het uiteindelijk per persoon bekijken. Konijntjuh moet zich alleen wel realiseren dat niet alle vrouwen tevreden zijn met slechts seks voor de seks en het dan dus logisch is dat ze zich bezig houden met de vraag "wat wil hij precies" hetgeen hij drama noemt
ik bedoelde dat jij broscience vergelijkt met het zuigen op jouw duim.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Wordt vaak gebruikt bij fitness'advies'.
[..]
Een vergelijking van mannen en vrouwen met betrekking tot emoties; lijkt me prima in orde.
Topics hier in R&P illustreren dat ook mannen zich geregeld afvragen 'wat zij precies wil'.
Ik moet even kwijt dat ik je gebrekkige punctuatie lastig vind om te lezen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik bedoelde dat jij broscience vergelijkt met het zuigen op jouw duim.
maar die mannen die in r&p topics aanmaken zouden zij er problemen mee hebben om seks voor de seks met de dame te hebben als zij geen interesse heeft in iets serieus? volgens mij niet
doet ie dat nog steeds?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd
Het ging toch over emotie en lust gevoelens en er aan toegeven, ik zeg alleen dat jullie vrouwen daar veel rationeler mee omgaan. Jullie vrouwen balanceren de waarde oordelen van jullie omgeving op tegen over het vrij laten van jullie lust gevoelens of om seks met een man te hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat een vergelijking en tuurlijk moet je het uiteindelijk per persoon bekijken. Konijntjuh moet zich alleen wel realiseren dat niet alle vrouwen tevreden zijn met slechts seks voor de seks en het dan dus logisch is dat ze zich bezig houden met de vraag "wat wil hij precies" hetgeen hij drama noemt
nee het ging erom waarom vrouwen ophef maken wanneer niet duidelijk is of de man slechts seks wil of geïnteresseerd is in iets serieus. Mijn uitleg is dus dat het niet alleen draait om het slettenstempeltje waar jij het steeds over hebt maar dat er ook een hoop vrouwen er niet aan toegeven omdat ze van zo iemand dan meer willen dan alleen seks en het dan niet goed voelt om seks te hebben omdat ze zich na afloop verdrietig zullen voelen. Hierom is dus de vraag "wat wil hij van me "wel van belang voor zo een vrouw;)quote:Op zondag 8 november 2015 09:19 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Het ging toch over emotie en lust gevoelens en er aan toegeven, ik zeg alleen dat jullie vrouwen daar veel rationeler mee omgaan. Jullie vrouwen balanceren de waarde oordelen van jullie omgeving op tegen over het vrij laten van jullie lust gevoelens of om seks met een man te hebben.
Zo ook als jullie een leuke man ontmoeten, echter de omgeving van jullie heeft zijn oordeel ten negatieve al klaar over hem, dan zit er een grote kans in dat de vrouw deze man uit rationele overwegingen dumpt. Dit omdat ze het belangrijker vindt hoe ze zelf door haar omgeving gezien wordt, dan haar gevoelens voor de leuke man.
Wij mannen denken hier een stukje emotioneler in en wij kijken niet echt wat de omgeving van ons verwacht immers van ons mannen wordt ook minder verwacht, dus wij kunnen meer op onze "seksuele"gevoelens afgaan.
Wat ik wil doet er niet ter zake toch ?
Discussie gaat erom dat vrouwen veel geharder zijn en behoudend gecalculeerd zijn met hun "emotie" voornamelijk als het komt op hun "lust" gevoelens omdat ze liever in een goed daglicht staan bij hun omgeving dan als ons mannen.
(Overigens emotie is voor mij de eerste gedachte of de directe uiting van gevoelens(de natura) en niet de gedachte wat je al hebt afgewogen in je zelf om je eigen maar zodanig te presenteren, zoals men je graag wilt zien of wat men van je verwacht, of hoe men jou graag wilt zien als de persoon met zijn emoties.)
Zie het verschil in de methode of in de wijze als een vrouw vreemd gaat of als een man vreemd gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |