abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157154246
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:48 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Neeee. Alleen de dating fase is moeilijk :P
Heb je wel eens een langere serieuze relatie gehad?
pi_157154257
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je snapt het dus niet. Hecht geen waarde aan dingen die in zulke groepen geroepen worden, het betekent vaak niks.
Zo praten mannen dus met elkaar en zit er heus een kern van waarheid in. En denk dat als iemand je echt leuk vindt, hij zulke dingen iig niet zegt tegen vrienden.
pi_157154268
ik maak zo vaak sexuele opmerkingen tegen vriendinnen, daar bedoel ik niks mee. Dan vraagt de situatie erom of het is een antwoord op een vraag die je anders kunt opvatten.

Voor mij is het dus vaak humor. Als ik echt sexuele intenties had, had ik dat wel laten blijken.
pi_157154320
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:50 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Zo praten mannen dus met elkaar en zit er heus een kern van waarheid in. En denk dat als iemand je echt leuk vindt, hij zulke dingen iig niet zegt tegen vrienden.
Jij vind dat er een heuse kern van waarheid in zit. Ik vind dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt door het niet met een hele grote berg zout te nemen.
pi_157154360
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jij vind dat er een heuse kern van waarheid in zit. Ik vind dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt door het niet met een hele grote berg zout te nemen.
Klopt, dat merk ik wel hoor. Hoe mannen tegen mij aankijken. Ik gedraag me er ook niet anders door, maar dat maakt het voor mij soms moeilijk om leuk te daten als je weer zo'n reactie krijgt
  woensdag 28 oktober 2015 @ 09:00:55 #131
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157154372
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.

Ik. ;(
Zo praat hij wel over je. En al je andere mannelijke vrienden en kennissen ook, en alle gasten die je op straat tegenkomt ook. Kom je dan vanaf nu maar nooit meer buiten?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_157154376
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:00 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Klopt, dat merk ik wel hoor. Hoe mannen tegen mij aankijken. Ik gedraag me er ook niet anders door, maar dat maakt het voor mij soms moeilijk om leuk te daten als je weer zo'n reactie krijgt
Je gedraagt je er wel anders door, je gaat overal iets achter zoeken en lijkt wel frigide te zijn t.o.v. seks.
pi_157154392
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:16 schreef BeeGees het volgende:
Lache

Ik hoef gewoon niet steeds weer gekwetst te worden.
Dan gewoon je broek aanhouden tot de intenties van de ander wat duidelijker zijn. Het is geen rocket science. Maar het risico om gekwetst te worden loop je altijd in relaties met andere mensen.
pi_157154403
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:01 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je gedraagt je er wel anders door, je gaat overal iets achter zoeken en lijkt wel frigide te zijn t.o.v. seks.
nee dat is ook niet zo, hij zegt zelf dat ie mn vraag wel begrijpt :)
pi_157154412
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:00 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Zo praat hij wel over je. En al je andere mannelijke vrienden en kennissen ook, en alle gasten die je op straat tegenkomt ook. Kom je dan vanaf nu maar nooit meer buiten?
nee, maar jammer wel hoor ;)
pi_157154435
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:04 schreef BeeGees het volgende:

[..]

nee dat is ook niet zo, hij zegt zelf dat ie mn vraag wel begrijpt :)
Dan heb je er toch juist naar gehandeld. Je laat heel dat "mannen willen alleen seks" imago in je hoofd een hoop onzekerheid opwekken en voelt vervolgens de behoefte om het te sussen door er naar te vragen.
pi_157154455
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan heb je er toch juist naar gehandeld. Je laat heel dat "mannen willen alleen seks" imago in je hoofd een hoop onzekerheid opwekken en voelt vervolgens de behoefte om het te sussen door er naar te vragen.
ik vroeg wat hij wil, dat is toch normaal? Ik denk neit dat alle mannen alleen maaf seks willen. Maar veel wel van mijn leeftijd.
pi_157154489
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:08 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ik vroeg wat hij wil, dat is toch normaal? Ik denk neit dat alle mannen alleen maaf seks willen. Maar veel wel van mijn leeftijd.
Het is normaal als hetgeen wat hij gezegd heeft iets zegt over zijn intenties. Iedereen hier zegt dat het niks hoeft te zeggen. Het is je eigen onzekerheid die je voed op deze manier.

Als hij dat prima vind, dan hou je er misschien een leuke relatie aan over. Als hij geen zin heeft in onzeker gedoe over een kleine(?) opmerking gooi je je eigen ruiten in.

Als het tot een relatie komt ga je er niet opeens minder onzeker over zijn. Dan gaat je hoofd je nog veel meer fucken met allemaal bullshit en hoe meer je er aan toegeeft hoe erger het wordt.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 09:12:26 #139
230788 n8n
Pragmatisch
pi_157154501
Komt niet echt gezellig over zo, achterdochtigheid staat niemand.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_157154518
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is normaal als hetgeen wat hij gezegd heeft iets zegt over zijn intenties. Iedereen hier zegt dat het niks hoeft te zeggen. Het is je eigen onzekerheid die je voed op deze manier.

Als hij dat prima vind, dan hou je er misschien een leuke relatie aan over. Als hij geen zin heeft in onzeker gedoe over een kleine(?) opmerking gooi je je eigen ruiten in.

Als het tot een relatie komt ga je er niet opeens minder onzeker over zijn. Dan gaat je hoofd je nog veel meer fucken met allemaal bullshit en hoe meer je er aan toegeeft hoe erger het wordt.
Ik heb alleen gevraagd wat zijn bedoeling is he, niks anders. Heb niks specifiek gezegd over de opmerking. Toen zei hij ik hoop toch een relatie te vinden. Toen gaf ik uitleg over waarom ik t vroeg en zei hij dat hij dat wel begreep.

Dan gooi ik m'n eigen ruiten tich niet in? Ik vraag openlijk iets, moet kunnen vind ik. Ben verder niet heel onzeker hoor, alleen hierbij wel :)
pi_157154602
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:13 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik heb alleen gevraagd wat zijn bedoeling is he, niks anders. Heb niks specifiek gezegd over de opmerking. Toen zei hij ik hoop toch een relatie te vinden. Toen gaf ik uitleg over waarom ik t vroeg en zei hij dat hij dat wel begreep.

Dan gooi ik m'n eigen ruiten tich niet in? Ik vraag openlijk iets, moet kunnen vind ik. Ben verder niet heel onzeker hoor, alleen hierbij wel :)
Tuurlijk moet je altijd iets kunnen vragen. Maar gezien heel je beeld van mannen en seks is het niet "zomaar" een vraag, maar een vraag die voortkomt uit onnodige onzekerheid.

Ieder mens heeft zo'n 40.000 tot 60.000 gedachten op een dag, waarvan een groot deel negatief is. Laat je niet leiden door de negatieve gedachtes maar probeer ze te kanaliseren.

Hoe meer je toegeeft aan die negatieve gedachtes, hoe meer je van jezelf een lijdend voorwerp maakt i.p.v. een leidend voorwerp.

Ik zeg niet dat je dat al doet, daar ken ik je niet goed genoeg voor maar het is wel een "makkelijke" valkuil die heel veel mensen overkomt, zeker binnen relaties.

Als je niet snel seks wil, ga dan niet teveel opzoek naar de ander zijn mogelijke intentie. Zorg gewoon dat je de eerste paar keer niet in bed beland. Als hij geïnteresseerd is in een echte relatie en jullie hebben het leuk, dan blijft hij wel plakken. Zo niet, dan haakt hij vanzelf af en weet je dat hij niet de juiste persoon is voor je. Zo leg je jouw onzekerheid niet in andermans handen en maak je minder een speelbal van jezelf.
pi_157154608
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:13 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar wat zei hij dan? :) Ik kan me voorstellen wat je bedoelt, maar het ligt allemaal een beetje aan de context imo
pi_157154777
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:15 schreef BeeGees het volgende:
Dat beeld heb ik niet. Als een 24-jarige man binnen 2 weken een seksueel getinte opmerking maakt, krijg ik toch wel het idee dat hij voornamelijk seks wil.
Het kan ook zijn manier van flirten zijn.
Kijken of je hem überhaupt aantrekkelijk vind of niet.
Er op in gaan of er aan mee doen wilt niet zeggen dat je dan gelijk in bed beland.
Vraag hem wat hij zelf zoekt.
Wees duidelijk naar hem toe.
Zeg dat je niet op zoek bent naar een one night stand.
En dat je hem leuk genoeg vind om iets op te bouwen.
Life is a highway...let's ride it!
pi_157155824
TS is echt wereldvreemd...
pi_157156116
quote:

[..]

Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.

Ik. ;(
Daar moet een piemel in
pi_157156130
quote:

[..]

Ik. ;(
Dat soort opmerkingen nemen wel af naarmate iemand je beter leert kennen. In het begin ís het ook nog gewoon oppervlakkig, dus daar horen zulke oppervlakkige uitspraken/gedachten bij. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten.
pi_157157654
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:01 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Preach _O_

Is ook niet waar trouwens, ook in 2015 beschouwt de meerderheid van de wereld seks nog steeds als iets dat na het huwelijk hoort te gebeuren.
Zeg ook niet dat het waar is. :P Maar mensen verbinden hun gelijk met het jaartal en gaan dan van allerlei zaken uit.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:18:04 #148
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157160250
Je kunt hem op z'n minst een kans geven toch? Tering _O-
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157160442
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:08 schreef BeeGees het volgende:
Maar ik denk echt dat ik nooit iemand ga vinden waar het echt eens leuk romantisch mee kan worden. Ja ik zal nu ook minder helder zijn door de drank, maar toen ik vandaag nuchter was dacht ik het ook even toen ik in de bus zat :')
Het is pas 2 weken. Je zou het nu afkappen voordat het überhaupt iets kan worden.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:22:29 #150
340720 SegalPowerInside
Life is short, go live
pi_157200762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Editgeschiedenis van dit bericht:

Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 27-10-2015 23:08

Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders? Ik merk dat ik gewoon nooit weet wanneer iemand wel serieuze en pure intenties heeft en wanneer het dus niet om de seks draait..
Ik zou dit zelf nooit doen als man zijnde, heb in al mijn vrouwelijk contact altijd de situatie afgewacht (het moment komt vanzelf) ipv de hele tijd hinten naar geslachtsgemeenschap dmv seksueel getinte opmerkingen te maken! Voor mij draait een goede relatie namelijk niet alleen om sex, maar juist of je bij elkaar past. Tuurlijk is het belangrijk, maar dit doen op eerste dates is een afknapper, als je echt serieus wilt daten.

Nou weet ik niet wat jou intenties zijn, maar als je bijv. zelf die behoefte wel hebt, dan moet je er natuurlijk op in gaan!

Keep it real
Ik ben nieuw hier, maar het bevalt me wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')