Nog steeds heeft je opvoeding ermee te maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:14 schreef BeeGees het volgende:
[..]
In mijn situatie niet, alleen het seksuele meteen hoeft van mij niet. Wat ik al zei: dat heb ik vaak zat meegemaakt en nu wil ik dat eens anders hebben.
Dat snap ik heus wel Maaar ik schrik van zo'n opmerking (het was geen grap) binnen 2 weken. Maar hij heeft het uitgelegd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; Ook bij een serieus 'iets' hoort het seksuele. Het sluit elkaar niet uit en is zelfs sterk met elkaar verbonden.
Je maakt het echt onnodig moeilijk. Ga gewoon op een date met die jongen, kijk hoe hij zich gedraagt en ga niet gelijk met hem mee naar huis aan het eind van de avond. Hoe moeilijk kan het zijn.
Nou dan, wanneer is de date?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:17 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat snap ik heus wel Maaar ik schrik van zo'n opmerking (het was geen grap) binnen 2 weken. Maar hij heeft het uitgelegd.
"Ik zou je hand keihard vastpakken op onze date".quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wat was eigenlijk de ernst van de opmerking?
gelukkig niet zó erg neequote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Ik zou je hand keihard vastpakken op onze date".
Dit dus, er zit nogal een verschil tussen een seksuele toespeling maken en zeggen dat je iemand na je eerste date compleet uit elkaar wilt trekken inclusief details over komkommers enzulks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat hij gezegd heeft.
Je was eerst onzijdig en nu heb je in je profiel 'man' aangeklikt, dus daarom.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:12 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik doe me niet voor als man, ik snap niet waarom je dat zegt.
ik kan het prive sturen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit dus, er zit nogal een verschil tussen een seksuele toespeling maken en zeggen dat je iemand na je eerste date compleet uit elkaar wilt trekken inclusief details over komkommers enzulks.
waarom? Het is niet dat ik niet aan seks doe, ik vind het allemaal gewoon wat moeilijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb medelijden met je toekomstige vriendje.
Mannen whatsapp groepenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:34 schreef BeeGees het volgende:
Ja snap ik... Maar ik wist allang dat hij me aantrekkelijk vindt, want hij zegt best vaak dat hij me mooi vindt.
Ik kan het niet als een compliment zien, ik hoop dat hij wel normaal over mij praat. Ik heb eens in een whatsapp groep van wat jongens uit mijjnklas gezien hoe er oa over mij werd gepraat, dan verlies je ook een beetje het vertrouwen in mannen en intenties kan ik je zeggen.In combinatie met mannen die steeds seks lijken te willen en in combinatie met vaak aangesproken te worden voor 1 ding.
Als je dit al zo moeilijk maakt, dan wordt die relatie één groot mijnenveld van te ontwijken 'problemen'.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:38 schreef BeeGees het volgende:
[..]
waarom? Het is niet dat ik niet aan seks doe, ik vind het allemaal gewoon wat moeilijk
Nou ja, je praat zelf ook niet altijd even netjes over je medemens, dus ik snap je wantrouwen wel..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:34 schreef BeeGees het volgende:
Ja snap ik... Maar ik wist allang dat hij me aantrekkelijk vindt, want hij zegt best vaak dat hij me mooi vindt.
Ik kan het niet als een compliment zien, ik hoop dat hij wel normaal over mij praat. Ik heb eens in een whatsapp groep van wat jongens uit mijjnklas gezien hoe er oa over mij werd gepraat, dan verlies je ook een beetje het vertrouwen in mannen en intenties kan ik je zeggen.In combinatie met mannen die steeds seks lijken te willen en in combinatie met vaak aangesproken te worden voor 1 ding.
Ik heb dus niks aangekliktquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je was eerst onzijdig en nu heb je in je profiel 'man' aangeklikt, dus daarom.
Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mannen whatsapp groepen![]()
De vriendengroep van mijn vriend heeft er ook een. Speltip 1: neem niks serieus van het geroeptoeter. Ze hebben daar allemaal een grote bek en maken flauwe seks/vrouwen grappen maar een groot deel heeft irl gewoon een leuke relatie en is keurig monogaam.
Je snapt het dus niet. Hecht geen waarde aan dingen die in zulke groepen geroepen worden, het betekent vaak niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.
Ik.
Neeee. Alleen de dating fase is moeilijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je dit al zo moeilijk maakt, dan wordt die relatie één groot mijnenveld van te ontwijken 'problemen'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |