abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157153956
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:14 schreef BeeGees het volgende:

[..]

In mijn situatie niet, alleen het seksuele meteen hoeft van mij niet. Wat ik al zei: dat heb ik vaak zat meegemaakt en nu wil ik dat eens anders hebben.
Nog steeds heeft je opvoeding ermee te maken.
pi_157153961
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat is dan het probleem?
Dat weet ik niet? Ik reageer gewoon nog
pi_157153973
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; Ook bij een serieus 'iets' hoort het seksuele. Het sluit elkaar niet uit en is zelfs sterk met elkaar verbonden.

Je maakt het echt onnodig moeilijk. Ga gewoon op een date met die jongen, kijk hoe hij zich gedraagt en ga niet gelijk met hem mee naar huis aan het eind van de avond. Hoe moeilijk kan het zijn. }:|
Dat snap ik heus wel Maaar ik schrik van zo'n opmerking (het was geen grap) binnen 2 weken. Maar hij heeft het uitgelegd.
pi_157153977
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:17 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dat snap ik heus wel Maaar ik schrik van zo'n opmerking (het was geen grap) binnen 2 weken. Maar hij heeft het uitgelegd.
Nou dan, wanneer is de date?
pi_157153987
Wat was eigenlijk de ernst van de opmerking?
pi_157153990
Twee weken appen en 1 seksuele opmerking.

#VromeBroeder
pi_157153991
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wat was eigenlijk de ernst van de opmerking?
"Ik zou je hand keihard vastpakken op onze date".
pi_157153993
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nou dan, wanneer is de date?
deze week of weekend. En morgen werken we beide
pi_157154004
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

"Ik zou je hand keihard vastpakken op onze date".
gelukkig niet zó erg nee :P
  woensdag 28 oktober 2015 @ 08:25:14 #110
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157154024
mannen willen nou eenmaal graag seks, ik snap niet wat daar zo schokkend aan is, ook als ze serieuze intenties hebben. im plaats van het te zien als afknapper zou je er ook eens complimenteus naar kunnen kijken ipv zulke frigide reacties
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157154035
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat hij gezegd heeft.
pi_157154046
Nou ja, hij vind je blijkbaar aantrekkelijk. En als mannen dat vinden, vinden ze het al snel een aangenaam idee om seks met je te hebben. Hij zou er ook over kunnen zwijgen, maar ga er vanaf nu maar vanuit dat vrijwel elke man die twee weken veel met je appt in je broekje wil komen en dat het verder niets over zijn intenties zegt. Als jij nog geen seks wil geef je dat gewoon subtiel aan tijdens je dates. Als hij niet bereid is te wachten haakt hij vanzelf af met daten.
pi_157154053
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat hij gezegd heeft.
Dit dus, er zit nogal een verschil tussen een seksuele toespeling maken en zeggen dat je iemand na je eerste date compleet uit elkaar wilt trekken inclusief details over komkommers enzulks.
pi_157154070
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:12 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik doe me niet voor als man, ik snap niet waarom je dat zegt.
Je was eerst onzijdig en nu heb je in je profiel 'man' aangeklikt, dus daarom. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2015 08:36:49 ]
pi_157154115
Ja snap ik... Maar ik wist allang dat hij me aantrekkelijk vindt, want hij zegt best vaak dat hij me mooi vindt.

Ik kan het niet als een compliment zien, ik hoop dat hij wel normaal over mij praat. Ik heb eens in een whatsapp groep van wat jongens uit mijjnklas gezien hoe er oa over mij werd gepraat, dan verlies je ook een beetje het vertrouwen in mannen en intenties kan ik je zeggen. :P In combinatie met mannen die steeds seks lijken te willen en in combinatie met vaak aangesproken te worden voor 1 ding.
pi_157154135
Ik heb medelijden met je toekomstige vriendje.
pi_157154140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dit dus, er zit nogal een verschil tussen een seksuele toespeling maken en zeggen dat je iemand na je eerste date compleet uit elkaar wilt trekken inclusief details over komkommers enzulks.
ik kan het prive sturen.
pi_157154149
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb medelijden met je toekomstige vriendje.
waarom? Het is niet dat ik niet aan seks doe, ik vind het allemaal gewoon wat moeilijk ;(
pi_157154158
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:34 schreef BeeGees het volgende:
Ja snap ik... Maar ik wist allang dat hij me aantrekkelijk vindt, want hij zegt best vaak dat hij me mooi vindt.

Ik kan het niet als een compliment zien, ik hoop dat hij wel normaal over mij praat. Ik heb eens in een whatsapp groep van wat jongens uit mijjnklas gezien hoe er oa over mij werd gepraat, dan verlies je ook een beetje het vertrouwen in mannen en intenties kan ik je zeggen. :P In combinatie met mannen die steeds seks lijken te willen en in combinatie met vaak aangesproken te worden voor 1 ding.
Mannen whatsapp groepen _O-

De vriendengroep van mijn vriend heeft er ook een. Speltip 1: neem niks serieus van het geroeptoeter. Ze hebben daar allemaal een grote bek en maken flauwe seks/vrouwen grappen maar een groot deel heeft irl gewoon een leuke relatie en is keurig monogaam.
pi_157154161
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:38 schreef BeeGees het volgende:

[..]

waarom? Het is niet dat ik niet aan seks doe, ik vind het allemaal gewoon wat moeilijk ;(
Als je dit al zo moeilijk maakt, dan wordt die relatie één groot mijnenveld van te ontwijken 'problemen'.
pi_157154179
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:34 schreef BeeGees het volgende:

Nou ja, je praat zelf ook niet altijd even netjes over je medemens, dus ik snap je wantrouwen wel..
pi_157154181
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Je was eerst onzijdig en nu heb je in je profiel 'man' aangeklikt, dus daarom. :')
Ik heb dus niks aangeklikt :P
pi_157154215
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mannen whatsapp groepen _O-

De vriendengroep van mijn vriend heeft er ook een. Speltip 1: neem niks serieus van het geroeptoeter. Ze hebben daar allemaal een grote bek en maken flauwe seks/vrouwen grappen maar een groot deel heeft irl gewoon een leuke relatie en is keurig monogaam.
Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.

Ik. ;(
pi_157154227
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Snap ik ook maar toch wordt er dan gezegd dat iemand lekker en neukbaar is bladiebladiebla, dat vind ik minder. Hoop niet dat hij ook zo over mij praat bedacht ik me, want ik weet dat vrienden van hem over mij weten.

Ik. ;(
Je snapt het dus niet. Hecht geen waarde aan dingen die in zulke groepen geroepen worden, het betekent vaak niks.
pi_157154235
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je dit al zo moeilijk maakt, dan wordt die relatie één groot mijnenveld van te ontwijken 'problemen'.
Neeee. Alleen de dating fase is moeilijk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')