Oh jezus jij bent scherp zo laat nogquote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:58 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Daar kan ik zo geen uitspraken over doen.
[..]
Ze bedoelt dat ze geen bezwaar heeft tegen seks voor het huwelijk. Dubbele ontkenning.
Wat zei hij dan precies?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:30 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja.Maar je gaat toch geen seksuele opmerking maken als je elkaar net kent als je op zoek bent naar serieuze dingen?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:15 schreef BeeGees het volgende:
Dat beeld heb ik niet. Als een 24-jarige man binnen 2 weken een seksueel getinte opmerking maakt, krijg ik toch wel het idee dat hij voornamelijk seks wil.
Dat zou je dan ook moeten doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:59 schreef BeeGees het volgende:
Nog even en ik ga me schamen omdat ik hem heb gevraagd (met knipoog zeg maar) wat zijn intenties zijn.
Doe dat eens face to face in plaats van dat suffe gevis via een schermpje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:59 schreef BeeGees het volgende:
Nog even en ik ga me schamen omdat ik hem heb gevraagd (met knipoog zeg maar) wat zijn intenties zijn.
Oh ja nee, dan is je gedrag goedgekeurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:04 schreef BeeGees het volgende:
Ik kom uit een (zwaar) religieus gezin inderdaad. Maar dat heeft er niets mee te maken hoor.
Volgens mij is het toch best normaal om te vragen hoe iemand anders erin staat toch? Ik kan het anders ook niet weten.quote:
Maar ik wilde het meteen weten dus deed ik het zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe dat eens face to face in plaats van dat suffe gevis via een schermpje.
Dat zeg ik niet. Maar ik heb alleen op een grappige manier gevraagd wat hij wil, niks anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja nee, dan is je gedrag goedgekeurd.
Dan accepteer je de gevolgen ook maar..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:07 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maar ik wilde het meteen weten dus deed ik het zo.
Naja hij reageert best volwassen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:09 schreef ElDinosaur het volgende:
En gezien je leeftijd / struggles mag je best praten over jongens, mannen ben je namelijk nog niet aan het daten.
En dat zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan accepteer je de gevolgen ook maar..
Jij denkt grappig te zijn geweest, maar daar heb je geen kut aan als de ander het niet zo ervaart. Zolang je niet open staat daarvoor, kun je ook niet verwachten dat men interesse in hoe dingen ervaart heeft zullen we maar zeggen..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:08 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik heb alleen op een grappige manier gevraagd wat hij wil, niks anders.
Natuurlijk heeft je opvoeding wel te maken met hoe je tegen relaties aankijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:04 schreef BeeGees het volgende:
Ik kom uit een (zwaar) religieus gezin inderdaad. Maar dat heeft er niets mee te maken hoor.
Niet grappig maar wel op een luchtige manier, dus kreeg ook normale reactie/ uitleg van hem.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jij denkt grappig te zijn geweest, maar daar heb je geen kut aan als de ander het niet zo ervaart. Zolang je niet open staat daarvoor, kun je ook niet verwachten dat men interesse in hoe dingen ervaart heeft zullen we maar zeggen..
In mijn situatie niet, alleen het seksuele meteen hoeft van mij niet. Wat ik al zei: dat heb ik vaak zat meegemaakt en nu wil ik dat eens anders hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft je opvoeding wel te maken met hoe je tegen relaties aankijkt.
Wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:12 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Niet grappig maar wel op een luchtige manier, dus kreeg ook normale reactie/ uitleg van hem.
Zoals ik al zei; Ook bij een serieus 'iets' hoort het seksuele. Het sluit elkaar niet uit en is zelfs sterk met elkaar verbonden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:14 schreef BeeGees het volgende:
[..]
In mijn situatie niet, alleen het seksuele meteen hoeft van mij niet. Wat ik al zei: dat heb ik vaak zat meegemaakt en nu wil ik dat eens anders hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |