Dat begrijp ik ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Naja het is precies wat Fripsel zegt, voor de meeste mensen hoort seks bij een relatie. En voor de meeste mensen begint dat ook al voor de relatie. Het zegt dus weinig tot niets over of hij een relatie wil. Twee weken is ook niet heel kort ofzo, tenzij het een heel rigide geregisseerd meerjarenplan moet worden.
ik zit op m'n telefoon! 🤓quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Onder de datum van de post die ik nu quotte, verschijnt een fototoestel als je er met je muis naartoe beweegt. Die aanklikken, en dan verschijnt er een pagina met linksboven: profiel aanpassen. Daarop klikken en in het bovenste vak man in vrouw veranderen.
Als het nu niet lukt...
Word wakker. Dat overkomt niet alleen jou. Zeker begin 20 is seks ook iets wat de meeste aan het ontdekken zijn. En dat zegt gewoon niks over iemands intenties buiten dat iemand van seks houd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:25 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Zo zou je t kunnen zeggen maar t zegt, denk ik, toch wel iets als je binnen een korte periode zo'n seksuele opmerking maakt. Ik vind het super jammer in ieder geval.. Hoef zulke aandacht niet, dan ga ik wel stappen of in minirokjes lopen. Maar blijkbaar straal ik sowieso seks uit, al wil ik het niet.
Ik zeg nergens dat het mij alleen overkomt he. Maar ik vind het niet serieus overkomen als je zonder dat je elkaar kent zo'n opmerking maakt, dat vind ik iig niet leuk. Hij zei zelf wel dat hij ook op zoek is naar iets serieus maar de vraag is of ik hem moet geloven.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Word wakker. Dat overkomt niet alleen jou. Zeker begin 20 is seks ook iets wat de meeste aan het ontdekken zijn. En dat zegt gewoon niks over iemands intenties buiten dat iemand van seks houd.
Zo'n zinnetje is echt verschrikkelijk. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd dat de aanduiding van een jaartal enige relevantie heeft in wat voor discussie dan ook. Het vooruitgangsdenken komt hierin weer terug. Dat de meerderheid in het gelijk is. Dat er überhaupt iets bestaat als uit de tijd zijn. En het erge is dit zie je overal terug komen op televisie, hier op het forum of in een column in een krant.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:13 schreef Fripsel het volgende:
........................... en in 2015 vinden de meeste het niet meer nodig om ...............
Niet per se; het is een minder onschuldige vorm van flirten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef BeeGees het volgende:
Maar als jullie seksueel getinte opmerkingen maken dan doe je dat toch ook omday je seks wil.
Als je op zoek bent naar iets serieus, dan moet je kunnen zeggen dat je zo'n opmerking niet leuk vindt in deze context.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mij alleen overkomt he. Maar ik vind het niet serieus overkomen als je zonder dat je elkaar kent zo'n opmerking maakt, dat vind ik iig niet leuk. Hij zei zelf wel dat hij ook op zoek is naar iets serieus maar de vraag is of ik hem moet geloven.
Deze klacht is zooooooooo 2014.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zo'n zinnetje is echt verschrikkelijk. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd dat de aanduiding van een jaartal enige relevantie heeft in wat voor discussie dan ook. Het vooruitgangsdenken komt hierin weer terug. Dat de meerderheid in het gelijk is. Dat er überhaupt iets bestaat als uit de tijd zijn. En het erge is dit zie je overal terug komen op televisie, hier op het forum of in een column in een krant.![]()
[/klaagbaak-momentje]
Nouja, ik weet niet wat ie zei, als t iets grappigs of gevats (bestaat dit woord?) was dan is t niet heel raar.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:30 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja.Maar je gaat toch geen seksuele opmerking maken als je elkaar net kent als je op zoek bent naar serieuze dingen?
Ah ja.. Oke. Ik kan er niks mee merk ik, ik wil dat niet meteen zo. Maar wil ook niet overkomen als een zeurderd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet per se; het is een minder onschuldige vorm van flirten.
Dan wil je niks serieus met iemand die vroeg over seks begint. Ook prima, maar het zegt nog steeds niks over zijn/haar intenties.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mij alleen overkomt he. Maar ik vind het niet serieus overkomen als je zonder dat je elkaar kent zo'n opmerking maakt, dat vind ik iig niet leuk. Hij zei zelf wel dat hij ook op zoek is naar iets serieus maar de vraag is of ik hem moet geloven.
Nee het was niet grappig of gevat, dan had ik nog wel gedacht dat hij kut humor had.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:36 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet wat ie zei, als t iets grappigs of gevats (bestaat dit woord?) was dan is t niet heel raar.
Ikzelf zou t niet zo snel doen om dit soort gedoe te voorkomen. En omdat ik vind dat ook in dit geval beter daden dan woorden geldt. Ik bedoel, het is duidelijk dat als je dat doet, je waarschijnlijk wel seks wilt (kan je nog steeds prima ook iets serieus willen) maar dan is t een beetje een laffe manier om die richting op te gaan. Maargoed dat laatste is geheel mijn persoonlijke visie hierop.
Hopelijk heb je gelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan wil je niks serieus met iemand die vroeg over seks begint. Ook prima, maar het zegt nog steeds niks over zijn/haar intenties.
Nja oke. Mooie sfeerverneuker dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee het was niet grappig of gevat, dan had ik nog wel gedacht dat hij kut humor had.
Maar hij zei ongeveer 3x dat hij ook op zoek is naar iets serieus dus het zal wel een domme opmerking zijn geweest
Waar doel je op?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:49 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nja oke. Mooie sfeerverneuker dan.
Ik bedoel precies wat jij nu zegtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:52 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Waar doel je op?
Ik vind het wel jammer, want door zo'n opmerking twijfel ik meteen en dan hoeft het eigenlijk al niet meer van mij. Als ik al moet twijfelen voordat er echt iets gaande is, maar ik kan dus best een dramatische zeikerd zijn..
Preachquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zo'n zinnetje is echt verschrikkelijk. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd dat de aanduiding van een jaartal enige relevantie heeft in wat voor discussie dan ook. Het vooruitgangsdenken komt hierin weer terug. Dat de meerderheid in het gelijk is. Dat er überhaupt iets bestaat als uit de tijd zijn. En het erge is dit zie je overal terug komen op televisie, hier op het forum of in een column in een krant.![]()
[/klaagbaak-momentje]
Laat eens foto's zien van hoe jij er op een normale dag uitziet dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:08 schreef BeeGees het volgende:
Hoef ook geen geen seks voor het huwelijk joh. Als het klikt en alles dan is dat zo!
Maar zo'n random kut opmerking via whatsapp zonder dat we überhaupt seks hebben gehad, gezoend of ooit een woord over seks hebben gehad. Binnen 2 weken, en ik denken dat hij niet zo was.![]()
Als dit nou de enige jongen was, okéMaar dus steeds als ik met een jongen praat dan draait het daarop uit. Soms meteen, soms veel later. Maar toch. En ook als ik lekker ga stappen is dat zo. Zal wel aan mijn uiterlijk liggen dat ik te uitdagend eruitzie, hoewel het ook vaak voorkomt als ik (haast) geen make up op heb.
Maar ik denk echt dat ik nooit iemand ga vinden waar het echt eens leuk romantisch mee kan worden. Ja ik zal nu ook minder helder zijn door de drank, maar toen ik vandaag nuchter was dacht ik het ook even toen ik in de bus zat
In dat geval misschien dat toch maar wat sneller ter sprake brengen dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:08 schreef BeeGees het volgende:
Hoef ook geen geen seks voor het huwelijk joh. Als het klikt en alles dan is dat zo!
Misschien had ik beter gewoon meteen deze post gequote. Dekt de lading ook prima, en kort maar krachtig of zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Word wakker. Dat overkomt niet alleen jou. Zeker begin 20 is seks ook iets wat de meeste aan het ontdekken zijn. En dat zegt gewoon niks over iemands intenties buiten dat iemand van seks houd.
Dankjewel. Kwaliteitspost.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
[/klaagbaak-momentje]
Daar kan ik zo geen uitspraken over doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:12 schreef BeeGees het volgende:
Gewoon normaal joh. Haast geen make up, vaak toch wel op sneakers en jeans, dus niet uitdagend. Ben wel van de fashion maar wie is dat niet?Straal blijkbaar iets uit waardoor het steeds zo is.
Ze bedoelt dat ze geen bezwaar heeft tegen seks voor het huwelijk. Dubbele ontkenning.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:24 schreef Westerling het volgende:
[..]
In dat geval misschien dat toch maar wat sneller ter sprake brengen dan.
Dat scheelt voor beide kanten namelijk een hoop loze energie en tijd. De mannen die hier net zo over denken zijn namelijk zwaar in de minderheid, dus op die manier ga je gewoon in 9 van de 10 gevallen hier tegenaan lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |