abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157152912
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:28 schreef Westerling het volgende:

[..]

Naja het is precies wat Fripsel zegt, voor de meeste mensen hoort seks bij een relatie. En voor de meeste mensen begint dat ook al voor de relatie. Het zegt dus weinig tot niets over of hij een relatie wil. Twee weken is ook niet heel kort ofzo, tenzij het een heel rigide geregisseerd meerjarenplan moet worden.
Dat begrijp ik ja. :') Maar je gaat toch geen seksuele opmerking maken als je elkaar net kent als je op zoek bent naar serieuze dingen?
pi_157152927
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:25 schreef Westerling het volgende:

[..]

Onder de datum van de post die ik nu quotte, verschijnt een fototoestel als je er met je muis naartoe beweegt. Die aanklikken, en dan verschijnt er een pagina met linksboven: profiel aanpassen. Daarop klikken en in het bovenste vak man in vrouw veranderen.

Als het nu niet lukt... :P
ik zit op m'n telefoon! 🤓
pi_157152938
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:25 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Zo zou je t kunnen zeggen maar t zegt, denk ik, toch wel iets als je binnen een korte periode zo'n seksuele opmerking maakt. Ik vind het super jammer in ieder geval.. Hoef zulke aandacht niet, dan ga ik wel stappen of in minirokjes lopen. Maar blijkbaar straal ik sowieso seks uit, al wil ik het niet.
Word wakker. Dat overkomt niet alleen jou. Zeker begin 20 is seks ook iets wat de meeste aan het ontdekken zijn. En dat zegt gewoon niks over iemands intenties buiten dat iemand van seks houd.
pi_157153005
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Word wakker. Dat overkomt niet alleen jou. Zeker begin 20 is seks ook iets wat de meeste aan het ontdekken zijn. En dat zegt gewoon niks over iemands intenties buiten dat iemand van seks houd.
Ik zeg nergens dat het mij alleen overkomt he. Maar ik vind het niet serieus overkomen als je zonder dat je elkaar kent zo'n opmerking maakt, dat vind ik iig niet leuk. Hij zei zelf wel dat hij ook op zoek is naar iets serieus maar de vraag is of ik hem moet geloven.
pi_157153012
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:13 schreef Fripsel het volgende:
........................... en in 2015 vinden de meeste het niet meer nodig om ...............
Zo'n zinnetje is echt verschrikkelijk. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd dat de aanduiding van een jaartal enige relevantie heeft in wat voor discussie dan ook. Het vooruitgangsdenken komt hierin weer terug. Dat de meerderheid in het gelijk is. Dat er überhaupt iets bestaat als uit de tijd zijn. En het erge is dit zie je overal terug komen op televisie, hier op het forum of in een column in een krant. :r
[/klaagbaak-momentje]
pi_157153031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef BeeGees het volgende:
Maar als jullie seksueel getinte opmerkingen maken dan doe je dat toch ook omday je seks wil.
Niet per se; het is een minder onschuldige vorm van flirten.

quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het mij alleen overkomt he. Maar ik vind het niet serieus overkomen als je zonder dat je elkaar kent zo'n opmerking maakt, dat vind ik iig niet leuk. Hij zei zelf wel dat hij ook op zoek is naar iets serieus maar de vraag is of ik hem moet geloven.
Als je op zoek bent naar iets serieus, dan moet je kunnen zeggen dat je zo'n opmerking niet leuk vindt in deze context.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Zo'n zinnetje is echt verschrikkelijk. Echt hoe halen mensen het in hun hoofd dat de aanduiding van een jaartal enige relevantie heeft in wat voor discussie dan ook. Het vooruitgangsdenken komt hierin weer terug. Dat de meerderheid in het gelijk is. Dat er überhaupt iets bestaat als uit de tijd zijn. En het erge is dit zie je overal terug komen op televisie, hier op het forum of in een column in een krant. :r
[/klaagbaak-momentje]
Deze klacht is zooooooooo 2014. :{w
pi_157153053
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:30 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ja. :') Maar je gaat toch geen seksuele opmerking maken als je elkaar net kent als je op zoek bent naar serieuze dingen?
Nouja, ik weet niet wat ie zei, als t iets grappigs of gevats (bestaat dit woord?) was dan is t niet heel raar.

Ikzelf zou t niet zo snel doen om dit soort gedoe te voorkomen. En omdat ik vind dat ook in dit geval beter daden dan woorden geldt :P . Ik bedoel, het is duidelijk dat als je dat doet, je waarschijnlijk wel seks wilt (kan je nog steeds prima ook iets serieus willen) maar dan is t een beetje een laffe manier om die richting op te gaan. Maargoed dat laatste is geheel mijn persoonlijke visie hierop.
pi_157153074
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Niet per se; het is een minder onschuldige vorm van flirten.
Ah ja.. Oke. Ik kan er niks mee merk ik, ik wil dat niet meteen zo. Maar wil ook niet overkomen als een zeurderd.

Niet dat ik preuts ben hoor, maar begin toch te twijfelen aan mezelf. Het is steeds weer hetzelfde met jongens. Ook als ik bijvoorbeeld ga stappen word ik wel over de 30x aangesproken en dan lieg ik niet en soms zelfs dán is het seksueel gerelateerd (openingszin) of is dat het doel.
pi_157153085
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dan wil je niks serieus met iemand die vroeg over seks begint. Ook prima, maar het zegt nog steeds niks over zijn/haar intenties.
pi_157153130
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:36 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nouja, ik weet niet wat ie zei, als t iets grappigs of gevats (bestaat dit woord?) was dan is t niet heel raar.

Ikzelf zou t niet zo snel doen om dit soort gedoe te voorkomen. En omdat ik vind dat ook in dit geval beter daden dan woorden geldt :P . Ik bedoel, het is duidelijk dat als je dat doet, je waarschijnlijk wel seks wilt (kan je nog steeds prima ook iets serieus willen) maar dan is t een beetje een laffe manier om die richting op te gaan. Maargoed dat laatste is geheel mijn persoonlijke visie hierop.
Nee het was niet grappig of gevat, dan had ik nog wel gedacht dat hij kut humor had.

Maar hij zei ongeveer 3x dat hij ook op zoek is naar iets serieus dus het zal wel een domme opmerking zijn geweest :')
pi_157153176
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan wil je niks serieus met iemand die vroeg over seks begint. Ook prima, maar het zegt nog steeds niks over zijn/haar intenties.
Hopelijk heb je gelijk :)

En ik vond hem echt potentie :'(
pi_157153181
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:42 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nee het was niet grappig of gevat, dan had ik nog wel gedacht dat hij kut humor had.

Maar hij zei ongeveer 3x dat hij ook op zoek is naar iets serieus dus het zal wel een domme opmerking zijn geweest :')
Nja oke. Mooie sfeerverneuker dan.
pi_157153206
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:49 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nja oke. Mooie sfeerverneuker dan.
Waar doel je op?

Ik vind het wel jammer, want door zo'n opmerking twijfel ik meteen en dan hoeft het eigenlijk al niet meer van mij. Als ik al moet twijfelen voordat er echt iets gaande is, maar ik kan dus best een dramatische zeikerd zijn..
pi_157153239
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:52 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Waar doel je op?

Ik vind het wel jammer, want door zo'n opmerking twijfel ik meteen en dan hoeft het eigenlijk al niet meer van mij. Als ik al moet twijfelen voordat er echt iets gaande is, maar ik kan dus best een dramatische zeikerd zijn..
Ik bedoel precies wat jij nu zegt :P . Dat het jammer is omdat ie de sfeer er kennelijk mee verpest.

Is overigens wel een reden dat ik geen seksueel getinte opmerkingen maak voor er daadwerkelijk iets gebeurd is. Kan vooral op heel vee manieren verkeerd geinterpreteerd worden.

Dat gezegd hebbende zou ik er toch in ieder geval in het vervolg niet te paranoide mee omgaan. Het komt een beetje overal alsof je er nogal panisch over bent, en dat werkt niet. Zoals met alles zul je een beetje vertrouwen moeten hebben en 'risico' moeten durven nemen.
pi_157153268
quote:

[..]

[/klaagbaak-momentje]
Preach _O_

Is ook niet waar trouwens, ook in 2015 beschouwt de meerderheid van de wereld seks nog steeds als iets dat na het huwelijk hoort te gebeuren.
pi_157153271
Dat is inderdaad het resultaat. Jammer, want we hebben ongeveer iets van 2 weken iedere dag superleuk gepraat voornamelijk via app en Facebook. In t echt flirten, ook leuk kletsen.. En dan zo'n kut reactie en dan twijfel ik. Terwijl ik hem echt wel interssant vond. Is nu meteen minder door zo'n platte opmerking, weet ook niet of ik nog verder ga met het contact :') Of dat ik daar weer te drastisch in ben, naja ik zie t allemaal wel
pi_157153314
Hoef ook geen geen seks voor het huwelijk joh. Als het klikt en alles dan is dat zo!

Maar zo'n random kut opmerking via whatsapp zonder dat we überhaupt seks hebben gehad, gezoend of ooit een woord over seks hebben gehad. Binnen 2 weken, en ik denken dat hij niet zo was. :') :(

Als dit nou de enige jongen was, oké :) Maar dus steeds als ik met een jongen praat dan draait het daarop uit. Soms meteen, soms veel later. Maar toch. En ook als ik lekker ga stappen is dat zo. Zal wel aan mijn uiterlijk liggen dat ik te uitdagend eruitzie, hoewel het ook vaak voorkomt als ik (haast) geen make up op heb.

Maar ik denk echt dat ik nooit iemand ga vinden waar het echt eens leuk romantisch mee kan worden. Ja ik zal nu ook minder helder zijn door de drank, maar toen ik vandaag nuchter was dacht ik het ook even toen ik in de bus zat :')
pi_157153334
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:08 schreef BeeGees het volgende:
Hoef ook geen geen seks voor het huwelijk joh. Als het klikt en alles dan is dat zo!

Maar zo'n random kut opmerking via whatsapp zonder dat we überhaupt seks hebben gehad, gezoend of ooit een woord over seks hebben gehad. Binnen 2 weken, en ik denken dat hij niet zo was. :') :(

Als dit nou de enige jongen was, oké :) Maar dus steeds als ik met een jongen praat dan draait het daarop uit. Soms meteen, soms veel later. Maar toch. En ook als ik lekker ga stappen is dat zo. Zal wel aan mijn uiterlijk liggen dat ik te uitdagend eruitzie, hoewel het ook vaak voorkomt als ik (haast) geen make up op heb.

Maar ik denk echt dat ik nooit iemand ga vinden waar het echt eens leuk romantisch mee kan worden. Ja ik zal nu ook minder helder zijn door de drank, maar toen ik vandaag nuchter was dacht ik het ook even toen ik in de bus zat :')
Laat eens foto's zien van hoe jij er op een normale dag uitziet dan.
pi_157153337
Gewoon normaal joh. Haast geen make up, vaak toch wel op sneakers en jeans, dus niet uitdagend. Ben wel van de fashion maar wie is dat niet? :P Straal blijkbaar iets uit waardoor het steeds zo is.
pi_157153359
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:08 schreef BeeGees het volgende:
In dat geval misschien dat toch maar wat sneller ter sprake brengen dan.

Dat scheelt voor beide kanten namelijk een hoop loze energie en tijd. De mannen die hier net zo over denken zijn namelijk zwaar in de minderheid, dus op die manier ga je gewoon in 9 van de 10 gevallen hier tegenaan lopen.

Edit: Laat maar, ik had je dubbele ontkenning niet niet niet goed gelezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Westerling op 28-10-2015 03:10:25 ]
pi_157153388
Dit topic is heel raar, en ik vraag me serieus af of TS ervaring heeft met menselijke interactie met leeftijdsgenoten.

Je begint door aan ons te vragen of wij weten of hij iets serieus wilt, en of wij weten wanneer hij liegt. Ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren, met stomheid geslagen. Ik figuurlijk, jij misschien zelfs dus iets te vaak letterlijk. Ja, dat weten we.

Dan een stuk enorm onnodig gedoe over PM en je man/vrouw icoontje. Hoe oud ben je? Je opent geen topic om daarna de eerste reactie iemand te vragen om via PM verder te praten. Open dan geen topic. En verander dat icoontje, dit zaait zoals je ziet veel onnodige verwarring. Ik ga je niet uitleggen hoe het moet, want het is heel makkelijk.

Vervolgens begin je over één specifieke seksueel getinte opmerking binnen een periode van 2 weken waarin jullie blijkbaar heel veel gepraat hebben. En dat grijp je dan aan om jezelf af te vragen of het hem eigenlijk alleen maar om de seks gaat. Nogmaals, één opmerking binnen een tijdsspanne van twee weken. Hoeveel dingen heeft hij in die 2 dagen gezegd? Hoeveel onderwerpen hebben jullie besproken? Jullie hebben elkaars leven besproken? Hobby's? Vrienden, familie, levensopvattingen, interesses, studie, carrière, ambities, geflirt en al dat soort onzin die je bij een romantische kennismaking (van nogmaals, al 2 weken) bespreekt? Stel dat hij in totaal nu twee uur tegen je gepraat heeft. Dat is bijzonder weinig, maar je lijkt me een whatsapp-miep en we houden het bij een voorzichtige schatting. Een langzame spreker spreekt 100 woorden per minuut. Dat zijn dan 12 000 woorden. En omdat hij er, zeg 20 (dat is 0,16%) over seks liet gaan, denk jij nu dat het hem alleen maar om seks gaat?

Van mij had je binnen 10 minuten al een seksueel getinte grap gehoord. En als ik afga op je gedrag in dit topic, was dat dan echt niet omdat ik seks met je wilde.

En dan, als icing on the cake, vermeldt je tussendoor even dat hij toch al wel 3 keer aangegeven heeft dat hij iets serieus wil. En nog steeds blijf je doorgaan over het bovenstaande.

Nu zou ik mijn laatste alinea kunnen gebruiken als soort van half-zachte verontschuldiging voor mijn ietwat directe post, door bijvoorbeeld te zeggen dat het al laat is, mijn humeur slecht en dat ik het heus allemaal niet zo meen. Maar dat doe ik denk ik wel. Dit is een van de meest waardeloze en irrationele R&P topics dat ik deze week heb gelezen.

Denk eens logisch na. En steek moeite in de kwaliteit van je posts.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 28-10-2015 02:53:11 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_157153395
Ik lees nu net de tweede helft van het topic, en krijg de indruk dat TS wellicht nogal religieus is opgevoed?

Ja, laat maar dan. Ik wil zeggen .. dan is het allemaal begrijpelijk. Maar het is eigenlijk nog steeds evenzeer compleet idioot, alleen nu is het in ieder geval duidelijk waar het vandaan komt.
pi_157153399
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Misschien had ik beter gewoon meteen deze post gequote. Dekt de lading ook prima, en kort maar krachtig of zo.
pi_157153403
quote:

[..]

[/klaagbaak-momentje]
Dankjewel. Kwaliteitspost.
pi_157153419
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:12 schreef BeeGees het volgende:
Gewoon normaal joh. Haast geen make up, vaak toch wel op sneakers en jeans, dus niet uitdagend. Ben wel van de fashion maar wie is dat niet? :P Straal blijkbaar iets uit waardoor het steeds zo is.
Daar kan ik zo geen uitspraken over doen. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 02:24 schreef Westerling het volgende:

[..]

In dat geval misschien dat toch maar wat sneller ter sprake brengen dan.

Dat scheelt voor beide kanten namelijk een hoop loze energie en tijd. De mannen die hier net zo over denken zijn namelijk zwaar in de minderheid, dus op die manier ga je gewoon in 9 van de 10 gevallen hier tegenaan lopen.
Ze bedoelt dat ze geen bezwaar heeft tegen seks voor het huwelijk. Dubbele ontkenning. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')