abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157150041
Editgeschiedenis van dit bericht:

Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 27-10-2015 23:08

Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders? Ik merk dat ik gewoon nooit weet wanneer iemand wel serieuze en pure intenties heeft en wanneer het dus niet om de seks draait..

[ Bericht 100% gewijzigd door Re op 28-10-2015 12:38:22 ]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:10:29 #2
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157150092
Ik denk dat je het beste gewoon kan vragen: wat zoek je? Ik kan het niet in mijn glazen bol zien.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_157150130
Slim van je, maar komt dat niet dom over en daarbij hoe weet je dat iemand niet liegt?
pi_157150217
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders?
Je weet uiteraard zelf ook wel dat wij daar geen uitspraken over kunnen doen. Wij kennen hem niet en wij weten niet wat er in welke situatie gezegd is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157150241
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je weet uiteraard zelf ook wel dat wij daar geen uitspraken over kunnen doen. Wij kennen hem niet en wij weten niet wat er in welke situatie gezegd is.
Ik stuur ff prive :)
pi_157150271
Piemel uit je broek halen en kijken ze daarop reageren, dan weet je het meestal wel.
pindazakje
pi_157150290
Lache

Ik hoef gewoon niet steeds weer gekwetst te worden.
pi_157150373
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef BeeGees het volgende:
Ik stuur ff prive :)
Zie mijn sig en zelfs al zou ik weten wat hij gezegd heeft, ken ik hem nog steeds niet en weet niet in welke situatie dat gezegd is. Niet alle mannen zijn hetzelfde *shock*

Tip: communiceer met hém i.p.v. met ons.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157150418
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zie mijn sig en zelfs al zou ik weten wat hij gezegd heeft, ken ik hem nog steeds niet en weet niet in welke situatie dat gezegd is. Niet alle mannen zijn hetzelfde *shock*

Tip: communiceer met hém i.p.v. met ons.
Waarom reageer je niet op dm?
pindazakje
pi_157150430
Nee

[ Bericht 93% gewijzigd door BeeGees op 28-10-2015 09:59:56 ]
pi_157150477
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:20 schreef BeeGees het volgende:
Maar wat moet ik zeggen? Gewoon vragen wat z'n intenties zijn?
Nee want dat klinkt alsof je hem vraagt of hij van plan is je in de bosjes te verkrachten. Vraag hem of hij alleen lol wil maken of ook op zoek is naar iets serieuzers.
pi_157150529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom reageer je niet op dm?
Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd om mijn klacht over het niet verkocht worden van Yop in Nederland op de radio te brengen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef FlyDutchMan het volgende:
Nee want dat klinkt alsof je hem vraagt of hij van plan is je in de bosjes te verkrachten. Vraag hem of hij alleen lol wil maken of ook op zoek is naar iets serieuzers.
Dit idd. En bedenk voordat je dat vraagt eerst wat jij zélf wilt.
pi_157150584
Maar als jullie seksueel getinte opmerkingen maken dan doe je dat toch ook omday je seks wil.
pi_157150593
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd om mijn klacht over het niet verkocht worden van Yop in Nederland op de radio te brengen.
wtf, link naar het topique?
pindazakje
pi_157150608
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef BeeGees het volgende:
Maar als jullie seksueel getinte opmerkingen maken dan doe je dat toch ook omday je seks wil.
Je mag mij wel dm'en voor inside tips.
pindazakje
pi_157150629
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Zou jij mij eerst iets kunnen sturen? K zit via mijn telefoon.
pi_157150640
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef BeeGees het volgende:
Ja, jij toch ook? En wil je dan altijd alléén seks of wil je dan ook wel eens iets dat serieuzer is? Het is niet zwart/wit.
pi_157150642
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Dit idd. En bedenk voordat je dat vraagt eerst wat jij zélf wilt.
Huh! Ik ga je niet stalken hoor :)
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:28:43 #19
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157150644
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders? Ik merk dat ik gewoon nooit weet wanneer iemand wel serieuze en pure intenties heeft en wanneer het dus niet om de seks draait..
Het is een mens dus hij wil sowieso seks. Al dan niet met jou. Wat bedoel je met serieuze en pure intenties? Daar hoort seks toch ook bij lijkt me? Of zoek je een platonische verhouding?
pi_157150659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

I see what you're doin'!
You dawg, you!
pi_157150665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, jij toch ook? En wil je dan altijd alléén seks of wil je dan ook wel eens iets dat serieuzer is? Het is niet zwart/wit.
Wat vreselijk dat ik ben zoals ik ben.

[ Bericht 9% gewijzigd door BeeGees op 28-10-2015 10:02:03 ]
pi_157150681
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

wtf, link naar het topique?
UTFS en het stalken was via DM. Vandaar.
pi_157150702
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:28 schreef borbit het volgende:

[..]

Het is een mens dus hij wil sowieso seks. Al dan niet met jou. Wat bedoel je met serieuze en pure intenties? Daar hoort seks toch ook bij lijkt me? Of zoek je een platonische verhouding?
Natuurlijk hoort dat erbij

[ Bericht 7% gewijzigd door BeeGees op 28-10-2015 10:03:44 ]
pi_157150720
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Natuurlijk hoort dat erbij, maar na 2 weken contact is het toch best vroeg als je elkaar nog niet goed kent om zo'n opmerking te maken?
Voor hem blijkbaar niet. Wij kunnen niet in zijn hoofd kijken, dus wij weten niet wat hij wel en niet wil.
pi_157150730
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:11 schreef BeeGees het volgende:
Slim van je, maar komt dat niet dom over en daarbij hoe weet je dat iemand niet liegt?
Eerlijk gezegd kom je een beetje naïef over...
Je hebt mannen die alles liegen om te kunnen neuken en je beter niet mee in contact kan blijven en mannen die extreem terughoudend zijn en niets bedoelen.

Wat je moet doen is kleine stapjes verder gaan en voor jezelf afvragen of het goed voelt of niet. En dan weigeren of toch verder gaan. En a.u.b. niet janken als je te ver bent gegaan en spijt hebt.. Beter gedaan hebben en weten hoe het is als altijd een groentje blijven.

Duidelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')