Je weet uiteraard zelf ook wel dat wij daar geen uitspraken over kunnen doen. Wij kennen hem niet en wij weten niet wat er in welke situatie gezegd is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders?
Ik stuur ff privequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je weet uiteraard zelf ook wel dat wij daar geen uitspraken over kunnen doen. Wij kennen hem niet en wij weten niet wat er in welke situatie gezegd is.
Zie mijn sig en zelfs al zou ik weten wat hij gezegd heeft, ken ik hem nog steeds niet en weet niet in welke situatie dat gezegd is. Niet alle mannen zijn hetzelfde *shock*quote:
Waarom reageer je niet op dm?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zie mijn sig en zelfs al zou ik weten wat hij gezegd heeft, ken ik hem nog steeds niet en weet niet in welke situatie dat gezegd is. Niet alle mannen zijn hetzelfde *shock*
Tip: communiceer met hém i.p.v. met ons.
Nee want dat klinkt alsof je hem vraagt of hij van plan is je in de bosjes te verkrachten. Vraag hem of hij alleen lol wil maken of ook op zoek is naar iets serieuzers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:20 schreef BeeGees het volgende:
Maar wat moet ik zeggen? Gewoon vragen wat z'n intenties zijn?
Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd om mijn klacht over het niet verkocht worden van Yop in Nederland op de radio te brengen.quote:
Dit idd. En bedenk voordat je dat vraagt eerst wat jij zélf wilt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:22 schreef FlyDutchMan het volgende:
Nee want dat klinkt alsof je hem vraagt of hij van plan is je in de bosjes te verkrachten. Vraag hem of hij alleen lol wil maken of ook op zoek is naar iets serieuzers.
wtf, link naar het topique?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd om mijn klacht over het niet verkocht worden van Yop in Nederland op de radio te brengen.
Je mag mij wel dm'en voor inside tips.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef BeeGees het volgende:
Maar als jullie seksueel getinte opmerkingen maken dan doe je dat toch ook omday je seks wil.
Zou jij mij eerst iets kunnen sturen? K zit via mijn telefoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je mag mij wel dm'en voor inside tips.
Ja, jij toch ook? En wil je dan altijd alléén seks of wil je dan ook wel eens iets dat serieuzer is? Het is niet zwart/wit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef BeeGees het volgende:
Maar als jullie seksueel getinte opmerkingen maken dan doe je dat toch ook omday je seks wil.
Huh! Ik ga je niet stalken hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd om mijn klacht over het niet verkocht worden van Yop in Nederland op de radio te brengen.
[..]
Dit idd. En bedenk voordat je dat vraagt eerst wat jij zélf wilt.
Het is een mens dus hij wil sowieso seks. Al dan niet met jou. Wat bedoel je met serieuze en pure intenties? Daar hoort seks toch ook bij lijkt me? Of zoek je een platonische verhouding?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders? Ik merk dat ik gewoon nooit weet wanneer iemand wel serieuze en pure intenties heeft en wanneer het dus niet om de seks draait..
I see what you're doin'!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je mag mij wel dm'en voor inside tips.
Wat vreselijk dat ik ben zoals ik ben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, jij toch ook? En wil je dan altijd alléén seks of wil je dan ook wel eens iets dat serieuzer is? Het is niet zwart/wit.
UTFS en het stalken was via DM. Vandaar.quote:
Natuurlijk hoort dat erbijquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:28 schreef borbit het volgende:
[..]
Het is een mens dus hij wil sowieso seks. Al dan niet met jou. Wat bedoel je met serieuze en pure intenties? Daar hoort seks toch ook bij lijkt me? Of zoek je een platonische verhouding?
Voor hem blijkbaar niet. Wij kunnen niet in zijn hoofd kijken, dus wij weten niet wat hij wel en niet wil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort dat erbij, maar na 2 weken contact is het toch best vroeg als je elkaar nog niet goed kent om zo'n opmerking te maken?
Eerlijk gezegd kom je een beetje naïef over...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:11 schreef BeeGees het volgende:
Slim van je, maar komt dat niet dom over en daarbij hoe weet je dat iemand niet liegt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |