abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157337684
Als iemand subtiel kenbaar maakt ook in te zijn voor seks, voor een volgende stap zie ik dat als heel normaal. Je moet toch wat als je meer wil dan alleen maar vriendschappelijk contact.

Het is ook niet snel goed voor sommigen, het is een dunne scheidslijn voor de man om te lopen. Hoe moet hij laten zien dat hij meer wil (relatie e.d.) als hij geen enkele hint richting een volgende stap (seks) mag maken?

Als iemand gelijk over seks begint zonder omwegen en met het idee dat de seks op zichzelf vrijblijvend is kan ik goed begrijpen dat iemand die een relatie zoekt daar niet op zit te wachten. Maar subtiel tijdens leuk contact waarbij het duidelijk is dat men elkaar leert kennen om te kijken of een relatie erin zit vind ik geen probleem. Vind het zelfs een beetje raar daar commentaar op te hebben, want de gemiddelde vrouw zit ook niet te wachten op iemand die geen enkele stap neemt. Dan krijg je weer de vraag ziet hij wel meer in mij?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157337693
Jaa kwam ergens achter en dan ben ik snel klaar! Was t niet waard, is een liegbeest hij
pi_157337963
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef BeeGees het volgende:
Jaa kwam ergens achter en dan ben ik snel klaar! Was t niet waard, is een liegbeest hij
Goh, je verwacht het niet _O-
  zaterdag 7 november 2015 @ 07:50:18 #179
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157376394
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:14 schreef madeliefff het volgende:

[..]

je snapt vrouwen duidelijk niet :P vrouwen mogen dan ook van seks houden maar niet alle vrouwen willen maar wat rondneuken. Vrouwen hebben sneller moeite met het scheiden van lust en liefde en een hoop vrouwen voelen zich op deze manier niet genoeg gewaardeerd. Dus zomaar casual seks is dan op het moment vast leuk maar brengt na afloop dan een rot gevoel.
Maar hier heb je het over een kunstmatig "GTST Drama" iets wat instant wordt gehouden door voornamelijk jullie vrouwen zelf.

Jullie maken van liefde/gevoelens voor iemand meer dan het is (sprookjesverhaal) en jullie beperken tot jullie lust/seksuele gevoelens omdat jullie dan niet sociaal geaccepteerd zou worden. (Bang voor het slettenlabel ).

Maar de vrouw in haar natuurlijke staat kan heel goed seks/lust onderscheiden tot haar gevoelens/liefde voor haar (seksuele) partners. Zelfs beter als ons mannen

Dit uit ervaring en van een geheel andere hoek bekeken, en niet via wat sociaal geaccepteerd is of wat de maatschappij en zijn regels wetjes en sprookjesverhalen van de mens verlangen.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_157376586
quote:
Gehoord van een dikke vriendin zeker??
  zaterdag 7 november 2015 @ 09:24:02 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157377005
quote:
Nu ben ik toch benieuwd wat dat is en wat voor seksueel getinte opmerking hij maakte.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157377617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:56 schreef BeeGees het volgende:
Dat hij nog dagelijks contact zoekt maakt t nog afstotelijker.
Heb je deze ook weer gewoon genegeerd zonder uitleg of is het zo een hardnekkig typje?
pi_157379031
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 07:50 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Maar hier heb je het over een kunstmatig "GTST Drama" iets wat instant wordt gehouden door voornamelijk jullie vrouwen zelf.

Jullie maken van liefde/gevoelens voor iemand meer dan het is (sprookjesverhaal) en jullie beperken tot jullie lust/seksuele gevoelens omdat jullie dan niet sociaal geaccepteerd zou worden. (Bang voor het slettenlabel ).

Maar de vrouw in haar natuurlijke staat kan heel goed seks/lust onderscheiden tot haar gevoelens/liefde voor haar (seksuele) partners. Zelfs beter als ons mannen

Dit uit ervaring en van een geheel andere hoek bekeken, en niet via wat sociaal geaccepteerd is of wat de maatschappij en zijn regels wetjes en sprookjesverhalen van de mens verlangen.
Ik neem aan dat je het woordje "Niet" bent vergeten bij "zich beperken tot lustgevoelens"

dat niet alle vrouwen gaan voor sex puur vanwege lust is echt niet alleen vanwege het slettenstempeltje hoor. Het zich toch in de natuur van de vrouw. De man die meerdere vrouwen moet bevruchten en daarom makkelijk van de een naar de ander hopt en de vrouw die een mannetje zoekt om een kind mee te baren en dus meer vastigheid zoekt. Ik snap ook niet waarom je zelfs denkt dat vrouwen makkelijker lust en liefde kunnen onderscheiden dan mannen, dat hoor ik voor het eerst en ben ik het niet mee eens. En ja er zijn vrouwen die dat onderscheid makkelijk maken dan andere vrouwen net zoals er ook mannen zijn die dat niet goed kunnen.

Als vrouwen er in hun hoofd meer van maken dan wat het is dan is dat omdat ze blijkbaar behoefte hebben aan meer he en ze zich laten meeslepen door hun seksuele behoefte op dat moment..... maar dat is dan eigenlijk niet genoeg voor ze. Jij kunt die behoefte naar meer belachelijk vinden maar niet iedereen is hetzelfde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 12:23:29 ]
pi_157379567
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:22 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het woordje "Niet" bent vergeten bij "zich beperken tot lustgevoelens"

dat niet alle vrouwen gaan voor sex puur vanwege lust is echt niet alleen vanwege het slettenstempeltje hoor. Het zich toch in de natuur van de vrouw. De man die meerdere vrouwen moet bevruchten en daarom makkelijk van de een naar de ander hopt en de vrouw die een mannetje zoekt om een kind mee te baren en dus meer vastigheid zoekt. Ik snap ook niet waarom je zelfs denkt dat vrouwen makkelijker lust en liefde kunnen onderscheiden dan mannen, dat hoor ik voor het eerst en ben ik het niet mee eens. En ja er zijn vrouwen die dat onderscheid makkelijk maken dan andere vrouwen net zoals er ook mannen zijn die dat niet goed kunnen.

Als vrouwen er in hun hoofd meer van maken dan wat het is dan is dat omdat ze blijkbaar behoefte hebben aan meer he en ze zich laten meeslepen door hun seksuele behoefte op dat moment..... maar dat is dan eigenlijk niet genoeg voor ze. Jij kunt die behoefte naar meer belachelijk vinden maar niet iedereen is hetzelfde.
Vrouwen zijn beter in het verwerken van emoties, dus dat zou een argument voor zijn. Wat mannen daarentegen weer goed kunnen is die emoties tijdelijk op de plank zetten.

Maar uiteindelijk gaat het om het individu. Al die 'broscience' over zaad verspreiden en kindbaren heeft net zoveel nut als dat jij zuigt aan mijn duim; niemand wordt daar beter van.
pi_157381285
broscience _O_ _O_

Wat een geweldig woord!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157382349
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Vrouwen zijn beter in het verwerken van emoties, dus dat zou een argument voor zijn. Wat mannen daarentegen weer goed kunnen is die emoties tijdelijk op de plank zetten.

Maar uiteindelijk gaat het om het individu. Al die 'broscience' over zaad verspreiden en kindbaren heeft net zoveel nut als dat jij zuigt aan mijn duim; niemand wordt daar beter van.
wat een vergelijking en tuurlijk moet je het uiteindelijk per persoon bekijken. Konijntjuh moet zich alleen wel realiseren dat niet alle vrouwen tevreden zijn met slechts seks voor de seks en het dan dus logisch is dat ze zich bezig houden met de vraag "wat wil hij precies" hetgeen hij drama noemt :P
pi_157387340
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:39 schreef erodome het volgende:
broscience _O_ _O_

Wat een geweldig woord!!!!
Wordt vaak gebruikt bij fitness'advies'. :D

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat een vergelijking en tuurlijk moet je het uiteindelijk per persoon bekijken. Konijntjuh moet zich alleen wel realiseren dat niet alle vrouwen tevreden zijn met slechts seks voor de seks en het dan dus logisch is dat ze zich bezig houden met de vraag "wat wil hij precies" hetgeen hij drama noemt :P
Een vergelijking van mannen en vrouwen met betrekking tot emoties; lijkt me prima in orde.

Topics hier in R&P illustreren dat ook mannen zich geregeld afvragen 'wat zij precies wil'. ;)
pi_157388198
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Wordt vaak gebruikt bij fitness'advies'. :D

[..]

Een vergelijking van mannen en vrouwen met betrekking tot emoties; lijkt me prima in orde.

Topics hier in R&P illustreren dat ook mannen zich geregeld afvragen 'wat zij precies wil'. ;)
ik bedoelde dat jij broscience vergelijkt met het zuigen op jouw duim.
maar die mannen die in r&p topics aanmaken zouden zij er problemen mee hebben om seks voor de seks met de dame te hebben als zij geen interesse heeft in iets serieus? volgens mij niet :P
pi_157388418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:33 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik bedoelde dat jij broscience vergelijkt met het zuigen op jouw duim.
maar die mannen die in r&p topics aanmaken zouden zij er problemen mee hebben om seks voor de seks met de dame te hebben als zij geen interesse heeft in iets serieus? volgens mij niet :P
Ik moet even kwijt dat ik je gebrekkige punctuatie lastig vind om te lezen.

Dat gezegd hebbende, broscience heb je niets aan totdat je daaruit kan destilleren wat werkt voor jou. En ja, ik denk dat mannen ook meer willen dan alleen seks, wanneer zij topics aanmaken over een ander waarvan zij niet kunnen peilen wat diegene voor bedoelingen heeft. Zelf ben ik ook niet op zoek naar seks alleen, en laat het tegenwoordig liever voor wat het is, wanneer ze me niet geestelijk uitdaagt, of op een lijn zit met me. Niet lang geleden heb ik daarom juist een 'relatie' beeindigd.
  zaterdag 7 november 2015 @ 20:50:54 #190
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157388651
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Omdat ik een tijd geleden door Timor/Tibor/Timur/weetikveelhoediegastheet? gestalkt werd
doet ie dat nog steeds?! _O- :')
  zondag 8 november 2015 @ 09:19:37 #191
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157395916
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Het ging toch over emotie en lust gevoelens en er aan toegeven, ik zeg alleen dat jullie vrouwen daar veel rationeler mee omgaan. Jullie vrouwen balanceren de waarde oordelen van jullie omgeving op tegen over het vrij laten van jullie lust gevoelens of om seks met een man te hebben.

Zo ook als jullie een leuke man ontmoeten, echter de omgeving van jullie heeft zijn oordeel ten negatieve al klaar over hem, dan zit er een grote kans in dat de vrouw deze man uit rationele overwegingen dumpt. Dit omdat ze het belangrijker vindt hoe ze zelf door haar omgeving gezien wordt, dan haar gevoelens voor de leuke man.

Wij mannen denken hier een stukje emotioneler in en wij kijken niet echt wat de omgeving van ons verwacht immers van ons mannen wordt ook minder verwacht, dus wij kunnen meer op onze "seksuele"gevoelens afgaan.

Wat ik wil doet er niet ter zake toch ?

Discussie gaat erom dat vrouwen veel geharder zijn en behoudend gecalculeerd zijn met hun "emotie" voornamelijk als het komt op hun "lust" gevoelens omdat ze liever in een goed daglicht staan bij hun omgeving dan als ons mannen.

(Overigens emotie is voor mij de eerste gedachte of de directe uiting van gevoelens(de natura) en niet de gedachte wat je al hebt afgewogen in je zelf om je eigen maar zodanig te presenteren, zoals men je graag wilt zien of wat men van je verwacht, of hoe men jou graag wilt zien als de persoon met zijn emoties.)

Zie het verschil in de methode of in de wijze als een vrouw vreemd gaat of als een man vreemd gaat.

Of hoe men te werk gaat achter de schermen bij een forum, als de vrouw zin heeft in seks of lust heeft zal ze er geen topic over maken of dit publiekelijk zo snel neer zetten. Ze laat een aantal subtiele hints achter in haar berichten wat haar reacties moet geven van mannen in haar IM box en aan de hand van de reacties kiest ze de meest geschikte man uit voor een date om er éénmalig seks mee te hebben.

En als je als man zijnde die wel eens gedate heeft via het internet en op zijn eerste date al seks heeft gehad en deze slogan nog nooit gehoord hebt van een vrouw "Ik doe dit normaal gesproken nooit hoor" dan zijn jullie vrouwen al een stapje bewuster bezig met vrije seks en met jullie eigen lusten in plaats van jullie imago.

Maar ik denk dat deze slogan nog veelvuldig voorkomt onder het date , al heeft de vrouw er tientallen achter de rug, ze doet dit normaal gesproken nooit hoor :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Konijntjuh op 08-11-2015 10:37:16 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_157396823
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:19 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Het ging toch over emotie en lust gevoelens en er aan toegeven, ik zeg alleen dat jullie vrouwen daar veel rationeler mee omgaan. Jullie vrouwen balanceren de waarde oordelen van jullie omgeving op tegen over het vrij laten van jullie lust gevoelens of om seks met een man te hebben.

Zo ook als jullie een leuke man ontmoeten, echter de omgeving van jullie heeft zijn oordeel ten negatieve al klaar over hem, dan zit er een grote kans in dat de vrouw deze man uit rationele overwegingen dumpt. Dit omdat ze het belangrijker vindt hoe ze zelf door haar omgeving gezien wordt, dan haar gevoelens voor de leuke man.

Wij mannen denken hier een stukje emotioneler in en wij kijken niet echt wat de omgeving van ons verwacht immers van ons mannen wordt ook minder verwacht, dus wij kunnen meer op onze "seksuele"gevoelens afgaan.

Wat ik wil doet er niet ter zake toch ?

Discussie gaat erom dat vrouwen veel geharder zijn en behoudend gecalculeerd zijn met hun "emotie" voornamelijk als het komt op hun "lust" gevoelens omdat ze liever in een goed daglicht staan bij hun omgeving dan als ons mannen.

(Overigens emotie is voor mij de eerste gedachte of de directe uiting van gevoelens(de natura) en niet de gedachte wat je al hebt afgewogen in je zelf om je eigen maar zodanig te presenteren, zoals men je graag wilt zien of wat men van je verwacht, of hoe men jou graag wilt zien als de persoon met zijn emoties.)

Zie het verschil in de methode of in de wijze als een vrouw vreemd gaat of als een man vreemd gaat.
nee het ging erom waarom vrouwen ophef maken wanneer niet duidelijk is of de man slechts seks wil of geïnteresseerd is in iets serieus. Mijn uitleg is dus dat het niet alleen draait om het slettenstempeltje waar jij het steeds over hebt maar dat er ook een hoop vrouwen er niet aan toegeven omdat ze van zo iemand dan meer willen dan alleen seks en het dan niet goed voelt om seks te hebben omdat ze zich na afloop verdrietig zullen voelen. Hierom is dus de vraag "wat wil hij van me "wel van belang voor zo een vrouw;)

Ik snap nu wel beter wat jij bedoeld met dat je vrouwen rationeler vind met seks. Ze maken wat betreft de slettenstempel een weloverwogen beslissing inderdaad , dus ze kunnen misshcien lust dan makkelijker uit schakelen ( op zich logisch want als er niets is dat je tegen houd heb je ook minder moeite om iets uit te schakelen dan wanneer er angst is dat je (seksuele) acties negatieve gevolgen hebben ( beoordeling van anderen))
Maar dat vrouwen een weloverwogen beslissing maken betekent dat dan dat ze ook minder goed liefde en lust kunnen scheiden of slechts dat ze hun lust onder controle kunnen houden uit angst voor beoordeling of uit angst dat ze teveel voelen voor iemand die slechts seks wil? Ik zeg dat laatste. Ze maken wel een weloverwogen beslissing dan maar er zitten juist ook een hoop emoties achter die ze zo maakt.

edit: o ik zie nu pas jouw definitie van emoties. Emoties wordne niet altijd op zo een directe manier geuit, dus met jouw interpretatie van emoties neem je niet alles mee... alleen impulsieve acties.
p.s. dat stukje over dat vrouwen een man dumpen als haar omgeving hem niks vind ...wat een beeld van vrouwen heb je dan :{

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 11:08:06 ]
pi_157411351
Heb hem geen uitleg gegeven, nergens voor nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')