als iemand een keer zo een opmerking maakt hoeft dat niet gelijk te betekenen dat iem slechts op seks uit is. Als iemand dat continu doet zou ik het me wel afvragen maar dan hoeft dat nog steeds niet zo te zijn natuurlijk. Maar wat heeft hij gezegd dan? Als hij iets gezegd heeft als "wanneer kom je me pijpen" dan zou ik dat wel raar vinden jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 27-10-2015 23:08
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders? Ik merk dat ik gewoon nooit weet wanneer iemand wel serieuze en pure intenties heeft en wanneer het dus niet om de seks draait..
je snapt vrouwen duidelijk nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:57 schreef Konijntjuh het volgende:
Toch niks mis mee om als man zijnde te vissen of een vrouw van seks houdt of dat ze überhaupt opgewonden wordt van lichamelijk contact met een man of jongen die ze leuk vindt.
Of moet men het alleen hebben over de verzameling postzegels sigarenbandjes oud historische muntjes etc.. of alleen de typische vrouwen vragen beantwoorden; Hoe was je dag?, Wat heb je gedaan? Waar was je en met wie was je?, en dan laat ze je niet eens uitpraten, maar dan begint ze te er door heen te wauwelen omdat ze liever zelf in het punt (centrum van de wereld om haar draait) van de belangstelling staat dan dat ze enige waardering heeft voor haar mogelijk vriendje en begint ze over haar dag "te" klagen.
Wij mannen houden van seks en ik mag aannemen jullie vrouwen toch ook dus waarom altijd dat GTST/VIVA drama gedoe er om heen?
jij weet nog niet dat mannen 99 van de 100 keer alleen maar seks willen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Als je leuk contact hebt met een man en hij maakt opeens heel subtiel, na geflirt en leuke gesprekken, een seksueel getinte opmerking. Betekent het dan dat hij vooral seks wil en niks anders? Ik merk dat ik gewoon nooit weet wanneer iemand wel serieuze en pure intenties heeft en wanneer het dus niet om de seks draait..
Lijkt me ook maar dat wou ik eigenlijk van TS zelf horen. Als ze daar op mikt maar zelf ook niet duidelijk daar over is kan het zijn dat die gast zelf geen hoogte van haar krijgt en met zo'n opmerking probeert een reactie uit te lokken. Om te kijken waar hij aan toe is zeg maar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze wil niet als scharrel gebruikt worden toch dus wil ze iets serieus
Praktijk en theorie. Ik hou het liever bij de praktijk. Tuurlijk moet je het niet alleen over je modeltreinen hebben en je lego verzameling, mee eens. Maar obsessief bezig zijn met hinten naar sex vind ik best wel gedrag dat beter past bij het prehistorisch tijdperk. Zijn we op zo'n laag niveau beland om een vrouw in bed te krijgen? Ik ben liever de geromantiseerde 'gentleman' die zijn martini opdrinkt, een paar keer knipoogt, de rekening betaald, de jas aangeeft en dan samen wegrijdt in zijn te dure batmobiel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:57 schreef Konijntjuh het volgende:
Toch niks mis mee om als man zijnde te vissen of een vrouw van seks houdt of dat ze überhaupt opgewonden wordt van lichamelijk contact met een man of jongen die ze leuk vindt.
Of moet men het alleen hebben over de verzameling postzegels sigarenbandjes oud historische muntjes etc.. of alleen de typische vrouwen vragen beantwoorden; Hoe was je dag?, Wat heb je gedaan? Waar was je en met wie was je?, en dan laat ze je niet eens uitpraten, maar dan begint ze te er door heen te wauwelen omdat ze liever zelf in het punt (centrum van de wereld om haar draait) van de belangstelling staat dan dat ze enige waardering heeft voor haar mogelijk vriendje en begint ze over haar dag "te" klagen.
Wij mannen houden van seks en ik mag aannemen jullie vrouwen toch ook dus waarom altijd dat GTST/VIVA drama gedoe er om heen?
Ja, dat wil ie ook. Duhquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:15 schreef BeeGees het volgende:
Dat beeld heb ik niet. Als een 24-jarige man binnen 2 weken een seksueel getinte opmerking maakt, krijg ik toch wel het idee dat hij voornamelijk seks wil.
ts antwoord niet meer. Ze is druk bezig met zijn genotsstaafquote:Op woensdag 4 november 2015 20:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat is er mis met alleen seksen? Als je hem leuk vindt althans.
sorry?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ts antwoord niet meer. Ze is druk bezig met zijn genotsstaaf
Als je bang bent dat hij alleen achter seks aanzit, dan wacht je gewoon langer voordat je met hem slaapt en totdat er meer binding is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Waarom geen contact meer? Heb je een nieuwe ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:34 schreef BeeGees het volgende:
Heb al geen contact meer met die gast joh! Oud topic (al zoekt hij wel contact hehe)
oud topic?...je hebt het acht dagen geleden aan gemaaktquote:Op woensdag 4 november 2015 21:34 schreef BeeGees het volgende:
Heb al geen contact meer met die gast joh! Oud topic (al zoekt hij wel contact hehe)
Er zit een heleboel tussen "slechts vriendschap" en "alleen seks".quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:08 schreef BeeGees het volgende:
Hilarisch inderdaad, ouwe cockblocker.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:34 schreef BeeGees het volgende:
Was achteraf niet echt waard om over deze man een topic te openen, wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:56 schreef BeeGees het volgende:
Jep heb alweer nieuwen en vond hem een kwallenkop. Dat hij nog dagelijks contact zoekt maakt t nog afstotelijker.
Dat is snel gegaan...quote:Op donderdag 5 november 2015 15:56 schreef BeeGees het volgende:
Jep heb alweer nieuwen en vond hem een kwallenkop. Dat hij nog dagelijks contact zoekt maakt t nog afstotelijker.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:02 schreef BeeGees het volgende:
Jammer, want we hebben ongeveer iets van 2 weken iedere dag superleuk gepraat voornamelijk via app en Facebook. In t echt flirten, ook leuk kletsen.. En dan zo'n kut reactie en dan twijfel ik. Terwijl ik hem echt wel interssant vond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |