abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157403755
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:59 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik snap wel dat je dan de berichten 1 t/m 17 negeert. Mogelijk waren de berichten 19 t/m 35 van een soortgelijk niveau. Maar nr. 18 - die wel serieus was, maar niet meteen jouw droomvent - loopt dan ook grote kans om compleet genegeerd te worden. Als nr. 18 die ervaring vaker opdoet, dan zal hij een kosten (= tijd/energie) baten (= reactie?) afweging maken en de volgende keer misschien ook alleen sturen: "Hey, alles goed!?" Ik denk dat dat is wat er gebeurd.

Op een Waalse datingsite bestond ook een algemeen forum. Teleurgesteld over het uitblijven van enige respons op mijn berichtjes en een totaal gebrek aan bezoekers van mijn profiel, besloot ik op het algemene deel van de website te vragen hoe dan kon. Wat doe ik verkeerd? Per PM kreeg ik antwoord van zowel mannen als vrouwen. De frustraties dropen er vanaf. De vrouwen klaagden dat mannen - als ze afgewezen werden - soms een scheldkanonnade aanvingen. Gevolg: men antwoordde gewoon niet meer. De mannen daarentegen meenden dat de vrouwen met niets minder dan de knappe prins op het witte paard genoegen wilde nemen. Van beide groepen kan ik het standpunt begrijpen. Misschien is de conclusie wel dat mannen en vrouwen elkaar op datingsites niet begrijpen.

Het zou in ieder geval goed zijn als datingsites opener waren over de man/vrouw verhouding binnen leeftijdsgroepen. Als die verhouding 9/1 is, dan weet je als man dat inschrijven weinig zin heeft en als vrouw dat jouw profiel veel aandacht zal trekken.
En dat laatste gaat niet gebeuren, simpelweg omdat ze dan minder geld verdienen :) Sites als Lexa proberen zich te onderscheiden als serieuze sites waar mensen écht op zoek zijn naar de ware. Ze voelen de hete adem van gratis apps als Tinder en Happn. Waarom zou je je hele hebben en houwen op een site pleuren terwijl je met een paar foto's ook gesprekken en dates kan hebben? Ze hebben dus een imago/verwachting hoog te houden en als dan blijkt dat binnen jouw leeftijdscategorie 20% vrouw is en 80% man ga je natuurlijk niet betalen ;) Denk dat de mensen van mijn leeftijd (mid 20) eerst Tinder e.d. proberen en pas veel later nog aan die sites denken als het echt allemaal niks oplevert bij de gratis apps.
pi_157403857
-nee dus!-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 08-11-2015 16:08:38 ]
pi_157404092
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En dat laatste gaat niet gebeuren, simpelweg omdat ze dan minder geld verdienen :) Sites als Lexa proberen zich te onderscheiden als serieuze sites waar mensen écht op zoek zijn naar de ware. Ze voelen de hete adem van gratis apps als Tinder en Happn. Waarom zou je je hele hebben en houwen op een site pleuren terwijl je met een paar foto's ook gesprekken en dates kan hebben? Ze hebben dus een imago/verwachting hoog te houden en als dan blijkt dat binnen jouw leeftijdscategorie 20% vrouw is en 80% man ga je natuurlijk niet betalen ;) Denk dat de mensen van mijn leeftijd (mid 20) eerst Tinder e.d. proberen en pas veel later nog aan die sites denken als het echt allemaal niks oplevert bij de gratis apps.
Dat er altijd meer mannen dan vrouwen zich op dit soort sites aanmelden is van alle tijden. Vroeger had je nog de contactadvertenties in de krant of met die 0909 lijnen op teletekst. Het was toen nog vooral voor mensen van middelbare leeftijd bedoeld maar ook daar zag je bijna alleen maar mannen. De weinige vrouwen die je daar dan zag waren ook allemaal op leeftijd en hadden vaak kinderen en meerdere relaties achter de rug. Niet de ideale plek om daar je eerste liefde op te ontmoeten.

Met Tinder hebben ze ook wel een jonger publiek weten te bereiken maar het probleem dat het altijd meer mannen aantrekt lijken ze maar geen oplossing voor te vinden. Misschien ligt het taboe onder vrouwen misschien wat hoger, of voelen ze niet de behoefte om op een datingsite te staan?

Vergeet ook niet dat gratis datingsites ook een ander publiek aantrekken dan betaalde. Ik denk dat het aantal serieuze kandidaten wel hoger is op de betaalde sites.
pi_157404247
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dat laatste gaat niet gebeuren, simpelweg omdat ze dan minder geld verdienen :) (...) Ze hebben dus een imago/verwachting hoog te houden en als dan blijkt dat binnen jouw leeftijdscategorie 20% vrouw is en 80% man ga je natuurlijk niet betalen ;)
Voor de korte termijn is dat waar, maar bekijk het eens op de lange(re) termijn? Ik denk dat Broccoli wel drie keer nadenkt voor ze weer een profiel op een datingsite aanmaakt. Zo leuk is het niet om je mailbox volgespamt te zien met kansloze berichten. En jij denkt ook wel drie keer na voor je weer een profiel op een betaalde datingsite aanmaakt. Het gebrek aan reacties maakt ontmoedigd enorm om er energie in te steken. Kortom: zowel mannen als vrouwen kampen met frustraties en dat kan niet goed zijn voor het verdienmodel.
pi_157404402
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:18 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Voor de korte termijn is dat waar, maar bekijk het eens op de lange(re) termijn? Ik denk dat Broccoli wel drie keer nadenkt voor ze weer een profiel op een datingsite aanmaakt. Zo leuk is het niet om je mailbox volgespamt te zien met kansloze berichten. En jij denkt ook wel drie keer na voor je weer een profiel op een betaalde datingsite aanmaakt. Het gebrek aan reacties maakt ontmoedigd enorm om er energie in te steken. Kortom: zowel mannen als vrouwen kampen met frustraties en dat kan niet goed zijn voor het verdienmodel.
Alleen heb ik zelf nog nooit één cent betaald voor datingsites, juist omdat ik overal lees dat het geen toegevoegde waarde heeft :) Gratis datingsites zijn misschien te vrijblijvend, maar ik kan me niet voorstellen dat de écht leuke dames graag een paar euro betalen voor beter aanbod op Lexa e.d. Heb meer het idee dat de hopeloze gevallen (zowel mannen als vrouwen) zich maar op betaalde sites inschrijven..
pi_157404419
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:05 schreef Deezertje het volgende:
Maar das ook het nadeel van online daten of iig berichten sturen: het is te vrijblijvend. Zelfs teksten als: ''ik stuur altijd wat terug!!!'' worden al niet nagekomen, dus laat het dan gewoon van je profiel af, juist als je dan niks terugkrijgt denk je: vinden ze me dan écht niet leuk? Er staat toch dat ze altijd reageert? Soms vergeet ik dat er gewoon echte mensen achter die profielen zitten die wss in real life niet zo laf zijn om mensen af te wijzen.
Het lijkt er een beetje op dat je je zelfvertrouwen haalt uit of een meisje je een berichtje stuurt of niet. (Ik hoor het wel als ik het fout heb.)
Als 1 op de 10 meisjes reageert, focus jij op die 9 die dat niet deden. Het lijkt me positiever om te focussen op dat ene meisje dat wel reageert. :) (of de verhouding 1 op 10 of 1 op 1000 is doet er dan verder niet veel toe, want je richt je op die 1 en niet dat grote getal.)
Dus, verwachtingen weggooien en alle extra contacten als "mooi meegenomen" zien maakt het waarschijnlijk een stuk leuker. :)
pi_157404582
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:23 schreef Deezertje het volgende:

Gratis datingsites zijn misschien te vrijblijvend, maar ik kan me niet voorstellen dat de écht leuke dames graag een paar euro betalen voor beter aanbod op Lexa e.d.
Ik denk dat het abonnementsgeld een drempel opwerpt en er voor zorgt dat vrouwen een hoop onzinberichten bespaart blijven. Maar ach, bij mij was de verhouding 45/0 in drie maanden. Daarna maar gestopt.
  zondag 8 november 2015 @ 16:54:02 #183
17979 MissMSX
Knightmare
pi_157405159
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

Oh nee? Hoe verklaar je het gedrag van single studenten die in het weekend gaan feesten en dan met een meisje in bed eindigen. Hier mag een ONS misschien nog een uitzondering zijn maar ik denk dat onder studenten onderling dat het een stuk normaler is en vaker voorkomt dan we denken. Jonge mensen zijn vaker toch wat avontuurlijker ingesteld, hebben hun seksuele lust behoeften, zoeken elkaar op en van het een komt het ander.
Jouw ervaring is dat als jij irl een meisje/vrouw lastig valt je wel die avond nog neukt?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_157406486
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

Oh nee? Hoe verklaar je het gedrag van single studenten die in het weekend gaan feesten en dan met een meisje in bed eindigen. Hier mag een ONS misschien nog een uitzondering zijn maar ik denk dat onder studenten onderling dat het een stuk normaler is en vaker voorkomt dan we denken. Jonge mensen zijn vaker toch wat avontuurlijker ingesteld, hebben hun seksuele lust behoeften, zoeken elkaar op en van het een komt het ander.
Pssssst, in het gewone mensenleven neuken normale mensen ook als konijnen met alles en iedereen hoor ;)
pi_157406570
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 17:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Pssssst, in het gewone mensenleven neuken normale mensen ook als konijnen met alles en iedereen hoor ;)
Hier zijn geen gewone mensen
pi_157406628
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 18:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze lullen hier net alsof neuken rocket science is, kikkers en kakkerlakken neuken ook, echt alles neukt behalve het clubje hier :{
pi_157406645
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ze lullen hier net alsof neuken rocket science is, kikkers en kakkerlakken neuken ook, echt alles neukt behalve het clubje hier :{
Alles doodanalyseren en tot de ultieme formule komen.

Dan pas kan er geneukt worden.
pi_157406695
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En bovendien, daten = neuken, dat teveel lullen voor en tijdens een date, je weet immers binnen 2 seconden of er geneukt gaat worden, voor een goed gesprek kun je beter naar je vader gaan die zit tenminste niet de hele tijd naar je tieten of kruis te staren, alhoewel :{
pi_157408047
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En bovendien, daten = neuken, dat teveel lullen voor en tijdens een date, je weet immers binnen 2 seconden of er geneukt gaat worden, voor een goed gesprek kun je beter naar je vader gaan die zit tenminste niet de hele tijd naar je tieten of kruis te staren, alhoewel :{
:')
pi_157408067
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 19:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

:')
Je kan nooit teveel lullen hebben toch :9~
  zondag 8 november 2015 @ 19:22:03 #191
17979 MissMSX
Knightmare
pi_157408239
Edit - Oh kut, verkeerde topic. Excuus :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 8 november 2015 @ 19:47:37 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157408842
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Jij date niet ;)

Maar nee, een date houd niet per se seks in. Genoeg dates waar een van beide niet de aantrekkingskracht heeft t.o.v. de ander om tot seks over te gaan, of beide.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 8 november 2015 @ 20:00:46 #193
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_157409223
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 18:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wow de laatste 100 topics hier samengevat in drie posts. :')

Hoop eerlijk gezegd toch voor sommigen dat het eureka-/hallelujahmoment niet al te lang meer op zich laat wachten.
pi_157409260
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:47 schreef yats het volgende:

[..]

Maar nee, een date houd niet per se seks in. Genoeg dates waar een van beide niet de aantrekkingskracht heeft t.o.v. de ander om tot seks over te gaan, of beide.
Dat schat je van tevoren toch zeker wel in? Ik ga mijn niet verdoen aan ouwehoeren met een onaantrekkelijke vrouw die ik toch niet wil neuken 8)7
  zondag 8 november 2015 @ 20:04:10 #195
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157409351
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat schat je van tevoren toch zeker wel in? Ik ga mijn niet verdoen aan ouwehoeren met een onaantrekkelijke vrouw die ik toch niet wil neuken 8)7
Tja, zeker als je iemand online leert kennen kan iemand in het echt tegenvallen. Of juist meevallen ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_157409394
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, zeker als je iemand online leert kennen kan iemand in het echt tegenvallen. Of juist meevallen ;)
Bij twijfel gewoon niet daten dan, alleen voor de crème de la crème gaan.
  zondag 8 november 2015 @ 20:08:22 #197
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_157409514
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ah Paiq is dus echt niets voor jou? :P
Daarbij is uiterlijk niet de complete aantrekkingskracht. Ziet ze eruit als een model, maar als ze lacht is de hele kinderboerderij aanwezig. Of ze vind jouw lichaamsgeur niet aantrekkelijk. Of je bent irl toch niet de persoon die ze dacht. Nou dan is het alsnog bye bye zwaai zwaai.
  zondag 8 november 2015 @ 20:08:55 #198
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157409541
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bij twijfel gewoon niet daten dan, alleen voor de crème de la crème gaan.
Jij geeft nooit iemand het voordeel van de twijfel? Oh wacht, hier hebben we het al een keer over gehad...
pi_157409607
quote:
15s.gif Op zondag 8 november 2015 20:08 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Ah Paiq is dus echt niets voor jou? :P
Daarbij is uiterlijk niet de complete aantrekkingskracht. Ziet ze eruit als een model, maar als ze lacht is de hele kinderboerderij aanwezig. Of ze vind jouw lichaamsgeur niet aantrekkelijk. Of je bent irl toch niet de persoon die ze dacht. Nou dan is het alsnog bye bye zwaai zwaai.
Ja kan altijd natuurlijk, ik heb wel eens een hele mooie vrouw laten staan omdat ze niet lekker rook maar over het algemeen weet ik toch in 99 % van de gevallen of iemand mijn type is en andersom, ik ben daar goed in, dat zei een vrouw gisteren nog tegen me toevallig ;)
pi_157409614
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:08 schreef yats het volgende:

[..]

Jij geeft nooit iemand het voordeel van de twijfel? Oh wacht, hier hebben we het al een keer over gehad...
Nee nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')