Ik wilde me even indekken tegen de hele hordes die je hier over je heen kunt krijgen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus er denken mannen anders over, maar ook hetzelfde en daarom moet je het maar niet doen?
Klinkt logisch ja.
Na welke date zou ik die moeten gebruiken dan?quote:Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Echt wel, uitgevonden door Jezus himself.
Jij gebruikt hem niet?
Niks mis met een losse vrijpartij toch? Zie niet waarom dat wat uit moet maken.quote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel wat anders als je seks hebt gehad...
Als het van beide kanten als losse vrijpartij gezien wordt maakt het niets uit nee.quote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met een losse vrijpartij toch? Zie niet waarom dat wat uit moet maken.
neuh heb al iets gestuurd.. Duidelijke taal als hij niks terugstuurtquote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus hij had geen kut om een penis in te douwen.
Ik snap het probleem.
Weetje: Stuur hem nog een keer een berichtje, antwoord hij daar niet op? Move on.
Hij is haar toch niets verschuldigd?quote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als het van beide kanten als losse vrijpartij gezien wordt maakt het niets uit nee.
dat was het niet in mijn ogenquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo wereldvreemd of doe je alsof?
Ja duh, die kerel is niet gekquote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat was het niet in mijn ogen
Had dat ook gezegd
Hij zei voor hem ook niet want ik wad echt zoooo top en leuk en mooi (maar wel losse vrijpartij dus)
nee maar laten weten dat dat alles was is wel zo netjesquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch maar Lactacyd gaan gebruiken danquote:Op zondag 8 november 2015 22:04 schreef BeeGees het volgende:
Maar tis altijd hetzelfde dus de oorzaak ligt bij mij, alleen het is wel klote..
Netjesquote:Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar laten weten dat dat alles was is wel zo netjes
niet volgens de wet nee, moreel gezien wel als je het mij vraagtquote:
Haha moreelquote:Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet volgens de wet nee, moreel gezien wel als je het mij vraagt
misschien krijg je gewoon geen dames vanwege je karakter?quote:
Waarschijnlijk is hij gewoon druk aan het appen met z'n andere liefje waar hij een bijzondere band mee heeftquote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat zal.
Het maakt het niet minder kwetsend of vervelend.
Ja dat zal het zijn, eureka!quote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien krijg je gewoon geen dames vanwege je karakter?
Ik zou zeggen, leer daarvan en wees iets selectiever. Op naar de volgende, succes verderquote:Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
maar het klikte wel, het leek echt alsof we elkaar al jaren kenden terwijl we elkaar in feite 1x hadden vluchtig gezien en gesproken ..
En hij zei mij echt tof te vinden enz. Nou leugens .. en ik geloofde het mer m'n domme kop.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:08 schreef BeeGees het volgende:
Maar was leuker geweest als ie ff had gezegd nou ik vind je niet leuk genoeg vooor wat dan oook, dus laten we de avond beëindigen. Ipv ongemeende dingen zeggen.
Naja m'n frustratie en verder ga k er geen worden meer aan vuil maken
Bedankt jaquote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon druk aan het appen met z'n andere liefje waar hij een bijzondere band mee heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |