Wie zou mij kunnen helpen?
eergister 2e date met een dame gehad, de eerste date dateert nog uit Juli(voor de info, we waren allebei druk met werk etc.) Het was erg leuk, net als de eerste date, we hebben heel erg veel gepraat over echt van alles en nog wat. Wel met een paar drankjes maar dat moet kunnen.
Eerste date gezoend, en deze keer seks gehad.
Alleen nu weet ik niet hoe ik dit verder moet aanpakken, ik vind haar erg leuk aangezien we beide hetzelfde idee hebben over het leven en alles eromheen. Ze is niet zo van het watsappen, moet ik haar nu bellen of wat? Ze woont een uur rijden bij mij vandaan, niet echt ideaal maar voor mij opzich geen probleem.
Ze vertelde dat ze een hoop keer is bedrogen door mannen die vreemd zijn gegaan, en dat ze niet weet of ze nog een relatie kan aangaan met mannen omdat ze bang is dat ze weer die pijn krijgt. Ik heb haar hele levens verhaal aangehoord, ik weet ook dingen van haar die maar een paar mensen weten. Maar ze zei wel misschien dat ik het jou vertel omdat je hier niet in de buurt woont.
We hebben lekker liggen knuffelen en ze lag (bijna) huilend op mijn buik, ik weet niet precies waarom. Dat kan zijn omdat ze eindelijk iemand had waar ze het tegen kon vertellen of omdat ze het lekker vond om na een hele lange tijd weer met iemand te knuffelen
Ik weet even niet wat ik moet doen. Ik denk dat ik haar moet bellen, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Moet ik over iets van die date beginnen, dat ik het erg fijn vond of dat er iets heel erg indruk op me maakte?
Alvast bedankt!!!!!