Ik zit elk weekend ergens anders... afgelopen paar dagen Antwerpen, toen Brussel, toen Brugge. Week daarvoor Gent, Rotterdam, Tilburg...quote:Op woensdag 4 november 2015 00:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je op school of in een studentenstad woont kruis je elkaar wel vaker. Of als die ene leuke meid toevallig net 3 straten verderop woont
Teringquote:Op woensdag 4 november 2015 00:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe telt Happn dat tegenkomen dan? Ik heb binnen een straal van 250m. een stuk of 1500 leeftijdsgenoten wonen. Kom ik die dan allemaal constant tegen?
Ik kom uit een dorp van 15000 inwoners in de buurt van de Duitse grens met enkel Arnhem en Nijmegen echt dichtbij. En ik heb 8 jaar in Zuid-Limburg gewoond. Zo fantastisch waren die locaties dus niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan is je locatie wel goed gekozen. Omdat je in een stad met veel leeftijdgenoten meer kans maakt dan in een andere kleine stad of uithoek van het land.
In principe heb jij geen dating apps nodig, jij zou ze gewoon om de hoek kunnen versieren. Werkt veel sneller dan dat eindeloze appen met elkaar.
Wel sneu voor haar, maar ze had de date dan beter kunnen verplaatsen naar een andere dag denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 06:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Ergste date was op de sterfdag van haar vader. Dat vertelde ze tijdens de date. Vlak voor de date was ze bij zijn graf geweest. Ze barstte opeens in huilen uit. Ik een poging gedaan haar te troosten, maar het was nogal ongemakkelijk
Slim van die gast!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn leukste date was bij iemand die ik had leren kennen in de kroeg, hij had net een huis gekocht.. dus op de eerste date hebben we samen zijn huis staan schilderen en hebben we een waanzinnig leuke tijd gehad
Dat zou mij meer aanspreken op een date...quote:Eergisteren gedate met iemand, 's nachts op het strand, in de mistSupercool want alle algen gaven superveel licht, erg mooi om te zien
Tja je moet het doen met wat je aantrekt hequote:Op woensdag 4 november 2015 09:45 schreef Cue_ het volgende:
De dates die ik heb gehad vind ik meestal maar matig, niet bijzonder.
Maargoed, ik vind dan ook niet snel iets/iemand echt leuk
Het was echt heel leuk, wijntje mee ookquote:Op woensdag 4 november 2015 09:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Slim van die gast!
[..]
Dat zou mij meer aanspreken op een date...
Ik had je even opgezocht nav je mededeling in OUD. Hopelijk gaat het goed met jou en je kinders.![]()
Mooi!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Het was echt heel leuk, wijntje mee ook
En ja, gaat prima, veeeeeel beter zelfs
Thanksquote:Op woensdag 4 november 2015 09:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Have fun met je evt toekomstige dates!!
Ghehehe. Even multitopicquoten:quote:Op woensdag 4 november 2015 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat klinkt niet echt positief.
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik haar ontmoette op dat feestje was ze heel open en spontaan, gisteren moest ik de woorden er bijna uittrekken bij haar. Was een beetje awkward allemaal. Ze stelde wel voor om vrijdag naar een reggae feestje te gaan, maar ik weet niet of ik daar zin in heb....
Hoezo dat?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
aaah nee! Ik had mijn hoop op jou gevestigd
Jij had toch anderhalve week geleden nog een date en dat zou toch een vervolg krijgen? Hoe is dat dan afgelopen?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:11 schreef yats het volgende:
Veel plezier voor de daters. Ik date momenteel even niet en heb mijn profiel gewist. Andere prioriteiten momenteel.
Omdat mensen of zichzelf interessant vinden of omdat ze hopen dat er vragen over gesteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:37 schreef SiIk het volgende:
Waarom staat het halve topic hier altijd vol met 'ik heb weer tinder', 'nu niet meer', 'ik ga weer daten' 'nu niet meer'.
Make up your mind, of vertel het aan mensen die het wel boeiende info vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |