abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157294247
Oooh dates bij een buitengebiedje bij mij in de buurt O+ Achterop de fiets er naar toe O+ Flesje wijn O+ kleedje O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En nu krijg ik zin om te daten :') Terwijl ik het juist even op een laag pitje heb gezet allemaal :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157294296
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:@ Ik kan ook wel even nodig hebben als ik iemand eenmaal face-to-face zie :@

Ik heb altijd even nodig om dat online beeld over die persoon die tegenover me zit te leggen ofzo. het voelt dan alsof ik daar met een vreemde zit oid, terwijl ik pas op date ga als ik echt al goede gesprekken met iemand heb gehad, dus die gene al een beetje "ken". Het duurt bij mij even voor die 2 in elkaar vallen zeg maar.

En nu krijg ik zin om te daten :') Terwijl ik het juist even op een laag pitje heb gezet allemaal :')
dat snap ik, daarom ben ik altijd voor een tweede date als ik denken 'mwah' maar ik heb ook dates gehad waar ik echt dacht 'wtf? Wie ben jij?'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:23:38 #203
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157294377
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooh dates bij een buitengebiedje bij mij in de buurt O+ Achterop de fiets er naar toe O+ Flesje wijn O+ kleedje O+

[..]

Fijn is dat he? Ik moet hier in Den Haag die plekken nog ontdekken. In Arnhem boden de Veluwe of de uiterwaarden genoeg mooie plekken...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157294401
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:23 schreef yats het volgende:

[..]

Fijn is dat he? Ik moet hier in Den Haag die plekken nog ontdekken. In Arnhem boden de Veluwe of de uiterwaarden genoeg mooie plekken...
Strand tussen Kijkduin en Duindorp, opgang bij de Fuut ofzo, bij de Savornin Lohmanlaan. O+
Ja doei.
pi_157294504
Dateverhalen, leuk!

Een van mijn leukste dates kwam spontaan tot stand. Na een middag wat mailen / pingen de stoute schoenen aangetrokken en gezegd dat ik om een bepaalde tijd in de stad zou zijn en dat ik haar daar wel zou zien. En ze kwam ook nog :) Lekker drankjes gedaan, watertaxi gepakt, gecrasht bij een te goed Italiaans restaurant, trein gepakt richting strand en daar gewandeld en geborreld. Niks gepland, alles gebeurde gewoon! Leuke avond / nacht met vervolg;-)

Slechtste date? Mhh, gelukkig weinig slechte dates gehad. Ooit 1 keer een blind date gehad, dat was eens maar nooit meer. Totaal geen gespreksstof, mijn slechte grappen werkten niet en zij was blijkbaar te erg onder de indruk. Snel weggegaan, jammer dat ze me daarna nog een paar weken gestalked heeft..
pi_157294573
quote:

[..]

Clingendael, meijendel, Haagse bos om er maar een paar te noemen.

Genoeg keuze
pi_157294679
quote:

[..]

Volgens mij staat Den Haag niet echt bekend als een studentenstad. Hoe zie jij dat in het straatbeeld?
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:41:52 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157294699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee ik ga gewoon sporten, dus altijd nuttig, maar daar is iedereen wel voor zichzelf bezig. Ik neem zelf ook maar oordopjes mee voor het geval dat er niemand leuks is om mee te praten :') Maar ik bedoel meer het gevoel: sporten, leuk, gezond, en na afloop douchen en weer alleen naar huis... Waar moet je dan mensen ontmoeten? Datingsites/apps kost een berg tijd met 0 resultaat
Teamsport ipv de gym.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:45:21 #209
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157294746
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

Volgens mij staat Den Haag niet echt bekend als een studentenstad. Hoe zie jij dat in het straatbeeld?
Ik woon letterlijk om de hoek van de Haagse Hogeschool dus ik merk daar weinig van. Ik kom hier iig meer leuke vrouwen tegen als in mijn oude woonplaats. Waarom vraag je dat?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157294923
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:45 schreef yats het volgende:

[..]

Ik woon letterlijk om de hoek van de Haagse Hogeschool dus ik merk daar weinig van. Ik kom hier iig meer leuke vrouwen tegen als in mijn oude woonplaats. Waarom vraag je dat?
Dan is je locatie wel goed gekozen. Omdat je in een stad met veel leeftijdgenoten meer kans maakt dan in een andere kleine stad of uithoek van het land.

In principe heb jij geen dating apps nodig, jij zou ze gewoon om de hoek kunnen versieren. Werkt veel sneller dan dat eindeloze appen met elkaar.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:56:31 #211
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157294938
Mijn leukste date was met mijn (inmiddels beste vriend) ex. Hij was nog nooit naar de IKEA geweest, dus ik stelde voor om dat te doen.

Eenmaal in de IKEA ploffen we op een bed waar we uuuuren doorpraten, eraf werden gejaagd door een medewerkster (we zaten er iets van 3/4u op?) om daarna naar Rotterdam te gaan.

Hij had ook nooit kfc op, dus gingen we een bucket eten op een bankje in het centrum, zwervers gevoerd en daarna hadden we geen zin meer om naar het feestje te gaan, dus hebben we in een glijbaan bij een meertje gezeten tot in de holst van de nacht.

Dat feestje wat we in eerste instantie zouden bezoeken staat nog steeds in mijn Partyflockagenda O+

Sorry als er eventuele tikfouten instaan, ik zit in de bus in een kutdorp :')
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_157295495
Leukste date,
Eigenlijk afgesproken met iemand en eerst zouden we uit eten gaan om een uur of 7 bij mij in de buurt, dat werd daarna een uur of 6 toen een uur of 5 etc. Puntje bij paaltje stond ze om iets voor 3-en bij mij op de stoep, wat gepraat wat gedronken voordat we het wisten was het tijd om te gaan eten klikte echt super. Na het eten weer naar huis gegaan, wat gepraat wat gehangen, en weer wat gedronken, en voordat we doorhadden werd het weer licht.

Slechtste date,
Voor y2k werkte ik bij een adviseur, en na een tijd kwam daar een leuke secretaresse werken, die ietsje ouder was als ik. Nu hadden ze daar een soort van messenger op de PC staan en aangezien we op verschillende verdiepingen zaten maakte wij daar gretig gebruikt van. Ik was best verlegen destijds en uiteindelijk gevraagd of ze een keer wat wou gaan drinken. Nou dat wou ze wel ik had toen nog geen rijbewijs, dus ze zou mij opkomen halen wij naar de stad zijn we wat gaan poolen en afhankelijk leek het goed te gaan. Tot 30 minuten in de date ging bij haar de knop om of zo en ze heeft het de rest van de avond alleen maar gehad over hoeveel ze haar ex wel niet misten en hoe ze wel dacht dat ze weer samen zouden komen.Ik voelde mij er destijds heel ongemakkelijk bij, en ik wou haar ook niet in de steek laten dus de hele avond uitgezeten. Ik kreeg dan nog wel een sorry aan het eind van de avond.
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 3 november 2015 @ 17:42:04 #213
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157295713
Mijn slechtste date was met een vadsige meneer die stonk. Hij zat vol met clichés en dacht alleen maar aan seks. Volgens hem was ik gothic (nee dus, al hou ik wel van de muziek) en hij stelde voor dat ik een gothic kinky pakje aantrok want dat was geil. Ehh nee }:|

Mijn eerste date was ook een fiasco. We waren 15 en 16 en dit was onze eerste date, we gingen naar de bios. Op MSN klikte het heel erg, maar in het echt hebben we geen woord gezegd.

Door een ongeluk had ik een gipspoot, en daar hield hij geen rekening mee. Ik kon hem niet bijhouden, hij liep zo snel! Ook moest ik een trap op springen waar hij geen rekening mee hield (hij wilde zsm naar boven).

Na onze date gingen we zoenen, het kwijl spatte eruit :') Maar deze date was meer awkward dan echt kut.
pi_157295831
Nou, we gaan het zien vanavond.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157295841
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:50 schreef Barbusse het volgende:
Nou, we gaan het zien vanavond.
Have fun *O*
pi_157295936
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Have fun *O*
Thanks! Taxi is hier :W
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157296068
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:42 schreef broccoli. het volgende:
Mijn slechtste date was met een vadsige meneer die stonk. Hij zat vol met clichés en dacht alleen maar aan seks. Volgens hem was ik gothic (nee dus, al hou ik wel van de muziek) en hij stelde voor dat ik een gothic kinky pakje aantrok want dat was geil. Ehh nee }:|

Mijn eerste date was ook een fiasco. We waren 15 en 16 en dit was onze eerste date, we gingen naar de bios. Op MSN klikte het heel erg, maar in het echt hebben we geen woord gezegd.

Door een ongeluk had ik een gipspoot, en daar hield hij geen rekening mee. Ik kon hem niet bijhouden, hij liep zo snel! Ook moest ik een trap op springen waar hij geen rekening mee hield (hij wilde zsm naar boven).

Na onze date gingen we zoenen, het kwijl spatte eruit :') Maar deze date was meer awkward dan echt kut.
Hahaha! Was op foto's niet te zien dat ie vadsig was dan? :P
pi_157296092
quote:

[..]

Den Haag is leuk om te wonen zeg!
pi_157296116
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat snap ik, daarom ben ik altijd voor een tweede date als ik denken 'mwah' maar ik heb ook dates gehad waar ik echt dacht 'wtf? Wie ben jij?'
hahahahah maar hoezo dacht je dat? Was iemand dan totaal niet zoals op de foto of zei diegene gewoon niks?
pi_157296132
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:06 schreef BeeGees het volgende:

[..]

hahahahah maar hoezo dacht je dat? Was iemand dan totaal niet zoals op de foto of zei diegene gewoon niks?
Nee diegene was totaal niet zoals die persoon was in gesprekken via mail/app
Maar dat stond er toch ook al?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157296177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee diegene was totaal niet zoals die persoon was in gesprekken via mail/app
Maar dat stond er toch ook al?
Dat zie ik niet staan in het gequote bericht, anders had ik het niey gevraagd
pi_157296190
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Thanks! Taxi is hier :W
Play her piano until the sunrise Barb ^O^
pi_157296192
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:10 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dat zie ik niet staan in het gequote bericht, anders had ik het niey gevraagd
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn leukste eerste dat was met iemand die mij zo leuk vond dat hij heeeeeel verlegen was en dat maakte mij heel plagerig. Hij was echt te aandoenlijk O+

Leukste vervolgdate was een boswandeling. Lekker hand in hand lopen, praten, zoenen, hij wist ook veel over alle planten

Ik heb geen ultiem meest slechte date maar ik kan zo enorm balen van mensen die heel spontaan doen in letters en waar dan op een date van blijkt dat ze zo gewoon niet zijn. En al die toffe dingen die ze van plan waren gaan duidelijk nooit gebeuren en ze teren al 10 jaar op die ene reis naar het buitenland qua avontuurlijk verhaal etc. Prima als je niet de meest sprankelende persoon bent of verlegen (zie date 1) maar ik heb geen zin om af te spreken op basis van complete onzin
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 3 november 2015 @ 18:14:06 #224
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157296234
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:03 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Hahaha! Was op foto's niet te zien dat ie vadsig was dan? :P
Breed wel, maar echt Vadsig niet.

@Barbusse: Veel plezier :D
pi_157296271
Owja go barb! Kom terug met een goed verhaal en doe mijn vertrouwen in daten herleven O+ ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')