Hmmm......anders dan ik verwacht had....quote:
Vakantiegevoel direct verdwenen?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:28 schreef Barbusse het volgende:
Lekker wel, je eerste dag na je vakantie direct beginnen met overwerk
Ze snappen het allemaal wel in jouw wereldquote:Op woensdag 4 november 2015 13:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In mijn wereld is jouw kont ook gewoon lekker inderdaad ja
Jouw wereld klinkt leuk.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In mijn wereld is jouw kont ook gewoon lekker inderdaad ja
Veel wezen wandelen op Gozo en langs de kliffen, veel gelezen, lekker wezen uit eten met vriendenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je bent gemist man, dat is ook wat waard![]()
Evengoed sterkte! En ben je nog lekker er op uit geweest tijdens je vakantie eigenlijk?
Dat kun je wel zeggen jaquote:
Ja, daar zijn we allemaal leuk en intelligent enzoquote:Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ze snappen het allemaal wel in jouw wereld
Jammer..quote:Op woensdag 4 november 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm......anders dan ik verwacht had....
Ach, happensquote:
Nieuwsgierig geworden naar die wereldquote:Op woensdag 4 november 2015 13:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we allemaal leuk en intelligent enzo
Ja, niet dan?quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel wezen wandelen op Gozo en langs de kliffen, veel gelezen, lekker wezen uit eten met vrienden
In jouw geval lijkt het wat dieper te gaan ja, maar dat is al vaker aan bod gekomen voor je weer gaat oh'en..quote:
Volgens mij niet echt. Anywho, boeiend.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goedWat heb je zoal gelezen?
Nou ja, toen ik haar ontmoette op dat feestje was ze heel open en spontaan, gisteren moest ik de woorden er bijna uittrekken bij haar. Was een beetje awkward allemaal. Ze stelde wel voor om vrijdag naar een reggae feestje te gaan, maar ik weet niet of ik daar zin in heb....quote:Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe is het met die dame die met jou op date wilde?
Nice, me like! Wat vond je het meest opvallende so far?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik in de laatste twee nog bezig
Ach, ik kan er beter zelf maar grappen over maken toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt. Anywho, boeiend.
Nog plannen dit weekend?
Misschien had je er wat wijn in moeten gietenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik haar ontmoette op dat feestje was ze heel open en spontaan, gisteren moest ik de woorden er bijna uittrekken bij haar. Was een beetje awkward allemaal. Ze stelde wel voor om vrijdag naar een reggae feestje te gaan, maar ik weet niet of ik daar zin in heb....
Nou, die geschiedenis van de pausen is werkelijk hilarischquote:Op woensdag 4 november 2015 13:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nice, me like! Wat vond je het meest opvallende so far?
Dan krijg je van die types die afhankelijk zijn van alcohol om leuk te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien had je er wat wijn in moeten gieten
Gedaan, maar was niet van plan om haar dronken te voeren. Het lijkt er wel op dat ze zo'n meid is die d'r mond pas opentrekt zodra er drank inzit. Jammer wel...quote:Op woensdag 4 november 2015 13:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien had je er wat wijn in moeten gieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |