Edel ja, juist daarom zouden het dieren met benen zijn enzo..quote:Op woensdag 4 november 2015 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht altijd dat paarden een uitzonderingspositie hadden...
Kan begrijpen dat Frau daar een kakdag van heeft jaquote:Op woensdag 4 november 2015 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles! Bedrijven die overheden om niets mogen aanklagen gaat te ver!
Toegangsbeleid? Tot wat?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In mijn wereld zit daar een wezenlijk verschil in, maar dat ligt misschien ook aan het strenge toegangsbeleid..
Precies. Heeft een immense impact zoiets. Arme Frau. Zo begaan met de wereldquote:Op woensdag 4 november 2015 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Kan begrijpen dat Frau daar een kakdag van heeft ja
Daar moeten we er meer van hebbenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Heeft een immense impact zoiets. Arme Frau. Zo begaan met de wereld
Bewijs van bepaalde competenties lijken me het bekvechten wel waard. Al is het alleen maar om aan te kunnen geven dat je wel op een bepaald/HBO-niveau shizzle hebt kunnen behalen en niet zozeer het vakgebied zelf..quote:Op woensdag 4 november 2015 13:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Bewijs dat ik bepaalde dingen gehaald hebt. Mocht ik dan nog aan een andere studie beginnen kan ik door overlap misschien wel een studie beter doenbaar maken. Maar dit was wel echt een heel erg Cmd project dus kan me niet voorstellen dat ik er iets aan heb.
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:10 schreef yats het volgende:
[..]
Net zo geloofwaardig als dat ik nu zou beweren dat er twee naakte vrouwen in mijn bed liggen.Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mijn wereld en die is leuk jaquote:Op woensdag 4 november 2015 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toegangsbeleid? Tot wat?
En wat is jouw wereld dan?
Meningen zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn wereld en die is leuk ja[/mening]
Best wel ja, gelukkig kan dat ook prima in mijn wereldquote:Op woensdag 4 november 2015 13:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meningen zouden verboden moeten worden
Is dat het... Wow.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom je nog single bent
Garfieldquote:
lekker makkelijk in dat wereldje?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best wel ja, gelukkig kan dat ook prima in mijn wereld
Gelukkig bestaat zelfspot nog toch?quote:
Hoe was gister avond?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:28 schreef Barbusse het volgende:
Lekker wel, je eerste dag na je vakantie direct beginnen met overwerk
in dat geval beidequote:Op woensdag 4 november 2015 13:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Over mijn wereld of over je kont ofzo?
Je bent gemist man, dat is ook wat waardquote:Op woensdag 4 november 2015 13:28 schreef Barbusse het volgende:
Lekker wel, je eerste dag na je vakantie direct beginnen met overwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |