Ach en al kwam het niet goed. Het is een illusie om te denken wat wij daar nu nog iets aan zouden kunnen doen op het moment.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ben ik niet zo bang voor, kijk maar wat nu met VW gebeurt. Anders maar vergelijkbaar.
Ideaal is het allemaal niet natuurlijk maar wel beter dan nu.
Dan verwacht ik toch meer een trage analyse waarop de politiek al dan niet eventueel iets zou kunnen gaan doen in plaats van een privacy watch guardachtige functie ofzo, maar dat ligt vast aan mij..quote:Op woensdag 4 november 2015 12:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
In NL het CPB en die heten dan Autoriteit Persoonsgegevens
Ben ik ook bang voor maar de positieve kant van de medaille is dat als organisaties zich niet aan de voorwaarden houden burgers makkelijker naar de rechter kunnen stappen en met die boetes.....quote:Op woensdag 4 november 2015 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan verwacht ik toch meer een trage analyse waarop de politiek al dan niet eventueel iets zou kunnen gaan doen in plaats van een privacy watch guardachtige functie ofzo, maar dat ligt vast aan mij..
Maar hoe gaan de burgers dit inzicht krijgen? Brengt het CPB een openbaar rapport uit per toko ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor maar de positieve kant van de medaille is dat als organisaties zich niet aan de voorwaarden houden burgers makkelijker naar de rechter kunnen stappen en met die boetes.....
Idd, ik zit diep in de materie en maak me er niet druk om. Kan er zelf toch geen invloed op uitoefenen dus lekker laten gaan.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach en al kwam het niet goed. Het is een illusie om te denken wat wij daar nu nog iets aan zouden kunnen doen op het moment.
Precies. En anders nog een stukje chocolade eten. Verzacht de pijnquote:Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Idd, ik zit diep in de materie en maak me er niet druk om. Kan er zelf toch geen invloed op uitoefenen dus lekker laten gaan.
Best verdrietig makend dit eigenlijk. Niets meer aan te doen, dus ga maar liggen en enjoy the ride ofzo. Maar goedquote:Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Idd, ik zit diep in de materie en maak me er niet druk om. Kan er zelf toch geen invloed op uitoefenen dus lekker laten gaan.
Hoe exact is nog niet bekend. Maar het kan ook simpel zijn een praktisch voorbeeld. Bol.com moet dus stipuleren wat ze met onze gegevens doen: wanneer, hoe lang, welke analyses worden gemaakt etc etc. Dit moet helder en eenduidig in de voorwaarden komen te staan op basis van een opt-in, dus positief geformuleerd. Als de dienstverlening is afgelopen dan hebben wij het recht om onze gegevens, voor zover wettelijk mogelijk, te laten verwijderen.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar hoe gaan de burgers dit inzicht krijgen? Brengt het CPB een openbaar rapport uit per toko ofzo?
Denk ik altijd als ik weer eens seks heb. Blijf maar liggen en enjoy the ride.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best verdrietig makend dit eigenlijk. Niets meer aan te doen, dus ga maar liggen en enjoy the ride ofzo. Maar goed
Kan het nog erger maken, ik heb m'n studiepunten er nog steeds niet voorquote:Op woensdag 4 november 2015 12:41 schreef Scary_Mary het volgende:
Kan niet meer uit vorige topic quoten, maar jeetje Fripsel. Klinkt wel weer echt als een praktijkgerichte ftw dit
Zie hier toch wel de nodige haken en ogen aan, maar het is tenminste iets ja..quote:Op woensdag 4 november 2015 12:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe exact is nog niet bekend. Maar het kan ook simpel zijn een praktisch voorbeeld. Bol.com moet dus stipuleren wat ze met onze gegevens doen: wanneer, hoe lang, welke analyses worden gemaakt etc etc. Dit moet helder en eenduidig in de voorwaarden komen te staan op basis van een opt-in, dus positief geformuleerd. Als de dienstverlening is afgelopen dan hebben wij het recht om onze gegevens, voor zover wettelijk mogelijk, te laten verwijderen.
Als achteraf blijkt dat ze zich hier niet aan houden dan hebben ze dus een groot probleem. Dat kan worden ontdekt door het CPB maar ook door onszelf want als mijn gegevens uit de database is verwijderd dan kan ik onmogelijk nog worden benaderd op basis van voorgaande gegevens. Iedere burger kan vervolgens het CPB inschakelen die dan op onderzoek uitgaan. Er zijn organisaties bezig hier scenario's voor te ontwikkelen, hoe dit in control kan blijven.
Nogmaals niet perfect, maar nu is er bijna geen toezicht aangezien de meeste wetgeving uit 1995 stamt.
Je klinkt inderdaad als een beest in bed jaquote:Op woensdag 4 november 2015 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ik altijd als ik weer eens seks heb. Blijf maar liggen en enjoy the ride.
Een zeester is ook een beest.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je klinkt inderdaad als een beest in bed ja
Een luiaard is ook een beestquote:Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je klinkt inderdaad als een beest in bed ja
Door deze instelling gaat het dus foutquote:Op woensdag 4 november 2015 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach en al kwam het niet goed. Het is een illusie om te denken wat wij daar nu nog iets aan zouden kunnen doen op het moment.
Klassiekertje dit wel hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 12:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan het nog erger maken, ik heb m'n studiepunten er nog steeds niet voorde groepen die de workshop gaven moesten de aanwezigheid bij houden. Je mocht maar 2x afwezig zijn maar omdat 2 groepen de lijsten niet hadden ingeleverd kwam ik op 3x afwezig uit.. Wilde de docent dat ik achter die lijsten aanging, kreeg ik van een groep zelfs een printscreen van de lijst die ze al lang en breed via schoolmail verstuurd hadden
ik die zooi weer doorgestuurd.
Mja toen kwam ik in m'n ziekenhuistraject dus ging m'n aandacht er niet meer na en heb tot op vandaag m'n studiepunten niet
Nee, want stel ik ga nu de politiek in om het te veranderen dan zijn we alweer een paar jaar. Ooit terugdraaien kan wel, maar voor NU is er niets meer aan te doen. Kijk maar naar dat referendum wat komt, ook weer een jaar verder..quote:Op woensdag 4 november 2015 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Door deze instelling gaat het dus fout
Weet je meteen waarom je nog single bentquote:Op woensdag 4 november 2015 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2015 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben nu gestopt met m'n opleiding, wil alleen nog een getekend bewijs van al m'n cijferlijsten. Weet niet of ik het gezeik het waard vind om er nog moeite voor te doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klassiekertje dit wel hoorAls je tijd hebt eens wat zoeken in de statuten van je school en die meesturen als je hen er op wijst dat zij in gebreke blijven en jij daar aantoonbaar door gedupeerd wordt. Maakt het niet gezelliger, maar kan wel helpen dat ze dingen rondom jouw naam niet zo laten versloffen.
Maar zonder genomen actie zou dat referendum helemaal niet komen. Dus hup, actie!quote:Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want stel ik ga nu de politiek in om het te veranderen dan zijn we alweer een paar jaar. Ooit terugdraaien kan wel, maar voor NU is er niets meer aan te doen. Kijk maar naar dat referendum wat komt, ook weer een jaar verder..
Neequote:Op woensdag 4 november 2015 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Ah ja, de privacyverordening. Breek me de bek niet open
Zullen we het in dat kader ook gezellig eens over TTIP gaan hebben?
Doooooooooooooooomed, we're all doooooooooooooooooooomedquote:Op woensdag 4 november 2015 13:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NeeGa maar naar Reddit of zo.
Laten we het hebben over positieve dingen.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doooooooooooooooomed, we're all doooooooooooooooooooomed
Je hebt hard gewerkt voor die shit, dus ik zou nog even doorzetten. Of weet je nu al dat je verder nooit meer iets aan die cijferlijsten gaat hebben?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben nu gestopt met m'n opleiding, wil alleen nog een getekend bewijs van al m'n cijferlijsten. Weet niet of ik het gezeik het waard vind om er nog moeite voor te doen.
Ja, lekker je kop in het zand steken. Net als de rest van de mensheidquote:Op woensdag 4 november 2015 13:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Laten we het hebben over positieve dingen.
Wat wil je met de cijferlijsten doen? Ik denk dat het toch e moeite is er nog eens achteraan te gaan bij jouw opleiding. Je weet immers nooit of je het ooit nog nodig gaat hebben heb ik zelf gemerkt.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben nu gestopt met m'n opleiding, wil alleen nog een getekend bewijs van al m'n cijferlijsten. Weet niet of ik het gezeik het waard vind om er nog moeite voor te doen.
Los van TTiP. heb een kakdag dus gun me die positiviteit.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lekker je kop in het zand steken. Net als de rest van de mensheid
Net zo geloofwaardig als dat ik nu zou beweren dat er twee naakte vrouwen in mijn bed liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Een beest is toch hetzelfde als een dier? In het Nederlands in ieder geval wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom is een paard dan weer een beest?
quote:Op woensdag 4 november 2015 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dacht altijd dat paarden een uitzonderingspositie hadden...quote:Op woensdag 4 november 2015 13:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom is een paard dan weer een beest?
Bewijs dat ik bepaalde dingen gehaald hebt. Mocht ik dan nog aan een andere studie beginnen kan ik door overlap misschien wel een studie beter doenbaar maken. Maar dit was wel echt een heel erg Cmd project dus kan me niet voorstellen dat ik er iets aan heb.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je hebt hard gewerkt voor die shit, dus ik zou nog even doorzetten. Of weet je nu al dat je verder nooit meer iets aan die cijferlijsten gaat hebben?
Kutavond van maken dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Los van TTiP. heb een kakdag dus gun me die positiviteit.
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat gaat er allemaal mis?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Garfieldquote:
In mijn wereld zit daar een wezenlijk verschil in, maar dat ligt misschien ook aan het strenge toegangsbeleid..quote:Op woensdag 4 november 2015 13:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een beest is toch hetzelfde als een dier? In het Nederlands in ieder geval wel.
Edel ja, juist daarom zouden het dieren met benen zijn enzo..quote:Op woensdag 4 november 2015 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht altijd dat paarden een uitzonderingspositie hadden...
Kan begrijpen dat Frau daar een kakdag van heeft jaquote:Op woensdag 4 november 2015 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles! Bedrijven die overheden om niets mogen aanklagen gaat te ver!
Toegangsbeleid? Tot wat?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In mijn wereld zit daar een wezenlijk verschil in, maar dat ligt misschien ook aan het strenge toegangsbeleid..
Precies. Heeft een immense impact zoiets. Arme Frau. Zo begaan met de wereldquote:Op woensdag 4 november 2015 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Kan begrijpen dat Frau daar een kakdag van heeft ja
Daar moeten we er meer van hebbenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Heeft een immense impact zoiets. Arme Frau. Zo begaan met de wereld
Bewijs van bepaalde competenties lijken me het bekvechten wel waard. Al is het alleen maar om aan te kunnen geven dat je wel op een bepaald/HBO-niveau shizzle hebt kunnen behalen en niet zozeer het vakgebied zelf..quote:Op woensdag 4 november 2015 13:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Bewijs dat ik bepaalde dingen gehaald hebt. Mocht ik dan nog aan een andere studie beginnen kan ik door overlap misschien wel een studie beter doenbaar maken. Maar dit was wel echt een heel erg Cmd project dus kan me niet voorstellen dat ik er iets aan heb.
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:10 schreef yats het volgende:
[..]
Net zo geloofwaardig als dat ik nu zou beweren dat er twee naakte vrouwen in mijn bed liggen.Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mijn wereld en die is leuk jaquote:Op woensdag 4 november 2015 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toegangsbeleid? Tot wat?
En wat is jouw wereld dan?
Meningen zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn wereld en die is leuk ja[/mening]
Best wel ja, gelukkig kan dat ook prima in mijn wereldquote:Op woensdag 4 november 2015 13:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meningen zouden verboden moeten worden
Is dat het... Wow.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom je nog single bent
Garfieldquote:
lekker makkelijk in dat wereldje?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best wel ja, gelukkig kan dat ook prima in mijn wereld
Gelukkig bestaat zelfspot nog toch?quote:
Hoe was gister avond?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:28 schreef Barbusse het volgende:
Lekker wel, je eerste dag na je vakantie direct beginnen met overwerk
in dat geval beidequote:Op woensdag 4 november 2015 13:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Over mijn wereld of over je kont ofzo?
Je bent gemist man, dat is ook wat waardquote:Op woensdag 4 november 2015 13:28 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm......anders dan ik verwacht had....quote:
Vakantiegevoel direct verdwenen?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:28 schreef Barbusse het volgende:
Ze snappen het allemaal wel in jouw wereldquote:Op woensdag 4 november 2015 13:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In mijn wereld is jouw kont ook gewoon lekker inderdaad ja
Jouw wereld klinkt leuk.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In mijn wereld is jouw kont ook gewoon lekker inderdaad ja
Veel wezen wandelen op Gozo en langs de kliffen, veel gelezen, lekker wezen uit eten met vriendenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je bent gemist man, dat is ook wat waard![]()
Evengoed sterkte! En ben je nog lekker er op uit geweest tijdens je vakantie eigenlijk?
Dat kun je wel zeggen jaquote:
Ja, daar zijn we allemaal leuk en intelligent enzoquote:Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ze snappen het allemaal wel in jouw wereld
Jammer..quote:Op woensdag 4 november 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm......anders dan ik verwacht had....
Ach, happensquote:
Nieuwsgierig geworden naar die wereldquote:Op woensdag 4 november 2015 13:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we allemaal leuk en intelligent enzo
Ja, niet dan?quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel wezen wandelen op Gozo en langs de kliffen, veel gelezen, lekker wezen uit eten met vrienden
In jouw geval lijkt het wat dieper te gaan ja, maar dat is al vaker aan bod gekomen voor je weer gaat oh'en..quote:
Volgens mij niet echt. Anywho, boeiend.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goedWat heb je zoal gelezen?
Nou ja, toen ik haar ontmoette op dat feestje was ze heel open en spontaan, gisteren moest ik de woorden er bijna uittrekken bij haar. Was een beetje awkward allemaal. Ze stelde wel voor om vrijdag naar een reggae feestje te gaan, maar ik weet niet of ik daar zin in heb....quote:Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe is het met die dame die met jou op date wilde?
Nice, me like! Wat vond je het meest opvallende so far?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik in de laatste twee nog bezig
Ach, ik kan er beter zelf maar grappen over maken toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt. Anywho, boeiend.
Nog plannen dit weekend?
Misschien had je er wat wijn in moeten gietenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik haar ontmoette op dat feestje was ze heel open en spontaan, gisteren moest ik de woorden er bijna uittrekken bij haar. Was een beetje awkward allemaal. Ze stelde wel voor om vrijdag naar een reggae feestje te gaan, maar ik weet niet of ik daar zin in heb....
Nou, die geschiedenis van de pausen is werkelijk hilarischquote:Op woensdag 4 november 2015 13:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nice, me like! Wat vond je het meest opvallende so far?
Dan krijg je van die types die afhankelijk zijn van alcohol om leuk te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien had je er wat wijn in moeten gieten
Gedaan, maar was niet van plan om haar dronken te voeren. Het lijkt er wel op dat ze zo'n meid is die d'r mond pas opentrekt zodra er drank inzit. Jammer wel...quote:Op woensdag 4 november 2015 13:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien had je er wat wijn in moeten gieten
Neuken en dan dumpenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gedaan, maar was niet van plan om haar dronken te voeren. Het lijkt er wel op dat ze zo'n meid is die d'r mond pas opentrekt zodra er drank inzit. Jammer wel...
Zo ben ik niet (meer)quote:
Oh gezellig. Goede wingman wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik kan er beter zelf maar grappen over maken toch?
Ik geloof dat de planning was om met uitstraling op stap te gaan, maar ik heb niets meer gehoord daarover verder. Jij nog leuke plannen?
Ik weet niet of het door leeftijd komt, maar ik heb daar gewoon geen zin in. Kan ik net zo goed in Paceville voor 9,95 een dozijn Vodka-Red bull shots in een meid gieten. Gaat sneller en goedkoper.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja je bent natuurlijk ook al op leeftijd
Heb ook nog een boek over pausen liggen, maar dat is een ander en deze klinkt leuker. Ik heb al een enorme to do stapel liggen.. Best wel bizar ook om te bedenken dat Vaticaanstad zo een grote vinger in de pap heeft, terwijl het als enige puur religieus gewoon aan kan schuiven bij politieke shizzle.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, die geschiedenis van de pausen is werkelijk hilarischBijv 3 pausen tegelijkertijd die elkaar allemaal voor ketter uitmaken, een paus die de lateran kerk omtovert in een bordeel, etc
![]()
Dat laatste was al redelijk evident, maar wat vond je zo verhelderend?quote:Islam vs Christendom is gewoon deprimerend, maar wel erg verhelderend. De laatste is voornamelijk erg bloederig...
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik kan er beter zelf maar grappen over maken toch?
Ik geloof dat de planning was om met uitstraling op stap te gaan, maar ik heb niets meer gehoord daarover verder. Jij nog leuke plannen?
quote:
Nou, de kijk van de meeste westerse maatschappijen lijkt behoorlijk verkeerd te zijn om te beginnen. En de val van de Islam van de meest vooraanstaande maatschappij waarin wetenschap, cultuur en tolerantie hoogtij vierden naar een stilstaande naar binnen gekeerde wereld is intrigerend en tragisch. Niet echt tijd om er diep op in te gaan nu, weer aan de arbeidquote:Op woensdag 4 november 2015 13:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb ook nog een boek over pausen liggen, maar dat is een ander en deze klinkt leuker. Ik heb al een enorme to do stapel liggen.. Best wel bizar ook om te bedenken dat Vaticaanstad zo een grote vinger in de pap heeft, terwijl het als enige puur religieus gewoon aan kan schuiven bij politieke shizzle.
[..]
Dat laatste was al redelijk evident, maar wat vond je zo verhelderend?
Dat geloof ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh gezellig. Goede wingman wel.
Werken.
Dat klinkt als interessante boeken. Als ik de stapel die ik nu nog heb liggen een keer uit krijg hou ik deze boeken in gedachten.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de kijk van de meeste westerse maatschappijen lijkt behoorlijk verkeerd te zijn om te beginnen. En de val van de Islam van de meest vooraanstaande maatschappij waarin wetenschap, cultuur en tolerantie hoogtij vierden naar een stilstaande naar binnen gekeerde wereld is intrigerend en tragisch. Niet echt tijd om er diep op in te gaan nu, weer aan de arbeid
Ze voelde zich niet op haar gemak? nerveus?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik haar ontmoette op dat feestje was ze heel open en spontaan, gisteren moest ik de woorden er bijna uittrekken bij haar. Was een beetje awkward allemaal. Ze stelde wel voor om vrijdag naar een reggae feestje te gaan, maar ik weet niet of ik daar zin in heb....
Tragisch inderdaad. Helpt ook niet dat het Westen er graag hun eigen beperkte blik op houdt, zodat die nuance van al het wel goede van beide kanten makkelijker in de verdrukking kan blijven. Maar werk ze nog evenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de kijk van de meeste westerse maatschappijen lijkt behoorlijk verkeerd te zijn om te beginnen. En de val van de Islam van de meest vooraanstaande maatschappij waarin wetenschap, cultuur en tolerantie hoogtij vierden naar een stilstaande naar binnen gekeerde wereld is intrigerend en tragisch. Niet echt tijd om er diep op in te gaan nu, weer aan de arbeid
Komt wel goedquote:
Goede vooruitzichten dusquote:Op woensdag 4 november 2015 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed. Het is vrij rustig. Zaterdag avond lekker uit eten en het weekend erop verjaardag en date, dus komt goed
.
Eerder dan bij fax zelf.quote:
Ik zie ineens een LARPachtig tafereel voor me, met dat sexy gezicht wat hij laatst in US postte, maar LARP is ook geen dameswalhalla geloof ik..quote:Op woensdag 4 november 2015 14:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En wat is je nieuwe strijdplan?
Koene ridders die met heldhaftige duels indruk maken op de schone jonkvrouwen?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie ineens een LARPachtig tafereel voor me, met dat sexy gezicht wat hij laatst in US postte, maar LARP is ook geen dameswalhalla geloof ik..
Forever alonequote:Op woensdag 4 november 2015 14:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En wat is je nieuwe strijdplan?
Ik doe niet aan LARPquote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie ineens een LARPachtig tafereel voor me, met dat sexy gezicht wat hij laatst in US postte, maar LARP is ook geen dameswalhalla geloof ik..
Ik een transformer-confentie.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn daar wel schone jonkvrouwen dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Koene ridders die met heldhaftige duels indruk maken op de schone jonkvrouwen?
Misschien toch maar eens overwegen dan..quote:
Gewoon fuck bitches get the moeny, my nigga.quote:
Alsof het een huishoudbeurs voor jonge milfs isquote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar stikt het vast van de vrouwen ja, maar dan moet ie er wel op af gaan natuurlijk..
Geen idee, ik zou meer de hofnar zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn daar wel schone jonkvrouwen dan?
Arcee strikkenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar stikt het vast van de vrouwen ja, maar dan moet ie er wel op af gaan natuurlijk..
Nee hoor, want in de jaren ben ik er wel achtergekomen dat de bezigheid niks uitmaakt. Als er al vrouwen zijn, hebben die geen interesse. Face it, ik ben gewoon stomquote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn daar wel schone jonkvrouwen dan?
[..]
Misschien toch maar eens overwegen dan..
Een stomme vrouw aanspreken danquote:Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, want in de jaren ben ik er wel achtergekomen dat de bezigheid niks uitmaakt. Als er al vrouwen zijn, hebben die geen interesse. Face it, ik ben gewoon stom
Yv, je moet een adviesbureau beginnenquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ie op m'n uiterlijk doelt.
Eerst maar even afwachten hoe het uitpakt. Al zou Fax wel een goede referentie zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 14:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, je moet een adviesbureau beginnen
Als jij Fax aan de vrouw helpt, kan je iedereen aan de vrouw of man helpenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten hoe het uitpakt. Al zou Fax wel een goede referentie zijn
De huishoudbeursquote:Op woensdag 4 november 2015 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof het een huishoudbeurs voor jonge milfs is
Maar wel veel bitchesquote:Op woensdag 4 november 2015 14:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De huishoudbeursNou ja, dat gratis drankplein was destijds wel leuk, maar verder is de huishoudbeurs toch wel echt intens treurig
Geen schone jonkvrouwe? Volgens mij staat zo een blauwe jurk prachtig bij je ogenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou meer de hofnar zijn.
Ik spring nog liever in kleuring narrenpak rond, trek gekke bekken en haal practical jokes uit, dan dat ik een jurk aantrekquote:Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen schone jonkvrouwe? Volgens mij staat zo een blauwe jurk prachtig bij je ogen
Vrij stom als je jezelf stom vindt, maar dat vrouwen je wel leuk zouden moeten vinden ja..quote:Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, want in de jaren ben ik er wel achtergekomen dat de bezigheid niks uitmaakt. Als er al vrouwen zijn, hebben die geen interesse. Face it, ik ben gewoon stom
mag ik dan die ene met die duim zijn die bepaalt of het goed genoeg is en je mag blijven leven?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik spring nog liever in kleuring narrenpak rond, trek gekke bekken en haal practical jokes uit, dan dat ik een jurk aantrek
En mijn ogen zijn niet blauw
Als je ellebogen heel erg geil vindt + kort, pittige kapsel + comfortabele schoenen met turkentassen op wieletjes, ja dan ben je daar binnen jaquote:
Owquote:Op woensdag 4 november 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ie op m'n uiterlijk doelt.
Als je mij aan een date kan helpen, kan je iedereen aan een date helpenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten hoe het uitpakt. Al zou Fax wel een goede referentie zijn
Dat is te voor de hand liggend. En dat ik het liever doe, wil nog niet zeggen dat ik het daadwerkelijk ga doenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag ik dan die ene met die duim zijn die bepaalt of het goed genoeg is en je mag blijven leven?
Oh ja, want alleen blauwe ogen worden mooier van een blauwe jurkquote:Op woensdag 4 november 2015 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik spring nog liever in kleuring narrenpak rond, trek gekke bekken en haal practical jokes uit, dan dat ik een jurk aantrek
En mijn ogen zijn niet blauw
Daaromquote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ja, want alleen blauwe ogen worden mooier van een blauwe jurkGa jij maar lekker grappig doen dan, dat kun je je met een vriendin ook wel permiteren
Dit weekend met yats en uitstraling op stap gaan. The Wolfpack.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je mij aan een date kan helpen, kan je iedereen aan een date helpen
Nou oké, dan ben ik voor de verrassing wel de strenge nonquote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is te voor de hand liggend. En dat ik het liever doe, wil nog niet zeggen dat ik het daadwerkelijk ga doen
Ik vind mezelf geweldig. Vrouwen vinden me stomquote:Op woensdag 4 november 2015 14:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vrij stom als je jezelf stom vindt, maar dat vrouwen je wel leuk zouden moeten vinden ja..
Ja, maar wie wil d'r nou een zwangere oppikken.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij de negen-maanden-beurs ernaast nog meer gok ik
Gaat het nu alweer over penislengtequote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom
Al is met een zwaard rondzwaaien ook wel leuk
Het is niet hopeloos, jij maakt het voor jezelf hopeloos.quote:
Oh, misschien is die grootheidswaanzin het probleem.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geweldig. Vrouwen vinden me stom
Neequote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dit weekend met yats en uitstraling op stap gaan. The Wolfpack.
hopeloos voelen is hopeloos zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet wat je verkeerd doet , Fax. Je bent een leuke jongen.
Precies, die is al gepiktquote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil d'r nou een zwangere oppikken.
Misschien kan Fripsel je helpen je doelgroep beter te bereiken?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Wat is een groothrid?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, misschien is die groothridswaanzin het probleem.
Juuuuuupquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het ook niet
maar iedere keer zeuren dat je stom bent helpt niet echt.
Maar goed zo zijn er wel meerdere die je dat vertelt hebben en sja op een gegeven moment wordt het wel een beetje vervelend.
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom
Al is met een zwaard rondzwaaien ook wel leuk
Big dataquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien kan Fripsel je helpen je doelgroep beter te bereiken?
Fair point. Maar ik vraag me af of hij zich echt zo voelt of dat het hier meer een act is.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hopeloos voelen is hopeloos zijn
Tenzij je een expliciete fetish hebt, natuurlijk.quote:
Sorryquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het ook niet
maar iedere keer zeuren dat je stom bent helpt niet echt.
Maar goed zo zijn er wel meerdere die je dat vertelt hebben en sja op een gegeven moment wordt het wel een beetje vervelend.
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik gok een hele vervelende uitgekauwde act die al jaren niet meer leuk is.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point. Maar ik vraag me af of hij zich echt zo voelt of dat het hier meer een act is.
Kan wel wat data voor hem minen hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oei, bustedquote:Op woensdag 4 november 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point. Maar ik vraag me af of hij zich echt zo voelt of dat het hier meer een act is.
Ergens denk ik dat het eerder op een act moet lijken om het allemaal wat luchtig te houden.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok een hele vervelende uitgekauwde act die al jaren niet meer leuk is.
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik kan me voorstellen dat het ergens een act kan zijn, maar het gevoel zegt van niet.. Ik geloof best dat fax een wanhopige jongen is en door die wanhoop een hoop kansen verliestquote:Op woensdag 4 november 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg je of erbij neer of doe er wat aan als je dat niet kunt.quote:
Zolang je hem maar niet ondermind ja, okquote:Op woensdag 4 november 2015 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan wel wat data voor hem minen hoor
Nah, ik neuk niks afquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij neukt net als Yats wat af zeker? Vergeet je ze zelfs ook af en toe?
Ben beter van je gewend Mary...quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet ondermind ja, ok
Waarom klinkt het zo ironisch als jij dit zegt?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:03 schreef yats het volgende:
[..]
Leg je of erbij neer of doe er wat aan als je dat niet kunt.
Nog triester.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat het eerder op een act moet lijken om het allemaal wat luchtig te houden.
Ow... gast.... echt?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:03 schreef yats het volgende:
[..]
Leg je of erbij neer of doe er wat aan als je dat niet kunt.
Da's wel een klassieker ja. Klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..
Ach het is een manier om er mee om te gaan gok ik dan.quote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denkquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik kan me voorstellen dat het ergens een act kan zijn, maar het gevoel zegt van niet.. Ik geloof best dat fax een wanhopige jongen is en door die wanhoop een hoop kansen verliest
Vast ook genoeg, maar daar kan ik niet wakker van liggenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denk
I know, maar ik doe mijn best al snotterend en sneu op de bank ja..quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben beter van je gewend Mary...
Dit is niet eerlijk fax, waarom krijg ik nu geen haat van je?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denk
Vast hetzelfde als een heleboel anderen hier op fok. Maar wat dat dan is?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Te weinig zelfvertrouwen lijkt mij, of was het een retorische vraag?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:07 schreef yats het volgende:
[..]
Vast hetzelfde als een heleboel anderen hier op fok. Maar wat dat dan is?
Van jou zijn we het gewend inmiddelsquote:Op woensdag 4 november 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk fax, waarom krijg ik nu geen haat van je?
Ik ga zo naar de Ikeaquote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, dit begint weer langzaamaan op de tweewekelijkse 'maar ik ben zo zielig' circlejerk te lijken.
Tijd voor iets leukers dan! Welk boek heb je net uit? Of muziek, wat draai je nu?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, dit begint weer langzaamaan op de tweewekelijkse 'maar ik ben zo zielig' circlejerk te lijken.
Dat ik haat ja, maar normaal gesproken doet fax dat naar mij toe. Ik voel me achtergesteld nu.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van jou zijn we het gewend inmiddels
Ik ga inside out kijken met mijn barrels, dat is leuker dan dit gejankquote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ga jij rechts van mij zitten dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Er wordt zo bij mij geklustquote:
Ik verdien het meerquote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ik haat ja, maar normaal gesproken doet fax dat naar mij toe. Ik voel me achtergesteld nu.
Ik ga zo ook een lamp halenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er wordt zo bij mij geklust![]()
Na de vakantie naar Ikea om lampen te scoren
Ik ben veel 16 Horsepower aan het luisterenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tijd voor iets leukers dan! Welk boek heb je net uit? Of muziek, wat draai je nu?
Inside out, barrels?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig
[..]
Ik ga inside out kijken met mijn barrels, dat is leuker dan dit gejank
Ik heb ook altijd een shitload aan theelichtjesquote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een lamp halen![]()
De rest is voor mijn zusje helaas (tenzij ik het weer niet kan laten om extra dingen mee te nemen)
Pardon?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..
Je hebt minder panda's dan ik heb anders. Je bent echt niet hopeloos fax, al ligt het mijns inziens aan jouw houding.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah, ik neuk niks afBen alweer flink panda's aan het verzamelen.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben veel 16 Horsepower aan het luisteren
Toch niet die stinkgeurdingen he?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een shitload aan theelichtjes
quote:
Je vergeet het feit dat je zonder mij gaat.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een lamp halen![]()
De rest is voor mijn zusje helaas (tenzij ik het weer niet kan laten om extra dingen mee te nemen)
Vergelijkbaar met de mensen die jou zo aankijken als ze zeggen dat ze niet begrijpen waarom zo een leuke meid als jij nog single is en de ware vast wel komt enzo..quote:
Ah ja, dat is kut. Maar ik heb wel relaties gehad en zo. Het is gewoon een oprechte vraag, heb Fax nu meerdere keren gezien, dat maakt dat ik het niet snap.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de mensen die jou zo aankijken als ze zeggen dat ze niet begrijpen waarom zo een leuke meid als jij nog single is en de ware vast wel komt enzo..
Geen idee, zeg jij t maar?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom klinkt het zo ironisch als jij dit zegt?
Dat laatste yv...quote:Op woensdag 4 november 2015 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te weinig zelfvertrouwen lijkt mij, of was het een retorische vraag?
Echt he. Je bent zo leuk, maar ik moet je nietquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja want vanille en rood fruitquote:Op woensdag 4 november 2015 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toch niet die stinkgeurdingen he?
Hoop dat het een leuke date wordtquote:Op woensdag 4 november 2015 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, dat is kut. Maar ik heb wel relaties gehad en zo. Het is gewoon een oprechte vraag, heb Fax nu meerdere keren gezien, dat maakt dat ik het niet snap.
Nouja je hebt mensen waarbij je wel snapt waarom niemand ze met een tak aan wil raken en bij anderen zie je ze wel als partner. Ik snap het wel, zeg het zelf niet want ongevraagd advies is onbeschoft.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he. Je bent zo leuk, maar ik moet je niet
Ikeageurkaarsenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja want vanille en rood fruit
hnngggquote:Op woensdag 4 november 2015 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ieder potje-dekseltje verhaal toch. Mijn potje is niet geschikt voor dat dekseltje, wil niet zeggen dat het geen mooi dekseltje is.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nouja je hebt mensen waarbij je wel snapt waarom niemand ze met een tak aan wil raken en bij anderen zie je ze wel als partner. Ik snap het wel, zeg het zelf niet want ongevraagd advies is onbeschoft.
Waar zeg ik dat ik Fax niet moet?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou van kaarsjes. Tenzij het als romantiek bedoeld isquote:Op woensdag 4 november 2015 15:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ikeageurkaarsen![]()
Vooral vanille
Je komt klaar bij de woorden vanille en rood fruit?quote:
Ik ook! De eerste activiteit is iig een topper, speciaalbiertjes drinkenquote:
Maar als jij single bent en degene die jij best als partner ziet waagt een poging, dan wijs je die niet bij voorbaat af toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nouja je hebt mensen waarbij je wel snapt waarom niemand ze met een tak aan wil raken en bij anderen zie je ze wel als partner. Ik snap het wel, zeg het zelf niet want ongevraagd advies is onbeschoft.
Nou. Veel plezier op jullie date. Goed gehosseld Faxie..quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat hij dat in het algemeen bedoelde lieverd
Dat staat al garant voor succesquote:Op woensdag 4 november 2015 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook! De eerste activiteit is iig een topper, speciaalbiertjes drinken.
Thanks, M.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou. Veel plezier op jullie date. Goed gehosseld Faxie..
Ik vind bier niet lekkerquote:Op woensdag 4 november 2015 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou. Veel plezier op jullie date. Goed gehosseld Faxie..
Of je wel of geen relatie hebt gehad, maakt even niet zo uit. Meer die bevestiging van joh je bent zo leuk, dan zou je toch iemand moeten hebben kunnen vinden etc. En je bent zo leuk, maar ik persoonlijk peins er niet over om je te daten enzo. Het cliché, niet dat nu toevallig jij je er oprecht over verbaast..quote:Op woensdag 4 november 2015 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, dat is kut. Maar ik heb wel relaties gehad en zo. Het is gewoon een oprechte vraag, heb Fax nu meerdere keren gezien, dat maakt dat ik het niet snap.
Maar van je jetsers blijft ie af. Die zijn van mijquote:
Misschien mag je ook wel een colaatje..quote:
Dat ookquote:Op woensdag 4 november 2015 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat hij dat in het algemeen bedoelde lieverd
Dat dus een beetje, al is het meer de schrijnende afwezigheid van het überhaupt overdenken of het weleens een optie zou kunnen zijn. Beetje in het verlengde van ja, maar ik wil de vriendschap niet verpesten en/of je bent als een broertje van me. Hihi..quote:Op woensdag 4 november 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien mag je ook wel een colaatje..
Maar ik zeg nergens dat ik Faxie per definitie afwijs.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of je wel of geen relatie hebt gehad, maakt even niet zo uit. Meer die bevestiging van joh je bent zo leuk, dan zou je toch iemand moeten hebben kunnen vinden etc. En je bent zo leuk, maar ik persoonlijk peins er niet over om je te daten enzo. Het cliché, niet dat nu toevallig jij je er oprecht over verbaast..
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee. Maar dat ga ik zeker uitproberen, help me hopenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je komt klaar bij de woorden vanille en rood fruit?
Daarvoor moet je bij Fax zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar van je jetsers blijft ie af. Die zijn van mij
Maar dat is toch helemaal niet zo raar om te zeggen? Kan toch prima dat je iemand een leuk persoon vindt, maar er niet aan moet denken om er een relatie mee te beginnen?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of je wel of geen relatie hebt gehad, maakt even niet zo uit. Meer die bevestiging van joh je bent zo leuk, dan zou je toch iemand moeten hebben kunnen vinden etc. En je bent zo leuk, maar ik persoonlijk peins er niet over om je te daten enzo. Het cliché, niet dat nu toevallig jij je er oprecht over verbaast..
Beetje politiek correct antwoord. Je hebt hem gezien en meegemaakt dan kun je best zeggen of je hem zou daten of niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik zeg nergens dat ik Faxie per definitie afwijs.
Ik snap enkel niet waarom hij geen dates zou kunnen hebben. Heb t niet eens over relaties.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
geen idee. Maar dat ga ik zeker uitproberen, help me hopen![]()
Zo, die zitquote:Op woensdag 4 november 2015 15:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat dus een beetje, al is het meer de schrijnende afwezigheid van het überhaupt overdenken of het weleens een optie zou kunnen zijn. Beetje in het verlengde van ja, maar ik wil de vriendschap niet verpesten en/of je bent als een broertje van me. Hihi..
Nee zeker, eens.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als jij single bent en degene die jij best als partner ziet waagt een poging, dan wijs je die niet bij voorbaat af toch?
quote:
Wat betekent niet per definitie dan als je in de praktijk niet met op date wil gaan met hem?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap enkel niet waarom hij geen dates zou kunnen hebben. Heb t niet eens over relaties.
Ik vind Fristi lekkerquote:Op woensdag 4 november 2015 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien mag je ook wel een colaatje..
Ik begrijp wel waarom je niet aan een vriendin kan komen.quote:
Heel heeeeel soms heb ik er een.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me voor een oh zo leuk persoon die al zo een tijd single is en graag op date zou willen, nou niet echt de leukste opmerking om te horen. Laat staan als het vaker gebeurt, best frustrerend misschien..quote:Op woensdag 4 november 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet zo raar om te zeggen? Kan toch prima dat je iemand een leuk persoon vindt, maar er niet aan moet denken om er een relatie mee te beginnen?
Omdat ze misschien andere dingen aan hem minder interessant vindt?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat betekent niet per definitie dan als je in de praktijk niet met op date wil gaan met hem?
Voor jou schenk ik Chocomel in.quote:
Ja en? Is toch hun probleem. Grow a fucking pair.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lijkt me voor een oh zo leuk persoon die al zo een tijd single is en graag op date zou willen, nou niet echt de leukste opmerking om te horen. Laat staan als het vaker gebeurt, best frustrerend misschien..
Het gaat er niet om dat t niet raar is om te zeggen, maar wel de boodschap die het uitstraalt : je bent gewoon niet leuk genoeg. En dat komt soms hard aan.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet zo raar om te zeggen? Kan toch prima dat je iemand een leuk persoon vindt, maar er niet aan moet denken om er een relatie mee te beginnen?
Met een krulrietjequote:Op woensdag 4 november 2015 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom je niet aan een vriendin kan komen.
Ja, boo fucking hoo.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat t niet raar is om te zeggen, maar wel de boodschap die het uitstraalt : je bent gewoon niet leuk genoeg. En dat komt soms hard aan.
Hier, ik geef je een compliment en dat moet je maar leuk vinden, ook al kan het best dubbel opgevat worden en hoor je het tig keer, be grateful enzoquote:Op woensdag 4 november 2015 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja en? Is toch hun probleem. Grow a fucking pair.
Als zij jou niet leuk genoeg vindt, dan is ze ook niet leuk genoeg voor jou.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat t niet raar is om te zeggen, maar wel de boodschap die het uitstraalt : je bent gewoon niet leuk genoeg. En dat komt soms hard aan.
Dag Dqoddiequote:
Wat? Ik geef alleen een uitleg over hoe dat kan voelen, ik zeg niet dat het per se zo is. Alsof jij nooit in zo'n situatie gezeten hebt? Iedereen maakt dat weleens mee, dat is klote, maar dan moet je inderdaad gewoon verder met je leven en het een andere keer anders aanpakken.quote:
Dat kan, maar wat als je dat altijd hebt? Of als er gevoelens zijn? Dan is heel het rationele denken zoals je nu zegt niets meer waard denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als zij jou niet leuk genoeg vindt, dan is ze ook niet leuk genoeg voor jou.
Of dat klote is hangt van je eigen houding af. Je kan ook iedereen als leuke individuen zien, inclusief jezelf, maar gewoon nog niet de juiste match tegen gekomen zijn. Maakt jou niet minder leuk, de puzzel past gewoon niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:38 schreef yats het volgende:
[..]
Wat? Ik geef alleen een uitleg over hoe dat kan voelen, ik zeg niet dat het per se zo is. Alsof jij nooit in zo'n situatie gezeten hebt? Iedereen maakt dat weleens mee, dat is klote, maar dan moet je inderdaad gewoon verder met je leven en het een andere keer anders aanpakken.
Nopequote:Op woensdag 4 november 2015 15:39 schreef rival het volgende:
Ik ben toch niet de enige die hier de mogelijkheden voor faxie zag?
Wat.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel weer wat ver. Zoiets mag je alleen op je verjaardag enzo
Leuk maakt niet zo veel uit, als je maar pure wilde porno uitstraalt en een boefje bentquote:Op woensdag 4 november 2015 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou een date met Faxie niet afwijzen. Je bent wel aardig aannames aan het maken he.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat betekent niet per definitie dan als je in de praktijk niet met op date wil gaan met hem?
Hoezo, alsof ik dat nog nooit gehoord heb? Is kut, nou en. Jammer maar helaas, blijf er anders in, alsof dat opschietquote:
Sinds wanneer drink jij iets met een gekruld rietjequote:Op woensdag 4 november 2015 15:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat.Dit zou bijna een reden zijn om mijzelf weer vrijgezel te gaan noemen.
Oh, is dat het? Dat niemand daar op gekomen is...quote:Op woensdag 4 november 2015 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk maakt niet zo veel uit, als je maar pure wilde porno uitstraalt en een boefje bent
Zonder half serieus bedoelt incestgrapje is dat weer een gemiste kans hèquote:Op woensdag 4 november 2015 15:41 schreef rival het volgende:
Dat je crush zegt dat ze je als een broertje ziet, dan val je toch spontaan dood neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |