Ik spring nog liever in kleuring narrenpak rond, trek gekke bekken en haal practical jokes uit, dan dat ik een jurk aantrekquote:Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen schone jonkvrouwe? Volgens mij staat zo een blauwe jurk prachtig bij je ogen
Vrij stom als je jezelf stom vindt, maar dat vrouwen je wel leuk zouden moeten vinden ja..quote:Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, want in de jaren ben ik er wel achtergekomen dat de bezigheid niks uitmaakt. Als er al vrouwen zijn, hebben die geen interesse. Face it, ik ben gewoon stom
mag ik dan die ene met die duim zijn die bepaalt of het goed genoeg is en je mag blijven leven?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik spring nog liever in kleuring narrenpak rond, trek gekke bekken en haal practical jokes uit, dan dat ik een jurk aantrek
En mijn ogen zijn niet blauw
Als je ellebogen heel erg geil vindt + kort, pittige kapsel + comfortabele schoenen met turkentassen op wieletjes, ja dan ben je daar binnen jaquote:
Owquote:Op woensdag 4 november 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ie op m'n uiterlijk doelt.
Als je mij aan een date kan helpen, kan je iedereen aan een date helpenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten hoe het uitpakt. Al zou Fax wel een goede referentie zijn
Dat is te voor de hand liggend. En dat ik het liever doe, wil nog niet zeggen dat ik het daadwerkelijk ga doenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag ik dan die ene met die duim zijn die bepaalt of het goed genoeg is en je mag blijven leven?
Oh ja, want alleen blauwe ogen worden mooier van een blauwe jurkquote:Op woensdag 4 november 2015 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik spring nog liever in kleuring narrenpak rond, trek gekke bekken en haal practical jokes uit, dan dat ik een jurk aantrek
En mijn ogen zijn niet blauw
Daaromquote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ja, want alleen blauwe ogen worden mooier van een blauwe jurkGa jij maar lekker grappig doen dan, dat kun je je met een vriendin ook wel permiteren
Dit weekend met yats en uitstraling op stap gaan. The Wolfpack.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je mij aan een date kan helpen, kan je iedereen aan een date helpen
Nou oké, dan ben ik voor de verrassing wel de strenge nonquote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is te voor de hand liggend. En dat ik het liever doe, wil nog niet zeggen dat ik het daadwerkelijk ga doen
Ik vind mezelf geweldig. Vrouwen vinden me stomquote:Op woensdag 4 november 2015 14:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vrij stom als je jezelf stom vindt, maar dat vrouwen je wel leuk zouden moeten vinden ja..
Ja, maar wie wil d'r nou een zwangere oppikken.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij de negen-maanden-beurs ernaast nog meer gok ik
Gaat het nu alweer over penislengtequote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom
Al is met een zwaard rondzwaaien ook wel leuk
Het is niet hopeloos, jij maakt het voor jezelf hopeloos.quote:
Oh, misschien is die grootheidswaanzin het probleem.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geweldig. Vrouwen vinden me stom
Neequote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dit weekend met yats en uitstraling op stap gaan. The Wolfpack.
hopeloos voelen is hopeloos zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet wat je verkeerd doet , Fax. Je bent een leuke jongen.
Precies, die is al gepiktquote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil d'r nou een zwangere oppikken.
Misschien kan Fripsel je helpen je doelgroep beter te bereiken?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet wat je verkeerd doet , Fax. Je bent een leuke jongen.
Wat is een groothrid?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, misschien is die groothridswaanzin het probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |