Ik spring nog liever in kleuring narrenpak rond, trek gekke bekken en haal practical jokes uit, dan dat ik een jurk aantrekquote:Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen schone jonkvrouwe? Volgens mij staat zo een blauwe jurk prachtig bij je ogen
Vrij stom als je jezelf stom vindt, maar dat vrouwen je wel leuk zouden moeten vinden ja..quote:Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, want in de jaren ben ik er wel achtergekomen dat de bezigheid niks uitmaakt. Als er al vrouwen zijn, hebben die geen interesse. Face it, ik ben gewoon stom
mag ik dan die ene met die duim zijn die bepaalt of het goed genoeg is en je mag blijven leven?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik spring nog liever in kleuring narrenpak rond, trek gekke bekken en haal practical jokes uit, dan dat ik een jurk aantrek
En mijn ogen zijn niet blauw
Als je ellebogen heel erg geil vindt + kort, pittige kapsel + comfortabele schoenen met turkentassen op wieletjes, ja dan ben je daar binnen jaquote:
Owquote:Op woensdag 4 november 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ie op m'n uiterlijk doelt.
Als je mij aan een date kan helpen, kan je iedereen aan een date helpenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten hoe het uitpakt. Al zou Fax wel een goede referentie zijn
Dat is te voor de hand liggend. En dat ik het liever doe, wil nog niet zeggen dat ik het daadwerkelijk ga doenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag ik dan die ene met die duim zijn die bepaalt of het goed genoeg is en je mag blijven leven?
Oh ja, want alleen blauwe ogen worden mooier van een blauwe jurkquote:Op woensdag 4 november 2015 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik spring nog liever in kleuring narrenpak rond, trek gekke bekken en haal practical jokes uit, dan dat ik een jurk aantrek
En mijn ogen zijn niet blauw
Daaromquote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ja, want alleen blauwe ogen worden mooier van een blauwe jurkGa jij maar lekker grappig doen dan, dat kun je je met een vriendin ook wel permiteren
Dit weekend met yats en uitstraling op stap gaan. The Wolfpack.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je mij aan een date kan helpen, kan je iedereen aan een date helpen
Nou oké, dan ben ik voor de verrassing wel de strenge nonquote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is te voor de hand liggend. En dat ik het liever doe, wil nog niet zeggen dat ik het daadwerkelijk ga doen
Ik vind mezelf geweldig. Vrouwen vinden me stomquote:Op woensdag 4 november 2015 14:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vrij stom als je jezelf stom vindt, maar dat vrouwen je wel leuk zouden moeten vinden ja..
Ja, maar wie wil d'r nou een zwangere oppikken.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij de negen-maanden-beurs ernaast nog meer gok ik
Gaat het nu alweer over penislengtequote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom
Al is met een zwaard rondzwaaien ook wel leuk
Het is niet hopeloos, jij maakt het voor jezelf hopeloos.quote:
Oh, misschien is die grootheidswaanzin het probleem.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geweldig. Vrouwen vinden me stom
Neequote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dit weekend met yats en uitstraling op stap gaan. The Wolfpack.
hopeloos voelen is hopeloos zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet wat je verkeerd doet , Fax. Je bent een leuke jongen.
Precies, die is al gepiktquote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil d'r nou een zwangere oppikken.
Misschien kan Fripsel je helpen je doelgroep beter te bereiken?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Wat is een groothrid?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, misschien is die groothridswaanzin het probleem.
Juuuuuupquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het ook niet
maar iedere keer zeuren dat je stom bent helpt niet echt.
Maar goed zo zijn er wel meerdere die je dat vertelt hebben en sja op een gegeven moment wordt het wel een beetje vervelend.
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom
Al is met een zwaard rondzwaaien ook wel leuk
Big dataquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien kan Fripsel je helpen je doelgroep beter te bereiken?
Fair point. Maar ik vraag me af of hij zich echt zo voelt of dat het hier meer een act is.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hopeloos voelen is hopeloos zijn
Tenzij je een expliciete fetish hebt, natuurlijk.quote:
Sorryquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het ook niet
maar iedere keer zeuren dat je stom bent helpt niet echt.
Maar goed zo zijn er wel meerdere die je dat vertelt hebben en sja op een gegeven moment wordt het wel een beetje vervelend.
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik gok een hele vervelende uitgekauwde act die al jaren niet meer leuk is.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point. Maar ik vraag me af of hij zich echt zo voelt of dat het hier meer een act is.
Kan wel wat data voor hem minen hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oei, bustedquote:Op woensdag 4 november 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point. Maar ik vraag me af of hij zich echt zo voelt of dat het hier meer een act is.
Ergens denk ik dat het eerder op een act moet lijken om het allemaal wat luchtig te houden.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok een hele vervelende uitgekauwde act die al jaren niet meer leuk is.
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik kan me voorstellen dat het ergens een act kan zijn, maar het gevoel zegt van niet.. Ik geloof best dat fax een wanhopige jongen is en door die wanhoop een hoop kansen verliestquote:Op woensdag 4 november 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg je of erbij neer of doe er wat aan als je dat niet kunt.quote:
Zolang je hem maar niet ondermind ja, okquote:Op woensdag 4 november 2015 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan wel wat data voor hem minen hoor
Nah, ik neuk niks afquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij neukt net als Yats wat af zeker? Vergeet je ze zelfs ook af en toe?
Ben beter van je gewend Mary...quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet ondermind ja, ok
Waarom klinkt het zo ironisch als jij dit zegt?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:03 schreef yats het volgende:
[..]
Leg je of erbij neer of doe er wat aan als je dat niet kunt.
Nog triester.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat het eerder op een act moet lijken om het allemaal wat luchtig te houden.
Ow... gast.... echt?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:03 schreef yats het volgende:
[..]
Leg je of erbij neer of doe er wat aan als je dat niet kunt.
Da's wel een klassieker ja. Klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..
Ach het is een manier om er mee om te gaan gok ik dan.quote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denkquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik kan me voorstellen dat het ergens een act kan zijn, maar het gevoel zegt van niet.. Ik geloof best dat fax een wanhopige jongen is en door die wanhoop een hoop kansen verliest
Vast ook genoeg, maar daar kan ik niet wakker van liggenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denk
I know, maar ik doe mijn best al snotterend en sneu op de bank ja..quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben beter van je gewend Mary...
Dit is niet eerlijk fax, waarom krijg ik nu geen haat van je?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denk
Vast hetzelfde als een heleboel anderen hier op fok. Maar wat dat dan is?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Te weinig zelfvertrouwen lijkt mij, of was het een retorische vraag?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:07 schreef yats het volgende:
[..]
Vast hetzelfde als een heleboel anderen hier op fok. Maar wat dat dan is?
Van jou zijn we het gewend inmiddelsquote:Op woensdag 4 november 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk fax, waarom krijg ik nu geen haat van je?
Ik ga zo naar de Ikeaquote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, dit begint weer langzaamaan op de tweewekelijkse 'maar ik ben zo zielig' circlejerk te lijken.
Tijd voor iets leukers dan! Welk boek heb je net uit? Of muziek, wat draai je nu?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, dit begint weer langzaamaan op de tweewekelijkse 'maar ik ben zo zielig' circlejerk te lijken.
Dat ik haat ja, maar normaal gesproken doet fax dat naar mij toe. Ik voel me achtergesteld nu.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van jou zijn we het gewend inmiddels
Ik ga inside out kijken met mijn barrels, dat is leuker dan dit gejankquote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ga jij rechts van mij zitten dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Er wordt zo bij mij geklustquote:
Ik verdien het meerquote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ik haat ja, maar normaal gesproken doet fax dat naar mij toe. Ik voel me achtergesteld nu.
Ik ga zo ook een lamp halenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er wordt zo bij mij geklust![]()
Na de vakantie naar Ikea om lampen te scoren
Ik ben veel 16 Horsepower aan het luisterenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tijd voor iets leukers dan! Welk boek heb je net uit? Of muziek, wat draai je nu?
Inside out, barrels?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig
[..]
Ik ga inside out kijken met mijn barrels, dat is leuker dan dit gejank
Ik heb ook altijd een shitload aan theelichtjesquote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een lamp halen![]()
De rest is voor mijn zusje helaas (tenzij ik het weer niet kan laten om extra dingen mee te nemen)
Pardon?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..
Je hebt minder panda's dan ik heb anders. Je bent echt niet hopeloos fax, al ligt het mijns inziens aan jouw houding.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah, ik neuk niks afBen alweer flink panda's aan het verzamelen.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben veel 16 Horsepower aan het luisteren
Toch niet die stinkgeurdingen he?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een shitload aan theelichtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |