Eerder dan bij fax zelf.quote:
Ik zie ineens een LARPachtig tafereel voor me, met dat sexy gezicht wat hij laatst in US postte, maar LARP is ook geen dameswalhalla geloof ik..quote:Op woensdag 4 november 2015 14:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En wat is je nieuwe strijdplan?
Koene ridders die met heldhaftige duels indruk maken op de schone jonkvrouwen?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie ineens een LARPachtig tafereel voor me, met dat sexy gezicht wat hij laatst in US postte, maar LARP is ook geen dameswalhalla geloof ik..
Forever alonequote:Op woensdag 4 november 2015 14:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En wat is je nieuwe strijdplan?
Ik doe niet aan LARPquote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie ineens een LARPachtig tafereel voor me, met dat sexy gezicht wat hij laatst in US postte, maar LARP is ook geen dameswalhalla geloof ik..
Ik een transformer-confentie.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn daar wel schone jonkvrouwen dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Koene ridders die met heldhaftige duels indruk maken op de schone jonkvrouwen?
Misschien toch maar eens overwegen dan..quote:
Gewoon fuck bitches get the moeny, my nigga.quote:
Alsof het een huishoudbeurs voor jonge milfs isquote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar stikt het vast van de vrouwen ja, maar dan moet ie er wel op af gaan natuurlijk..
Geen idee, ik zou meer de hofnar zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn daar wel schone jonkvrouwen dan?
Arcee strikkenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar stikt het vast van de vrouwen ja, maar dan moet ie er wel op af gaan natuurlijk..
Nee hoor, want in de jaren ben ik er wel achtergekomen dat de bezigheid niks uitmaakt. Als er al vrouwen zijn, hebben die geen interesse. Face it, ik ben gewoon stomquote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn daar wel schone jonkvrouwen dan?
[..]
Misschien toch maar eens overwegen dan..
Een stomme vrouw aanspreken danquote:Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, want in de jaren ben ik er wel achtergekomen dat de bezigheid niks uitmaakt. Als er al vrouwen zijn, hebben die geen interesse. Face it, ik ben gewoon stom
Yv, je moet een adviesbureau beginnenquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ie op m'n uiterlijk doelt.
Eerst maar even afwachten hoe het uitpakt. Al zou Fax wel een goede referentie zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 14:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, je moet een adviesbureau beginnen
Als jij Fax aan de vrouw helpt, kan je iedereen aan de vrouw of man helpenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten hoe het uitpakt. Al zou Fax wel een goede referentie zijn
De huishoudbeursquote:Op woensdag 4 november 2015 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof het een huishoudbeurs voor jonge milfs is
Maar wel veel bitchesquote:Op woensdag 4 november 2015 14:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De huishoudbeursNou ja, dat gratis drankplein was destijds wel leuk, maar verder is de huishoudbeurs toch wel echt intens treurig
Geen schone jonkvrouwe? Volgens mij staat zo een blauwe jurk prachtig bij je ogenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou meer de hofnar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |