Sorryquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het ook niet
maar iedere keer zeuren dat je stom bent helpt niet echt.
Maar goed zo zijn er wel meerdere die je dat vertelt hebben en sja op een gegeven moment wordt het wel een beetje vervelend.
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien kan Fripsel je helpen je doelgroep beter te bereiken?
Ik gok een hele vervelende uitgekauwde act die al jaren niet meer leuk is.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point. Maar ik vraag me af of hij zich echt zo voelt of dat het hier meer een act is.
Kan wel wat data voor hem minen hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien kan Fripsel je helpen je doelgroep beter te bereiken?
Oei, bustedquote:Op woensdag 4 november 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point. Maar ik vraag me af of hij zich echt zo voelt of dat het hier meer een act is.
Ergens denk ik dat het eerder op een act moet lijken om het allemaal wat luchtig te houden.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok een hele vervelende uitgekauwde act die al jaren niet meer leuk is.
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet wat je verkeerd doet , Fax. Je bent een leuke jongen.
Mja, ik kan me voorstellen dat het ergens een act kan zijn, maar het gevoel zegt van niet.. Ik geloof best dat fax een wanhopige jongen is en door die wanhoop een hoop kansen verliestquote:Op woensdag 4 november 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg je of erbij neer of doe er wat aan als je dat niet kunt.quote:
Zolang je hem maar niet ondermind ja, okquote:Op woensdag 4 november 2015 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan wel wat data voor hem minen hoor
Nah, ik neuk niks afquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij neukt net als Yats wat af zeker? Vergeet je ze zelfs ook af en toe?
Ben beter van je gewend Mary...quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet ondermind ja, ok
Waarom klinkt het zo ironisch als jij dit zegt?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:03 schreef yats het volgende:
[..]
Leg je of erbij neer of doe er wat aan als je dat niet kunt.
Nog triester.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat het eerder op een act moet lijken om het allemaal wat luchtig te houden.
Ow... gast.... echt?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:03 schreef yats het volgende:
[..]
Leg je of erbij neer of doe er wat aan als je dat niet kunt.
Da's wel een klassieker ja. Klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..
Ach het is een manier om er mee om te gaan gok ik dan.quote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denkquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik kan me voorstellen dat het ergens een act kan zijn, maar het gevoel zegt van niet.. Ik geloof best dat fax een wanhopige jongen is en door die wanhoop een hoop kansen verliest
Vast ook genoeg, maar daar kan ik niet wakker van liggenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denk
I know, maar ik doe mijn best al snotterend en sneu op de bank ja..quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben beter van je gewend Mary...
Dit is niet eerlijk fax, waarom krijg ik nu geen haat van je?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denk
Vast hetzelfde als een heleboel anderen hier op fok. Maar wat dat dan is?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet wat je verkeerd doet , Fax. Je bent een leuke jongen.
Te weinig zelfvertrouwen lijkt mij, of was het een retorische vraag?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:07 schreef yats het volgende:
[..]
Vast hetzelfde als een heleboel anderen hier op fok. Maar wat dat dan is?
Van jou zijn we het gewend inmiddelsquote:Op woensdag 4 november 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk fax, waarom krijg ik nu geen haat van je?
Ik ga zo naar de Ikeaquote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, dit begint weer langzaamaan op de tweewekelijkse 'maar ik ben zo zielig' circlejerk te lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |