Ach het is een manier om er mee om te gaan gok ik dan.quote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denkquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik kan me voorstellen dat het ergens een act kan zijn, maar het gevoel zegt van niet.. Ik geloof best dat fax een wanhopige jongen is en door die wanhoop een hoop kansen verliest
Vast ook genoeg, maar daar kan ik niet wakker van liggenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denk
I know, maar ik doe mijn best al snotterend en sneu op de bank ja..quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben beter van je gewend Mary...
Dit is niet eerlijk fax, waarom krijg ik nu geen haat van je?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou denk
Vast hetzelfde als een heleboel anderen hier op fok. Maar wat dat dan is?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet wat je verkeerd doet , Fax. Je bent een leuke jongen.
Te weinig zelfvertrouwen lijkt mij, of was het een retorische vraag?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:07 schreef yats het volgende:
[..]
Vast hetzelfde als een heleboel anderen hier op fok. Maar wat dat dan is?
Van jou zijn we het gewend inmiddelsquote:Op woensdag 4 november 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk fax, waarom krijg ik nu geen haat van je?
Ik ga zo naar de Ikeaquote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, dit begint weer langzaamaan op de tweewekelijkse 'maar ik ben zo zielig' circlejerk te lijken.
Tijd voor iets leukers dan! Welk boek heb je net uit? Of muziek, wat draai je nu?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, dit begint weer langzaamaan op de tweewekelijkse 'maar ik ben zo zielig' circlejerk te lijken.
Dat ik haat ja, maar normaal gesproken doet fax dat naar mij toe. Ik voel me achtergesteld nu.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van jou zijn we het gewend inmiddels
Ik ga inside out kijken met mijn barrels, dat is leuker dan dit gejankquote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ga jij rechts van mij zitten dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Er wordt zo bij mij geklustquote:
Ik verdien het meerquote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ik haat ja, maar normaal gesproken doet fax dat naar mij toe. Ik voel me achtergesteld nu.
Ik ga zo ook een lamp halenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er wordt zo bij mij geklust![]()
Na de vakantie naar Ikea om lampen te scoren
Ik ben veel 16 Horsepower aan het luisterenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tijd voor iets leukers dan! Welk boek heb je net uit? Of muziek, wat draai je nu?
Inside out, barrels?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig
[..]
Ik ga inside out kijken met mijn barrels, dat is leuker dan dit gejank
Ik heb ook altijd een shitload aan theelichtjesquote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een lamp halen![]()
De rest is voor mijn zusje helaas (tenzij ik het weer niet kan laten om extra dingen mee te nemen)
Pardon?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..
Je hebt minder panda's dan ik heb anders. Je bent echt niet hopeloos fax, al ligt het mijns inziens aan jouw houding.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah, ik neuk niks afBen alweer flink panda's aan het verzamelen.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben veel 16 Horsepower aan het luisteren
Toch niet die stinkgeurdingen he?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een shitload aan theelichtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |