Neuken en dan dumpenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gedaan, maar was niet van plan om haar dronken te voeren. Het lijkt er wel op dat ze zo'n meid is die d'r mond pas opentrekt zodra er drank inzit. Jammer wel...
Zo ben ik niet (meer)quote:
Oh gezellig. Goede wingman wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik kan er beter zelf maar grappen over maken toch?
Ik geloof dat de planning was om met uitstraling op stap te gaan, maar ik heb niets meer gehoord daarover verder. Jij nog leuke plannen?
Ik weet niet of het door leeftijd komt, maar ik heb daar gewoon geen zin in. Kan ik net zo goed in Paceville voor 9,95 een dozijn Vodka-Red bull shots in een meid gieten. Gaat sneller en goedkoper.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja je bent natuurlijk ook al op leeftijd
Heb ook nog een boek over pausen liggen, maar dat is een ander en deze klinkt leuker. Ik heb al een enorme to do stapel liggen.. Best wel bizar ook om te bedenken dat Vaticaanstad zo een grote vinger in de pap heeft, terwijl het als enige puur religieus gewoon aan kan schuiven bij politieke shizzle.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, die geschiedenis van de pausen is werkelijk hilarischBijv 3 pausen tegelijkertijd die elkaar allemaal voor ketter uitmaken, een paus die de lateran kerk omtovert in een bordeel, etc
![]()
Dat laatste was al redelijk evident, maar wat vond je zo verhelderend?quote:Islam vs Christendom is gewoon deprimerend, maar wel erg verhelderend. De laatste is voornamelijk erg bloederig...
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik kan er beter zelf maar grappen over maken toch?
Ik geloof dat de planning was om met uitstraling op stap te gaan, maar ik heb niets meer gehoord daarover verder. Jij nog leuke plannen?
quote:
Nou, de kijk van de meeste westerse maatschappijen lijkt behoorlijk verkeerd te zijn om te beginnen. En de val van de Islam van de meest vooraanstaande maatschappij waarin wetenschap, cultuur en tolerantie hoogtij vierden naar een stilstaande naar binnen gekeerde wereld is intrigerend en tragisch. Niet echt tijd om er diep op in te gaan nu, weer aan de arbeidquote:Op woensdag 4 november 2015 13:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb ook nog een boek over pausen liggen, maar dat is een ander en deze klinkt leuker. Ik heb al een enorme to do stapel liggen.. Best wel bizar ook om te bedenken dat Vaticaanstad zo een grote vinger in de pap heeft, terwijl het als enige puur religieus gewoon aan kan schuiven bij politieke shizzle.
[..]
Dat laatste was al redelijk evident, maar wat vond je zo verhelderend?
Dat geloof ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh gezellig. Goede wingman wel.
Werken.
Dat klinkt als interessante boeken. Als ik de stapel die ik nu nog heb liggen een keer uit krijg hou ik deze boeken in gedachten.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de kijk van de meeste westerse maatschappijen lijkt behoorlijk verkeerd te zijn om te beginnen. En de val van de Islam van de meest vooraanstaande maatschappij waarin wetenschap, cultuur en tolerantie hoogtij vierden naar een stilstaande naar binnen gekeerde wereld is intrigerend en tragisch. Niet echt tijd om er diep op in te gaan nu, weer aan de arbeid
Ze voelde zich niet op haar gemak? nerveus?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik haar ontmoette op dat feestje was ze heel open en spontaan, gisteren moest ik de woorden er bijna uittrekken bij haar. Was een beetje awkward allemaal. Ze stelde wel voor om vrijdag naar een reggae feestje te gaan, maar ik weet niet of ik daar zin in heb....
Tragisch inderdaad. Helpt ook niet dat het Westen er graag hun eigen beperkte blik op houdt, zodat die nuance van al het wel goede van beide kanten makkelijker in de verdrukking kan blijven. Maar werk ze nog evenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de kijk van de meeste westerse maatschappijen lijkt behoorlijk verkeerd te zijn om te beginnen. En de val van de Islam van de meest vooraanstaande maatschappij waarin wetenschap, cultuur en tolerantie hoogtij vierden naar een stilstaande naar binnen gekeerde wereld is intrigerend en tragisch. Niet echt tijd om er diep op in te gaan nu, weer aan de arbeid
Komt wel goedquote:
Goede vooruitzichten dusquote:Op woensdag 4 november 2015 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed. Het is vrij rustig. Zaterdag avond lekker uit eten en het weekend erop verjaardag en date, dus komt goed
.
Eerder dan bij fax zelf.quote:
Ik zie ineens een LARPachtig tafereel voor me, met dat sexy gezicht wat hij laatst in US postte, maar LARP is ook geen dameswalhalla geloof ik..quote:Op woensdag 4 november 2015 14:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En wat is je nieuwe strijdplan?
Koene ridders die met heldhaftige duels indruk maken op de schone jonkvrouwen?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie ineens een LARPachtig tafereel voor me, met dat sexy gezicht wat hij laatst in US postte, maar LARP is ook geen dameswalhalla geloof ik..
Forever alonequote:Op woensdag 4 november 2015 14:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En wat is je nieuwe strijdplan?
Ik doe niet aan LARPquote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie ineens een LARPachtig tafereel voor me, met dat sexy gezicht wat hij laatst in US postte, maar LARP is ook geen dameswalhalla geloof ik..
Ik een transformer-confentie.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn daar wel schone jonkvrouwen dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Koene ridders die met heldhaftige duels indruk maken op de schone jonkvrouwen?
Misschien toch maar eens overwegen dan..quote:
Gewoon fuck bitches get the moeny, my nigga.quote:
Alsof het een huishoudbeurs voor jonge milfs isquote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar stikt het vast van de vrouwen ja, maar dan moet ie er wel op af gaan natuurlijk..
Geen idee, ik zou meer de hofnar zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn daar wel schone jonkvrouwen dan?
Arcee strikkenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar stikt het vast van de vrouwen ja, maar dan moet ie er wel op af gaan natuurlijk..
Nee hoor, want in de jaren ben ik er wel achtergekomen dat de bezigheid niks uitmaakt. Als er al vrouwen zijn, hebben die geen interesse. Face it, ik ben gewoon stomquote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn daar wel schone jonkvrouwen dan?
[..]
Misschien toch maar eens overwegen dan..
Een stomme vrouw aanspreken danquote:Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, want in de jaren ben ik er wel achtergekomen dat de bezigheid niks uitmaakt. Als er al vrouwen zijn, hebben die geen interesse. Face it, ik ben gewoon stom
Yv, je moet een adviesbureau beginnenquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ie op m'n uiterlijk doelt.
Eerst maar even afwachten hoe het uitpakt. Al zou Fax wel een goede referentie zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 14:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, je moet een adviesbureau beginnen
Als jij Fax aan de vrouw helpt, kan je iedereen aan de vrouw of man helpenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten hoe het uitpakt. Al zou Fax wel een goede referentie zijn
De huishoudbeursquote:Op woensdag 4 november 2015 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof het een huishoudbeurs voor jonge milfs is
Maar wel veel bitchesquote:Op woensdag 4 november 2015 14:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De huishoudbeursNou ja, dat gratis drankplein was destijds wel leuk, maar verder is de huishoudbeurs toch wel echt intens treurig
Geen schone jonkvrouwe? Volgens mij staat zo een blauwe jurk prachtig bij je ogenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou meer de hofnar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |