Tijd voor iets leukers dan! Welk boek heb je net uit? Of muziek, wat draai je nu?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, dit begint weer langzaamaan op de tweewekelijkse 'maar ik ben zo zielig' circlejerk te lijken.
Dat ik haat ja, maar normaal gesproken doet fax dat naar mij toe. Ik voel me achtergesteld nu.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van jou zijn we het gewend inmiddels
Ik ga inside out kijken met mijn barrels, dat is leuker dan dit gejankquote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, dit begint weer langzaamaan op de tweewekelijkse 'maar ik ben zo zielig' circlejerk te lijken.
Ga jij rechts van mij zitten dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Er wordt zo bij mij geklustquote:
Ik verdien het meerquote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ik haat ja, maar normaal gesproken doet fax dat naar mij toe. Ik voel me achtergesteld nu.
Ik ga zo ook een lamp halenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er wordt zo bij mij geklust![]()
Na de vakantie naar Ikea om lampen te scoren
Ik ben veel 16 Horsepower aan het luisterenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tijd voor iets leukers dan! Welk boek heb je net uit? Of muziek, wat draai je nu?
Inside out, barrels?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig
[..]
Ik ga inside out kijken met mijn barrels, dat is leuker dan dit gejank
Ik heb ook altijd een shitload aan theelichtjesquote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een lamp halen![]()
De rest is voor mijn zusje helaas (tenzij ik het weer niet kan laten om extra dingen mee te nemen)
Pardon?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..
Je hebt minder panda's dan ik heb anders. Je bent echt niet hopeloos fax, al ligt het mijns inziens aan jouw houding.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah, ik neuk niks afBen alweer flink panda's aan het verzamelen.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben veel 16 Horsepower aan het luisteren
Toch niet die stinkgeurdingen he?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een shitload aan theelichtjes
quote:
Je vergeet het feit dat je zonder mij gaat.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een lamp halen![]()
De rest is voor mijn zusje helaas (tenzij ik het weer niet kan laten om extra dingen mee te nemen)
Vergelijkbaar met de mensen die jou zo aankijken als ze zeggen dat ze niet begrijpen waarom zo een leuke meid als jij nog single is en de ware vast wel komt enzo..quote:
Ah ja, dat is kut. Maar ik heb wel relaties gehad en zo. Het is gewoon een oprechte vraag, heb Fax nu meerdere keren gezien, dat maakt dat ik het niet snap.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de mensen die jou zo aankijken als ze zeggen dat ze niet begrijpen waarom zo een leuke meid als jij nog single is en de ware vast wel komt enzo..
Geen idee, zeg jij t maar?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom klinkt het zo ironisch als jij dit zegt?
Dat laatste yv...quote:Op woensdag 4 november 2015 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te weinig zelfvertrouwen lijkt mij, of was het een retorische vraag?
Echt he. Je bent zo leuk, maar ik moet je nietquote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een kutopmerking voor een single. Ik begrijp het niet, je bent zo leuk! Nou scheelt het wel dat Samzz niet zo een muts is die daarna gelijk doorouwehoert over wat voor een kutstreek d'r bad boy die haar wel mag palen heeft geleverd, maar dat is doorgaans wel het klassiekertje voor dit soort FA's..
Ja want vanille en rood fruitquote:Op woensdag 4 november 2015 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toch niet die stinkgeurdingen he?
Hoop dat het een leuke date wordtquote:Op woensdag 4 november 2015 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, dat is kut. Maar ik heb wel relaties gehad en zo. Het is gewoon een oprechte vraag, heb Fax nu meerdere keren gezien, dat maakt dat ik het niet snap.
Nouja je hebt mensen waarbij je wel snapt waarom niemand ze met een tak aan wil raken en bij anderen zie je ze wel als partner. Ik snap het wel, zeg het zelf niet want ongevraagd advies is onbeschoft.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he. Je bent zo leuk, maar ik moet je niet
Ikeageurkaarsenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja want vanille en rood fruit
hnngggquote:Op woensdag 4 november 2015 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja want vanille en rood fruit
Ieder potje-dekseltje verhaal toch. Mijn potje is niet geschikt voor dat dekseltje, wil niet zeggen dat het geen mooi dekseltje is.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nouja je hebt mensen waarbij je wel snapt waarom niemand ze met een tak aan wil raken en bij anderen zie je ze wel als partner. Ik snap het wel, zeg het zelf niet want ongevraagd advies is onbeschoft.
Waar zeg ik dat ik Fax niet moet?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he. Je bent zo leuk, maar ik moet je niet
Ik hou van kaarsjes. Tenzij het als romantiek bedoeld isquote:Op woensdag 4 november 2015 15:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ikeageurkaarsen![]()
Vooral vanille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |