abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157319185
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic

[ Bericht 3% gewijzigd door Copycat op 08-11-2015 15:21:33 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 november 2015 @ 19:04:26 #2
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157319495
Ik heb ook nog nooit een date gehad via tinder. ;(
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  woensdag 4 november 2015 @ 19:16:58 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157319796
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:44 schreef den312 het volgende:
Ik ben bang om opdringerig over te komen.

Maar ergens denk ik dat het een goed idee is om haar te bellen en iets over de date te zeggen en haar erg bedanken en dan vragen of er nog een herhaling komt. Dat lijkt me toch het beste, als ik te opdringerig overkomt dan is dat dan jammer. Ik wil gewoon weer met haar zijn omdat dat elke keer gezellig is en het erg goed voelt samen
En bij date 2 had je daar geen last van? Maar nu er seks is geweest wel?

Gewoon doen wat voor jou goed voelt. Reageert ze er niet lekker op, tja helaas.
pi_157320034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:09 schreef den312 het volgende:
Ze moet veel werken wat ze heeft het geld heel hard nodig, dus ik begrijp als ze niet kan. Ze wil ook geen hulp financieel van mijn kant, zelf niets als het ¤1 is. Zei zegt dat ik niet moet boeten voor iemand anders zijn fout.

Ik heb tijdens de date gezegd, toen we zaten te knuffelen dat ik nooit maar dan ook nooit vreemd zal gaan (aangezien mijn ouders ook door die reden gescheiden zijn en ik zelf meegemaakt hebt hoeveel pijn en verdriet dat met zich mee brengt)
Maar zoiets kan je wel tegen iemand zeggen, maar de kans dat ze dat geloven is nihil als ze al een paar keer is bedrogen door mannen.

Dus het is een erg lastige situatie
Het is geen lastige situatie, je boet al voor de fouten van anderen in principe.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157320235
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:44 schreef den312 het volgende:
Ik ben bang om opdringerig over te komen.
Als ze jou leuk vind kom je niet opdringer over. Breng het alleen subtiel, probeer gewoon een leuk gesprek met haar te hebben via mail, telefoon, whatsapp oid. En vraag dan op het goede moment om nog een keer af te spreken.
  woensdag 4 november 2015 @ 21:03:08 #6
416020 K44S
The bearded man
pi_157322583
Goed, lang genoeg radio-stilte.

Ondanks dat ik momenteel niet date, heb ik een stuk of 8 dates via Tinder gehad. Dit over een tijd van ... pak weg.... 1,5 jaar.

Veel al vond ik haar achteraf toch niet aantrekkelijk,superleuk, of vond ze mij niet leuk genoeg om verder mee te daten.

Leukste date (vond ik zelf), was meer een creatieve en goedkope date met mijn ex.
Destijds hadden mijn ouders een Peugotte 307 (auto met flinke koffer bak).
Ik had hier in 2 inklapbare tuinstoelen gestopt en mijn date gevraagd wat kleins en lekkers te maken.

Ik haalde haar op en ben toen naar een stukje haven in mijn dorp gereden. Mijn intentie was te genieten van het uitzicht en rustig te babbelen.

Helaas stond er een harde wind en nogal zanderig :').

We zijn toen maar de kofferbak in gegaan en verder niks -op zoenen na- gebeurt.

Ik vond het romantisch, goeie koop en origineel.

Slechtste dat:
Dame had mij (na 2e keer dat ik met haar had afgesproken) uitgenodigd om bij haar een filmpje te kijken. Natuurlijk denk je dan als jongen aan "Netflix en chill.... " momenten.

Helaas zei ze na de film:"Zeg, hoe laat vertrekt je volgende bus".
Dit gaf mij zo'n wrang en naar gevoel dat ik meteen maar gekeken heb. Na een paar minuten zei ze: Of je moet willen slapen hier...

Helaas voelde ik me inmiddels niet meer welkom en heb een van de meest nare terugreizen van een "date"ooit gehad :').

Aldus.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157322765
quote:
Helaas zei ze na de film:"Zeg, hoe laat vertrekt je volgende bus".
Dit gaf mij zo'n wrang en naar gevoel dat ik meteen maar gekeken heb. Na een paar minuten zei ze: Of je moet willen slapen hier...
Dude, ze speelde hard to get ;(
  woensdag 4 november 2015 @ 21:09:52 #8
416020 K44S
The bearded man
pi_157322825
.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef napoleondynamite het volgende:

[..]

Dude, ze speelde hard to get ;(
Tja, daar kwam ik dus te laat achter.

Maar liever kwijt dan rijk(achteraf ;) )
pi_157323974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef napoleondynamite het volgende:

[..]

Als ze jou leuk vind kom je niet opdringer over. Breng het alleen subtiel, probeer gewoon een leuk gesprek met haar te hebben via mail, telefoon, whatsapp oid. En vraag dan op het goede moment om nog een keer af te spreken.
Daar heb je helemaal gelijk in! Maar ze reageerde net op mijn watsapp, ze gaat proberen vrij te krijgen, en dan komt ze langs!

Ik vroeg/zei nog wat dingen over de date, ze zei dat het voor haar eigenlijk een beetje raar was, nog nooit heeft ze zich zo snel op haar gemak gevoelt bij iemand, een goed teken dus!

Je boet altijd voor de fouten van een ander, elke vrouw is harder gemaakt door exen. Ik snap haar wel volledig, ik zou mezelf ook niet snel open zetten voor een relatie als ik al meer dan 5x op m'n bek ben gegaan. Dan wordt je voorzichtiger, omdat jij die pijn hebt en die ander niet. Ze zei ook dat ze zeker weet dat er mannen zijn die niet vreemd gaan, alleen kan ze dat nu moeilijk geloven omdat ze al veel keren de fout in is gegaan. Nu heeft een verhaal van 2 mensen altijd 2 kanten, maar er is geen 1 reden die accepteerd dat de ander vreemd mag gaan!

Net zoals mijn ex niet mee ging naar de crematie van mijn opa, er is bijna geen goede reden waarom je niet mee kan! Op dat soort dagen MOET je mee, hoeveel ruzie je daarvoor ook had, dan moet je er zijn!!
pi_157324013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef K44S het volgende:
.

[..]

Tja, daar kwam ik dus te laat achter.

Maar liever kwijt dan rijk(achteraf ;) )
of ze vond je stom ;)
pi_157324628
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

of ze vond je stom ;)
Ligt eraan hoe ze het zei en hoeveel tijd er tussen zat bij 'Of je moet blijven slapen...'. Maar dit was denk ik wel een subtiele hint van haar dat je mocht blijven. Je vraagt toch niet zo direct aan de ander van: hé, tijd om op te tiefen! Dan laat je het wel indirect merken dat je tijd voorbij is.
  woensdag 4 november 2015 @ 22:15:35 #12
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157324891
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En bij date 2 had je daar geen last van? Maar nu er seks is geweest wel?

Gewoon doen wat voor jou goed voelt. Reageert ze er niet lekker op, tja helaas.
Dat snap ik dus ook niet zo. Als je toch al seks hebt gehad, wat is dan de moeite om te vragen hoe of wat en duidelijk te zijn hoe je er zelf in staat? Zeker als er al zoveel dingen besproken zijn op de dates.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157325097
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:44 schreef den312 het volgende:
Je boet altijd voor de fouten van een ander, elke vrouw is harder gemaakt door exen. Ik snap haar wel volledig, ik zou mezelf ook niet snel open zetten voor een relatie als ik al meer dan 5x op m'n bek ben gegaan. Dan wordt je voorzichtiger, omdat jij die pijn hebt en die ander niet. Ze zei ook dat ze zeker weet dat er mannen zijn die niet vreemd gaan, alleen kan ze dat nu moeilijk geloven omdat ze al veel keren de fout in is gegaan. Nu heeft een verhaal van 2 mensen altijd 2 kanten, maar er is geen 1 reden die accepteerd dat de ander vreemd mag gaan!
Daar hinte ik dus op, misschien kun je dat haar ook duidelijk maken. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar als het nog zo'n issue is dat jij jezelf gaat verantwoorden voor andere mannen zou ik mijzelf toch even achter mijn oren krabben.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157325115
Lol had ooit een keer een date via een site.
Zijn we wat gaan doen samen na 2 a 3 uur kwam ik erachter dat we echt helemaal niks gemeen hadden dus vroeg ik maar of ik haar daarna thuis moest afzetten.
Tot mijn verbazing vroeg ze of we niets iets samen konden eten en een wijntje nemen bij mij thuis. Eigenlijk had ik er echt geen zin in, omdat we absoluut geen klik hadden in mijn ogen dacht eigenlijk ook dat zij dat wel had. Nouja dus even wat gegeten en gedronken was het wel iets gezelliger maar nog steeds geen klik :P dus vroeg ik of ik haar na huis moest brengen nouja je raad het al ze had gewoon slaap kledij mee en een tandenborstel :P

Die avond is ze dus niet meer thuis geweest en was er sex, maar heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoelt :P daarnaast durfde ik haar niet de waarheid te zeggen bang haar te kwetsen :P Ik weet ben een ongelofelijke lul geweest in sommige mensen z'n ogen :P

Maar mooie was dat ze toch een vervolg afspraak wou en toen vroeg ze wel meteen of ze kon blijven slapen had maar gezegd van jah is goed voor de sex, en bleef ze weer de nacht.
Toen ze toch een 3e keer wou afspraken had ik maar gezegd dat ik er geen goed gevoel bij had enz :P

Dat nam ze niet zo lekker op volgens mij :P
Tot nu toe heb ik ook alleen maar vage herinneringen aan datingsites en komt er nooit iets serieus uit behalve sex :P dus wil je sex schrijf je in op dating sites voor serieuze shit kun je beter ergens anders kijken :P

Met online gamen heb ik wel een relatie eruit gehaald van 6 a 7 jaar :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Syndicate op 04-11-2015 22:34:31 ]
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 22:32:29 #15
447051 crew  Peejtur
pi_157325464
:P
  woensdag 4 november 2015 @ 22:36:48 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157325605
Iemand waar het niet mee klikt, toch langer mee daten en toch seks mee hebben. Echt why? Of was ze gewoon een lekker ding?
pi_157325606
Ik zou dus echt moeilijk kunnen zoenen oid met iemand met wie ik geen klik heb.. Je moet toch een beetje dezelfde humor hebben ofzo
pi_157325707
Absoluut mee eens hoor dat het niet zo fijn is, maar ze zag er goed uit en sexueel aantrekking is net wel iets anders dan het gemeen hebben en ze was ook wel goed in bed, maar uiteindelijk ga je meer met elkaar om dan dat je echt seks hebt dus mentaal ga je dan kapot als je absoluut geen klik hebt :P Dus daarom maar gekozen om ermee te stoppen.

Maar had gewoon die avond direct moeten zeggen weet ik achteraf :P
pi_157325786
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Absoluut mee eens hoor dat het niet zo fijn is, maar ze zag er goed uit en sexueel aantrekking is net wel iets anders dan het gemeen hebben en ze was ook wel goed in bed, maar uiteindelijk ga je meer met elkaar om dan dat je echt seks hebt dus mentaal ga je dan kapot als je absoluut geen klik hebt :P Dus daarom maar gekozen om ermee te stoppen.

Maar had gewoon die avond direct moeten zeggen weet ik achteraf :P
Hoeft helemaal niet. Gewoon wat je wil.
pi_157325853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hoeft helemaal niet. Gewoon wat je wil.
nou het is wel zo eerlijk om ook aan naar duidelijk te maken dat je maar 1 ding leuk aan haar vind
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157325888
Als je geen klik hebt, is dat voor allebei de mensen wel duidelijk lijkt me:p
pi_157325950
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou het is wel zo eerlijk om ook aan naar duidelijk te maken dat je maar 1 ding leuk aan haar vind
Mwah, misschien wel. Aan de andere kant, zolang zij niet zegt wat ze wil..

Bovendien als ik t zo lees moet t haar wel duidelijk zijn geweest dat het enthousiasme ver te zoeken was :P . Ik neem t hem in ieder geval totaal niet kwalijk.
pi_157326246
Mja ik was 2 keer echt duidelijk om eerlijk te zijn heb ik in een telefoongesprek na de 1e date nadat ze thuis was ook aangegeven dat ik geen klik voelde toch wou ze een 2e date.
Ik had verwacht dat ze zelf ook geen klik voelde, maar ze wou toch echt afspreken, want ze gaf aan ook te willen blijven slapen als ik er geen bezwaar tegen had.

Volgens mij had zij ook meer gevoelens jegens mij dan ik wat ik dan apart vind, want als je al in een situatie zit waar 1 iemand niks voelt zou de ander het toch wel aanvoelen lijkt me?
Dus 2e date bleef ze slapen en dergelijke was een mooie dame om te zien verder. Maar ik was volgens mij best duidelijk in wat ik van de dates dacht.

Na de 2e date dat ik uiteindelijk toch aangaf heeft ze me daarna paar keer gebeld ( 20x in 2 dagen ofzo en misschien wel 2x zoveel meer berichten )

Mja zoals ik al zei op dating sites zitten soms echt aparte figuren heb er wel meerdere aparte ervaringen mee opgedaan :P
  woensdag 4 november 2015 @ 22:59:28 #24
416020 K44S
The bearded man
pi_157326281
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

of ze vond je stom ;)
Sommige vrouwen zijn simpelweg niet subtiel met hintjes geven.

Ik heb veel van de tijd samen met haar geleerd. Dat gelukkig wel :)
  woensdag 4 november 2015 @ 23:29:37 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157327046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:58 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Mja ik was 2 keer echt duidelijk om eerlijk te zijn heb ik in een telefoongesprek na de 1e date nadat ze thuis was ook aangegeven dat ik geen klik voelde toch wou ze een 2e date.
Ik had verwacht dat ze zelf ook geen klik voelde, maar ze wou toch echt afspreken, want ze gaf aan ook te willen blijven slapen als ik er geen bezwaar tegen had.

Volgens mij had zij ook meer gevoelens jegens mij dan ik wat ik dan apart vind, want als je al in een situatie zit waar 1 iemand niks voelt zou de ander het toch wel aanvoelen lijkt me?
Dus 2e date bleef ze slapen en dergelijke was een mooie dame om te zien verder. Maar ik was volgens mij best duidelijk in wat ik van de dates dacht.

Na de 2e date dat ik uiteindelijk toch aangaf heeft ze me daarna paar keer gebeld ( 20x in 2 dagen ofzo en misschien wel 2x zoveel meer berichten )

Mja zoals ik al zei op dating sites zitten soms echt aparte figuren heb er wel meerdere aparte ervaringen mee opgedaan :P
Ik snap er nog steeds geen klote van, zowel van jou als van haar niet. Als de klik mist zoen ik niet eens met de vrouw in kwestie en ben ik gewoon direct eerlijk. Ik heb helaas ervaring met seks hebben met iemand waar geen klik mee was en dat was niet bevredigend, dus waarom het dan toch proberen?

Ik ben wel benieuwd naar die 'meerdere aparte ervaringen'. Vertel eens, wat was er zo vreemd?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')