SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Weleens vaker dezelfde aangesproken, maar dat heb ik in real life ookquote:Op maandag 11 maart 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:
Vraag me af of Firefly per ongeluk wel eens dezelfde heeft gehad
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ga je er iets mee doen?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel zinnigs over te zeggen. Ik kwam gisteren tot de conclusie dat het wel een leuk mens is en daarna dat ik haar wel leuk vond.
Dat is het verhaal wel tot nu toe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mij kennende niet.quote:C'est la vie
Doe maar niet.quote:C'est la vie
Gewoon schijt hebben vent. Ik ben nu ook een paar keer op me bek gegaan maar heb het in ieder geval geprobeerd.quote:Dat weet toch iedere boerenlul.![]()
Ik denk dat niemand zoveel op zijn bek gegaan is op het forum als ik. Elke actie met feedback is een leerervaring.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben vent. Ik ben nu ook een paar keer op me bek gegaan maar heb het in ieder geval geprobeerd.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Vaak staat het ook met je houding en zelfvertrouwen. Dan komen de dingen die je zegt heel anders over. Reden waarom ik een paar jaar geleden wel veel succes had en nu even niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zoveel op zijn bek gegaan is op het forum als ik. Elke actie met feedback is een leerervaring.Dat weet toch iedere boerenlul.![]()
gohquote:ik ben echt lang weggeweest
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, de meesten van de oude garde zitten nu in sc relaties (dat soms nog eens opleeft) en de sex sc.quote:![]()
Nog versierd in de tussentijd?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Mij en haar samen had mooi kunnen zijn ja. Jou als wingman is net iets minder.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, Heloef. Het had zo mooi kunnen wezen.Misschien dat ik nog iets probeer, maar ik zit niet echt meer te wachten op al het gezeik wat er in mijn hoofd ontstaat als ik iemand leuker ga vinden. Alles komt dan weer naar boven zeg maar.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben vent. Ik ben nu ook een paar keer op me bek gegaan maar heb het in ieder geval geprobeerd.C'est la vie
Voor wat het waard is: Het spijt me.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij en haar samen had mooi kunnen zijn ja. Jou als wingman is net iets minder.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik neem je nks kwalijk hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: Het spijt me.C'est la vie
Ik had het niet verwacht.quote:
Desalniettemin wil ik je helpen. Als ik je help door weg te blijven van haar, doe ik dat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pull je eigenlijk al consistent?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zoveel op zijn bek gegaan is op het forum als ik. Elke actie met feedback is een leerervaring.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Als dit over N gaat. Zou ik zeggen hou je niet in verder. Ik heb het zo druk nu dat dat op een heel laag pitje staat.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht.
Desalniettemin wil ik je helpen. Als ik je help door weg te blijven van haar, doe ik dat.Inside geneuzel, lang verhaal. Je snapt dat ik het niet ga uitleggen.quote:Doe maar niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten Heloef gaan wingen geloof ikC'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |