abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123926689
Overigens vandaag voor het eerst op m'n nieuwe (vrijwilligers)werk geweest. Helaas geen leuke vrouwen daar :')
pi_123926710
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:03 schreef dawg het volgende:

[..]

lief van je.
Die karaktereigenschap probeer ik zoveel mogelijk verborgen te houden hier...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123926717
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb een heel snel reactievermogen, maar wat communicatie betreft heb ik een vertraging in mijn hoofd waar niks aan te veranderen is vrees ik. Of in elk geval weinig wat dan exceptioneel veel moeite zou gaan kosten.
Ga ervoor en het gaat je lukken. Ik heb ook dingen bereikt waarvan ik dacht dat ze voor mij letterlijk onmogelijk waren en niet eens over durfde te dromen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat komt wellicht omdat de leuk uitziende vrouwen simpelweg korter op een datingsite staan, waardoor het -lijkt- alsof er daar meer lelijkere vrouwen zijn ;)
;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123926744
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Pics om te oordelen of dat allemaal wel terecht was.

/onz-modus
Nee.
Tante minthy!! O+
pi_123926804
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik gebruik het ook amper, weinig behoefte aan ook ivm eventuele herkenning door cliënten die ik begeleid.

Waarom denk je op een datingsite meer kans te maken? Hier kan je in de topics wat tegen elkaar aan ouwehoeren, waarna je overstapt op dm. Je hebt vaak al een gezamenlijke interesse, wat het gemakkelijker kan maken om tot een gesprek te komen :7
Ik -denk- dat je mijn edit gemist hebt, maar het komt er op neer dat verreweg de meeste vrouwen hier een end jonger zijn dan ik. Op datingsites kan ik veel meer filteren op leeftijdsgenoten (neem ik aan).
Al met al heb ik niet 1 date aan fok overgehouden, ondanks dat ik zowat alleen nog maar in sc's post (en af en toe een topic in R&P). In 4 jaar tijd. Slechte track record dus :')
pi_123926900
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ga ervoor en het gaat je lukken. Ik heb ook dingen bereikt waarvan ik dacht dat ze voor mij letterlijk onmogelijk waren en niet eens over durfde te dromen.
Ik ga dat niet nog eens proberen, het schiet gewoon niet op. Geloof mij maar, ik heb daar echt m'n best in gedaan en daar nagenoeg geen beloning voor gehad. Dus ik bedank daarvoor, ik zoek wel wegen die wat beter te bewandelen zijn :Y
pi_123926919
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:06 schreef dawg het volgende:

[..]

niet serieus te nemen. jij hebt niet iedereen in steden gezien en ook niet op datingsites.
Mijn hobby was vroeger willekeurig met vrouwen afspreken via het internet, tot wel ongeveer 100 verschillende vrouwen. Gemiddeld (met de nadruk op gemiddeld!!! Uiteraard heb je dan af en toe weleens een super leuke meid) was de "kwaliteit" toch wel lager om het zo bot te zeggen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123926971
quote:
9s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Die karaktereigenschap probeer ik zoveel mogelijk verborgen te houden hier...
zo moeilijk was het niet om dat uit je posts te halen hoor. :*
pi_123927062
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik -denk- dat je mijn edit gemist hebt, maar het komt er op neer dat verreweg de meeste vrouwen hier een end jonger zijn dan ik. Op datingsites kan ik veel meer filteren op leeftijdsgenoten (neem ik aan).
Al met al heb ik niet 1 date aan fok overgehouden, ondanks dat ik zowat alleen nog maar in sc's post (en af en toe een topic in R&P). In 4 jaar tijd. Slechte track record dus :')
Joh, ik ben 36. Er zit nog een aardige kluit met oudjes hier, onderschat het niet *O*
Tante minthy!! O+
pi_123927076
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn hobby was vroeger willekeurig met vrouwen afspreken via het internet, tot wel ongeveer 100 verschillende vrouwen. Gemiddeld (met de nadruk op gemiddeld!!! Uiteraard heb je dan af en toe weleens een super leuke meid) was de "kwaliteit" toch wel lager om het zo bot te zeggen.
100 in hoe veel tijd?
pi_123927116
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:12 schreef dawg het volgende:

[..]

zo moeilijk was het niet om dat uit je posts te halen hoor. :*
*ontdooit*
Tante minthy!! O+
pi_123927152
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ga dat niet nog eens proberen, het schiet gewoon niet op. Geloof mij maar, ik heb daar echt m'n best in gedaan en daar nagenoeg geen beloning voor gehad. Dus ik bedank daarvoor, ik zoek wel wegen die wat beter te bewandelen zijn :Y
Groei is langzaam, daar moet je vrede mee hebben en jezelf belonen door jezelf een schouderklopje te geven of te krijgen van een ander. Jezelf spontaner maken is niet alleen een voordeel voor jezelf en voor je kansen, maar ook voor eventueel een meid die je nog tegen komt ^O^ Al ben je 1% spontaner geworden, het kan net zoveel extra bieden in je leven.
pi_123927266
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef debeterebob het volgende:
ld (met
3-4 jaar ofzo.
pi_123927274
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Groei is langzaam, daar moet je vrede mee hebben en jezelf belonen door jezelf een schouderklopje te geven of te krijgen van een ander. Jezelf spontaner maken is niet alleen een voordeel voor jezelf en voor je kansen, maar ook voor eventueel een meid die je nog tegen komt ^O^ Al ben je 1% spontaner geworden, het kan net zoveel extra bieden in je leven.
pi_123927275
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef minthy het volgende:

[..]

*ontdooit*
*;
pi_123927287
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:13 schreef minthy het volgende:

[..]

Joh, ik ben 36. Er zit nog een aardige kluit met oudjes hier, onderschat het niet *O*
Ik ga na 4 jaar en 0 dates verder, hier niet al te veel energie meer in steken denk ik. Dan liever een datingsite proberen :Y
Maar dat komt met de tijd wel, ik heb geen haast.
pi_123927307
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

3-4 jaar ofzo.
Dat is 2 a 3 per maand :D
pi_123927383
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vroeger was het erg makkelijk. Je ging naar een chatsite, opende een stuk of 6 tabbladen en copy paste je tekst om ze daarna zo snel mogelijk naar msn te sluizen. Via daar ging je webcammen en afspreken.
  maandag 11 maart 2013 @ 20:19:12 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123927405
Het is weer zo ver. Ik vind een collega leuk.

Het is gelukkig geen directe collega, dus ik zie haar gelukkig niet al te vaak.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_123927417
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vroeger was het erg makkelijk. Je ging naar een chatsite, opende een stuk of 6 tabbladen en copy paste je tekst om ze daarna zo snel mogelijk naar msn te sluizen. Via daar ging je webcammen en afspreken.
_O-
Zo hoort dat daar ook gewoon... Quantitatief denken.
Rustig aan.
pi_123927442
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben al een -heel- end spontaner geworden. Heb vorig jaar voor het eerst met mensen hier gemeet (in tegenstelling tot bob die alleen maar een grote mond heeft), zelfs blijven slapen in een aantal gevallen. Leuke tijd, maar leeftijdsgenoten zitten er nauwelijks tussen.

Ik heb het al eerder gezegd, maar beter ga ik vissen in een vijver waar voor mij meer vis in zit ;)
pi_123927448
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Oef... Dat zou me veel teveel energie vreten :')
Tante minthy!! O+
  maandag 11 maart 2013 @ 20:20:10 #298
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123927460
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:19 schreef heloef het volgende:
Het is weer zo ver. Ik vind een collega leuk.

Het is gelukkig geen directe collega, dus ik zie haar gelukkig niet al te vaak.
Broeder, vertel me alles.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_123927499
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Oef... Dat zou me veel teveel energie vreten :')
1 per 2 maanden zit ik wel aan de max denk ik :D :') Er van uitgaande dat je ook moet reizen.
pi_123927538
Vraag me af of Firefly per ongeluk wel eens dezelfde heeft gehad :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')