quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Groei is langzaam, daar moet je vrede mee hebben en jezelf belonen door jezelf een schouderklopje te geven of te krijgen van een ander. Jezelf spontaner maken is niet alleen een voordeel voor jezelf en voor je kansen, maar ook voor eventueel een meid die je nog tegen komtAl ben je 1% spontaner geworden, het kan net zoveel extra bieden in je leven.
Ik ga na 4 jaar en 0 dates verder, hier niet al te veel energie meer in steken denk ik. Dan liever een datingsite proberenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik ben 36. Er zit nog een aardige kluit met oudjes hier, onderschat het niet
Vroeger was het erg makkelijk. Je ging naar een chatsite, opende een stuk of 6 tabbladen en copy paste je tekst om ze daarna zo snel mogelijk naar msn te sluizen. Via daar ging je webcammen en afspreken.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vroeger was het erg makkelijk. Je ging naar een chatsite, opende een stuk of 6 tabbladen en copy paste je tekst om ze daarna zo snel mogelijk naar msn te sluizen. Via daar ging je webcammen en afspreken.
Ik ben al een -heel- end spontaner geworden. Heb vorig jaar voor het eerst met mensen hier gemeet (in tegenstelling tot bob die alleen maar een grote mond heeft), zelfs blijven slapen in een aantal gevallen. Leuke tijd, maar leeftijdsgenoten zitten er nauwelijks tussen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Groei is langzaam, daar moet je vrede mee hebben en jezelf belonen door jezelf een schouderklopje te geven of te krijgen van een ander. Jezelf spontaner maken is niet alleen een voordeel voor jezelf en voor je kansen, maar ook voor eventueel een meid die je nog tegen komtAl ben je 1% spontaner geworden, het kan net zoveel extra bieden in je leven.
Broeder, vertel me alles.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:19 schreef heloef het volgende:
Het is weer zo ver. Ik vind een collega leuk.
Het is gelukkig geen directe collega, dus ik zie haar gelukkig niet al te vaak.
1 per 2 maanden zit ik wel aan de max denk ikquote:Op maandag 11 maart 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef... Dat zou me veel teveel energie vreten
Er valt niet zoveel zinnigs over te zeggen. Ik kwam gisteren tot de conclusie dat het wel een leuk mens is en daarna dat ik haar wel leuk vond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |