abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157354151
Goed punt, verhaal maar verwijderd anders dwalen we helemaal af.
Overigens was mijn verhaal niet verdrietig

[ Bericht 16% gewijzigd door Moro op 06-11-2015 09:34:13 ]
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157354265
Godver :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157354318
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:29 schreef Moro het volgende:
Goed punt, verhaal maar verwijderd anders dwalen we helemaal af.
Overigens was mijn verhaal niet verdrietig
het was intens verdrietig. Vooral als je het als een of andere overwinning ziet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157354705
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
R&P / Iemand afwijzen vanwege uiterlijk
Bij het daten, en vooral die apps/sites, filter je toch automatisch op uiterlijk.. Maar is uiteindelijk niet veel belangrijker dat je gewoon blij bent met iemand? Of diegene nou supermodel is of een straatjochie.
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:15:47 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157354721
Dat is dus een discussie voor in dat topic, niet hier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157354765
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:15 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus een discussie voor in dat topic, niet hier.
Mag het dan ook gewoon gedelete?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:18:57 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157354777
Volgende keer weer.
Nu on-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157354958
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:18 schreef Copycat het volgende:
Volgende keer weer.
Nu on-topic.
Ik wacht nog steeds op een bijdrage van jou ;(
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:54:56 #84
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157358831
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een bijdrage van jou ;(
Na jou durft niemand meer.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157359869
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ooooh nou trekken jullie je van mij aub maar niets aan, ik ben de weirde uitzondering :{
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:41:50 #86
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157359954
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat verhaal van Moro was ook wel vrij goed hoor.
En kwam zelfs wat langdurigs uit, dus snap ook niet waarom het niet relevant zou zijn geweest ;(
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_157361591
Nou ja het was eigenlijk niet echt een date, althans niet voor mij. Het was een clusterfuck aan foute dingen waar uiteindelijk een relatie uitkwam.

SPOILER: Intens verdrietig verhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Moro op 06-11-2015 16:16:02 ]
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157365757
Eindelijk weer eens een echte match op Tinder... Ik stuur een bericht.. krijg een uur later wat terug, open ik Tinder, hup match weg :') Je hebt mensen die te snel liken en je dan alsnog meteen verwijderen, maar waarom stuur je nog een bericht?! en dan verwijderen. Tinder verwijderd dan meteen ook het profiel dus ik kan het niet meer lezen.. ;(
pi_157365875
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk weer eens een echte match op Tinder... Ik stuur een bericht.. krijg een uur later wat terug, open ik Tinder, hup match weg :') Je hebt mensen die te snel liken en je dan alsnog meteen verwijderen, maar waarom stuur je nog een bericht?! en dan verwijderen. Tinder verwijderd dan meteen ook het profiel dus ik kan het niet meer lezen.. ;(
Waarschijnlijk gewoon een fakeprofiel dat er door Tinder is afgetyft.
pi_157366163
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:31 schreef Westerling het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon een fakeprofiel dat er door Tinder is afgetyft.
Nee deze was niet 24 en had er foto's opstaan uit de buurt :P Maar ja ik heb ook nog een hoop matches die niks meer terugzeggen :') Verwijder me dan.. niet echt charmant.
pi_157369759
Dus happn is gratis voor vrouwen maar mannen moeten betalen? Lekker dan.. Overigens weet ik niet of berichten sturen ook credits kost als man. Had er 10 en nu na mijn eerste match en bericht 9..
  vrijdag 6 november 2015 @ 23:11:05 #92
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157372880
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus happn is gratis voor vrouwen maar mannen moeten betalen? Lekker dan.. Overigens weet ik niet of berichten sturen ook credits kost als man. Had er 10 en nu na mijn eerste match en bericht 9..
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_157373727
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:11 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Maar dan geef je als makers dus toe dat vrouwen belangrijker zijn dan mannen. Je had ook vrouwen betaald kunnen maken en mannen gratis ;)
pi_157374496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar dan geef je als makers dus toe dat vrouwen belangrijker zijn dan mannen. Je had ook vrouwen betaald kunnen maken en mannen gratis ;)
Logisch toch? Je hebt nu al een enorm overwicht aan mannen op apps en sites en als ze het voor vrouwen nog onaantrekkelijker maken neemt de krapte alleen nog maar verder toe.

Je ziet het ook in sommige discotheken dat vrouwen gratis naar binnen mogen of korting krijgen op drankjes terwijl je als man altijd volle pond moet betalen. Dat is al langer zo en nu is dat ook doorgetrokken naar dit soort apps.
pi_157374550
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Logisch toch? Je hebt nu al een enorm overwicht aan mannen op apps en sites en als ze het voor vrouwen nog onaantrekkelijker maken neemt de krapte alleen nog maar verder toe.

Je ziet het ook in sommige discotheken dat vrouwen gratis naar binnen mogen of korting krijgen op drankjes terwijl je als man altijd volle pond moet betalen. Dat is al langer zo en nu is dat ook doorgetrokken naar dit soort apps.
Of dat je als man niet zonder vrouw binnenkomt op een feestje... maar da's een hele andere discussie :P
pi_157376322
Happn is gewoon gratis. Je betaald voor 'charms' wat ongeveer hetzelfde is als een superlike op tinder.
pi_157377208
quote:
Doe ik altijd voor de grap bij de wanhopige girls.
pi_157379370
quote:
Tinder, datingsites, allemaal troep jonge. Ga op zoek naar een vrouw buitenhuis. Dan zie je gelijk wat je voor je hebt staan.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat een datingssite je gaat geven wat je graag wil zien.

quote:
Discriminatie man. We moeten maar gauw gelijke rechten voor mannen gaan eisen.
pi_157380390
Verkeerd topic. :')
pi_157382824
quote:
Zijn de meeste (betrouwbare) datingsites niet betaald? Ergens moeten die toch ook gefinancierd worden. Alleen ja, wel jammer dat je als man gelijk het haasje bent en moet gaan betalen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:11 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Heb jij een idee waarom dit niet andersom is? Want ik zie altijd een overschot aan mannen, zelfs als mannen juist moeten betalen voor een lidmaatschap. Wordt tijd dat vrouwen zich massaal gaan aanmelden.

Ik verbaas me altijd over de grote aantallen berichten die vrouwen meteen na aanmelding krijgen, zelfs als ze nog geen foto of profieltekst heeft. Als man moet je juist je best doen wil je kans maken op een berichtje. Het is niet eerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')