het was intens verdrietig. Vooral als je het als een of andere overwinning zietquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:29 schreef Moro het volgende:
Goed punt, verhaal maar verwijderd anders dwalen we helemaal af.
Overigens was mijn verhaal niet verdrietig
Mag het dan ook gewoon gedelete?quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:15 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus een discussie voor in dat topic, niet hier.
Na jou durft niemand meer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een bijdrage van jou
Dat verhaal van Moro was ook wel vrij goed hoor.quote:
SPOILER: Intens verdrietig verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Moro op 06-11-2015 16:16:02 ]Blessed is the mind too small for doubt.
Waarschijnlijk gewoon een fakeprofiel dat er door Tinder is afgetyft.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk weer eens een echte match op Tinder... Ik stuur een bericht.. krijg een uur later wat terug, open ik Tinder, hup match wegJe hebt mensen die te snel liken en je dan alsnog meteen verwijderen, maar waarom stuur je nog een bericht?! en dan verwijderen. Tinder verwijderd dan meteen ook het profiel dus ik kan het niet meer lezen..
Nee deze was niet 24 en had er foto's opstaan uit de buurtquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:31 schreef Westerling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een fakeprofiel dat er door Tinder is afgetyft.
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus happn is gratis voor vrouwen maar mannen moeten betalen? Lekker dan.. Overigens weet ik niet of berichten sturen ook credits kost als man. Had er 10 en nu na mijn eerste match en bericht 9..
Maar dan geef je als makers dus toe dat vrouwen belangrijker zijn dan mannen. Je had ook vrouwen betaald kunnen maken en mannen gratisquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...
Logisch toch? Je hebt nu al een enorm overwicht aan mannen op apps en sites en als ze het voor vrouwen nog onaantrekkelijker maken neemt de krapte alleen nog maar verder toe.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar dan geef je als makers dus toe dat vrouwen belangrijker zijn dan mannen. Je had ook vrouwen betaald kunnen maken en mannen gratis
Of dat je als man niet zonder vrouw binnenkomt op een feestje... maar da's een hele andere discussiequote:Op zaterdag 7 november 2015 00:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Logisch toch? Je hebt nu al een enorm overwicht aan mannen op apps en sites en als ze het voor vrouwen nog onaantrekkelijker maken neemt de krapte alleen nog maar verder toe.
Je ziet het ook in sommige discotheken dat vrouwen gratis naar binnen mogen of korting krijgen op drankjes terwijl je als man altijd volle pond moet betalen. Dat is al langer zo en nu is dat ook doorgetrokken naar dit soort apps.
Doe ik altijd voor de grap bij de wanhopige girls.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk weer eens een echte match op Tinder... Ik stuur een bericht.. krijg een uur later wat terug, open ik Tinder, hup match wegJe hebt mensen die te snel liken en je dan alsnog meteen verwijderen, maar waarom stuur je nog een bericht?! en dan verwijderen. Tinder verwijderd dan meteen ook het profiel dus ik kan het niet meer lezen..
Tinder, datingsites, allemaal troep jonge. Ga op zoek naar een vrouw buitenhuis. Dan zie je gelijk wat je voor je hebt staan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Discriminatie man. We moeten maar gauw gelijke rechten voor mannen gaan eisen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus happn is gratis voor vrouwen maar mannen moeten betalen? Lekker dan.. Overigens weet ik niet of berichten sturen ook credits kost als man. Had er 10 en nu na mijn eerste match en bericht 9..
Zijn de meeste (betrouwbare) datingsites niet betaald? Ergens moeten die toch ook gefinancierd worden. Alleen ja, wel jammer dat je als man gelijk het haasje bent en moet gaan betalen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Heb jij een idee waarom dit niet andersom is? Want ik zie altijd een overschot aan mannen, zelfs als mannen juist moeten betalen voor een lidmaatschap. Wordt tijd dat vrouwen zich massaal gaan aanmelden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |