abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156792789
Hey Fokkers,

Laatst heb ik een meisje leren kennen waarmee het op zich best goed klikte. We praten over dezelfde dingen, doen beiden universiteit, zijn allebei best 'nerdy' typetjes en we hebben laatst een hele zaterdag samen op date geweest en zaten de hele dag lekker te picknicken (toen het nog warmer weer was!) en hebben veel gepraat over geschiedenis, astronomie, taal etc. etc. Ook deelden we dezelfde humor, dus kortom,.. een erg fijne date zou je denken,.. we hebben zelfs nog even gezoend!

Nu is de pest dus dat zij al aardig snel ging, ze wilde eigenlijk al weten of ik een relatie met d'r wilde aangaan en wilde me voorstellen aan d'r moeder, en op zich ben ik ook wel voorstander voor een goede relatie, maar dit overviel mij toch wel.
Nu is het dus zo dat ik haar wel leuk vind, en goed met d'r kan lachen,.. maar helaas vind ik haar uiterlijk wat minder.. komt grotendeels ook door hoe ze zich presenteert.

Ze is absoluut geen mode-popje, ze draagt zelfs oude afgedankte kleren, absoluut geen sexy kleding, heeft een beugel, best wel wat puistjes en moedervlekken, kamt haar haar niet, ze is best mager (maar heeft daarintegen wel mooie grote tieten,.. ja sry maar ik ben een man :p).

Nu voel ik me gewoon niet zo,.. 'verliefd'-achtig aangetrokken tot d'r (miss wel nog enigzins seksueel aangetrokken) en ik voel me hier ontzettend schuldig over. Ik ben zelf ook niet moeder's mooiste, noch de lelijkste, en ik weet ook dondersgoed hoe het voelt om afgewezen te worden en dit wil ik haar het liefst niet aandoen.
Zij is echt een superlieve meid en verdient veel beter dan dat, en mij (iemand die zo oppervlakkig is..).

Nu is mijn vraag dus; wat vinden jullie hiervan? Vindt je het terecht om haar af te wijzen omdat ik dan eerlijk ben, of juist erg lullig dat ik haar een kans moet geven? Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?
pi_156792967
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:32 schreef justaGuy1991 het volgende:
Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?
Zeggen tegen dat meisje dat het allemaal wel rustiger aan mag, en op nog een aantal dates gaan. ^O^
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_156793014
quote:
99s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:40 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Zeggen tegen dat meisje dat het allemaal wel rustiger aan mag, en op nog een aantal dates gaan. ^O^
Waarom nog een aantal dates, dat uiterlijk gaat echt niet veranderen. Ik zou gewoon een beslissing maken TS, ja of nee.
pi_156793038
Je klinkt niet verliefd, dus daar zou je eerlijk over kunnen zijn aangezien ze wel beter verdient dan iemand die haar alleen maar "wel leuk vindt". Wil je het toch nog een kans geven, neem haar dan uit op een gelegenheid waarbij ze zich wat netter dient te kleden. Een sjiek restaurant, de opera, whatever en waarschuw casual van te voren over de dress code. Als je dan niet verder komt dan haar wel leuk vinden, dan moet je kappen met haar aan het lijntje te houden want dat is net zo goed lullig..
pi_156793043
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Waarom nog een aantal dates, dat uiterlijk gaat echt niet veranderen. Ik zou gewoon een beslissing maken TS, ja of nee.
Dat is wat jij zou doen, mocht TS het innerlijk uiteindelijk toch echt boven het uiterlijk verkiezen dan heeft hij gewoon nog een paar dates nodig om dat te realiseren. En spuuglelijk zal ze niet zijn, anders had hij ook niet met 'r gezoend
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_156793055
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Uiterlijk kun je nog best een beetje sturen. Als het ts vooral om kleding, de beugel en het haar gaat, dan lijkt me dat echt geen reden om er helemaal niet aan te beginnen, zeker omdat hij wel een klik voelt. Soms moet gevoel ook een beetje groeien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156793423
Beugel en puistjes gaan wel weg. Kleding en haar kan je zelf een beetje sturen. Ik zie geen probleem dan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156794510
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:59 schreef dimmak het volgende:
Beugel en puistjes gaan wel weg. Kleding en haar kan je zelf een beetje sturen. Ik zie geen probleem dan.
Het gaat uiteindelijk inderdaad allemaal wel over, maar ik vind het ook zo kut/moeilijk om het haar duidelijk te maken dat ik graag zou willen dat ze zich wat netter voordoet,.. ik bedoel.. het liefst zou ik willen dat ze zich sexy kleedt en opmaakt etc.

Absoluut niet dat ik wil dat ze erbij loopt als een make-updoos, maar gewoon een beetje zoals de meeste meiden doen.. Als ik bijv. door de winkelstraat loop dan zie ik zoveel meiden die zich erg mooi kleden, opmaken en er gewoon sexy en knap uitzien en dat vind ik (en vrijwel elke man op aarde) erg aantrekkelijk en ik zou graag willen dat m'n (potentiele) vriendin er ook zo uitziet, maar is dit wel juist van mij om er zo over te denken? Of ben ik gewoon een enorme oppervlakkige lul?
pi_156794603
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:44 schreef Scary_Mary het volgende:
Je klinkt niet verliefd, dus daar zou je eerlijk over kunnen zijn aangezien ze wel beter verdient dan iemand die haar alleen maar "wel leuk vindt". Wil je het toch nog een kans geven, neem haar dan uit op een gelegenheid waarbij ze zich wat netter dient te kleden. Een sjiek restaurant, de opera, whatever en waarschuw casual van te voren over de dress code. Als je dan niet verder komt dan haar wel leuk vinden, dan moet je kappen met haar aan het lijntje te houden want dat is net zo goed lullig..
ja ze kleedt zich op zich wel oke, wel netjes.. maar ook that's it. Ze zou op een hete zomerdag bijvoorbeeld altijd een spijkerbroek aandoen en een t-shirt, nooit een jurkje of hakken (zei ze althans).
Als ik soms naar meiden kijk wiens uiterlijk wel echt zo knap is, dan vraag ik me af van.. maar is dat niet heel erg lullig om als 'relatie'-eis te stellen dat je wil dat je vriendin perse 'knap' is?
pi_156794793
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:32 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

Het gaat uiteindelijk inderdaad allemaal wel over, maar ik vind het ook zo kut/moeilijk om het haar duidelijk te maken dat ik graag zou willen dat ze zich wat netter voordoet,.. ik bedoel.. het liefst zou ik willen dat ze zich sexy kleedt en opmaakt etc.

Absoluut niet dat ik wil dat ze erbij loopt als een make-updoos, maar gewoon een beetje zoals de meeste meiden doen.. Als ik bijv. door de winkelstraat loop dan zie ik zoveel meiden die zich erg mooi kleden, opmaken en er gewoon sexy en knap uitzien en dat vind ik (en vrijwel elke man op aarde) erg aantrekkelijk en ik zou graag willen dat m'n (potentiele) vriendin er ook zo uitziet, maar is dit wel juist van mij om er zo over te denken? Of ben ik gewoon een enorme oppervlakkige lul?
Ja, je bent behoorlijk oppervlakkig. En bovendien ben je ongezond aan het vergelijken, zo word je nooit gelukkig met wat je hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:27:36 #11
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156795573
Aantrekkingskracht ontbreekt. Een vrouw hoeft niet perse in jurkjes rond te lopen om sexy te zijn. Dat kan ook in jeans + shirt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Helsinki op 13-10-2015 00:40:37 ]
pi_156795598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:27 schreef Helsinki het volgende:
Aantrekkingskracht ontbreekt. Een vrouw hoeft niet perse in jurkjes rond te lopen om sexy te zijn. Dat kan ook in jeans + spijkerbroek.
Dat van dat een vrouw bijv. een jurkje aan moet hebben is maar een voorbeeld, natuurlijk kan een vrouw ook sexy zijn in een spijkerbroek.. maar ik vrees dat je idd gelijk hebt dat de aantrekkingskracht gewoon ontbreekt.
pi_156795630
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:44 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja, je bent behoorlijk oppervlakkig. En bovendien ben je ongezond aan het vergelijken, zo word je nooit gelukkig met wat je hebt.
Maar is dat niet iets wat bijna iedereen heeft? Is dit niet gewoon precies wat men bedoelt met 'innerlijk is het belangrijkst, maar uiterlijk is ook belangrijk'? Ik ben naar mijn mening niet erg selectief,.. sterker nog ik vind 90% want door de gemiddelde winkelstraat loopt qua jonge vrouwen er echt goed uit zien..
pi_156795684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:27 schreef Helsinki het volgende:
Aantrekkingskracht ontbreekt. Een vrouw hoeft niet perse in jurkjes rond te lopen om sexy te zijn. Dat kan ook in jeans + spijkerbroek.
double denim ;(
Ja doei.
pi_156795720
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:32 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

Maar 's morgens wordt je toch écht wakker naast je meisje zónder make-up :+

ONZ / Celebrities zonder make-up
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:40:26 #16
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156795735
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

double denim ;(
_O-. spijkerbroek mag vervangen worden door ''shirt''. Graag zelfs.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:48:31 #17
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_156795838
quote:
99s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:40 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Dit. En niet te snel afkappen. Zeker niet wanneer je nog twijfelt.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:55:39 #18
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156795896
Neem haar zoals ze is. Ze is niet je bezit of huisdier die je even kan pimpen. Verder zou ik het nog aankijken en nog op een paar dates met haar gaan. Liefde maakt uiteindelijk toch blind. Bekijk het anders zo: het kan alleen maar beter worden. :P
pi_156795928
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:48 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dit. En niet te snel afkappen. Zeker niet wanneer je nog twijfelt.
Okee zal ik proberen, maar ik weet niet of mijn twijfel terecht is.. of dat ik gewoon een te oppervlakkig beeld heb van hoe een relatie moet werken.. dat is meer de kern van mijn vraag :P
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:00:47 #20
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_156795933
Fysieke aantrekkingskracht is van vitaal belang voor een relatie. Ik denk zelf niet dat je een diepgaande relatie kunt cultiveren zonder deze gevoelens. Hoe wil je een gezond seksleven hebben als die gevoelens ontbreken?

Daarnaast is de mate waarin je je tot iemand voelt aangetrokken geen rationele overweging; het is er of het is er niet. Als zodanig hoef je je ook niet schuldig te voelen om iemand af te wijzen op diens uiterlijk.
pi_156795952
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Neem haar zoals ze is. Ze is niet je bezit of huisdier die je even kan pimpen. Verder zou ik het nog aankijken en nog op een paar dates met haar gaan. Liefde maakt uiteindelijk toch blind. Bekijk het anders zo: het kan alleen maar beter worden. :P
Ze is zeker niet mijn bezit om even te pimpen, ze moet zijn zoals ze graag wil zijn,.. maar tja als ik toch eerlijk ben over mezelf ben ik soms best oppervlakkig aan wat ik aantrekkelijk vind aan een vrouw. Maar is dit normaal?

ik bedoel veel vrouwen doen zichzelf toch ook soms extra mooi maken zoals bij het uitgaan zodat ze dan toch aantrekkelijk worden gevonden?
pi_156795967
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:00 schreef Jehuty het volgende:
Fysieke aantrekkingskracht is van vitaal belang voor een relatie. Ik denk zelf niet dat je een diepgaande relatie kunt cultiveren zonder deze gevoelens. Hoe wil je een gezond seksleven hebben als die gevoelens ontbreken?

Daarnaast is de mate waarin je je tot iemand voelt aangetrokken geen rationele overweging; het is er of het is er niet. Als zodanig hoef je je ook niet schuldig te voelen om iemand af te wijzen op diens uiterlijk.
dank je, maar ik voel me wel zo.. vooral ook omdat zij heel graag wil en het echt zo'n superlief meisje is..
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:13:29 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156796064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:02 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

Ze is zeker niet mijn bezit om even te pimpen, ze moet zijn zoals ze graag wil zijn,.. maar tja als ik toch eerlijk ben over mezelf ben ik soms best oppervlakkig aan wat ik aantrekkelijk vind aan een vrouw. Maar is dit normaal?

ik bedoel veel vrouwen doen zichzelf toch ook soms extra mooi maken zoals bij het uitgaan zodat ze dan toch aantrekkelijk worden gevonden?
Tuurlijk, maar in dit topic werd een paar keer suggesties gegeven om haar te manipuleren om haar aantrekkelijker te maken. Ik vind dat heel kwalijk: take it or leave it. Je zou het toch ook niet leuk vinden als zij aan jou wil kneden? Toch vrij respectloos?

Maar om je vraag te beantwoorden: tuurlijk is het normaal. De hamvraag is alleen: wil je haar nu al afschrijven of het nog even aankijken? Misschien is ze gewoon niet zo'n ijdele tuttebel, dat hoort dan gewoon bij haar. Geen schande om haar erop af te wijzen, maar ik zou het nog even aankijken. Voor hetzelfde geld sloeg je een 10/10 aan de haak die oliedom was. Uit ervaring weet ik dat je meer hebt aan een mooi innerlijk dan een mooi uiterlijk ...
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:21:47 #24
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_156796131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:04 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

dank je, maar ik voel me wel zo.. vooral ook omdat zij heel graag wil en het echt zo'n superlief meisje is..
In lijn met wat andere mensen hebben gepost; ik zou zeggen, geef het nog wat tijd. Ze lijkt ook enigszins hard van stapel te lopen. Ga lekker een paar keer op date of zo, doe wat dingen samen en kijk dan hoe je je er bij voelt. Misschien ontwikkelen je nog meer gevoelens voor haar.
pi_156796149
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:44 schreef Scary_Mary het volgende:
^O^ ^O^
zoiets wilde ik ook gaan zeggen.

Soms kun je ook iemand motiveren meer aan het uiterlijk te gaan doen natuurlijk. Iemand het gevoel geven de moeite waard te zijn zich goed te kleden en mooi te maken en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')